Кількість абзаців - 24 Таблиця поправок


Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення та Кримінального кодексу України щодо відповідальності за незаконні дії стосовно державних нагород, незаконне носіння військової форми одягу та наругу над місцем поховання захисника с (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект
 
   Проект
 
1. ЗАКОН УКРАЇНИ
 
   ЗАКОН УКРАЇНИ
 
2. Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення та Кримінального кодексу України щодо відповідальності за незаконні дії стосовно державних нагород, незаконне носіння військової форми одягу та наругу над місцем поховання захисника суверенітету та територіальної цілісності України та деяких інших осіб
 
   Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення та Кримінального кодексу України щодо відповідальності за незаконні дії стосовно державних нагород, незаконне носіння військової форми одягу, наругу над місцем поховання захисника суверенітету та територіальної цілісності України, та деяких інших осіб
 
3. Верховна Рада України постановляє:
 
   Верховна Рада України постановляє:
 
4. І. Внести до Кодексу України про адміністративні правопорушення та Кримінального кодексу України такі зміни:
 
   І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
 
5. 1. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради Української РСР, 1984 р., додаток № 51, ст.1123):
 
   1. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст.1122):
 
6. 1) статтю 186-1 викласти у такій редакції:
 
-1- Гуляєв В.О.
Статтю 186-1 Незаконні дії щодо- державних нагород доповнити наступними словами «форменого одягу, знаків розрізнення».
 
Враховано частково (в частині зазначення назви статті у її чинній редакції)  статтю 186-1 викласти в такій редакції:
«Стаття 186-1.- Незаконні дії щодо- державних нагород
 
7. «Купівля, продаж, обмін чи інша оплатна передача ордена, медалі, нагрудного знака до почесного звання, а так само їх привласнення або носіння особою, яка не має на те права, чи незаконне зберігання –
 
-2- Тетерук А.А.
В статті 186-1 КУпАП (у редакції проекту Закону):
Частину 1 після слів «нагрудного знака до почесного звання,» доповнити словами «нагрудного знака лауреата державної премії, президентської відзнаки, орденської стрічки, стрічки медалей на планках»;
 
Враховано редакційно (у зв’язку з врахуванням поправки № 5 у частинах статті уніфіковано зазначення певних видів державних нагород, зокрема, «стрічки медалей на планках та без таких»)  Купівля, продаж, обмін чи інша оплатна передача ордена, медалі, нагрудного знака до почесного звання, нагрудного знака лауреата державної премії, президентської відзнаки, орденської стрічки, стрічки медалей на планках або без таких, а так само їх привласнення або носіння особою, яка не має на те права, чи незаконне зберігання –
 
    -3- Гуляєв В.О.
Частину 1 статті 186-і після слів: «чи незаконне зберігання» доповнити словами: «носіння військової форми одягу із знаками розрізнення військовослужбовців Збройних Сил України, форми одягу інших військових формувань, органів виконавчої та судової влади, знаків розрізнення, використання колористики «камуфляж» для військовослужбовців та осіб, які мають спеціальні звання, особами, які не мають на те права:
 
Відхилено (нелогічним та недоцільним є поєднання різних за своєю суттю та правовою природою об’єктів адмінправо- порушень, зокрема, право особи у сфері обігу державних нагород має подвійну природу (воно складається з особистого немайнового права особи, яке не може передаватися іншим особам та з іншого боку, у частині, що пов’язана з втіленням матеріальної цінності нагороди (майнова складова), це право може бути відчужене, але лише на законних підставах.   
    -4- Семенуха Р.С.
В абзаці другому підпункту 1 пункту 1 розділу І проекту Закону після слів та розділового знаку «почесного звання,» додати слова та розділовий знак «нагрудного знака лауреата державної премії, президентської відзнаки, орденської стрічки, стрічки медалей на планках,».
 
Враховано редакційно (у зв’язку з врахуванням поправки № 5 у частинах статті уніфіковано зазначення певних видів державних нагород, зокрема, «стрічки медалей на планках або без таких»)   
8. тягнуть за собою попередження або накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією відповідного ордена, медалі, нагрудного знака до почесного звання.
 
-5- Тетерук А.А.
В статті 186-1 КУпАП (у редакції проекту Закону):
Частину 1 після слів «неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з» доповнити словами «оплатним вилученням або»;
після слів «знака до почесного звання» доповнити словами «, нагрудного знака лауреата державної премії, президентської відзнаки, орденської стрічки, стрічки медалей на планках або без таких».
 
Враховано частково   тягнуть за собою попередження або накладення штрафу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією відповідного ордена, медалі, нагрудного знака до почесного звання, нагрудного знака лауреата державної премії, президентської відзнаки, орденської стрічки, стрічки медалей на планках або без таких.
 
    -6- Гуляєв В.О.
Частину 1 статті 186-і викласти у такій редакції: «тягнуть за собою попередження або накладання штрафу у розмірі від ста п’ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян; із конфіскацією відповідної форми одягу із знаками розрізнення військовослужбовців Збройних Сил України або інших військових формувань, утворених відповідно до законів України.»
 
Відхилено (нелогічним та недоцільним є поєднання різних за своєю суттю та правовою природою об’єктів адмінправо- порушень)   
    -7- Семенуха Р.С.
В абзаці третьому підпункту 1 пункту 1 розділу І проекту Закону слова «відповідного ордена, медалі, нагрудного знака до почесного звання» замінити словами «відповідної державної нагороди, орденської стрічки і стрічки медалей на планках».
 
Враховано частково (у зв’язку з врахуванням поправки № 5 у частинах статті уніфіковано зазначення певних видів державних нагород, зокрема, «стрічки медалей на планках або без таких»)   
    -8- Гуляєв В.О.
Частину 1 статті 186-і доповнити наступним:
«Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення,
тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі від двохсот до чотирьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від тридцяти до сорока годин.
Суд може, відповідно до положень статті 186-і цього Кодексу, застосовувати конфіскацію предметів, що є безпосередніми об'єктами злочинів, передбачених цим розділом.»
 
Відхилено (нелогічним та недоцільним є поєднання різних за своєю суттю та правовою природою об’єктів адмінправо- порушень)   
9. Незаконне виготовлення ордена, медалі, нагрудного знака до почесного звання, нагрудного знака лауреата державної премії, президентської відзнаки, орденської стрічки, стрічки медалей на планках з метою збуту або носіння особою, яка не має на це права, або носіння, збут підробленого ордена, медалі, нагрудного знака до почесного звання, нагрудного знака лауреата державної премії, президентської відзнаки, орденської стрічки, стрічки медалей на планках–
 
-9- Тетерук А.А.
Частину 2: після слів «метою збуту або носіння» доповнити словами «такої незаконно виготовленої державної нагороди»;
слова «або носіння, збут підробленого ордена, медалі, нагрудного знака до почесного звання, нагрудного знака лауреата державної премії, президентської відзнаки, орденської стрічки, стрічки медалей на планках» після слів «носіння особою, яка не має на це права» виключити;
 
Враховано частково   Незаконне виготовлення ордена, медалі, нагрудного знака до почесного звання, нагрудного знака лауреата державної премії, президентської відзнаки, орденської стрічки, стрічки медалей на планках або без таких з метою збуту або носіння такої незаконно виготовленої державної нагороди особою, яка не має на це права, або збут підробленого ордена, медалі, нагрудного знака до почесного звання, нагрудного знака лауреата державної премії, президентської відзнаки, орденської стрічки, стрічки медалей на планках або без таких -
 
10. тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією відповідної державної нагороди, орденської стрічки і стрічки медалей на планках.
 
-10- Тетерук А.А.
У частині 2: слова «відповідної державної нагороди» замінити словами «відповідного ордена, медалі, нагрудного знака до почесного звання, нагрудного знака лауреата державної премії, президентської відзнаки,».
 
Враховано редакційно   тягнуть за собою накладення штрафу від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією відповідного ордена, медалі, нагрудного знака до почесного звання, нагрудного знака лауреата державної премії, президентської відзнаки, орденської стрічки, стрічки медалей на планках або без таких.
 
11. Дії, передбачені частинами першою або другою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, -
 
   Дії, передбачені частинами першою або другою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі самі порушення, -
 
12. тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі від двохсот до чотирьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян»;
 
-11- Семенуха Р.С.
В абзаці сьомому підпункту 1 пункту 1 розділу І проекту Закону після слів «чотирьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян» додати слова «з конфіскацією відповідної державної нагороди, орденської стрічки і стрічки медалей на планках».
 
Враховано редакційно (у зв’язку з врахуванням поправки № 5 у частинах статті уніфіковано зазначення певних видів державних нагород, зокрема, «стрічки медалей на планках або без таких»)  тягнуть за собою накладення штрафу від двохсот до чотирьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією відповідного ордена, медалі, нагрудного знака до почесного звання, нагрудного знака лауреата державної премії, президентської відзнаки, орденської стрічки, стрічки медалей на планках або без таких»;
 
    -12- Тетерук А.А.
Частину 3 після слів «неоподатковуваних мінімумів доходів громадян» доповнити словами «з оплатним вилученням або конфіскацією відповідного ордена, медалі, нагрудного знака до почесного звання, нагрудного знака лауреата державної премії, президентської відзнаки, орденської стрічки, стрічки медалей на планках або без таких.».
Обґрунтування: Відповідно до висновку ГНЕУ до проекту Закону у ч.2 ст.186-1 КУпАП (у редакції проекту) встановлюється адміністративна відповідальність за таке діяння, як носіння ордена, медалі, нагрудного знака до почесного звання, нагрудного знака лауреата державної премії, президентської відзнаки, орденської стрічки, стрічки медалей на планках особою, яка не має на це права. Натомість, такі ж самі дії, вчинені щодо ордена, медалі, нагрудного знака до почесного звання вже передбачені законодавцем як самостійна підстава для притягнення винної особи до адміністративної відповідальності (ч.1 ст.186-1 КУпАП). Тобто у випадку прийняття законопроекту у пропонованій редакції застосування тієї чи іншої частини ст.186-1 КУпАП (у редакції проекту) заложитиме не від обставин справи про адміністративне правопорушення, а від суб’єктів правозастосування.
Окрім цього ГНЕУ звертає увагу авторів проекту Закону на те, що при внесенні змін до чинної редакції ст.186-1 КУпАП положення запропонованих у законопроекті ч. 2 та 3 цієї статті варто було б узгодити з положеннями ч.1 ст.186-1 КУпАП. Нелогічною виглядає пропозиція передбачити стягнення у виді конфіскації ордена, медалі, нагрудного знака до почесного звання, нагрудного знака лауреата державної премії, президентської відзнаки, орденської стрічки і стрічки медалей на планках виключно у санкціях ч. 1 та 2 ст.186-1 КУпАП (у редакції проекту). Так, якщо особа, до якої вже були застосовані адміністративні стягнення за ч. 1 або 2 ст.186-1 КУпАП, протягом року вчинить відповідні дії ще хоча б один раз, стягнення у виді конфіскації ордена, медалі, нагрудного знака до почесного звання, нагрудного знака лауреата державної премії, президентської відзнаки, орденської стрічки і стрічки медалей до неї застосовуватись не буде (ч.3 ст.186-1 КУпАП у редакції проекту).
Враховуючи вищевикладене пропонується в ч.1 ст.186-1 КУпАП (у редакції проекту) передбачити відповідальність за купівлю продаж, обмін чи іншу оплатну передачу ордена, медалі, нагрудного знака до нагрудного знака лауреата державної премії, президентської відзнаки, орденської стрічки, стрічки медалей на планках, а так само за їх привласнення або носіння особою, яка не має на те права, чи незаконне зберігання, а в ч.2 ст.186-1 КУпАП (у редакції проекту) відповідальність виключно за підроблення державних нагород: незаконне виготовлення, збут або носіння такої незаконно виготовленої нагороди.
Також пропонується санкції ч.3 ст.186-1 КУпАП (у редакції проекту) узгодити із санкціями, передбаченими ч. 1 та 2 ст.186-1 КУпАП (у редакції проекту).
 
Враховано частково    
    -13- Левченко Ю.В.
Абз.7 підпункту 1 пункту 1 розділу законопроекту доповнити словами «з конфіскацією відповідного ордена, медалі, нагрудного знака до почесного звання, державної нагороди, орденської стрічки і стрічки медалей на планках».
Обґрунтування: пропозиція потребує поправок, оскільки нелогічною виглядає пропозиція передбачити стягнення у виді конфіскації ордена, медалі, нагрудного знака до почесного звання, нагрудного знака лауреата державної премії, президентської відзнаки, орденської стрічки і стрічки медалей на планках виключно у санкціях ч. 1 та 2 ст.186-1 КУпАП (у редакції проекту). Так, якщо особа, до якої вже були застосовані адміністративні стягнення за частиною ч.1 або 2 ст.186-1 КУпАП, протягом року вчинить відповідні дії ще хоча б один раз, стягнення у виді конфіскації ордена, медалі, нагрудного знака до почесного звання, нагрудного знака лауреата державної премії, президентської відзнаки, орденської стрічки і стрічки медалей до неї застосовуватися не буде (ч.3. ст.186-1 КУпАП у редакції проекту).
Пропоную абз.7 підпункту 1 розділу 1 законопроекту доповнити словами «з конфіскацією відповідного ордена, медалі, нагрудного знака до почесного звання, державної нагороди, орденської стрічки і стрічки медалей на планках».
 
Враховано редакційно (у зв’язку з врахуванням поправки № 5 у частинах статті уніфіковано зазначення певних видів державних нагород, зокрема, «стрічки медалей на планках або без таких»)   
13. 2) доповнити статтею 186-8 такого змісту:
 
-14- Гуляєв В.О.
Статтю 186-8 вилучити.
 
Відхилено   2) доповнити статтею 186-8 такого змісту:
 
14. «Стаття 186-8. Незаконне носіння військової форми одягу із знаками розрізнення військовослужбовців
 
-15- Тетерук А.А.
В статті 186-8 КУпАП (у редакції проекту Закону):
у назві статті слово «Незаконне» замінити словами «Незаконна купівля, продаж, обмін чи інша оплатна передача або»;
 
Відхилено (такі діяння самі по собі не досягають того рівня суспільної шкідливості, щоб визнаватися адміністративним проступком)  «Стаття 186-8. Незаконне носіння військової форми одягу із знаками розрізнення військовослужбовців
 
15. Носіння військової форми одягу із знаками розрізнення військовослужбовців Збройних Сил України або інших військових формувань, утворених відповідно до законів України, особами, які не мають на це права, -
 
-16- Тетерук А.А.
Частину першу статті перед словами «Носіння військової форми одягу» доповнити словами «Незаконна купівля, продаж, обмін чи інша оплатна передача або».
 
Відхилено (такі діяння самі по собі не досягають того рівня суспільної шкідливості, щоб визнаватися адміністративним проступком)  Носіння військової форми одягу із знаками розрізнення військовослужбовців Збройних Сил України або інших військових формувань, утворених відповідно до законів України, особами, які не мають на це права, -
 
16. тягнуть за собою попередження або накладання штрафу у розмірі від ста п’ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян із конфіскацією відповідної форми одягу із знаками розрізнення військовослужбовців Збройних Сил України або інших військових формувань, утворених відповідно до законів України.
 
   тягне за собою попередження або накладення штрафу від ста п’ятдесяти до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян із конфіскацією відповідної форми одягу із знаками розрізнення військовослужбовців Збройних Сил України або інших військових формувань, утворених відповідно до законів України.
 
17. Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, -
 
   Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі самі порушення,-
 
18. тягнуть за собою накладення штрафу у розмірі від двохсот до чотирьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від тридцяти до сорока годин із конфіскацією відповідної форми одягу із знаками розрізнення військовослужбовців Збройних Сил України або інших військових формувань, утворених відповідно до законів України»;
 
-17- Семенуха Р.С.
Підпункт 2 пункту 1 розділу І проекту Закону доповнити абзацами сьомим та восьмим такого змісту:
«Не є порушенням, передбаченим частинами першою та другою цієї статті, та не тягне за собою адміністративної відповідальності:
носіння військової форми одягу особами, які у встановленому законодавством порядку отримали дозвіл на таке носіння для участі у театральній виставі, знімальному процесі фільму, заходах національно-патріотичного виховання дітей та молоді, заходах з відтворення історичних подій, направлених на підтримку авторитету Збройних сил України виключно під час підготовки та участі у зазначених заходах;
носіння військової форми одягу особами, які мають статус ветерана війни (учасника бойових дій, особи з інвалідністю внаслідок війни, учасника війни), за наявності посвідчення встановленого зразка.».
 
Відхилено (суперечить конституційному праву громадян на свободу художньої творчості, гарантованому ч.1 ст.54 Конституції України. Крім того, відповідно до абз.2 ст.1, аб.1 ч.3 ст.5 Закону «Про театри і театральну справу» визначено, що свобода творчості у сфері театрального мистецтва забезпечується наданням самостійності в організації та у виборі будь-яких мистецьких засобів для створення постановок)  тягнуть за собою накладення штрафу від двохсот до чотирьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або громадські роботи на строк від тридцяти до сорока годин, із конфіскацією відповідної форми одягу із знаками розрізнення військовослужбовців Збройних Сил України або інших військових формувань, утворених відповідно до законів України»;
3) у частинах першій і другій статті 218 цифри «« виключити;
4) у частині першій статті 219 цифри «« виключити;
 
    -18- Семенуха Р.С.
Пункт 1 розділу І проекту Закону доповнити новим підпунктом такого змісту з подальшою зміною нумерації підпунктів:
«__) у частинах першій та другій статті 218 цифру «« вилучити».
 
Враховано    
    -19- Семенуха Р.С.
Пункт 1 розділу І проекту Закону доповнити новим підпунктом такого змісту з подальшою зміною нумерації підпунктів:
«__) у статті 219 цифру «« вилучити».
 
Враховано    
19. 3) у статті 221 цифри «186-5 – 186-7» замінити цифрами «186-5 – 186-8».
 
-20- Семенуха Р.С.
У підпункті 3 пункту 1 розділу І проекту Закону перед словами та цифрами «цифри «186-5 – 186-7» замінити цифрами «186-5 – 186-8» додати слова «після цифри та розділового знаку «185-13,» додати цифру та розділовий знак «186-1,».
 
Враховано   5) статтю 221 після цифр «185-13» доповнити цифрами «186-1», а цифри «186-5 – 186-7» замінити цифрами «186-5 – 186-8».
 
    -21- Тетерук А.А.
Статтю 221 КУпАП (у редакції проекту Закону) після цифр «185-13» доповнити цифрами «186-1,».
Обґрунтування: Відповідно до висновку ГНЕУ у ч. 1 та 2 ст.186-1 КУпАП (у редакції проекту) передбачається застосування стягнень у виді конфіскації відповідних державних нагород, орденської стрічки і стрічки медалей на планках. Зважаючи на те, що відповідно до ч.1 ст.29 КУпАП конфіскація предмета, який став знаряддям вчинення або безпосереднім об’єктом адміністративного правопорушення, полягає в примусовій безоплатній передачі цього предмета у власність держави за рішенням суду, цілком обґрунтованою виглядала б пропозиція віднести розгляд справ про вчинення цих правопорушень до компетенції судів. Натомість, відповідних змін до статей 218, 219 та 221 КУпАП у законопроекті не запропоновано.
Згідно ч.1 ст.29 КУпАП конфіскація предмета, який став знаряддям вчинення або безпосереднім об’єктом адміністративного правопорушення, полягає в примусовій безоплатній передачі цього предмета у власність держави за рішенням суду, тому пропонується внести відповідні зміни до ст.221 КУпАП та передбачити, що справи за ст.186-1 КУпАП можуть розглядати районні, районні у місті, міські чи міськрайонні суди (судді).
 
Враховано    
20. 2. Частину другу статті 297 Кримінального кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., №25-26, ст. 131) викласти в такій редакції:
 
   2. Частину другу статті 297 Кримінального кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 25-26, ст. 131) викласти в такій редакції:
 
21. «2.Осквернення або руйнування братської могили чи могили Невідомого солдата, пам’ятника, спорудженого в пам’ять тих, хто боровся проти нацизму в роки Другої світової війни - радянських воїнів-визволителів, учасників партизанського руху, підпільників, жертв нацистських переслідувань, воїнів-інтернаціоналістів та миротворців, а також осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях, учасників Революції Гідності, борців за незалежність України у ХХ столітті -
 
-22- Левченко Ю.В.
В абз.2 пункту 2 розділу 1 законопроекту слова «відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях» замінити словами «відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації або іншої держави, визнаної Верховною Радою України агресором».
Обґрунтування: пропозиція вказати у диспозиції ч.2 ст.297 КК «Наруга над могилою, іншим місцем поховання або над тілом померлого» на агресію проти України лише Російської Федерації виглядає невдалою. Звертаємо увагу, що закон про кримінальну відповідальність має бути сталим, прийматися на тривалий період часу.
Окрім того, Російська Федерація вчинила агресію не лише на території Донецької та Луганської областей, а й на території Криму та територіальних водах України. Таким чином, не є доцільною згадка виключно про території Донецької та Луганської областей.
 
Враховано   «2. Осквернення або руйнування братської могили чи могили Невідомого солдата, пам’ятника, спорудженого в пам’ять тих, хто боровся проти нацизму в роки Другої світової війни - радянських воїнів-визволителів, учасників партизанського руху, підпільників, жертв нацистських переслідувань, воїнів-інтернаціоналістів та миротворців, а також осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України і брали безпосередню участь в антитерористичній операції, у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії Російської Федерації або іншої держави, визнаної Верховною Радою України агресором, учасників Революції Гідності, борців за незалежність України у ХХ столітті, -
 
22. караються обмеженням волі на строк від трьох до п’яти років або позбавленням волі на той самий строк».
 
   караються обмеженням волі на строк від трьох до п’яти років або позбавленням волі на той самий строк».
 
23. ІІ. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.

-23- Семенуха Р.С.
Розділ ІІ проекту Закону викласти в такій редакції: «ІІ. Прикінцеві положення
Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
Кабінету Міністрів України у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом:
забезпечити прийняття порядку надання дозволу на носіння військової форми одягу для участі у театральних виставах, знімальному процесі фільмів, заходах національно-патріотичного виховання дітей та молоді, заходах з відтворення історичних подій, направлених на підтримку авторитету Збройних сил України;
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.».
 
Відхилено (суперечить конституційному праву громадян на свободу художньої творчості, гарантованому ч.1 ст.54 Конституції України. Крім того, відповідно до абз.2 ст.1, аб.1 ч.3 ст.5 Закону «Про театри і театральну справу» визначено, що свобода творчості у сфері театрального мистецтва забезпечується наданням самостійності в організації та у виборі будь-яких мистецьких засобів для створення постановок)  ІІ. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.