Кількість абзаців - 64 Таблиця поправок


Про внесення змін до деяких законів України щодо посилення гарантії дотримання прав і свобод внутрішньо переміщених осіб (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. ЗАКОН УКРАЇНИ
 
   ЗАКОН УКРАЇНИ
 
1. Про внесення змін до деяких законів України щодо посилення гарантії дотримання прав і свобод внутрішньо переміщених осіб
 
   Про внесення змін до деяких законів України щодо посилення гарантій дотримання прав і свобод внутрішньо переміщених осіб
 
2. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
   Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
3. І. Внести зміни до таких законів України:
1. В абзаці дев’ятому статті 3 Закону України "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання" (Відомості Верховної Ради України, 2004р., №15, ст.232)слова "довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи" виключити.
 
   І. Внести зміни до таких законів України:
1. В абзаці дев’ятому статті 3 Закону України "Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання" (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 15, ст. 232; 2013 р., № 30, ст. 343, № 51, ст. 716; 2014 р., № 43, ст. 2037; 2015 р., № 1, ст. 1) слова "довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи" виключити.
 
4. 2. У Законі України "Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб" (Відомості Верховної Ради, 2015р., № 1, ст.1):
 
   2. У Законі України "Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб" (Відомості Верховної Ради України, 2015 р., № 1, ст. 1, № 11, ст. 75, № 21, ст. 140):
 
5. 1) абзац перший частини першої статті 1 викласти в такій редакції:
"1. Внутрішньо переміщеною особою є громадянин України, іноземець або особа без громадянства, яка перебуває на території України на законних підставах та має право на постійне проживання в Україні, якого змусили залишити або покинути своє місце проживання, у результаті або з метою уникнення негативних наслідків збройного конфлікту, тимчасової окупації, повсюдних проявів насильства, порушень прав людини та надзвичайних ситуацій природного чи техногенного характеру.";
 
-1- Веселова Н.В.
Статтю 1 викласти у наступній редакції:
Стаття 1. Поняття внутрішньо переміщеної особи
1. Внутрішньо переміщеною особою є громадянин України або іноземець, особа без громадянства, які перебувають на території України на законних підставах та мають право на постійне або тимчасове проживання на території України, який постійно проживає в Україні, якого змусили або який самостійно покинув своє місце проживання у результаті або з метою уникнення негативних наслідків збройного конфлікту, тимчасової окупації, повсюдних проявів насильства, масових порушень прав людини та надзвичайних ситуацій природного чи техногенного характеру і виїхав із населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження.
Не є внутрішньо перемішеною особою, особа, яка продовжує проживати за місцем свого постійного проживання у населених пунктах, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження та яка виїжджає на контрольовані Україною території для отримання соціальних виплат та/або пенсій, інших виплат, гарантованих Законами України.
 
Відхилено   1) абзац перший частини першої статті 1 викласти в такій редакції:
"1. Внутрішньо переміщеною особою є громадянин України, іноземець або особа без громадянства, яка перебуває на території України на законних підставах та має право на постійне проживання в Україні, яку змусили залишити або покинути своє місце проживання у результаті або з метою уникнення негативних наслідків збройного конфлікту, тимчасової окупації, повсюдних проявів насильства, порушень прав людини та надзвичайних ситуацій природного чи техногенного характеру";
 
6. 2) в частині першій статті 2 слова "повернення таких осіб до їх покинутого місця проживання в Україні та їх реінтеграції" замінити словами "створення умов для добровільного повернення таких осіб до їх покинутого місця проживання або інтеграції за новим місцем проживання в Україні";
 
-2- Шкрум А.І.
2. Статтю 2 викласти у наступній редакції:
"Стаття 2. Гарантії дотримання прав і свобод внутрішньо переміщених осіб
1. Україна вживає всіх можливих заходів, передбачених Конституцією та законами України, міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, щодо запобігання виникненню передумов вимушеного внутрішнього переміщення осіб, захисту та дотримання прав і свобод внутрішньо переміщених осіб, створення умов, що дозволяють таким особам добровільно, в безпечних умовах та з гідністю повернутись до їх покинутого місця проживання або умов для інтеграції внутрішньо переміщених осіб за новим місцем проживання в Україні".
 
Відхилено   2) у частині першій статті 2 слова "повернення таких осіб до їх покинутого місця проживання в Україні та їх реінтеграції" замінити словами "створення умов для добровільного повернення таких осіб до покинутого місця проживання або інтеграції за новим місцем проживання в Україні";
 
    -3- Веселова Н.В.
2. Статтю 2 викласти у наступній редакції:
Стаття 2. Гарантії дотримання прав і свобод внутрішньо переміщених осіб
1. Україна вживає всіх можливих заходів, передбачених та законами України, міжнародними договорами, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, щодо запобігання виникненню передумов вимушеного внутрішнього переміщення осіб, захисту та дотримання прав і свобод внутрішньо переміщених осіб, створення умов та сприяння адаптації та інтеграції, а також їх реінтеграції та повернення таких осіб до покинутого ними місця проживання в Україні.
 
Відхилено    
7. 3) в частині першій статті 3 після слів "Громадянин України" доповнити словами ", іноземець або особа без громадянства, які перебувають на території України на законних підставах та мають право на постійне проживання в Україні, ";
 
   3) частину першу статті 3 після слів "Громадянин України" доповнити словами "іноземець або особа без громадянства, яка перебуває на території України на законних підставах та має право на постійне проживання в Україні";
 
8. 4) у статті 4:
в частину першу доповнити словами "яка діє безстроково, за виключенням випадків, передбачених статтею 12 цього Закону";
 
-4- Королевська Н.Ю.
Абзац другий підпункту 4 пункту 2 викласти в такій редакції:
"частину першу доповнити словами "яка видається без сплати будь-яких платежів та зборів і діє безстроково, за виключенням випадків її скасування відповідно до статті 12 цього Закону".
 
Відхилено   4) у статті 4:
частину першу доповнити словами "що діє безстроково, крім випадків, передбачених статтею 12 цього Закону";
 
9. в частині другій:
слово "Підставами" замінити словом "Підставою";
слова "наявність реєстрації місця" виключити;
 
   у частині другій слово "Підставами" замінити словом "Підставою", а слова "наявність реєстрації місця" виключити;
 
10. частину третю викласти в такій редакції:
"3. Для отримання довідки внутрішньо переміщена особа звертається із заявою про отримання довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення рад) за місцем проживання, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Форма заяви затверджується центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері соціального захисту населення.";
 
-5- Королевська Н.Ю.
2) В абзаці сьомому підпункту 4 пункту 2 (нова редакція частини третьої статті 4) слова "у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України" виключити.
 
Відхилено   частину третю викласти в такій редакції:
"3. Для отримання довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи така особа звертається із заявою до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад за місцем проживання у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Форма заяви затверджується центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сферах зайнятості населення та трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального обслуговування населення, волонтерської діяльності, з питань сім'ї та дітей, оздоровлення та відпочинку дітей, а також захисту прав депортованих за національною ознакою осіб, які повернулися в Україну";
 
    -6- Шкрум А.І.
«Стаття 4. Облік внутрішньо переміщених осіб

3. Для отримання довідки внутрішньо переміщена особа звертається із заявою про отримання довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад за місцем проживання, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Форма заяви затверджується центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сферах зайнятості населення та трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального обслуговування населення, волонтерської діяльності, з питань сім'ї та дітей, оздоровлення та відпочинку дітей, а також захисту прав депортованих за національною ознакою осіб, які повернулися в Україну».
 
Враховано    
    -7- Королевська Н.Ю.
3) Абзац сьомий підпункту 4 пункту 2 (нова редакція частини третьої статті 4) виключити.
 
Відхилено    
    -8- Ленський О.О.
У розділі першому:
У частині другій:
1) У пункті 4):
- абзац шостий-сьомий виключити, а саме:
"частину третю викласти у такій редакції:
"3. Для отримання довідки внутрішньо переміщена особа звертається із заявою про отримання довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення рад) за місцем проживання, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.".
Обгрунтування: Пропозиція вноситься у зв'язку з тим, що повноваженням щодо встановлення порядку подання заяви пропонується наділити Кабінет Міністрів України (запропонована редакція абз. 1 ч. З ст. 4 Закону), хоча чинна редакція ст. 4 Закону детально його регулює.
 
Відхилено    
    -9- Ленський О.О.
абзац восьмий виключити, а саме:
"Форма заяви затверджується центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері соціального захисту населення.".
 
Відхилено    
11. частину шосту виключити;
 
-10- Королевська Н.Ю.
Абзац восьмий підпункту 4 пункту 2 (виключення частини шостої статті 4) виключити.
 
Відхилено   частину шосту виключити;
 
    -11- Ленський О.О.
- абзац дев'ятий виключити, а саме:
"частину шосту виключити;".
Обгрунтування: Пропозиція вноситься у зв'язку з тим, що концепція запропонованих змін включає передачу до сфери регулювання Кабінету Міністрів України, центрального органу виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері соціального захисту населення низки питань, які на теперішній час вже регулюються у чинному Законі. Відповідні положення Закону пропонується вилучити. Зокрема, зміст заяви про отримання довідки про взяття на облік ВПО визначається в чинній ч. 6 ст. 4 Закону, яку пропонується вилучити, а право затверджувати її форму передати центральному органу виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері соціального захисту населення (запропонована редакція абз. 2 ч. З ст. 4 Закону).
Проте, такий підхід суперечить заявленій меті проекту, адже зниження юридичного рівня приписів, що визначають реалізацію прав і свобод ВПО, з законодавчого на підзаконний понижує стабільність функціонування правових норм і, відповідно, рівень гарантій прав цієї категорії осіб.
 
Відхилено    
12. частини сьому - п’ятнадцяту викласти в такій редакції:
"7. Разом із заявою заявник подає документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України або документ, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус.
У разі наявності, в документі, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України або документі, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус відмітки про реєстрацію місця проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення у зв’язку з обставинами, визначеними у статті 1 цього Закону, довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, або рішення про відмову у видачі довідки із обов’язковим зазначенням підстав відмови, підписане керівником уповноваженого органу видається заявнику в день подання заяви.
 
   частини сьому - п’ятнадцяту замінити п’ятьма частинами такого змісту:
"7. Разом із заявою заявник подає документ, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або документ, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус.
У разі наявності в документі, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або документі, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, відмітки про реєстрацію місця проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення у зв’язку з обставинами, визначеними у статті 1 цього Закону, довідка про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи або рішення про відмову у видачі довідки з обов’язковим зазначенням підстави відмови, підписане керівником уповноваженого органу, видається заявнику в день подання заяви.
 
13. У разі відсутності у документі, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України або документі, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус відмітки про реєстрацію місця проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення у зв’язку з обставинами, визначеними у статті 1 цього Закону, заявник подає докази, що підтверджують факт проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення, на момент виникнення обставин, які спричинили внутрішнє переміщення, передбачених статтею 1 цього Закону (військовий квиток з відомостями про проходження військової служби, трудова книжка із записами про здійснення трудової діяльності, документ, що підтверджує право власності на рухоме або нерухоме майно, свідоцтво про базову загальну середню освіту, атестат про повну загальну середню освіту, документи про професійно-технічну освіту, документ про вищу освіту (науковий ступінь), медичні документи, фотографії, відеозаписи тощо).
 
-12- Королевська Н.Ю.
Абзац тринадцятий підпункту 4 пункту 2 (абзац третій нової редакції частини сьомої статті 4) після слів "право власності" доповнити словами "або користування".
 
Відхилено   У разі відсутності в документі, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або документі, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, відмітки про реєстрацію місця проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення у зв’язку з обставинами, визначеними у статті 1 цього Закону, заявник надає докази, що підтверджують факт проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення, на день виникнення обставин, що спричинили внутрішнє переміщення, визначених статтею 1 цього Закону (військовий квиток з відомостями про проходження військової служби, трудова книжка із записами про здійснення трудової діяльності, документ, що підтверджує право власності на рухоме або нерухоме майно, свідоцтво про базову загальну середню освіту, атестат про повну загальну середню освіту, документи про професійно-технічну освіту, документ про вищу освіту (науковий ступінь), медичні документи, фотографії, відеозаписи тощо).
 
14. В такому випадку, уповноважений орган, визначений частиною третьою цієї статті зобов’язаний розглянути заяву про отримання довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи протягом п’ятнадцяти робочих днів та прийняти рішення про видачу заявнику довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи або про відмову у видачі довідки із обов’язковим зазначенням підстав відмови, підписане керівником цього органу.
 
-13- Королевська Н.Ю.
В абзаці чотирнадцятому підпункту 4 пункту 2 (абзац четвертий нової редакції частини сьомої статті 4) слово "п'ятнадцяти" замінити словом
"п'яти".
 
Відхилено   У передбаченому абзацом третім цієї частини випадку уповноважений орган, визначений частиною третьою цієї статті, зобов’язаний розглянути заяву про отримання довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи протягом 15 робочих днів та прийняти рішення про видачу заявнику довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи або про відмову у видачі довідки з обов’язковим зазначенням підстави відмови, яке підписується керівником цього органу.
 
15. 8. У разі подачі заяви законним представником особи додатково подаються:
 
   8. У разі подання заяви законним представником особи додатково подаються:
 
16. документ, що посвідчує особу законного представника;
документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника, крім випадків, коли законними представниками є батьки (усиновлювачі);
у разі необхідності - свідоцтво про народження дитини.
 
   документ, що посвідчує особу законного представника;
документ, що підтверджує повноваження особи як законного представника, крім випадків, коли законними представниками є батьки (усиновлювачі);
у разі необхідності - свідоцтво про народження дитини.
 
17. 9. Порядок збору та обробки даних, оформлення і видачі довідки та форма її зразка затверджуються Кабінетом Міністрів України.
 
   9. Порядок збирання та оброблення даних, оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи та форма її зразка затверджуються Кабінетом Міністрів України.
 
18. 10. Заявнику може бути відмовлено у видачі довідки, якщо:
1) відсутні обставини, що спричинили внутрішнє переміщення, визначені у статті 1 цього Закону;
2) у державних органів наявні відомості про подання завідомо неправдивих відомостей для отримання довідки;
3) заявник втратив документи, що посвідчують його особу, до їх відновлення;
4) у заявника немає відмітки про реєстрацію місця проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення та відсутні докази, що підтверджують факт проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення, вказані в частині сьомій цієї статті;
5) докази, надані заявником на підтвердження факту проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення у зв’язку з обставинами, визначеними у статті 1 цього Закону не доводять факту проживання заявника на території вказаної адміністративно-територіальної одиниці.
Особа має право звернутися із заявою повторно, якщо в неї з’явилися підстави, визначені в статті 1 цього Закону, або усунуті підстави для відмови у видачі довідки, передбачені цією статтею, або оскаржити рішення про відмову до суду.
 
   10. Заявнику може бути відмовлено у видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, якщо:
1) відсутні обставини, що спричинили внутрішнє переміщення, визначені у статті 1 цього Закону;
2) у державних органів наявні відомості про подання завідомо неправдивих відомостей для отримання довідки;
3) заявник втратив документи, що посвідчують його особу, до їх відновлення;
4) у заявника немає відмітки про реєстрацію місця проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення, та відсутні докази, що підтверджують факт проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення, визначені частиною сьомою цієї статті;
5) докази, надані заявником для підтвердження факту проживання на території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення у зв’язку з обставинами, визначеними у статті 1 цього Закону, не доводять факту проживання заявника на території зазначеної адміністративно-територіальної одиниці.
Особа має право звернутися із заявою повторно, якщо в неї з’явилися підстави, визначені у статті 1 цього Закону, або усунуті підстави для відмови у видачі довідки, передбачені цією статтею, чи оскаржити рішення про відмову у видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи до суду.
 
19. 11. У разі втрати або псування довідки замість неї безоплатно видається дублікат.";
 
   11. У разі втрати або псування довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи замість неї безоплатно видається дублікат";
 
20. 5) після статті 4 доповнити новою статтею 4-1 такого змісту:
"Стаття 4-1. Єдина інформаційна база даних про внутрішньо переміщених осіб
1. Єдина інформаційна база даних про внутрішньо переміщених осіб створюється з метою обліку внутрішньо переміщених осіб.
2. Порядок створення, ведення та доступу до відомостей Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб визначається Кабінетом Міністрів України.
Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення, трудової міграції та соціального захисту населення є відповідальним за забезпечення формування та ведення Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб.";
 
-14- Шкрум А.І.
Статтю 4-1 викласти у наступній редакції:
«Стаття 4-1. Єдина інформаційна база даних про внутрішньо переміщених осіб
1. Єдина інформаційна база даних про внутрішньо переміщених осіб створюється з метою обліку внутрішньо переміщених осіб.
2. Порядок створення, ведення та доступу до відомостей Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб визначається Кабінетом Міністрів України.
Центральний орган виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сферах зайнятості населення та трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального обслуговування населення, волонтерської діяльності, з питань сім'ї та дітей, оздоровлення та відпочинку дітей, а також захисту прав депортованих за національною ознакою осіб, які повернулися в Україну, є відповідальним за забезпечення формування та ведення Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб».
 
Враховано   5) доповнити статтею 4-1 такого змісту:
"Стаття 4-1. Єдина інформаційна база даних про внутрішньо переміщених осіб
1. Єдина інформаційна база даних про внутрішньо переміщених осіб створюється з метою обліку таких осіб.
2. Порядок створення, ведення та доступу до відомостей Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб визначається Кабінетом Міністрів України.
Центральний орган виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сферах зайнятості населення та трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального обслуговування населення, волонтерської діяльності, з питань сім'ї та дітей, оздоровлення та відпочинку дітей, а також захисту прав депортованих за національною ознакою осіб, які повернулися в Україну, є відповідальним за забезпечення формування та ведення Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб";
 
21. 6) частини другу - шосту статті п’ятої виключити;
 
   6) частини другу - шосту статті 5 виключити;
 
22. 7) в статті 6:
 
   7) у статті 6:
 
23. в назві слова "що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус" замінити словами "що посвідчують особу та підтверджують громадянство України або документів, що посвідчують особу та підтверджують її спеціальний статус";
 
   у назві слова "що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус" замінити словами "що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, або документів, що посвідчують особу та підтверджують її спеціальний статус";
 
24. частину першу викласти в такій редакції:
 
   частину першу викласти в такій редакції:
 
25. "1. Оформлення документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України або документів, що посвідчують особу та підтверджують її спеціальний статус здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері міграції (імміграції та еміграції), за місцем проживання внутрішньо переміщеної особи.";
 
-15- Константіновський В.Л.
1) у пункті 7 частини другої розділу першого законопроекту абзац четвертий (яким вносяться зміни до частини першої статті 6 Закону України "Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб") викласти у такій редакції:
"1. Оформлення документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, або документів, що посвідчують особу та підтверджують її спеціальний статус, здійснює підрозділ центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері міграції (імміграції та еміграції), за місцем звернення з цих питань внутрішньо переміщеної особи або її представника (якщо чинним законодавством передбачено подання звернення з цих питань представником внутрішньо переміщеної особи).";
 
Відхилено   "1. Оформлення документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України або документів, що посвідчують особу та підтверджують її спеціальний статус, здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері міграції (імміграції та еміграції), за місцем проживання внутрішньо переміщеної особи";
 
26. 8) в статті 7:
 
   8) у статті 7:
 
27. частину четверту викласти в такій редакції:
"4. Внутрішньо переміщена особа, яка звільнилася з роботи (припинила інший вид зайнятості), за відсутності документів, що підтверджують факт звільнення (припинення зайнятості), періоди трудової діяльності та страхового стажу, реєструється як безробітна та отримує допомогу по безробіттю, соціальні та інші послуги за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням на випадок безробіття відповідно до чинного законодавства.
Внутрішньо переміщена особа, яка не звільнилася з роботи (не припинила інший вид зайнятості), у разі неможливості продовження роботи (іншого виду зайнятості) за попереднім місцем проживання, для набуття статусу безробітного та отримання допомоги по безробіттю та соціальних послуг за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням на випадок безробіття може припинити трудові відносини, надавши нотаріально посвідчену письмову заяву про припинення працівником трудових відносин з підтвердженням того, що ця заява таким громадянином надіслана роботодавцю рекомендованим листом (з описом вкладеної до нього такої заяви). У випадку припинення приймання поштових відправлень на/з території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення у зв’язку з обставинами, визначеними у статті 1 цього Закону, така заява подається до відповідного районного, міськрайонного, міського, районного у місті центру зайнятості за місцем проживання внутрішньо переміщеної особи.
Взята на облік внутрішньо переміщена особа, яка не має документів, необхідних для надання статусу безробітного, отримує статус безробітного без вимог, що застосовуються за звичайної процедури. До отримання документів та відомостей про періоди трудової діяльності, заробітну плату (дохід), страховий стаж допомога по безробіттю цим особам призначається у мінімальному розмірі, встановленому законодавством України на випадок безробіття.";
 
-16- Веселова Н.В.
3. Частину 4 Статті 7 викласти у наступній редакції:
4. Зареєстрована (взята на облік) внутрішньо переміщена особа, яка звільнилася з роботи (припинила інший вид зайнятості), за відсутності документів, що підтверджують факт звільнення (припинення зайнятості), періоди трудової діяльності та страхового стажу, реєструється як безробітна та отримує допомогу по безробіттю, соціальні та інші послуги за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням на випадок безробіття відповідно до чинного законодавства.
Зареєстрована (взята на облік) внутрішньо переміщена особа, яка не звільнилася з роботи, у разі неможливості продовження роботи за попереднім місцем проживання має право на розірвання в односторонньому порядку трудового договору з ініціативи працівника відповідно до пункту 7-3 частини першої статті 36 Кодексу законів про працю України у судовому порядку, а також шляхом розміщення повідомлення про це на офіційному сайті державної служби зайнятості, або надавши нотаріально посвідчену письмову заяву про припинення працівником трудових відносин із підтвердженням того, що ця заява таким громадянином надіслана роботодавцю рекомендованим листом (з описом вкладеної до нього такої заяви).
Порядок розірвання трудових відносин та видачі дубліката трудової книжки встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сферах трудових відносин, соціального захисту населення
Зареєстрована (взята на облік) внутрішньо переміщена особа, яка не має документів, необхідних для надання статусу безробітного, отримує статус безробітного без вимог, що застосовуються за звичайної процедури. До отримання документів та відомостей про періоди трудової діяльності, заробітну плату (дохід), страховий стаж допомога по безробіттю цим особам призначається у мінімальному розмірі, встановленому законодавством України на випадок безробіття.
 
Відхилено   частину четверту викласти в такій редакції:
"4. Внутрішньо переміщена особа, яка звільнилася з роботи (припинила інший вид зайнятості), за відсутності документів, що підтверджують факт звільнення (припинення іншого виду зайнятості), періоди трудової діяльності та страхового стажу, реєструється як безробітна та отримує допомогу по безробіттю, соціальні та інші послуги за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням на випадок безробіття відповідно до законодавства.
Внутрішньо переміщена особа, яка не звільнилася з роботи (не припинила інший вид зайнятості), у разі неможливості продовження роботи (іншого виду зайнятості) за попереднім місцем проживання для набуття статусу безробітного та отримання допомоги по безробіттю та соціальних послуг за загальнообов’язковим державним соціальним страхуванням на випадок безробіття може припинити трудові відносини, надавши нотаріально посвідчену письмову заяву про припинення працівником трудових відносин з підтвердженням того, що ця заява таким громадянином надіслана роботодавцю рекомендованим листом (з описом вкладеної до нього такої заяви). У разі припинення приймання поштових відправлень на/з території адміністративно-територіальної одиниці, з якої здійснюється внутрішнє переміщення у зв’язку з обставинами, визначеними у статті 1 цього Закону, така заява подається до відповідного районного, міськрайонного, міського, районного у місті центру зайнятості за місцем проживання внутрішньо переміщеної особи.
Взята на облік внутрішньо переміщена особа, яка не має документів, необхідних для надання статусу безробітного, отримує статус безробітного без вимог, що застосовуються за звичайної процедури. До отримання документів та відомостей про періоди трудової діяльності, заробітну плату (дохід), страховий стаж допомога по безробіттю таким особам призначається у мінімальному розмірі, встановленому законодавством на випадок безробіття";
 
28. в частині п’ятій:
 
      
29. слово "фактичного" виключити;
слова "із відміткою про реєстрацію" замінити словами "внутрішньо переміщеної особи";
 
-17- Константіновський В.Л.
2) у пункті 8 частини другої розділу першого законопроекту абзац сьомий (яким вносяться зміни до частини п’ятої статті 7 Закону України "Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб") викласти у такій редакції:
"слова "фактичного проживання такої особи у відповідному" замінити на слова "подання заяви такою особою у";
 
Відхилено   у частині п’ятій слово "фактичного" виключити, а
слова "із відміткою про реєстрацію" замінити словами "внутрішньо переміщеної особи";
 
30. в частині шостій:
 
      
31. слово "фактичного" виключити;
слова "із відміткою про її реєстрацію територіальним підрозділом органу державної виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері міграції (імміграції та еміграції)" замінити словами "внутрішньо переміщеної особи"
 
-18- Константіновський В.Л.
3) у пункті 8 частини другої розділу першого законопроекту абзац десятий (яким вносяться зміни до частини шостої статті 7 Закону України "Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб") викласти у такій редакції:
"слова "фактичного проживання такої особи у відповідному" замінити на слова "подання заяви такою особою у";
 
Відхилено   у частині шостій слово "фактичного" виключити, а
слова "із відміткою про її реєстрацію територіальним підрозділом органу державної виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері міграції (імміграції та еміграції)" замінити словами "внутрішньо переміщеної особи";
 
32. в частині сьомій:
 
      
33. слова "Зареєстрована (взята на облік)" замінити словами "Взята на облік";
 
   у частині сьомій слова "Зареєстрована (взята на облік)" замінити словами "Взята на облік", а слово "перебування" - словом "проживання";
 
34. слово "перебування" замінити словом "проживання";
 
-19- Константіновський В.Л.
4) у пункті 8 частини другої розділу першого законопроекту абзац чотирнадцятий (яким вносяться зміни до частини сьомої статті 7 Закону України "Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб") викласти у такій редакції:
"слово "перебування" замінити на слова "проживання, а також за місцем звернення з цих питань";
 
Відхилено      
35. в частині дев’ятій слова "Зареєстрована (взята на облік)" замінити словами "Взята на облік".
 
-20- Веселова Н.В.
4. Статтю 7 доповнити частиною 11 :
11. Внутрішньо переміщені діти, які залишилися без батьківського піклування, діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування, діти, які перебувають у складних життєвих обставинах, мають право на соціальний захист у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України та Мінсоцполітики
 
Відхилено   у частині дев’ятій слова "Зареєстрована (взята на облік)" замінити словами "Взята на облік";
 
36. 9) в статті 9:
 
   9) у статті 9:
 
37. в частині першій:
 
   у частині першій:
 
38. доповнити абзацами другим - четвертим такого змісту:
"єдність родини;
сприяння органами державної виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та суб’єктами приватного права у пошуку та возз’єднанні членів сімей, які втратили зв’язок внаслідок внутрішнього переміщення;
інформацію про долю та місцезнаходження зниклих членів сім’ї та близьких родичів; ";
 
   після абзацу першого доповнити трьома абзацами такого змісту:
"єдність родини;
сприяння органами державної виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та суб’єктами приватного права у пошуку та возз’єднанні членів сімей, які втратили зв’язок внаслідок внутрішнього переміщення;
інформацію про долю та місцезнаходження зниклих членів сім’ї та близьких родичів ".
 
39. відповідно, абзаци другий - п’ятнадцятий вважати абзацами п’ятим - дев’ятнадцятим;
 
   У зв’язку з цим абзаци другий - п’ятнадцятий вважати відповідно абзацами п’ятим - вісімнадцятим;
 
40. в абзаці десятому слово "постійне" виключити;
 
   в абзаці десятому слово "постійне" виключити;
 
41. в абзаці шістнадцятому перед словом "повернення" доповнити словом "добровільного";
 
-21- Веселова Н.В.
5. Частину 1 Статті 9 доповнити наступними абзацами:
1. Внутрішньо переміщена особа має право на:
евакуацію із населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження;
отримувати інші послуги, передбачені для її інтеграції за новим місцем проживання чи перебування;
 
Відхилено   абзац шістнадцятий після слів "безкоштовний проїзд для" доповнити словом "добровільного";
 
    -22- Гуляєв В.О.
В статті 9 частину першу доповнити абзацами наступного змісту:
"відновлення конституційної правосуб-’єктності у сфері місцевого самоврядування за місцем тимчасового проживання шляхом створення органів самоорганізації під юрисдикцією місцевих органів влади з метою інтегрування в місцеві громади, що дасть можливість мати рівні з місцевим населенням права, обов'язки та можливості;
створення привабливих умов для працевлаштування внутрішньо переміщених осіб у областях, відмінних від нинішнього місця проживання, - компенсація проїзду, забезпечення тимчасовим житлом на базі гуртожитків, державних готелів, хостелів, приватного житла; створення гнучкого графіка роботи за вахтовим методом;
отримання послуг із соціального консультування, психологічної адаптації та підтримки вимушено переміщених осіб, захист вразливих груп (інвалідів, хронічно хворих, дітей, вагітних жінок) з метою подолання психофізіологічних травм, стресового стану, соціальної апатії, втрати віри у майбутнє."
 
Відхилено    
42. в частині другій:
пункти 2, 5 виключити;
 
-23- Константіновський В.Л.
5) у пункті 9 (яким вносяться зміни до статті 9 Закону України "Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб") частини другої розділу першого законопроекту:
- абзац одинадцятий викласти у такій редакції:
"пункти 2, 3, 5 виключити;";
- абзац дванадцятий виключити;
 
Відхилено   у частині другій:
пункт 2 виключити;
 
43. в пункті 3 слово "фактичного" виключити;
 
-24- Веселова Н.В.
6. Пункт 3 Частини 2 Статті 9 викласти у наступній редакції:
3) повідомляти найближчий територіальний підрозділ центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері міграції (імміграції та еміграції) про зміну фактичного місця проживання або адміністративно-територіальної одиниці перебування, протягом 10 днів;
 
Враховано редакційно   пункт 3 викласти у такій редакції:
"3) повідомляти про зміну місця проживання структурний підрозділ з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад за новим місцем проживання протягом 10 днів з дня прибуття до нового місця проживання.
У разі добровільного повернення до покинутого постійного місця проживання внутрішньо переміщена особа зобов’язана повідомити про це структурний підрозділ з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад за місцем отримання довідки не пізніше, як за три дні до дня від’їзду";
пункт 5 виключити;
 
    -25- Королевська Н.Ю.
Останній абзац підпункту 9 пункту 2 (зміни до пункту 3 частини другої статті 9) викласти в такій редакції:
"у пункті 3 слово "фактичного" виключити, цифру "10" замінити цифрою "ЗО".
 
Відхилено    
    -26- Веселова Н.В.
7. Пункт 4 Частини 2 Статті 9 викласти у наступній редакції:
4) у разі виявлення подання внутрішньо переміщеною особою завідомо неправдивих відомостей для отримання довідки про взяття на облік та в разі повернення до покинутого місця проживання без повідомлення найближчого територіального підрозділу центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері міграції (імміграції та еміграції) відшкодувати фактичні витрати, понесені за рахунок державного та місцевих бюджетів у результаті реалізації прав, передбачених цим Законом;
 
Відхилено    
44. 10) в статті 11:
 
   10) у статті 11:
 
45. пункти 1, 2 частини першої виключити;
 
-27- Константіновський В.Л.
6) пункт 10 (яким вносяться зміни до статті 11 Закону України "Про забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб") частини другої розділу першого законопроекту після абзацу другого доповнити новим абзацом такого змісту:
"у пункті 5 частини першої слова "фактичного перебування внутрішньо переміщеної особи" замінити на слова "звернення з цих питань внутрішньо переміщеної особи або її представника (якщо чинним законодавством передбачено подання звернення з цих питань представником внутрішньо переміщеної особи)".
 
Відхилено   пункти 1 і 2 частини першої виключити;
 
46. частину третю викласти в такій редакції:
 
   частину третю викласти в такій редакції:
 
47. "3. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері зайнятості населення та трудової міграції, соціального захисту населення:
 
-28- Шкрум А.І.
Частину 3, статті 11 викласти у наступній редакції:
«Стаття 11. Повноваження центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування з питань забезпечення прав і свобод внутрішньо переміщених осіб
3. Центральний орган виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сферах зайнятості населення та трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального обслуговування населення, волонтерської діяльності, з питань сім'ї та дітей, оздоровлення та відпочинку дітей, а також захисту прав депортованих за національною ознакою осіб, які повернулися в Україну:»
 
Враховано   "3. Центральний орган виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сферах зайнятості населення та трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального обслуговування населення, волонтерської діяльності, з питань сім'ї та дітей, оздоровлення та відпочинку дітей, а також захисту прав депортованих за національною ознакою осіб, які повернулися в Україну:
 
48. відповідає за забезпечення формування та ведення Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб;
 
   відповідає за забезпечення формування та ведення Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб;
 
49. забезпечує захист персональних даних внутрішньо переміщених осіб, які містяться в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб;
 
   забезпечує захист персональних даних внутрішньо переміщених осіб, що містяться в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб;
 
50. забезпечує надання внутрішньо переміщеним особам гуманітарної допомоги;
 
   забезпечує надання внутрішньо переміщеним особам гуманітарної допомоги;
 
51. розробляє державні програми підтримки та вирішення соціально-побутових питань внутрішньо переміщених осіб;
 
   розробляє державні програми підтримки та вирішення соціально-побутових питань внутрішньо переміщених осіб;
 
52. подає Кабінету Міністрів України пропозиції щодо заходів, необхідних для реалізації цього Закону, щодо забезпечення прав та свобод внутрішньо переміщених осіб;
 
   подає Кабінету Міністрів України пропозиції про заходи, необхідні для реалізації цього Закону, щодо забезпечення прав та свобод внутрішньо переміщених осіб;
 
53. забезпечує інформування внутрішньо переміщених осіб про можливості працевлаштування у відповідних населених пунктах, а також сприяє у працевлаштуванні внутрішньо переміщених осіб, які отримали статус безробітного, організовує підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації таких осіб";
 
-29- Веселова Н.В.
8. Пункт 12 Частини 8 Статті 11 викласти у наступній редакції:
12) влаштування внутрішньо переміщених дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування, до сімейних форм виховання (усиновлення, опіка, піклування, прийомні сім’ї та дитячі будинки сімейного типу), закладів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, спеціальних установ і закладів соціального захисту для дітей;
 
Відхилено   забезпечує інформування внутрішньо переміщених осіб про можливості працевлаштування у відповідних населених пунктах, а також сприяє у працевлаштуванні внутрішньо переміщеним особам, які отримали статус безробітного, організовує підготовку, перепідготовку і підвищення кваліфікації таких осіб";
 
    -30- Веселова Н.В.
9. Доповнити Частину 8 Статті 11 пунктом 16 у наступній редакції:
16) створення умов для проживання та функціонування внутрішньо переміщених сімей опікунів, піклувальників, прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу, в тому числі забезпечення їх тимчасовим житлом.
 
Відхилено    
    -31- Веселова Н.В.
10. Доповнити пункт 9 статті 11 абзацами такого змісту:
9. Органи місцевого самоврядування в межах своїх повноважень:
забезпечують влаштування ей-сиріт і ей, позбавлених батьківського піклування, до сімейних форм виховання (усиновлення, опіка, піклування, прийомні сім’ї та дитячі будинки сімейного типу), закладів для ей-сиріт та ей, позбавлених батьківського піклування, спеціальних установ і закладів соціального захисту для ей;
створюють умови для проживання та функціонування внутрішньо переміщених сімей опікунів, піклувальників, прийомних сімей та дитячих будинків сімейного типу, в тому числі забезпечення їх тимчасовим житлом.
 
Відхилено    
    -32- Веселова Н.В.
11. Додати Статтю 11-1:
Стаття 11-1. Повноваження органів опіки та піклування
Функції органів опіки та піклування щодо провадження діяльності, пов’язаної із захистом прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, в частині перегляду раніше прийнятих рішень у районах проведення антитерористичної операції, де районні держадміністрації, виконавчі органи міських, районних у містах рад підпорядковані терористичним організаціям або діяльність яких призупинена цими організаціями, покладаються на інші органи опіки та піклування за розпорядженням голови відповідної обласної державної адміністрації.
 
Відхилено    
54. 11) абзаци другий-четвертий статті 12 викласти абзацами другим - третім такого змісту:
"Рішення про скасування дії довідки приймається керівником структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення рад) за місцем проживання особи та надається внутрішньо переміщеній особі протягом трьох днів з моменту прийняття такого рішення.
Невідкладно структурний підрозділ з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення рад) на підставі прийнятого рішення вносить відомості до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб щодо скасування дії довідки.";
 
-33- Шкрум А.І.
Абзаци другий-четвертий статті 12 викласти абзацами другим - третім такого змісту:
"Стаття 12. Підстави для скасування дії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи та внесення відомостей про це в Єдину інформаційну базу даних про внутрішньо переміщених осіб
Рішення про скасування дії довідки приймається керівником структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад за місцем проживання особи та надається внутрішньо переміщеній особі протягом трьох днів з моменту прийняття такого рішення.
Невідкладно структурний підрозділ з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві держадміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад на підставі прийнятого рішення вносить відомості до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб щодо скасування дії довідки".
 
Враховано   11) абзаци сьомий-дев’ятий частини першої статті 12 замінити чотирма абзацами такого змісту:
"Рішення про скасування дії довідки приймається керівником структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад за місцем проживання особи та надається внутрішньо переміщеній особі протягом трьох днів з дня прийняття такого рішення.
У разі неповідомлення внутрішньо переміщеною особою про її повернення до покинутого місця постійного проживання згідно з абзацом другим пункту 2 частини другої статті 9 цього Закону рішення про скасування дії довідки відповідно до пункту 3 частини першої цієї статті приймається на підставі даних про тривалу відсутність (понад 60 днів) особи за місцем проживання та інформації про переміщення внутрішньо переміщеної особи в межах України, яка дає обґрунтовані підстави вважати, що внутрішньо переміщена особа повернулася до покинутого місця постійного проживання.
У разі наявності у внутрішньо переміщеної особи обґрунтованих причин для подовження строку її відсутності за місцем проживання понад 60 днів така особа звертається з відповідною письмовою заявою за місцем проживання до структурного підрозділу з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад. У такому разі строк відсутності внутрішньо переміщеної особи за місцем проживання може бути збільшено до 90 днів.
Структурний підрозділ з питань соціального захисту населення районних, районних у місті Києві державних адміністрацій, виконавчих органів міських, районних у містах (у разі утворення) рад на підставі прийнятого рішення невідкладно вносить до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб відомості про скасування дії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи";
 
    -34- Веселова Н.В.
12. Доповнити Частину 1 Статті 12 пунктом 6 у наступній редакції:
1. Підставою для скасування дії довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи та внесення відомостей про це в Єдину інформаційну базу даних про внутрішньо переміщених осіб є обставини, за яких внутрішньо переміщена особа:
6) 20 діб поспіль і більше знаходиться за місцем свого постійного проживання в населених пунктах, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють або здійснюють не в повному обсязі свої повноваження без повідомлення про повернення найближчого територіального підрозділу центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері міграції (імміграції та еміграції).
 
Враховано редакційно    
55. 12) в частині третій статті 15 слова "вимушена міграція" замінити словами "внутрішнє переміщення";
 
   12) у частині третій статті 15 слова "вимушена міграція" замінити словами "внутрішнє переміщення", а слово "спричинена" - словом "спричинене";
 
56. 13) частину першу статті 18 викласти в такій редакції:
 
   13) частину першу статті 18 викласти в такій редакції:
 
57. "1. Україна вживає всіх можливих заходів, передбачених Конституцією та законами України, міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, щодо запобігання виникненню вимушеного внутрішнього переміщення осіб, захисту та дотримання прав і свобод внутрішньо переміщених осіб, створення та підтримки задовільних умов для добровільного повернення, місцевої інтеграції чи переселення на сталій основі та в обстановці безпеки і поваги гідності.".
 
-35- Шкрум А.І.
Частину 1. статті 18 викласти у наступній редакції:
"Стаття 18. Міжнародне співробітництво з проблем внутрішньо переміщених осіб
1. Україна співпрацює з іншими державами, міжнародними організаціями з метою запобігання виникненню передумов вимушеного внутрішнього переміщення осіб, захисту та дотримання прав і свобод внутрішньо переміщених осіб, створення та підтримки умов, що дозволяють таким особам добровільно, в безпечних умовах та з гідністю повернутись до їх покинутого місця проживання або умов для інтеграції внутрішньо переміщених осіб за новим місцем проживання в Україні".
 
Враховано   "1. Україна співпрацює з іншими державами, міжнародними організаціями з метою запобігання виникненню передумов вимушеного внутрішнього переміщення осіб, захисту та дотримання прав і свобод внутрішньо переміщених осіб, створення та підтримання умов, що дають змогу таким особам добровільно, в безпечних умовах та з гідністю повернутися до покинутого місця проживання, або умов для інтеграції внутрішньо переміщених осіб за новим місцем проживання в Україні".
 
58. ІІ. Прикінцеві положення
 
   ІІ. Прикінцеві положення
 
59. 1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
 
   1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
 
60. 2. Кабінету Міністрів України протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом:
 
   2. Кабінету Міністрів України протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом:
 
61. 1) підготувати та внести на розгляд Верховної Ради України зміни та доповнення до Податкового кодексу України та Митного кодексу України щодо звільнення від оподаткування та митних платежів міжнародної гуманітарної, благодійної, технічної та будь-якої іншої безповоротної допомоги, що надається внутрішньо переміщеним особам;
 
   подати до Верховної Ради України пропозиції щодо внесення змін до Податкового та Митного кодексів України стосовно звільнення від оподаткування та митних платежів міжнародної гуманітарної, благодійної, технічної та будь-якої іншої безповоротної допомоги, що надається внутрішньо переміщеним особам;
 
62. 2) привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
 
   привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
 
63. 3) забезпечити перегляд та приведення відповідними центральними органами державної виконавчої влади своїх нормативно-правових актів у відповідність до цього Закону.

-36- Королевська Н.Ю.
8) До розділу ІІ "Прикінцеві положення " проекту
Доповнити розділ пунктом 2 такого змісту:
"2. Кабінету Міністрів України невідкладно врегулювати питання щодо своєчасного здійснення виплат пенсій та державної соціальної допомоги особам, які залишилися проживати на окремих територіях у районі проведення антитерористичної операції в Донецькій і Луганській областях та не претендують на виплату щомісячної адресної допомоги особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг".
 
Відхилено   забезпечити перегляд та приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.

    -37- Королевська Н.Ю.
Доповнити розділ пунктом 3 такого змісту:
"3. Службі безпеки України невідкладно спростити для громадян України Тимчасовий порядок здійснення контролю за переміщенням осіб, транспортних засобів та вантажів вздовж лінії зіткнення у межах Донецької та Луганської областей, з метою забезпечення терміновості, оперативності і простоти проходження процедур контролю".
 
Відхилено