Кількість абзаців - 5 Таблиця поправок


Про внесення змін до Закону України "Про рекламу" (щодо визначення часу закінчення переривання телевізійної програми) (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. ЗАКОН УКРАЇНИ
 
   Проект
ЗАКОН УКРАЇНИ
 
1. „Про внесення змін до Закону України „Про рекламу” (щодо визначення часу закінчення переривання телевізійної програми)
 
-1- Круць М.Ф.
у назві проекту слово «змін» замінити словом «зміни»;
 
Відхилено   Про внесення змін до статті 13 Закону України «Про рекламу» щодо визначення часу закінчення переривання телевізійної програми
 
2.

 
-2- Кармазін Ю.А.
Змінити назву законопроекту на Закон України „Про внесення змін до статті 13 Закону України „Про рекламу» (щодо визначення часу закінчення переривання телевізійної програми)»
 
Враховано      
3. Верховна Рада України постановляє:
 
   Верховна Рада України постановляє:
 
4. І. Внести такі зміни до Закону України „Про рекламу” (Відомості Верховної Ради(ВВР), 1996, №39, стор. 181):

-3- Круць М.Ф.
у абзаці першому розділу І слова «такі зміни» замінити словами «таку зміну»;
 
Відхилено   І. Частину п’яту статті 13 Закону України «Про рекламу» (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 8, ст. 62) доповнити абзацом шостим такого змісту
«Розміщення реклами під час трансляції телевізійних програм має супроводжуватися інформацією про час, що залишився до закінчення перерви на рекламу та/або початку продовження трансляції телевізійної програми».
ІІ. Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
2. Кабінету Міністрів України у двомісячний строк з дня набрання чинності цим Законом привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.

    -4- Кондратюк О.К.
абзац третій розділу І викласти в такій редакції:
Розміщення реклами під час трансляції телевізійних програм має супроводжуватись інформацією про час, який залишився до закінчення перерви на рекламу та/або початку продовження трансляції телевізійної програми.
 
Враховано    
    -5- Круць М.Ф.
абзац третій розділу І викласти у такій редакції:
«У разі переривання рекламою трансляції телевізійних програм, передач вказується час її завершення.»
 
Враховано іншій редакції (в редакції, запропонованій головним комітетом)   
    -6- Кармазін Ю.А.
абзац третій розділу І викласти в такій редакції:
«У разі переривання рекламою трансляції телевізійних програм, передач вказується час її завершення.»
 
Враховано іншій редакції (в редакції, запропонованій головним комітетом)   
    -7- Трайдук М.Ф.
абзац третій розділу І викласти в такій редакції:
«У разі переривання рекламою трансляції телевізійних програм, передач вказується час завершення цього переривання».
 
Враховано іншій редакції (в редакції, запропонованій головним комітетом)   
    -8- Чуднов В.М.
розділ І законопроекту викласти у такій редакції:
«І. Внести такі зміни до Закону України „Про рекламу»
абзац третій розділу І викласти в такій редакції::
«В разі переривання рекламою трансляції телевізійних програм, передач вказується час її завершення.»
 
Враховано в іншій редакції (в редакції, запропонованій головним комітетом)   
    -9- Шаров І.Ф.
У частині 5-а статті 13 Закону України «Про рекламу» вилучити абзац третій:
«під час трансляції кіно – і телефільмів реклама розміщується перед початком та/або після закінчення фільму».
 
Відхилено відповідно до ст. 116 Регламенту ВРУ   
    -10- Шаров І.Ф.
абзац третій розділу І викласти у такій редакції:
«В разі переривання трансляції телевізійної програми для показу реклами, вказується час завершення переривання трансляції телевізійної програми для показу реклами. Час переривання телевізійної програми на рекламу не може перевищувати п’яти хвилин».
 
Відхилено    
    -11- Бондарєв К.А.
Цифри пункту 2 статті 13 Закону України «Про рекламу» «20» та «25», замінити відповідно до тексту цифрами «15» та «20».
 
Відхилено відповідно до ст.116 Регламенту ВРУ