Кількість абзаців - 8 Таблиця поправок


Про внесення зміни до статті 4 Закону України "Про використання земель оборони" (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Закон України
 
   Закон України
 
1. Про внесення зміни до статті 4 Закону України "Про використання земель оборони"
 
   Про внесення зміни до статті 4 Закону України "Про використання земель оборони"
 
2. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
   Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
3. 1. Статтю 4 Закону України «Про використання земель оборони» (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 14, ст. 209; 2009 р., № 19, ст. 257; 2011 р., № 12, ст. 79; 2012 р., № 37, ст. 444) після частини другої доповнити новою частиною такого змісту:
 
-1- Голубов Д.І.
1. На початку першого пункту законопроекту цифру "1" замінити цифрою "І".
 
Враховано   І. Статтю 4 Закону України "Про використання земель оборони" (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 14, ст. 209; 2009 р., № 19, ст. 257; 2011 р., № 12, ст. 79; 2012 р., № 37, ст. 444) після частини другої доповнити новою частиною такого змісту:
 
4.

 
-2- Семенуха Р.С.
1. В пункті 1 проекту Закону арабську цифру "1." в нумерації пункту замінити римською цифрою "І."
 
Враховано      
    -3- Левченко Ю.В.
Абзац 2 пункту 1 законопроекту доповнити новим реченням наступного змісту:
"Розміщення на землях оборони засобів зв’язку, навігації та спостереження (радіотехнічного забезпечення), що належать підрозділам об’єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху України здійснюється в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України."
 
Відхилено (Визначення порядку розміщення на землях оборони засобів зв’язку і т. д. КМУ є недоцільним, оскільки ускладнить процедуру розміщення таких об’єктів)   
    -4- Тимошенко Ю.В.
Прийняту в першому читанні редакцію частини третьої статті 4 Закону України "Про використання земель оборони" викласти в такій редакції:
"Землі оборони, призначені для розміщення і постійної діяльності військових частин, установ, військово-навчальних закладів, підприємств та організацій Збройних Сил України, за погодженням з Кабінетом Міністрів України можуть використовуватись для розміщення засобів зв’язку, навігації та спостереження (радіотехнічного забезпечення), що належать підрозділам об’єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху України."
 
Відхилено (Погодження з КМУ значно ускладнить процедуру розміщення таких об’єктів. Цілком достатнім для вирішення даного питання є погодження Міністерства оборони України)   
    -5- Кулініч О.І.
В абзаці другому пункту 1 законопроекту слова "з органами місцевого самоврядування або місцевими органами виконавчої влади та" виключити.
 
Враховано    
5. "Землі оборони, призначені для розміщення і постійної діяльності військових частин, установ, військово-навчальних закладів, підприємств та організацій Збройних Сил України, за погодженням з органами місцевого самоврядування або місцевими органами виконавчої влади та Міністерством оборони України можуть використовуватись для розміщення засобів зв’язку, навігації та спостереження (радіотехнічного забезпечення), що належать підрозділам об’єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху України.".
 
-6- Купрієнко О.В.
1. У редакції абзацу 3 статті 4 слово "діяльності" замінити на "дислокації".
Текст з пропозицією:
"Землі оборони, призначені для розміщення і постійної дислокації військових частин, установ, військово-навчальних закладів, підприємств та організацій Збройних Сил України, за погодженням з органами місцевого самоврядування або місцевими органами виконавчої влади та Міністерством оборони України можуть використовуватись для розміщення засобів зв’язку, навігації та спостереження (радіотехнічного забезпечення), що належать підрозділам об’єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху України.".
 
Відхилено (Термін "дислокація" не узгоджується з чинною термінологією ЗУ " Про землі оборони" та Земельним кодексом Погодження з розміщення зазначених об’єктів доцільно залишити лише з Міністерством оборони України, оскільки у органів місцевого самоврядування відсутні такі повноваження щодо земель оборони. Такі повноваження також суперечать ЗУ "Про використання земель оборони")  "Землі оборони, призначені для розміщення і постійної діяльності військових частин, установ, військових навчальних закладів, підприємств та організацій Збройних Сил України, можуть використовуватися для розміщення засобів зв’язку, навігації та спостереження (радіотехнічного забезпечення), що належать підрозділам об’єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху України, з погодженням умов розміщення та експлуатації зазначених об’єктів з Міністерством оборони України".
 
    -7- Дмитренко О.М.
"після слів "за погодженням" доповнити словами "умов та порядку здійснення господарської діяльності"
 
Враховано частково    
    -8- Кобцев М.В.
У частині третій статті 4 проекту Закону після слів "землі оборони" кому та слова "призначені для розміщення і постійної діяльності військових частин, установ, військово-навчальних закладів, підприємств та організацій Збройних Сил України," виключити.
 
Відхилено (Правка дозволяє розміщення об’єктів на будь-яких землях оборони, що необґрунтовано розширює сферу регулювання)   
    -9- Кобцев М.В.
У частині третій статті 4 проекту Закону після слів "за погодженням з" слова "органами місцевого самоврядування або місцевими органами виконавчої влади та" виключити.
 
Враховано    
    -10- Івченко В.Є.
1. Абзац другий пункту першого викласти у такій редакції:
"Землі оборони за погодженням з органами місцевого самоврядування або місцевими органами виконавчої влади та Міністерством оборони України можуть використовуватись для розміщення засобів зв’язку, навігації та спостереження (радіотехнічного забезпечення), що належать підрозділам об’єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху України. Землі оборони, які перебувають у постійному користуванні військових частин, установ, військово-навчальних закладів, підприємств та організацій Збройних Сил України, інших військових формувань, утворених відповідно до законодавства України, та тимчасово не використовуються, за погодженням з органами виконавчої влади або органами місцевого самоврядування, які реалізують право власності на землю, можуть передаватись в оренду строком від двох до чотирьох років фізичним та юридичним особам, у тому числі для використання за сільськогосподарським призначенням, на підставах та в порядку, визначеному Земельним кодексом, цим Законом та Законом України "Про оренду землі", за умови, що це не заподіюватиме шкоди бойовій та мобілізаційній готовності. Кошти, отримані від передачі в оренду земель оборони, зараховуються до Державного бюджету України та використовуються виключно на потреби оборони відповідно до кошторису Міністерства оборони України у порядку, визначеному Бюджетним кодексом України.
 
Відхилено (Не узгоджується із ЗУ "Про оренду землі" та ЗКУ. Відповідно до ст. 4 ЗУ "Про оренду землі" та ст. 93 ЗКУ орендодавцями можуть бути лише власники землі, а не постійні землекористувачі, а отже, землі, що перебувають у постійному користуванні, не можуть бути передані такими землекористувачами в оренду).   
    -11- Шинькович А.В.
Слова "або місцевими органами виконавчої влади" виключити.
 
Враховано    
    -12- Семенуха Р.С.
2. Абзац другий розділу 1 проекту Закону викласти в такій редакції:
"Землі оборони можуть використовуватися для розміщення засобів зв’язку, навігації та спостереження (радіотехнічного забезпечення), що належать підрозділам об’єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху України, за погодженням з органами місцевого самоврядування (стосовно земельних ділянок, які належать до земель оборони, розташованих в межах населених пунктів) та Міністерством оборони України. Порядок надання згоди на розміщення на землях оборони засобів зв’язку, навігації та спостереження (радіотехнічного забезпечення), що належать підрозділам об’єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху України, вичерпний перелік підстав для відмови у погодженні розміщення зазначених об’єктів розробляється Міністерством оборони України, погоджується з центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері авіаційного транспорту та використання повітряного простору України, розвитку, будівництва, реконструкції та модернізації інфраструктури авіаційного транспорту, і затверджується Кабінетом Міністром України. Відмова у погодженні розміщення засобів зв’язку, навігації та спостереження (радіотехнічного забезпечення), що належать підрозділам об’єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху України, з інших підстав, крім затверджених Кабінетом Міністром України у порядку, встановленому цією частиною статті, не допускається".
 
Відхилено (Визначення порядку розміщення на землях оборони засобів зв’язку і т. д. КМУ є недоцільним, оскільки ускладнить процедуру розміщення таких об’єктів. Крім того, правка необґрунтовано розширює сферу регулювання, оскільки дозволяє розміщення об’єктів на будь-яких землях оборони)   
    -13- Тригубенко С.М.
У статті 1 законопроекту слова "з органами місцевого самоврядування або місцевими органами виконавчої влади та" видалити.
Після слів "повітряного руху України" доповнити словами "з наступним повідомленням органів місцевого самоврядування або місцевих органів виконавчої влади".
 
Враховано частково (Не визначено, який саме орган місцевого самоврядування та з яких підстав потрібно буде повідомляти. Не зазначено також правових наслідків у разі порушення норми щодо повідомлення)   
    -14- Сольвар Р.М.
У абзаці другому розділу першого слова "призначені для розміщення і постійної діяльності військових частин, установ, військово-навчальних закладів, підприємств та організацій Збройних Сил України," виключити.
 
Відхилено (Правка дозволяє розміщення об’єктів на будь-яких землях оборони, що необґрунтовано розширює сферу регулювання)   
    -15- Сольвар Р.М.
У абзаці другому розділу першого слова "з органами місцевого самоврядування або місцевими органами виконавчої влади та Міністерством оборони України" виключити.
 
Враховано частково (у частині виключення погодження з органами місцевого самоврядування)   
    -16- Сольвар Р.М.
Абзац другий розділу першого доповнити новим реченням такого змісту:
"Умови господарської діяльності при розміщенні засобів зв’язку, навігації та спостереження, у тому числі визначення умов забудови, використання землі і споруд, здійснюється за погодженням з органами місцевого самоврядування або місцевими органами виконавчої влади та Міністерством оборони України."
 
Враховано частково (у частині погодження умов з розміщення з Міністерством оборони України)   
    -17- Сольвар Р.М.
Розділ перший законопроекту доповнити новим абзацом такого змісту:
"Розміщення на землях оборони засобів зв’язку, навігації та спостереження (радіотехнічного забезпечення), що належать підрозділам об’єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху України здійснюється в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України."
 
Відхилено (Визначення порядку розміщення на землях оборони засобів зв’язку і т. д. КМУ є недоцільним, оскільки ускладнить процедуру розміщення таких об’єктів)   
    -18- Лубінець Д.В.
Після частини другої доповнити частиною такого змісту:
"Землі оборони, які призначені для розміщення і постійної діяльності військових частин, установ, військово-навчальних закладів, підприємств та організацій Збройних Сил України, за погодженням з органами місцевого самоврядування або місцевими органами виконавчої влади та Міністерством оборони України, можуть використовуватись підрозділами об’єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху України для розміщення технічних засобів, які використовуються для організації повітряного руху у повітряному просторі України та у міжнародному повітряному просторі, що перебуває під відповідальністю України".
 
Відхилено (Не узгоджується із ст. 27 та ч. 1 ст. 28 Повітряного кодексу України)   
6. У зв’язку з цим частини третю і четверту вважати відповідно частинами четвертою і п’ятою.
 
   У зв’язку з цим частини третю і четверту вважати відповідно частинами четвертою і п’ятою.
 
7. 2. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

-19- Голубов Д.І.
2. Пункт 2 законопроекту викласти у наступній редакції:
"ІІ. Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
2. Кабінету Міністрів України протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом:
прийняти нормативно-правові акти, необхідні для реалізації цього Закону;
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити перегляд та приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади власних нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.".
 
Враховано   ІІ. Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
2. Кабінету Міністрів України протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом:
прийняти нормативно-правові акти, необхідні для реалізації цього Закону;
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити перегляд та приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.

    -20- Семенуха Р.С.
Пункт 2 проекту Закону викласти в такій редакції:
"ІІ. Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності через два місяці з дня його опублікування, крім пункту 2 цього розділу, який набирає чинності з дня опублікування цього Закону.
2. Кабінету Міністрів України протягом двох місяців з дня опублікування цього Закону:
1) забезпечити розроблення та затвердити порядок надання згоди органами місцевого самоврядування та Міністерством оборони України на розміщення на землях оборони засобів зв’язку, навігації та спостереження (радіотехнічного забезпечення), що належать підрозділам об’єднаної цивільно-військової системи організації повітряного руху України, вичерпний перелік підстав для відмови у погодженні розміщення зазначених об’єктів;
2) привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
3) забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.".
 
Враховано редакційно    
    -21- Сольвар Р.М.
Розділ другий викласти у такій редакції:
"ІІ. Прикінцеві положення.
1. Цей Закон набирає чинності з дня наступного за днем його опублікування
2. Кабінету Міністрів України у трьохмісячний строк з дня набрання чинності цим Законом прийняти нормативно-правові акти, необхідні для реалізації цього Закону. "
 
Враховано редакційно