Кількість абзаців - 27 Таблиця поправок


"Про внесення змін до Закону України про внесення зміни до Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту" щодо статусу осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України" (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. ЗАКОН УКРАЇНИ
 
   ЗАКОН УКРАЇНИ
 
1. Про внесення змін до Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» щодо статусу осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України
 
   Про внесення змін до Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» щодо статусу осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України
 
2. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
   Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
3. 1. Внести до Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (Відомості Верховної Ради України, 1993 р., № 45, ст. 425 із наступними змінами) такі зміни:
 
   І. Внести до Закону України „Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» (Відомості Верховної Ради України, 1993 р., № 45, ст. 425 із наступними змінами) такі зміни:
 
4. 1) у статті 6:
 
   1. У частині першій статті 6:
 
5. пункт 19 викласти в такій редакції:
 
-1- Третьяков О.Ю.
Загорій Г.В.
Абзац другий пункту 1 розділу І викласти в такій редакції:
«абзац перший пункту 19 викласти в такій редакції».
 
Враховано   1) абзац перший пункту 19 викласти в такій редакції:
 
6. «19) військовослужбовці (резервісти, військовозобов’язані) та працівники Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Державної прикордонної служби України, Державної спеціальної служби транспорту, особи рядового, начальницького складу, військовослужбовці, працівники Міністерства внутрішніх справ України, Управління державної охорони України, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, Державної служби України з надзвичайних ситуацій, Державної пенітенціарної служби, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення»;
 
-2- Томенко М.В.
Пункт 19 статті 6 викласти в такій редакції:
«19) військовослужбовці (резервісти, військовозобов’язані) та працівники Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Державної прикордонної служби України, Державної спеціальної служби транспорту, особи рядового, начальницького складу, військовослужбовці, працівники Міністерства внутрішніх справ України, Управління державної охорони України, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, Державної служби України з надзвичайних ситуацій, Державної пенітенціарної служби, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції у період її проведення»;
 
Відхилено   «19) військовослужбовці (резервісти, військовозобов’язані) та працівники Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Державної прикордонної служби України, Державної спеціальної служби транспорту, військовослужбовці військових прокуратур, особи рядового, начальницького складу, військовослужбовці, працівники Міністерства внутрішніх справ України, Управління державної охорони України, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, Державної служби України з надзвичайних ситуацій, Державної пенітенціарної служби, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення»;
 
    -3- Третьяков О.Ю.
Загорій Г.В.
Шухевич Ю.Р.
Рибчинський Є.Ю.
В абзаці третьому пункту 1 розділу І законопроекту після слів «Державної спеціальної служби транспорту» доповнити словами «військовослужбовці військових прокуратур»
 
Враховано    
    -4- Семенченко С.І.
Доповнити пункт 19 статті 6 абзацом другим такого змісту:
«Порядок надання статусу учасника бойових дій особам, зазначеним в абзаці першому цього пункту, категорії таких осіб та терміни їх участі (забезпечення проведення) в антитерористичній операції, а також райони антитерористичної операції визначає Кабінет Міністрів України».
 
Враховано    
    -5- Гордєєв А.А.
Хлань С.В.
у статті 6:
другий абзац п. 20 викласти у такій редакції: «Порядок надання статусу учасника бойових дій особам, зазначеним в абзаці першому цього пункту, категорії таких осіб, терміни їх участі (забезпечення проведення) в антитерористичній операції та включення добровольчих формувань до складу Збройних сил України, Міністерства внутрішніх справ України чи Національної гвардії України, а також райони антитерористичної операції визначає Кабінет Міністрів України».
 
Враховано частково    
7. доповнити підпунктом 20 такого змісту:
 
-6- Семенченко С.І.
Слово «підпунктом 20» замінити словом «пунктом 20».
 
Враховано   2) доповнити пунктом 20 такого змісту:
 
8. «20) особи, які у складі добровольчих формувань територіальної оборони, що були створені державними чи громадськими організаціями, або самоорганізувалися для захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи в районах антитерористичної операції у період її проведення, за умови, що в подальшому такі добровольчі формування та самоорганізації були включенні до складу Збройних сил України, Міністерства внутрішніх справ України чи Національної гвардії України.
 
-7- Білецький А.Є.
У пункті 2 пункту 1 статті 1 (запропонованій редакції пункту 20 статті 6) слова «за умови, що в подальшому такі добровольчі формування та самоорганізації були включенні до складу Збройних сил України, Міністерства внутрішніх справ України чи Національної гвардії України» виключити.
 
Відхилено   «20) особи, які у складі добровольчих формувань, що були утворені або самоорганізувалися для захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, за умови що в подальшому такі добровольчі формування були включені до складу Збройних Сил України, Міністерства внутрішніх справ України, Національної гвардії України та інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів.
 
    -8- Третьяков О.Ю.
Загорій Г.В.
В абзаці п’ятому пункту 1 розділу І законопроекту слова «територіальної оборони» та «державними чи громадськими організаціями» виключити.
 
Враховано    
    -9- Мельничук І.І.
Абзац п’ятий підпункту 1 частини першої законопроекту викласти у такій редакції:
«20) особи, які у складі добровольчих формувань територіальної оборони, що були створені державними чи громадськими організаціями, або самоорганізувалися для захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи в районах антитерористичної операції у період її проведення, за умови, що в подальшому такі добровольчі формування, самоорганізації та відповідні особи у їх складі були включені до складу Збройних сил України, Міністерства внутрішніх справ України чи Національної гвардії України, а також якщо дані особи загинули до включення добровольчих формувань та самоорганізації до складу Збройних сил України, Міністерства внутрішніх справ України чи Національної гвардії України».
 
Відхилено    
    -10- Гуляєв В.О.
Пункт 20 статті 6 доповнити наступним реченням: «та інших структур, утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів».
 
Враховано    
    -11- Кудлаєнко С.В.
У абзаці першому пункту 20 статті 6 законопроекту після слів (що в подальшому такі добровольчі формування та самоорганізації були включені до складу) слова «Збройних сил України, Міністерства внутрішніх справ України чи Національної гвардії України» замінити словами «утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів»
 
Враховано частково    
    -12- Ленський О.О.
У частині першій пункту 1) абзаці п’ятому слова «Збройних сил України, Міністерства внутрішніх справ України чи Національної гвардії України» замінити словами «утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів».
 
Враховано частково    
    -13- Семенченко С.І.
Абзац перший пункту 20 статті 6 викласти у такій редакції:
«20) добровольці, а саме особи, які були залучені державними або громадськими організаціями, або самоорганізувалися у добровольчі формування для захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, та брали безпосередню участь у бойових діях, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення».
 
Відхилено    
    -14- Купрієнко О.В.
Абзац п’ятий підпункту 1 розділу першого законопроекту викласти у такій редакції:
«20) особи, які у складі добровольчих формувань територіальної оборони, що були створені державними чи громадськими організаціями, або самоорганізувалися для захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи в районах антитерористичної операції у період її проведення, за умови, що в подальшому такі добровольчі формування та самоорганізації були включенні до складу Збройних сил України, Міністерства внутрішніх справ України чи Національної гвардії України і такі особи залишились в складі цих формувань та прийняли присягу або до включення до складу Збройних сил України, Міністерства внутрішніх справ України чи Національної гвардії України отримали поранення несумісне з подальшою участю в антитерористичній операції чи загинули перебуваючи в районах проведення антитерористичної операції».
 
Відхилено    
9. Порядок надання статусу учасника бойових дій особам, зазначеним в абзаці першому цього пункту, категорії таких осіб та терміни їх участі (забезпечення проведення) в антитерористичній операції, а також райони антитерористичної операції визначає Кабінет Міністрів України»;
 
   Порядок надання статусу учасника бойових дій особам, зазначеним в абзаці першому цього пункту, категорії таких осіб, терміни їх участі в антитерористичній операції чи в забезпеченні її проведення, а також райони антитерористичної операції визначаються Кабінетом Міністрів України».
 
10. 2) у частині другій статті 7:
 
   2. Частину другу статті 7 доповнити пунктами 11-13 такого змісту:
 
11. в пункті 1 слова «виконання інших обов’язків військової служби» замінити словами «при виконанні інших обов’язків військової служби»;
 
-15- Третьяков О.Ю.
абзац другий пункту другого розділу І законопроекту ВИКЛЮЧИТИ
 
Враховано      
12. доповнити пунктами 10-12 такого змісту:
 
-16- Третьяков О.Ю.
у абзаці третьому пункту другого розділу І законопроекту цифри «10-12» замінити цифрами «11-13»
 
Враховано      
13. «10) військовослужбовців (резервістів, військовозобов’язаних) та працівників Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Державної прикордонної служби України, Державної спеціальної служби транспорту, осіб рядового, начальницького складу, військовослужбовців, працівників Міністерства внутрішніх справ України, Управління державної охорони України, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, Державної служби України з надзвичайних ситуацій, Державної пенітенціарної служби, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України та стали інвалідами внаслідок поранення, контузії або каліцтва, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи в районах антитерористичної операції у період її проведення, а також працівників підприємств, установ, організацій, які стали інвалідами внаслідок поранення, контузії або каліцтва, одержаних під час залучення та безпосередньої участі в антитерористичній операції в районах та у період її проведення.
 
-17- Купрієнко О.В.
Абзац четвертий пункту 2 розділу І викласти в такій редакції:
«10) осіб визнаних учасниками бойових дій відповідно п.20 ст. 6 цього закону та отримали інвалідність внаслідок ушкодження здоров’я під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, а також працівників підприємств, установ, організацій, які отримали інвалідність внаслідок ушкодження здоров’я під час безпосередньої участі в антитерористичній операції в районах та у період її проведення».
 
Відхилено   «11) військовослужбовців (резервістів, військовозобов’язаних) та працівників Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Державної прикордонної служби України, Державної спеціальної служби транспорту, військовослужбовців військових прокуратур, осіб рядового, начальницького складу, військовослужбовців, працівників Міністерства внутрішніх справ України, Управління державної охорони України, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, Державної служби України з надзвичайних ситуацій, Державної пенітенціарної служби, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України та стали інвалідами внаслідок поранення, контузії або каліцтва, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, а також працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися до забезпечення проведення антитерористичної операції та стали інвалідами внаслідок поранення, контузії або каліцтва, одержаних під час забезпечення проведення антитерористичної операції безпосередньо в районах та у період її проведення;
 
    -18- Третьяков О.Ю.
Загорій Г.В.
В абзаці четвертому пункту 2 розділу І законопроекту після слів «Державної спеціальної служби транспорту» доповнити словами «військовослужбовців військових прокуратур», а також слова «а також працівників підприємств, установ, організацій, які стали інвалідами внаслідок поранення, контузії або каліцтва, одержаних під час залучення та безпосередньої участі в антитерористичній операції в районах та у період її проведення» замінити словами «а також працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися до забезпечення проведення антитерористичної операції, та стали інвалідами внаслідок поранення, контузії або каліцтва, одержаних під час забезпечення проведення антитерористичної операції безпосередньо в районах та у період її проведення».
 
Враховано    
14. 11) особи, які стали інвалідами внаслідок поранення, контузії або каліцтва, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, у складі добровольчих формувань територіальної оборони, що були створені державними чи громадськими організаціями, або самоорганізувалися для захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, за умови, що в подальшому такі добровольчі формування та самоорганізації були включенні до складу Збройних сил України, Міністерства внутрішніх справ України чи Національної гвардії України.
 
-19- Білецький А.Є.
У пункті 11 статті 7 законопроекту (запропонованій редакції пункту 11 статті 7) слова «за умови, що в подальшому такі добровольчі формування та самоорганізації були включенні до складу Збройних сил України, Міністерства внутрішніх справ України чи Національної гвардії України» виключити.
 
Враховано частково   12) осіб, які стали інвалідами внаслідок поранення, контузії або каліцтва, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення у складі добровольчих формувань, що були утворені або самоорганізувалися для захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, за умови що в подальшому такі добровольчі формування були включені до складу Збройних Сил України, Міністерства внутрішніх справ України, Національної гвардії України та інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів;
осіб, які стали інвалідами внаслідок поранення, контузії або каліцтва, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах її проведення у складі добровольчих формувань, що були утворені або самоорганізувалися для захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, але в подальшому такі добровольчі формування не були включені до складу Збройних Сил України, Міністерства внутрішніх справ України, Національної гвардії України та інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів, і виконували завдання антитерористичної операції у взаємодії із Збройними Силами України, Міністерством внутрішніх справ України, Національною гвардією України та іншими утвореними відповідно до законів України військовими формуваннями та правоохоронними органами.
Підставою для надання особам, зазначеним в абзаці другому цього пункту, статусу інваліда війни є (але не виключно):
а) клопотання про надання статусу інваліда війни керівника добровольчого формування, до складу якого входила така особа. До клопотання додаються документи, що підтверджують участь особи в антитерористичній операції, або письмові свідчення не менш як двох свідків з числа осіб, які спільно з такою особою брали участь в антитерористичній операції та отримали статус учасника бойових дій, або інваліда війни, або учасника війни відповідно до цього Закону;
б) довідка керівника Антитерористичного центру при Службі безпеки України, Генерального штабу Збройних Сил України про виконання добровольчими формуваннями завдань антитерористичної операції у взаємодії із Збройними Силами України, Міністерством внутрішніх справ України, Національною гвардією України та іншими утвореними відповідно до законів України військовими формуваннями та правоохоронними органами, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення;
в) довідка медико-соціальної експертної комісії про групу та причину інвалідності;
 
    -20- Третьяков О.Ю.
Загорій Г.В.
Шухевич Ю.Р.
Після абзацу п’ятого пункту 2 розділу І законопроекту доповнити новими абзацами такого змісту:
11) осіб, які стали інвалідами внаслідок поранення, контузії або каліцтва, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення у складі добровольчих формувань, що були створені або самоорганізувалися для захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, за умови, що в подальшому такі добровольчі формування та самоорганізації були включенні до складу Збройних сил України, Міністерства внутрішніх справ України чи Національної гвардії України та інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів;
осіб, які стали інвалідами внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, перебуваючи в районах її проведення у складі добровольчих формувань, що були створені або самоорганізувалися для захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України (якщо в подальшому такі добровольчі формування не були включенні до складу Збройних сил України, Міністерства внутрішніх справ України, Національної гвардії України та інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів) і виконували завдання антитерористичної операції у взаємодії із Збройними Силами України, Міністерством внутрішніх справ України, Національною гвардією України та іншими утвореними відповідно до законів України військовими формуваннями та правоохоронними органами.
Підставою для надання особам, зазначеним в абзаці другому цього пункту, статусу інваліда війни є:
1) клопотання керівника добровольчого формування про надання особам, зазначених в абзаці другому цього пункту, статусу інваліда війни. До клопотання додаються документи, які підтверджують участь особи в антитерористичній операції або письмові свідчення не менш як двох свідків з числа осіб, які спільно з особою брали участь антитерористичній операції та отримали статус учасника бойових дій (або інваліда війни, або учасника війни) відповідно до цього Закону.
2) довідка Керівника Антитерористичного центру при Службі безпеки України, Генерального штабу Збройних сил України про виконання добровольчими формуваннями завдань антитерористичної операції у взаємодії із Збройними Силами України, Міністерством внутрішніх справ України, Національною гвардією України та іншими утвореними відповідно до законів України військовими формуваннями та правоохоронними органами, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення;
3) довідка медико-соціальної експертної комісії про групу та причину інвалідності.
 
Враховано    
    -21- Кудлаєнко С.В.
У пункті 11 статті 7 законопроекту після слів (що в подальшому такі добровольчі формування та самоорганізації були включені до складу) слова «Збройних сил України, Міністерства внутрішніх справ України чи Національної гвардії України» замінити словами «утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів».
 
Враховано по суті   
    -22- Семенченко С.І.
Пункт 11 статті 7 вкласти в такій редакції:
«11) добровольців, а саме осіб, які були залучені державними або громадськими організаціями, або самоорганізувалися у добровольчі формування для захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, та стали інвалідами внаслідок поранення, контузії або каліцтва, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи в районах антитерористичної операції у період її проведення».
 
Враховано частково    
    -23- Купрієнко О.В.
Абзац п’ятий пункту 2 розділу 1 законопроекту виключити
 
Відхилено    
    -24- Вінник І.Ю.
Пашинський С.В.
Ярош Д.А.
Корчинська О.А.
У пункті 1 підпункт 2 законопроекту доповнити новим абзацом шостим такого змісту:
«осіб, які стали інвалідами внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, перебуваючи в районах її проведення у складі добровольчих формувань, що були створені або самоорганізувалися для захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України (якщо в подальшому такі добровольчі формування, самоорганізації не були включенні до складу Збройних сил України, Міністерства внутрішніх справ України, Національної гвардії України та інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів) і виконували завдання антитерористичної операції у взаємодії із Збройними Силами України, Міністерством внутрішніх справ України, Національною гвардією України та іншими утвореними відповідно до законів України військовими формуваннями та правоохоронними органами
Підставою для надання особам, зазначеним в абзаці другому цього пункту, статусу учасника бойових дій є:
- документ органу військового управління, що здійснює координацію і контроль за діяльністю таких добровольчих формувань під час виконання завдань у сфері оборони держави, про безпосередню участь членів добровольчого формування у виконані завдань антитерористичної операції в районах її проведення, їх перебування в таких районах з метою захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, який виданий на підставі клопотання керівника такого добровольчого формування про надання особам, зазначених в абзаці другому цього пункту, статусу інваліда війни;
- довідка медико-соціальної експертної комісії про групу та причину інвалідності.
До клопотання додаються письмові свідчення не менш, як двох свідків з числа осіб, які отримали статус учасника бойових дій відповідно до пункту 19 статті 6 цього Закону».
 
Враховано    
15. 12) осіб, які добровільно забезпечували (або добровільно залучалися до забезпечення) проведення антитерористичної операції (у тому числі здійснювали волонтерську діяльність) та стали інвалідами внаслідок поранення, контузії або каліцтва, одержаних під час забезпечення проведення антитерористичної операції (у тому числі волонтерської діяльності), перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення.
 
-25- Купрієнко О.В.
Абзац шостий пункту 2 розділу І законопроекту викласти в такій редакції:
«12) осіб, які добровільно забезпечували (або добровільно залучалися до забезпечення) проведення антитерористичної операції (у тому числі здійснювали волонтерську діяльність) та отримали інвалідність внаслідок ушкодження здоров’я під час проведення антитерористичної операції, перебуваючи безпосередньо в районах проведення антитерористичної операції у період її проведення».
 
Відхилено   13) осіб, які добровільно забезпечували (або добровільно залучалися до забезпечення) проведення антитерористичної операції (у тому числі здійснювали волонтерську діяльність) та стали інвалідами внаслідок поранення, контузії або каліцтва, одержаних під час забезпечення проведення антитерористичної операції (у тому числі волонтерської діяльності), перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення.
 
16. Порядок надання статусу інваліда війни особам, зазначеним в пунктах 10-12 цієї статті, категорії таких осіб та терміни їх участі (забезпечення проведення) в антитерористичній операції, також райони антитерористичної операції визначає Кабінет Міністрів України».
 
-26- Мельничук І.І.
Абзац 7 підпункту другого частини першої законопроекту після слів «райони антитерористичної операції» викласти у такій редакції «визначається виключно законом».
 
Відхилено   Порядок надання статусу інваліда війни особам, зазначеним у пунктах 11-13 цієї статті, визначається Кабінетом Міністрів України».
 
    -27- Третьяков О.Ю.
Загорій Г.В.
Абзац сьомий покут 2 розділу першого законопроекту викласти в такій редакції:
«Порядок надання статусу інваліда війни особам, зазначеним в пунктах 11-13 цієї статті, визначає Кабінет Міністрів України».
 
Враховано    
    -28- Купрієнко О.В.
Абзац 7 підпункту 2 розділу І законопроекту викласти в такій редакції:
«Порядок та критерії надання статусу інваліда війни особам, зазначеним в пунктах 10 - 12 цієї статті, визначає Кабінет Міністрів України».
 
Відхилено    
17. 3) статтю 9 доповнити пунктом 13 такого змісту:
 
   3. Статтю 9 доповнити пунктом 13 такого змісту:
 
18. «13) працівники підприємств, установ, організацій, які залучалися та брали безпосередню участь в забезпеченні проведення антитерористичної операції в районах та в період її проведення у порядку, встановленому законодавством.
 
-29- Богомолець О.В.
Абзац другий пункту 3 розділу І законопроекту викласти в такій редакції:
«13) працівники підприємств, установ, організацій, які залучалися та брали безпосередню участь в забезпеченні проведення антитерористичної операції в районах та в період її проведення, а також особи, які добровільно забезпечували (або добровільно залучалися до забезпечення) проведення антитерористичної операції та особи, що надавали медичну, психологічну та санітарну допомогу в районах та в період її проведення, у порядку, встановленому законодавством».
 
Відхилено   «13) працівники підприємств, установ, організацій, які залучалися та брали безпосередню участь у забезпеченні проведення антитерористичної операції, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, у порядку, встановленому законодавством.
 
19. Порядок надання статусу учасника війни особам, зазначеним в абзаці першому цього пункту, категорії таких осіб та терміни їх участі (забезпечення проведення) в антитерористичній операції, також райони антитерористичної операції визначає Кабінет Міністрів України».
 
-30- Мельничук І.І.
Абзац 3 підпункту третього частини першої законопроекту після слів «райони антитерористичної операції» викласти у такій редакції «визначається виключно законом».
 
Відхилено   Порядок надання статусу учасника війни особам, зазначеним в абзаці першому цього пункту, категорії таких осіб, терміни їх участі у забезпеченні проведення антитерористичної операції, а також райони антитерористичної операції визначаються Кабінетом Міністрів України».
 
    -31- Купрієнко О.В.
Абзац третій пункту 3 розділу І законопроекту викласти в такій редакції:
«Порядок, критерії та категорії осіб для надання статусу учасника війни визначає Кабінет Міністрів України».
 
Відхилено    
    -32- Гордєєв А.А.
Хлань С.В.
У статті 9:
додати п. 14 змісту:
«14) особи, які добровільно забезпечували (або добровільно залучалися до забезпечення) проведення антитерористичної операції (у тому числі здійснювали волонтерську діяльність) постійно чи періодично перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення.
Порядок надання статусу учасника війни особам, зазначеним в абзаці першому цього пункту, категорії таких осіб та терміни їх участі (забезпеченні проведення) в антитерористичній операції, також райони антитерористичної операції визначає Кабінет Міністрів України».
 
Відхилено    
20. 4) пункт 1 статті 10 після абзацу четвертого доповнити новими абзацами такого змісту:
 
   4. Пункт 1 статті 10 після абзацу четвертого доповнити дев’ятьма новими абзацами такого змісту:
 
21. «сім’ї осіб, які добровільно забезпечували (або добровільно залучалися до забезпечення) проведення антитерористичної операції (у тому числі здійснювали волонтерську діяльність) та загинули (пропали безвісти), померли внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час забезпечення проведення антитерористичної операції в районах та в період її проведення;
 
-33- Семенченко С.І.
Абзац другий підпункту 4 пункту першого законопроекту викласти у такій редакції:
«сім'ї добровольців, а саме осіб, які були залучені державними або громадськими організаціями, або самоорганізувалися у добровольчі формування для захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, та загинули або померли внаслідок поранення, контузії або каліцтва, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи в районах антитерористичної операції у період її проведення»;
 
Враховано частково   «сім’ї осіб, які добровільно забезпечували (або добровільно залучалися до забезпечення) проведення антитерористичної операції (у тому числі здійснювали волонтерську діяльність) та загинули (пропали безвісти), померли внаслідок поранення, контузії або каліцтва, одержаних під час забезпечення проведення антитерористичної операції (у тому числі волонтерської діяльності), перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення;
 
    -34- Купрієнко О.В.
Абзац другий підпункту 4 розділу І законопроекту викласти у такій редакції:
«сім’ї осіб, визнаних учасниками війни відповідно п.20 ст. 6 цього закону та загинули, пропали безвісти чи померли внаслідок ушкодження здоров’я одержаного під час забезпечення проведення антитерористичної операції».
 
Відхилено    
22. сім’ї осіб, які у складі добровольчих формувань територіальної оборони, що були створені державними чи громадськими організаціями, або самоорганізувалися для захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, загинули (пропали безвісти), померли внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, за умови, що в подальшому такі добровольчі формування та самоорганізації були включенні до складу Збройних сил України, Міністерства внутрішніх справ України чи Національної гвардії України;
 
-35- Білецький А.Є.
У пункті 4 статті 1 законопроекту (абзаці 6 пункту 1 статті 10 Закону) слова «за умови, що в подальшому такі добровольчі формування та самоорганізації були включенні до складу Збройних сил України, Міністерства внутрішніх справ України чи Національної гвардії України» виключити.
 
Враховано частково   сім’ї осіб, які, перебуваючи у складі добровольчих формувань, що були утворені або самоорганізувалися для захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, загинули (пропали безвісти), померли внаслідок поранення, контузії або каліцтва, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, за умови що в подальшому такі добровольчі формування були включені до складу Збройних Сил України, Міністерства внутрішніх справ України, Національної гвардії України та інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів;
сім’ї осіб, які, перебуваючи у складі добровольчих формувань, що були утворені або самоорганізувалися для захисту незалежності, суверенітету, територіальної цілісності України, але в подальшому такі добровольчі формування не були включені до складу Збройних Сил України, Міністерства внутрішніх справ України, Національної гвардії України та інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів, загинули (пропали безвісти), або померли внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час виконання такими добровольчими формуваннями завдань антитерористичної операції у взаємодії із Збройними Силами України, Міністерством внутрішніх справ України, Національною гвардією України та іншими утвореними відповідно до законів України військовими формуваннями та правоохоронними органами, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення;
 
    -36- Третьяков О.Ю.
Загорій Г.В.
В абзаці третьому пункту 4 розділу І законопроекту слова «територіальної оборони» та «державними чи громадськими організаціями» виключити та після абзацу третього доповнити новим абзацом такого змісту
«сім’ї осіб, які перебуваючи у складі добровольчих формувань, що були створені або самоорганізувалися для захисту незалежності, суверенітету, територіальної цілісності України (якщо в подальшому такі добровольчі формування, самоорганізації не були включенні до складу Збройних сил України, Міністерства внутрішніх справ України, Національної гвардії України та інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів), загинули (пропали безвісти), померли внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час виконання такими добровольчими формуваннями (самоорганізаціями) спільних з Збройними силами України, Міністерством внутрішніх справ України, Національною гвардією України та іншими утвореними відповідно до законів України військовими формуваннями та правоохоронними органами завдань в рамках антитерористичної операції, забезпечення її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення».
 
Враховано    
    -37- Кудлаєнко С.В.
У абзаці 3 пункту 4 розділу І законопроекту (в редакції Секретаріату Комітету) після слів (що в подальшому такі добровольчі формування та самоорганізації були включені до складу) слова «Збройних сил України, Міністерства внутрішніх справ України чи Національної гвардії України» замінити словами «утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів»
 
Враховано частково    
    -38- Купрієнко О.В.
Абзац третій пункту 4 розділу 1 законопроекту виключити.
 
Відхилено    
    -39- Вінник І.Ю.
Пашинський С.В.
Ярош Д.А.
Корчинська О.А.
У пункті 1 підпункт 4 законопроекту доповнити після абзацу третього новим абзацом четвертим такого змісту:
«сім’ї осіб, які перебуваючи у складі добровольчих формувань, що були створені або самоорганізувалися для захисту незалежності, суверенітету, територіальної цілісності України (якщо в подальшому такі добровольчі формування не були включенні до складу Збройних сил України, Міністерства внутрішніх справ України, Національної гвардії України та інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів), загинули (пропали безвісти), померли внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час виконання такими добровольчими формуваннями завдань антитерористичної операції у взаємодії із Збройними Силами України, Міністерством внутрішніх справ України, Національною гвардією України та іншими утвореними відповідно до законів України військовими формуваннями та правоохоронними органами, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення. Підставою для надання особам, зазначеним в цьому абзаці, статусу особи, на яку поширюється чинність цього Закону, є документ органу військового управління, що здійснює координацію і контроль за діяльністю таких добровольчих формувань під час виконання завдань у сфері оборони держави, про безпосередню участь членів добровольчого формування у виконані завдань антитерористичної операції в районах її проведення, їх перебування в таких районах з метою захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, який виданий на підставі клопотання керівника такого добровольчого формування про надання особам, визначеним в цьому абзаці, статусу особи, на яку поширюється чинність цього Закону. До клопотання додаються письмові свідчення не менш, як двох свідків з числа осіб, які отримали статус учасника бойових дій відповідно до пункту 19 статті 6 цього Закону».
У зв’язку із цим:
1) абзаци четвертий – шостий вважати абзацами п’ятим – сьомим відповідно;
2) у абзаці п’ятому підпункту 4 пункту 1 законопроекту слова «в абзацах п’ятому та шостому» замінити на слова «в абзацах п’ятому - восьмому»;
3) у абзаці шостому підпункту 4 пункту 1 законопроекту слова «сьомим – тринадцятим» замінити на слова «дев’ятим - п’ятнадцятим».
 
Враховано    
23. сім’ї працівників підприємств, установ чи організацій, які загинули (пропали безвісти), померли внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час залучення та участі в антитерористичній операції у період її проведення.
 
-40- Купрієнко О.В.
Абзац четвертий пункту 4 розділу І законопроекту викласти в такій редакції:
«сім’ї осіб визнаних учасниками війни відповідно п. 13 ст. 9 цього закону, що загинули (пропали безвісти), померли внаслідок ушкодження здоров’я одержаного під час залучення та участі в антитерористичній операції у період її проведення».
 
Відхилено   сім’ї військовослужбовців (резервістів, військовозобов’язаних) та працівників Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Державної прикордонної служби України, Державної спеціальної служби транспорту, військовослужбовців військових прокуратур, осіб рядового, начальницького складу, військовослужбовців, працівників Міністерства внутрішніх справ України, Управління державної охорони України, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, Державної служби України з надзвичайних ситуацій, Державної пенітенціарної служби, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, та загинули (пропали безвісти), померли внаслідок поранення, контузії або каліцтва, одержаних під час безпосередньої участі в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, а також сім’ї працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися до забезпечення проведення антитерористичної операції та загинули (пропали безвісти), померли внаслідок поранення, контузії або каліцтва, одержаних під час забезпечення проведення антитерористичної операції безпосередньо в районах та у період її проведення.
 
    -41- Третьяков О.Ю.
Загорій Г.В.
Абзац четвертий пункту 4 розділу І законопроекту викласти в такій редакції:
сім’ї військовослужбовців (резервістів військовозобов’язаних) та працівників Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Державної прикордонної служби України, Державної спеціальної служби транспорту, військовослужбовців військових прокуратур, осіб рядового, начальницького складу, військовослужбовців, працівників Міністерства внутрішніх справ України, Управління державної охорони України, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, Державної служби України з надзвичайних ситуацій, Державної пенітенціарної служби, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення та загинули (пропали безвісти), померли внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час забезпечення проведення антитерористичної операції безпосередньо в районах та у період її проведення, а також сім’ї працівників підприємств, установ чи організацій, які залучалися до забезпечення проведення антитерористичної операції, та загинули (пропали безвісти), померли внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час забезпечення проведення антитерористичної операції безпосередньо в районах та у період її проведення;
 
Враховано    
    -42- Кремінь Т.Д.
Бриченко І.В.
Мамчур Ю.В.
Співаковський О.В.
Пункт 4) розділу 1 Законопроекту (зміни до пункту 1 статті 10 Закону) після абзацу третього доповнити новим абзацом такого змісту:
«сім’ї військовослужбовців (резервістів, військовозобов’язаних), працівників Збройних Сил України, Національної гвардії України, Служби безпеки України, Служби зовнішньої розвідки України, Державної прикордонної служби України, Державної спеціальної служби транспорту, осіб рядового, начальницького складу, військовослужбовців, працівників Міністерства внутрішніх справ України, Управління державної охорони України, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації України, Державної служби України з надзвичайних ситуацій, Державної пенітенціарної служби, інших утворених відповідно до законів України військових формувань, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення «.
У зв’язку із цим:
абзаци четвертий – шостий вважати абзацами п’ятим – сьомим відповідно;
 
Враховано по суті   
24. Порядок надання статусу особи, на яку поширюється чинність цього Закону особам, зазначеним в абзацах п’ятому та шостому цього пункту, визначає Кабінет Міністрів України».
 
-43- Третьяков О.Ю.
Загорій Г.В.
В абзаці п’ятому пункту 4 розділу першого законопроекту слова «п’ятому та шостому» замінити словами «п’ятому – восьмому»
 
Враховано   Порядок надання статусу особи, на яку поширюється чинність цього Закону, особам, зазначеним в абзацах п’ятому – восьмому цього пункту, визначається Кабінетом Міністрів України.
Підставою для надання особам, зазначеним в абзаці сьомому цього пункту, статусу сім’ї, на яку поширюється чинність цього Закону, є (але не виключно):
а) клопотання про надання статусу особи, на яку поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», керівника добровольчого формування, до складу якого входила особа, яка загинула (пропала безвісті) чи померла. До клопотання додаються документи або письмові свідчення не менш як двох свідків з числа осіб, які спільно з такою особою брали участь в антитерористичній операції та отримали статус учасника бойових дій, або інваліда війни, або учасника війни відповідно до цього Закону, що підтверджують участь загиблої (пропалої безвісти), померлої особи в антитерористичній операції;
б) довідка керівника Антитерористичного центру при Службі безпеки України, Генерального штабу Збройних Сил України про виконання добровольчими формуваннями завдань антитерористичної операції у взаємодії із Збройними Силами України, Міністерством внутрішніх справ України, Національною гвардією України та іншими утвореними відповідно до законів України військовими формуваннями та правоохоронними органами, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення;
в) висновок медико-соціальної експертної комісії про зв’язок смерті померлої особи з участю в антитерористичній операції».
 
    -44- Третьяков О.Ю.
Загорій Г.В.
Після абзацу п’ятого пункту 4 розділу першого законопроекту доповнити новими абзацами такого змісту:
Підставою для надання особам, зазначеним в абзаці сьомому цього пункту, статусу сім’ї, на яку поширюється чинність цього Закону, є:
1) клопотання керівника добровольчого формування про надання особам, зазначених в абзаці сьомому цього пункту, статусу сім’ї, на яку поширюється чинність цього Закону. До клопотання додаються документи або письмові свідчення не менш як двох свідків з числа осіб, які спільно з загиблою (пропалою безвісті), померлою особою брали участь антитерористичній операції та отримали статус учасника бойових дій (або інваліда війни, або учасника війни) відповідно до цього Закону, які підтверджують участь загиблої (пропалої безвісті), померлої особи в антитерористичній операції,
2) довідка Керівника Антитерористичного центру при Службі безпеки України, Генерального штабу Збройних сил України про виконання добровольчими формуваннями завдань антитерористичної операції у взаємодії із Збройними Силами України, Міністерством внутрішніх справ України, Національною гвардією України та іншими утвореними відповідно до законів України військовими формуваннями та правоохоронними органами, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення;
3) висновок медико-соціальної експертної комісії про зв’язок смерті померлої особи з участю в антитерористичній операції».
 
Враховано    
    -45- Мельничук І.І.
В абзаці п’ятому підпункту 4 частини першої законопроекту слова «визначає Кабінет Міністрів України» замінити словами «визначається виключно законом». (в редакції Секретаріату Комітету за погодженням з автором поправки)
 
Відхилено    
    -46- Купрієнко О.В.
Абзац п’ятий пункту 4 розділу І законопроекту викласти в такій редакції:
«Порядок надання статусу особам, зазначеним в абзацах п’ятому та шостому цього пункту, визначає Кабінет Міністрів України».
 
Враховано по суті   
25. У зв’язку з цим абзаци п’ятий - одинадцятий вважати відповідно абзацами сьомим - тринадцятим.
 
-47- Кремінь Т.Д.
Бриченко І.В.
Мамчур Ю.В.
Співаковський О.В.
Абзац п’ятий пункту 4) розділу 1 Законопроекту необхідно викласти у такій редакції:
«У зв’язку з цим абзаци п’ятий – одинадцятий вважати відповідно абзацами дев’ятим – п’ятнадцятим»
 
Враховано по суті  У зв’язку з цим абзаци п’ятий – одинадцятий вважати відповідно абзацами чотирнадцятим – двадцятим.
 
    -48- Третьяков О.Ю.
Загорій Г.В.
Абзац сьомий пункту 4) розділу 1 законопроекту викласти у такій редакції:
«У зв’язку з цим абзаци п’ятий – одинадцятий вважати відповідно абзацами шістнадцятим – двадцять другим»
 
Враховано    
26. 2. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.

-49- Третьяков О.Ю.
Загорій Г.В.
Розділ 2 законопроекту викласти в такій редакції
«ІІ. Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через місяць з дня опублікування.
2. Встановити що:
право на встановлення статусу інваліда війни мають також учасники антитерористичної операції із числа осіб, зазначених у абзацах 2-4 пункту 2 розділу І цього Закону, які визнані інвалідами до введення його в дію;
право на отримання статусу особи, на яку поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», мають також члени сімей, зазначені у пункті 1 статті 10 зазначеного Закону, осіб із числа учасників антитерористичної операції, передбачених у абзацах 2-4 пункту 4 розділу І цього Закону, які загинули (пропали безвісти), померли до введення його в дію.
3. Антитерористичному центру при Службі безпеки України, Генеральному штабу Збройних сил України:
визначити порядок взаємодії Збройних Сил України, Міністерства внутрішніх справ України, Національної гвардії України та інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів з добровольчими формуваннями, які беруть (брали) безпосередню участь в антитерористичній операції на сході України з метою захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України;
визначити добровольчі формування, які виконували завдання антитерористичної операції у період її проведення у взаємодії із Збройними Силами України, Міністерством внутрішніх справ України, Національною гвардією України та іншими утвореними відповідно до законів України військовими формуваннями та правоохоронними органами до введення в дію цього Закону.
4. Кабінету Міністрів України забезпечити введення в дію підзаконних нормативно-правових актів, спрямованих на реалізацію цього Закону, з дня введення його в дію.
 
Враховано   ІІ. Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
2. Встановити, що:
право на отримання статусу інваліда війни мають також учасники антитерористичної операції із числа осіб, зазначених в абзацах другому - четвертому пункту 2 розділу І цього Закону, які визнані інвалідами до набрання чинності цим Законом;
право на отримання статусу особи, на яку поширюється чинність Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», мають також члени сімей осіб загиблих (пропалих безвісти), померлих до набрання чинності цим Законом, зазначених в абзацах другому – п’ятому пункту 4 розділу І цього Закону.
3. Кабінету Міністрів України у місячний строк після набрання чинності цим Законом:
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити прийняття та приведення у відповідність із цим Законом нормативно-правових актів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади.
4. Антитерористичному центру при Службі безпеки України, Генеральному штабу Збройних сил України:
визначити порядок взаємодії Збройних Сил України, Міністерства внутрішніх справ України, Національної гвардії України та інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів з добровольчими формуваннями, які беруть безпосередню участь в антитерористичній операції на сході України з метою захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України;
визначити добровольчі формування, які виконували завдання антитерористичної операції у взаємодії із Збройними Силами України, Міністерством внутрішніх справ України, Національною гвардією України та іншими утвореними відповідно до законів України військовими формуваннями та правоохоронними органами, перебуваючи безпосередньо в районах антитерористичної операції у період її проведення, до набрання чинності цим Законом.

    -50- Семенченко С.І.
Викласти пункт 2 законопроекту у такій редакції:
«2. Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності через десть днів з моменту його прийняття.
2. Кабінету Міністрів України до набрання чинності цим Законом:
розробити та затвердити порядок надання статусу інваліда війни, учасника бойових дій та учасника війни вказаним у даному законі особам;
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити приведення нормативно-правових актів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади у відповідність із цим Законом.»
 
Враховано частково    
    -51- Вінник І.Ю.
Пашинський С.В.
Ярош Д.А.
Корчинська О.А.
Законопроект доповнити новими пунктами 3-6 такого змісту:
«3. Кабінету Міністрів України у місячний строк з дня набрання чинності цим Законом:
розробити та затвердити нормативно-правові акти, необхідні для реалізації цього Закону;
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити прийняття та приведення у відповідність із цим Законом нормативно-правових актів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади;
підготувати та подати на розгляд Верховної Ради України проект Закону щодо державних соціальних гарантій для осіб, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, забезпеченні її проведення у складі добровольчих формувань, що були створені або самоорганізувалися для захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України та в подальшому такі добровольчі формування, самоорганізації не були включенні складу Збройних сил України, Міністерства внутрішніх справ України, Національної гвардії України та інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів, і які не визнані інвалідами або визнані інвалідами ІІІ групи.
4. Координацію і контроль за діяльністю добровольчих формувань, що не були включенні до складу Збройних сил України, Міністерства внутрішніх справ України, Національної гвардії України та інших утворених відповідно до законів України військових формувань та правоохоронних органів, здійснюють органи військового управління, визначені Службою безпеки України, Міністерством оборони України, Міністерством внутрішніх справ України.
5. Керівнику Антитерористичного центру при Службі безпеці України, Генеральному штабу України, Національній гвардії України організувати взаємодію підпорядкованих органів військового управління Збройних Сил України та інших військових формувань, уповноважених здійснювати координацію і контроль за діяльністю добровольчих формувань, із добровольчими формуваннями, які приймають безпосередню участь у бойових діях під час проведення антитерористичної операції на сході України з метою захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, а також під час виконання завдань у сфері оборони держави.
6. Особи, які у складі добровольчих формувань, з метою захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України, брали безпосередню участь у бойових діях під час проведення антитерористичної операції на сході України, а також особи, які стали інвалідами внаслідок поранення, контузії, або каліцтва, отриманих під час безпосередньої участі у бойових діях під час проведення антитерористичної операції, перебуваючи у складі добровольчих формувань, до набрання чинності цим Законом, а також сім’ї осіб, які загинули (пропали безвісти, визнані померлими) або померли внаслідок поранення, контузії чи каліцтва, одержаних під час захисту незалежності, суверенітету та територіальної цілісності України у ході проведення антитерористичної операції на сході України у складі добровольчих формувань, до набрання чинності цим Законом, мають право на отримання статусу учасника бойових дій, інваліда війни, особи, визначеної статтею 10 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», відповідно до цього Закону та на соціальні гарантії та пільги, передбаченні Законом України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту» для осіб із відповідним статусом за умови отримання такого статусу».
 
Враховано частково    
    -52- Сольвар Р.М.
Частину другу викласти в такій редакції:
«Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування»
 
Враховано частково