Кількість абзаців - 86 Таблиця поправок


Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запобігання надмірному тиску на суб'єктів господарювання заходів державного нагляду (контролю) за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. ЗАКОН УКРАЇНИ
 
   ЗАКОН УКРАЇНИ
 
1. Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запобігання надмірному тиску на суб’єктів господарювання заходів державного нагляду (контролю) за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення
 
-1- Шаповалов Ю.А.
Назву законопроекту викласти у такій редакції: «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо запобігання надмірного тиску на суб’єктів господарювання заходів державного нагляду (контролю)»
 
Враховано частково   Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запобігання надмірному тиску на суб’єктів господарювання
 
2.

 
-2- Дроздик О.В.
Назву законопроекту викласти у такій редакції: «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запобігання надмірному тиску на суб’єктів господарювання»
 
Враховано      
3. Верховна Рада України постановляє:
 
   Верховна Рада України постановляє:
 
4. І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
 
   І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
 
5. 1. У Законі України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» (Відомості Верховної Ради України, 2007 р., № 29, ст. 389 із наступними змінами):
 
   4. У Законі України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» (Відомості Верховної Ради України, 2007 р., № 29, ст. 389 із наступними змінами):
 
6. 1) статтю 1 доповнити новим абзацом восьмим такого змісту:
 
-3- Лопушанський А.Я.
У частині першій статті 1 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» новий абзац вилучити.
 
Відхилено   1) статтю 1 після абзацу сьомого доповнити новим абзацом такого змісту:
 
    -4- Острікова Т.Г.
Підпункт 1 пункту 1 викласти в такій редакції:
«1) статтю 1 доповнити новими абзацами вісім та дев’ять такого змісту:
«створення перешкод органам державного нагляду (контролю) чи їх посадовим особам при здійсненні заходів державного нагляду (контролю) – дії, які заважають, обмежують або унеможливлюють реалізацію законних повноважень посадових осіб органу державного нагляду (контролю) щодо проведення перевірки;
недопущенням посадових осіб органу державного нагляду (контролю) до проведення перевірки – обмеження доступу посадових осіб органу державного нагляду (контролю) до приміщень, в яких суб’єкт господарювання провадить діяльність, якщо відсутні передбачені цим Законом підстави, за яких суб’єкт господарювання має право не допускати посадових осіб органу державного нагляду (контролю) до здійснення державного нагляду (контролю);»
у зв’язку з чим абзац восьмий вважати абзацом десятим;»
 
Враховано частково    
7. «створення перешкод органам державного нагляду (контролю) чи їх посадовим особам при здійсненні заходів державного нагляду (контролю) - невиконання законних вимог посадових осіб органу нагляду (контролю), або недопущення посадових осіб цього органу до проведення перевірки»;
 
-5- Сажко С.М.
1.Абзац другий підпункту 1 пункту 1 законопроекту викласти у такій редакції:
«створення перешкод органам державного нагляду (контролю) чи їх посадовим особам при здійсненні заходів державного нагляду (контролю) - невиконання законних вимог посадових осіб органу нагляду (контролю), або безпідставне (необґрунтоване) недопущення посадових осіб цього органу до проведення перевірки за відсутності встановлених законодавством підстав для не допуску посадових осіб;»
 
Враховано частково   «створення перешкод органам державного нагляду (контролю) чи їх посадовим особам під час здійснення заходів державного нагляду (контролю) - невиконання законних вимог посадових осіб органу нагляду (контролю) або недопущення посадових осіб такого органу до проведення перевірки, підстави якої визначені законом».
 
    -6- Помазанов А.В.
Абзац восьмий статті 1 (у редакції проекту) викласти у наступній редакції:
«перешкоджання органам державного нагляду та контролю чи їх посадовим особам при здійсненні заходів державного нагляду та контролю - невиконання законних вимог посадових осіб органу нагляду та контролю, обмеження вільного доступу посадових осіб цього органу до проведення перевірки та вчинення будь-яких інших дій або бездіяльності з метою створення обмежень при реалізації таким органом або посадовою особою своїх функцій».
 
Враховано частково    
    -7- Семенуха Р.С.
Абзац другий підпункту 1 пункту 1 розділу І проекту Закону викласти в такій редакції:
«створення перешкод органам державного нагляду (контролю) чи їх посадовим особам при здійсненні заходів державного нагляду (контролю) - невиконання законних вимог посадових осіб органу нагляду (контролю), або недопущення посадових осіб цього органу до проведення перевірки, якщо відсутні передбачені цим Законом підстави, за яких суб’єкт господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) має право не допускати посадових осіб органу державного нагляду (контролю) до здійснення державного нагляду (контролю) або має право вимагати припинення здійснення заходу державного нагляду (контролю)»
 
Враховано частково    
    -8- Продан О.П.
У абзаці другому пункту 1 частини 1 розділу І законопроекту слова «до проведення перевірки» замінити словами «до проведення дозволеної законом перевірки».
 
Враховано редакційно    
    -9- Дроздик О.В.
Абзац другий підпункту 1 пункту 1 законопроекту доповнити словами «підстави якої визначені Законом»
 
Враховано    
8. у зв’язку з цим абзац восьмий вважати абзацом дев’ятим;
 
   У зв’язку з цим абзац восьмий вважати абзацом дев’ятим;
 
9. 2) у частині першій статті 6:
 
   2) у частині першій статті 6:
 
10. доповнити новим абзацом десятим такого змісту:
 
   після абзацу дев’ятого доповнити новим абзацом такого змісту:
 
11. «звернення посадових осіб органів місцевого самоврядування про порушення суб’єктом господарювання вимог законодавства у випадках, коли право на подання такого звернення передбачено законом»;
 
-10- Сажко С.М.
Абзац третій підпункту 2 пункту 1 законопроекту викласти у такій редакції:
«звернення посадових осіб органів місцевого самоврядування, в межах повноважень визначених законом, про проведення перевірки дотримання законодавства про працю суб’єктом господарювання, який використовує працю найманих працівників, у випадку порушення суб’єктом господарювання законодавства про працю»
 
Відхилено   «звернення посадових осіб органів місцевого самоврядування про порушення суб’єктом господарювання вимог законодавства у разі, якщо право на подання такого звернення передбачено законом».
 
    -11- Семенуха Р.С.
Абзац третій підпункту 2 пункту 1 розділу І проекту Закону викласти в такій редакції:
«обґрунтоване письмове звернення посадових осіб органів місцевого самоврядування про порушення суб’єктом господарювання вимог законодавства у випадках, коли право на подання такого звернення передбачено законом»
 
Відхилено    
    -12- Мельник С.І.
Абзац третій пункту 2 частини першої Проекту Закону викласти у такій редакції:
«звернення посадових осіб місцевого самоврядування про порушення суб’єктом господарювання вимог законодавства».
 
Відхилено    
    -13- Дроздик О.В.
Абзац 3 пункту 2 частини першої розділу 1 викласти в такій редакції»
«звернення органів та посадових осіб місцевого самоврядування про порушення суб’єктом господарювання вимог законодавства»
 
Відхилено    
12. у зв’язку з цим абзаци десятий і одинадцятий вважати відповідно абзацами одинадцятим і дванадцятим;
 
   У зв’язку з цим абзаци десятий і одинадцятий вважати відповідно абзацами одинадцятим і дванадцятим;
 
13. у реченні першому абзацу одинадцятого після слів «Фізичні особи» доповнити словами «та посадові особи органів місцевого самоврядування»;
 
-14- Мельник С.І.
Абзац п'ятий пункту 2 частини першої Проекту Закону виключити.
 
Відхилено   перше речення абзацу дванадцятого після слів «Фізичні особи» доповнити словами «та посадові особи органів місцевого самоврядування»;
 
    -15- Каплін С.М.
У Законі України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності»:
- перше речення абзацу одинадцятого частини першій статті 6 виключити.
 
Відхилено    
14. 3) частину шосту статті 7 доповнити новим абзацом дев’ятим такого змісту:
 
   3) частину шосту статті 7 після абзацу восьмого доповнити новим абзацом такого змісту:
 
15. «У разі створення суб'єктом господарювання перешкод органу державного нагляду (контролю) чи його посадовим особам при здійсненні заходів державного нагляду (контролю), в акті обов'язково зазначається опис дій чи бездіяльності, що призвели до створення таких перешкод, з посиланням на відповідні норми закону»;
 
-16- Помазанов А.В.
Абзац дев’ятий частини шостої статті 7 (у редакції проекту) викласти у наступній редакції:
«У разі перешкоджання суб'єктом господарювання, його посадовими особами або іншими особами в інтересах такого суб’єкта господарювання органу державного нагляду та контролю при здійсненні заходів державного нагляду або контролю, в акті обов'язково зазначається опис дій чи бездіяльності, що призвели до створення таких перешкод, з посиланням на відповідні норми закону, які порушено.»
 
Відхилено   «У разі створення суб'єктом господарювання перешкод органу державного нагляду (контролю) чи його посадовим особам під час здійснення заходів державного нагляду (контролю) в акті обов'язково зазначається опис дій чи бездіяльності, що призвели до створення таких перешкод, з посиланням на відповідні норми закону».
 
    -17- Семенуха Р.С.
Підпункт 3 пункту 1 розділу І проекту Закону викласти в такій редакції:
«3) частину шосту статті 7 доповнити новими абзацами дев’ятим – десятим такого змісту:
«У разі створення суб'єктом господарювання перешкод органу державного нагляду (контролю) чи його посадовим особам при здійсненні заходів державного нагляду (контролю), в акті обов'язково зазначається опис дій чи бездіяльності, що призвели до створення таких перешкод, з посиланням на відповідні норми закону.
За клопотанням суб'єкта господарювання застосування технічних засобів відеозапису для фіксування дій чи бездіяльності, що призвели до створення перешкод органу державного нагляду (контролю) чи його посадовим особам при здійсненні заходів державного нагляду (контролю), є обов’язковим. У цьому випадку відеозапис є додатком до акту перевірки. У разі відсутності відеозапису суб’єкта господарювання, щодо якого проводиться перевірка, не може бути притягнуто до відповідальності за створення перешкод органу державного нагляду (контролю) чи його посадовим особам при здійсненні заходів державного нагляду (контролю).».
У зв’язку з цим абзаци дев’ятий - тринадцятий вважати відповідно абзацами десятим – п’ятнадцятим.»
 
Відхилено    
16. у зв’язку з цим абзаци дев’ятий - тринадцятий вважати відповідно абзацами десятим - чотирнадцятим;
 
   У зв’язку з цим абзаци дев’ятий - тринадцятий вважати відповідно абзацами десятим - чотирнадцятим;
 
17. 4) статтю 11 доповнити новим абзацом третім такого змісту:
 
   4) статтю 11 після абзацу другого доповнити новим абзацом такого змісту:
 
18. «не створювати перешкоди органам державного нагляду (контролю) чи їх посадовим особам при здійсненні ними заходів державного нагляду (контролю) при умові, що такі заходи ними здійснюються у відповідності із вимогами закону.»;
 
   «не створювати органам державного нагляду (контролю) чи їх посадовим особам перешкоди під час здійснення ними заходів державного нагляду (контролю), за умови що такі заходи ними здійснюються відповідно до закону».
 
19. у зв’язку з цим абзаци третій - п’ятий вважати абзацами четвертим - шостим відповідно.
 
   У зв’язку з цим абзаци третій - п’ятий вважати відповідно абзацами четвертим - шостим.
 
20. 2. У Законі України «Про місцеве самоврядування в Україні» (Відомості Верховної Ради України, 1997 р., № 24, ст. 170 із наступними змінами):
 
   3. У Законі України «Про місцеве самоврядування в Україні» (Відомості Верховної Ради України, 1997 р., № 24, ст. 170 із наступними змінами):
 
21. 1) у частині другій статті 17 слово «перевірки» замінити словами та знаками «перевірки, які не відносяться до заходів державного нагляду (контролю), «;
 
-18- Дмитренко О.М.
ч. 1 ст. 2 . викласти у такій редакції: «частину другу статті 17 виключити».
 
Відхилено   1) у частині другій статті 17 слово «перевірки» замінити словами «перевірки, що не належать до заходів державного нагляду (контролю)»;
 
    -19- Шаповалов Ю.А.
Пункт перший частини другої розділу першого законопроекту виключити.
 
Відхилено    
    -20- Левченко Ю.В.
Підпункт 1 пункту 2 розділу 1 Законопроекту викласти у наступній редакції:
«1) частину другу статті 17 виключити;»
 
Відхилено    
    -21- Мельник С.І.
Пункт перший частини другої Проекту Закону викласти у такій редакції:
«1) частину другу статті 17 виключити;».
 
Відхилено    
    -22- Логвинський Г.В.
Частину другу статті 17 Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запобігання надмірному тиску на суб’єктів господарювання заходів державного нагляду (контролю) за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення"- вилучити
 
Відхилено    
    -23- Дроздик О.В.
Пункт 1 частини другої розділу 1 викласти в такій редакції:
«Частину другу статті 17 виключити»
 
Відхилено    
22. 2) частину третю статті 18 викласти в такій редакції:
 
-24- Острікова Т.Г.
Підпункт 2 пункту 2 викласти в такій редакції:
«2) частину третю статті 18 викласти в такій редакції:
«3. Органи місцевого самоврядування з питань здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади у сфері контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення можуть звертатись до центрального #102623
 
Відхилено   2) частину третю статті 18 викласти в такій редакції:
 
    -25- Мельник С.І.
Пункт другий частини другої Проекту Закону викласти у такій редакції:
«2) частину третю статті 18 викласти в такій редакції:
«3. Органи місцевого самоврядування можуть виступати з ініціативою щодо перевірок, а також організовувати проведення перевірок на підприємствах, в установах та організаціях, що не перебувають у комунальній власності, з питань здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади».
 
Відхилено    
23. «3. Органи місцевого самоврядування можуть виступати з ініціативою щодо проведення перевірок на підприємствах, в установах та організаціях, що не перебувають у комунальній власності, а також фізичних осіб - підприємців, які використовують працю найманих працівників, шляхом подання посадовими особами органів місцевого самоврядування відповідного звернення до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю чи його територіальних органів про порушення суб’єктом господарювання законодавства про працю та зайнятість населення»;
 
-26- Левченко Ю.В.
Підпункт 2 пункту 2 розділу 1 Законопроекту викласти у наступній редакції:
«2) частину третю статті 18 викласти в такій редакції:
«3. Органи місцевого самоврядування з питань здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади можуть виступати з ініціативою щодо перевірок, організовувати їх проведення на підприємствах, в установах та організаціях, що не перебувають у комунальній власності, а також фізичних осіб - підприємців, а при здійсненні повноважень у сфері контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення проводити перевірки на підприємствах, в установах та організаціях, що не перебувають у комунальній власності, з середньообліковою кількістю працівників не менше 50»;
 
Відхилено   «3. Органи місцевого самоврядування можуть виступати з ініціативою щодо проведення перевірок на підприємствах, в установах та організаціях, що не перебувають у комунальній власності, а також фізичних осіб - підприємців, які використовують працю найманих працівників, шляхом подання посадовими особами органів місцевого самоврядування до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, чи його територіальних органів звернення про порушення суб’єктом господарювання законодавства про працю та зайнятість населення»;
 
    -27- Дроздик О.В.
Абзац другий пункту 2 частини другої розділу 1 викласти в такій редакції:
«3. Органи місцевого самоврядування можуть виступати з ініціативою щодо проведення перевірок, а також організовувати проведення перевірок на підприємствах, в установах та організаціях, що не перебувають у комунальній власності, а також фізичних осіб - підприємців, які використовують працю найманих працівників, з питань здійснення делегованих їм повноважень органів виконавчої влади»
 
Відхилено    
24. 3) у статті 34:
 
-28- Острікова Т.Г.
Підпункт 3 пункту 2 викласти в такій редакції:
«3) у статті 34:
пункт «а» частини першої доповнити підпунктом 5 в такій редакції:
#102623
пункт другий частини третьої виключити.»
 
Відхилено   3) у статті 34:
 
    -29- Мельник С.І.
Пункт третій частини другої Проекту Закону виключити.
 
Відхилено    
25. пункт «а» частини першої доповнити підпунктом 5 в такій редакції:
 
-30- Логвинський Г.В.
Підпункт п’ятий пункту а) частини першої статті 34 Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо запобігання надмірному тиску на суб’єктів господарювання заходів державного нагляду (контролю) за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення" - виключити
 
Відхилено   пункт «а» частини першої доповнити підпунктом 5 такого змісту:
 
26. «5) звернення до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного нагляду (контролю) за додержанням законодавства про працю чи його територіального органу про порушення суб’єктом господарювання законодавства про працю та зайнятість населення»;
 
   «5) звернення до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань державного нагляду (контролю) за додержанням законодавства про працю, чи його територіального органу про порушення суб’єктом господарювання законодавства про працю та зайнятість населення»;
 
27. пункт другий частини третьої виключити.
 
-31- Галасюк В.В.
абзац четвертий пункту 3 частини другої розділу І проекту Закону викласти у наступній редакції:
«частину третю виключити»
 
Відхилено   пункт 2 частини третьої виключити.
 
28. 3. У Кодексі законів про працю України (Відомості Верховної Ради УРСР, 1971 р., додаток до № 50, ст. 375):
 
   1. У Кодексі законів про працю України (Відомості Верховної Ради УРСР, 1971 р., додаток до № 50, ст. 375):
 
29. 1) у статті 259:
 
-32- Шаповалов Ю.А.
Пункт перший частини третьої розділу першого законопроекту виключити.
 
Відхилено   1) у статті 259:
 
30. у частині першій:
 
-33- Семенуха Р.С.
Абзаци другий – четвертий підпункту 1 пункту 3 розділу І проекту Закону замінити абзацами такого змісту:
«частину першу викласти в такій редакції:
Державний нагляд (контроль) за додержанням законодавства про працю юридичними особами незалежно від форми власності, виду діяльності, господарювання, фізичними особами - підприємцями, які використовують найману працю, у межах своїх повноважень здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, та його територіальні органи шляхом проведення планових і позапланових перевірок у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених міжнародними договорами для проведення перевірок окремих суб’єктів господарювання. Під час здійснення заходів державного контролю за додержанням законодавства про працю органи контролю зобов’язані забезпечити дотримання вимог статті 1, статті 3, частин першої, четвертої, шостої – восьмої, абзацу другого частини десятої, частин тринадцятої та чотирнадцятої статті 4, частин першої – четвертої статті 5, частини третьої статті 6, частин першої – четвертої та шостої статті 7, статей 9, 10, 19, 20, 21, частини третьої статті 22 Закону України «Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.»
 
Відхилено      
31. слова «Державний нагляд та контроль» замінити словами та знаками «Державний нагляд (контроль)»
 
-34- Помазанов А.В.
Абзац перший частини першої статті 259 викласти у наступній редакції:
«Державний нагляд та контроль за додержанням законодавства про працю юридичними особами незалежно від форми власності, виду діяльності, господарювання, фізичними особами - підприємцями, які використовують найману працю, здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю та його територіальні органи у порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України.»
 
Враховано частково      
    -35- Дроздик О.В.
Абзац третій пункту 1 частини третьої - виключити.
 
Враховано    
32. після слів «центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю» доповнити словами «та його територіальні органи»
 
-36- Логвинський Г.В.
3 частини першої статті 259 Кодексу законів про працю України виключити «та його територіальні органи».
 
Відхилено   у частині першій слова «центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю» замінити словами «центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, та його територіальні органи»;
 
33. у частині другій після слів «Центральні органи виконавчої влади» доповнити словами та знаком «Центральні органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування», далі за текстом;
 
-37- Логвинський Г.В.
3 частини другої статті 259 Кодексу законів про працю України виключити «органи місцевого самоврядування»
 
Відхилено   у частині другій слова «форм власності та підпорядкування» замінити словами «форми власності та підпорядкування, а органи місцевого самоврядування – на підприємствах, в установах і організаціях, що перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад»;
 
    -38- Каплін С.М.
частину другу статті 259 викласти у такій редакції:
«Центральні органи виконавчої влади, здійснюють контроль за додержанням законодавства про працю на підприємствах, в установах і організаціях, що перебувають у їх функціональному підпорядкуванні, крім органів доходів і зборів, які мають право з метою перевірки дотримання податкового законодавства здійснювати такий контроль на всіх підприємствах, в установах і організаціях незалежно від форм власності та підпорядкування, а органи місцевого самоврядування – на підприємствах, в установах і організаціях, що перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад».
 
Враховано редакційно    
    -39- Івченко В.Є.
У підпункті 1 пункту 3 Розділу І: останній абзац викласти у такій редакції:
«частину другу викласти у такій редакції: «Центральні органи виконавчої влади, здійснюють контроль за додержанням законодавства про працю на підприємствах, в установах і організаціях, що перебувають у їх функціональному підпорядкуванні, крім органів доходів і зборів, які мають право з метою перевірки дотримання податкового законодавства здійснювати такий контроль на всіх підприємствах, в установах і організаціях незалежно від форм власності та підпорядкування, а органи місцевого самоврядування — на підприємствах, в установах і організаціях, що перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад.»
 
Враховано частково    
    -40- Дроздик О.В.
Абзац 5 пункту 1 частини третьої розділу 1 викласти в такій редакції:
«у частині другій після слів «форм власності та підпорядкування» доповнити словами та знаком «а органи місцевого самоврядування – на підприємствах, в установах і організаціях, що перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад».
 
Враховано    
34. 2) у статті 265:
 
-41- Острікова Т.Г.
Підпункт 2 пункту 3 викласти в такій редакції:
« 2) статтю 265 викласти в такій редакції:
«Стаття 265. Відповідальність за порушення законодавства про працю
Посадові особи органів державної влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, винні у порушенні законодавства про працю, несуть відповідальність згідно з чинним законодавством.
Юридичні та фізичні особи - підприємці, які використовують найману працю, несуть відповідальність у вигляді штрафу в разі:
фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків - у розмірі від трьох до п’яти прожиткових мінімумів для працездатних осіб за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення;
порушення встановлених строків виплати заробітної плати працівникам, інших виплат, передбачених законодавством про працю, більш як за один місяць, виплата їх не в повному обсязі - у розмірі трьох прожиткових мінімумів для працездатних осіб;
недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці - у розмірі трьох прожиткових мінімумів для працездатних осіб, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення;
недотримання встановлених законом гарантій та пільг працівникам, які залучаються до виконання обов’язків, передбачених законами України "Про військовий обов’язок і військову службу", "Про альтернативну (невійськову) службу", "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію" - у розмірі п’яти прожиткових мінімумів для працездатних осіб за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення;
недопущення до проведення перевірки з питань додержання законодавства про працю, створення перешкод органам державного нагляду (контролю) чи їх посадовим особам при здійсненні заходів державного нагляду (контролю) - у розмірі від трьох до п’яти прожиткових мінімумів для працездатних осіб;
вчинення дій, передбачених абзацом шостим цієї частини, при проведенні перевірки з питань виявлення порушень, зазначених в абзаці другому цієї частини, - у розмірі від трьох до п’яти прожиткових мінімумів для працездатних осіб;
порушення інших вимог трудового законодавства, крім передбачених абзацами другим - сьомим цієї частини, - у розмірі одного прожиткового мінімуму для працездатних осіб.
Штрафи, накладення яких передбачено частиною другою цієї статті, є фінансовими санкціями і не належать до адміністративно-господарських санкцій, визначених главою 27 Господарського кодексу України, та можуть бути накладені протягом шести місяців з дня виявлення порушення вимог законодавства про працю, але не пізніше одного року з дня його вчинення.
У разі вчинення юридичною особою або фізичною особою - підприємцем правопорушень, передбачених абзацами другим – п’ятим, восьмим частини другої цієї статті, вперше, фінансові санкції (штрафи), передбачені цією статтею, не застосовуються, а видається припис про усунення виявлених порушень вимог законодавства про працю із зазначенням граничного строку його виконання, який не може бути меншим ніж п’ятнадцять робочих днів.
Невиконання припису про усунення порушень вимог законодавства про працю тягне за собою застосування до юридичної особи, фізичної особи - підприємця фінансових санкцій (штрафу), передбачених цієї статтею за відповідні порушення.
Штрафи, зазначені у частині другій цієї статті, накладаються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, або його територіальними органами у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Штрафи, зазначені в абзаці другому частини другої цієї статті, можуть бути накладені центральним органом виконавчої влади, зазначеним у частині шостій цієї статті, або його територіальним органом без здійснення заходу державного нагляду (контролю) та видання припису на підставі рішення суду про оформлення трудових відносин із працівником, який виконував роботу без укладення трудового договору, та встановлення періоду такої роботи чи роботи на умовах неповного робочого часу в разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, в установі, організації.
Виконання постанови центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, або його територіального органу покладається на органи державної виконавчої служби.
Сплата штрафу не звільняє від усунення порушень законодавства про працю.»
 
Враховано частково   2) статтю 265 викласти в такій редакції:
«Стаття 265. Відповідальність за порушення законодавства про працю
Посадові особи органів державної влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, винні у порушенні законодавства про працю, несуть відповідальність згідно із законом.
Юридичні особи та фізичні особи, які використовують найману працю, несуть відповідальність у вигляді штрафу в разі:
порушення встановлених строків виплати заробітної плати працівникам більш як за один місяць – у трикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на день виявлення порушення;
недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці - у п’ятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на день виявлення порушення, за кожного працівника, стосовно якого скоєно порушення;
оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання ним роботи повний робочий час - у п’ятнадцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на день виявлення порушення, за кожного працівника, стосовно якого скоєно порушення;
фактичного допуску працівника до роботи без укладення трудового договору в порядку, визначеному цим Кодексом, - у тридцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на день виявлення порушення, за кожного працівника, стосовно якого скоєно порушення;
недопущення до проведення перевірки з питань додержання законодавства про працю, створення перешкод органам державного нагляду та контролю чи їх посадовим особам під час здійснення заходів державного нагляду та контролю, підстави яких визначені законом, - у п’ятнадцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на день виявлення порушення;
порушення інших вимог трудового законодавства, крім передбачених цією частиною, - у розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на день виявлення порушення.
Штрафи, передбачені частиною другою цієї статті, є фінансовими санкціями і не належать до адміністративно-господарських санкцій, визначених главою 27 Господарського кодексу України, та можуть бути накладені протягом шести місяців з дня виявлення порушення, але не пізніш як через один рік з дня його вчинення.
Штрафи, передбачені частиною другою цієї статті, накладаються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, його територіальними органами у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Штрафи, передбачені абзацами четвертим і п’ятим частини другої цієї статті, можуть бути накладені центральним органом виконавчої влади, його територіальними органами, зазначеними у частині четвертій цієї статті, без здійснення заходу державного нагляду та контролю на підставі рішення суду про оформлення трудових відносин із працівником, який виконував роботу без укладення трудового договору, та встановлення періоду такої роботи чи роботи на умовах неповного робочого часу у разі фактичного виконання працівником роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, в установі, організації, протягом шести місяців з дня винесення такого рішення.
Виконання постанови центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, покладається на органи державної виконавчої служби.
Сплата штрафу не звільняє роботодавця від усунення порушень трудового законодавства.
У разі вчинення юридичною особою або фізичною особою, яка використовує найману працю, порушення вперше (крім порушень, передбачених абзацами третім - шостим частини другої цієї статті) фінансові санкції (штрафи), передбачені цією статтею, не застосовуються, а видається припис про усунення виявлених порушень вимог законодавства про працю із зазначенням строку його виконання, що не може бути меншим за 15 робочих днів.
Невиконання припису про усунення порушень вимог законодавства про працю тягне за собою застосування до юридичної особи або фізичної особи фінансових санкцій (штрафів), передбачених цією статтею за відповідні порушення».
 
    -42- Дроздик О.В.
Підпункт 2 пункту 3 викласти в такій редакції:
« 2) статтю 265 викласти в такій редакції:
«Стаття 265. Відповідальність за порушення законодавства про працю
Посадові особи органів державної влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, винні у порушенні законодавства про працю, несуть відповідальність згідно з законом.
Юридичні особи та фізичні особи, які використовують найману працю, несуть відповідальність у вигляді штрафу в разі:
порушення встановлених строків виплати заробітної плати працівникам, більш ніж один місяць – у трикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на день виявлення порушення;
недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці - у п’ятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працівника щодо якого скоєно порушення;
оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві - у п’ятнадцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на день виявлення порушення, за кожного працівника, стосовно якого скоєно порушення;
фактичного допуску працівника до роботи без укладення трудового договору, оформленого в порядку, визначеному цим Кодексом - тридцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на день виявлення порушення, за кожного працівника, стосовно якого скоєно порушення;
недопущення до проведення перевірки з питань додержання законодавства про працю, створення перешкод органам державного нагляду та контролю чи їх посадовим особам при здійсненні заходів державного нагляду (контролю), підстави яких визначені Законом - у п’ятнадцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на день виявлення порушення;
порушення інших вимог трудового законодавства, крім передбачених цією частиною, - у розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на день виявлення порушення.
Штрафи, передбачені частиною другою цієї статті, є фінансовими санкціями і не належать до адміністративно-господарських санкцій, визначених главою 27 Господарського кодексу України та можуть бути накладені протягом шести місяців з дня виявлення порушення, але не пізніш як через один рік з дня вчинення правопорушення.
Штрафи, зазначені у частині другій цієї статті, накладаються центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, його територіальними органами, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.
Штрафи, зазначені в абзацах четвертому та п’ятому частини другої цієї статті, можуть бути накладені центральним органом виконавчої влади, його територіальними органами, зазначеним у частині четвертій цієї статті, без здійснення заходу державного нагляду та контролю на підставі рішення суду про оформлення трудових відносин із працівником, який виконував роботу без укладення трудового договору, та встановлення періоду такої роботи чи роботи на умовах неповного робочого часу в разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, в установі, організації, протягом шести місяців з дня винесення такого рішення.
Виконання постанови центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, покладається на органи державної виконавчої служби.
Сплата штрафу не звільняє роботодавця від усунення порушень трудового законодавства.
У разі вчинення юридичною особою або фізичною особою, яка використовує найману працю, порушення вперше, крім порушень, передбачених абзацами третім-шостим частини другої цієї статті, фінансові санкції (штрафи), передбачені цією статтею, не застосовуються, а видається припис про усунення виявлених порушень вимог законодавства про працю із зазначенням строку його виконання, який не може бути меншим ніж п’ятнадцять робочих днів.
Невиконання припису про усунення порушень вимог законодавства про працю тягне за собою застосування до юридичної особи та фізичної особи фінансових санкцій (штрафу), передбачених цієї статтею за відповідні порушення.»
 
Враховано    
35. абзац шостий частини другої викласти в такій редакції:
 
-43- Семенуха Р.С.
Абзаци другий, третій підпункту 2 пункту 3 розділу І проекту Закону замінити абзацами такого змісту:
«абзаци другий – восьмий частини другої замінити абзацами другим сьомим такого змісту:
фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), оформлення працівника на неповний робочий час у разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, та виплати заробітної плати (винагороди) без нарахування та сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та податків - у розмірі від одного до трьох прожиткових мінімумів для працездатних осіб за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення (при першому порушенні) та від трьох до п’яти прожиткових мінімумів для працездатних осіб за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення (при повторному протягом року порушенні, за яке на особу уже накладався штраф, передбачений цим абзацом);
порушення встановлених строків виплати заробітної плати працівникам, інших виплат, передбачених законодавством про працю, більш як за один місяць, виплата їх не в повному обсязі - у розмірі двох прожиткових мінімумів для працездатних осіб;
недотримання мінімальних державних гарантій в оплаті праці - у розмірі двох прожиткових мінімумів для працездатних осіб, за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення;
недотримання встановлених законом гарантій та пільг працівникам, які залучаються до виконання обов’язків, передбачених законами України "Про військовий обов’язок і військову службу", "Про альтернативну (невійськову) службу", "Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію" - у розмірі двох прожиткових мінімумів для працездатних осіб за кожного працівника, щодо якого скоєно порушення;
створення перешкод органам державного нагляду (контролю) чи їх посадовим особам при здійсненні заходів державного нагляду (контролю) - у розмірі від одного до трьох прожиткових мінімумів для працездатних осіб;
порушення інших вимог трудового законодавства, крім передбачених абзацами другим - шостим цієї частини, - у розмірі одного прожиткового мінімуму для працездатних осіб.»
 
Відхилено      
36. «недопущення до проведення перевірки з питань додержання законодавства про працю, створення перешкод органам державного нагляду (контролю) чи їх посадовим особам при здійсненні заходів державного нагляду (контролю) - у трикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення»;
 
-44- Сажко С.М.
У абзаці третьому підпункту 2 пункту 3 законопроекту слова «недопущення до проведення перевірки з питань додержання законодавства про працю,» виключити.
 
Відхилено      
    -45- Помазанов А.В.
Абзац шостий частини другої викласти у наступній редакції: «обмеження вільного доступу до проведення перевірки з питань додержання законодавства про працю, перешкоджання органам державного нагляду та контролю чи їх посадовим особам при здійсненні заходів державного нагляду або контролю - у трикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення;»
 
Відхилено    
    -46- Продан О.П.
У абзаці третьому пункту 2 частини 3 розділу І законопроекту слова «до проведення перевірки» замінити словами «до проведення передбаченої законом перевірки», після слів «при здійсненні» доповнити словами «дозволених законом».
 
Враховано редакційно    
    -47- Івченко В.Є.
у абзаці другому частини другої слово «тридцятикратному» замінити словом «п’ятнадцятикратному»
 
Враховано    
    -48- Івченко В.Є.
доповнити статтю після частини другої новою частиною такого змісту:
«Працівники, які фактично допущені до роботи без оформлення трудового договору (контракту), несуть відповідальність у вигляді штрафу в п’ятнадцятикратному розмірі мінімальної заробітної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення. Цей штраф накладається на працівника центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, одночасно з накладенням на відповідну юридичну особу чи фізичну особу - підприємця штрафу за фактичний допуск такого працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), передбаченого абзацом другим частини другої цієї статті.»
 
Відхилено    
37. у частині третій після слів «Господарського кодексу України» доповнити словами та знаками «, та можуть бути накладені протягом шести місяців з дня виявлення порушень вимог законодавства про працю, але не пізніш як через один рік з дня вчинення правопорушення»;
 
-49- Каплін С.М.
у частині третій ст 265 КЗПП слова «та можуть бути накладені протягом шести місяців з дня виявлення порушень вимог законодавства про працю, але не пізніш як через один рік з дня вчинення правопорушення» виключити.
 
Відхилено      
    -50- Івченко В.Є.
у частині третій слова «частиною другою» замінити словами «частинами другою і третьою»
 
Відхилено    
38. доповнити новими частинами четвертою та п’ятою такого змісту:
 
-51- Помазанов А.В.
частини четверту та п’яту (у редакції проекту) вилучити
 
Відхилено      
39. «У разі вчинення юридичною особою або фізичною особою правопорушень, передбачених абзацами другим - п’ятим, восьмим частини другої цієї статті вперше, фінансові санкції (штрафи), передбачені цією статтею, не застосовуються, а видається припис про усунення виявлених порушень вимог законодавства про працю із зазначенням граничного строку його виконання, який не може бути меншим ніж п’ятнадцять робочих днів.
 
-52- Галасюк В.В.
в абзаці шостому пункту 2 частини третьої розділу І проекту Закону слово «п’ятнадцять» замінити словом «п’ять»
 
Відхилено      
    -53- Левченко Ю.В.
В абзаці 7 підпункту 2 пункту 3 розділу 1 Законопроекту слова «який не може бути меншим ніж п’ятнадцять робочих днів» замінити на слова «який не перевищує місячного терміну та не менший п’ятнадцяти робочих днів».
 
Відхилено    
    -54- Каплін С.М.
частину четверту ст 265 КЗПП викласти у такій редакції:
«У разі вчинення юридичною особою або фізичною особою - підприємцем правопорушень, передбачених абзацами другим - п’ятим, восьмим частини другої цієї статті вперше, фінансові санкції (штрафи), передбачені цією статтею, не застосовуються (крім випадків фактичного допуску працівника до роботи без оформлення трудового договору (контракту), несвоєчасної та не у повному обсязі виплати заробітної плати, недодержання мінімальних гарантій в оплаті праці, коли фінансові санкції (штрафи) застосовуються одразу), а видається припис про усунення виявлених порушень вимог законодавства про працю із зазначенням граничного строку його виконання, який не може бути більшим, ніж п’ятнадцять робочих днів».
 
Враховано частково    
    -55- Семенуха Р.С.
В абзаці шостому підпункту 2 пункту 3 розділу І проекту Закону слова «абзацами другим - п’ятим, восьмим частини другої» замінити словами «абзацами другим – п’ятим, сьомим частини другої»
 
Відхилено    
    -56- Ляшко О.В.
У пункті 2 частини третьої Розділу І проекту абзац шостий викласти у наступній редакції:
«У разі вчинення юридичною особою або фізичною особою правопорушень, передбачених абзацами другим - п’ятим, восьмим частини другої цієї статті вперше, застосовуються фінансові санкції (штрафи) в розмірі 50 відсотків від розмірів фінансових санкцій (штрафів) передбачених цієї статтею за відповідні порушення.»
 
Відхилено    
40. Невиконання припису про усунення порушень вимог законодавства про працю тягне за собою застосування до юридичної особи, фізичної особи фінансових санкцій (штрафу), передбачених цієї статтею за відповідні порушення»;
 
-57- Ляшко О.В.
У пункті 2 частини третьої Розділу І проекту абзац сьомий виключити
 
Відхилено      
41. у зв’язку з цим частини четверту - сьому вважати частинами шостою - дев’ятою відповідно;
 
      
42. у частині четвертій слова «за додержанням законодавства про працю» замінити словами «за додержанням законодавства про працю або його територіальними органами»;
 
-58- Івченко В.Є.
у частини четвертій слова «у частині другій» замінити словами «у частинах другій і третій»
 
Відхилено      
43. у частині п’ятій слова та знаки «можуть бути накладені центральним органом виконавчої влади, зазначеним у частині четвертій цієї статті, без здійснення заходу державного нагляду (контролю) на підставі рішення суду» замінити словами «можуть бути накладені центральним органом виконавчої влади або його територіальними органами, зазначеним у частині шостій цієї статті, без здійснення заходу державного нагляду (контролю) та винесення припису, на підставі рішення суду».
 
-59- Івченко В.Є.
5)частину п’яту після слів «частини другої» доповнити словами «і частині третій».».
У зв’язку з цим, чинні частини третю - сьому вважати відповідно частинами четвертою - восьмою статті 265.
 
Відхилено      
    -60- Помазанов А.В.
частину сьому ст. 265 КЗпП України (в редакції проекту) викласти у наступній редакції: «Штрафи, зазначені в абзаці другому частини другої цієї статті, можуть бути накладені центральним органом виконавчої влади або його територіальними органами, зазначеним у частині шостій цієї статті, без здійснення заходу державного нагляду або контролю, на підставі рішення суду про оформлення трудових відносин із працівником, який виконував роботу без укладення трудового договору, та встановлення періоду такої роботи чи роботи на умовах неповного робочого часу в разі фактичного виконання роботи повний робочий час, установлений на підприємстві, в установі, організації.»
 
Враховано частково    
44. 4. У Законі України «Про зайнятість населення» (Відомості Верховної Ради України, 2013 р., № 24, ст. 243 із наступними змінами):
 
   6. У Законі України «Про зайнятість населення» (Відомості Верховної Ради України, 2013 р., № 24, ст. 243 із наступними змінами):
 
45. 1) назву розділу Хвикласти в такій редакції:
 
   1) назву розділу Хвикласти в такій редакції:
 
46. «НАГЛЯД (КОНТРОЛЬ) ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ЗАЙНЯТОСТІ НАСЕЛЕННЯ»;
 
-61- Помазанов А.В.
У Законі України «Про зайнятість населення» (Відомості Верховної Ради України, 2013, № 24, ст.243):
назву розділу Хвикласти у наступній редакції: «Нагляд, контроль та відповідальність у сфері зайнятості населення».
 
Відхилено   «НАГЛЯД (КОНТРОЛЬ) ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ЗАЙНЯТОСТІ НАСЕЛЕННЯ»;
 
47. 2) у статті 52:
 
   2) у статті 52:
 
48. назву статті викласти в такій редакції:
 
   назву статті викласти в такій редакції:
 
49. «Стаття 52. Нагляд (контроль) за додержанням законодавства про зайнятість населення»;
 
   «Стаття 52. Нагляд (контроль) за додержанням законодавства про зайнятість населення»;
 
50. у частині першій слова «Державний контроль» замінити словами та знаками «Державний нагляд (контроль)»;
 
   у частині першій слова «Державний контроль» замінити словами «Державний нагляд (контроль)»;
 
51. доповнити новою частиною другою такого змісту:
 
   після частини першої доповнити новою частиною такого змісту:
 
52. «2. Органи місцевого самоврядування здійснюють контроль за додержанням законодавства про зайнятість населення на підприємствах, в установах і організаціях, що перебувають у їх функціональному підпорядкуванні»;
 
-62- Сажко С.М.
У абзаці шостому підпункту 2 пункту 4 законопроекту слова «у їх функціональному підпорядкуванні» замінити словами «у комунальній власності відповідної територіальної громади».
 
Враховано   «2. Органи місцевого самоврядування здійснюють контроль за додержанням законодавства про зайнятість населення на підприємствах, в установах і організаціях, що перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад».
 
    -63- Каплін С.М.
частину другу статті 52 викласти в такій редакції:
«2. Органи місцевого самоврядування здійснюють контроль за додержанням законодавства про зайнятість населення на підприємствах, в установах і організаціях, що перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад.»
 
Враховано    
    -64- Івченко В.Є.
У підпункті 2 пункту 4 Розділу І:
у абзаці шостому слова «що перебувають у їх функціональному підпорядкуванні» замінити словами «що перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад»;
 
Враховано    
    -65- Дроздик О.В.
У абзаці 6 пункту 2 частини четвертої розділу 1 слова «що перебувають у їх функціональному підпорядкуванні» замінити словами «що перебувають у комунальній власності відповідних територіальних громад».
 
Враховано    
53. у зв’язку з цим частину другу вважати частиною третьою;
 
   У зв’язку з цим частину другу вважати частиною третьою;
 
54. 3) у статті 53:
 
-66- Острікова Т.Г.
Підпункт 3 пункту 4 викласти в такій редакції:
«3) у статті 53:
у абзаці першому частини дев’ятої після слів «Господарського кодексу України» доповнити словами та знаками «та можуть бути накладені протягом шести місяців з дня виявлення порушення вимог законодавства про зайнятість населення працю, але не пізніше одного року з дня його вчинення.»;
доповнити новою частиною десятою такого змісту:
«10. У разі вчинення суб’єктом господарювання правопорушень, передбачених частиною другою - восьмою цієї статті, вперше, видається припис про усунення виявлених порушень вимог законодавства про зайнятість населення із зазначенням граничного строку його виконання, який не може бути меншим ніж п’ятнадцять робочих днів, а фінансові санкції (штрафи), передбачені цією статтею, не застосовуються.
Невиконання припису щодо усунення порушень вимог законодавства про працю тягне за собою застосування до суб’єкта господарювання фінансових санкцій (штрафу), передбачених цієї статтею за відповідні порушення.»;
у зв’язку з цим частину десяту та одинадцяту вважати відповідно частинами одинадцятою та дванадцятою.»
 
Відхилено   3) у статті 53:
 
55. у абзаці першому частини дев’ятої після слів «Господарського кодексу України» доповнити словами та знаками «та можуть бути накладені протягом шести місяців з дня виявлення порушень вимог законодавства про зайнятість населення, але не пізніш як через один рік з дня вчинення правопорушення»;
 
-67- Каплін С.М.
у абзаці першому частини дев’ятої статті 53 слова «та можуть бути накладені протягом шести місяців з дня виявлення порушень вимог законодавства про зайнятість населення, але не пізніш як через один рік з дня вчинення правопорушення» виключити;
 
Відхилено   абзац перший частини дев’ятої доповнити словами «та можуть бути накладені протягом шести місяців з дня виявлення порушення вимог законодавства про зайнятість населення, але не пізніш як через один рік з дня його вчинення»;
 
56. доповнити новою частиною десятою такого змісту:
 
   після частини дев’ятої доповнити новою частиною такого змісту:
 
57. «10. У разі вчинення суб’єктом господарювання правопорушень, передбачених частиною другою - восьмою цієї статті, вперше, фінансові санкції (штрафи), передбачені цією статтею, не застосовуються, а видається припис про усунення виявлених порушень вимог законодавства про зайнятість населення із зазначенням граничного строку його виконання, який не може бути меншим ніж п’ятнадцять робочих днів.
 
-68- Галасюк В.В.
в абзаці четвертому пункту 3 частини четвертої розділу І проекту Закону слово «п’ятнадцять» замінити словом «п’ять»
 
Відхилено   «10. У разі вчинення суб’єктом господарювання правопорушень, зазначених у частинах другій - восьмій цієї статті, вперше фінансові санкції (штраф), передбачені цією статтею, не застосовуються, а видається припис про усунення виявлених порушень вимог законодавства про зайнятість населення із зазначенням граничного строку його виконання, який не може бути меншим за 15 робочих днів.
 
    -69- Левченко Ю.В.
В абзаці 4 підпункту 3 пункту 4 розділу 1 Законопроекту слова «який не може бути меншим ніж п’ятнадцять робочих днів» замінити на слова «який не перевищує місячного терміну та не менший п’ятнадцяти робочих днів».
 
Відхилено    
    -70- Каплін С.М.
у частині десятій статті 53 слова «не може бути меншим ніж п’ятнадцять робочих днів» замінити словами «не може бути більшим, ніж п’ятнадцять робочих днів».
 
Відхилено    
    -71- Ляшко О.В.
У пункті 3 частини четвертої Розділу І проекту абзац четвертий викласти у наступній редакції:
«У разі вчинення суб’єктом господарювання правопорушень, передбачених частиною другою - восьмою цієї статті, вперше, застосовуються фінансові санкції (штрафи) в розмірі 50 відсотків від розмірів фінансових санкцій (штрафів) передбачених цієї статтею за відповідні порушення.»
 
Відхилено    
    -72- Івченко В.Є.
У підпункті 3 пункту 4 Розділу І:
у абзаці четвертому слова «не може бути меншим ніж п’ятнадцять робочих днів» замінити словами «не може бути більшим ніж п’ятнадцять робочих днів»;
 
Відхилено    
58. Невиконання припису щодо усунення порушень вимог законодавства про працю тягне за собою застосування до суб’єкта господарювання фінансових санкцій (штрафу), передбачених цієї статтею за відповідні порушення»;
 
-73- Ляшко О.В.
У пункті 3 частини четвертої Розділу І проекту абзац п’ятий виключити;
 
Відхилено   Невиконання припису щодо усунення порушень вимог законодавства про працю тягне за собою застосування до суб’єкта господарювання фінансових санкцій (штрафу), передбачених цією статтею за відповідні порушення».
 
59. у зв’язку з цим частину десяту та одинадцяту вважати відповідно частинами одинадцятою та дванадцятою.
 
   У зв’язку з цим частини десяту та одинадцяту вважати відповідно частинами одинадцятою та дванадцятою.
 
60. 5. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122):
 
   2. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122):
 
61. 1) у статті 166-21:
 
-74- Шаповалов Ю.А.
Пункт перший частини п’ятої розділу першого законопроекту виключити.
 
Враховано      
62. частину першу доповнити новим абзацом тринадцятим такого змісту:
 
-75- Лопушанський А.Я.
у частині першій статті 166-21 КУАП новий абзац вилучити
 
Враховано      
63. «винесення приписів, розпоряджень, податкових повідомлень-рішень, вимог та рішень про накладення фінансових стягнень, що скасовані в адміністративному чи судовому порядку»;
 
-76- Кобцев М.В.
У абзаці 13 частини першої статті 166-21 КУпАП проекту Закону словосполучник «що» замінити на словосполучник «які»
 
Відхилено      
64. у зв’язку з цим абзац тринадцятий вважати абзацом чотирнадцятим;
 
      
65. у абзаці другому частини другої слова «від ста до ста п’ятдесяти» замінити словами «від ста тридцяти до двохсот»;
 
-77- Кобцев М.В.
У абзаці другому частини другої статті 166-21 КУпАП проекту Закону слова «ста тридцяти до двохсот» замінити словами «двохсот до трьохсот».
 
Відхилено      
    -78- Кобцев М.В.
У абзаці 14 частини першої статті 166-21 КУпАП проекту Закону слова «вісімдесяти до ста тридцяти» замінити словами «ста до двохсот»
 
Відхилено    
    -79- Семенуха Р.С.
Абзац п’ятий підпункту 1 пункту 5 розділу І проекту Закону замінити абзацами такого змісту:
«в абзаці чотирнадцятому частини першої слова «від п’ятдесяти до ста» замінити словами «від ста до трьохсот»;
в абзаці другому частини другої слова «від ста до ста п’ятдесяти» замінити словами «від трьохсот до п’ятисот»
 
Відхилено    
66. 2) доповнити статтею 166-24 такого змісту:
 
-80- Дмитренко О.М.
виключити ч. 2 ст. 5 законопроекту
 
Враховано      
    -81- Лопушанський А.Я.
нову статтю 166-24 КУАП вилучити
 
Враховано    
    -82- Помазанов А.В.
Статтю 166-24 КУАП (у редакції проекту) вилучити
 
Враховано    
    -83- Левченко Ю.В.
Підпункт 2 пункту 5 розділу 1 Законопроекту виключити.
 
Враховано    
    -84- Каплін С.М.
статтю 166-24 КУАП виключити
 
Враховано    
    -85- Ляшко О.В.
Пункт 2 частини п’ятої Розділу І проекту вилучити, а саме вилучити нову статтю 166-24 Кодексу України про адміністративні правопорушення або викласти її в такій редакції:
 
Враховано    
    -86- Логвинський Г.В.
Статтю 166-24 Кодексу України про адміністративні правопорушення - виключити;
 
Враховано    
    -87- Дроздик О.В.
Пункти 2, 4-5 частини п’ятої розділу 1 – виключити
 
Враховано    
67. «Стаття 166-24. Безпідставне звернення про порушення суб’єктом господарювання вимог законодавства
 
      
68. Безпідставне звернення до органів державного нагляду (контролю) про порушення суб’єктом господарювання чинного законодавства, а так само подання завідомо неправдивих відомостей про їх діяльність, які стали підставою для ініціювання заходів зі здійснення державного нагляду (контролю) -
 
      
69. тягне за собою накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
      
70. Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за таке саме правопорушення, або вчинені з використанням службового становища, -
 
      
71. тягнуть за собою накладення штрафу від ста п’ятдесяти до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»;
 
      
72. 3) назву та зміст статті 188-6 викласти в такій редакції:
 
-88- Острікова Т.Г.
Підпункт 3 пункту 5 викласти в такій редакції:
«3) назву та зміст статті 188-6 викласти в такій редакції:
«Стаття 188-6. Створення перешкод посадовим особам центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, або недопущення посадових осіб цього органу до проведення перевірки
Створення перешкод посадовим особам центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, щодо усунення порушень законодавства про працю, зайнятість населення та загальнообов'язкове державне соціальне страхування, або недопущення посадових осіб цього органу до проведення перевірки –
тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від п'ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»
 
Відхилено   1) статтю 188-6 викласти в такій редакції:
 
73. «Стаття 188-6. Невиконання законних вимог посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, або недопущення посадових осіб цього органу до проведення перевірки
 
-89- Сажко С.М.
Абзац другий підпункту 3 пункту 5 законопроекту викласти у такій редакції:
«Стаття 188-6. Невиконання законних вимог посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, або безпідставне недопущення посадових осіб цього органу до проведення перевірки за відсутності встановлених законодавством підстав для не допуску посадових осіб;»
 
Відхилено   «Стаття 188-6. Невиконання законних вимог посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, та його територіальних органів або недопущення посадових осіб цих органів до проведення перевірки, підстави якої визначені законом
 
    -90- Помазанов А.В.
назву статті 188-6 КУАП викласти у наступній редакції:
«Невиконання законних вимог посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, або обмеження вільного доступу посадових осіб цього органу до проведення перевірки, або інше перешкоджання законній діяльності таких посадових осіб»
 
Відхилено    
    -91- Продан О.П.
У абзаці другому пункту 3 частини 5 розділу І законопроекту слова «до проведення перевірки» замінити словами «до проведення передбаченої законом перевірки»
 
Враховано редакційно    
74. Невиконання законних вимог посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, щодо усунення порушень законодавства про працю, зайнятість населення та загальнообов'язкове державне соціальне страхування, або недопущення посадових осіб цього органу до проведення перевірки -
 
-92- Сажко С.М.
Абзац третій підпункту 3 пункту 5 законопроекту перед словосполученням «недопущення посадових осіб» доповнити словом «безпідставне».
 
Враховано редакційно   Невиконання законних вимог посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, або його територіальних органів щодо усунення порушень законодавства про працю, зайнятість населення та загальнообов'язкове державне соціальне страхування або недопущення посадових осіб цих органів до проведення перевірки, підстави якої визначені законом, -
 
    -93- Помазанов А.В.
абзац перший статті 188-6 КУАП викласти у наступній редакції:
«Невиконання законних вимог посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, щодо усунення порушень законодавства про працю, зайнятість населення та загальнообов'язкове державне соціальне страхування, або обмеження вільного доступу посадових осіб цього органу до проведення перевірки»
 
Відхилено    
    -94- Семенуха Р.С.
Абзац третій підпункту 3 пункту 5 розділу І проекту Закону викласти в такій редакції:
«Невиконання законних вимог посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, щодо усунення порушень законодавства про працю, зайнятість населення та загальнообов'язкове державне соціальне страхування, або недопущення посадових осіб цього органу до проведення перевірки, якщо відсутні передбачені законом підстави, за яких суб’єкт господарювання під час здійснення державного нагляду (контролю) має право не допускати посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, до здійснення державного нагляду (контролю) або має право вимагати припинення здійснення заходу державного нагляду (контролю) –».
 
Враховано частково    
    -95- Дроздик О.В.
У абзацах другому та третьому підпункту 3 пункту 5 законопроекту після слів «до проведення перевірки» доповнити словами «підстави якої визначені Законом»
 
Враховано    
    -96- Продан О.П.
У абзаці третьому пункту 3 частини 5 розділу І законопроекту слова «до проведення перевірки» замінити словами «до проведення передбаченої законом перевірки»
 
Враховано редакційно    
75. тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від п'ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян»;
 
-97- Лопушанський А.Я.
статтю 1886 доповнити новою частиною такого змісту:
«Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, -
тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб від ста до ста тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»
 
Відхилено   тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб від п'ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян»;
 
76. 4) статтю 221 після цифр «166-23» доповнити цифрами «166-24, «;
 
-98- Помазанов А.В.
У статті 221 цифри «166-24», розташовані після цифр «166-23» вилучити
 
Враховано      
    -99- Каплін С.М.
у статті 221 КУАП цифри та знак «166-24,» виключити
 
Враховано    
77. 5) абзац «центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері розвитку підприємництва, державної регуляторної політики, державної політики у сфері ліцензування, дозвільної системи (статті 166-10, 166-12, 166-21, 188-38, 188-45)» пункту 1 частини першої статті 255 після цифр «166-21» доповнити цифрами «166-24, «.
 
-100- Помазанов А.В.
У пункті першому частини першої статті 255 цифри «166-24», розташовані після цифр «166-21» вилучити.
 
Враховано   2) у пункті 2 частини першої статті 255 слова та цифри «частини перша - четверта статті 41» виключити.
3) у частині першій статті 230-1 слова «пов’язані з невиконанням законних вимог посадових осіб цих органів або створенням перешкод для діяльності цих органів» замінити словами «пов’язані з невиконанням законних вимог посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, та його територіальних органів або недопущенням посадових осіб цих органів до проведення перевірки, підстави якої визначені законом».
 
    -101- Каплін С.М.
у абзаці сімнадцятому підпункту 1 частини першої статті 255 КУАП цифри та знак «166-24,» виключити.
 
Враховано    
    -102- Каплін С.М.
у абзаці першому підпункту 2 частини першої статті 255 КУАП слова і цифри (частина перша- четверта статті 41» виключити
 
Враховано    
    -103- Острікова Т.Г.
Пункт 5 доповнити новим підпунктом такого змісту:
«1) у статті 41:
в абзаці другому частини третьої слова «від п’ятисот до однієї тисячі» замінити словами «від ста до трьохсот»;
в абзаці другому частини четвертої слова «від однієї тисячі до двох тисяч» замінити словами «від трьохсот до п’ятисот»;».
У зв’язку з чим підпункти 1-5 пункту 5 вважати відповідно підпунктами 2-6.
 
Відхилено    
    -104- Дроздик О.В.
Частину п’яту розділу 1 доповнити новим пунктом такого змісту:
«у частині першій статті 230-1 слова «пов’язані з невиконанням законних вимог посадових осіб цих органів або створення перешкод для діяльності цих органів» замінити словами «пов’язані з невиконанням законних вимог посадових осіб центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, та його територіальних органів або недопущення посадових осіб цих органів до проведення перевірки, підстави якої визначені законом».»
 
Враховано    
78. 6. Пункт 20 частини першої статті 5 Закону України «Про судовий збір» (Відомості Верховної Ради України, 2012 р., № 14, ст. 87 із наступними змінами) викласти в такій редакції:
 
-105- Мельник С.І.
Частину шосту Проекту Закону виключити
 
Відхилено   5. Пункт 20 частини першої статті 5 Закону України «Про судовий збір» (Відомості Верховної Ради України, 2012 р., № 14, ст. 87 із наступними змінами) включити в такій редакції:
 
79. «20) центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, на який покладені функції із здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення».
 
-106- Помазанов А.В.
У Законі України «Про судовий збір» (Відомості Верховної Ради України, 2012, № 14, ст.87):
Пункт двадцятий частини першої статті 5 викласти у наступній редакції:
«центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, на який покладені функції із здійснення державного нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення.»
 
Відхилено   «20) центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань нагляду та контролю за додержанням законодавства про працю, його територіальні органи».
 
    -107- Семенуха Р.С.
Пункт 6 розділу І проекту Закону викласти в такій редакції:
«6. Пункт 20 частини першої статті 5 Закону України «Про судовий збір» (Відомості Верховної Ради України, 2012 р., № 14, ст. 87 із наступними змінами) виключити».
 
Відхилено    
    -108- Дроздик О.В.
У абзаці 2 частини шостої розділу 1 слова та знаки «на який покладені функції із здійснення державного нагляду (контролю) за додержанням законодавства про працю та зайнятість населення» замінити словами «його територіальні органи».
 
Враховано    
80. ІІ. Прикінцеві положення
 
   ІІ. Прикінцеві положення
 
81. 1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через місяць з дня набрання ним чинності.
 
-109- Сольвар Р.М.
Пункт перший розділу другого законопроекту викласти у такій редакції:
«1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.»
 
Відхилено   1. Цей Закон набирає чинності через один місяць з дня його опублікування
 
    -110- Лопушанський А.Я.
частину першу викласти у такій редакції:
«1. Цей Закон вводиться в дію через місяць з дня, наступного за днем його опублікування»
 
Відхилено    
    -111- Голубов Д.І.
Пункт перший Розділу ІІ «Прикінцеві положення» проекту Закону викласти у такій редакції:
«Цей Закон набирає чинності через місяць з дня його опублікування».
 
Враховано    
    -112- Кобцев М.В.
Пункт перший Розділу ІІ «Прикінцеві положення» проекту Закону викласти у такій редакції:
«Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування».
 
Відхилено    
    -113- Острікова Т.Г.
Пункт 1 викласти в такій редакції:
«1. Цей Закон набирає чинності через місяць з дня його опублікування.».
 
Враховано    
82. 2. Кабінету Міністрів України у місячний строк з дня набрання чинності цим Законом:
 
-114- Лопушанський А.Я.
у частині другій слово «місячний» замінити словом «трьохмісячний»
 
Відхилено   2. Кабінету Міністрів України у місячний строк з дня опублікування цього Закону:
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.
 
    -115- Острікова Т.Г.
Пункт 2 викласти в такій редакції:
«2. Кабінету Міністрів України у місячний строк з дня опублікування цього Закону:
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.».
 
Враховано    
83. привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
 
      
84. забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.
 
-116- Логвинський Г.В.
Розмістити закони до яких вносяться зміни в хронологічному порядку, почавши з кодифікованих актів.
Обгрунтування:
Зокрема, згідно з правилами законодавчої техніки, якщо зміни і доповнення вносяться до декількох законів, вони розміщуються в хронологічному порядку.
 
Відхилено      
85. Голова Верховної Ради України

   Голова Верховної Ради України