Про систему екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112 (Друге читання)
№ п.п. | Редакція, прийнята в першому читанні | Пропозиції | Висновки | Остаточна редакція |
0. |
ПРОЕКТ |
ПРОЕКТ |
||
1. |
Закон України |
Закон України |
||
2. |
Про систему екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112 |
-1- Семинога А.І. внести до законопроекту редакційні правки | Враховано |
Про систему екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112 |
3. |
Цей Закон визначає правові та організаційні засади функціонування системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112. |
Цей Закон визначає правові та організаційні засади функціонування системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112. |
||
4. |
Стаття 1. Визначення термінів |
Стаття 1. Визначення термінів |
||
5. |
1. У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються у такому значенні: |
-2- Ковзель М.О. в абзаці першому статті 1 цифру "1" виключити | Відхилено |
1. У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються у такому значенні: |
6. |
1) екстрений виклик — повідомлення про настання екстреної ситуації та звернення у зв’язку з необхідністю отримання екстреної допомоги з використанням системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112 (далі — система 112); |
-3- Мірошниченко Ю.Р. у підпункті 1) статті 1 слово "настання" замінити словами "виникнення чи загрозу виникнення" | Відхилено |
1) екстрений виклик — повідомлення про настання екстреної ситуації та звернення у зв’язку з необхідністю отримання екстреної допомоги з використанням системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112 (далі — система 112); |
7. |
2) екстрена допомога населенню — проведення підрозділами екстреної допомоги населенню невідкладних заходів із запобігання виникненню, під час виникнення або ліквідації наслідків екстрених ситуацій; |
2) екстрена допомога населенню — проведення підрозділами екстреної допомоги населенню невідкладних заходів із запобігання виникненню, під час виникнення або ліквідації наслідків екстрених ситуацій; |
||
8. |
3) екстрена ситуація — ситуація, що загрожує здоров’ю, життю, майну або навколишньому природному середовищу, громадському порядку, інші небезпечні події; |
3) екстрена ситуація — ситуація, що загрожує здоров’ю, життю, майну або навколишньому природному середовищу, громадському порядку, інші небезпечні події; |
||
9. |
4) оперативно-диспетчерські служби — відповідні служби органів державної влади та органів місцевого самоврядування, що приймають екстрені виклики та інформацію про них, здійснюють інформаційну підтримку і координацію дій підрозділів екстреної допомоги населенню та контроль за наданням такої допомоги; |
4) оперативно-диспетчерські служби — відповідні служби органів державної влади та органів місцевого самоврядування, що приймають екстрені виклики та інформацію про них, здійснюють інформаційну підтримку і координацію дій підрозділів екстреної допомоги населенню та контроль за наданням такої допомоги; |
||
10. |
5) підрозділи екстреної допомоги населенню — підрозділи аварійно-рятувальних та аварійних служб, правоохоронних органів, центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, служби швидкої медичної допомоги тощо, які працюють у цілодобовому режимі, оснащені необхідними технічними засобами та надають екстрену допомогу населенню. |
-4- Мірошниченко Ю.Р. у підпункті 5) статті 1 слова "центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, служби швидкої медичної допомоги" замінити словами "служб та закладів що надають екстрену медичну допомогу". | Відхилено |
5) підрозділи екстреної допомоги населенню — підрозділи аварійно-рятувальних та аварійних служб, правоохоронних органів, центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, служби швидкої медичної допомоги тощо, які працюють у цілодобовому режимі, оснащені необхідними технічними засобами та надають екстрену допомогу населенню. |
-5- Кармазін Ю.А. у статті 1 частину першу доповнити пунктом 6) наступного змісту: "6) центр 112 – чергово-диспетчерський центр екстреної допомоги населенню за єдиним безкоштовним телефонним номером виклику екстрених служб 112, утворених у складі територіальних органів спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань цивільного захисту, ключовим елементом якого є диспетчерський центр, який координує дії таких спеціальних служб як поліція, пожежна охорона, швидка медична допомога, рятувальні служби та інше". | Відхилено | |||
-6- Мироненко М.І. частину першу статті 1 доповнити визначенням "система 112", "центр екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112" | Відхилено | |||
11. |
Стаття 2. Законодавство у сфері екстреної допомоги населенню |
Стаття 2. Законодавство у сфері екстреної допомоги населенню |
||
12. |
1. Правовідносини у сфері екстреної допомоги населенню регулюються Конституцією України, цим Законом, Основами законодавства України про охорону здоров’я, Законами України «Про правові засади цивільного захисту», «Про інформацію», «Про телекомунікації», «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», «Про пожежну безпеку», «Про міліцію», «Про житлово-комунальні послуги» та іншими нормативно-правовими актами. |
-7- Мироненко М.І. Ковзель М.О. Мороко Ю.М. частину першу статті 2 після слів "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах" доповнити словами "Про захист персональних даних" | Відхилено |
1. Правовідносини у сфері екстреної допомоги населенню регулюються Конституцією України, цим Законом, Основами законодавства України про охорону здоров’я, Законами України "Про правові засади цивільного захисту", "Про інформацію", "Про телекомунікації", "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", "Про пожежну безпеку", "Про міліцію", "Про житлово-комунальні послуги" та іншими нормативно-правовими актами. |
-8- Мірошниченко Ю.Р. частину першу статті 2 Після слів "Про житлово-комунальні послуги" доповнити словами "Про порядок проведення реформування системи охорони здоров’я у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій областях та м. Києві". | Відхилено | |||
13. |
2. Якщо міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені цим Законом, застосовуються правила міжнародних договорів України. |
2. Якщо міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені цим Законом, застосовуються правила міжнародних договорів України. |
||
14. |
Стаття 3. Основні засади функціонування системи 112 |
Стаття 3. Основні засади функціонування системи 112 |
||
15. |
1. Система 112 забезпечує організацію надання екстреної допомоги населенню у разі загрози виникнення або виникнення екстрених ситуацій. |
1. Система 112 забезпечує організацію надання екстреної допомоги населенню у разі загрози виникнення або виникнення екстрених ситуацій. |
||
16. |
2. До системи 112 входять утворені у складі територіальних органів спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань цивільного захисту центри екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112 (далі — центри 112), оперативно-диспетчерські служби, підрозділи екстреної допомоги населенню, які з використанням телекомунікаційних мереж, програмних, технічних та інших засобів надають екстрену допомогу населенню. |
-9- Кармазін Ю.А. у статті 3 частину другу викласти в такій редакції: "2. До системи 112 входять центри 112, оперативно-диспетчерські служби, підрозділи екстреної допомоги населенню, які з використанням телекомунікаційних мереж, програмних, технічних та інших засобів надають екстрену допомогу населенню". | Відхилено |
2. Система 112 включає утворені у складі територіальних органів спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань цивільного захисту центри екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112 (далі — центри 112), оперативно-диспетчерські служби, підрозділи екстреної допомоги населенню, які з використанням телекомунікаційних мереж, програмних, технічних та інших засобів надають екстрену допомогу населенню. |
-10- Мірошниченко Ю.Р. у статті 3 частину другу вилучити. | Відхилено | |||
17. |
3. Для екстрених викликів використовується єдиний телефонний номер 112 та телефонні номери підрозділів екстреної допомоги населенню. |
3. Для екстрених викликів використовується єдиний телефонний номер 112 і телефонні номери підрозділів екстреної допомоги населенню. |
||
18. |
4. Екстрений виклик здійснюється безоплатно. |
4. Екстрений виклик здійснюється безоплатно. |
||
19. |
Стаття 4. Основні принципи функціонування системи 112 |
Стаття 4. Основні принципи функціонування системи 112 |
||
20. |
1. Основними принципами функціонування системи 112 є оперативне та цілодобове реагування на екстрені виклики, а також комплексний підхід до надання екстреної допомоги населенню. |
1. Основними принципами функціонування системи 112 є оперативне та цілодобове реагування на екстрені виклики та комплексний підхід до надання екстреної допомоги населенню. |
||
21. |
Стаття 5. Регулювання системи 112 |
-11- Кармазін Ю.А. назву статті 5 викласти в такій редакції: "Стаття 5. Органи державного управління з питань регулювання системи 112 та їх повноваження". | Відхилено |
Стаття 5. Регулювання системи 112 |
22. |
1. Регулювання системи 112 здійснюється Кабінетом Міністрів України, спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань цивільного захисту, іншими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування. |
-12- Кармазін Ю.А. частину першу статті 5 викласти у такій редакції: "Повноваження з питань регулювання системи 112 мають Кабінет Міністрів України, спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань цивільного захисту, інші органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування". | Відхилено |
1. Регулювання системи 112 здійснюється Кабінетом Міністрів України, спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань цивільного захисту, іншими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування. |
23. |
2. До повноважень Кабінету Міністрів України належить: |
2. До повноважень Кабінету Міністрів України належить: |
||
24. |
1) визначення порядку функціонування системи 112; |
1) визначення порядку функціонування системи 112; |
||
25. |
2) координація діяльності центральних органів виконавчої влади із забезпечення функціонування системи 112. |
2) координація діяльності центральних органів виконавчої влади із забезпечення функціонування системи 112. |
||
26. |
3. До повноважень спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань цивільного захисту належить: |
3. До повноважень спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань цивільного захисту належить: |
||
27. |
1) впровадження та забезпечення функціонування і розвитку системи 112; |
1) впровадження та забезпечення функціонування і розвитку системи 112; |
||
28. |
2) здійснення управління системою 112 у режимі повсякденного функціонування; |
2) здійснення управління системою 112 у режимі повсякденного функціонування; |
||
29. |
3) утворення у структурі його апарату підрозділу з питань забезпечення функціонування системи 112; |
3) утворення у структурі його апарату підрозділу з питань забезпечення функціонування системи 112; |
||
30. |
4) забезпечення: |
4) забезпечення: |
||
31. |
утворення центрів 112; |
утворення центрів 112; |
||
32. |
функціонування оперативно-диспетчерських служб і підрозділів екстреної допомоги населенню, що належать до сфери його управління; |
функціонування оперативно-диспетчерських служб і підрозділів екстреної допомоги населенню, що належать до сфери його управління; |
||
33. |
взаємодії з іншими центральними та місцевими органами виконавчої влади і органами місцевого самоврядування щодо функціонування системи 112; |
взаємодії з іншими центральними та місцевими органами виконавчої влади і органами місцевого самоврядування щодо функціонування системи 112; |
||
34. |
надання та захисту інформації про екстрені виклики та реагування на них; |
надання та захисту інформації про екстрені виклики та реагування на них; |
||
35. |
формування статистичної звітності про екстрені виклики та реагування на них; |
формування статистичної звітності про екстрені виклики та реагування на них; |
||
36. |
5) розроблення та затвердження разом із заінтересованими центральними органами виконавчої влади стандартів та інших нормативних актів щодо функціонування системи 112, здійснення контролю за їх впровадженням та виконанням; |
5) розроблення та затвердження спільно із заінтересованими центральними органами виконавчої влади стандартів та інших нормативних актів щодо функціонування системи 112, здійснення контролю за їх впровадженням та виконанням; |
||
37. |
6) організація проведення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників центрів 112; |
6) організація проведення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників центрів 112; |
||
38. |
7) налагодження міжнародного співробітництва та вивчення світового досвіду щодо організації та надання екстреної допомоги населенню. |
7) налагодження міжнародного співробітництва та вивчення світового досвіду щодо організації та надання екстреної допомоги населенню. |
||
39. |
4. До повноважень органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування належить забезпечення: |
4. До повноважень органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування належить забезпечення: |
||
40. |
1) функціонування та взаємодії оперативно-диспетчерських служб і підрозділів екстреної допомоги населенню, що належать до сфери їх управління, з центрами 112; |
1) функціонування та взаємодії оперативно-диспетчерських служб і підрозділів екстреної допомоги населенню, що належать до сфери їх управління, з центрами 112; |
||
41. |
2) підготовки та подання до спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань цивільного захисту інформації про екстрені виклики та реагування на них для підготовки статистичної звітності. |
2) підготовки та подання до спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань цивільного захисту інформації про екстрені виклики та реагування на них для підготовки статистичної звітності. |
||
42. |
Стаття 6. Організаційні засади функціонування системи 112 |
Стаття 6. Організаційні засади функціонування системи 112 |
||
43. |
1. Центри 112 забезпечують: |
1. Центри 112 забезпечують: |
||
44. |
1) прийняття та оброблення екстрених викликів; |
1) прийняття та оброблення екстрених викликів; |
||
45. |
2) визначення підрозділів екстреної допомоги населенню, які залучаються для надання такої допомоги; |
2) визначення підрозділів екстреної допомоги населенню, які залучаються для надання такої допомоги; |
||
46. |
3) передачу інформації про екстрені виклики до оперативно-диспетчерських служб; |
3) передачу інформації про екстрені виклики до оперативно-диспетчерських служб; |
||
47. |
4) забезпечення взаємодії підрозділів екстреної допомоги населенню під час надання такої допомоги; |
4) взаємодію підрозділів екстреної допомоги населенню під час надання такої допомоги; |
||
48. |
5) ведення обліку та формування статистичної звітності, зберігання інформації про екстрені виклики. |
5) ведення обліку та формування статистичної звітності, зберігання інформації про екстрені виклики. |
||
49. |
2. Положення про центр 112 затверджується спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань цивільного захисту. |
2. Положення про центр 112 затверджується спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань цивільного захисту. |
||
50. |
3. Оператори центрів 112 приймають та обробляють екстрені виклики, передають інформацію про такі виклики та їх аудіозаписи (у разі потреби) відповідним оперативно-диспетчерським службам. |
3. Оператори центрів 112 приймають та обробляють екстрені виклики, передають інформацію про такі виклики та їх аудіозаписи (у разі потреби) відповідним оперативно-диспетчерським службам. |
||
51. |
4. Для забезпечення оброблення екстрених викликів оператори центрів 112 мають право використовувати інформацію, що міститься в базах даних операторів телекомунікацій, зокрема: |
4. Для забезпечення оброблення екстрених викликів оператори центрів 112 мають право використовувати інформацію, що міститься в базах даних операторів телекомунікацій, зокрема: |
||
52. |
для абонента фіксованого телефонного зв’язку — абонентський номер, прізвище, ім’я, по батькові, найменування та адресу; |
-13- Мороко Ю.М. у абзаці другому частини четвертої статті 6 після слів "та адресу" доповнити словами "встановлення кінцевого обладнання" | Відхилено |
для абонента фіксованого телефонного зв’язку — абонентський номер, прізвище, ім’я, по батькові, найменування та адресу; |
53. |
для абонента рухомого (мобільного) зв’язку — абонентський номер та місцезнаходження на момент здійснення екстреного виклику. |
-14- Мороко Ю.М. доповнити частину четверту статті 6 новим абзацом такого змісту: "Порядок подання операторами телекомунікації до системи 112 інформації, зазначеної у цьому пункті та критерії точності інформації про розташування особи, що здійснила екстрений виклик з використанням мереж рухомого (мобільного) зв’язку встановлюється центральним органом виконавчої влади у галузі зв’язку". | Відхилено |
для абонента рухомого (мобільного) зв’язку — абонентський номер та місцезнаходження на момент здійснення екстреного виклику. |
54. |
5. Оперативно-диспетчерські служби забезпечують: |
5. Оперативно-диспетчерські служби забезпечують: |
||
55. |
1) прийняття екстрених викликів та інформації про них від центрів 112; |
1) прийняття екстрених викликів та інформації про них від центрів 112; |
||
56. |
2) формування та оперативну передачу інформації про екстрені виклики підрозділам екстреної допомоги населенню; |
2) формування та оперативну передачу інформації про екстрені виклики підрозділам екстреної допомоги населенню; |
||
57. |
3) інформаційну підтримку і координацію дій підрозділів екстреної допомоги населенню та контроль за наданням такої допомоги; |
3) інформаційну підтримку і координацію дій підрозділів екстреної допомоги населенню та контроль за наданням такої допомоги; |
||
58. |
4) інформування центрів 112 про час прибуття на місце події підрозділів екстреної допомоги населенню та результати надання такої допомоги; |
4) інформування центрів 112 про час прибуття на місце події підрозділів екстреної допомоги населенню та результати надання такої допомоги; |
||
59. |
5) цілодобове чергування. |
5) цілодобове чергування. |
||
60. |
6. Підрозділи екстреної допомоги населенню надають допомогу в екстрених ситуаціях у порядку, визначеному органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, до сфери управління яких вони належать. |
6. Підрозділи екстреної допомоги населенню надають допомогу в екстрених ситуаціях у порядку, визначеному органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, до сфери управління яких вони належать. |
||
61. |
7. Порядок передачі екстрених викликів визначається центральним органом виконавчої влади у галузі зв’язку. |
-15- Мороко Ю.М. у частині сьомій статті 6 слово "передачі" замінити словом "маршрутизації" | Відхилено |
7. Порядок передачі екстрених викликів визначається центральним органом виконавчої влади у галузі зв’язку. |
62. |
8. Інформація про екстрений виклик, абонента, який його здійснив, та аудіозапис такого виклику підлягають зберіганню. |
-16- Ковзель М.О. частину восьму статті 6 доповнити словами "в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України" | Відхилено |
8. Інформація про екстрений виклик, абонента, який його здійснив, та аудіозапис такого виклику підлягають зберіганню. |
-17- Мироненко М.І. у статті 6 частину восьму доопрацювати з урахуванням вимог статей 6 та 15 Закону України "Про захист персональних даних" щодо оброблення персональних даних у строк, не більший ніж це необхідно відповідно до їх законного призначення і їх знищення у разі закінчення визначеного законом строку зберігання, встановивши строк зберігання інформації про екстрений виклик та особу, яка його здійснила. | Відхилено | |||
63. |
9. Надання інформації про екстрені виклики здійснюється в порядку, встановленому спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань цивільного захисту. |
-18- Мироненко М.І. доповнити статтю нормою щодо порядку надання операторами телекомунікацій інформації до центрів 112 про споживача, визначеної частиною четвертою статті 6 законопроекту, оскільки згідно з частиною третьою статті 34 та п.7 частини першої статті 39 Закону України "Про телекомунікації" інформація про споживача та отримані ним послуги може надаватись у випадках і в порядку, визначених законом. | Відхилено |
9. Надання інформації про екстрені виклики здійснюється в порядку, встановленому спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань цивільного захисту. |
-19- Ковзель М.О. статті 8-9 вважати відповідно статтями 7-8 | Враховано | |||
64. |
Стаття 8. Матеріально-технічне забезпечення системи 112 |
Стаття 7. Матеріально-технічне забезпечення системи 112 |
||
65. |
1. Матеріально-технічне забезпечення системи 112 здійснюється заінтересованими центральними та місцевими органами виконавчої влади і органами місцевого самоврядування. |
-20- Кармазін Ю.А. у статті 8 частину першу викласти у такій редакції: "1. Фінансування заходів матеріально-технічного забезпечення системи 112 здійснюється з Державного бюджету України, місцевих бюджетів, інших джерел відповідно до положень законодавства України про цивільний захист". | Відхилено |
1. Матеріально-технічне забезпечення системи 112 здійснюється заінтересованими центральними та місцевими органами виконавчої влади і органами місцевого самоврядування. |
66. |
Стаття 9. Прикінцеві положення |
Стаття 8. Прикінцеві положення |
||
67. |
1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування. |
-21- Толстенко В.Л. Кармазін Ю.А. частину першу статті 9 проекту викласти в такій редакції: "Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування" | Відхилено |
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування. |
-22- Мироненко М.І. враховуючи, що на сьогодні використовуються для екстрених викликів номери 101, 102, 103, 104, в Прикінцевих положеннях доцільно врегулювати питання щодо перехідного періоду для застосування єдиного номеру 112. | Відхилено | |||
68. |
2. Внести зміни до таких законів України: |
2. Внести зміни до таких законів України: |
||
69. |
1) у статті 39 Закону України «Про телекомунікації» (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 12, ст. 155, № 48, ст. 526; 2006 р., № 14, ст. 116, № 30, ст. 258; 2010 р., № 10, ст. 105, № 38, ст. 504; із змінами, внесеними Законом України від 5 липня 2011 року № 3566-VІ): |
1) у статті 39 Закону України "Про телекомунікації" (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 12, ст. 155 із наступними змінами): |
||
70. |
у частині першій: |
у частині першій: |
||
71. |
пункт 2 після слів «аварійних служб газу» доповнити словами і цифрами «та підрозділів екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112»; |
-23- Мірошниченко Ю.Р. пункт 2 після слів "аварійних служб газу" доповнити словами і цифрами "для екстреного виклику за єдиним телефонним номером 112"; | Відхилено |
пункт 2 після слів "аварійних служб газу" доповнити словами і цифрами "та підрозділів екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112"; |
-24- Ковзель М.О. в абзаці третьому пункту першого частини другої статті 9 замість слова "підрозділів" записати слово "центрів", а далі за текстом. | Відхилено | |||
72. |
доповнити частину пунктом 18? такого змісту: |
доповнити пунктом 18? такого змісту: |
||
73. |
«18?) подавати до центрів системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112: |
-25- Мороко Ю.М. у пункті 1 частини другої статті 9 пункт 18?) статті 39 Закону України "Про телекомунікації" викласти в такій редакції: "18?) подавати до системи 112 таку інформацію: невідкладно після отримання екстреного виклику – абонентський номер з якого здійснено виклик та у разі здійснення виклику з використанням мереж рухомого (мобільного зв’язку – також місцезнаходження особи, яка здійснила виклик, на момент його здійснення; інформацію з бази даних про абонента (абонентські номери фіксованого телефонного зв’язку, прізвище, ім’я, по батькові абонентів, найменування та адреси встановлення кінцевого обладнання) та щомісяця – зміни в ній" | Відхилено |
"18?) подавати до центрів системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112: |
74. |
невідкладно після отримання екстреного виклику від абонента рухомого (мобільного) зв’язку — його номер і місцезнаходження; |
невідкладно після отримання екстреного виклику від абонента рухомого (мобільного) зв’язку — дані про його номер і місцезнаходження; |
||
75. |
щомісяця інформацію про абонентські номери фіксованого телефонного зв’язку, прізвища, імена, по батькові, найменування та адреси, що міститься в базі даних;»; |
щомісяця – інформацію про абонентські номери фіксованого телефонного зв’язку, прізвища, імена, по батькові, найменування та адреси, що містяться в базі даних"; |
||
76. |
абзац перший частини другої після цифр «17» доповнити цифрами «, 18?»; |
-26- Мироненко М.І. підпункт 1 пункту 2 статті 9 доопрацювати з урахуванням положень Директиви ЄС 2009/136/ЄК від 25.11.09, зокрема щодо встановлення регуляторними органами критеріїв точності наданої інформації про розташування особи, що робить виклик, виклавши у такій редакції: "1) у статті 39 Закону України "Про телекомунікації" (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 12, ст. 155, № 48, ст. 526; 2006 р., № 14, ст. 116, № 30, ст. 258; 2010 р., № 10, ст. 105, № 38, ст. 504; із змінами, внесеними Законом України від 5 липня 2011 року № 3566-VІ): у частині першій: пункт 2 після слів "аварійних служб газу" доповнити словами і цифрами "та центрів системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112"; доповнити частину пунктом 18? такого змісту: "18?) подавати до центрів системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112 таку інформацію: невідкладно після отримання екстреного виклику від особи, яка здійснила його з використанням мереж рухомого (мобільного) зв’язку — абонентський номер з якого здійснено виклик і місцезнаходження особи, яка здійснила виклик, на момент його здійснення; інформацію з бази даних про абонента (абонентські номери фіксованого зв’язку, прізвище, ім’я, по батькові абонентів, найменування та адреси) та щомісяця – зміни в ній. Порядок надання операторами телекомунікації інформації, зазначеної у цьому пункті та критерії точності інформації про розташування особи, що здійснила екстрений виклик з використанням мереж рухомого (мобільного) зв’язку встановлюється національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації; абзац перший частини другої після цифр "17" доповнити цифрами ", 18?" | Відхилено |
абзац перший частини другої після цифр "17" доповнити цифрами "18?"; |
77. |
2) статтю 5 Закону України «Про правові засади цивільного захисту» (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 39, ст. 488) після абзацу восьмого доповнити новим абзацом такого змісту: |
2) статтю 5 Закону України "Про правові засади цивільного захисту" (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 39, ст. 488) після абзацу восьмого доповнити новим абзацом такого змісту: |
||
78. |
«забезпечення функціонування системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112;». |
"забезпечення функціонування системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112". |
||
79. |
У зв’язку з цим абзаци дев’ятий — п’ятнадцятий вважати відповідно абзацами десятим — шістнадцятим. | -27- Толстенко В.Л. пропоную доповнити прикінцеві положення відповідним пунктом наступного змісту: "Кабінету Міністрів України на момент введення в дію цього Закону: привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом; забезпечити перегляд та скасування нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону; прийняти нормативно-правові акти, що випливають з цього Закону". | Відхилено |
У зв’язку з цим абзаци дев’ятий — п’ятнадцятий вважати відповідно абзацами десятим — шістнадцятим. |