Кількість абзаців - 33 Таблиця поправок


Про внесення змін до Земельного кодексу України щодо проведення земельних торгів (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект
 
   Проект
 
1. ЗАКОН УКРАЇНИ
 
   ЗАКОН УКРАЇНИ
 
2. Про внесення змін до Земельного кодексу України щодо проведення земельних торгів
 
   Про внесення змін до Земельного кодексу України щодо проведення земельних торгів
 
3. Верховна Рада України постановляє:
 
   Верховна Рада України постановляє:
 
4. І. Внести до Земельного кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2002, № 3-4, ст.27; 2008, № 27-28, ст.253) такі зміни:
 
   І. Внести до Земельного кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., № 3-4, ст. 27) такі зміни:
 
5. 1) абзаци шостий, сьомий, чотирнадцятий, шістнадцятий - вісімнадцятий, двадцятий, двадцять перший, двадцять третій, двадцять шостий частини другої статті 134 виключити;
 
-1- Івченко В.Є.
1. У розділі І:
1) у пункті 1:
слова «шостий, сьомий», «двадцятий, двадцять перший» вилучити, залишивши діючу редакцію відповідних норм Земельного кодексу;
слова «шістнадцятий – вісімнадцятий» вилучити;
 
Враховано частково Абзац 6 виключений в зв’язку з тим, що державні та комунальні підприємства набувають земельні ділянки у постійне користування згідно ст. 92 ЗК Абзац 20 дублює абзац 10, абзац 21 дублює абзац 12, 17.  1. Абзаци шостий, сьомий, чотирнадцятий, шістнадцятий – вісімнадцятий, двадцятий, двадцять перший, двадцять третій, двадцять шостий частини другої статті 134 виключити.
 
    -2- Корнацький А.О.
У розділі І пункту 1 абзаці 1 слова «сьомий, чотирнадцятий, шістнадцятий, двадцять шостий» вилучити.
 
Відхилено Зміни до абзацу 14 виключені, в зв’язку з тим, що державним та комунальним підприємствам землі для створення та обслуговування озеленених територій передаються у постійне користування, згідно ст.. 92 ЗК абзац 16 виключений в зв’язку з тим, що запропоновані зміни дублюють положення ч. 3 цієї ж статті. Якою встановлено, що земельні торги не проводяться при наданні (передачі) земельних ділянок громадянам у випадках, передбачених статтями 34, 36 та 121 ЗКУ. Абзац 26 виключений, тому що ч2. ст.134 містить вичерпний перелік, випадків надання земельних ділянок без аукціонів, залишення існуючої норми дає можливість розширювати даний перелік без внесення відповідних змін до ст.134 Земельного кодексу України.   
    -3- Продан О.П.
Пункт 1 розділу І законопроекту викласти в такій редакції:
«1) У статті 134:
абзаци шостий, сьомий, одинадцятий, шістнадцятий – вісімнадцятий, двадцятий, двадцять перший, двадцять третій, двадцять шостий частини другої виключити;
абзац дванадцятий частини другої викласти в такій редакції:
«повернення земельної ділянки, викупленої для суспільних потреб чи примусово відчуженої з мотивів суспільної необхідності, колишньому власнику чи його спадкоємцю (правонаступнику), у разі якщо така потреба відпала»;
абзац чотирнадцятий частини другої доповнити словами «комунальної власності»;
у частині третій слова «, а також передачі земель загального користування садівницькому товариству та дачному кооперативу» виключити;».
 
Враховано частково Зміни до абзацу 12 суперечать ст. 116 Закону України «Про Регламент Верховної Ради України», та ст.12, 19 Про відчуження земельних ділянок, інших об'єктів нерухомого майна, що на них розміщені, які перебувають у приватній власності, для суспільних потреб чи з мотивів суспільної необхідності зміни до абзацу 14 виключені, в зв’язку з тим, що державним та комунальним підприємствам землі для створення та обслуговування озеленених територій передаються у постійне користування, згідно ст.. 92 ЗК Суперечить ст.35 ЗК, якою встановлено, що землі загального користування садівницького товариства безоплатно передаються йому у власність. Передача земель загального користування садівницького товариства іншому землекористувачу є недоцільною, оскільки будуть порушуватися права даного товариства.   
    -4- Міщенко С.Г.
Абзац шістнадцятий частини другої статті 134 викласти в такій редакції: «передачі учасникам бойових дій земельних ділянок для ведення фермерського господарства, ведення особистого селянського господарства, ведення садівництва, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), індивідуального дачного будівництва, будівництва індивідуальних гаражів, для сінокосіння і випасання худоби, для городництва;».
 
Відхилено По - перше вказані особи і так мають право на отримання безоплатно земельних ділянок для зазначених цілей згідно ст.121 ЗК. По - друге відповідно до Земельний кодекс не містить положень щодо встановлення пільг для окремих категорій громадян стосовно отримання земельних ділянок. Пільги учасникам бойових дій та особам, прирівняним до них встановлюються спеціальним законом, а саме Законом України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту». Ст.12. цього Закону встановлено, що учасники бойових дій мають першочергове відведення земельних ділянок для індивідуального житлового будівництва, садівництва і городництва. Отож відповідні зміни щодо розширення пільг на отримання земельних ділянок необхідно визначати у вказаному вище спеціальному законі. По – третє: запропоновані зміни дублюють положення ч. 3 цієї ж статті, якою встановлено, що земельні торги не проводяться при наданні (передачі) земельних ділянок громадянам у випадках, передбачених статтями 34, 36 та 121 ЗКУ.   
    -5- Негой Ф.Ф.
підпункт 1, Розділу І законопроекту викласти в такій редакції:
«1) у частині другій статті 134:
а) абзаци шостий, сьомий, чотирнадцятий, шістнадцятий – сімнадцятий, двадцятий, двадцять перший, двадцять третій, двадцять шостий частини другої статті 134 виключити;
 
Враховано    
    -6- Негой Ф.Ф.
б) абзац вісімнадцятий викласти в такій редакції:
«надання земельних ділянок юридичним особам, які в установленому порядку набули статусу оптового ринку сільськогосподарської продукції, для розміщення інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції»«.
 
Відхилено В зв’язку з тим, що діяльність оптових ринків с/г продукції є прибутковим бізнесом і надання земельних ділянок на неконкурентних засадах штучно звужує конкуренцію у цій сфері діяльності та містить значні корупційні ризики.   
    -7- Ленський О.О.
Абзаци шостий, сьомий, чотирнадцятий, шістнадцятий – вісімнадцятий, двадцятий, двадцять перший, двадцять третій, двадцять шостий частини другої статті 134 виключити.
 
Відхилено В зв’язку з тим, що державні та комунальні підприємства набувають земельні ділянки у постійне користування згідно ст. 92 ЗК Абзац 16- дана норма суперечить концепції закону, який має на меті зменшення корупційної складової при передачі земельних ділянок із державної та комунальної власності в оренду зокрема, для ведення особисто селянського та фермерського господарства. Тільки за останній рік без проведення аукціонів було передано 158 тис. га із земель державної власності для зазначених цілей. Абзац 18 тому, що діяльність оптових ринків с/г продукції є прибутковим бізнесом і надання земельних ділянок на неконкурентних засадах штучно звужує конкуренцію у цій сфері діяльності та містить значні корупційні ризики. Абзац 20 дублює абзац 10, абзац 21 дублює абзац 12, 17.   
    -8- Мацола Р.М.
надання земельних ділянок державним та комунальним підприємствам, бюджетним установам;
 
Відхилено зміни до абзацу 6 виключені, в зв’язку з тим, що державним та комунальним підприємствам землі для функціонування та діяльності передаються у постійне користування, згідно ст.92 ЗК.   
    -9- Єднак О.В.
Законопроектом передбачено внесення змін до статті 134 Земельного кодексу України (далі - ЗКУ), вилучивши, серед іншого, абзац, згідно з яким дозволяється продаж на неконкурентних засадах земельних ділянок державної чи комунальної власності або прав на них у разі «створення озеленених територій загального користування».
Однак, подібну норму слід зберегти для підтримання сприятливих умов щодо створення об’єктів, які мають важливе як природоохоронне так і соціальне значення, виклавши її з метою більшої конкретизації та зменшення ризиків зловживань у такій редакції:
«надання земельних ділянок в оренду для створення парків (гідропарків, лугопарків, лісопарків, озеленених парків культури та відпочинку, спортивних, дитячих та інших), скверів та озеленених рекреаційних зон за умови забезпечення вільного безоплатного доступу до цих об’єктів громадян та встановлення заборони змінювати цільове призначення відповідних земельних ділянок (крім створення територій та об’єктів природно-заповідного фонду) за ініціативи набувачів прав на них».
Аналогічний підхід пропоную передбачити і у випадку створення територій та об’єктів природно-заповідного фонду, збереження захисних насаджень і заліснення земель, доповнивши статтю 134 ЗКУ абзацами такого змісту:
«Надання земельних ділянок в оренду для створення нових, збереження та догляду за існуючими полезахисними лісосмугами та іншими захисними насадженнями, а також заліснення деградованих та малопродуктивних земель за умови забезпечення прав громадян на загальне використання лісових ресурсів та встановлення заборони змінювати цільове призначення відповідних земельних ділянок за ініціативи набувачів прав на них, якщо це буде пов’язано з необхідністю вирубування дерев і чагарників та зменшенням площі заліснення»;
«Надання земельних ділянок в оренду для створення територій та об’єктів природно-заповідного фонду, забезпечення їх збереження та використання за умови встановлення заборони змінювати цільове призначення відповідних земельних ділянок для інших потреб за ініціативи набувачів прав на них».
 
Відхилено В зв’язку з тим, що пропозиції суперечать концепції законопроекту, якою скорочується перелік випадків, коли земельні ділянки державної або комунальної власності надаються без аукціонів.   
    -10- Івченко В.Є.
2) доповнити розділ І після пункту 1 новими пунктами 2 і 3 такого змісту з подальшою зміною нумерації пунктів:
«2) абзац шістнадцятий частини другої статті 134 викласти у такій редакції:
передачі громадянам земельних ділянок для ведення особистого фермерського господарства площею до 50 гектарів, ведення особистого селянського господарства площею до 1 гектару, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), для сінокосіння і випасання худоби, для городництва;
 
Відхилено В зв’язку з тим, що дана норма суперечить концепції закону, який має на меті зменшення корупційної складової при передачі земельних ділянок із державної та комунальної власності в оренду зокрема, для ведення особисто селянського та фермерського господарства. Тільки за останній рік без проведення аукціонів було передано 158 тис. га із земель державної власності для зазначених цілей.   
    -11- Івченко В.Є.
3) абзац вісімнадцятий частини другої статті 134 викласти у такій редакції:
розміщення інфраструктури кооперативних оптових ринків сільськогосподарської продукції».
 
Відхилено В зв’язку з тим, що діяльність оптових ринків с/г продукції є прибутковим бізнесом і надання земельних ділянок на неконкурентних засадах штучно звужує конкуренцію у цій сфері діяльності та містить значні корупційні ризики.   
    -12- Соболєв С.В.
1. У розділі І:
1) у пункті 1: слова «шостий, сьомий», «двадцятий, двадцять перший» вилучити, залишивши діючу редакцію відповідних норм Земельного кодексу;
слова «шістнадцятий – вісімнадцятий» вилучити;
 
Відхилено Абзац 7 виключений в зв’язку з тим, що державні та комунальні підприємства набувають земельні ділянки у постійне користування згідно ст.. 92 ЗК Абзац 20 дублює абзац 10, абзац 21 дублює абзац 12, 17   
    -13- Соболєв С.В.
2) доповнити розділ І після пункту 1 новими пунктами 2 і 3 такого змісту з подальшою зміною нумерації пунктів:
«2) абзац шістнадцятий частини другої статті 134 викласти у такій редакції:
передачі громадянам земельних ділянок для ведення особистого фермерського господарства площею до 50 гектарів, ведення особистого селянського господарства площею до 1 гектару, будівництва та обслуговування жилого будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка), для сінокосіння і випасання худоби, для городництва;
 
Відхилено В зв’язку з тим, що дана норма суперечить концепції закону, який має на меті зменшення корупційної складової при передачі земельних ділянок із державної та комунальної власності в оренду зокрема, для ведення особисто селянського та фермерського господарства. Тільки за останній рік без проведення аукціонів було передано 158 тис. га із земель державної власності для зазначених цілей.   
    -14- Соболєв С.В.
3) абзац вісімнадцятий частини другої статті 134 викласти у такій редакції:
розміщення інфраструктури кооперативних оптових ринків сільськогосподарської продукції».
 
Відхилено В зв’язку з тим, що діяльність оптових ринків с/г продукції є прибутковим бізнесом і надання земельних ділянок на неконкурентних засадах штучно звужує конкуренцію у цій сфері діяльності та містить значні корупційні ризики.   
6. 2) в абзаці першому частини п’ятої статті 135 слова «за рахунок коштів, що сплачуються організатором як винагорода виконавцю, та реєстраційних внесків учасників торгів» виключити;
 
-15- Кулініч О.І.
Підпункт 2) Розділу І законопроекту викласти в такій редакції:
«2) абзац перший частини п’ятої статті 135 викласти у такій редакції:
«5. Земельні торги проводяться відповідно до договору між організатором земельних торгів та виконавцем земельних торгів. Фінансування проведення земельних торгів здійснюється організатором земельних торгів або виконавцем земельних торгів відповідно до договору між організатором земельних торгів та виконавцем земельних торгів та за рахунок реєстраційних внесків учасників торгів. Витрати, понесені організатором або виконавцем земельних торгів на проведення земельних торгів, відшкодовуються йому переможцем земельних торгів».
 
Враховано   2. Абзац перший частини п’ятої статті 135 замінити двома абзацами такого змісту:
«5. Земельні торги проводяться відповідно до договору між організатором земельних торгів та їх виконавцем. Фінансування організації та проведення земельних торгів здійснюється організатором земельних торгів або їх виконавцем відповідно до договору, укладеного між ними, у тому числі за рахунок реєстраційних внесків учасників земельних торгів.
Витрати (видатки), здійснені організатором або виконавцем земельних торгів на їх проведення, відшкодовуються йому переможцем земельних торгів».
У зв’язку з цим абзац другий вважати абзацом третім;
 
7. 3) у статті 136:
 
   3. У статті 136:
 
8. а) частину п’яту викласти у такій редакції:
 
-16- Дмитренко О.М.
ч. 5 ст. 136, нами пропонується об’єднати у єдиний абзац та викласти у такій редакції:
"Фінансування підготовки лотів до проведення земельних торгів здійснюється сторонами й на умовах договору про підготовку лотів для продажу, а відшкодування витрат, понесених на підготовку лотів до проведення земельних торгів, покладається на переможця земельних торгів."
 
Враховано редакційно   1) частину п’яту викласти в такій редакції:
 
    -17- Кулініч О.І.
Абзаци 3-4 підпункту 3) Розділу І законопроекту викласти в такій редакції:
«5. Фінансування підготовки лотів до проведення земельних торгів здійснюється організатором земельних торгів або виконавцем земельних торгів відповідно до договору між організатором земельних торгів та виконавцем земельних торгів.
Витрати, понесені організатором або виконавцем земельних торгів на підготовку лотів до проведення земельних торгів, відшкодовуються йому переможцем земельних торгів»
 
Враховано    
9. «5. Фінансування підготовки лотів до проведення земельних торгів здійснюється організатором земельних торгів або виконавцем земельних торгів на підставі договору про підготовку лотів для продажу, укладеного з організатором земельних торгів.
 
   «5. Фінансування підготовки лотів до проведення земельних торгів здійснюється організатором земельних торгів або їх виконавцем відповідно до договору між ними.
 
10. Витрати, понесені організатором або виконавцем земельних торгів на підготовку лотів до проведення земельних торгів, відшкодовуються йому переможцем земельних торгів»;
 
-18- Продан О.П.
У абзаці четвертому пункту 3 розділу І законопроекту слова «йому переможцем земельних торгів» замінити словами «за рахунок коштів, отриманих від переможців земельних торгів за кожним лотом».
 
Відхилено В зв’язку з тим, що виникає невизначеність стосовно того хто саме має відшкодувати виконавцю понесені ним витрати, - організатор чи переможець  Витрати, здійснені організатором земельних торгів або їх виконавцем на підготовку лотів до проведення земельних торгів, відшкодовуються йому переможцем земельних торгів»;
 
11. б) у частині шостій слова «а у разі, якщо законодавство про здійснення державних закупівель не застосовується, - на конкурентних засадах у порядку, що визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері земельних відносин» виключити;
 
   2) у частині шостій слова «а у разі, якщо законодавство про здійснення державних закупівель не застосовується, – на конкурентних засадах у порядку, що визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері земельних відносин» виключити.
 
12. 4) у статті 137:
 
-19- Продан О.П.
Пункт 4 розділу І законопроекту після абзацу першого доповнити новим підпунктом такого змісту:
«а) частину першу доповнити словами «а також не пізніше двох робочих днів після отримання інформації про проведення торгів від виконавця, розміщує її на власному офіційному сайті».
 
Відхилено Суперечить ст. 116 Регламент Верховної Ради України».  4. У статті 137:
 
13. а) у частині третій після слова «оголошення» доповнити словами «про проведення земельних торгів»;
 
-20- Продан О.П.
Підпункт а) пункту 4 розділу І законопроекту замінити абзацами такого змісту:
«б) частину третю викласти в такій редакції:
«Виконавець земельних торгів протягом трьох днів після отримання документів та матеріалів на лот забезпечує публікацію на офіційних веб-сайтах центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, та організатора земельних торгів, а також, за бажанням організатора земельних торгів, у друкованих засобах масової інформації оголошення про проведення земельних торгів».
 
Враховано частково Організатори земельних торгів не всі мають власний сайт, зокрема це стосується громадян та юридичних осіб, які можуть виставляти земельні ділянки на аукціони.  1) частину третю викласти в такій редакції:
«3. Виконавець земельних торгів після отримання документів та матеріалів на лот забезпечує опублікування на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері земельних відносин, а також, за бажанням організатора земельних торгів, у друкованих засобах масової інформації оголошення про проведення земельних торгів»;
 
14. б) у частині четвертій:
 
-21- Продан О.П.
Після абзацу першого підпункту б) пункту 4 розділу І законопроекту доповнити новим абзацом такого змісту:
«абзац перший доповнити словами «за кожним лотом»;
 
Відхилено В зв’язку з тим, що на торгах реалізуються найчастіше декілька лотів, оголошення про проведення торгів стосуються всіх лотів, а їх вичерпний перелік (із детальними характеристиками кожного лоту) міститься в самому оголошенні.  2) у частині четвертій:
 
15. пункт «ж» викласти у такій редакції:
 
   пункт «ж» викласти в такій редакції::
 
16. «ж) номери рахунків виконавця земельних торгів, відкритих у банку, для сплати реєстраційного та гарантійного внесків»;
 
   «ж) номери рахунків виконавця земельних торгів, відкритих у банку, для сплати реєстраційного та гарантійного внесків»;
 
17. доповнити пунктом «і» такого змісту:
 
   доповнити пунктом «і» такого змісту:
 
18. «і) сума витрат, понесених організатором або виконавцем земельних торгів на підготовку лота до продажу, що підлягає відшкодуванню переможцем земельних торгів»;
 
-22- Дмитренко О.М.
У п. "і" ч. 4 та тексті ч. 31 ст. 137 виключити слова "організатором або виконавцем земельних торгів
 
Враховано   «і) сума витрат (видатків), здійснених на підготовку лота до продажу, організацію та проведення земельних торгів, що підлягає відшкодуванню переможцем земельних торгів»;
 
    -23- Кулініч О.І.
3) Абзац 5 підпункту «б» підпункту 4) Розділу І законопроекту викласти в такій редакції:
«і) сума витрат, понесених організатором або виконавцем земельних торгів на підготовку лота до продажу та проведення земельних торгів, що підлягає відшкодуванню переможцем земельних торгів».
 
Враховано    
    -24- Продан О.П.
У абзаці п’ятому підпункту б) пункту 4 розділу І законопроекту слова «що підлягає відшкодуванню переможцем земельних торгів» виключити.
 
Відхилено Даною нормою встановлюється механізм інформування учасників торгів про додаткові видатки, які вони мають сплатити у разі перемоги на земельних торгах.   
    -25- Продан О.П.
Підпункт б) пункту 4 розділу І законопроекту доповнити новим абзацом такого змісту:
«у абзаці чотирнадцятому після слів «земельних відносин» доповнити словами «та організатора,»;
 
Відхилено уперечить ст. 116 Регламенту Верховної Ради України.   
19. в) у частині восьмій:
 
   3) у частині восьмій:
 
20. в абзаці першому слова «і видає довідку про отримання документів із зазначенням їх переліку» виключити;
 
   в абзаці першому слова «і видає довідку про отримання документів із зазначенням їх переліку» виключити;
 
21. в абзаці другому після слів «бажання придбати» доповнити словами «та видає учаснику (його представнику) довідку про отримання документів із зазначенням їх переліку, вхідний квиток, інформаційну картку на лот та картку учасника (із зазначенням на зворотному боці умов проведення торгів)»;
 
   абзац другий доповнити словами «та видає учаснику (його представнику) довідку про отримання документів із зазначенням їх переліку, вхідний квиток, інформаційну картку на лот та картку учасника (із зазначенням на зворотному боці умов проведення торгів)»;
 
22. абзац третій викласти у такій редакції:
 
   абзац третій викласти в такій редакції:
 
23. «До книги реєстрації учасників земельних торгів заноситься інформація, зазначена в абзаці другому цієї частини, а також»;
 
-26- Продан О.П.
Підпункт в) пункту 4 розділу І законопроекту після абзацу п’ятого доповнити новими абзацами такого змісту:
«у абзаці четвертому слова «зареєстроване місце проживання (за наявності)» замінити словами «місце реєстрації (за наявності), місце проживання»;
абзац шостий доповнити словами «, місцезнаходження чи місце проживання в Україні (за наявності)».
 
Відхилено Суперечить ст. 116 Регламенту Верховної Ради України.  «До книги реєстрації учасників земельних торгів вноситься інформація, зазначена в абзаці другому цієї частини, а також»;
 
24. абзац сьомий виключити;
 
   абзац сьомий виключити;
 
25. г) у частині п’ятнадцятій після слова «двох» доповнити словом «зареєстрованих»;
 
   4) частину п’ятнадцяту після слова «двох» доповнити словом «зареєстрованих»;
 
26. ґ) частину тридцять першу викласти у такій редакції:
 
   5) частину тридцять першу викласти в такій редакції:
 
27. «31. Ціна продажу земельної ділянки, плата за користування земельною ділянкою, право користування якою набуто на торгах, а також сума витрат, понесених організатором або виконавцем земельних торгів на підготовку лота до продажу, підлягає сплаті переможцем не пізніше трьох банківських днів з дня укладення відповідного договору».
 
-27- Кулініч О.І.
4) Абзац 2 підпункту «ґ» підпункту 4) Розділу І законопроекту викласти в такій редакції:
«31. Ціна продажу земельної ділянки, плата за користування земельною ділянкою, право користування якою набуто на торгах, а також сума витрат, понесених організатором або виконавцем земельних торгів на підготовку лота до продажу та проведення земельних торгів, підлягає сплаті переможцем не пізніше трьох банківських днів з дня укладення відповідного договору».
 
Враховано   «31. Ціна продажу земельної ділянки, плата за користування земельною ділянкою, право користування якою набуто на торгах, а також сума витрат, здійснених організатором або виконавцем земельних торгів на підготовку лота до продажу, організацію та проведення земельних торгів, підлягає сплаті переможцем земельних торгів не пізніше трьох банківських днів з дня укладення відповідного договору».
 
    -28- Продан О.П.
У абзаці другому підпункту ґ) пункту 4 розділу І законопроекту слова «а також сума витрат, понесених організатором або виконавцем земельних торгів на підготовку лота до продажу,» виключити.
 
Відхилено Суперечить підтриманим поправкам.   
28. ІІ. Прикінцеві положення.
 
-29- Кулініч О.І.
Пункт 1 «Прикінцевих положень» Розділу ІІ викласти в такій редакції: «Цей Закон набирає чинності через 30 днів з дня його опублікування.»
 
Враховано   ІІ. Прикінцеві та перехідні положення
 
29. 1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
 
-30- Кутовий Т.В.
Доповнити прикінцеві та перехідні положення абзацом такого змісту:
«2. Рішення відповідних органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування про надання фізичним та юридичним особам дозволів розроблення документації із землеустрою, прийняті в установленому порядку згідно із статтями 118, 123 Земельного Кодексу України до дня прийняття Верховною Радою України цього Закону, є дійсними, а передача у власність та користування земельних ділянок згідно таких рішень у випадках, встановлених положеннями частини другої статті 134 Земельного кодексу України в редакції, яка діяла до набрання чинності цим Законом, здійснюється без проведення земельних торгів..»
 
Враховано   1. Цей Закон набирає чинності через 30 днів з дня його опублікування.
2. Рішення відповідних органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування про надання фізичним та юридичним особам дозволів розроблення документації із землеустрою, прийняті в установленому порядку згідно із статтями 118, 123 Земельного Кодексу України до дня прийняття Верховною Радою України цього Закону, є дійсними, а передача у власність та користування земельних ділянок згідно таких рішень у випадках, встановлених положеннями частини другої статті 134 Земельного кодексу України в редакції, яка діяла до набрання чинності цим Законом, здійснюється без проведення земельних торгів.
 
30. 2. Кабінету Міністрів України у 30-денний строк з дня опублікування цього Закону:
 
   3. Кабінету Міністрів України у 30-денний строк з дня опублікування цього Закону:
 
31. привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
 
   привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
 
32. забезпечити приведення нормативно-правових актів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади у відповідність з цим Законом.

   забезпечити приведення нормативно-правових актів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади у відповідність з цим Законом.