Про державну геологічну службу України (Друге читання)
№ п.п. | Редакція, прийнята в першому читанні | Пропозиції | Висновки | Остаточна редакція |
0. | Закон України | Закон України | ||
1. | про державну геологічну службу України | про державну геологічну службу України | ||
2. | Цей Закон визначає правові, організаційні та фінансові основи діяльності державної геологічної служби України. | Цей Закон визначає правові, організаційні та фінансові основи діяльності державної геологічної служби України. | ||
3. | Розділ I. Загальні положення | Розділ I. Загальні положення | ||
4. | Стаття 1. Державна геологічна служба України | Стаття 1. Державна геологічна служба України | ||
5. | Державна геологічна служба України включає спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з геологічного вивчення та використання надр, державні підприємства, установи та організації, які організовують та проводять геологічне вивчення надр, забезпечують реалізацію державної політики у галузі користування надрами, здійснюють планомірне проведення регіональних геологічних досліджень, пошуків і розвідки необхідних і стратегічно важливих корисних копалин, накопичення і зберігання геологічної інформації про надра, встановлення кондицій на мінеральну сировину для підраховування запасів корисних копалин у надрах, проведення наукових досліджень у сфері геологічного вивчення і використання надр, координують і здійснюють геологічний контроль за діяльністю інших суб'єктів геологічної діяльності. | Державна геологічна служба України включає спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з геологічного вивчення та використання надр, державні підприємства, установи та організації, які організовують та проводять геологічне вивчення надр, забезпечують реалізацію державної політики у галузі користування надрами, здійснюють планомірне проведення регіональних геологічних досліджень, пошуків і розвідки необхідних і стратегічно важливих корисних копалин, накопичення і зберігання геологічної інформації про надра, встановлення кондицій на мінеральну сировину для підраховування запасів корисних копалин у надрах, проведення наукових досліджень у сфері геологічного вивчення і використання надр, координують і здійснюють геологічний контроль за діяльністю інших суб'єктів геологічної діяльності. | ||
6. | Стаття 2. Визначення основних термінів | Стаття 2. Визначення основних термінів | ||
7. | У цьому Законі терміни та поняття вживаються у такому значенні: | У цьому Законі терміни та поняття вживаються у такому значенні: | ||
8. | геологічне вивчення надр - спеціальні роботи і дослідження, спрямовані на одержання інформації про надра з метою задоволення потреб суспільства; | геологічне вивчення надр - спеціальні роботи і дослідження, спрямовані на одержання інформації про надра з метою задоволення потреб суспільства; | ||
9. | геологічна діяльність - виробнича, наукова та інша діяльність, пов'язана з геологічним вивченням надр; | геологічна діяльність - виробнича, наукова та інша діяльність, пов'язана з геологічним вивченням надр; | ||
10. | геологічне середовище - частина земної кори (гірські породи, грунти, донні відкладення, підземні води тощо), яка взаємодіє з елементами ландшафту, ат-мосферою та поверхневими водами і може зазнавати впливу техногенної діяльності; | геологічне середовище - частина земної кори (гірські породи, грунти, донні відкладення, підземні води тощо), яка взаємодіє з елементами ландшафту, атмосферою та поверхневими водами і може зазнавати впливу техногенної діяльності; | ||
11. | небезпечне геологічне явище - явище, яке є наслідком дії геологічних процесів, що виникають у земній корі під впливом природних чи техногенних чинників або їх спільної дії; | -1- Деркач А.Л. (в.о. № 159) Волков О.М. (в.о. № 208) У статті 2: в частині першій: термін "небезпечне геологічне явище" вилучити. | Відхилено , ці питання врегульовані у ст.4 данного Закону та ст. 5 і 13 Кодексу України про надра | небезпечне геологічне явище - явище, яке є наслідком дії геологічних процесів, що виникають у земній корі під впливом природних чи техногенних чинників або їх спільної дії; |
12. | мінерально-сировинна база - сукупність родовищ корисних копалин, у тому числі техногенних, а також відходів від видобування і переробки корисних копалин, придатних для промислового використання; | мінерально-сировинна база - сукупність родовищ корисних копалин, у тому числі техногенних, а також відходів від видобування і переробки корисних копалин, придатних для промислового використання; | ||
13. | моніторинг геологічного середовища - система спостережень, збирання, оброблення, передавання, збереження та аналізу інформації про стан геологічного середовища, прогнозування його змін, розроблення науково обгрунтованих рекомендацій для прийняття відповідних рішень; | моніторинг геологічного середовища - система спостережень, збирання, оброблення, передавання, збереження та аналізу інформації про стан геологічного середовища, прогнозування його змін, розроблення науково обгрунтованих рекомендацій для прийняття відповідних рішень; | ||
14. | моніторинг мінерально-сировинної бази - система спостережень, збирання, оброблення, передавання, збереження та аналізу інформації, прогнозування стану розвіданих запасів та ресурсів корисних копалин, їх видобутку та переробки на основі формування Державного фонду родовищ корисних копалин і його резерву. | -2- Деркач А.Л. (в.о. № 159) Волков О.М. (в.о. № 208) в частині першій: останній абзац викласти в такій редакції: "моніторинг мінерально-сировинної бази - система спостережень, збирання, оброблення, передавання, збереження та аналізу інформації, прогнозування стану розвіданих запасів та ресурсів корисних копалин, їх видобутку та переробки". | Відхилено | моніторинг мінерально-сировинної бази - система спостережень, збирання, оброблення, передавання, збереження та аналізу інформації, прогнозування стану розвіданих запасів та ресурсів корисних копалин, їх видобутку та переробки на основі формування Державного фонду родовищ корисних копалин і його резерву. |
-3- Деркач А.Л. (в.о. № 159) Волков О.М. (в.о. № 208) в частині першій: ввести нові терміни "користувач надр" та "інші суб'єкти геологічної діяльності. | Відхилено | |||
15. | Стаття 3. Законодавство про державну геологічну службу України | Стаття 3. Законодавство про державну геологічну службу України | ||
16. | Діяльність державної геологічної служби України регулюється цим Законом, Кодексом України про надра та іншими актами законодавства, прийнятими відповідно до них. | Діяльність державної геологічної служби України регулюється цим Законом, Кодексом України про надра та іншими актами законодавства, прийнятими відповідно до них. | ||
17. | Стаття 4. Основні завдання державної геологічної служби України | Стаття 4. Основні завдання державної геологічної служби України | ||
18. | Основними завданнями державної геологічної служби України є: | Основними завданнями державної геологічної служби України є: | ||
19. | якісне поліпшення та нарощування мі-нерально-сировинної бази держави як основи розвитку видобувних та переробних галузей національної економіки; | якісне поліпшення та нарощування мі-нерально-сировинної бази держави як основи розвитку видобувних та переробних галузей національної економіки; | ||
20. | геологічне, гідрогеологічне, інженерно-геологічне та еколого-геологічне вивчення і картування геологічного середовища, в тому числі небезпечних геологічних явищ; | геологічне, гідрогеологічне, інженерно-геологічне та еколого-геологічне вивчення і картування геологічного середовища, в тому числі небезпечних геологічних явищ; | ||
21. | моніторинг геологічного середовища і мінерально-сировинної бази; | моніторинг геологічного середовища і мінерально-сировинної бази; | ||
22. | проведення фундаментальних та прикладних наукових досліджень, пов'язаних з розробленням і впровадженням у виробництво наукових і методичних основ прогнозування, пошуки та розвідка родовищ корисних копалин, прогнозування змін геологічного середовища та інші потреби геологічного вивчення надр; | проведення фундаментальних та прикладних наукових досліджень, пов'язаних з розробленням і впровадженням у виробництво наукових і методичних основ прогнозування, пошуки та розвідка родовищ корисних копалин, прогнозування змін геологічного середовища та інші потреби геологічного вивчення надр; | ||
23. | створення єдиної інформаційної системи користування надрами; | створення єдиної інформаційної системи користування надрами; | ||
24. | забезпечення охорони та раціонального користування надрами під час видобування корисних копалин та використання надр в інших цілях; | забезпечення охорони та раціонального користування надрами під час видобування корисних копалин та використання надр в інших цілях; | ||
25. | сприяння підприємницькій діяльності у сфері користування надрами. | сприяння підприємницькій діяльності у сфері користування надрами. | ||
26. | Розділ II. Склад і організація державної геологічної служби України | Розділ II. Склад і організація державної геологічної служби України | ||
27. | Стаття 5. Склад державної геологічної служби України | Стаття 5. Склад державної геологічної служби України | ||
28. | Державну геологічну службу України складають: | Державну геологічну службу України складають: | ||
29. | спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з геологічного вивчення та використання надр; | спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з геологічного вивчення та використання надр; | ||
30. | державні підприємства, установи та організації з геологічного вивчення та використання надр, які входять до сфери управління спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з геологічного вивчення та використання надр. | державні підприємства, установи та організації з геологічного вивчення та використання надр, які входять до сфери управління спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з геологічного вивчення та використання надр. | ||
31. | Стаття 6. Управління державною геологічною службою України | Стаття 6. Управління державною геологічною службою України | ||
32. | Управління державною геологічною службою України здійснює Кабінет Міністрів України та спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з геологічного вивчення та використання надр. | -4- Писаренко А.А. (в.о. № 44) н/д. Писаренко А.А. У статті 6: частину першу викласти в такій редакції: "Управління державною геологічною службою України здійснює Кабінет Міністрів України та спеціально уповноважений ним центральний орган виконавчої влади з геологічного вивчення та використання надр". | Враховано | Управління державною геологічною службою України здійснює Кабінет Міністрів України та спеціально уповноважений ним центральний орган виконавчої влади з геологічного вивчення та використання надр |
33. | До компетенції спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з геологічного вивчення та використання надр належить: | До компетенції спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з геологічного вивчення та використання надр належить: | ||
34. | організація проведення державної експертизи звітів щодо результатів геологічного вивчення надр, які подаються користувачами надр Державному інформаційному геологічному фонду України; | організація проведення державної експертизи звітів щодо результатів геологічного вивчення надр, які подаються користувачами надр Державному інформаційному геологічному фонду України; | ||
35. | здійснення функцій єдиного замовника державного контракту з приросту запасів корисних копалин та головного розпорядника коштів державного бюджету, спрямованих на проведення геологорозвідувальних робіт; | здійснення функцій єдиного замовника державного контракту з приросту запасів корисних копалин та головного розпорядника коштів державного бюджету, спрямованих на проведення геологорозвідувальних робіт; | ||
36. | державна реєстрація робіт і досліджень, пов'язаних з геологічним вивченням надр; | державна реєстрація робіт і досліджень, пов'язаних з геологічним вивченням надр; | ||
37. | організація проведення державної експертизи програм, планів та проектів з геологічного вивчення надр; | організація проведення державної експертизи програм, планів та проектів з геологічного вивчення надр; | ||
38. | організація проведення державної експертизи та оцінки запасів і ресурсів корисних копалин, а також інших геологічних матеріалів; | організація проведення державної експертизи та оцінки запасів і ресурсів корисних копалин, а також інших геологічних матеріалів; | ||
39. | видавання спеціальних дозволів на користування ділянками надр, прийняття рішень щодо їх припинення або анулювання; | -5- Деркач А.Л. (в.о. № 159) Волков О.М. (в.о. № 208) в частині другій: абзац сьомий вилучити. | Відхилено | видавання спеціальних дозволів на користування ділянками надр, прийняття рішень щодо їх припинення або анулювання; |
40. | видавання суб'єктам підприємницької діяльності ліцензій на пошук (розвідку) та експлуатацію родовищ корисних копалин, здійснення контролю за дотриманням ними ліцензійних умов; | -6- Писаренко А.А. (в.о. № 44) в частині другій: абзац восьмий викласти в такій редакції: "видавання суб'єктам підприємницької діяльності ліцензій на пошук (розвідку) та експлуатацію родовищ корисних копалин, згідно Закону України "Про підприємництво", здійснення контролю за дотриманням ними ліцензійних умов"; | Враховано | видавання суб'єктам підприємницької діяльності ліцензій на пошук (розвідку) та експлуатацію родовищ корисних копалин, згідно Закону України "Про підприємництво", здійснення контролю за дотриманням ними ліцензійних умов |
41. | подання пропозицій Кабінетові Міністрів України щодо організації та проведення конкурсів (тендерів) з надання надр у користування; | подання пропозицій Кабінетові Міністрів України щодо організації та проведення конкурсів (тендерів) з надання надр у користування; | ||
42. | контроль за дотриманням користувачами надр, незалежно від форм власності, вимог законодавства України про надра, а також стандартів, норм і правил щодо геологічного вивчення надр; | контроль за дотриманням користувачами надр, незалежно від форм власності, вимог законодавства України про надра, а також стандартів, норм і правил щодо геологічного вивчення надр; | ||
43. | підготовка аналітичних матеріалів про стан і наслідки геологічного вивчення та використання надр, подання їх відповідним органам державної влади. | підготовка аналітичних матеріалів про стан і наслідки геологічного вивчення та використання надр, подання їх відповідним органам державної влади. | ||
44. | Керівник спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з геологічного вивчення та використання надр здійснює координацію діяльності державної геологічної служби України і несе персональну відповідальність перед Президентом України та Кабінетом Мі-ністрів України за виконання покладених на неї завдань. | Керівник спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з геологічного вивчення та використання надр здійснює координацію діяльності державної геологічної служби України і несе персональну відповідальність перед Президентом України та Кабінетом Міністрів України за виконання покладених на неї завдань. | ||
45. | Координація і регулювання геологічної діяльності здійснюються з метою отримання максимальних результатів у сфері геологічного вивчення та наступного використання надр з мінімальним впливом на навколишнє природне середовище. | -7- Деркач А.Л. (в.о. № 159) Волков О.М. (в.о. № 208) необхідно викласти повноваження Кабінету Міністрів України з питань геологічного вивчення надр. | Відхилено , ці повноваження визначені у ст.8 Кодексу України про надра | Координація і регулювання геологічної діяльності здійснюються з метою отримання максимальних результатів у сфері геологічного вивчення та наступного використання надр з мінімальним впливом на навколишнє природне середовище. |
46. | Стаття 7. Державні підприємства, установи та організації державної геологічної служби України | Стаття 7. Державні підприємства, установи та організації державної геологічної служби України | ||
47. | З метою наукового забезпечення геологічного вивчення надр спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з геологічного вивчення та використання надр може створювати науково-дослідні установи та організації, що діють на підставі статутів або положень, затверджених відповідно до законодавства України. | З метою наукового забезпечення геологічного вивчення надр спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з геологічного вивчення та використання надр може створювати науково-дослідні установи та організації, що діють на підставі статутів або положень, затверджених відповідно до законодавства України. | ||
48. | Для проведення робіт і досліджень, пов'язаних з геологічним вивченням надр, спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з геологічного вивчення та використання надр створює відповідні регіональні або територіальні підприємства, установи і організації. | Для проведення робіт і досліджень, пов'язаних з геологічним вивченням надр, спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з геологічного вивчення та використання надр створює відповідні регіональні або територіальні підприємства, установи і організації. | ||
49. | Залежно від характеру виконуваних робіт і досліджень державні підприємства, діяльність яких спрямована на геологічне вивчення надр, відносяться до категорії стратегічно важливих, їм надається статус казенних та їх майно не підлягає приватизації. | Залежно від характеру виконуваних робіт і досліджень державні підприємства, діяльність яких спрямована на геологічне вивчення надр, відносяться до категорії стратегічно важливих, їм надається статус казенних та їх майно не підлягає приватизації. | ||
50. | Статути (положення) про державні підприємства, установи і організації державної геологічної служби України затверджуються згідно із законодавством України. | Статути (положення) про державні підприємства, установи і організації державної геологічної служби України затверджуються згідно із законодавством України. | ||
51. | Для проведення державної експертизи та оцінки запасів корисних копалин при спеціально уповноваженому центральному органі виконавчої влади з геологічного вивчення та використання надр діє державна комісія по запасах корисних копалин. | Для проведення державної експертизи та оцінки запасів корисних копалин при спеціально уповноваженому центральному органі виконавчої влади з геологічного вивчення та використання надр діє державна комісія по запасах корисних копалин. | ||
52. | Комісія по запасах корисних копалин провадить на замовлення користувачів надр або за дорученням центральних органів виконавчої влади державну експертизу геологічних матеріалів щодо вивчення та використання надр. | Комісія по запасах корисних копалин провадить на замовлення користувачів надр або за дорученням центральних органів виконавчої влади державну експертизу геологічних матеріалів щодо вивчення та використання надр. | ||
53. | Положення про комісію по запасах корисних копалин затверджується Кабінетом Міністрів України. | Положення про комісію по запасах корисних копалин затверджується Кабінетом Міністрів України. | ||
54. | Для створення та функціонування єдиної державної інформаційної геологічної системи, метою якої є накопичення та постачання інформації про надра (геологічної інформації), спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з геологічного вивчення та використання надр створює спеціалізовану науково-виробничу установу, що діє на підставі положення, затвердженого Кабінетом Міністрів України. | -8- Писаренко А.А. (в.о. № 44) У статті 7: частину восьму викласти в такій редакції: "Для функціонування єдиної державної інформаційної геологічної системи, метою якої є накопичення та постачання інформації про надра (геологічної інформації), при спеціально уповноваженому центральному органу виконавчої влади з геологічного вивчення та використання надр, діє спеціалізована науково-виробнича установа, положення про яку затверджує Кабінет Міністрів України". | Враховано | Для функціонування єдиної державної інформаційної геологічної системи, метою якої є накопичення та постачання інформації про надра (геологічної інформації), при спеціально уповноваженому центральному органу виконавчої влади з геологічного вивчення та використання надр, діє спеціалізована науково-виробнича установа, положення про яку затверджує Кабінет Міністрів України. |
55. | Порядок розпорядження геологічною інформацією затверджується Кабінетом Міністрів України. | -9- Писаренко А.А. (в.о. № 44) статтю 7 доповнити частиною дев'ятою такого змісту: "Контроль за дотриманням користувачами надр, незалежно від форм власності, вимог законодавства України про надра, а також стандартів, норм і правил щодо геологічного вивчення і використання надр під час видобування корисних копалин здійснюється утвореною при спеціально уповноваженому центральному органі виконавчої влади з геологічного вивчення та використання надр службою державного контролю за ведення робіт по геологічному вивченню та використанню (видобутку тощо) надр. Положення про державний геологічний контроль затверджується Кабінетом Міністрів України". | Враховано | Порядок розпорядження геологічною інформацією затверджується Кабінетом Міністрів України. Контроль за дотриманням користувачами надр, незалежно від форм власності, вимог законодавства України про надра, а також стандартів, норм і правил щодо геологічного вивчення і використання надр під час видобування корисних копалин здійснюється утвореною при спеціально уповноваженому центральному органі виконавчої влади з геологічного вивчення та використання надр службою державного контролю за ведення робіт по геологічному вивченню та використанню (видобутку тощо) надр. Положення про державний геологічний контроль затверджується Кабінетом Міністрів України. |
56. | Розділ III. Фінансування геологічної діяльності | Розділ III. Фінансування геологічної діяльності | ||
57. | Стаття 8. Фінансування робіт з геологічного вивчення надр, передбачених державними програмами | Стаття 8. Фінансування робіт з геологічного вивчення надр, передбачених державними програмами | ||
58. | Фінансування робіт з геологічного вивчення надр здійснюється за рахунок коштів від збору за геологорозвідувальні роботи, виконані за рахунок держав-ного бюджету, та відрахувань за користування надрами у співвідношенні, визначеному Кодексом України про надра, та інших коштів, передбачених державними програмами, спрямованими на нарощування мінерально-сировинної бази. | -10- Писаренко А.А. (в.о. № 44) У статті 8: частину першу викласти в такій редакції: "Фінансування робіт з геологічного вивчення надр здійснюється за рахунок коштів від збору за геологорозвідувальні роботи, виконані за рахунок державного бюджету, та відрахувань за користування надрами, а також інших коштів, передбачених державними програмами, спрямованими на нарощування мінерально-сировинної бази". | Враховано | Фінансування робіт з геологічного вивчення надр здійснюється за рахунок коштів від збору за геологорозвідувальні роботи, виконані за рахунок державного бюджету, та відрахувань за користування надрами, а також інших коштів, передбачених державними програмами, спрямованими на нарощування мінерально-сировинної бази. |
59. | Кошти від збору за геологорозвідувальні роботи, виконані за рахунок державного бюджету, та відрахувань за користування надрами перераховуються на окремий рахунок державного бюджету. | Кошти від збору за геологорозвідувальні роботи, виконані за рахунок державного бюджету, та відрахувань за користування надрами перераховуються на окремий рахунок державного бюджету. | ||
60. | Не перераховані на кінець бюджетного року залишки цільових коштів на геологічне вивчення надр використовуються у новому бюджетному році. | Не перераховані на кінець бюджетного року залишки цільових коштів на геологічне вивчення надр використовуються у новому бюджетному році. | ||
61. | Фінансування державних програм з геологічної розвідки родовищ корисних копалин, що не мають промислового видобутку, здійснюється за рахунок за-гальних видатків державного бюджету. | Фінансування державних програм з геологічної розвідки родовищ корисних копалин, що не мають промислового видобутку, здійснюється за рахунок за-гальних видатків державного бюджету. | ||
62. | Стаття 9. Фінансування місцевих програм і завдань розвитку мінерально-сировинної бази | Стаття 9. Фінансування місцевих програм і завдань розвитку мінерально-сировинної бази | ||
63. | Фінансування місцевих програм розвитку мінерально-сировинної бази, раціонального використання і охорони надр здійснюється за рахунок коштів бюджету Автономної Республіки Крим, міських бюджетів обласних, Київської та Севастопольської рад. | Фінансування місцевих програм розвитку мінерально-сировинної бази, раціонального використання і охорони надр здійснюється за рахунок коштів бюджету Автономної Республіки Крим, міських бюджетів обласних, Київської та Севастопольської рад. | ||
64. | Місцеві програми розвитку мінерально-сировинної бази, раціонального використання і охорони надр здійснюються відповідно до завдань, погоджених з державною геологічною службою України, і затверджуються відповідно Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими радами. | Місцеві програми розвитку мінерально-сировинної бази, раціонального використання і охорони надр здійснюються відповідно до завдань, погоджених з державною геологічною службою України, і затверджуються відповідно Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими радами. | ||
65. | Стаття 10. Фінансування робіт з геологічного вивчення надр суб'єктами геологічної діяльності | Стаття 10. Фінансування робіт з геологічного вивчення надр суб'єктами геологічної діяльності | ||
66. | Фінансування робіт з геологічного вивчення надр, не передбачених державними та місцевими програмами і завданнями, здійснюється за рахунок власних коштів суб'єктів геологічної діяльності. | Фінансування робіт з геологічного вивчення надр, не передбачених державними та місцевими програмами і завданнями, здійснюється за рахунок власних коштів суб'єктів геологічної діяльності. | ||
67. | Розділ IV. Особливості діяльності державної геологічної служби України | Розділ IV. Особливості діяльності державної геологічної служби України | ||
68. | Стаття 11. Міжнародне співробітництво у сфері геологічної діяльності | Стаття 11. Міжнародне співробітництво у сфері геологічної діяльності | ||
69. | Україна здійснює міжнародне співробітництво у сфері геологічного вивчення та використання надр відповідно до міжнародних двосторонніх та багатосторонніх договорів. | Україна здійснює міжнародне співробітництво у сфері геологічного вивчення та використання надр відповідно до міжнародних двосторонніх та багатосторонніх договорів. | ||
70. | Спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з геологічного вивчення та використання надр бере участь у підготовці міжнародних договорів України, в установленому порядку представляє інтереси України у сфері геологічного вивчення та використання надр, взаємодіє з міжнародними організаціями інших країн, а також укладає міжнародні договори міжвідомчого характеру. | Спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з геологічного вивчення та використання надр бере участь у підготовці міжнародних договорів України, в установленому порядку представляє інтереси України у сфері геологічного вивчення та використання надр, взаємодіє з міжнародними організаціями інших країн, а також укладає міжнародні договори міжвідомчого характеру. | ||
71. | Спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з геологічного вивчення та використання надр координує міжнародну діяльність з цих питань, що провадиться іншими юридичними і фізичними особами України. | Спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з геологічного вивчення та використання надр координує міжнародну діяльність з цих питань, що провадиться іншими юридичними і фізичними особами України. | ||
72. | Стаття 12. Громадські організації сприяння діяльності державної геологічної служби України | Стаття 12. Громадські організації сприяння діяльності державної геологічної служби України | ||
73. | Для сприяння діяльності державної геологічної служби України можуть утворюватися творчі, дитячі та інші громадські організації, які провадять свою діяльність згідно із законодавством України. | -11- Писаренко А.А. (в.о. № 44) У статті 12: частині першій слова "дитячі" виключити. | Враховано | Для сприяння діяльності державної геологічної служби України можуть утворюватися творчі та інші громадські організації, які провадять свою діяльність згідно із законодавством України. |
74. | Розділ V. Прикінцеві положення | Розділ V. Прикінцеві положення | ||
75. | 1. Цей Закон набирає чинності з дня опублікування. | 1. Цей Закон набирає чинності з дня опублікування. | ||
76. | 2. Кабінету Міністрів України: | 2. Кабінету Міністрів України: | ||
77. | подати на розгляд Верховної Ради України пропозиції щодо приведення законодавчих актів у відповідність з Законом України "Про державну геологічну службу України"; | подати на розгляд Верховної Ради України пропозиції щодо приведення законодавчих актів у відповідність з Законом України "Про державну геологічну службу України"; | ||
78. | привести свої нормативно-правові акти у відповідність з цим Законом; | привести свої нормативно-правові акти у відповідність з цим Законом; | ||
79. | забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади України своїх нормативно-правових актів у відповідність з цим Законом. | забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади України своїх нормативно-правових актів у відповідність з цим Законом. |