Кількість абзаців - 38 Розмітка (ліва колонка)


Про внутрішній водний транспорт (додаткова порівняльна таблиця) (Друге читання)

0. З А К О Н У К Р А Ї Н И
 
1. Про внутрішній водний транспорт
 
2. Стаття 1. Визначення термінів
 
3. 6) веслове судно – судно без двигуна, для руху якого використовується м’язова сила людини;
 
4.

 
5. Стаття 15. Підтримання габаритів суднового ходу фарватеру
 
6. Очікувана вартість закупівлі робіт щодо забезпечення габаритів суднового ходу (обслуговування судового ходу) формується без урахування ринкової вартості ґрунту, який вилучається у результаті шляхових робіт та не використовується для їх виконання. Об’єм ґрунту, що вилучається у результаті шляхових робіт та не використовується для їх виконання, розраховується відповідно до методики, затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері внутрішнього водного транспорту.
 
7. Ґрунт, що вилучається у результаті шляхових робіт, може бути реалізований суб’єктом господарювання, що здійснює виконання робіт щодо забезпечення габаритів суднового ходу (обслуговування судового ходу).
 
8. 3. Шляхові роботи (експлуатаційне днопоглиблювання), визначені частиною другою цієї статті, що здійснюються на внутрішніх водних шляхах, не належать до спеціального водокористування і не потребують одержання дозволів на спеціальне водокористування, дозволів на проведення робіт на землях водного фонду та спеціальних дозволів на користування надрами.
 
9. Стаття 24. Бункерування суден. Приймання забруднених речовин і сміття з суден
 
10. 2. Річковий порт (термінал) зобов’язаний на договірних засадах забезпечити надання суднам під час їх стоянки біля його причальних споруд та в операційній акваторії порту послуг з приймання з суден нафтовмісних сумішей, суднових стічних вод, інших суднових відходів, залишків вантажу та всіх видів сміття.
 
11. Стаття 26. Реєстр об’єктів інфраструктури внутрішнього водного транспорту
 
12. 12) найменування та місцезнаходження місць надання послуг з приймання з суден нафтовмісних сумішей, суднових стічних вод, суднових відходів, залишків вантажу та сміття, а також приймання з наливних суден нафтозалишків, інших нафтових сумішей, пов’язаних із перевезенням нафти та нафтопродуктів як вантажу;
 
13. Стаття 31. Суднові документи судна внутрішнього плавання
 
14. 3) класифікаційне свідоцтво;
 
15. 3. Допускається не зберігати на судні без екіпажу суднові документи, якщо на його борту закріплена металева або пластикова пластина, на якій зазначені унікальний європейський ідентифікаційний номер цього судна, назва класифікаційного товариства, номер свідоцтва судна внутрішнього плавання і строк його дії. Інформація, зазначена на металевій або пластиковій пластині, повинна відповідати інформації, що міститься у свідоцтві судна внутрішнього плавання (судновому свідоцтві, судновому посвідченні), і підтверджується штампом, який проставляється на пластині класифікаційним товариством. Суднові документи у такому разі повинні знаходитися на буксирі (якщо це судно без екіпажу входить до складу суден).
 
16. Стаття 35. Реєстрація малих і спортивних суден та водних мотоциклів
 
17. 2. Обов’язковій реєстрації в Судновій книзі України підлягають:
 
18. 1) малі моторні судна, оснащені механічним двигуном (двигунами) загальною максимальною потужністю 12 кіловат і більше;
 
19. 2) малі судна довжиною більше 4 метрів незалежно від наявності механічного двигуна, що використовуються для промислу водних біоресурсів, перевезення вантажів та / або пасажирів з метою здійснення підприємницької діяльності;
 
20. 3) водні мотоцикли.
 
21. Стаття 38. Технічний нагляд за малими суднами та водними мотоциклами
 
22. 1. Малі моторні судна незалежно від довжини, що використовуються для перевезення вантажів та /або пасажирів з метою здійснення підприємницької діяльності, та водні мотоцикли підлягають технічному нагляду, який здійснюється відповідно до порядку здійснення технічного нагляду за суднами.
 
23. 1) первісному огляду, за результатами якого судну або водному мотоциклу за рішенням органу технічного нагляду видається свідоцтво про придатність судна до плавання;
 
24. Стаття 53. Міжнародні та каботажні перевезення
 
25. 2. Перевезення у каботажних рейсах між річковими портами (терміналами), іншими місцями здійснення вантажних операцій на внутрішніх водних шляхах України та морськими портами (терміналами) України можуть здійснюватися українськими та іноземними суднами, крім суден під прапором держави-агресора, суден, власником або судновласником яких є громадяни держави-агресора або юридичні особи, зареєстровані на території держави-агресора.
 
26. Стаття 74. Відповідальність за порушення законодавства про внутрішній водний транспорт
1. За порушення законодавства про внутрішній водний транспорт на судновласників накладаються адміністративно-господарські штрафи за:
1) завантаження судна внутрішнього плавання понад вантажну марку або з порушенням правил перевезення небезпечних вантажів – у розмірі 3 тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
2) вихід у рейс судна внутрішнього плавання, яке не має суднових документів або стан корпусу чи суднові механізми та обладнання якого не відповідають встановленим вимогам щодо безпеки судноплавства, – у розмірі 3 тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
3) вихід у рейс судна внутрішнього плавання, не зареєстрованого у встановленому порядку або з відключеним чи несправним обладнанням для автоматичної ідентифікації судна, або з внесеними до такого обладнання недостовірними даними, – у розмірі 5 тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
4) вихід у рейс судна внутрішнього плавання без надання інформації відповідно до частини першої статті 66 цього Закону або з наданням недостовірної інформації центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері внутрішнього водного транспорту, – у розмірі 3 тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
5) перевезення судном вантажу без оформлення транспортного документа, якщо таке оформлення передбачено законом або міжнародним договором України, – у розмірі 1 тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
7) заходження судна в річковий порт (термінал), не внесений до Реєстр.картка №
)
6. У разі несплати судновласником, власником річкового порту (терміналу) накладеного на нього адміністративно-господарського штрафу протягом 15 календарних днів з дня вручення або направлення розпорядчого документа у порядку, передбаченому частиною п’ятою цієї статті, якщо розпорядчі документи не були оскаржені до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері внутрішнього водного транспорту, та / або в судовому порядку і залишені в силі, сума санкції стягується в судовому порядку.
 
27. РОЗДІЛ ХІІ
 
28. ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ
 
29. 1. Цей Закон набирає чинності через один рік з дня його опублікування, крім статей 54 і 55, які набирають чинності через три роки з дня опублікування цього Закону.
 
30. 3. Установити, що всі суднові документи, видані до набрання чинності цим Законом, зберігають чинність протягом періоду, на який їх видано.
 
31. 2) у Водному кодексі України
 
32. «Стаття 67. Особливості користування водними об’єктами для потреб морського і внутрішнього водного транспорту, малих суден
 
33. Скидання з суден стічних вод дозволяється у територіальному морі, на інших водних шляхах загального користування, в акваторіях морських портів без обмежень на ходу і під час стоянки суден, за умови їх оброблення та знезараження в суднових установках, що відповідають вимогам Міжнародної конвенції по запобіганню забрудненню з суден 1973 року з урахуванням змін, внесених Протоколом 1978 року, або технічним вимогам до суден внутрішнього плавання, що мають відповідати законодавству ЄС.
 
34. м) частину другу статті 92 викласти в такій редакції:
 
35. «Розмір берегової смуги водного шляху визначається шириною 20 метрів від краю води вглиб берега при середньому багаторічному рівні води на вільних річках і нормальному рівні води на штучно створених внутрішніх водних шляхах. На березі, що має ухил більше 45 градусів, берегова смуга визначається від краю берега вглиб берега»;
 
36. 11. Кабінету Міністрів України протягом одного року з дня опублікування цього Закону:
 
37. організувати заходи із збору інформації щодо гідротехнічних споруд приватної форми власності та земель водного фонду, відведених для будівництва об’єктів інфраструктури внутрішнього водного транспорту.