Кількість абзаців - 99 Таблиця поправок


Про спеціальну економічну зону Рені (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект ЗАКОН УКРАЇНИ Про спецiальну економiчну зону "Ренi"   -1- Крук Ю.Б. (в.о. № 139)
Назву викласти у такій редакції: "Про спеціальну економічну зону "Порто-франко Ренi" Не доцільно звужувати призначення СЕЗ "Ренi" лише до функцій порту  
Відхилено   Проект ЗАКОН УКРАЇНИ Про спецiальну економiчну зону "Ренi"  
1. Цей Закон визначає порядок створення, функцiонування та лiквiдацiї спецiальної економiчної зони "Ренi".      Цей Закон визначає порядок створення, функцiонування та лiквiдацiї спецiальної економiчної зони "Ренi".  
2. Стаття 1. Створення спецiальної економiчної зони "Ренi"   -2- Гуренко С.І. (реєстр. картка № 248)
Статтю 1 викласти у такій редакції: 1. Спецiальна економiчна зона "Рені" (далі СЕЗ "Рені") створюється на строк 30 років на території мiста Рені Одеської областi загальною площею 94,36 гектара в межах земельної ділянки наданої у користування Ренiйському морському торговельному порту. Оригiнал карти СЕЗ "Рені" зберiгається в Ренiйськiй мiськiй радi. 2. Метою створення СЕЗ "Рені" є залучення iнвестицiй у пріоритетні галузі виробництва для збереження та створення нових робочих місць, впровадження новітніх технологій, сприяння розвитку зовнiшньоекономiчних зв'язкiв та пiдприємництва, завантаження потужностей портового комплексу та розвитку його інфраструктури, збiльшення поставок високоякiсних товарiв та послуг, створення сучасної виробничої, транспортної i ринкової iнфраструктури. 3. На території СЕЗ "Рені" установлюється та діє спеціальний правовий режим економічної діяльності, визначений Законом України "Про загальні засади створення і функціонування спеціальних (вільних) економічних зон", з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом.  
Враховано   Стаття 1. Створення спецiальної економiчної зони "Ренi"  
3. Спецiальна економiчна зона "Ренi" створюється на строк 30 рокiв з 1 сiчня 2000 року в мiстi Ренi Одеської областi на базi Ренiйського морського торговельного порту площею 94,36 гектара згiдно з картою, яка є невiд'ємною частиною цього Закону (оригiнал карти зберiгається в Ренiйськiй мiськiй радi).      1. Спецiальна економiчна зона "Рені" (далі СЕЗ "Рені") створюється на строк 30 років на території мiста Рені Одеської областi загальною площею 94,36 гектара в межах земельної ділянки наданої у користування Ренiйському морському торговельному порту. Оригiнал карти СЕЗ "Рені" зберiгається в Ренiйськiй мiськiй радi.  
4. Метою створення спецiальної економiчної зони "Ренi" є залучення iнвестицiй, сприяння розвитку зовнiшньоекономiчних зв'язкiв та пiдприємництва, завантаження потужностей портового комплексу, збiльшення поставок високоякiсних товарiв та послуг, створення сучасної виробничої, транспортної i ринкової iнфраструктури.      2. Метою створення СЕЗ "Рені" є залучення iнвестицiй у пріоритетні галузі виробництва для збереження існуючих та створення нових робочих місць, впровадження новітніх технологій, сприяння розвитку зовнiшньоекономiчних зв'язкiв та пiдприємництва, завантаження потужностей портового комплексу та розвитку його інфраструктури, збiльшення поставок високоякiсних товарiв та послуг, створення сучасної виробничої, транспортної i ринкової iнфраструктури.  
5. На територiї спецiальної економiчної зони "Ренi" на строк, зазначений у частинi першiй цiєї статтi, встановлюється спецiальний митний, податковий та iншi режими економiчної дiяльностi згiдно з цим Законом.      3. На території СЕЗ "Рені" установлюється та діє спеціальний правовий режим економічної діяльності, визначений Законом України "Про загальні засади створення і функціонування спеціальних (вільних) економічних зон", з урахуванням особливостей, встановлених цим Законом.  
6. Положення про спецiальну економiчну зону "Ренi" затверджується Кабiнетом Мiнiстрiв України.       
7. Стаття 2. Особливостi дiї законодавства України у спецiальнiй економiчнiй зонi "Ренi"   -3- Гуренко С.І. (реєстр. картка № 248)
Статтю 2 викласти у такій редакції: 1. Законодавство України у СЕЗ "Рені" діє в межах Конституції України з урахуванням особливостей, передбачених Законом України "Про загальнi засади створення i функцiонування спецiальних (вiльних) економiчних зон" та цим Законом. 2. Органи виконавчої влади на території СЕЗ "Рені" діють в межах повноважень, що передбачені Конституцією та законами України, з урахуванням особливостей, передбачених Законом України "Про загальнi засади створення i функцiонування спецiальних (вiльних) економiчних зон" та цим Законом. 3. Держава гарантує стабільність встановленого цим Законом правового режиму функціонування СЕЗ "Рені" на весь термін, визначений статтею 1 цього Закону. 4. У разі зміни законодавства України з питань оподаткування та митного регулювання до суб'єктів СЕЗ "Рені" на їх вимогу протягом періоду функціонування СЕЗ "Ренi" застосовуються особливості оподаткування та митного регулювання, передбачені цим Законом, на день їх реєстрації як суб'єктів СЕЗ "Рені".  
Враховано   Стаття 2. Особливостi дiї законодавства України у СЕЗ "Ренi"  
8. Законодавство України у спецiальнiй економiчнiй зонi "Ренi" дiє з урахуванням особливостей, передбачених Законом України "Про загальнi засади створення i функцiонування спецiальних (вiльних) економiчних зон" та цим Законом.      1. Законодавство України у СЕЗ "Рені" діє в межах Конституції України з урахуванням особливостей, передбачених Законом України "Про загальнi засади створення i функцiонування спецiальних (вiльних) економiчних зон" та цим Законом. 2. Органи виконавчої влади на території СЕЗ "Рені" діють в межах повноважень, що передбачені Конституцією та законами України, з урахуванням особливостей, передбачених Законом України "Про загальнi засади створення i функцiонування спецiальних (вiльних) економiчних зон" та цим Законом.  
9. Держава гарантує стабiльнiсть встановленого режиму функцiонування на територiї спецiальної економiчної зони "Ренi" на строк, визначений статтею 1 цього Закону.      3. Держава гарантує стабільність встановленого цим Законом правового режиму функціонування СЕЗ "Рені" на весь термін, визначений статтею 1 цього Закону.  
10. Якщо внаслiдок змiни законодавства України, змiнюється режим, передбачений статтею 8 цього Закону, на вимогу платника податку - суб'єкта спецiальної економiчної зони "Ренi" застосовуються умови, що дiяли на момент укладання договору (контракту) на реалiзацiю iнвестицiйного проекту з органом господарського розвитку спецiальної економiчної зони "Ренi".      4. У разі зміни законодавства України з питань оподаткування та митного регулювання до суб'єктів СЕЗ "Рені" на їх вимогу протягом періоду функціонування СЕЗ "Ренi" застосовуються особливості оподаткування та митного регулювання, передбачені цим Законом, на день їх реєстрації як суб'єктів СЕЗ "Рені".  
11. Стаття 3. Органи управлiння спецiальної економiчної зони "Ренi"   -4- Гуренко С.І. (реєстр. картка № 248)
Статтю 3 викласти у такій редакції: Одеська обласна державна адмiнiстрацiя; Ренійська районна державна адміністрація, Ренійська міська рада та її виконавчий комітет у межах своїх повноважень; орган господарського розвитку і управління СЕЗ "Рені".  
Враховано   Стаття 3. Органи управлiння СЕЗ "Ренi"  
12. Органами управлiння спецiальною економiчною зоною "Ренi" є:      Органами управлiння СЕЗ "Ренi" є:  
13. органи мiсцевого самоврядування та мiсцевi державнi адмiнiстрацiї в межах своїх повноважень;      Одеська обласна державна адмiнiстрацiя; Ренійська районна державна адміністрація; Ренійська міська рада та її виконавчий комітет у межах своїх повноважень;  
14. орган господарського розвитку спецiальної економiчної зони "Ренi"      орган господарського розвитку і управління СЕЗ "Рені".  
15. Стаття 4. Повноваження органiв мiсцевого самоврядування щодо управлiння спецiальною економiчною зоною "Ренi"   -5- Гуренко С.І. (реєстр. картка № 248)
Статтю 4 викласти у такій редакції: Стаття 4. Повноваження Одеської обласної державної адмiнiстрацiї, Ренійської районної державної адміністрації, Ренійської міської ради та її виконавчого комітету щодо управління СЕЗ "Рені" 1. Одеська обласна державна адмiнiстрацiя здійснює свої повноваження на території СЕЗ "Рені" відповідно до Конституції України, Закону України "Про місцеві державні адміністрації", цього Закону та інших нормативно-правових актів. 2. До сфери повноважень Одеської обласної державної адмiнiстрацiї також належать: визначення стратегiчних напрямів розвитку СЕЗ "Ренi"; надання центральним органам виконавчої влади iнформацiї щодо функцiонування СЕЗ "Ренi"; внесення пропозицій про зміни в статусі СЕЗ "Рені" у порядку, встановленому законодавством України; здійснення інших повноважень, передбачених цим Законом. 3. Ренійська районна державна адмiнiстрацiя здійснює свої повноваження на території СЕЗ "Рені" відповідно до Конституції України, Закону України "Про місцеві державні адміністрації", цього Закону та інших нормативно-правових актів. 4. До сфери повноважень Ренійської районної державної адміністрації також належать: реєстрація суб'єктів СЕЗ "Рені", що реалізують на території СЕЗ "Рені" інвестиційні проекти, затверджені виконавчим комітетом Ренійською міської ради; утворення, ліквідація, реорганізація органу господарського розвитку і управління СЕЗ "Рені" за поданням виконавчого комітету Ренійської міської ради; організація підготовки (перепідготовки) кадрів; регулювання залучення до роботи у СЕЗ "Рені" іноземних працівників; здійснення інших повноважень, передбачених цим Законом. 5. Ренійська міська рада та її виконавчий комітет здійснюють свої повноваження на території СЕЗ "Рені" відповідно до Конституції України, Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", цього Закону та інших нормативно-правових актів. 6. До сфери повноважень Ренійської міської ради та її виконавчого комітету також належать: затвердження стратегічних та поточних програм розвитку СЕЗ "Рені"; забезпечення необхідних умов функціонування державних органів, розташованих на території СЕЗ "Рені"; укладення з органом господарського розвитку і управління СЕЗ "Рені" генеральної угоди про передачу йому в користування земельних ділянок, та природних ресурсів місцевого значення, розташованих на території СЕЗ "Ренi"; розгляд і затвердження в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, інвестиційних проектів, що реалізуються на території СЕЗ "Рені"; укладення договору (контракту) з суб'єктом СЕЗ "Рені" щодо умов реалізації інвестиційного проекту в порядку, встановленому Ренійською міською радою; здійснення інших повноважень, передбачених цим Законом.  
Враховано   Стаття 4. Повноваження Одеської обласної державної адмiнiстрацiї, Ренійської районної державної адміністрації, Ренійської міської ради та її виконавчого комітету щодо управління СЕЗ "Рені"  
16. Органи мiсцевого самоврядування та органи виконавчої влади здiйснюють свої повноваження на територiї спецiальної економiчної зони "Ренi" вiдповiдно до законодавства України з урахуванням особливостей, передбачених цим Законом.      1. Одеська обласна державна адмiнiстрацiя здійснює свої повноваження на території СЕЗ "Рені" відповідно до Конституції України, Закону України "Про місцеві державні адміністрації", цього Закону та інших нормативно-правових актів. 2. До сфери повноважень Одеської обласної державної адмiнiстрацiї також належать: визначення стратегiчних напрямів розвитку СЕЗ "Ренi"; надання центральним органам виконавчої влади iнформацiї щодо функцiонування СЕЗ "Ренi"; внесення пропозицій про зміни в статусі СЕЗ "Рені" у порядку, встановленому законодавством України; здійснення інших повноважень, передбачених цим Законом. 3. Ренійська районна державна адмiнiстрацiя здійснює свої повноваження на території СЕЗ "Рені" відповідно до Конституції України, Закону України "Про місцеві державні адміністрації", цього Закону та інших нормативно-правових актів. 4. До сфери повноважень Ренійської районної державної адміністрації також належать: реєстрація суб'єктів СЕЗ "Рені", що реалізують на території СЕЗ "Рені" інвестиційні проекти, затверджені виконавчим комітетом Ренійською міської ради; утворення, ліквідація, реорганізація органу господарського розвитку і управління СЕЗ "Рені" за поданням виконавчого комітету Ренійської міської ради; організація підготовки (перепідготовки) кадрів; регулювання залучення до роботи у СЕЗ "Рені" іноземних працівників; здійснення інших повноважень, передбачених цим Законом. 5. Ренійська міська рада та її виконавчий комітет здійснюють свої повноваження на території СЕЗ "Рені" відповідно до Конституції України, Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", цього Закону та інших нормативно-правових актів. 6. До сфери повноважень Ренійської міської ради та її виконавчого комітету також належать: затвердження стратегічних та поточних програм розвитку СЕЗ "Рені"; забезпечення необхідних умов функціонування державних органів, розташованих на території СЕЗ "Рені"; укладення з органом господарського розвитку і управління СЕЗ "Рені" генеральної угоди про передачу йому в користування земельних ділянок, та природних ресурсів місцевого значення, розташованих на території СЕЗ "Ренi"; розгляд і затвердження в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, інвестиційних проектів, що реалізуються на території СЕЗ "Рені"; укладення договору (контракту) з суб'єктом СЕЗ "Рені" щодо умов реалізації інвестиційного проекту в порядку, встановленому Ренійською міською радою; здійснення інших повноважень, передбачених цим Законом.  
17. Стаття 5. Повноваження Одеської обласної адмiнiстрацiї та Ренiйської мiської ради   -6- Гуренко С.І. (реєстр. картка № 248)
Статтю 5 викласти у такій редакції: Стаття 5. Повноваження органу господарського розвитку і управління СЕЗ "Рені" 1. Органом господарського розвитку СЕЗ "Рені" є юридична особа, утворена Ренійською районною державною адміністрацією за поданням виконавчого комітету Ренійської міської ради. Положення (статут) про орган господарського розвитку і управління СЕЗ "Рені" затверджується Ренійською районною державною адміністрацією за поданням виконавчого комітету Ренійської міської ради. 2. До компетенції органу господарського розвитку і управління СЕЗ "Рені" належать: організація облаштування території СЕЗ "Рені"; організація і контроль за будівництвом об'єктів виробничої та невиробничої інфраструктури та розвиток мережі комунікаційних зв'язків; укладення договорів на виконання підрядних робіт щодо облаштування території СЕЗ "Рені", будівництва об'єктів виробничої та невиробничої інфраструктури, розвитку мережі комунікаційних зв'язків; укладення договорів про експлуатацію об'єктів інфраструктури СЕЗ "Рені"; укладення з суб'єктами СЕЗ "Рені" у межах повноважень, наданих Ренійською міською радою, договорів оренди земельних ділянок та використання природних ресурсів місцевого значення; видача дозволів суб'єктам СЕЗ "Рені" на будівництво нових господарських об'єктів, що реалізують на території СЕЗ "Рені" інвестиційні проекти, затверджені виконавчим комітетом Ренійською міської ради; підготовка пропозицій Ренійській міській раді щодо ставок орендної плати, розмірів плати за комунальні послуги, тарифів; здійснення разом з відповідними органами заходів щодо забезпечення законності і правопорядку, економічної та екологічної безпеки на території СЕЗ "Рені"; складання та подання статистичної звітності про функціонування СЕЗ "Рені" відповідно до законодавства України; виконання інших функцій та повноважень, визначених в положенні (статуті) та переданих до його компетенції іншими органами управління СЕЗ "Рені".  
Враховано   Стаття 5. Повноваження органу господарського розвитку і управління СЕЗ "Рені"  
18. До повноважень Одеської обласної державної адмiнiстрацiї, крiм повноважень, передбачених iншим законодавством, також належать:      1. Органом господарського розвитку СЕЗ "Рені" є юридична особа, утворена Ренійською районною державною адміністрацією за поданням виконавчого комітету Ренійської міської ради. Положення (статут) про орган господарського розвитку і управління СЕЗ "Рені" затверджується Ренійською районною державною адміністрацією за поданням виконавчого комітету Ренійської міської ради.  
19. затвердження стратегiчних та поточних програм розвитку спецiальної економiчної зони "Ренi";      2. До компетенції органу господарського розвитку і управління СЕЗ "Рені" належать: організація облаштування території СЕЗ "Рені"; організація і контроль за будівництвом об'єктів виробничої та невиробничої інфраструктури та розвиток мережі комунікаційних зв'язків;  
20. надання центральним органам виконавчої влади iнформацiї щодо функцiонування спецiальної економiчної зони "Ренi";      укладення договорів на виконання підрядних робіт щодо облаштування території СЕЗ "Рені", будівництва об'єктів виробничої та невиробничої інфраструктури, розвитку мережі комунікаційних зв'язків; укладення в установленому порядку договорів про експлуатацію об'єктів інфраструктури СЕЗ "Рені"; укладення з суб'єктами СЕЗ "Рені" у межах повноважень, наданих Ренійською міською радою, договорів оренди земельних ділянок та використання природних ресурсів місцевого значення;  
21. До повноважень Ренiйської мiської ради, крiм повноважень, передбачених iншим законодавством, також належить:   -7- Крук Ю.Б. (в.о. № 139)
Абзаци другий і третій частини другої статті 5 викласти у такій редакції: "участь у розробленні стратегії та поточних програм розвитку зони; укладення з органом господарського розвитку зони угод про передачу в його користування природних ресурсів місцевого значення". в статті 4  
Враховано редакційно   видача дозволів суб'єктам СЕЗ "Рені" на будівництво нових господарських об'єктів, що реалізують на території СЕЗ "Рені" інвестиційні проекти, затверджені виконавчим комітетом Ренійською міської ради; підготовка пропозицій Ренійській міській раді щодо ставок орендної плати, розмірів плати за комунальні послуги, тарифів; здійснення разом з відповідними органами заходів щодо забезпечення законності і правопорядку, економічної та екологічної безпеки на території СЕЗ "Рені"; складання та подання статистичної звітності про функціонування СЕЗ "Рені" відповідно до законодавства України; виконання інших функцій та повноважень, визначених в положенні (статуті) та переданих до його компетенції іншими органами управління СЕЗ "Рені".  
22. розроблення та забезпечення реалiзацiї стратегiї та поточних програм розвитку зони;       
23. укладення з органом господарського розвитку спецiальної економiчної зони "Ренi" угод про передачу в його користування земельних дiлянок та природних ресурсiв мiсцевого значення;       
24. розгляд та схвалення iнвестицiйних проектiв в порядку визначеному Кабiнетом Мiнiстрiв України.   -8- Крук Ю.Б. (в.о. № 139)
У статті 5 замість слів "Ренійської міської ради" записати "Ренійської районної ради". Оскільки СЕЗ розташована в межах міста то функція управління повинна належати міській владі  
Відхилено    
    -9- Крук Ю.Б. (в.о. № 139)
Частину 1 статті 6 викласти у такій редакції: "Органом господарського розвитку та управління зоною "Порто-франко Рені" (далі - орган господарського розвитку) є державне транспортне підприємство "Ренійський морський торговельний порт" Більш доцільно функцію створення цього органу залишити за місцевою владою  
Відхилено    
25. Стаття 6. Повноваження органу господарського розвитку спецiальної економiчної зони "Ренi"   -10- Гуренко С.І. (реєстр. картка № 248)
Статтю 6 викласти у такій редакції: Стаття 6. Суб'єкти СЕЗ "Рені" 1. Суб'єктами СЕЗ "Ренi" є суб'єкти підприємницької діяльності - юридичні особи, які розташовані на території СЕЗ "Рені" і реалізують на цій території затверджені виконавчим комітетом Ренійської міської ради інвестиційні проекти вартістю, еквівалентною не менше 200 тисяч доларів США, на підставі договору (контракту) щодо умов реалізації цього інвестиційного проекту та які зареєстровані Ренійською районною державною адміністрацією як суб'єкти СЕЗ "Ренi". 2. Орган господарського розвитку і управління СЕЗ "Рені" видає суб'єктам СЕЗ "Рені" свідоцтво про реєстрацію, що підтверджує право на отримання пільг, визначених цим Законом.  
Враховано   Стаття 6. Суб'єкти СЕЗ "Рені"  
26. Органом господарського розвитку спецiальної економiчної зони "Ренi" (далi - орган господарського розвитку) є юридична особа, створена Ренiйськiм морськiм торговельним портом в органiзацiйно-правовiй формi вiдповiдно до законодавства України.      1. Суб'єктами СЕЗ "Ренi" є суб'єкти підприємницької діяльності - юридичні особи, які розташовані на території СЕЗ "Рені" і реалізують на цій території затверджені виконавчим комітетом Ренійської міської ради інвестиційні проекти вартістю, еквівалентною не менше 200 тисяч доларів США, на підставі договору (контракту) щодо умов реалізації цього інвестиційного проекту та які зареєстровані Ренійською районною державною адміністрацією як суб'єкти СЕЗ "Ренi".  
27. До повноважень органу господарського розвитку належать:       
28. розроблення та забезпечення реалiзацiї стратегiчних та поточних програм розвитку спецiальної економiчної зони "Ренi";      2. Ренійська районна державна адміністрація видає суб'єктам СЕЗ "Рені" свідоцтво про реєстрацію, що підтверджує право на отримання пільг, визначених цим Законом.  
29. розгляд пропозицiй суб'єктiв пiдприємницької дiяльностi (iнвесторiв) щодо реалiзацiї iнвестицiйних проектiв на територiї зони та надання Ренiйськiй мiськiй радi вдповiдних висновкiв;   -11- Крук Ю.Б. (в.о. № 139)
У частині другій статті 6: у абзаці третьому виключити слова "та надання Ренійській міській раді відповідних висновків"; доповнити новим абзацом у такій редакції: "розробка інвестиційних проектів для реалізації на території зони "Порто-франко Рені".  
Враховано частково редакційно   
30. реєстрацiя суб'єктiв спецiальної економiчної зони "Ренi";       
31. укладення договорiв (контрактiв) iз суб'єктами пiдприємницької дiяльностi (iнвесторами) про реалiзацiю iнвестицiйних проектiв;       
32. укладення договорiв на виконання пiдрядних робiт, пов'язаних з облаштуванням територiї спецiальної економiчної зони "Ренi", будiвництво на територiї спецiальної економiчної зони "Ренi" об'єктiв виробничої та невиробничої iнфраструктури, розвиток мережi комунiкацiйних зв'язкiв;       
33. укладення iз суб'єктами спецiальної економiчної зони "Ренi" договорiв оренди земельних дiлянок, використання об'єктiв iнфраструктури, складських примiщеньтощо, розташованих на територiї зони;       
34. органiзацiя пiдготовки та перепiдготовки кадрiв;       
35. здiйснення разом з вiдповiдними органами виконавчої влади заходiв щодо забезпечення законностi i правопорядку, економiчної та екологiчної безпеки на територiї спецiальної економiчної зони "Ренi";       
36. надання Одеськiй обласнiй державнiй адмiнiстрацiї, iншим органам виконавчої влади та органам мiсцевого самоврядування iнформацiї щодо функцiонування спецiальної економiчної зони "Ренi"       
37. прийняття в межах своїх повноважень рiшень, обов'язкових до виконання на територiї спецiальної економiчної зони "Ренi".   -12- Крук Ю.Б. (в.о. № 139)
Доповнити статтю 6 новою частиною у такій редакції: "Орган господарського розвитку може бути співзасновником господарських товариств та спільних підприємств, що створюються суб'єктами спеціальної зони "Порто-франко Рені". Оскільки орган господарського розвитку є юридичною особою, то залежно від форми його створення він може виступати співзасновником.  
Враховано редакційно    
38. Стаття 7. Особливостi провадження пiдприємницької дiяльностi на територiї спецiальної економiчної зони "Ренi"   -13- Гуренко С.І. (реєстр. картка № 248)
Статтю 7 викласти у такій редакції: Стаття 7. Умови провадження підприємницької діяльності на території СЕЗ "Рені" 1. На території СЕЗ "Рені" можуть провадитися всі види підприємницької діяльності, за винятком заборонених законами України. 2. Спеціальний правовий режим підприємницької діяльності, встановлений у СЕЗ "Рені", поширюється на суб'єктів СЕЗ "Рені" виключно під час здійснення ними підприємницької діяльності в період реалізації затверджених в установленому цим Законом порядку інвестиційних проектів на території СЕЗ "Рені". 3. Затвердження виконавчим комітетом Ренійської міської ради інвестиційного проекту та укладення договору (контракту) щодо умов його реалізації є підставою для реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності Ренійською районною державною адміністрацією, як суб'єкта СЕЗ "Рені", укладення договорів оренди землі, приміщень тощо. Порядок укладення договору (контракту) визначається Ренійською міською радою. 4. У разі порушення суб'єктами СЕЗ "Рені" законодавства України, установчих документів, договору (контракту) з виконавчим комітетом Ренійської міської ради щодо умов реалізації затвердженого в установленому цим Законом порядку інвестиційного проекту Ренійська міська рада може внести пропозиції виконавчому комітету Ренійської міської ради про скасування наданих ним дозволів, розірвання у встановленому законодавством порядку договору (контракту), а також внести пропозиції Ренійській районній державній адміністрації про скасування реєстрації суб'єктів СЕЗ "Рені" у встановленому законодавством порядку. 5. Рішення про розірвання договору (контракту), скасування виданих дозволів або реєстрації суб'єктів СЕЗ "Рені" можуть бути оскаржені в судовому порядку.  
Враховано   Стаття 7. Умови провадження підприємницької діяльності на території СЕЗ "Рені"  
39. На територiї спецiальної економiчної зони провадяться всi види пiдприємницької дiяльностi, якi вiдповiдають метi створення зони, крiм заборонених законодавством України.      1. На території СЕЗ "Рені" можуть провадитися всі види підприємницької діяльності, за винятком заборонених законами України. 2. Спеціальний правовий режим підприємницької діяльності, встановлений у СЕЗ "Рені", поширюється на суб'єктів СЕЗ "Рені" виключно під час здійснення ними підприємницької діяльності в період реалізації затверджених в установленому цим Законом порядку інвестиційних проектів на території СЕЗ "Рені".  
40. На територiї спецiальної економiчної зони "Ренi" розмiщуються пiдприємства, якi здiйснюють операцiї з обслуговування експортно-iмпортних вантажiв, надання транспортно-експедиторських та агентських послуг, їх зберiгання, доробки, сортування, пакування, торгiвлi, а також пiдприємства, якi застосовують новiтнi технологiї з метою виробництва товарiв для експорту та поставок на внутрiшнiй ринок.      3. Затвердження виконавчим комітетом Ренійської міської ради інвестиційного проекту та укладення договору (контракту) щодо умов його реалізації є підставою для реєстрації суб'єкта підприємницької діяльності Ренійською районною державною адміністрацією, як суб'єкта СЕЗ "Рені", укладення договорів оренди землі, приміщень тощо. Порядок укладення договору (контракту) визначається Ренійською міською радою.  
41. На територiї спецiальної економiчної зони можуть розмiщуватись об'єкти виробничої та невиробничої iнфраструктури.      4. У разі порушення суб'єктами СЕЗ "Рені" законодавства України, установчих документів, договору (контракту) з виконавчим комітетом Ренійської міської ради щодо умов реалізації затвердженого в установленому цим Законом порядку інвестиційного проекту Ренійська міська рада може внести пропозиції виконавчому комітету Ренійської міської ради про скасування наданих ним дозволів, розірвання у встановленому законодавством порядку договору (контракту), а також внести пропозиції Ренійській районній державній адміністрації про скасування реєстрації суб'єктів СЕЗ "Рені" у встановленому законодавством порядку.  
42. На територiї спецiальної економiчної зони "Ренi" забороняється створення i функцiонування казино та об'єктiв грального бiзнесу.       
43. Орган господарського розвитку у встановленому законодавством порядку надає суб'єктам пiдприємницької дiяльностi у користування на територiї зони земельнi дiлянки, примiщення, обладнання тощо.      5. Рішення про розірвання договору (контракту), скасування виданих дозволів або реєстрації суб'єктів СЕЗ "Рені" можуть бути оскаржені в судовому порядку.  
44. Стаття 8. Суб'єкти спецiальної економiчної зони "Ренi"   -14- Гуренко С.І. (реєстр. картка № 248)
Статтю 8 викласти у такій редакції: Стаття 8. Державна реєстрація суб'єктів підприємницької діяльності, створюваних у СЕЗ "Рені" На території СЕЗ "Рені" державна реєстрація суб'єктів підприємницької діяльності здійснюється у встановленому законодавством порядку.  
Враховано   Стаття 8. Державна реєстрація суб'єктів підприємницької діяльності, створюваних у СЕЗ "Рені"  
45. Суб'єктами спецiальної економiчної зони "Ренi" є суб'єкти пiдприємницької дiяльностi - юридичнi особи, створенi вiдповiдно до законодавства на територiї спецiальної економiчної зони "Ренi", якi реалiзують на цiй територiї iнвестицiйнi проекти кошторисною вартiстю, еквiвалентною не менш як 250 тис. доларiв США, на пiдставi укладеного з органом господарського розвитку договору (контракту) про реалiзацiю на територiї спецiальної економiчної зони "Ренi" схваленого iнвестицiйного проекту i зареєстрованi у встановленому порядку як суб'єкти спецiальної економiчної зони "Ренi".      На території СЕЗ "Рені" державна реєстрація суб'єктів підприємницької діяльності здійснюється у встановленому законодавством порядку.  
46. Суб'єкти спецiальної економiчної зони "Ренi" не можуть мати фiлiй, вiддiлень, iнших вiдокремлених пiдроздiлiв за межами спецiальної економiчної зони "Ренi".       
47. За реєстрацiю суб'єктiв спецiальної економiчної зони вноситься плата, розмiр якої встановлюється Одеською обласною державною адмiнiстрацiєю за погодженням з Мiнiстерством фiнансiв України. Розмiр зазначеної плати є однаковим для всiх суб'єктiв пiдприємницької дiяльностi одного виду дiяльностi.       
48. Кошти, одержанi за реєстрацiю суб'єктiв спецiальної економiчної зони (Ренi), спрямовуються на розвиток iнфраструктури цiєї зони       
49. Стаття 9. Порядок ввезення товарiв та iнших предметiв на територiю спецiальної економiчної зони "Ренi" та вивезення товарiв та iнших предметiв з ії територiї   -15- Гуренко С.І. (реєстр. картка № 248)
Статтю 9 викласти у такій редакції: Стаття 9. Спеціальний правовий режим підприємницької діяльності, особливості оподаткування та валютного регулювання на території СЕЗ "Ренi" 1.На території СЕЗ "Ренi" запроваджується спецiальний митний режим. Вiдповiдно до цього спецiального митного режиму на території СЕЗ "Ренi" встановлюється такий порядок ввезення (вивезення) товарiв та iнших предметiв: а) у разi ввезення товарiв та iнших предметiв (крiм пiдакцизних товарiв) з-за меж митної територiї України на територiю СЕЗ "Ренi" для використання в межах СЕЗ "Ренi" ввiзне мито та податок на додану вартiсть не справляються; б) у разі ввезення на митну територію України з території СЕЗ "Ренi" товарів та інших предметів, що попередньо були ввезені з-за меж митної території України на територію СЕЗ "Ренi", податки сплачуються в порядку, встановленому законодавством України для оподаткування товарів, що імпортуються. До митної вартостi товарiв та iнших предметiв, зазначених у цьому пункті, не включається вартiсть послуг щодо зберігання товарів та інших предметів, їх перевантаження, дороблення, сортування, пакетування, здійснюваних на території СЕЗ "Ренi". Операції з надання зазначених послуг не підлягають обкладенню податком на додану вартість; в) у разі вивезення з території СЕЗ "Ренi" за межі митної території України товарів та інших предметів, вироблених, у тому числі повністю або достатньо перероблених чи оброблених, на території СЕЗ "Ренi", вивізне мито та акцизний збір не справляються, а податок на додану вартість справляється за нульовою ставкою; г) у разі вивезення з території СЕЗ "Ренi" за межі митної території України товарів та інших предметів, попередньо ввезених з-за меж митної території України на територію СЕЗ "Ренi", вивізне мито, податок на додану вартість і акцизний збір не справляються; д) у разi вивезення товарiв та iнших предметiв (крiм пiдакцизних товарiв) з митної територiї України на територiю СЕЗ "Рені" вивiзне мито не справляється, а податок на додану вартiсть справляється за нульовою ставкою; е) у разі ввезення товарів та інших предметів на територію СЕЗ "Ренi" з метою транзиту через територію СЕЗ "Ренi" митні збори справляються відповідно до законодавства України; є) в iнших випадках оподаткування здiйснюється вiдповiдно до законодавства України. Не звільняються від оподаткування операції з ввезення на митну територію України товарів та інших предметів повністю вироблених, достатньо перероблених або оброблених на території СЕЗ "Ренi" . 2. Повнiстю виробленими або достатньо переробленими чи обробленими у СЕЗ "Рені" вважаються товари, якi вiдповiдають критерiям, викладеним у статті 18 Закону України "Про Єдиний митний тариф". Строк перебування товарiв та iнших предметiв на територiї СЕЗ "Рені" не обмежується, крiм випадкiв коли товари та iнші предмети мають обмежений строк зберiгання. Дiя частини першої цієї статті не поширюється на товарообмiннi (бартернi) операцiї та операцiї з давальницькою сировиною. Митний контроль за перемiщенням товарiв та iнших предметiв через межi території СЕЗ "Рені" здійснюється відповідно до законодавства України з метою забезпечення дотримання державними органами, підприємствами, установами, організаціями та їх посадовими особами, а також громадянами порядку переміщення товарів та інших предметів через митний кордон України, з урахуванням норм цього Закону. Для запобiгання несанкцiонованому i неконтрольованому проникненню на територiю СЕЗ "Рені" або за її межi фiзичних осiб, транспортних засобiв, а також ввезенню i вивезенню товарiв та iнших предметiв територiя СЕЗ "Рені" огороджується по периметру i облаштовується вiдповiдно до вимог Державної митної служби України. Територiї зон митного контролю для СЕЗ "Рені", їх межi та режим перемiщення товарiв, транспортних засобiв i громадян встановлюються Державною митною службою України. Митне оформлення товарів та інших предметів, що переміщуються через межі території СЕЗ "Рені", здійснюється відповідно до законодавства України. За митне оформлення товарів та інших предметів, а також перебування їх під митним контролем на території СЕЗ "Рені" справляються митні збори відповідно до законодавства України. Органiзацiя робiт з облаштування митної iнфраструктури i огородження СЕЗ "Рені" та їх фiнансування здiйснюються органом господарського розвитку СЕЗ "Рені". Спеціальний митний режим на територiї СЕЗ "Рені" запроваджується з дня затвердження Державною митною службою України акта приймання - передачі в експлуатацiю об'єктiв митної інфраструктури. 3. Імпорт суб'єктами СЕЗ "Рені" товарiв та інших предметів для потреб власного виробництва на територiї СЕЗ "Ренi" та експорт товарiв та інших предметів, повнiстю вироблених або достатньо перероблених чи оброблених на територiї СЕЗ "Ренi" не підлягає лiцензуванню та квотуванню, якщо iнше не встановлено мiжнародними договорами України. 4. На зовнiшньоекономiчнi операцiї, що здiйснюються у СЕЗ "Ренi", поширюється спецiальний режим експорту (iмпорту) товарiв та iншi заходи нетарифного регулювання зовнiшньоекономiчної дiяльностi вiдповiдно до законодавства України. Кабiнет Мiнiстрiв України може встановлювати обмеження щодо ввезення на митну територiю України з територiї СЕЗ "Ренi" та вивезення з митної територiї України на територiю СЕЗ "Ренi" окремих видiв товарiв. 5. Суб'єктам СЕЗ "Ренi" надаються передбачені цим Законом пільги щодо сплати податку на прибуток підприємств та збору до Державного інноваційного фонду: а) прибуток суб'єктiв СЕЗ "Ренi", отриманий на території СЕЗ "Ренi" від реалізації інвестиційних проектів, затверджених виконавчим комітетом Ренійської міської ради, оподатковується за ставкою 20 вiдсоткiв до об'єкта оподаткування. Ця норма застосовується з моменту одержання суб'єктом СЕЗ "Ренi" першого прибутку від реалізації інвестиційного проекту. Це положення не поширюється на частину прибутку, одержаного суб'єктом СЕЗ "Ренi" вiд освоєння iнвестицiй, що були здійснені за рахунок коштiв бюджетів усiх рiвнiв та коштiв Державного iнновацiйного фонду. Порядок обчислення прибутку, одержаного від реалізації інвестиційного проекту, визначається Державною податковою адміністрацією України. б) До валового доходу підприємства, нарахованого з метою оподаткування, не включається одержана згідно з затвердженим виконавчим комітетом Ренійської міської ради інвестиційним проектом, що реалізується на території СЕЗ "Ренi" сума інвестицій у вигляді: коштів; матеріальних цінностей; нематеріальних активів, включаючи легалізовані на території України авторські права, права на винаходи, корисні моделі, промислові зразки, знаки для товарів і послуг, ноу-хау тощо, вартість яких у конвертованій валюті підтверджено згідно з законами (процедурами) країни інвестора або міжнародними торговельними звичаями, а також експертною оцінкою в Україні. У разi, якщо протягом звiтного (податкового) перiоду вiдбувається часткове або повне вiдчуження iнвестицiї, передбаченої цим пунктом, суб'єкт пiдприємницької дiяльностi, який отримав iнвестицiю, зобов'язаний сплатити у повному обсязі податок з прибутку, одержаного в такому звiтному (податковому) перiодi. в) Суб'єкти СЕЗ "Ренi", які реалізують на території СЕЗ "Ренi" інвестиційні проекти, затверджені виконавчим комітетом Ренійської міської ради, звільняються від сплати збору до Державного інноваційного фонду. 5. Валютне регулювання на території СЕЗ "Ренi" здійснюється відповідно до законодавства України з урахуванням норм, визначених цим Законом. Надходження в iноземнiй валютi вiд реалiзацiї суб'єктами СЕЗ "Рені" продукцiї, товарiв (робiт, послуг), вироблених або наданих у СЕЗ "Рені", звiльняються вiд обов'язкового продажу.  
Враховано   Стаття 9. Спеціальний правовий режим підприємницької діяльності, особливості оподаткування та валютного регулювання на території СЕЗ "Ренi"  
50. 1. У спецiальнiй економiчнiй зонi "Ренi" запроваджується режим спецiальної митної зони, вiдповiдно до якого застосовується такий порядок ввезення (вивезення) товарiв та iнших предметiв:      1. На території СЕЗ "Ренi" запроваджується спецiальний митний режим. Вiдповiдно до цього спецiального митного режиму на території СЕЗ "Ренi" встановлюється такий порядок ввезення (вивезення) товарiв та iнших предметiв:  
51. 1) у разi ввезення товарiв та iнших предметiв (крiм пiдакцизних товарiв) iз-за меж митної територiї України на територiю спецiальної економiчної зони "Ренi" для використання в межах цiєї зони ввiзне мито та податок на додану вартiсть не справляються;      а) у разi ввезення товарiв та iнших предметiв (крiм пiдакцизних товарiв) з-за меж митної територiї України на територiю СЕЗ "Ренi" для використання в межах СЕЗ "Ренi" ввiзне мито та податок на додану вартiсть не справляються;  
52. 2) у разi ввезення товарiв та iнших предметiв, що попередньо були везенi iз-за меж митної територiї України на територiю спецiальної кономiчної зони "Ренi", на митну територiю України з цiєї зони податкування здiйснюється вiдповiдно до законодавства України як при податкування товарiв, що iмрортуються.      б) у разі ввезення на митну територію України з території СЕЗ "Ренi" товарів та інших предметів, що попередньо були ввезені з-за меж митної території України на територію СЕЗ "Ренi", податки сплачуються в порядку, встановленому законодавством України для оподаткування товарів, що імпортуються. До митної вартостi товарiв та iнших предметiв, зазначених у цьому пункті, не включається вартiсть послуг щодо зберігання товарів та інших предметів, їх перевантаження, дороблення, сортування, пакетування, здійснюваних на території СЕЗ "Ренi". Операції з надання зазначених послуг не підлягають обкладенню податком на додану вартість;  
53. До митної вартостi товарiв та iнших предметiв, зазначеених у цьому пункгi, невключається вартiсть послуг з їх перевантаження, зберiгання, сортування, пакування, доробки, здiйснюваних на територiї спецiальної кономiчної зони "Ренi". Зазначенi послуги не пiдлягають обкладенню податком на додану вартiсть.      в) у разі вивезення з території СЕЗ "Ренi" за межі митної території України товарів та інших предметів, вироблених, у тому числі повністю або достатньо перероблених чи оброблених, на території СЕЗ "Ренi", вивізне мито та акцизний збір не справляються, а податок на додану вартість справляється за нульовою ставкою;  
54. 3) у разi ввезення товарiв та iнших предметiв, повнiстю вироблених або достатньо перероблених у спецiальнiй економiчнiй зонi "Ренi", на митну територiю України з територiї цiєї зони податок на додану вартiсть i акцизний збiр справляється як для внутрiшнього споживання або використання в Українi;      г) у разі вивезення з території СЕЗ "Ренi" за межі митної території України товарів та інших предметів, попередньо ввезених з-за меж митної території України на територію СЕЗ "Ренi", вивізне мито, податок на додану вартість і акцизний збір не справляються; д) у разi вивезення товарiв та iнших предметiв (крiм пiдакцизних товарiв) з митної територiї України на територiю СЕЗ "Рені" вивiзне мито не справляється, а податок на додану вартiсть справляється за нульовою ставкою;  
55. 4) у разi вивезення товарiв та iнших предметiв, вироблених, у тому числi повнiстю, або достатньо перероблених у спецiальної економiчної зонi "Ренi", з територiї цiєї зони за межi митної територiї України вивiзне мито i акцизний збiр не справляються, а податок на додану вартiсть справляється за нульовою ставкою;      е) у разі ввезення товарів та інших предметів на територію СЕЗ "Ренi" з метою транзиту через територію СЕЗ "Ренi" митні збори справляються відповідно до законодавства України; є) в iнших випадках оподаткування здiйснюється вiдповiдно до законодавства України. Не звільняються від оподаткування операції з ввезення на митну територію України товарів та інших предметів повністю вироблених, достатньо перероблених або оброблених на території СЕЗ "Ренi".  
56. 5) у разi вивезення товарiв та iнших предметiв, попередньо ввезених із-за меж митної територiї України на територiю спецiальної економiчної зони "Ренi", за межi митної територiї України з цiєї зони вивiзне мито, податок на додану вартiсть i акцизний збiр не справляються;      2. Повнiстю виробленими або достатньо переробленими чи обробленими у СЕЗ "Рені" вважаються товари, якi вiдповiдають критерiям, викладеним у статті 18 Закону України "Про Єдиний митний тариф". Строк перебування товарiв та iнших предметiв на територiї СЕЗ "Рені" не обмежується, крiм випадкiв коли товари та iнші предмети мають обмежений строк зберiгання. Дiя частини першої цієї статті не поширюється на товарообмiннi (бартернi) операцiї та операцiї з давальницькою сировиною.  
57. 6) у разi вивезення товарiв та iнших предметiв з митної територiї України на територiю спецiальної економiчної зони "Ренi" вивiзне мито не справляється, а податок на додану вартiсть справляється за нульовою ставкою;      Митний контроль за перемiщенням товарiв та iнших предметiв через межi території СЕЗ "Рені" здійснюється відповідно до законодавства України з метою забезпечення дотримання державними органами, підприємствами, установами, організаціями та їх посадовими особами, а також громадянами порядку переміщення товарів та інших предметів через митний кордон України, з урахуванням норм цього Закону.  
58. 7) у разi ввезення товарiв та iнших предметiв на територiю спецiальної економiчної зони "Ренi" з метою транзиту оподаткування здiйснюється вiдповiдно до законодавства України;      Для запобiгання несанкцiонованому i неконтрольованому проникненню на територiю СЕЗ "Рені" або за її межi фiзичних осiб, транспортних засобiв, а також ввезенню i вивезенню товарiв та iнших предметiв територiя СЕЗ "Рені" огороджується по периметру i облаштовується вiдповiдно до вимог Державної митної служби України.  
59. 8) в iнших випадках оподаткування здiйснюється вiдповiдно до законодавства України.      Територiї зон митного контролю для СЕЗ "Рені", їх межi та режим перемiщення товарiв, транспортних засобiв i громадян встановлюються Державною митною службою України.  
60. Повнiстю виробленими або достатньо переробленими у спецiальнiй економiчнiй зонi "Ренi" вважаються товари, якi вiдповiдають критерiям, передбаченим статтею 18 Закону України "Про Єдиний митний тариф".      Митне оформлення товарів та інших предметів, що переміщуються через межі території СЕЗ "Рені", здійснюється відповідно до законодавства України. За митне оформлення товарів та інших предметів, а також перебування їх під митним контролем на території СЕЗ "Рені" справляються митні збори відповідно до законодавства України.  
61. Строк перебування товарiв та iнших предметiв на територiї спеціальної економiчної зони "Ренi" не обмежується, крiм випадкiв перебування товарiв та iнших предметiв з обмеженим строком зберiгання.      Органiзацiя робiт з облаштування митної iнфраструктури i огородження СЕЗ "Рені" та їх фiнансування здiйснюються органом господарського розвитку і управління СЕЗ "Рені". Спеціальний митний режим на територiї СЕЗ "Рені" запроваджується з дня затвердження Державною митною службою України акта приймання - передачі в експлуатацiю об'єктiв митної інфраструктури.  
62. Послуги щодо зберегання товарiв, їх пакування, доробки тощо, якi здiйснюються на територiї спецiальної, економiчної зони "Ренi", не пiдлягають обкладенню податком на додану вартiсть.      3. Імпорт суб'єктами СЕЗ "Рені" товарiв та інших предметів для потреб власного виробництва на територiї СЕЗ "Ренi" та експорт товарiв та інших предметів, повнiстю вироблених або достатньо перероблених чи оброблених на територiї СЕЗ "Ренi" не підлягає лiцензуванню та квотуванню, якщо iнше не встановлено мiжнародними договорами України.  
63. Дiя цiєї частини не поширюється на товарообмiннi (бартернi) операцiї та операцiї з давальницькою сировиною.      4. На зовнiшньоекономiчнi операцiї, що здiйснюються у СЕЗ "Ренi", поширюється спецiальний режим експорту (iмпорту) товарiв та iншi заходи нетарифного регулювання зовнiшньоекономiчної дiяльностi вiдповiдно до законодавства України. Кабiнет Мiнiстрiв України може встановлювати обмеження щодо ввезення на митну територiю України з територiї СЕЗ "Ренi" та вивезення з митної територiї України на територiю СЕЗ "Ренi" окремих видiв товарiв.  
64. 2. Митний контроль за перемiщенням товарiв та iнших предметiв через межi спецiальної економiчної зони "Ренi" повинен забезпечувати дотримання державними органами, пiдприємствами, установами, органiзацiями та їх посадовими особами, а також громадянами порядку перемiщення товарiв та iнших предметiв вiдповiдно до законодавства, що діє при перетинаннi митного кордону України, з урахуванням норм, визначених цим Законом.      5. Суб'єктам СЕЗ "Ренi" надаються передбачені цим Законом пільги щодо сплати податку на прибуток підприємств та збору до Державного інноваційного фонду: а) прибуток суб'єктiв СЕЗ "Ренi", отриманий на території СЕЗ "Ренi" від реалізації інвестиційних проектів, затверджених виконавчим комітетом Ренійської міської ради, оподатковується за ставкою 20 вiдсоткiв до об'єкта оподаткування. Ця норма застосовується з моменту одержання суб'єктом СЕЗ "Ренi" першого прибутку від реалізації інвестиційного проекту.  
65. Для запобiгання несанкцiонованому i неконтрольованому проникненню на територiю спецiальної економiчної зони "Ренi" або за її межi фiзичних осiб, транспортних засобiв, а також ввезенню i вивезенню товарiв та iнших предметiв територiя спецiальної митної зони повинна бути огороджена по периметру i облаштована вiдповiдно до вимог Державної митної служби України.      Це положення не поширюється на частину прибутку, одержаного суб'єктом СЕЗ "Ренi" вiд освоєння iнвестицiй, що були здійснені за рахунок коштiв бюджетів усiх рiвнiв та коштiв Державного iнновацiйного фонду. Порядок обчислення прибутку, одержаного від реалізації інвестиційного проекту, визначається Державною податковою адміністрацією України.  
66. Територiї зон митного контролю для спецiальної економiчної зони "Ренi", її межi та режим перемiщення товарiв, транспортних засобiв i громадян встановлюються Державною митною службою України.      б) до валового доходу суб'єкта СЕЗ "Ренi", нарахованого з метою оподаткування, не включається одержана згідно з затвердженим виконавчим комітетом Ренійської міської ради інвестиційним проектом, що реалізується на території СЕЗ "Ренi", сума інвестицій у вигляді: коштів; матеріальних цінностей; нематеріальних активів, включаючи легалізовані на території України авторські права, права на винаходи, корисні моделі, промислові зразки, знаки для товарів і послуг, ноу-хау тощо, вартість яких у конвертованій валюті підтверджено згідно з законами (процедурами) країни інвестора або міжнародними торговельними звичаями, а також експертною оцінкою в Україні. У разi, якщо протягом звiтного (податкового) перiоду вiдбувається часткове або повне вiдчуження iнвестицiї, передбаченої цим пунктом, суб'єкт пiдприємницької дiяльностi, який отримав iнвестицiю, зобов'язаний сплатити у повному обсязі податок з прибутку, одержаного в такому звiтному (податковому) перiодi.  
67. За митне оформлення товарiв та iнших предметiв, а також перебування їх пiд митним контролем у спецiальнiй економiчнiй зонi "Ренi" справляються митнi збори вiдповiдно до законодавства України.      в) суб'єкти СЕЗ "Ренi", які реалізують на території СЕЗ "Ренi" інвестиційні проекти, затверджені виконавчим комітетом Ренійської міської ради, звільняються від сплати збору до Державного інноваційного фонду.  
68. Органiзацiя робiт з облаштування митної iнфраструктури i огородження спецiальної економiчної зони "Ренi" та їх фiнансування здiйснюються органом господарського розвитку.      6. Валютне регулювання на території СЕЗ "Ренi" здійснюється відповідно до законодавства України з урахуванням норм, визначених цим Законом. Надходження в iноземнiй валютi вiд реалiзацiї суб'єктами СЕЗ "Рені" продукцiї, товарiв (робiт, послуг), вироблених або наданих у СЕЗ "Рені", звiльняються вiд обов'язкового продажу.  
69. Режим спецiальної митної зони на територiї спецiальної економiчної зони "Ренi" запроваджується з дня затвердження Державною митною службою України акта приймання-передачi в експлуатацiю об'єктiв митної інфраструктури.       
70. 3. Імпорт суб'єктами спецiальної економiчної зони "Ренi" товарiв для потреб власного виробництва на територiї цiєї зони та експорт товарiв повнiстю вироблених або достатньо перероблених у цiй зонi товарiв не підлягає лiцензуванню та квотуванню, якщо iнше не встановлено мiжнародними договорами України.       
71. На зовнiшньоекономiчнi операцiї, що здiйснюються у спецiальнiй економiчнiй зонi "Ренi", поширюється спецiальний режим експорту (iмпорту) товарiв та iншi заходи нетарифного регулювання зовнiшньоекономiчної дiяльностi вiдповiдно до законодавства України.       
72. 4. Кабiнет Мiнiстрiв України може встановлювати обмеження на ввезення на митну територiю України з територiї спецiальної економiчної зони "Ренi" та вивезення з митної територiї України до спецiальної економiчної зони "Ренi" окремих видiв товарiв.       
73. Стаття 10. Особливостi оподаткування та валютне регулювання у спецiальнiй економiчнiй зонi "Ренi"   -16- Гуренко С.І. (реєстр. картка № 248)
Статтю 10 викласти у такій редакції: Стаття 10. Порядок в'їзду у СЕЗ "Рені" та виїзду з неї Кабiнет Мiнiстрiв України може встановлювати спецiальний порядок перетинання кордону України iноземцями та особами без громадянства, якi прямують у СЕЗ "Рені", а також спецiальний порядок в'їзду у СЕЗ "Рені" i виїзду з неї громадян України, iноземцiв та осiб без громадянства.  
Враховано   Стаття 10. Порядок в'їзду у СЕЗ "Рені" та виїзду з неї  
74. На територiї спецiальної економiчної зони "Ренi" встановлюється спецiальний пiльговий режим оподаткування суб'єктiв зони, вiдповiдно до якого:      Кабiнет Мiнiстрiв України може встановлювати спецiальний порядок перетинання кордону України iноземцями та особами без громадянства, якi прямують у СЕЗ "Рені", а також спецiальний порядок в'їзду у СЕЗ "Рені" i виїзду з неї громадян України, iноземцiв та осiб без громадянства.  
75. а) прибуток платникiв податку на прибуток-суб'єктiв спецiальної економiчної зони з джерелом походження з територiї цiєї зони оподатковується оподатковується за ставкою 20 вiдсоткiв до об'єкта оподаткування.       
76. Це положення не поширюється на частину прибутку, одержаного вiд здiйснення iнвестицiй за рахунок бюджетних коштiв усiх рiвнiв та коштiв Державного iнновацiйного фонду;       
77. б) доходи, одержанi нерезидентами вiд провадження господарської дiяльностi з джерелом походження з територiї спецiальної економiчної зони, оподатковуються у розмiрi 2/3 ставки оподаткування, визначеної статтею 13 Закону України "Про оподаткування прибутку пiдприємств". Ця норма не поширюється на доходи вiд здiйснення iнвестицiй у цiннi папери, випущенi за рiшенням уповноваженого державного органу чи органу мiсцевого самоврядування, та доходи, визначенi пунктом 13.6 статтi 1З Закону України "Про оподаткування прибутку пiдприємств";       
78. в) не справляються збори до Державного iнновацiйного фонду.       
79. 2. Надходження в iноземнiй валютi вiд реалiзацiї суб'єктами спецiальної економiчної зони "Ренi" продукцiї, товарiв (робiт, послуг), вироблених або наданих у спецiальнiй економiчнiй зонi, звiльняється вiд обов'язкового продажу.       
80. Стаття 11. Бюджетнi вiдносини   -17- Гуренко С.І. (реєстр. картка № 248)
Статтю 11 викласти у такій редакції: Стаття 11. Порядок лiквiдацiї СЕЗ "Рені" СЕЗ "Рені" вважається лiквiдованою з моменту закiнчення строку, на який її було створено, якщо його не буде продовжено в установленому законодавством України порядку. СЕЗ "Рені" може бути ліквідована законом до закінчення строку, на який її було створено, відповідно до Закону України "Про загальні засади створення і функціонування спеціальних (вільних) економічних зон".  
Враховано   Стаття 11. Порядок лiквiдацiї СЕЗ "Рені"  
    -18- Крук Ю.Б. (в.о. № 139)
Статтю 11 виключити.  
Враховано    
81. З 1 сiчня 2000 року до 1 сiчня 2006 року з метою створення необхiдної iнфраструктури для забезпечення функцiонування спецiальної економiчної зони "Ренi" та передумов створення мiжнародної вiльної економiчної зони Ренi-Галац-Джурджулешти:      СЕЗ "Рені" вважається лiквiдованою з моменту закiнчення строку, на який її було створено, якщо його не буде продовжено в установленому законодавством порядку. СЕЗ "Рені" може бути ліквідована законом до закінчення строку, на який її було створено, відповідно до Закону України "Про загальні засади створення і функціонування спеціальних (вільних) економічних зон".  
82. податок на прибуток пiдприємств, включаючи їх фiлiї та вiдокремленi пiдроздiли, податок на доходи громадян, податок на землю, а також мiсцевi податки та збори, якi сплачують фiзичнi та юридичнi особи, що розташованi в адмiнiстративних межах мiста Ренi, зараховуються до мiсцевого бюджету територiальної громади мiста без перерозподiлу в бюджети вищих рiвнiв i при щорiчному формуваннi державного бюджету враховується у взаємовiдносинах з бюджетом областi;       
83. зазначенi податковi надходження спрямовуються виключно на фiнансування робiт по створенню iнфраструктури спецiальної економiчної зони "Ренi";       
84. Стаття 12. Порядок в'їзду у спецiальну економiчну зону "Ренi" та виїзду з неї   -19- Гуренко С.І. (реєстр. картка № 248)
Статтю 12 викласти у такій редакції: Стаття 12. Гарантії забезпечення інтересів суб'єктів СЕЗ "Рені" у разі її ліквідації Держава гарантує збереження у повному обсязі всіх майнових і немайнових прав суб'єктів СЕЗ "Рені" у разі її ліквідації. Спори між органами її управління, суб'єктами СЕЗ "Рені" та ліквідаційною комісією, що можуть виникнути у зв'язку з ліквідацією СЕЗ "Рені", підлягають розгляду в судах України, а спори за участю іноземних суб'єктів господарської діяльності - у судах за погодженням сторін, у тому числі за кордоном.  
Враховано   Стаття 12. Гарантії забезпечення інтересів суб'єктів СЕЗ "Рені" у разі її ліквідації  
85. Кабiнет Мiнiстрiв України може встановлювати спецiальний порядок перетинання кордону України iноземцями та особами без громадянства, якi прямують у спецiальну економiчну зону "Ренi", а також спецiальний порядок в'їзду у спецiальну економiчну зону "Ренi" i виїзду з неї громадян України, iноземцiв та осiб без громадянства.      Держава гарантує збереження у повному обсязі всіх майнових і немайнових прав суб'єктів СЕЗ "Рені" у разі її ліквідації. Спори між органами управління СЕЗ "Рені", суб'єктами СЕЗ "Рені" та ліквідаційною комісією, що можуть виникнути у зв'язку з ліквідацією СЕЗ "Рені", підлягають розгляду в судах України, а спори за участю іноземних суб'єктів господарської діяльності - у судах за погодженням сторін, у тому числі за кордоном.  
86. Стаття 13. Вiдповiдальнiсть суб'єктiв спецiальної економiчної зони у разi невиконання умов договору (контракту), укладеного з органом господарського розвитку   -20- Гуренко С.І. (реєстр. картка № 248)
Статтю 13 викласти у такій редакції: Стаття 13. Прикінцеві положення 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування. 2. Кабінету Міністрів України: у місячний строк подати пропозиції щодо приведення законодавчих актів України у відповідність із цим Законом; привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом; забезпечити в межах своїх повноважень видання нормативно-правових актів, передбачених цим Законом.  
Враховано   Стаття 13. Прикінцеві положення 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.  
87. У разi неналежного виконання або невиконання суб'єктом спецiальної економiчної зони умов договору (контракту), укладеного з органом господарського розвитку, такий суб'єкт несе майнову та iншу вiдповiдальнiсть, передбачену законодавством України та вiдповiдним договором (контрактом).      2. Кабінету Міністрів України: у місячний строк подати пропозиції щодо приведення законодавчих актів України у відповідність із цим Законом; привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом; забезпечити в межах своїх повноважень видання нормативно-правових актів, передбачених цим Законом.  
88. Стаття 14. Дострокова лiквiдацiя пiдприємства у спецiальнiй економiчнiй зонi "Ренi"       
89. У разi лiквiдацiї пiдприємства, створеного на територiї спецiальної економiчної зони "Ренi", або його реорганiзацiї (за рiшенням засновника (власника) або уповноваженого ним органу) до строку, зазначеного у договорi (контрактi) мiж засновником (власником) та органом господарського розвитку, засновник (власник) або уповноважена ним особа зобов'язанi у десятиденний строк пiсля прийняття вiдповiдного рiшення повiдомити органи управлiння спецiальної економiчної зони "Ренi" про причини лiквiдацiї (реорганiзацiї) пiдприємства.       
90. Стаття 15. Порядок лiквiдацiї спецiальної економiчної зони "Ренi"       
91. Спецiальна економiчна зона "Ренi" вважається лiквiдованою з моменту закiнчення строку, на який її було створено, якщо його не буде продовжено в установленому порядку.       
92. Спецiальна економiчна зона може бути лiквiдована до закiнчення строку, на який й було створено, в порядку, передбаченому законодавством України.       
93. Стаття 16. Гарантiї забезпечення iнтересiв iнвесторiв та суб'єктiв спецiальної економiчної зони у разi лiквiдацiї спецiальної економiчної зони "Ренi"       
94. Держава гарантує збереження у повному обсязi всiх майнових i немайнових прав iнвесторiв, що дiють у спецiальнiй економiчнiй зонi "Ренi", та суб'єктiв спецiальної економiчної зони у разi її лiквiдацiї.       
95. Спори мiж органами управлiння спецiальної економiчної зони "Ренi", суб'єктами спецiальної економiчної зони, суб'єктами пiдприємницької дiльностi, що дiють у спецiальнiй економiчнiй зонi, iнвесторами та лiквiдацiйною комiсiєю, що можуть виникнути у зв'язку з лiквiдацiєю зони, пiдлягають розгляду судами України, а спори за участю iноземного суб'єкта господарської дiяльностi - судами за погодженням сторiн, у тому числi за кордоном.       
96. Стаття 17. Прикiнцевi положення       
97. 1. Цей Закон набирає чинностi з дня його опублiкування.       
98. 2. Кабiнету Мiнiстрiв України привести свої нормативно-правовi акти вiдповiднiсть iз цим Законом.