Кількість абзаців - 57 Таблиця поправок


Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо посилення захисту суб'єктів господарювання від неправомірних дій або бездіяльності дозвільних органів (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект
 
   Проект
 
1. ЗАКОН УКРАЇНИ
 
   ЗАКОН УКРАЇНИ
 
2. Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо посилення захисту суб’єктів господарювання від неправомірних дій або бездіяльності дозвільних органів
 
   Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо посилення захисту суб’єктів господарювання від неправомірних дій або бездіяльності дозвільних органів
 
3. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
   Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
4. І. Внести зміни до про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122):
 
   І. Внести до про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122) такі зміни:
 
5. 1) статтю 166-10 викласти в такій редакції:
 
   1. Статтю 166-10 викласти в такій редакції:
 
6. «Стаття 166-10. Порушення вимог законодавства про дозвільну систему у сфері господарської діяльності
 
   «Стаття 166-10. Порушення вимог законодавства про дозвільну систему у сфері господарської діяльності
Порушення вимог законодавства про дозвільну систему у сфері господарської діяльності:
 
7. Неповідомлення або несвоєчасне повідомлення дозвільним органом суб'єкта господарювання або адміністратора про відмову у видачі документа дозвільного характеру, -
 
   неповідомлення або несвоєчасне повідомлення дозвільним органом суб'єкта господарювання або адміністратора про відмову у видачі документа дозвільного характеру;
 
8. тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб у розмірі двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
-1- Пташник В.Ю.
У абзаці четвертому пункту 1 розділу І (частина 1 статті 166-10) слова "двадцяти" замінити словами "від п’ятнадцяти до двадцяти"
 
Відхилено У зв’язку з виключенням норми на підставі відсутності обґрунтованих підстав для зміни підвідомчості справ про адмінправопору-шення та передачі частини з них від суду до Державної регуляторної служби України, а також на підставі врахування поправки № 24.     
    -2- Семенуха Р.С.
Маркевич Я.В.
Абзаци четвертий, шостий, восьмий, десятий, шістнадцятий, вісімнадцятий, двадцять другий, двадцять шостий пункту 1 розділу І законопроекту після слів «посадових осіб» доповнити словами «дозвільного органу, які відповідно до законодавства мають повноваження приймати рішення з питань видачі документів дозвільного характеру,»
 
Відхилено У зв’язку з виключенням норми на підставі відсутності обґрунтованих підстав для зміни підвідомчості справ про адмінправопору-шення та передачі частини з них від суду до Державної регуляторної служби України, а також на підставі врахування поправки № 24.   
9. Порушення дозвільним органом встановлених законом строків видачі (переоформлення, анулювання) або відмови у видачі документа дозвільного характеру чи реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання, -
 
   порушення дозвільним органом встановлених законом строків видачі, переоформлення, анулювання, відмови у видачі документа дозвільного характеру, реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства;
 
10. тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб у розмірі тридцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
-3- Пташник В.Ю.
У абзаці шостому пункту 1 розділу І (частина 2 статті 166-10) слова "тридцяти" замінити словами "від двадцяти до тридцяти"
 
Відхилено У зв’язку з виключенням норми на підставі відсутності обґрунтованих підстав для зміни підвідомчості справ про адмінправопору-шення та передачі частини з них від суду до Державної регуляторної служби України, а також на підставі врахування поправки № 24.     
11. Невнесення чи несвоєчасне внесення дозвільним органом в установлені законом строки до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань прийнятих відповідно до закону рішень, поданих до дозвільного органу заяв і декларацій відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства та іншої інформації про документи дозвільного характеру і декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства, що необхідна для ведення зазначеного реєстру, -
 
   невнесення або несвоєчасне внесення дозвільним органом у встановлені законом строки до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань прийнятих відповідно до закону рішень, поданих до дозвільного органу заяв і декларацій відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства та іншої інформації про документи дозвільного характеру і декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства, необхідної для ведення зазначеного реєстру;
 
12. тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб у розмірі сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
-4- Пташник В.Ю.
У абзаці восьмому пункту 1 розділу І (частина 3 статті 166-10) слова "сорока" замінити словами "від тридцяти до сорока"
 
Відхилено У зв’язку з виключенням норми на підставі відсутності обґрунтованих підстав для зміни підвідомчості справ про адмінправопору-шення та передачі частини з них від суду до Державної регуляторної служби України, а також на підставі врахування поправки № 24.     
13. Відмова дозвільного органу у прийомі документів суб’єкта господарювання на отримання документа дозвільного характеру або у реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства, -
 
-5- Тимошенко Ю.В.
Абзац дев’ятий перед словом «відмова» доповнити словом «безпідставна»
 
Відхилено У зв’язку з виключенням норми на підставі відсутності обґрунтованих підстав для зміни підвідомчості справ про адмінправопору-шення та передачі частини з них від суду до Державної регуляторної служби України, а також на підставі врахування поправки № 24.     
    -6- Семенуха Р.С.
Маркевич Я.В.
Абзац дев’ятий пункту 1 розділу І законопроекту викласти в такій редакції:
«Відмова дозвільного органу у прийомі документів суб’єкта господарювання на отримання документа дозвільного характеру або у реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства, вимагання не передбачених законом даних або документів, які суб’єкту господарювання необхідно подати для одержання документа дозвільного характеру, -»
 
Відхилено У зв’язку з виключенням норми на підставі відсутності обґрунтованих підстав для зміни підвідомчості справ про адмінправопору-шення та передачі частини з них від суду до Державної регуляторної служби України, а також на підставі врахування поправки № 24.   
    -7- Левченко Ю.В.
Іллєнко А.Ю.
Головко М.Й.
Осуховський О.І.
Марченко О.О.
Абзац 9 пункту 1 розділу 1 Законопроекту після слова «прийомі» доповнити текстом наступного змісту «оформлених відповідно до чинного законодавства»
 
Відхилено У зв’язку з виключенням норми на підставі відсутності обґрунтованих підстав для зміни підвідомчості справ про адмінправопору-шення та передачі частини з них від суду до Державної регуляторної служби України, а також на підставі врахування поправки № 24.   
14. тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб у розмірі п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
-8- Пташник В.Ю.
У абзаці десятому пункту 1 розділу І (частина 4 статті 166-10) слова "п’ятдесяти" замінити словами "від сорока до п’ятдесяти"
 
Відхилено У зв’язку з виключенням норми на підставі відсутності обґрунтованих підстав для зміни підвідомчості справ про адмінправопору-шення та передачі частини з них від суду до Державної регуляторної служби України, а також на підставі врахування поправки № 24.     
15. Дії, передбачені частинами першою - четвертою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, -
 
      
16. тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб від ста до ста п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
-9- Семенуха Р.С.
Маркевич Я.В.
Абзац дванадцятий пункту 1 розділу І законопроекту викласти в такій редакції:
«тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб дозвільного органу, які відповідно до законодавства мають повноваження приймати рішення з питань видачі документів дозвільного характеру, від ста до ста п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю строком на один рік.»
 
Відхилено У зв’язку з виключенням норми на підставі відсутності обґрунтованих підстав для зміни підвідомчості справ про адмінправопору-шення та передачі частини з них від суду до Державної регуляторної служби України, а також на підставі врахування поправки № 24.     
17. Безпідставна відмова адміністратора суб'єкту господарювання у прийнятті заяви для одержання документа дозвільного характеру та документів, що додаються до неї, -
 
-10- Левченко Ю.В.
Іллєнко А.Ю.
Головко М.Й.
Осуховський О.І.
Марченко О.О.
Абзац 13 пункту 1 розділу 1 Законопроекту викласти в наступній редакції:
«Безпідставна відмова адміністратора суб’єкту господарювання у прийнятті належно оформленої заяви для одержання документа дозвільного характеру та оформлених відповідно до чинного законодавства документів, що додаються до неї, -»
 
Відхилено Зайве уточнення  безпідставна відмова адміністратора суб'єкту господарювання у прийнятті заяви для одержання документа дозвільного характеру та документів, що додаються до неї;
 
18. тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від п’ятнадцяти до двадцяти п’яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
-11- Пташник В.Ю.
Виключити у абзаці чотирнадцятому пункту 1 розділу І (частина 6 статті 166-10) слова "на посадових осіб"
 
Відхилено У зв’язку з виключенням норми на підставі відсутності обґрунтованих підстав для зміни підвідомчості справ про адмінправопору-шення та передачі частини з них від суду до Державної регуляторної служби України, а також на підставі врахування поправки № 24.     
19. Видача дозвільним органом документа дозвільного характеру без одержання погоджень, висновків та інших документів, які згідно закону є необхідними для видачі документа дозвільного характеру, -
 
-12- Левченко Ю.В.
Іллєнко А.Ю.
Головко М.Й.
Осуховський О.І.
Марченко О.О.
Абзац 15 пункту 1 розділу 1 Законопроекту перед словосполученням «без одержання погоджень» наступними словами «в порушення вимог чинного законодавства або із порушенням установленого порядку видачі документа дозвільного характеру чи», а також доповнити словами «та/або у випадку невідповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства».
 
Відхилено Зайве уточнення, що ускладнює праворозуміння  видача дозвільним органом документа дозвільного характеру без одержання погоджень, висновків та інших документів, необхідних згідно із законом для видачі документа дозвільного характеру;
 
20. тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від двадцяти п’яти до тридцяти п’яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
-13- Левченко Ю.В.
Іллєнко А.Ю.
Головко М.Й.
Осуховський О.І.
Марченко О.О.
В абзаці 16 пункту 1 розділу 1 Законопроекту слова «двадцяти п’яти до тридцяти п’яти» замінити словами «двох тисяч до трьох тисяч»
 
Відхилено У зв’язку з виключенням норми на підставі відсутності обґрунтованих підстав для зміни підвідомчості справ про адмінправопору-шення та передачі частини з них від суду до Державної регуляторної служби України, а також на підставі врахування поправки № 24.  відмова дозвільного органу суб’єкту господарювання у видачі, переоформленні, анулюванні документа дозвільного характеру з підстав, не передбачених законом;
 
21. Відмова дозвільного органу у видачі документа дозвільного характеру при повторному розгляді документів суб'єкта господарювання з причин, раніше не зазначених у письмовому повідомленні заявнику (за винятком неусунення заявником чи усунення в неповному обсязі причин, що стали підставою для попередньої відмови), -
 
-14- Левченко Ю.В.
Іллєнко А.Ю.
Головко М.Й.
Осуховський О.І.
Марченко О.О.
Абзац 17 пункту 1 розділу 1 Законопроекту після слів «що стали підставою для попередньої відмови» доповнити текстом наступного змісту:
«, або внесення змін до раніше поданих документів, подання нових документів суб’єктом господарювання чи звернення суб’єкта господарювання з новою підставою (наміром) для отримання документа дозвільного характеру»
 
Відхилено Не стосується предмету запропонованому в першому читані складу правопорушення  відмова дозвільного органу суб’єкту господарювання у видачі документа дозвільного характеру при повторному розгляді документів суб’єкта з причин, раніше не зазначених у письмовому повідомленні заявнику (крім неусунення заявником чи усунення не в повному обсязі причин, що стали підставою для попередньої відмови);
 
    -15- Левченко Ю.В.
Іллєнко А.Ю.
Головко М.Й.
Осуховський О.І.
Марченко О.О.
Абзац 23 пункту 1 розділу 1 Законопроекту після слів «що стали підставою для попередньої відмови» доповнити текстом наступного змісту:
«або із перевищенням повноважень»
 
Відхилено У зв’язку з виключенням норми на підставі відсутності обґрунтованих підстав для зміни підвідомчості справ про адмінправопору-шення та передачі частини з них від суду до Державної регуляторної служби України, а також на підставі врахування поправки № 24.   
22. тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від тридцяти п’яти до сорока п’яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
      
23. Видача дозвільним органом документа дозвільного характеру, необхідність одержання якого не встановлена законом або який не внесено до переліку документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності, затвердженого законом, -
 
   видача дозвільним органом документа дозвільного характеру, необхідність одержання якого не встановлена законом;
 
24. тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від сорока п’яти до п’ятдесяти п’яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
      
25. Анулювання документа дозвільного характеру дозвільним органом з підстав, не встановлених законом, -
 
-16- Левченко Ю.В.
Іллєнко А.Ю.
Головко М.Й.
Осуховський О.І.
Марченко О.О.
В абзаці 21 пункту 1 розділу 1 Законопроекту слово «законом» замінити на «законодавством»
 
Відхилено Відповідно до ст.4 Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» вичерпний перелік підстав для відмови у видачі, переоформлення, анулювання документа дозвільного характеру встановлюється виключно законами.  анулювання документа дозвільного характеру дозвільним органом з підстав, не передбачених законом, -
 
26. тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від п’ятдесяти п’яти до шістдесяти п’яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
   тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
27. Прийняття рішень щодо видачі (переоформлення, анулювання) документа дозвільного характеру органами, які відповідно до закону не уповноважені їх видавати, -
 
-17- Гуляєв В.О.
Частину одинадцяту статті 166-10 КУпАП «Прийняття рішень щодо видачі (переоформлення, анулювання) документа дозвільного характеру органами, які відповідно до закону не уповноважені їх видавати, -
тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від шістдесяти п’яти до сімдесяти п’яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.» виключити
 
Відхилено У зв’язку з виключенням норми на підставі відсутності обґрунтованих підстав для зміни підвідомчості справ про адмінправопору-шення та передачі частини з них від суду до Державної регуляторної служби України, а також на підставі врахування поправки № 24.     
    -18- Пташник В.Ю.
Виключити абзаци двадцять три та двадцять чотири пункту 1 розділу І (частину 11 статті 166-10)
 
Враховано    
28. тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від шістдесяти п’яти до сімдесяти п’яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
      
29. Відмова дозвільного органу суб'єкту господарювання у видачі (переоформленні, анулюванні) документа дозвільного характеру з підстав, не передбачених законом, -
 
-19- Левченко Ю.В.
Іллєнко А.Ю.
Головко М.Й.
Осуховський О.І.
Марченко О.О.
В абзаці 25 пункту 1 розділу 1 Законопроекту слово «законом» замінити на «законодавством»
 
Відхилено У зв’язку з виключенням норми на підставі відсутності обґрунтованих підстав для зміни підвідомчості справ про адмінправопору-шення та передачі частини з них від суду до Державної регуляторної служби України, а також на підставі врахування поправки № 24.     
30. тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від сімдесяти п’яти до вісімдесяти п’яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
      
31. Стягнення дозвільним органом за видачу (переоформлення, анулювання) документа дозвільного характеру не передбачених законом платежів або вимагання сплати будь-яких додаткових коштів, -
 
-20- Пташник В.Ю.
Виключити абзаци двадцять сім та двадцять вісім пункту 1 розділу І (частину 13 статті 166-10)
 
Враховано      
32. тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб від дев’яноста до ста десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
-21- Семенуха Р.С.
Маркевич Я.В.
Пункт 1 розділу І законопроекту після абзацу двадцять восьмого доповнити абзацами такого змісту:
«Невиконання дозвільним органом припису про усунення недоліків та порушень вимог законодавства з питань видачі документів дозвільного характеру, виявлених під час проведення перевірки спеціально уповноваженим органом з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності, у строки, установлені в приписі, -
тягне за собою накладення штрафу на керівника дозвільного органу від ста до ста десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»
 
Відхилено У зв’язку з виключенням норми на підставі відсутності обґрунтованих підстав для зміни підвідомчості справ про адмінправопору-шення та передачі частини з них від суду до Державної регуляторної служби України, а також на підставі врахування поправки № 24.     
33. Дії, передбачені частинами шостою - тринадцятою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, -
 
-22- Пташник В.Ю.
У абзаці двадцять дев`ять та тридцять пункту 1 розділу І (частині 14 статті 166-10):
слово "тринадцятою" замінити словом "одинадцятою";
виключити слова "на посадових осіб".
 
Враховано редакційно   Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі самі порушення, -
 
    -23- Семенуха Р.С.
Маркевич Я.В.
В абзаці двадцять дев’ятому слово «тринадцятою» замінити словом «чотирнадцятою»
 
Враховано редакційно    
34. тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб від ста десяти до ста сімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»;
 
-24- Продан О.П.
Пункт 1 розділу І проекту викласти в такій редакції:
«1. Статтю 166-10 викласти в такій редакції:
«Стаття 166-10. Порушення вимог законодавства про дозвільну систему у сфері господарської діяльності
Порушення вимог законодавства про дозвільну систему у сфері господарської діяльності:
неповідомлення або несвоєчасне повідомлення дозвільним органом суб'єкта господарювання або адміністратора про відмову у видачі документа дозвільного характеру;
порушення дозвільним органом встановлених законом строків видачі, переоформлення, анулювання, відмови у видачі документа дозвільного характеру, реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства;
невнесення чи несвоєчасне внесення дозвільним органом в установлені законом строки до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань прийнятих відповідно до закону рішень, поданих до дозвільного органу заяв і декларацій відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства та іншої інформації про документи дозвільного характеру і декларації відповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства, необхідної для ведення зазначеного реєстру;
безпідставна відмова адміністратора суб'єкту господарювання у прийнятті заяви для одержання документа дозвільного характеру та документів, що додаються до неї;
видача дозвільним органом документа дозвільного характеру без одержання погоджень, висновків та інших документів, необхідних згідно з законом для видачі документа дозвільного характеру;
відмова дозвільного органу суб'єкту господарювання у видачі, переоформленні, анулюванні документа дозвільного характеру з підстав, не передбачених законом;
відмова дозвільного органу у видачі документа дозвільного характеру при повторному розгляді документів суб'єкта господарювання з причин, раніше не зазначених у письмовому повідомленні заявнику (крім неусунення заявником чи усунення не в повному обсязі причин, що стали підставою для попередньої відмови);
видача дозвільним органом документа дозвільного характеру, необхідність одержання якого не встановлена законом;
анулювання документа дозвільного характеру дозвільним органом з підстав, непередбачених законом -
тягне за собою накладення штрафу на посадових осіб дозвільного органу від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі самі порушення, -
тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб від ста до ста п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян»;
Обгрунтування:
З метою дотримання усталеної практики конструювання норм законодавства про адміністративні правопорушення, яка передбачає співставність відповідальності за вчинюване діяння з рівнем суспільної шкідливості такого діяння, а також узгодження норм проекту Закону України «Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо посилення захисту суб'єктів господарювання від неправомірних дій або бездіяльності дозвільних органів», реєстр. №7373, з положеннями Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», надаю нижче нову редакцію поправок до проекту Закону України «Про внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо посилення захисту суб'єктів господарювання від неправомірних дій або бездіяльності дозвільних органів», реєстр. №7373.
 
Враховано   тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб від ста до ста п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян».
 
    -25- Семенуха Р.С.
Маркевич Я.В.
Пункт 1 розділу І законопроекту доповнити абзацами такого змісту:
«Дії, передбачені частинами другою-четвертою, шостою, восьмою, десятою – тринадцятою цієї статті, якщо такі дії завдали великої матеріальної шкоди суб'єкту господарювання, -
тягнуть за собою накладення штрафу на посадових осіб від п'ятисот до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю строком на один рік.
Примітка. Матеріальна шкода вважається великою, якщо вона у п'ятсот і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян.»
 
Відхилено У зв’язку з тим, що дане питання вирішується у цивільно-правовому порядку.   
    -26- Гуляєв В.О.
Статтю 166-10. Порушення вимог законодавства про дозвільну систему у сфері господарської діяльності доповнити наступним пунктом:
«посадовими особами вважаються керівники та заступники керівників державних органів та їх апарату, інші державні службовці, на яких законами або іншими нормативними актами покладено здійснення організаційно-розпорядчих та консультативно-дорадчих функцій.»
 
Відхилено гідно з запропонованим визначенням певна категорія посадових осіб органів місцевого самоврядування не понесе відповідальності   
    -27- Яценко А.В.
Розділ І Законопроекту доповнити новим пунктом такого змісту:
«_) доповнити новою статтею -26 такого змісту:
«Стаття -26 Незаконне перешкоджання та/або втручання у господарські відносини, господарську діяльність суб'єктів господарювання
Незаконне перешкоджання та/або втручання Кабінетом Міністрів України, органами виконавчої влади, державними колегіальними органами, органами місцевого самоврядування, правоохоронними органами, їх посадовими особами у господарські відносини, господарську діяльність суб'єктів господарювання, а також прийняття правових актів, як нормативних, так і індивідуальної дії, які встановлюють неправомірні (не передбачені законом) обмеження та вимоги щодо господарських відносин або господарської діяльності, у тому числі стосовно обігу товарів, робіт, послуг, цін, тарифів, розмірів плати, комісії, націнок, доплат, перерахування плати суб’єктам господарювання, здійснення розрахунків за їх товари, роботи, послуги.
тягне за собою накладення штрафу від тисячі до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дії, передбачені частинами першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, -
тягнуть за собою накладення штрафу від двох тисяч до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
Відхилено Суперечить ч. 1 ст. 116 ЗУ «Про Реєстр.картка №12) є фізична особа. В кодексі є випадки, коли відповідальність покладається на посадову особу, але покладання відповідальності на Кабінет Міністрів України, колегіальні органи, як це пропонується у даній статті є неприпустимим, оскільки відповідальність носить лише індивідуальний характер.   
35. 2) у цифри «« замінити словами та цифрами «статтями , частинами п’ятою – тринадцятою статті , статтями , «;
 
-28- Пташник В.Ю.
У пункті 2 розділу І слова "тринадцятою" замінити словом "одинадцятою"
 
Відхилено У зв’язку з виключенням норми та прийняття поправки № 31.     
    -29- Яценко А.В.
Пункт 2) викласти в такій редакції:
«2) у цифри «« замінити словами та цифрами «статтями , частинами п’ятою – тринадцятою статті , статтями , «, після цифр «-25» доповнити цифрами «-26»
 
Відхилено зв’язку з виключенням норми та прийняття поправки № 31. Крім того, поправка про доповнення законопроекту новою статтею -26, суперечить ч. 1 ст. 116 ЗУ «Про Регламент Верховної Ради України».   
36. 3) доповнити новою статтею 244-22 такого змісту:
 
      
37. «Стаття 244-22. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну регуляторну політику, політику з питань нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, ліцензування та дозвільної системи у сфері господарської діяльності та дерегуляції господарської діяльності
 
      
38. Центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну регуляторну політику, політику з питань нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, ліцензування та дозвільної системи у сфері господарської діяльності та дерегуляції господарської діяльності, розглядає справи про адміністративні правопорушення, пов’язані з порушенням законодавства про дозвільну систему у сфері господарської діяльності (частини перша - четверта статті 166-10).
 
      
39. Від імені центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну регуляторну політику, політику з питань нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, ліцензування та дозвільної системи у сфері господарської діяльності та дерегуляції господарської діяльності, розглядати справи про адміністративні правопорушення і накладати адміністративні стягнення мають право керівник центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну регуляторну політику, політику з питань нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, ліцензування та дозвільної системи у сфері господарської діяльності та дерегуляції господарської діяльності, його заступники, а також інші уповноважені керівником посадові особи цього органу.»;
 
-30- Продан О.П.
У абзаці четвертому частини 3 розділу І законопроекту слова «, а також інші уповноважені керівником посадові особи цього органу» вилучити.
 
Відхилено зв’язку з виключенням норми та прийняття поправки № 31.     
    -31- Продан О.П.
Пункти 2 та 3 розділу І проекту виключити.
Відповідно пункт 4 розділу І вважати пунктом 2.
 
Враховано    
40. 4) у частині першій статті 255:
 
   2. У частині першій статті 255:
 
41. а) у пункті 1:
 
      
42. в абзаці «міських рад міст обласного або республіканського Автономної Республіки Крим значення (їх виконавчих органів), районних і районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій – державні адміністратори (частина друга статті 166-10 – в частині порушення місцевим дозвільним органом строків прийняття рішення про видачу документа дозвільного характеру)» слова «державні адміністратори (частина друга статті 166-10 – в частині порушення місцевим дозвільним органом строків прийняття рішення про видачу документа дозвільного характеру)» замінити словами «адміністратори (частини перша - п’ята статті 166-10 за умови, що адміністративне правопорушення вчинено при наданні адміністративної послуги через центр надання адміністративних послуг, в якому здійснює свою діяльність відповідний адміністратор)»;
 
-32- Гуляєв В.О.
У частині першої статті 255 після слів «Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій» доповнити словами: «селищних рад та об’єднаних територіальних громад» і далі за текстом
 
Відхилено В чинному законодавстві немає норми, яка б передбачала складання протоколів про адміністративні правопорушення об’єднанням територіальних громад  1) в абзаці «міських рад міст обласного або республіканського Автономної Республіки Крим значення (їх виконавчих органів), районних і районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій – державні адміністратори (частина друга статті 166-10 – в частині порушення місцевим дозвільним органом строків прийняття рішення про видачу документа дозвільного характеру)» пункту 1 слова «державні адміністратори (частина друга статті 166-10 – в частині порушення місцевим дозвільним органом строків прийняття рішення про видачу документа дозвільного характеру)» замінити словами «адміністратори (стаття 166-10 у разі вчинення порушення при наданні адміністративної послуги через центр надання адміністративних послуг, в якому здійснює свою діяльність відповідний адміністратор)»;
 
    -33- Продан О.П.
Пункт 4 розділу І проекту викласти у такій редакції:
2) У частині першій статті 255:
а) в абзаці «міських рад міст обласного або республіканського Автономної Республіки Крим значення (їх виконавчих органів), районних і районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій – державні адміністратори (частина друга статті 166-10 – в частині порушення місцевим дозвільним органом строків прийняття рішення про видачу документа дозвільного характеру)» пункту 1 слова «державні адміністратори (частина друга статті 166-10 – в частині порушення місцевим дозвільним органом строків прийняття рішення про видачу документа дозвільного характеру)» замінити словами «адміністратори (статті 166-10 у разі вчинення порушення при наданні адміністративної послуги через центр надання адміністративних послуг, в якому здійснює свою діяльність відповідний адміністратор)».
 
Враховано    
    -34- Пташник В.Ю.
У підпункті а) пункту 4 розділу І слово "адміністратори" замінити словами "керівники центрів надання адміністративних послуг", слово "адміністратор" замінити словом "керівник"
 
Відхилено Відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності» та Постанови КМУ №118 від 20 лютого 2013 р. керівники центрів надання адміністративних послуг не наділені повноваженнями складати протоколи.   
43. б) у пункті 9:
 
   2) у пункті 9:
 
44. абзац перший викласти в такій редакції:
 
   абзац перший викласти в такій редакції:
 
45. «9) представники громадських об’єднань або органів громадської самодіяльності, консультативно-дорадчих органів при Кабінеті Міністрів України, відповідних центральних органах виконавчої влади, місцевих державних адміністраціях:»;
 
-35- Продан О.П.
Абзац третій пункту б) частини 4 розділу І законопроекту викласти в такій редакції:
«9) представники громадських об’єднань або органів громадської самодіяльності, консультативно-дорадчих органів при Кабінеті Міністрів України, консультативно-дорадчих органів при визначених цим Законом центральних органах виконавчої влади та/або місцевих державних адміністраціях:»
 
Враховано частково   «9) представники громадських об’єднань або органів громадської самодіяльності, консультативно-дорадчих органів при Кабінеті Міністрів України, відповідних центральних органах виконавчої влади, місцевих державних адміністраціях»;
 
    -36- Продан О.П.
у пункті 9:
абзац перший викласти в такій редакції:
«9) представники громадських об’єднань або органів громадської самодіяльності, консультативно-дорадчих органів при Кабінеті Міністрів України, відповідних центральних органах виконавчої влади, місцевих державних адміністраціях:
доповнити абзацами сьомим - десятим такого змісту:
«члени Ради підприємців при Кабінеті Міністрів України (стаття 166-10);
члени консультативно-дорадчих органів Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласної, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій (стаття 166-10);
члени консультативно-дорадчих органів при центральному органі виконавчої влади, що забезпечує формування і реалізує державну економічну політику (стаття 166-10);
члени консультативно-дорадчих органів при центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності (стаття 166-10)».
 
Враховано    
46. доповнити новими абзацами такого змісту:
 
-37- Пташник В.Ю.
Виключити у підпункті б) пункту 4 розділу І абзаци 4-9 (щодо доповнення пункту 9 статті 255 новими абзацами)
 
Відхилено   доповнити абзацами сьомим - десятим такого змісту:
 
    -38- Семенуха Р.С.
Маркевич Я.В.
Підпункт «б» пункту 4 розділу І законопроекту після абзацу четвертого доповнити абзацом такого змісту:
«бізнес-омбудсмен, заступник бізнес-омбудсмена (стаття 166-10);»
 
Відхилено Законопроект «Про Установу бізнес-омбудсмена» тільки готується до другого читання. На даний час бізнес-омбудсмен не наділений повноваженнями складати протоколи, його рішення носять рекомендаційний характер   
47. «член Ради підприємців при Кабінеті Міністрів України (стаття 166-10);
 
-39- Продан О.П.
У абзаці п’ятому пункту б) частини 4 розділу І законопроекту слово «член» замінити словом «члени»
 
Враховано   «члени Ради підприємців при Кабінеті Міністрів України (стаття 166-10);
 
48. член регіональної ради підприємців в Автономній Республіці Крим, областях, місті Києві та Севастополі (стаття 166-10);
 
-40- Продан О.П.
Абзац шостий пункту б) частини 4 розділу І законопроекту викласти в такій редакції:
«члени консультативно-дорадчих органів Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації (стаття 166-10);»
 
Враховано   члени консультативно-дорадчих органів Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласної, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій (стаття 166-10);
 
49. представник громадського об’єднання суб’єктів господарювання (стаття 166-10);
 
-41- Продан О.П.
Абзац сьомий пункту б) частини 4 розділу І законопроекту виключити
 
Враховано      
50. член громадської ради при центральному органі виконавчої влади, що забезпечує формування і реалізує державну економічну політику (стаття 166-10);
 
-42- Продан О.П.
У абзаці восьмому пункту б) частини 4 розділу І законопроекту слова «член громадської ради» замінити словами «члени консультативно-дорадчих органів»
 
Враховано   члени консультативно-дорадчих органів при центральному органі виконавчої влади, що забезпечує формування і реалізує державну економічну політику (стаття 166-10);
 
51. член громадської ради при центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності (стаття 166-10).».
 
-43- Продан О.П.
У абзаці дев’ятому пункту б) частини 4 розділу І законопроекту слова «член громадської ради» замінити словами «члени консультативно-дорадчих органів»
 
Враховано   члени консультативно-дорадчих органів при центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності (стаття 166-10)».
 
    -44- Яценко А.В.
Пункт 4) доповнити підпунктом в) такого змісту:
«у пункті 11 після слова «статті» доповнити цифрами «166-26»
 
Відхилено Запропонована норма є неконституційною, оскільки відповідно до ст.131-1 Конституції України функції прокуратури є: підтримання публічного обвинувачення в суді, організацію і процесуальне керівництво досудовим розслідуванням, представництво інтересів держави в суді. У КУпАП прокурор може складати протоколи виключно по корупційним злочинам. У зв’язку з відхиленням поправки про доповнення законопроекту новою статтею -26, як такій що суперечить ч.1 ст.116 ЗУ «Про Регламент Верховної Ради України».   
52. ІІ. Прикінцеві положення
 
-45- Левченко Ю.В.
Іллєнко А.Ю.
Головко М.Й.
Осуховський О.І.
Марченко О.О.
Законопроект доповнити новим розділом 2 в наступній редакції:
«ІІ. Кримінальний кодекс України (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2001, № 25-26, ст.131) доповнити новою статтею 234-1 наступного змісту:
«Стаття 234-1. Порушення вимог законодавства про дозвільну систему у сфері господарської діяльності
1. Видача дозвільним органом документа дозвільного характеру у випадку невідповідності матеріально-технічної бази суб'єкта господарювання вимогам законодавства, якщо така невідповідність спричинила середньої тяжкості ушкодження хоча б одній особі або заподіяння істотної майнової шкоди,-
карається позбавленням волі на строк від трьох до п’яти років.
2. Ті самі дії, якщо вони спричинили тяжкі тілесні ушкодження чи заподіяли майнову шкоду у великих розмірах, -
караються позбавленням волі на строк від п’яти до десяти років.
3. Ті самі дії, якщо вони спричинили смерть хоча б однієї особи, -
караються позбавленням волі на строк від десяти років.
Примітка. Істотною майновою шкодою у цій статті, якщо вона полягає у заподіянні матеріальних збитків, вважається така шкода, яка в сто і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян а у великих розмірах - якщо вона в двісті п'ятдесят і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян.»
Відповідно розділ 2 вважати розділом 3.
 
Відхилено уперечить ч. 1 ст. 116 ЗУ «Про Регламент Верховної Ради України»  ІІ. Прикінцеві положення
 
53. 1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
 
-46- Продан О.П.
Частину 1 розділу ІІ законопроекту викласти у такій редакції:
«1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2019 року.»
 
Відхилено У зв’язку з прийняттям поправки № 48.  1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2020 року.
 
54. 2. Кабінету Міністрів України у місячний строк з дня набрання чинності цим Законом:
 
   2. Кабінету Міністрів України у місячний строк з дня набрання чинності цим Законом:
 
55. привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
 
   привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
 
56. забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.

-47- Продан О.П.
Розділ ІІ законопроекту доповнити частиною третьою:
«3. Державній регуляторній службі України забезпечити добровільне навчання представників громадських об’єднань та/або членів консультативно-дорадчих органів при центральному органі виконавчої влади, що забезпечує формування і реалізує державну економічну політику, при центральному органі виконавчої влади, що реалізує державну політику з питань дозвільної системи у сфері господарської діяльності, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласної, Київської та Севастопольської міської державної адміністрації, які мають право складати протоколи про адміністративні правопорушення, передбачені статтею 166-10 Кодексу України про адміністративні правопорушення.»
 
Відхилено У зв’язку з прийняттям поправки № 48.  забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом;
забезпечити організацію заходів, спрямованих на реалізацію цього Закону.

    -48- Продан О.П.
Розділ ІІ законопроекту викласти в такій редакції:
«1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2020 року.
2. Кабінету Міністрів України у місячний строк з дня набрання чинності цим Законом:
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом;
забезпечити організацію заходів, спрямованих на реалізацію цього Закону».
 
Враховано