Кількість абзаців - 19 Таблиця поправок


Про внесення змін до Закону України"Про телебачення і радіомовлення" щодо регулювання трансляції програм і передач з платними інтерактивними конкурсами (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект
 
   Проект
 
1. ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змін до Закону України
«Про телебачення і радіомовлення»
щодо регулювання трансляції програм і передач з платними інтерактивними конкурсами
 
   ЗАКОН УКРАЇНИ
Про внесення змін до Закону України
«Про телебачення і радіомовлення»
щодо регулювання трансляції програм і передач з платними інтерактивними конкурсами
 
2. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
   Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
3. І. Внести до Закону України «Про телебачення і радіомовлення» (Відомості Верховної Ради, 1994, N 10, ст. 43; в редакції Закону N 3317-ІV від 12.01.2006, ВВР, 2006, N 18, ст.155; із змінами, внесеними згідно із Законом № 145-VІ від 18.03.2008, ВВР, 2008, № 18, ст.197) такі зміни:
 
   1. Внести до Закону України «Про телебачення і радіомовлення» (Відомості Верховної Ради України, 2006р., N 18, ст.155; із наступними змінами) такі зміни:
 
4. 1. Статтю 6 Закону після частини другої доповнити новою частиною такого змісту:
 
   1) статтю 6 після частини другої доповнити новою частиною такого змісту:
 
5. «3. Трансляція, окрім як на каналах з обмеженим доступом, програм та передач з інтерактивними конкурсами (іграми, вікторинами), умови яких прямо чи опосередковано передбачають оплатне набуття особою статусу її учасника та/або у яких телеглядачам і радіослухачам з метою отримання виграшу у грошовій або майновій формі за особисту перемогу пропонується звернутися до телерадіоорганізації у будь-який спосіб (здійснити телефонний дзвінок, відправити смс-повідомлення тощо), що передбачає стягнення коштів за з'єднання та/або телефонну розмову, забороняється.
 
-1- Круць М.Ф.
В абзаці другому статті 1 розділу І слова «окрім як на каналах з обмеженим доступом» виключити.
 
Враховано   «3. Трансляція програм та передач з інтерактивними конкурсами (іграми, вікторинами), умови яких прямо чи опосередковано передбачають платне набуття особою статусу її учасника та/або у яких телеглядачам та/або радіослухачам з метою отримання ними виграшу у грошовій або майновій формі за особисту перемогу пропонується звернутися до телерадіоорганізації у будь-який спосіб (здійснити телефонний дзвінок, відправити sms-повідомлення тощо), що передбачає стягнення коштів за з'єднання та/або телефонну розмову за ціною, що не відповідає обраному абонентом тарифному плану, або отримання додаткової послуги оператора телекомунікацій, не включеної до переліку послуг, передбачених договором (тарифним планом), забороняється.
 
    -2- Кармазін Ю.А.
Абзац 1 частини 3 статті 6 викласти в такій редакції:
«3. Забороняється трансляція, окрім, як на каналах з обмеженим доступом, програм та передач з інтерактивними конкурсами (іграми, вікторинами):
1) у яких телеглядачам і радіослухачам з метою отримання виграшу в грошовій або майновій формі за особисту перемогу пропонується звернутися до телерадіоорганізації в будь-який спосіб (здійснити телефонний дзвінок, відправити коротке текстове повідомлення на мобільний телефон тощо), що передбачає стягнення коштів за з'єднання та/або телефонну розмову;
2) та/або умови яких прямо чи опосередковано передбачають оплатне набуття особою статусу її учасника. Дане положення не поширюється на трансляцію програм та/або передач з проведення розіграшів державних лотерей, що були придбані їхніми учасниками в установленому законом порядку.».
Згадування інших видів конкурсів, ігор, вікторин, спортивних змагань тощо, де є грошовий або майновий виграш для їхніх учасників, але це не вимагає від них попередньої сплати коштів, згадувати в цій статті є недоцільним.
 
Відхилено    
6. Дане положення не поширюється на:
 
-3- Круць М.Ф.
Абзац тертій та четвертий статті 1 розділу І викласти у такій редакції:
«Ця заборона не поширюється на:
канали з обмеженим доступом; «.
 
Враховано   Ця заборона не поширюється на:
канали з обмеженим доступом;
 
7. трансляцію програм та/або передач з проведення розіграшів лотерей;
 
   трансляцію програм та/або передач з проведення лотерей;
 
8. трансляцію програм та/або передач з проведення творчих конкурсів, спортивних змагань тощо, незважаючи на те, передбачається чи не передбачається їх умовами грошовий або майновий виграш;
 
   трансляцію програм та/або передач з проведення творчих конкурсів, спортивних змагань тощо, незважаючи на те, передбачається чи не передбачається їх умовами грошовий або майновий виграш;
 
9. трансляцію програм та/або передач з проведення розіграшів на безоплатній основі з рекламуванням (популяризацією) окремого товару, послуги, торгової марки, знаків для товарів і послуг, найменування або напрямів діяльності суб'єктів господарювання, комерційної програми з видачею виграшів у грошовій або майновій формі;
 
   трансляцію програм та/або передач з проведення розіграшів на безоплатній основі з рекламуванням (популяризацією) окремого товару, послуги, торгової марки, знаків для товарів і послуг, найменування або напрямів діяльності суб'єктів господарювання, комерційної програми з видачею виграшів у грошовій або майновій формі;
 
10. трансляцію програм та/або передач з проведення конкурсів (ігор, вікторин), умови яких передбачають безоплатне набуття особою статусу її учасника та отримання учасником, який виявив кращі особисті знання та вміння, виграшів у грошовій або майновій формі за особисту перемогу;
 
   трансляцію програм та/або передач з проведення конкурсів (ігор, вікторин), умови яких передбачають безоплатне набуття особою статусу її учасника та отримання учасником, який виявив кращі особисті знання та вміння, виграшів у грошовій або майновій формі за особисту перемогу;
 
11. трансляцію програм та/або передач з проведення розіграшів на безоплатній основі для розважальних, благодійних або пізнавальних цілей».
 
   трансляцію програм та/або передач з проведення розіграшів на безоплатній основі для розважальних, благодійних або пізнавальних цілей».
 
12. У зв’язку з цим частини третю-шосту статті вважати відповідно частинами четвертою-сьомою.
 
   У зв’язку з цим частини третю-шосту вважати відповідно частинами четвертою-сьомою.
 
13. 2. Доповнити статтею 55-1 такого змісту:
 
   2) розділ V доповнити статтею 55-1 такого змісту:
 
14. «Стаття 55-1. Програми та передачі з платними інтерактивними конкурсами (іграми, вікторинами)
 
   «Стаття 55-1. Особливості розповсюдження програм та передач з платними інтерактивними конкурсами (іграми, вікторинами) на каналах з обмеженим доступом
 
15. 1. Телерадіоорганізаціям дозволяється розповсюджувати програми та передачі з інтерактивними конкурсами (іграми, вікторинами), умови яких прямо чи опосередковано передбачають оплатне набуття особою статусу її учасника та/або у яких телеглядачам і радіослухачам з метою отримання виграшу у грошовій або майновій формі за особисту перемогу пропонується звернутися до телерадіоорганізації у будь-який спосіб (здійснити телефонний дзвінок, відправити смс-повідомлення тощо), що передбачає стягнення коштів за з'єднання та/або телефонну розмову, лише на каналах з обмеженим доступом.
 
      
16. 2. Трансляція програм та передач з платними інтерактивними конкурсами (іграми, вікторинами) має постійно супроводжуватися поточною інформацією про обсяг дзвінків та шанси підключення до студії. Такі програми або передачі повинні супроводжуватися текстами попередження про те, що вони є платними. Кожне попередження має займати не менше 20 відсотків площі (обсягу) екрана. Колір тексту попередження має бути контрастним щодо кольору фону попередження.
 
-4- Кармазін Ю.А.
Частину 2 статті 55-1 викласти в такій редакції:
«2. Під час трансляції програм та передач із платними інтерактивними конкурсами (іграми, вікторинами) на екрані, у реальному часі, має постійно знаходитися інформація, колір тексту якої має бути контрастним щодо кольору фону попередження, а його розмір не меншим, ніж розмір номера телефону, за яким учасникам пропонується дзвонити:
1) у нижній частині екрану - про вартість дзвінка до студії, чи іншого способу оплати участі в конкурсі (грі, вікторині), обсягу дзвінків та шанси підключення до студії;
2) у верхній лівій частині екрану - попередження про те, що вони є платними.»
 
Відхилено   1. Трансляція програм та передач з платними інтерактивними конкурсами (іграми, вікторинами) має постійно супроводжуватися поточною інформацією про обсяг дзвінків та шанси підключення до студії. Такі програми або передачі повинні супроводжуватися текстами попередження про те, що вони є платними. Кожне попередження має займати не менше 20 відсотків площі (обсягу) екрана. Колір тексту попередження має бути контрастним щодо кольору фону попередження.
 
17. 3. Інформація щодо умов оплатного набуття статусу учасника та інших умов участі у інтерактивному конкурсі (грі, вікторині), у випадку, коли виконання таких умов може завдати фінансових збитків телеглядачам та радіослухачам, має наводитись у вигляді дикторського тексту та/або звукового супроводу кожні 5 хвилин трансляції відповідної програми та/або передачі».
 
-5- Кармазін Ю.А.
Частину 3 статті 55-1 викласти в такій редакції:
«3. Інформація щодо умов оплатного набуття статусу учасника та інших умов участі в інтерактивному конкурсі (грі, вікторині), у випадку, коли виконання таких умов може завдати фінансових збитків телеглядачам та радіослухачам, має наводитись кожні 5 хвилин трансляції відповідної програми та/або передачі у вигляді: дикторського тексту та/або звукового супроводу, також тексту, який повинен розміщатися по центру екрану, і колір якого має бути контрастним щодо кольору фону попередження, а його розмір не меншим, ніж розмір номера телефону, за яким учасникам пропонується дзвонити.»
 
Враховано   2. Інформація щодо умов платного набуття статусу учасника та інших умов участі в інтерактивному конкурсі (грі, вікторині), у разі, якщо виконання таких умов може завдати фінансових збитків телеглядачам та радіослухачам, має наводитися кожні 5 хвилин трансляції відповідної програми та/або передачі у вигляді: дикторського тексту та/або звукового супроводу, та тексту, який повинен розміщатися в центрі екрана, колір якого має бути контрастним щодо кольору фону попередження, а його розмір не менше розміру номера телефону, за яким учасникам пропонується дзвонити».
 
18. ІІ. Цей закон набирає чинності з дня його опублікування.

   2. Цей Закон набирає чинності через десять днів з дня його опублікування.