Кількість абзаців - 61 Таблиця поправок


Про внесення змін до Закону України "Про молоко та молочні продукти" та інших законодавчих актів щодо посилення заходів боротьби з фальсифікацією молочних продуктів (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект ЗАКОН УКРАЇНИ
 
   ЗАКОН УКРАЇНИ
 
1. Про внесення змін до Закону України «Про молоко та молочні продукти» та інших законодавчих актів щодо посилення заходів боротьби з фальсифікацією молочних продуктів
 
   Про внесення змін до Закону України «Про молоко та молочні продукти» щодо посилення боротьби з фальсифікацією молочних продуктів
 
2. Верховна Рада України постановляє:
 
   Верховна Рада України постановляє:
 
3. І. Внести до Закону України «Про молоко та молочні продукти» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2004, N 47, ст.513 із змінами, внесеними згідно із Законами N 402-V ( 402-16)від 30.11.2006, ВВР, 2007, N 4, ст.37, N 2132-VІ (2132-17) від 15.04.2010, ВВР, 2010, N 21, ст.221), такі зміни:
 
   1. Внести до Закону України «Про молоко та молочні продукти» (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., N 47, ст. 513, із наступними змінами:
 
4. 1) Статтю першу та п’яту викласти в нових редакціях:
 
   1) статті 1 і 5 викласти в такій редакції:
 
5. Стаття 1. Терміни та їх визначення
 
   «Стаття 1. Терміни та їх визначення
 
6. У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:
 
   У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:
 
7. атестація - процедура оцінки відповідності вимогам нормативних документів санітарно-епідеміологічного, ветеринарно-санітарного та технічного стану виробництва молока, молочної сировини, молочних продуктів та молоковмісних продуктів;
 
-1- Мірошніченко І.В.
у статті 1:
термін «атестація» виключити;
 
Враховано      
8. виробник молока та молочної сировини - юридична особа незалежно від форми власності, фізична особа - суб’єкт підприємницької діяльності, особисте селянське господарство, фізична особа, яка утримує корів, овець, кіз, буйволиць, кобил та виробляє молоко і молочну сировину;
 
-2- Мірошніченко І.В.
у термінах «виробник молока та молочної сировини» та «суб’єкт господарювання» слова «фізична особа - суб’єкт підприємницької діяльності» замінити словами «фізична особа – підприємець»;
 
Враховано   виробник молока та молочної сировини - юридична особа незалежно від форми власності, фізична особа – підприємець, особисте селянське господарство, фізична особа, яка утримує корів, овець, кіз, буйволиць, кобил та виробляє молоко і молочну сировину;
 
9. маркування - інформація про молоко, молочну сировину, молочні продукти та молоковмісні продукти, нанесена на упаковку відповідно до вимог нормативно-правових актів і нормативних документів;
 
   маркування - інформація про молоко, молочну сировину, молочні та молоковмісні продукти, нанесена на упаковку відповідно до вимог нормативно-правових актів і нормативних документів;
 
10. молоко сире - продукт нормальної секреції молочних залоз однієї або декількох здорових корів, овець, кіз, буйволиць, кобил, температура якого не перевищує 40° Сі який не піддавався будь-якій обробці (далі - молоко);
 
   молоко сире - продукт нормальної секреції молочних залоз однієї або декількох здорових корів, овець, кіз, буйволиць, кобил, температура якого не перевищує 40° Сі який не піддавався будь-якій обробці (далі - молоко);
молоковмісні продукти - харчові продукти, вироблені з молочної сировини з додаванням сировини немолочного походження, що замінює молочний жир не більше як на 50 відсотків, без заміни молочного білка та лактози, з додаванням або без додавання харчових добавок, та які сприймаються споживачем як продукти аналогічні молочним (заміняють молочні продукти);
 
11. молочна сировина - молоко, яке піддавалося попередній фізичній обробці (фільтрації, охолодженню), а також будь-які молочні продукти, що містять виключно складові молока (молочний жир, молочний білок, лактозу) і можуть бути використані у виробництві іншої продукції;
 
   молочна сировина - молоко, яке піддавалося попередній фізичній обробці (фільтрації, охолодженню), а також будь-які молочні продукти, що містять виключно складові молока (молочний жир, молочний білок, лактозу) і можуть бути використані у виробництві іншої продукції;
 
12. молочні продукти - продукти, одержані з молока або молочної сировини, які можуть містити харчові добавки, необхідні для виробництва, за умови, що ці добавки ні частково, ні повністю не замінюють складових молока (молочний жир, молочний білок, лактозу);
 
   молочні продукти - продукти, одержані з молока або молочної сировини, які можуть містити харчові добавки, необхідні для виробництва, за умови, що ці добавки ні частково, ні повністю не замінюють складових молока (молочний жир, молочний білок, лактозу);
 
13. традиційні молочні продукти - масло, сири, а також кисломолочні продукти, вироблені із застосуванням заквасок на чистих культурах молочнокислих бактерій - ацидофілін, простокваша, ряжанка, сметана, сир кисломолочний; кефір - із застосуванням заквасок на кефірних грибках;
 
      
14. молоковмісні продукти - харчові продукти, вироблені з молочної сировини та з сировини немолочного походження, яка повністю або частково замінює будь-яку складову молока (молочний жир, молочний білок, лактозу), а також з додаванням або без додавання харчових добавок;
 
-3- Мірошніченко І.В.
термін «молоковмісні продукти» викласти в такій редакції:
«молоковмісні продукти - харчові продукти, вироблені з молочної сировини з додаванням сировини немолочного походження, яка замінює молочний жир не більше 50 %, без заміни молочного білка та лактози, з додаванням або без додавання харчових добавок, та які сприймаються споживачем як продукти аналогічні молочним (заміняють молочні продукти)»;
 
Враховано      
15. пакування - вміщення молочної сировини, молочних продуктів та молоковмісних продуктів у тару чи пакувальний матеріал;
 
   пакування - вміщення молочної сировини, молочних та молоковмісних продуктів у тару чи пакувальний матеріал;
 
16. переробне підприємство - підприємство, яке закуповує молоко та молочну сировину, має виробничі потужності та умови для переробки молочної сировини, виробляє молочні продукти та молоковмісні продукти, що відповідають вимогам безпечності та якості;
 
   переробне підприємство - підприємство, яке закуповує молоко та молочну сировину, має виробничі потужності та умови для переробки молочної сировини, виробляє молочні та молоковмісні продукти, що відповідають вимогам безпечності та якості;
 
17. суб’єкт господарювання - юридична особа незалежно від форми власності, фізична особа - суб’єкт підприємницької діяльності, яка здійснює виробництво, переробку та реалізацію молока, молочної сировини, молочних продуктів та молоковмісних продуктів;
 
-4- Мірошніченко І.В.
у термінах «виробник молока та молочної сировини» та «суб’єкт господарювання» слова «фізична особа - суб’єкт підприємницької діяльності» замінити словами «фізична особа – підприємець»;
 
Враховано   суб’єкт господарювання - юридична особа незалежно від форми власності, фізична особа – підприємець, яка здійснює виробництво, переробку та реалізацію молока, молочної сировини, молочних та молоковмісних продуктів;
традиційні молочні продукти - масло, сири, а також кисломолочні продукти, вироблені із застосуванням заквасок на чистих культурах молочнокислих бактерій - ацидофілін, простокваша, ряжанка, сметана, сир кисломолочний; кефір - із застосуванням заквасок на кефірних грибках;
 
18. узгоджувальна комісія - комісія, яка створюється з представників підприємств та організацій по виробництву молока, його переробці та реалізації молочної продукції.
 
   узгоджувальна комісія - комісія, що утворюється з представників підприємств та організацій з виробництва молока, його переробки та реалізації молочної продукції;
 
19. Стаття 5. Вимоги до пакування і маркування молочної сировини, молочних продуктів та молоковмісних продуктів
 
-5- Мірошніченко І.В.
в статті 5:
назву викласти в такій редакції:
«Стаття 5. Вимоги до пакування і маркування, виробництва і реалізації молочної сировини, молочних продуктів та молоковмісних продуктів».
 
Враховано   «Стаття 5. Вимоги до пакування маркування, виробництва і реалізації молочної сировини, молочних та молоковмісних продуктів
 
20. Тара та упаковка для молочної сировини, молочних продуктів та молоковмісних продуктів повинні бути виготовлені з матеріалів, дозволених для використання центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері охорони здоров’я.
 
   Тара та упаковка для молочної сировини, молочних та молоковмісних продуктів повинні бути виготовлені з матеріалів, дозволених для використання центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері охорони здоров’я.
 
21. Пакування та маркування молочної сировини, молочних продуктів та молоковмісних продуктів здійснюються відповідно до законодавства України.
 
   Пакування та маркування молочної сировини, молочних та молоковмісних продуктів здійснюються відповідно до законодавства України.
 
22. Не допускається використання назв молочних продуктів та традиційних молочних продуктів у власних назвах та назвах торговельних марок молоковмісних продуктів.
 
-6- Мірошніченко І.В.
абзац третій викласти в такій редакції:
«Не допускається використання назв молочних продуктів та традиційних молочних продуктів, а також їх похідних, у власних назвах та назвах торговельних марок харчових продуктів, окрім молочних та традиційних молочних продуктів визначених цим законом»
 
Враховано   Не допускається використання назв молочних продуктів і традиційних молочних продуктів, а також їх похідних у власних назвах та назвах торговельних марок харчових продуктів, окрім молочних і традиційних молочних продуктів, визначених цим Законом.
 
23. На етикетці, упаковці та інших видах маркування під основною назвою молоковмісного продукту та знаком для товарів і послуг обов’язково повинен міститися текст наступного змісту: «Продукт із змінниками складових молока». Розмір такого тексту має бути не меншим ніж 80% від найбільшого розміру тексту основної назви такого продукту або знаку для товарів і послуг.
 
-7- Мірошніченко І.В.
в абзаці четвертому слова «міститися текст наступного змісту» замінити словами «розміщуватися текст такого змісту»;
 
Враховано   На етикетці, упаковці та інших видах маркування під основною назвою молоковмісного продукту та знаком для товарів і послуг обов’язково розміщується текст такого змісту: «Продукт із замінниками складових молока». Розмір такого тексту має становити не менш як 80 відсотків найбільшого розміру тексту основної назви такого продукту або знаку для товарів і послуг.
 
24. Забороняється відокремлення процесу пакування молочних продуктів та молоковмісних продуктів від технологічного циклу виробництва продукції (крім пакування масла, сиру, сухих молочних продуктів атестованими структурними підрозділами одного переробного підприємства або атестованими переробними підприємствами, що входять до складу одного об'єднання).
 
-8- Мірошніченко І.В.
абзац п’ятий викласти в такій редакції:
«Забороняється відокремлення процесу пакування молочних та молоковмісних продуктів від технологічного циклу виробництва продукції (крім пакування масла, сиру, сухих молочних продуктів, спредів, сирних продуктів, сухих молоковмісних продуктів структурними підрозділами одного переробного підприємства або переробними підприємствами, що входять до складу одного об'єднання).».
 
Враховано   Забороняється відокремлення процесу пакування молочних та молоковмісних продуктів від технологічного циклу виробництва продукції (крім пакування масла, сиру, сухих молочних продуктів, спредів, сирних продуктів, сухих молоковмісних продуктів структурними підрозділами одного переробного підприємства або переробними підприємствами, що входять до складу одного об'єднання);.
 
25. Забороняється виробництво та реалізація молоковмісних продуктів масова частка молочних жирів в яких складає менше 50%.
 
-9- Мірошніченко І.В.
абзац шостий виключити.
 
Враховано      
26. 2) Доповнити закон новою статтею 5-1 наступного змісту:
 
   2) доповнити статтею 5-1 такого змісту:
 
27. Стаття 5-1. Основні вимоги до реалізації молоковмісних продуктів
 
-10- Мірошніченко І.В.
в статті 5-1:
назву викласти в наступній редакції:
«Стаття 5-1. Особливі вимоги до реалізації молочної сировини, молочних та молоковмісних продуктів».
 
Враховано   «Стаття 5-1. Особливі вимоги до реалізації молочної сировини, молочних та молоковмісних продуктів
 
28. Суб’єкт господарювання, який здійснює роздрібну торгівлю молочними продуктами, традиційними молочними продуктами та молоковмісними продуктами, зобов’язаний розміщувати молоковмісні продукти окремо (на інших секціях, стелажах, прилавках) від молочних продуктів та традиційних молочних продуктів.
 
-11- Мірошніченко І.В.
абзац перший викласти в такій редакції:
«Суб’єкт господарювання, який здійснює роздрібну торгівлю, зобов’язаний розміщувати:
молочну сировину, молочні продукти, традиційні молочні продукти та молоковмісні продукти окремо від інших харчових продуктів;
молоковмісні продукти окремо (на інших секціях, стелажах, прилавках) від молочної сировини, молочних продуктів та традиційних молочних продуктів.»
 
Враховано   Суб’єкт господарювання, який здійснює роздрібну торгівлю, зобов’язаний розміщувати:
молочну сировину, молочні продукти, традиційні молочні продукти та молоковмісні продукти окремо (на інших секціях, стелажах, прилавках) від інших харчових продуктів;
молоковмісні продукти окремо (на інших секціях, стелажах, прилавках) від молочної сировини, молочних і традиційних молочних продуктів;
 
29. Місця, де розміщені молоковмісні продукти (секції, стелажі, прилавки) повинні бути інформаційно позначені як місця розміщення продуктів із замінниками складових молока.
 
-12- Мірошніченко І.В.
в абзаці другому слова «Місця, де розміщені молоковмісні продукти» замінити словами «Місця розміщення молоковмісних продуктів»;
 
Враховано   Місця розміщення молоковмісних продуктів (секції, стелажі, прилавки) повинні бути інформаційно позначені як місця розміщення продуктів із замінниками складових молока.;
3) в абзаці шостому частини другої статті 13 слова «молочних продуктів» замінити словами «молочних та молоковмісних продуктів»;
 
30. 3) Назву та частину першу статті 14 після слів «імпорту молока, молочної сировини, молочних продуктів» доповнити словами «та молоковмісних продуктів».
 
-13- Мірошніченко І.В.
у статті 14:
у назві та частині першій слова «та молочних продуктів» замінити словами «молочних та молоковмісних продуктів»;
 
Враховано   4) у статті 14:
у частині першій:
в абзаці першому слова «та молочних продуктів» замінити словами «молочних та молоковмісних продуктів
 
31. Абзац третій частини першої статті 14 викласти в такій редакції:
 
   Абзац четвертий викласти в такій редакції:
 
32. з питань додержання вимог нормативних документів, технічних регламентів, пов'язаних з пакуванням, маркуванням, якістю продукції (крім ветеринарно-санітарних вимог), вимог періодичного державного метрологічного нагляду та вимог законодавства у сфері захисту прав споживачів; вимог торгівлі молоком, молочними продуктами та молоковмісними продуктами - органи виконавчої влади з питань технічного регулювання та споживчої політики.
 
-14- Мірошніченко І.В.
абзац четвертий частини першої викласти в такій редакції:
«з питань додержання вимог нормативних документів, технічних регламентів, пов'язаних з пакуванням, маркуванням, якістю продукції (крім ветеринарно-санітарних вимог), вимог періодичного державного метрологічного нагляду та вимог законодавства у сфері захисту прав споживачів, вимог щодо торгівлі молоком, молочними та молоковмісними продуктами - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів.»
 
Враховано   «з питань додержання вимог нормативних документів, технічних регламентів, пов'язаних з пакуванням, маркуванням, якістю продукції (крім ветеринарно-санітарних вимог), вимог періодичного державного метрологічного нагляду та вимог законодавства у сфері захисту прав споживачів, вимог щодо торгівлі молоком, молочними та молоковмісними продуктами - центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері технічного регулювання»;
у тексті статті слова «молочні продукти», «молочної продукції», «молочних продуктів» замінити словами «молочні та молоковмісні продукти» у відповідному відмінку..
 
33. 4) Доповнити Закон новою статтею 16-1 наступного змісту:
 
      
34. Стаття 16-1 Державне регулювання закупівельних цін на молоко.
 
-15- Міщенко С.Г.
Статтю 16-1 викласти у наступній редакції:
«Стаття 16-1 Державне регулювання закупівельних цін на молоко
З метою забезпечення державного захисту осіб, які виробляють молоко незбиране, та протидії зловживанню монопольним становищем під час формування закупівельних цін на молоко, Кабінет Міністрів України щорічно встановлює мінімально допустимий рівень закупівельних цін на молоко незбиране (не піддане будь-якій обробці, переробці чи пакуванню для потреб подальшого продажу)».
 
Відхилено      
    -16- Мірошніченко І.В.
статтю 16-1 Закону України «Про молоко та молочні продукти» виключити;
 
Враховано    
35. З метою забезпечення соціальних гарантій населення та протидії зловживанням монопольним становищем під час формування закупівельних цін на молоко та молочну сировину, Кабінет Міністрів України у разі потреби за поданням центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної аграрної політики, встановлює мінімально допустимий рівень закупівельних цін на молоко та молочну сировину на відповідні періоди календарного року.
 
      
36. 5) Статтю 21 доповнити новими частинами 3, 4, 5 та 6 такого змісту:
 
-17- Мірошніченко І.В.
статтю 21 викласти в такій редакції:
«Особи, винні в порушенні норм цього Закону несуть відповідальність відповідно до Закону.
До суб’єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у разі:
порушення під час виробництва молоковмісних продуктів вимог щодо їх маркування – штраф у розмірі 100 відсотків вартості продукції, реалізованої з порушенням вимог маркування;
порушення вимог щодо реалізації молочної сировини, молочних та молоковмісних продуктів – штраф від п’ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Справи про правопорушення, передбачені цим Законом, розглядаються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, за результатами розгляду виноситься постанова.
Від імені центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, розглядати справи про правопорушення і накладати стягнення мають право керівник центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, його заступники, інші уповноважені керівником посадові особи цього органу; керівник органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим у справах захисту прав споживачів та його заступники.
Штраф може бути накладено на суб'єкта господарювання протягом шести місяців з дня виявлення порушення, але не пізніше ніж через три роки з дня його вчинення.
Підставою для розгляду справи про порушення норм цього Закону є протокол.
Протоколи про правопорушення мають право складати уповноважені на проведення перевірок посадові особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів.
Справа про правопорушення розглядається в п'ятнадцятиденний строк з дня одержання центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів протоколу про порушення цього закону.
Штраф сплачується не пізніше п'ятнадцяти днів з дня вручення або отримання суб'єктом правопорушення копії постанови про накладення штрафу.
Копія завіреного банком платіжного документа, що засвідчує факт сплати штрафу у повному обсязі, надсилається до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів .
У разі якщо штраф не сплачено у строки, встановлені цією статтею, примусове виконання постанови про накладення штрафу здійснюється державною виконавчою службою в порядку, встановленому Законом України "Про виконавче провадження".
Суми штрафів зараховуються до Державного бюджету України.
Постанову про притягнення до відповідальності за порушення цього Закону може бути оскаржено до суду»;
 
Враховано   5) текст статті 21 викласти в такій редакції:
«Особи, винні в порушенні норм цього Закону, несуть відповідальність відповідно до закону.
До суб’єктів господарювання застосовуються фінансові санкції у разі:
порушення під час виробництва молоковмісних продуктів вимог щодо їх маркування – штраф у розмірі 100 відсотків вартості продукції, реалізованої з порушенням вимог маркування;
порушення вимог щодо реалізації молочної сировини, молочних та молоковмісних продуктів – штраф від п’ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Справи про правопорушення, передбачені цим Законом, розглядаються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, за результатами розгляду виноситься постанова.
Від імені центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, розглядати справи про правопорушення і застосовувати фінансові санкції мають право керівник центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, його заступники, інші уповноважені керівником посадові особи цього органу; керівник органу виконавчої влади Автономної Республіки Крим у справах захисту прав споживачів та його заступники.
До суб'єкта господарювання можуть бути застосовані фінансові санкції протягом шести місяців з дня виявлення порушення, але не пізніше ніж через три роки з дня його вчинення.
Підставою для розгляду справи про порушення норм цього Закону є протокол.
Протоколи про правопорушення мають право складати уповноважені на проведення перевірок посадові особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів.
Справа про правопорушення розглядається у п'ятнадцятиденний строк з дня одержання центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів протоколу про порушення цього Закону.
Штраф сплачується не пізніше п'ятнадцяти днів з дня вручення або отримання суб'єктом правопорушення копії постанови про накладення штрафу.
Копія завіреного банком платіжного документа, що засвідчує факт сплати штрафу у повному обсязі, надсилається до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів.
У разі якщо штраф не сплачено у строк, встановлений цією статтею, примусове виконання постанови про накладення штрафу здійснюється державною виконавчою службою в порядку, встановленому Законом України "Про виконавче провадження".
Суми штрафів зараховуються до Державного бюджету України.
Постанову про притягнення до відповідальності за порушення цього Закону може бути оскаржено до суду»;
 
37. У разі порушення суб’єктом господарювання під час виробництва молоковмісних продуктів вимого щодо їх маркування, на нього накладається штраф у розмірі 100% вартості продукції, реалізованої з порушенням правил маркування.
 
      
38. У разі порушення підприємством торгівлі вимог щодо торгівлі молоком, молочними продуктами та молоковмісними продуктами на таке підприємство накладається штраф у розмірі від п’ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
      
39. У разі виробництва або реалізації молоковмісних продуктів масова частка молочних жирів в яких складає менше 50% на суб'єктів господарювання накладаються штраф у розмірі 100% вартості виробленої або реалізованої такої продукції.
 
      
40. У разі порушення встановленого мінімально допустимого рівня закупівельних цін на молоко та молочну сировину, на суб’єкт господарювання що здійснює закупівлю накладаються штраф у розмірі 100% вартості закупленого за нижчими цінами молока та молочної сировини.
 
-18- Мірошніченко І.В.
доповнити законопроект новим пунктом п’ятим такого змісту:
«5) у тексті Закону України «Про молоко та молочні продукти» крім статей 1 та 16 слова:
«молочна сировина та молочні продукти», «молочна сировина і молочні продукти», «молочна сировина і молочна продукція» в усіх відмінках замінити словами «молочна сировина, молочні та молоковмісні продукти» у відповідному відмінку;
«та молочні продукти», «і молочні продукти» в усіх відмінках замінити словами «молочні та молоковмісні продукти» у відповідному відмінку;
в статті 13 слова «молочних продуктів» замінити словами «молочних та молоковмісних продуктів»;
в статті 14 слова «молочні продукти», «молочної продукції», «молочних продуктів» замінити словами «молочні та молоковмісні продукти» у відповідному відмінку»;
 
Враховано   6) у тексті Закону, крім статті 16, слова «молочна сировина та молочні продукти», «молочна сировина і молочні продукти», «молочна сировина і молочна продукція» в усіх відмінках замінити словами «молочна сировина, молочні та молоковмісні продукти» у відповідному відмінку;, а слова «та молочні продукти», «і молочні продукти» в усіх відмінках - словами «молочні та молоковмісні продукти» у відповідному відмінку.
 
41. ІІ. У Кодекс України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122), внести такі зміни:
 
      
42. 1) Після статті 156-3 доповнити Кодекс новою статтею 156-4 та 156-5.
 
      
43. Стаття 156-4. Порушення правил маркування, виробництва молоковмісних продуктів та правил торгівлі ними
 
-19- Мірошніченко І.В.
запропоновані законопроектом статті 156-4, 156-5 Кодексу України про адміністративні правопорушення виключити;
 
Враховано      
44. Порушення вимог щодо маркування молоковмісних продуктів -
 
      
45. тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
      
46. Порушення вимог щодо торгівлі молочною сировиною, молочними продуктами та молоковмісними продуктами, -
 
      
47. тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
      
48. Виробництво або реалізація молоковмісних продуктів масова частка молочних жирів в яких складає менше 50%, -
 
      
49. тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
      
50. Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені повторно протягом року після застосування заходів адміністративного стягнення, -
 
      
51. тягнуть за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до двохсот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
      
52. Дії, передбачені частиною другою цієї статті, вчинені повторно протягом року після застосування заходів адміністративного стягнення,
 
      
53. - тягнуть за собою накладення штрафу від ста п’ятдесяти до двохсот п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
      
54. Стаття 156-5. Порушення встановленого мінімально допустимого рівня закупівельних цін на молоко та молочну сировину
 
-20- Мірошніченко І.В.
запропоновані законопроектом статті 156-4, 156-5 Кодексу України про адміністративні правопорушення виключити;
 
Враховано      
55. Порушення встановленого мінімально допустимого рівня закупівельних цін на молоко та молочну сировину, -
 
      
56. тягне за собою накладення штрафу на осіб, які здійснюють розрахункові операції із закупівлі молока та молочної сировини, від п’ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
      
57. Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за таке ж порушення, -
 
      
58. тягнуть за собою накладення штрафу від ста п’ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
      
59. 2) Першу частину статті 244-4 «Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів» після цифр 156-1, 156-3 доповнити цифрами 156-4 та 156-5.
 
-21- Мірошніченко І.В.
в статті 244-4 Кодексу України про адміністративні правопорушення цифри «156-4, 156-5» виключити;
 
Враховано      
60. ІІ. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

-22- Мірошніченко І.В.
розділ ІІ законопроекту викласти в такій редакціїї:
«ІІ. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, крім вимог щодо маркування встановлених статтею 5 цього Закону, які набирають чинності з 1 січня 2016 року».
 
Враховано   2. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, крім вимог щодо маркування, встановлених статтею 5 цього Закону, які набирають чинності через шість місяців з дня опублікування цього Закону.