Кількість абзаців - 80 Таблиця поправок


Про систему екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112 (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. ПРОЕКТ
 
   ПРОЕКТ
 
1. Закон України
 
   Закон України
 
2. Про систему екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112
 
-1- Семинога А.І.
внести до законопроекту редакційні правки
 
Враховано   Про систему екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112
 
3. Цей Закон визначає правові та організаційні засади функціонування системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112.
 
   Цей Закон визначає правові та організаційні засади функціонування системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112.
 
4. Стаття 1. Визначення термінів
 
   Стаття 1. Визначення термінів
 
5. 1. У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:
 
-2- Ковзель М.О.
в абзаці першому статті 1 цифру "1" виключити
 
Відхилено   1. У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються у такому значенні:
 
6. 1) екстрений виклик — повідомлення про настання екстреної ситуації та звернення у зв’язку з необхідністю отримання екстреної допомоги з використанням системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112 (далі — система 112);
 
-3- Мірошниченко Ю.Р.
у підпункті 1) статті 1 слово "настання" замінити словами "виникнення чи загрозу виникнення"
 
Відхилено   1) екстрений виклик — повідомлення про настання екстреної ситуації та звернення у зв’язку з необхідністю отримання екстреної допомоги з використанням системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112 (далі — система 112);
 
7. 2) екстрена допомога населенню — проведення підрозділами екстреної допомоги населенню невідкладних заходів із запобігання виникненню, під час виникнення або ліквідації наслідків екстрених ситуацій;
 
   2) екстрена допомога населенню — проведення підрозділами екстреної допомоги населенню невідкладних заходів із запобігання виникненню, під час виникнення або ліквідації наслідків екстрених ситуацій;
 
8. 3) екстрена ситуація — ситуація, що загрожує здоров’ю, життю, майну або навколишньому природному середовищу, громадському порядку, інші небезпечні події;
 
   3) екстрена ситуація — ситуація, що загрожує здоров’ю, життю, майну або навколишньому природному середовищу, громадському порядку, інші небезпечні події;
 
9. 4) оперативно-диспетчерські служби — відповідні служби органів державної влади та органів місцевого самоврядування, що приймають екстрені виклики та інформацію про них, здійснюють інформаційну підтримку і координацію дій підрозділів екстреної допомоги населенню та контроль за наданням такої допомоги;
 
   4) оперативно-диспетчерські служби — відповідні служби органів державної влади та органів місцевого самоврядування, що приймають екстрені виклики та інформацію про них, здійснюють інформаційну підтримку і координацію дій підрозділів екстреної допомоги населенню та контроль за наданням такої допомоги;
 
10. 5) підрозділи екстреної допомоги населенню — підрозділи аварійно-рятувальних та аварійних служб, правоохоронних органів, центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, служби швидкої медичної допомоги тощо, які працюють у цілодобовому режимі, оснащені необхідними технічними засобами та надають екстрену допомогу населенню.
 
-4- Мірошниченко Ю.Р.
у підпункті 5) статті 1 слова "центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, служби швидкої медичної допомоги" замінити словами "служб та закладів що надають екстрену медичну допомогу".
 
Відхилено   5) підрозділи екстреної допомоги населенню — підрозділи аварійно-рятувальних та аварійних служб, правоохоронних органів, центрів екстреної медичної допомоги та медицини катастроф, служби швидкої медичної допомоги тощо, які працюють у цілодобовому режимі, оснащені необхідними технічними засобами та надають екстрену допомогу населенню.
 
    -5- Кармазін Ю.А.
у статті 1 частину першу доповнити пунктом 6) наступного змісту:
"6) центр 112 – чергово-диспетчерський центр екстреної допомоги населенню за єдиним безкоштовним телефонним номером виклику екстрених служб 112, утворених у складі територіальних органів спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань цивільного захисту, ключовим елементом якого є диспетчерський центр, який координує дії таких спеціальних служб як поліція, пожежна охорона, швидка медична допомога, рятувальні служби та інше".
 
Відхилено    
    -6- Мироненко М.І.
частину першу статті 1 доповнити визначенням "система 112", "центр екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112"
 
Відхилено    
11. Стаття 2. Законодавство у сфері екстреної допомоги населенню
 
   Стаття 2. Законодавство у сфері екстреної допомоги населенню
 
12. 1. Правовідносини у сфері екстреної допомоги населенню регулюються Конституцією України, цим Законом, Основами законодавства України про охорону здоров’я, Законами України «Про правові засади цивільного захисту», «Про інформацію», «Про телекомунікації», «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», «Про пожежну безпеку», «Про міліцію», «Про житлово-комунальні послуги» та іншими нормативно-правовими актами.
 
-7- Мироненко М.І.
Ковзель М.О.
Мороко Ю.М.
частину першу статті 2 після слів "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах" доповнити словами "Про захист персональних даних"
 
Відхилено   1. Правовідносини у сфері екстреної допомоги населенню регулюються Конституцією України, цим Законом, Основами законодавства України про охорону здоров’я, Законами України "Про правові засади цивільного захисту", "Про інформацію", "Про телекомунікації", "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", "Про пожежну безпеку", "Про міліцію", "Про житлово-комунальні послуги" та іншими нормативно-правовими актами.
 
    -8- Мірошниченко Ю.Р.
частину першу статті 2 Після слів "Про житлово-комунальні послуги" доповнити словами "Про порядок проведення реформування системи охорони здоров’я у Вінницькій, Дніпропетровській, Донецькій областях та м. Києві".
 
Відхилено    
13. 2. Якщо міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені цим Законом, застосовуються правила міжнародних договорів України.
 
   2. Якщо міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, встановлено інші правила, ніж ті, що передбачені цим Законом, застосовуються правила міжнародних договорів України.
 
14. Стаття 3. Основні засади функціонування системи 112
 
   Стаття 3. Основні засади функціонування системи 112
 
15. 1. Система 112 забезпечує організацію надання екстреної допомоги населенню у разі загрози виникнення або виникнення екстрених ситуацій.
 
   1. Система 112 забезпечує організацію надання екстреної допомоги населенню у разі загрози виникнення або виникнення екстрених ситуацій.
 
16. 2. До системи 112 входять утворені у складі територіальних органів спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань цивільного захисту центри екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112 (далі — центри 112), оперативно-диспетчерські служби, підрозділи екстреної допомоги населенню, які з використанням телекомунікаційних мереж, програмних, технічних та інших засобів надають екстрену допомогу населенню.
 
-9- Кармазін Ю.А.
у статті 3 частину другу викласти в такій редакції:
"2. До системи 112 входять центри 112, оперативно-диспетчерські служби, підрозділи екстреної допомоги населенню, які з використанням телекомунікаційних мереж, програмних, технічних та інших засобів надають екстрену допомогу населенню".
 
Відхилено   2. Система 112 включає утворені у складі територіальних органів спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань цивільного захисту центри екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112 (далі — центри 112), оперативно-диспетчерські служби, підрозділи екстреної допомоги населенню, які з використанням телекомунікаційних мереж, програмних, технічних та інших засобів надають екстрену допомогу населенню.
 
    -10- Мірошниченко Ю.Р.
у статті 3 частину другу вилучити.
 
Відхилено    
17. 3. Для екстрених викликів використовується єдиний телефонний номер 112 та телефонні номери підрозділів екстреної допомоги населенню.
 
   3. Для екстрених викликів використовується єдиний телефонний номер 112 і телефонні номери підрозділів екстреної допомоги населенню.
 
18. 4. Екстрений виклик здійснюється безоплатно.
 
   4. Екстрений виклик здійснюється безоплатно.
 
19. Стаття 4. Основні принципи функціонування системи 112
 
   Стаття 4. Основні принципи функціонування системи 112
 
20. 1. Основними принципами функціонування системи 112 є оперативне та цілодобове реагування на екстрені виклики, а також комплексний підхід до надання екстреної допомоги населенню.
 
   1. Основними принципами функціонування системи 112 є оперативне та цілодобове реагування на екстрені виклики та комплексний підхід до надання екстреної допомоги населенню.
 
21. Стаття 5. Регулювання системи 112
 
-11- Кармазін Ю.А.
назву статті 5 викласти в такій редакції:
"Стаття 5. Органи державного управління з питань регулювання системи 112 та їх повноваження".
 
Відхилено   Стаття 5. Регулювання системи 112
 
22. 1. Регулювання системи 112 здійснюється Кабінетом Міністрів України, спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань цивільного захисту, іншими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
 
-12- Кармазін Ю.А.
частину першу статті 5 викласти у такій редакції:
"Повноваження з питань регулювання системи 112 мають Кабінет Міністрів України, спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань цивільного захисту, інші органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування".
 
Відхилено   1. Регулювання системи 112 здійснюється Кабінетом Міністрів України, спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань цивільного захисту, іншими органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування.
 
23. 2. До повноважень Кабінету Міністрів України належить:
 
   2. До повноважень Кабінету Міністрів України належить:
 
24. 1) визначення порядку функціонування системи 112;
 
   1) визначення порядку функціонування системи 112;
 
25. 2) координація діяльності центральних органів виконавчої влади із забезпечення функціонування системи 112.
 
   2) координація діяльності центральних органів виконавчої влади із забезпечення функціонування системи 112.
 
26. 3. До повноважень спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань цивільного захисту належить:
 
   3. До повноважень спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань цивільного захисту належить:
 
27. 1) впровадження та забезпечення функціонування і розвитку системи 112;
 
   1) впровадження та забезпечення функціонування і розвитку системи 112;
 
28. 2) здійснення управління системою 112 у режимі повсякденного функціонування;
 
   2) здійснення управління системою 112 у режимі повсякденного функціонування;
 
29. 3) утворення у структурі його апарату підрозділу з питань забезпечення функціонування системи 112;
 
   3) утворення у структурі його апарату підрозділу з питань забезпечення функціонування системи 112;
 
30. 4) забезпечення:
 
   4) забезпечення:
 
31. утворення центрів 112;
 
   утворення центрів 112;
 
32. функціонування оперативно-диспетчерських служб і підрозділів екстреної допомоги населенню, що належать до сфери його управління;
 
   функціонування оперативно-диспетчерських служб і підрозділів екстреної допомоги населенню, що належать до сфери його управління;
 
33. взаємодії з іншими центральними та місцевими органами виконавчої влади і органами місцевого самоврядування щодо функціонування системи 112;
 
   взаємодії з іншими центральними та місцевими органами виконавчої влади і органами місцевого самоврядування щодо функціонування системи 112;
 
34. надання та захисту інформації про екстрені виклики та реагування на них;
 
   надання та захисту інформації про екстрені виклики та реагування на них;
 
35. формування статистичної звітності про екстрені виклики та реагування на них;
 
   формування статистичної звітності про екстрені виклики та реагування на них;
 
36. 5) розроблення та затвердження разом із заінтересованими центральними органами виконавчої влади стандартів та інших нормативних актів щодо функціонування системи 112, здійснення контролю за їх впровадженням та виконанням;
 
   5) розроблення та затвердження спільно із заінтересованими центральними органами виконавчої влади стандартів та інших нормативних актів щодо функціонування системи 112, здійснення контролю за їх впровадженням та виконанням;
 
37. 6) організація проведення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників центрів 112;
 
   6) організація проведення підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників центрів 112;
 
38. 7) налагодження міжнародного співробітництва та вивчення світового досвіду щодо організації та надання екстреної допомоги населенню.
 
   7) налагодження міжнародного співробітництва та вивчення світового досвіду щодо організації та надання екстреної допомоги населенню.
 
39. 4. До повноважень органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування належить забезпечення:
 
   4. До повноважень органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування належить забезпечення:
 
40. 1) функціонування та взаємодії оперативно-диспетчерських служб і підрозділів екстреної допомоги населенню, що належать до сфери їх управління, з центрами 112;
 
   1) функціонування та взаємодії оперативно-диспетчерських служб і підрозділів екстреної допомоги населенню, що належать до сфери їх управління, з центрами 112;
 
41. 2) підготовки та подання до спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань цивільного захисту інформації про екстрені виклики та реагування на них для підготовки статистичної звітності.
 
   2) підготовки та подання до спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань цивільного захисту інформації про екстрені виклики та реагування на них для підготовки статистичної звітності.
 
42. Стаття 6. Організаційні засади функціонування системи 112
 
   Стаття 6. Організаційні засади функціонування системи 112
 
43. 1. Центри 112 забезпечують:
 
   1. Центри 112 забезпечують:
 
44. 1) прийняття та оброблення екстрених викликів;
 
   1) прийняття та оброблення екстрених викликів;
 
45. 2) визначення підрозділів екстреної допомоги населенню, які залучаються для надання такої допомоги;
 
   2) визначення підрозділів екстреної допомоги населенню, які залучаються для надання такої допомоги;
 
46. 3) передачу інформації про екстрені виклики до оперативно-диспетчерських служб;
 
   3) передачу інформації про екстрені виклики до оперативно-диспетчерських служб;
 
47. 4) забезпечення взаємодії підрозділів екстреної допомоги населенню під час надання такої допомоги;
 
   4) взаємодію підрозділів екстреної допомоги населенню під час надання такої допомоги;
 
48. 5) ведення обліку та формування статистичної звітності, зберігання інформації про екстрені виклики.
 
   5) ведення обліку та формування статистичної звітності, зберігання інформації про екстрені виклики.
 
49. 2. Положення про центр 112 затверджується спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань цивільного захисту.
 
   2. Положення про центр 112 затверджується спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань цивільного захисту.
 
50. 3. Оператори центрів 112 приймають та обробляють екстрені виклики, передають інформацію про такі виклики та їх аудіозаписи (у разі потреби) відповідним оперативно-диспетчерським службам.
 
   3. Оператори центрів 112 приймають та обробляють екстрені виклики, передають інформацію про такі виклики та їх аудіозаписи (у разі потреби) відповідним оперативно-диспетчерським службам.
 
51. 4. Для забезпечення оброблення екстрених викликів оператори центрів 112 мають право використовувати інформацію, що міститься в базах даних операторів телекомунікацій, зокрема:
 
   4. Для забезпечення оброблення екстрених викликів оператори центрів 112 мають право використовувати інформацію, що міститься в базах даних операторів телекомунікацій, зокрема:
 
52. для абонента фіксованого телефонного зв’язку — абонентський номер, прізвище, ім’я, по батькові, найменування та адресу;
 
-13- Мороко Ю.М.
у абзаці другому частини четвертої статті 6 після слів "та адресу" доповнити словами "встановлення кінцевого обладнання"
 
Відхилено   для абонента фіксованого телефонного зв’язку — абонентський номер, прізвище, ім’я, по батькові, найменування та адресу;
 
53. для абонента рухомого (мобільного) зв’язку — абонентський номер та місцезнаходження на момент здійснення екстреного виклику.
 
-14- Мороко Ю.М.
доповнити частину четверту статті 6 новим абзацом такого змісту:
"Порядок подання операторами телекомунікації до системи 112 інформації, зазначеної у цьому пункті та критерії точності інформації про розташування особи, що здійснила екстрений виклик з використанням мереж рухомого (мобільного) зв’язку встановлюється центральним органом виконавчої влади у галузі зв’язку".
 
Відхилено   для абонента рухомого (мобільного) зв’язку — абонентський номер та місцезнаходження на момент здійснення екстреного виклику.
 
54. 5. Оперативно-диспетчерські служби забезпечують:
 
   5. Оперативно-диспетчерські служби забезпечують:
 
55. 1) прийняття екстрених викликів та інформації про них від центрів 112;
 
   1) прийняття екстрених викликів та інформації про них від центрів 112;
 
56. 2) формування та оперативну передачу інформації про екстрені виклики підрозділам екстреної допомоги населенню;
 
   2) формування та оперативну передачу інформації про екстрені виклики підрозділам екстреної допомоги населенню;
 
57. 3) інформаційну підтримку і координацію дій підрозділів екстреної допомоги населенню та контроль за наданням такої допомоги;
 
   3) інформаційну підтримку і координацію дій підрозділів екстреної допомоги населенню та контроль за наданням такої допомоги;
 
58. 4) інформування центрів 112 про час прибуття на місце події підрозділів екстреної допомоги населенню та результати надання такої допомоги;
 
   4) інформування центрів 112 про час прибуття на місце події підрозділів екстреної допомоги населенню та результати надання такої допомоги;
 
59. 5) цілодобове чергування.
 
   5) цілодобове чергування.
 
60. 6. Підрозділи екстреної допомоги населенню надають допомогу в екстрених ситуаціях у порядку, визначеному органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, до сфери управління яких вони належать.
 
   6. Підрозділи екстреної допомоги населенню надають допомогу в екстрених ситуаціях у порядку, визначеному органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування, до сфери управління яких вони належать.
 
61. 7. Порядок передачі екстрених викликів визначається центральним органом виконавчої влади у галузі зв’язку.
 
-15- Мороко Ю.М.
у частині сьомій статті 6 слово "передачі" замінити словом "маршрутизації"
 
Відхилено   7. Порядок передачі екстрених викликів визначається центральним органом виконавчої влади у галузі зв’язку.
 
62. 8. Інформація про екстрений виклик, абонента, який його здійснив, та аудіозапис такого виклику підлягають зберіганню.
 
-16- Ковзель М.О.
частину восьму статті 6 доповнити словами "в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України"
 
Відхилено   8. Інформація про екстрений виклик, абонента, який його здійснив, та аудіозапис такого виклику підлягають зберіганню.
 
    -17- Мироненко М.І.
у статті 6 частину восьму доопрацювати з урахуванням вимог статей 6 та 15 Закону України "Про захист персональних даних" щодо оброблення персональних даних у строк, не більший ніж це необхідно відповідно до їх законного призначення і їх знищення у разі закінчення визначеного законом строку зберігання, встановивши строк зберігання інформації про екстрений виклик та особу, яка його здійснила.
 
Відхилено    
63. 9. Надання інформації про екстрені виклики здійснюється в порядку, встановленому спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань цивільного захисту.
 
-18- Мироненко М.І.
доповнити статтю нормою щодо порядку надання операторами телекомунікацій інформації до центрів 112 про споживача, визначеної частиною четвертою статті 6 законопроекту, оскільки згідно з частиною третьою статті 34 та п.7 частини першої статті 39 Закону України "Про телекомунікації" інформація про споживача та отримані ним послуги може надаватись у випадках і в порядку, визначених законом.
 
Відхилено   9. Надання інформації про екстрені виклики здійснюється в порядку, встановленому спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань цивільного захисту.
 
    -19- Ковзель М.О.
статті 8-9 вважати відповідно статтями 7-8
 
Враховано    
64. Стаття 8. Матеріально-технічне забезпечення системи 112
 
   Стаття 7. Матеріально-технічне забезпечення системи 112
 
65. 1. Матеріально-технічне забезпечення системи 112 здійснюється заінтересованими центральними та місцевими органами виконавчої влади і органами місцевого самоврядування.
 
-20- Кармазін Ю.А.
у статті 8 частину першу викласти у такій редакції:
"1. Фінансування заходів матеріально-технічного забезпечення системи 112 здійснюється з Державного бюджету України, місцевих бюджетів, інших джерел відповідно до положень законодавства України про цивільний захист".
 
Відхилено   1. Матеріально-технічне забезпечення системи 112 здійснюється заінтересованими центральними та місцевими органами виконавчої влади і органами місцевого самоврядування.
 
66. Стаття 9. Прикінцеві положення
 
   Стаття 8. Прикінцеві положення
 
67. 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
 
-21- Толстенко В.Л.
Кармазін Ю.А.
частину першу статті 9 проекту викласти в такій редакції:
"Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування"
 
Відхилено   1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
 
    -22- Мироненко М.І.
враховуючи, що на сьогодні використовуються для екстрених викликів номери 101, 102, 103, 104, в Прикінцевих положеннях доцільно врегулювати питання щодо перехідного періоду для застосування єдиного номеру 112.
 
Відхилено    
68. 2. Внести зміни до таких законів України:
 
   2. Внести зміни до таких законів України:
 
69. 1) у статті 39 Закону України «Про телекомунікації» (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 12, ст. 155, № 48, ст. 526; 2006 р., № 14, ст. 116, № 30, ст. 258; 2010 р., № 10, ст. 105, № 38, ст. 504; із змінами, внесеними Законом України від 5 липня 2011 року № 3566-VІ):
 
   1) у статті 39 Закону України "Про телекомунікації" (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 12, ст. 155 із наступними змінами):
 
70. у частині першій:
 
   у частині першій:
 
71. пункт 2 після слів «аварійних служб газу» доповнити словами і цифрами «та підрозділів екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112»;
 
-23- Мірошниченко Ю.Р.
пункт 2 після слів "аварійних служб газу" доповнити словами і цифрами "для екстреного виклику за єдиним телефонним номером 112";
 
Відхилено   пункт 2 після слів "аварійних служб газу" доповнити словами і цифрами "та підрозділів екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112";
 
    -24- Ковзель М.О.
в абзаці третьому пункту першого частини другої статті 9 замість слова "підрозділів" записати слово "центрів", а далі за текстом.
 
Відхилено    
72. доповнити частину пунктом 18? такого змісту:
 
   доповнити пунктом 18? такого змісту:
 
73. «18?) подавати до центрів системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112:
 
-25- Мороко Ю.М.
у пункті 1 частини другої статті 9 пункт 18?) статті 39 Закону України "Про телекомунікації" викласти в такій редакції:
"18?) подавати до системи 112 таку інформацію:
невідкладно після отримання екстреного виклику – абонентський номер з якого здійснено виклик та у разі здійснення виклику з використанням мереж рухомого (мобільного зв’язку – також місцезнаходження особи, яка здійснила виклик, на момент його здійснення;
інформацію з бази даних про абонента (абонентські номери фіксованого телефонного зв’язку, прізвище, ім’я, по батькові абонентів, найменування та адреси встановлення кінцевого обладнання) та щомісяця – зміни в ній"
 
Відхилено   "18?) подавати до центрів системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112:
 
74. невідкладно після отримання екстреного виклику від абонента рухомого (мобільного) зв’язку — його номер і місцезнаходження;
 
   невідкладно після отримання екстреного виклику від абонента рухомого (мобільного) зв’язку — дані про його номер і місцезнаходження;
 
75. щомісяця інформацію про абонентські номери фіксованого телефонного зв’язку, прізвища, імена, по батькові, найменування та адреси, що міститься в базі даних;»;
 
   щомісяця – інформацію про абонентські номери фіксованого телефонного зв’язку, прізвища, імена, по батькові, найменування та адреси, що містяться в базі даних";
 
76. абзац перший частини другої після цифр «17» доповнити цифрами «, 18?»;
 
-26- Мироненко М.І.
підпункт 1 пункту 2 статті 9 доопрацювати з урахуванням положень Директиви ЄС 2009/136/ЄК від 25.11.09, зокрема щодо встановлення регуляторними органами критеріїв точності наданої інформації про розташування особи, що робить виклик, виклавши у такій редакції:
"1) у статті 39 Закону України "Про телекомунікації" (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 12, ст. 155, № 48, ст. 526; 2006 р., № 14, ст. 116, № 30, ст. 258; 2010 р., № 10, ст. 105, № 38, ст. 504; із змінами, внесеними Законом України від 5 липня 2011 року № 3566-VІ):
у частині першій:
пункт 2 після слів "аварійних служб газу" доповнити словами і цифрами "та центрів системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112";
доповнити частину пунктом 18? такого змісту:
"18?) подавати до центрів системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112 таку інформацію:
невідкладно після отримання екстреного виклику від особи, яка здійснила його з використанням мереж рухомого (мобільного) зв’язку — абонентський номер з якого здійснено виклик і місцезнаходження особи, яка здійснила виклик, на момент його здійснення;
інформацію з бази даних про абонента (абонентські номери фіксованого зв’язку, прізвище, ім’я, по батькові абонентів, найменування та адреси) та щомісяця – зміни в ній.
Порядок надання операторами телекомунікації інформації, зазначеної у цьому пункті та критерії точності інформації про розташування особи, що здійснила екстрений виклик з використанням мереж рухомого (мобільного) зв’язку встановлюється національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації;
абзац перший частини другої після цифр "17" доповнити цифрами ", 18?"
 
Відхилено   абзац перший частини другої після цифр "17" доповнити цифрами "18?";
 
77. 2) статтю 5 Закону України «Про правові засади цивільного захисту» (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 39, ст. 488) після абзацу восьмого доповнити новим абзацом такого змісту:
 
   2) статтю 5 Закону України "Про правові засади цивільного захисту" (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 39, ст. 488) після абзацу восьмого доповнити новим абзацом такого змісту:
 
78. «забезпечення функціонування системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112;».
 
   "забезпечення функціонування системи екстреної допомоги населенню за єдиним телефонним номером 112".
 
79. У зв’язку з цим абзаци дев’ятий — п’ятнадцятий вважати відповідно абзацами десятим — шістнадцятим.

-27- Толстенко В.Л.
пропоную доповнити прикінцеві положення відповідним пунктом наступного змісту:
"Кабінету Міністрів України на момент введення в дію цього Закону:
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити перегляд та скасування нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону;
прийняти нормативно-правові акти, що випливають з цього Закону".
 
Відхилено   У зв’язку з цим абзаци дев’ятий — п’ятнадцятий вважати відповідно абзацами десятим — шістнадцятим.