Кількість абзаців - 108 Таблиця поправок


Про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності під час переміщення товарів через митний кордон України (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. ЗАКОН УКРАЇНИ
 
   ЗАКОН УКРАЇНИ
 
1. Про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності під час переміщення товарів через митний кордон України
 
   Про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності під час переміщення товарів через митний кордон України
 
2. Верховна Рада України постановляє:
 
   Верховна Рада України постановляє:
 
3. І. Внести до Митного кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2012 р., № 44—48, ст. 552) такі зміни:
 
   І. Внести до Митного кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2012 р., № 44—48, ст. 552) такі зміни:
 
4. 1. У частині першій статті 4:
 
   1. У частині першій статті 4:
 
5. 1) пункт 17 викласти в такій редакції:
 
   1) пункт 17 викласти в такій редакції:
 
6. «17) контрафактні товари:
 
   «17) контрафактні товари:
 
7. а) товари, на етикетці, нашивці, бирці, наліпці або іншому прикріпленому до них предметі, а також безпосередньо на самих товарах або їх упаковці міститься позначення, яке є тотожнім або схожим до ступеня змішування з зареєстрованою торговельною маркою за умови, що до обсягу правової охорони, визначеної відповідним охоронним документом такої зареєстрованої торговельної марки, включені товари такого виду або споріднені з ними, при тому, що ці товари виготовлені з порушенням прав власника такої торговельної марки в країні виробництва;
 
-1- Гетманцев Д.О.
Пункт 17 частини 1 статті 4 Митного кодексу в редакції підпункту 1) пункту 1 розділу І законопроекту викласти в наступній редакції:
«17) контрафактні товари:
а) товари, які є предметами порушення прав інтелектуальної власності на торговельну марку в Україні, і на них без дозволу міститься позначення, яке тотожне із охоронюваною в Україні торговельною маркою стосовно одного й того самого виду товарів, або яке є схожим настільки, що його можна сплутати з такою торговельною маркою;
б) товари, які є предметами порушення прав інтелектуальної власності на географічне зазначення в Україні й містять назву чи термін або описуються за допомогою назви чи терміну, які захищені таким географічним зазначенням;
в) будь-яка упаковка, етикетка, наліпка, брошура, інструкція з експлуатації, гарантія чи інший документ такого типу, навіть якщо вони представлені окремо, які є предметами порушення прав інтелектуальної власності на торговельну марку або географічне зазначення, які містять позначення, назву або термін, тотожні із охоронюваною в Україні торговельною маркою чи географічним зазначенням, або які є схожими настільки, що їх можна сплутати із такою торговельною маркою чи географічним зазначенням, та які можуть використовуватися стосовно одного й того самого виду товарів, щодо якого охороняється торговельна марка в Україні чи географічне зазначення;».
 
Враховано . Пропозиція відповідає п. 5 ст. 2 Регламенту ЄС № 608/2013.  а) товари, які є предметами порушення прав інтелектуальної власності на торговельну марку в Україні, і на них без дозволу міститься позначення, яке тотожне із охоронюваною в Україні торговельною маркою стосовно одного й того самого виду товарів, або яке є схожим настільки, що його можна сплутати з такою торговельною маркою;
 
    -2- Бєлькова О.В.
У підпункті «а»:
1) слово «міститься» замінити словом «використовується»;
2) слова «зареєстрована торговельна марка» замінити словами «охоронювана торговельна марка»;
3) формулювання «за умови, що до обсягу правової охорони, визначеної відповідним охоронним документом такої зареєстрованої торговельної марки, включені товари такого виду або споріднені з ними, при тому, що ці товари виготовлені з порушенням прав власника такої торговельної марки в країні виробництва» виключити.
 
Враховано по суті   
8. б) товари, виготовлені з порушенням права інтелектуальної власності на географічне позначення, й містять назву чи термін або описуються за допомогою назви чи терміну, які захищені таким географічним зазначенням;
 
-3- Бєлькова О.В.
У підпункті «б»:
1) слова «товари, виготовлені з порушенням права інтелектуальної власності» замінити словами «товари, які є предметом порушення права інтелектуальної власності»;
2) слово «позначення» замінити словом «зазначення».
 
Враховано по суті  б) товари, які є предметами порушення прав інтелектуальної власності на географічне зазначення в Україні й містять назву чи термін або описуються за допомогою назви чи терміну, які захищені таким географічним зазначенням;
 
9. в) будь-які пакувальні матеріали, в тому числі упаковка, етикетка, наліпка, брошура, інструкція з експлуатації, гарантія чи інший документ такого типу, навіть якщо вони представлені окремо, виготовлені з порушенням права інтелектуальної власності на торговельну марку або географічне зазначення, які включають позначення, назву або термін, тотожні або схожі до ступеня змішування із зареєстрованою торговельною маркою чи захищеним географічним зазначенням, та які можуть використовуватися стосовно товарів, щодо яких зареєстровані торговельна марка чи географічне зазначення;»;
 
-4- Ковальчук О.В.
Пункт 17 частини 1 статті 4 Митного кодексу в редакції підпункту 1) пункту 1 розділу І законопроекту викласти в наступній редакції:
«17) контрафактні товари:
а) товари, які є предметами порушення права інтелектуальної власності на торговельну марку в Україні, і на них без дозволу міститься позначення, яке тотожне із зареєстрованою торговельною маркою стосовно одного й того самого виду товарів, або яке суттєво не відрізняється від такої торговельної марки;
б) товари, які є предметами порушення права інтелектуальної власності на географічне зазначення в Україні й містять назву чи термін або описуються за допомогою назви чи терміну, які захищені таким географічним зазначенням;
в) будь-яка упаковка, етикетка, наліпка, брошура, інструкція з експлуатації, гарантія чи інший документ такого типу, навіть якщо вони представлені окремо, які є предметами порушення права інтелектуальної власності на торговельну марку або географічне зазначення, які включають позначення, назву або термін, тотожні із зареєстрованою торговельною маркою чи захищеним географічним зазначенням, або які суттєво не відрізняються від такої торговельної марки чи географічного зазначення та які можуть використовуватися стосовно одного й того самого виду товарів, щодо якого зареєстровані торговельна марка чи географічне зазначення;».
 
Враховано по суті  в) будь-яка упаковка, етикетка, наліпка, брошура, інструкція з експлуатації, гарантія чи інший документ такого типу, навіть якщо вони представлені окремо, які є предметами порушення прав інтелектуальної власності на торговельну марку або географічне зазначення, які містять позначення, назву або термін, тотожні із охоронюваною в Україні торговельною маркою чи географічним зазначенням, або які є схожими настільки, що їх можна сплутати із такою торговельною маркою чи географічним зазначенням, та які можуть використовуватися стосовно одного й того самого виду товарів, щодо якого охороняється торговельна марка в Україні чи географічне зазначення;».
 
    -5- Климпуш-Цинцадзе І.О.
1. Пункт 1 у частині першій статті 4:
1) пункт 17 викласти в такій редакції:
«17) контрафактні товари:
а) товари, які порушують права інтелектуальної власності на торговельну марку в Україні, і на них без дозволу містяться позначення, яке тотожне із зареєстрованою торговельною маркою стосовно одного і того самого виду товарів, або яке суттєво не відрізняється від такої торговельної марки».
 
Враховано по суті   
10. 2) після пункту 38 доповнити пунктом 38-1 такого змісту:
 
   2) після пункту 38 доповнити пунктом 38-1 такого змісту:
 
11. «38-1) піратські товари – товари, в яких використані об’єкти авторського права і/або суміжних прав або об’єкти права інтелектуальної власності на промисловий зразок та які являють собою або містять копії, зроблені без згоди правовласника авторського права і суміжних прав або права інтелектуальної власності на промисловий зразок чи особи, уповноваженої таким правовласником у країні виробництва;»;
 
-6- Гетманцев Д.О.
У пункті 38-1 частини 1 статті 4 Митного кодексу в редакції підпункту 2) пункту 1 розділу І законопроекту слова «в яких використані об’єкти авторського права і/або суміжних прав або об’єкти права інтелектуальної власності на промисловий зразок» замінити на «які є предметами порушення авторського права та/або суміжних прав або права інтелектуальної власності на промисловий зразок в Україні».
 
Враховано редакційно (з заміною слів «промисловий зразок в Україні» словами «зареєстрований промисловий зразок в Україні».  «38-1) піратські товари – товари, які є предметами порушення авторського права та/або суміжних прав або права інтелектуальної власності на зареєстрований промисловий зразок в Україні та які являють собою або містять копії, зроблені без згоди правовласника авторського права і суміжних прав або права інтелектуальної власності на промисловий зразок чи особи, уповноваженої таким правовласником у країні виробництва;»;
 
12. 3) пункт 46 викласти в такій редакції:
 
   3) пункт 46 викласти в такій редакції:
 
13. «46) об’єкти права інтелектуальної власності – об’єкти авторського права і суміжних прав, винаходи, промислові зразки, торговельні марки, комерційні (фірмові) найменування, географічні зазначення, сорти рослин, компонування напівпровідникових виробів, права, що надаються за сертифікатами додаткової охорони на лікарські засоби та засоби захисту рослин;»;
 
-7- Гетманцев Д.О.
У пункті 46 частини 1 статті 4 Митного кодексу в редакції підпункту 3) пункту 1 розділу І законопроекту слова «комерційні (фірмові) найменування», «права, що надаються за сертифікатами додаткової охорони на лікарські засоби та засоби захисту рослин» виключити.
 
Враховано .  «46) об’єкти права інтелектуальної власності – об’єкти авторського права і суміжних прав, винаходи, промислові зразки, торговельні марки, географічні зазначення, сорти рослин, компонування напівпровідникових виробів;»;
 
14. 4) після пункту 57 доповнити пунктом 57-1 такого змісту:
 
   4) після пункту 57 доповнити пунктом 57-1 такого змісту:
 
15. «57-1) товари, що підозрюються у порушенні права інтелектуальної власності:
 
   «57-1) товари, що підозрюються у порушенні права інтелектуальної власності:
 
16. а) товари, що підозрюються у порушенні авторського права і суміжних прав, прав інтелектуальної власності на винаходи, промислові зразки, торговельні марки, комерційні (фірмові) найменування, географічні зазначення, сорти рослин, компонування напівпровідникових виробів, прав, що надаються за сертифікатами додаткової охорони на лікарські засоби та засоби захисту рослин;
 
-8- Гетманцев Д.О.
У пункті 57-1 частини 1 статті 4 Митного кодексу в редакції підпункту 4) пункту 1 розділу І законопроекту:
- в підпункті а) слова «що підозрюються у порушенні» замінити словами «з ознаками порушення», слова «комерційні (фірмові) найменування» виключити;
- в підпункті б) слова «будь-яких технологій, пристроїв або компонентів» замінити словами «технології, пристрою або компоненту», слова «та пов’язані з порушенням таких прав під час переміщення товарів через митний кордон України» виключити;
- в підпункті в) слова «порушують права» замінити словами «є предметом порушення прав», слова «та пов’язана з порушенням таких прав під час переміщення товарів через митний кордон України» виключити.
 
Враховано   а) товари з ознаками порушення авторського права і суміжних прав, прав інтелектуальної власності на винаходи, промислові зразки, торговельні марки, географічні зазначення, сорти рослин, компонування напівпровідникових виробів, прав, що надаються за сертифікатами додаткової охорони на лікарські засоби та засоби захисту рослин;
 
17. б) пристрої, продукти або компоненти, які призначені, виготовлені або адаптовані головним чином для забезпечення або полегшення обходу будь-яких технологій, пристроїв або компонентів, що у звичайному режимі функціонування попереджують або обмежують дії, не дозволені правовласником авторського права і суміжних прав, та пов’язані з порушенням таких прав під час переміщення товарів через митний кордон України;
 
   б) пристрої, продукти або компоненти, які призначені, виготовлені або адаптовані головним чином для забезпечення або полегшення обходу технології, пристрою або компоненту, що у звичайному режимі функціонування попереджують або обмежують дії, не дозволені правовласником авторського права і суміжних прав;
 
18. в) будь-яка форма або матриця, яка спеціально призначена або адаптована для виробництва товарів, що порушують права інтелектуальної власності, та пов’язана з порушенням таких прав під час переміщення товарів через митний кордон України.».
 
   в) будь-яка форма або матриця, яка спеціально призначена або адаптована для виробництва товарів, що є предметом порушення прав інтелектуальної власності.».
 
19. 2. У статті 238:
 
   2. У статті 238:
 
20. 1) пункт 11 частини першої виключити;
 
   1) пункт 11 частини першої виключити;
 
21. 2) у пункті 8 частини п’ятої слово і цифри «і 400» замінити словом і цифрами «, 400 і 401-1»;
 
   2) у пункті 8 частини п’ятої слово і цифри «і 400» замінити словом і цифрами «, 400 і 401-1»;
 
22. 3. У частині шостій статті 239:
 
   3. У частині шостій статті 239:
 
23. 1) після першого речення доповнити реченням такого змісту:
 
   1) після першого речення доповнити реченням такого змісту:
 
24. «Витрати органів доходів ізборів на зберігання товарів, митне оформлення яких призупинено відповідно до статей 399, 400 і 401-1 цього Кодексу, відшкодовуються правовласником.»;
 
   «Витрати органів доходів ізборів на зберігання товарів, митне оформлення яких призупинено відповідно до статей 399, 400 і 401-1 цього Кодексу, відшкодовуються правовласником.»;
 
25. 2) слова «забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику» замінити словами «забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику».
 
-9- Гетманцев Д.О.
Підпункт 2) пункту 3 розділу І законопроекту виключити.
 
Враховано . Питання врегульоване у з/п № 1048     
26. 4. У статті 397:
 
   4. У статті 397:
 
27. 1) частину першу доповнити реченням такого змісту:
 
   1) частину першу викласти в такій редакції:
 
28. «Заходи органів доходів ізборів щодо сприяння захисту прав інтелектуальної власності під час переміщення товарів через митний кордон України не застосовуються щодо переміщення через митний кордон України оригінальних товарів, тобто товарів, які були виготовлені за згодою правовласника або товарів, виготовлених особою, належним чином уповноваженою правовласником на виробництво певної кількості товарів, у кількості, що перевищує обумовлену між цією особою і правовласником, за винятком переміщення товарів, що підозрюються у порушенні права інтелектуальної власності.»;
 
-10- Гетманцев Д.О.
Частину першу статті 397 Митного кодексу в редакції підпункту 1) пункту 4 розділу І законопроекту викласти в наступній редакції:
«1. До товарів, що підозрюються у порушенні прав інтелектуальної власності, органи доходів ізборів застосовують такі заходи щодо сприяння захисту прав інтелектуальної власності:
1) призупинення митного оформлення товарів на підставі даних митного реєстру об’єктів права інтелектуальної власності, які охороняються відповідно до закону, відповідно до статті 399 Кодексу;
2) призупинення митного оформлення товарів за ініціативою органу доходів і зборів відповідно до статті 400 Кодексу;
3) знищення товарів, митне оформлення яких призупинено за підозрою у порушенні прав інтелектуальної власності, відповідно до статті 401 Кодексу;
4) призупинення митного оформлення та знищення невеликих партій товарів, що переміщуються (пересилаються) через митний кордон України у міжнародних поштових та експрес-відправленнях, відповідно до статті 401-1 Кодексу;
5) зміна маркування на товарах та їх упаковці відповідно до статті 402 Кодексу.
Такі заходи застосовуються у разі підозри у порушенні прав інтелектуальної власності, крім випадків, передбачених частиною третьою цієї статті, щодо:
1) товарів, що переміщуються громадянами на митну територію України або за її межі;
2) товарів під час їх ввезення на митну територію України (у тому числі з метою транзиту) або вивезення за межі митної території України;
3) товарів, що поміщуються в митні режими імпорту, реімпорту, експорту, реекспорту, тимчасового ввезення, тимчасового вивезення, митного складу, вільної митної зони, переробки на митній території, переробки за межами митної території.
У разі підозри у порушенні прав інтелектуальної власності щодо товарів, митні формальності щодо яких здійснюються без подання митної декларації, органами доходів і зборів призупиняється виконання митних формальностей щодо таких товарів згідно з положеннями статей 399 або 400 або 401-1 цього Кодексу.
Порядок застосування заходів щодо сприяння захисту права інтелектуальної власності та взаємодії органів доходів і зборів з правовласниками, декларантами та іншими заінтересованими особами визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.»
 
Враховано .  «1. До товарів, що підозрюються у порушенні прав інтелектуальної власності, органи доходів ізборів застосовують такі заходи щодо сприяння захисту прав інтелектуальної власності:
1) призупинення митного оформлення товарів на підставі даних митного реєстру об’єктів права інтелектуальної власності, які охороняються відповідно до закону, відповідно до статті 399 Кодексу;
2) призупинення митного оформлення товарів за ініціативою органу доходів і зборів відповідно до статті 400 Кодексу;
3) знищення товарів, митне оформлення яких призупинено за підозрою у порушенні прав інтелектуальної власності, відповідно до статті 401 Кодексу;
4) призупинення митного оформлення та знищення невеликих партій товарів, що переміщуються (пересилаються) через митний кордон України у міжнародних поштових та експрес-відправленнях, відповідно до статті 401-1 Кодексу;
5) зміна маркування на товарах та їх упаковці відповідно до статті 402 Кодексу.
Такі заходи застосовуються у разі підозри у порушенні прав інтелектуальної власності, крім випадків, передбачених частиною третьою цієї статті, щодо:
1) товарів, що переміщуються громадянами на митну територію України або за її межі;
2) товарів під час їх ввезення на митну територію України (у тому числі з метою транзиту) або вивезення за межі митної території України;
3) товарів, що поміщуються в митні режими імпорту, реімпорту, експорту, реекспорту, тимчасового ввезення, тимчасового вивезення, митного складу, вільної митної зони, переробки на митній території, переробки за межами митної території.
У разі підозри у порушенні прав інтелектуальної власності щодо товарів, митні формальності щодо яких здійснюються без подання митної декларації, органами доходів і зборів призупиняється виконання митних формальностей щодо таких товарів згідно з положеннями статей 399 або 400 або 401-1 цього Кодексу.
Порядок застосування заходів щодо сприяння захисту права інтелектуальної власності та взаємодії органів доходів і зборів з правовласниками, декларантами та іншими заінтересованими особами визначається централь-ним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.»
 
    -11- Ніколаєнко А.І.
Пузійчук А.В.
У підпункті 1 пункту 4 розділу І законопроекту:
1) після слів «за згодою правовласника» доповнити словами «та введені у цивільний оборот на території будь-якої країни світу,»;
2) слова «за винятком переміщення товарів, що підозрюються у порушенні права інтелектуальної власності» виключити.
 
Враховано частково (тільки пункт 2). Див. пропозицію № 12   
29. 2) частину третю викласти в такій редакції:
 
   2) частину третю викласти в такій редакції:
 
30. «3. Заходи, пов’язані із призупиненням митного оформлення відповідно до положень цього розділу, застосовуються до таких товарів, що підозрюються у порушенні права інтелектуальної власності:
 
-12- Гетманцев Д.О.
Частину третю статті 397 Митного кодексу в редакції підпункту 2) пункту 4 розділу І законопроекту викласти в наступній редакції:
«3. Заходи щодо сприяння захисту прав інтелектуальної власності, передбачені частиною першою цієї статті, не застосовуються до:
1) оригінальних товарів, тобто товарів, які були виготовлені за згодою правовласника або товарів, виготовлених особою, належним чином уповноваженою правовласником на виробництво певної кількості товарів, у кількості, що перевищує обумовлену між цією особою і правовласником;
2) особистих речей;
3) товарів, що ввозяться громадянами на митну територію України у ручній поклажі та/або у супроводжуваному багажі для власного використання і не призначені для виробничої чи іншої підприємницької діяльності, сумарна фактурна вартість та/або вага яких не перевищує обмежень, встановлених частиною першою статті 374 цього Кодексу;
4) припасів.»
 
Враховано редакційно . З заміною у пункті 1 слів «у кількості, що перевищує» словами «у тому числі у кількості, що перевищує» та з виключенням пункту 4.  «3. Заходи щодо сприяння захисту прав інтелектуальної власності, передбачені частиною першою цієї статті, не застосовуються до:
 
31. 1) товарів, що ввозяться громадянами на митну територію України або вивозяться за її межі, за винятком:
 
   1) оригінальних товарів, тобто товарів, які були виготовлені за згодою правовласника або товарів, виготовлених особою, належним чином уповноваженою правовласником на виробництво певної кількості товарів, у тому числі у кількості, що перевищує обумовлену між цією особою і правовласником;
 
32. а) особистих речей, які переміщуються через митний кордон України у ручній поклажі, супроводжуваному та несупроводжуваному багажі і не призначені для підприємницької діяльності, відчуження або передачі іншим особам;
 
   2) особистих речей;
 
33. б) товарів, що ввозяться громадянами на митну територію України у ручній поклажі та/або у супроводжуваному багажі для власного використання і не призначені для виробничої чи іншої підприємницької діяльності, сумарна фактурна вартість та/або вага яких не перевищує обмежень, встановлених частиною першою статті 374 цього Кодексу ;
 
   3) товарів, що ввозяться громадянами на митну територію України у ручній поклажі та/або у супроводжуваному багажі для власного використання і не призначені для виробничої чи іншої підприємницької діяльності, сумарна фактурна вартість та/або вага яких не перевищує обмежень, встановлених частиною першою статті 374 цього Кодексу;
 
34. 2) товарів під час їх ввезення на митну територію України (у тому числі з метою транзиту) або вивезення за межі митної території України;
 
      
35. 3) товарів, що поміщуються в митні режими імпорту, реімпорту, експорту, реекспорту, тимчасового ввезення, тимчасового вивезення, митного складу, вільної митної зони, переробки на митній території, переробки за межами митної території.»;
 
      
36. 3) доповнити статтю частинами п’ятою та шостою такого змісту:
 
   3) доповнити статтю частинами п’ятою та шостою такого змісту:
 
37. «5. У разі якщо товари, що містять об’єкти права інтелектуальної власності, переміщувалися з порушенням прав інтелектуальної власності та не були виявлені органом доходів ізборів, правовласник не має права на відшкодування від органів доходів і зборів будь-яких матеріальних збитків у зв’язку з тим, що стосовно таких товарів не було вжито заходів щодо сприяння захисту прав інтелектуальної власності під час переміщення товарів через митний кордон України.
 
-13- Гетманцев Д.О.
Частину п’яту статті 397 Митного кодексу в редакції підпункту 3) пункту 4 розділу І законопроекту викласти в наступній редакції:
«5. У разі якщо товари, що містять об’єкти права інтелектуальної власності, переміщувалися через митний кордон України з порушенням прав інтелектуальної власності та органами доходів ізборів не було застосовано заходів щодо сприяння захисту прав інтелектуальної власності, правовласник не має права на відшкодування від органів доходів і зборів будь-яких матеріальних збитків у зв’язку з тим, що таких заходів не було застосовано під час переміщення товарів через митний кордон України.»
 
Враховано   «5. У разі якщо товари, що містять об’єкти права інтелектуальної власності, переміщувалися через митний кордон України з порушенням прав інтелектуальної власності та органами доходів ізборів не було застосовано заходів щодо сприяння захисту прав інтелектуальної власності, правовласник не має права на відшкодування від органів доходів і зборів будь-яких матеріальних збитків у зв’язку з тим, що таких заходів не було застосовано під час переміщення товарів через митний кордон України.
 
    -14- Климпуш-Цинцадзе І.О.
Частину «5», підпункту «3», Пункту «4» виключити.
 
Відхилено    
    -15- Бєлькова О.В.
Пункт 5 виключити.
 
Відхилено    
38. 6. У разі призупинення митного оформлення товарів відповідно до статей 399, 400 і 401-1 цього Кодексу, відшкодування витрат, пов’язаних із зберіганням цих товарів, здійснюється за рахунок правовласника.
 
-16- Гетманцев Д.О.
В частині шостій статті 397 Митного кодексу в підпункту 3) пункту 4 розділу І редакції законопроекту:
1) в абзаці першому після слів «зберіганням цих товарів» доповнити словами «на складі органу доходів і зборів»,
2) в абзаці другому слова «першого дня» замінити словами «наступного календарного дня за днем»,
3) абзац третій доповнити словами «на складі органу доходів і зборів»,
4) в абзаці четвертому слова «що порушують належні йому майнові права» замінити словами «що є предметом порушення його прав».
 
Враховано частково (тільки пункти 2 - 4)  6. У разі призупинення митного оформлення товарів відповідно до статей 399, 400 і 401-1 цього Кодексу, відшкодування витрат, пов’язаних із зберіганням цих товарів, здійснюється за рахунок правовласника.
 
39. Зберігання на складі органу доходів ізборів товарів, митне оформлення яких призупинено відповідно до статей 399, 400 і 401-1 цього Кодексу, є платним, починаючи з першого дня їх розміщення на такому складі.
 
   Зберігання на складі органу доходів ізборів товарів, митне оформлення яких призупинено відповідно до статей 399, 400 і 401-1 цього Кодексу, є платним, починаючи з наступного календарного дня за днем їх розміщення на такому складі.
 
40. Правовласник, якому повідомлено про призупинення митного оформлення товарів, що підозрюються у порушенні права інтелектуальної власності, має право за запитом отримати від органів доходів і зборів інформацію про розмір очікуваних витрат, пов’язаних зі зберіганням цих товарів.
 
   Правовласник, якому повідомлено про призупинення митного оформлення товарів, що підозрюються у порушенні права інтелектуальної власності, має право за запитом отримати від органів доходів і зборів інформацію про розмір очікуваних витрат, пов’язаних зі зберіганням цих товарів на складі органу доходів і зборів.
 
41. Правовласник має право вимагати компенсацію таких витрат від власника товарів, що порушують належні йому майнові права інтелектуальної власності, або інших осіб відповідно до законодавства України.».
 
   Правовласник має право вимагати компенсацію таких витрат від власника товарів, що є предметом порушення його прав інтелектуальної власності, або інших осіб відповідно до законодавства України.».
 
42. 5. У статті 398:
 
   5. У статті 398:
 
43. 1) у частині першій, шостій та сьомій слова «забезпечує формування та реалізує державну податкову і митну політику» замінити словами «реалізує державну митну політику»;
 
-17- Гетманцев Д.О.
Підпункт 1 пункту 5 розділу І законопроекту виключити.
 
Враховано . Питання врегульоване у з/п № 1048.     
44. 2) частину другу викласти в такій редакції:
 
   2) частину другу викласти в такій редакції:
 
45. «2. Правовласник, який має підстави вважати, що під час переміщення товарів через митний кордон України порушуються чи можуть бути порушені його права на об’єкт права інтелектуальної власності, має право безоплатно подати до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну митну політику, заяву про сприяння захисту належних йому майнових прав на об’єкт права інтелектуальної власності з метою реєстрації такого об’єкта у митному реєстрі об’єктів права інтелектуальної власності, які охороняються відповідно до закону.»;
 
   «2. Правовласник, який має підстави вважати, що під час переміщення товарів через митний кордон України порушуються чи можуть бути порушені його права на об’єкт права інтелектуальної власності, має право безоплатно подати до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну митну політику, заяву про сприяння захисту належних йому майнових прав на об’єкт права інтелектуальної власності з метою реєстрації такого об’єкта у митному реєстрі об’єктів права інтелектуальної власності, які охороняються відповідно до закону.»;
 
46. 3) у частині третій слова «державну податкову і митну політику» замінити словами «державну фінансову політику»;
 
-18- Гетманцев Д.О.
Підпункт 3 пункту 5 розділу І законопроекту викласти в такій редакції:
«3) у частині третій слова «та ведення реєстру» замінити словами «внесення інформації до зазначеного реєстру та його ведення».
 
Враховано   3) у частині третій слова «та ведення реєстру» замінити словами «внесення інформації до зазначеного реєстру та його ведення»;
 
47. 4) частини четверту та п’яту викласти в такій редакції:
 
   4) частини четверту та п’яту викласти в такій редакції:
 
48. «4. Інформація про об’єкти права інтелектуальної власності, зареєстровані в митному реєстрі об’єктів права інтелектуальної власності, які охороняються відповідно до закону, доводиться до органів доходів і зборів через єдину автоматизовану інформаційну систему органів доходів ізборів. Для забезпечення ідентифікації товарів, що підозрюються у порушенні права інтелектуальної власності, органи доходів і зборів можуть використовувати додаткові інформаційні ресурси в межах, що не суперечать законодавству.
 
   «4. Інформація про об’єкти права інтелектуальної власності, зареєстровані в митному реєстрі об’єктів права інтелектуальної власності, які охороняються відповідно до закону, доводиться до органів доходів і зборів через єдину автоматизовану інформаційну систему органів доходів ізборів. Для забезпечення ідентифікації товарів, що підозрюються у порушенні права інтелектуальної власності, органи доходів і зборів можуть використовувати додаткові інформаційні ресурси в межах, що не суперечать законодавству.
 
49. 5. Органи доходів і зборів вживають заходів щодо сприяння захисту прав інтелектуальної власності під час переміщення товарів через митний кордон України на підставі даних митного реєстру об’єктів права інтелектуальної власності, які охороняються відповідно до закону.»;
 
-19- Гетманцев Д.О.
Частину п’яту статті 398 Митного кодексу в редакції підпункту 4) пункту 5 розділу І законопроекту викласти в наступній редакції:
«5. Після реєстрації об’єкта права інтелектуальної власності в митному реєстрі об’єктів права інтелектуальної власності, які охороняються відповідно до закону, органи доходів і зборів застосовують заходи щодо сприяння захисту прав інтелектуальної власності на підставі даних такого реєстру.»
 
Враховано   5. Після реєстрації об’єкта права інтелектуальної власності в митному реєстрі об’єктів права інтелектуальної власності, які охороняються відповідно до закону, органи доходів і зборів застосовують заходи щодо сприяння захисту прав інтелектуальної власності на підставі даних такого реєстру.».
5) в частині шостій слово «переліку» замінити словами «інформації щодо», а слова «включених до митного реєстру» - словами «зареєстрованих у митному реєстрі».».
 
    -20- Гетманцев Д.О.
Пункт 5 розділу І законопроекту доповнити підпунктом 5 такого змісту:
«5) в частині шостій слово «переліку» замінити словами «інформації щодо», а слова «включених до митного реєстру» - словами «зареєстрованих у митному реєстрі».».
 
Враховано    
50. 6. У статті 399:
 
   6. У статті 399:
 
51. 1) частину першу викласти в такій редакції:
 
   1) частину першу викласти в такій редакції:
 
52. «1. У разі якщо під час проведення митного контролю орган доходів і зборів на підставі даних митного реєстру об’єктів права інтелектуальної власності, які охороняються відповідно до закону, виявляє товари, що підозрюються у порушенні права інтелектуальної власності, їх митне оформлення призупиняється, а товари підлягають розміщенню на складі цього органу.»;
 
-21- Гетманцев Д.О.
Частину першу статті 399 Митного кодексу в редакції підпункту 1) пункту 6 розділу І законопроекту доповнити абзацами другим та третім наступного змісту:
«За зверненням декларанта органом доходів і зборів може бути надано дозвіл на зберігання товарів, митне оформлення яких призупинено, без їх розміщення на складі органу доходів і зборів. При цьому зберігання товарів, митне оформлення яких призупинено, без їх розміщення на складі органу доходів і зборів здійснюється за рахунок власника таких товарів.
У разі отримання органом доходів і зборів інформації від правовласника про наявність ознак порушення його права інтелектуальної власності, розміщення і зберігання товарів, митне оформлення яких призупинено, на складі органу доходів і зборів є обов’язковим.»
 
Враховано   «1. У разі якщо під час проведення митного контролю орган доходів і зборів на підставі даних митного реєстру об’єктів права інтелектуальної власності, які охороняються відповідно до закону, виявляє товари, що підозрюються у порушенні права інтелектуальної власності, їх митне оформлення призупиняється, а товари підлягають розміщенню на складі цього органу.
За зверненням декларанта органом доходів і зборів може бути надано дозвіл на зберігання товарів, митне оформлення яких призупинено, без їх розміщення на складі органу доходів і зборів. При цьому зберігання товарів, митне оформлення яких призупинено, без їх розміщення на складі органу доходів і зборів здійснюється за рахунок власника таких товарів.
У разі отримання органом доходів і зборів інформації від правовласника про наявність ознак порушення його права інтелектуальної власності, розміщення і зберігання товарів, митне оформлення яких призупинено, на складі органу доходів і зборів є обов’язковим.».
 
53. 2) частину четверту доповнити реченням такого змісту:
 
   2) частину четверту доповнити реченням такого змісту:
 
54. «Під швидкопсувними товарами розуміються товари, строк придатності для споживання або використання яких у разі призупинення їх митного оформлення закінчиться протягом 20 днів з дня такого призупинення.»;
 
   «Під швидкопсувними товарами розуміються товари, строк придатності для споживання або використання яких у разі призупинення їх митного оформлення закінчиться протягом 20 днів з дня такого призупинення.»;
 
55. 3) частину дев’яту викласти в такій редакції:
 
   3) частину дев’яту викласти в такій редакції:
 
56. «9. У разі коли протягом строків, зазначених у частині другій цієї статті, правовласник подасть органу доходів і зборів, що призупинив митне оформлення товарів, ухвалу суду про забезпечення позову щодо заборони вчинення певних дій у справі про порушення прав інтелектуальної власності або інше рішення з цього питання, винесене (прийняте) іншими уповноваженими державними органами, орган доходів і зборів продовжує призупинення митного оформлення товарів на строк, встановлений цими органами.»;
 
   «9. У разі коли протягом строків, зазначених у частині другій цієї статті, правовласник подасть органу доходів і зборів, що призупинив митне оформлення товарів, ухвалу суду про забезпечення позову щодо заборони вчинення певних дій у справі про порушення прав інтелектуальної власності або інше рішення з цього питання, винесене (прийняте) іншими уповноваженими державними органами, орган доходів і зборів продовжує призупинення митного оформлення товарів на строк, встановлений цими органами.»;
 
57. 4) у першому реченні частини одинадцятої слова «такі товари контрафактними» замінити словами «зазначені товари такими, що підозрюються у порушенні права інтелектуальної власності,»;
 
-22- Гетманцев Д.О.
Підпункт 4) пункту 6 розділу І законопроекту викласти в такій редакції: перше речення викласти в наступній редакції:
«4) перше речення частини одинадцятої викласти в наступній редакції: «У разі призупинення органом доходів і зборів митного оформлення товарів, що містять об'єкти права інтелектуальної власності, правовласник протягом строків, зазначених у частині другій цієї статті, може звернутися до органу доходів і зборів з письмовою заявою про надання згоди на поновлення виконання митних формальностей щодо таких товарів або поновлення їх митного оформлення».
 
Враховано   4) перше речення частини одинадцятої викласти в наступній редакції: «У разі призупинення органом доходів і зборів митного оформлення товарів, що містять об'єкти права інтелектуальної власності, правовласник протягом строків, зазначених у частині другій цієї статті, може звернутися до органу доходів і зборів з письмовою заявою про надання згоди на поновлення виконання митних формальностей щодо таких товарів або поновлення їх митного оформлення»;
 
58. 5) частину п’ятнадцяту виключити.
 
   5) частину п’ятнадцяту виключити.
 
59. 7. У статті 400:
 
   7. У статті 400:
 
60. 1) частину першу викласти в такій редакції:
 
   1) частину першу викласти в такій редакції:
 
61. «1. У разі підозри, що внаслідок переміщення через митний кордон України товарів, щодо яких правовласником не подано заяву про сприяння захисту належних йому майнових прав на об’єкт права інтелектуальної власності відповідно до статті 398 цього Кодексу, можуть бути порушені такі права, орган доходів ізборів може за власною ініціативою призупинити митне оформлення зазначених товарів, за винятком швидкопсувних.»;
 
   «1. У разі підозри, що внаслідок переміщення через митний кордон України товарів, щодо яких правовласником не подано заяву про сприяння захисту належних йому майнових прав на об’єкт права інтелектуальної власності відповідно до статті 398 цього Кодексу, можуть бути порушені такі права, орган доходів ізборів може за власною ініціативою призупинити митне оформлення зазначених товарів, за винятком швидкопсувних.»;
 
62. 2) друге речення частини четвертої викласти в такій редакції:
 
   2) друге речення частини четвертої викласти в такій редакції:
 
63. «Такий запит може містити виключно інформацію щодо фактичної або очікуваної кількості товарів, їх характеру, походження, а також зображення таких товарів.»;
 
   «Такий запит може містити виключно інформацію щодо фактичної або очікуваної кількості товарів, їх характеру, походження, а також зображення таких товарів.»;
 
64. 3) частину шосту виключити.
 
   3) частину шосту виключити.
 
65. 8. Доповнити Кодекс статтею 400-1 такого змісту:
 
   8. Доповнити Кодекс статтею 400-1 такого змісту:
 
66. «Стаття 400-1. Достроковий випуск товарів, митне оформлення яких призупинено за підозрою у порушенні прав інтелектуальної власності
 
   «Стаття 400-1. Достроковий випуск товарів, митне оформлення яких призупинено за підозрою у порушенні прав інтелектуальної власності
 
67. 1. Протягом строку призупинення митного оформлення товарів за підозрою у порушенні прав інтелектуальної власності, власник товарів або уповноважена ним особа може звернутися до органу доходів і зборів із заявою про випуск товарів, митне оформлення яких призупинено, до закінчення встановленого (у тому числі продовженого) строку призупинення.
 
   1. Протягом строку призупинення митного оформлення товарів за підозрою у порушенні прав інтелектуальної власності, власник товарів або уповноважена ним особа може звернутися до органу доходів і зборів із заявою про випуск товарів, митне оформлення яких призупинено, до закінчення встановленого (у тому числі продовженого) строку призупинення.
 
68. 2. Рішення про достроковий випуск товарів, митне оформлення яких призупинено за підозрою у порушенні прав інтелектуальної власності, приймає керівник органу доходів і зборів або особа, яка виконує його обов’язки, за дотримання наступних умов:
 
   2. Рішення про достроковий випуск товарів, митне оформлення яких призупинено за підозрою у порушенні прав інтелектуальної власності, приймає керівник органу доходів і зборів або особа, яка виконує його обов’язки, за дотримання наступних умов:
 
69. призупинено митне оформлення товарів, які містять такі об’єкти права інтелектуальної власності як промислові зразки, винаходи, сорти рослин або компонування напівпровідникових виробів;
 
   призупинено митне оформлення товарів, які містять такі об’єкти права інтелектуальної власності як промислові зразки, винаходи, сорти рослин або компонування напівпровідникових виробів;
 
70. в органах доходів і зборів відсутня інформація щодо рішень відповідних державних органів про заборону вчинення певних дій щодо таких товарів або застосування інших заходів щодо запобігання їх використанню;
 
   в органах доходів і зборів відсутня інформація щодо рішень відповідних державних органів про заборону вчинення певних дій щодо таких товарів або застосування інших заходів щодо запобігання їх використанню;
 
71. декларантом або власником товарів надано органу доходів і зборів гарантію на суму, узгоджену з правовласником з метою захисту його інтересів;
 
-23- Гетманцев Д.О.
В частині другій статті 400-1 Митного кодексу в редакції пункту 8 розділу І законопроекту абзац четвертий замінити абзацом такого змісту:
«декларантом або власником товарів надано органу доходів і зборів документальне підтвердження досягнення згоди між правовласником та власником товарів щодо їх дострокового випуску».
 
Враховано   декларантом або власником товарів надано органу доходів і зборів документальне підтвердження досягнення згоди між правовласником та власником товарів щодо їх дострокового випуску;
 
72. виконано митні формальності, необхідні для випуску таких товарів.».
 
   виконано митні формальності, необхідні для випуску таких товарів.».
 
73. 9. Статтю 401 викласти в такій редакції:
 
   9. Статтю 401 викласти в такій редакції:
 
74. «Стаття 401. Знищення товарів, митне оформлення яких призупинено за підозрою у порушенні прав інтелектуальної власності
 
   «Стаття 401. Знищення товарів, митне оформлення яких призупинено за підозрою у порушенні прав інтелектуальної власності
 
75. 1. У разі призупинення за підозрою у порушенні прав інтелектуальної власності митного оформлення товарів, що переміщуються через митний кордон України, такі товари можуть бути знищені під митним контролем без будь-якого встановлення факту порушення прав інтелектуальної власності.
 
-24- Гетманцев Д.О.
В статті 401 Митного кодексу в редакції пункту 9 розділу І законопроекту:
1) в частині першій статті слова «будь-якого встановлення факту» замінити словами «необхідності встановлення»;
2) в частині другій статті слова «відповідні товари порушують належні йому майнові права» замінити словами «наявні ознаки порушення його права».
 
Враховано   1. У разі призупинення за підозрою у порушенні прав інтелектуальної власності митного оформлення товарів, що переміщуються через митний кордон України, такі товари можуть бути знищені під митним контролем без необхідності встановлення порушення прав інтелектуальної власності.
 
76. 2. Зазначена у частині першій цієї статті процедура застосовується у разі, якщо протягом 10 робочих днів або 3 робочих днів (у випадку швидкопсувних товарів) після отримання повідомлення про призупинення митного оформлення товарів:
 
   2. Зазначена у частині першій цієї статті процедура застосовується у разі, якщо протягом 10 робочих днів або 3 робочих днів (у випадку швидкопсувних товарів) після отримання повідомлення про призупинення митного оформлення товарів:
 
77. правовласник у письмовому вигляді поінформує орган доходів і зборів, який призупинив митне оформлення, про те, що відповідні товари порушують належні йому майнові права інтелектуальної власності та свій намір застосувати процедуру знищення таких товарів; та
 
   правовласник у письмовому вигляді поінформує орган доходів і зборів, який призупинив митне оформлення, про те, що наявні ознаки порушення його права інтелектуальної власності та свій намір застосувати процедуру знищення таких товарів; та
 
78. декларант у письмовому вигляді надасть органу доходів і зборів згоду власника товарів на їх знищення або не надасть заперечення власника товарів щодо їх знищення відповідно до частини третьої цієї статті.
 
   декларант у письмовому вигляді надасть органу доходів і зборів згоду власника товарів на їх знищення або не надасть заперечення власника товарів щодо їх знищення відповідно до частини третьої цієї статті.
 
79. 3. У разі якщо протягом строку, зазначеного у частині другій цієї статті, декларант у письмовому вигляді не надав органу доходів і зборів, який призупинив митне оформлення, заперечення власника товарів щодо їх знищення, орган доходів і зборів вправі вважати, що тим самим надано згоду власника товарів на їх знищення.
 
   3. У разі якщо протягом строку, зазначеного у частині другій цієї статті, декларант у письмовому вигляді не надав органу доходів і зборів, який призупинив митне оформлення, заперечення власника товарів щодо їх знищення, орган доходів і зборів вправі вважати, що тим самим надано згоду власника товарів на їх знищення.
 
80. 4. За рішенням правовласника перед знищенням товарів може здійснюватися взяття їх проб (зразків), які можуть бути використані в навчальних цілях. Взяття проб (зразків) таких товарів здійснюється органом доходів і зборів спільно з правовласником.
 
   4. За рішенням правовласника перед знищенням товарів може здійснюватися взяття їх проб (зразків), які можуть бути використані в навчальних цілях. Взяття проб (зразків) таких товарів здійснюється органом доходів і зборів спільно з правовласником.
 
81. 5. Знищення товарів здійснюється шляхом поміщення їх у митний режим знищення або руйнування відповідно до цього Кодексу. Організація та оплата процедури знищення, у тому числі вартість зберігання, перевезення, знищення, оформлення документів та інші витрати, пов’язані з дотриманням митного режиму знищення або руйнування, здійснюється за рахунок правовласника та під його відповідальність.
 
   5. Знищення товарів здійснюється шляхом поміщення їх у митний режим знищення або руйнування відповідно до цього Кодексу. Організація та оплата процедури знищення, у тому числі вартість зберігання, перевезення, знищення, оформлення документів та інші витрати, пов’язані з дотриманням митного режиму знищення або руйнування, здійснюється за рахунок правовласника та під його відповідальність.
 
82. 6. Поміщення товарів, митне оформлення яких призупинено за підозрою у порушенні прав інтелектуальної власності, у митний режим знищення або руйнування здійснюється власником товарів або уповноваженою ним особою у строк до 10 робочих днів з дня надання органу доходів і зборів згоди власника товарів на їх знищення або після закінчення строку для надання заперечення власника товарів щодо їх знищення відповідно до частини третьої цієї статті.
 
   6. Поміщення товарів, митне оформлення яких призупинено за підозрою у порушенні прав інтелектуальної власності, у митний режим знищення або руйнування здійснюється власником товарів або уповноваженою ним особою у строк до 10 робочих днів з дня надання органу доходів і зборів згоди власника товарів на їх знищення або після закінчення строку для надання заперечення власника товарів щодо їх знищення відповідно до частини третьої цієї статті.
 
83. 7. Для цілей цієї статті допускається знищення товарів, митне оформлення яких призупинено за підозрою у порушенні прав інтелектуальної власності, підприємствами за межами зони діяльності органу доходів і зборів, який здійснив таке призупинення.
 
   7. Для цілей цієї статті допускається знищення товарів, митне оформлення яких призупинено за підозрою у порушенні прав інтелектуальної власності, підприємствами за межами зони діяльності органу доходів і зборів, який здійснив таке призупинення.
 
84. 8. У разі фактичного знищення товарів, митне оформлення яких призупинено за підозрою у порушенні прав інтелектуальної власності, власник таких товарів звільняється від адміністративної відповідальності, передбаченої статтею 476 цього Кодексу.
 
   8. У разі фактичного знищення товарів, митне оформлення яких призупинено за підозрою у порушенні прав інтелектуальної власності, власник таких товарів звільняється від адміністративної відповідальності, передбаченої статтею 476 цього Кодексу.
 
85. 9. У разі відмови власника товарів, митне оформлення яких призупинено за підозрою у порушенні прав інтелектуальної власності, від поміщення таких товарів у митний режим знищення або руйнування після надання органу доходів і зборів згоди на їх знищення або ненадання заперечення щодо їх знищення відповідно до частини третьої цієї статті, в тому числі недотримання строку, встановленого частиною шостою цієї статті, правовласник вважається таким, що уповноважений власником товарів на поміщення таких товарів у митний режим знищення або руйнування. «.
 
   9. У разі відмови власника товарів, митне оформлення яких призупинено за підозрою у порушенні прав інтелектуальної власності, від поміщення таких товарів у митний режим знищення або руйнування після надання органу доходів і зборів згоди на їх знищення або ненадання заперечення щодо їх знищення відповідно до частини третьої цієї статті, в тому числі недотримання строку, встановленого частиною шостою цієї статті, правовласник вважається таким, що уповноважений власником товарів на поміщення таких товарів у митний режим знищення або руйнування. «.
 
86. 10. Доповнити Кодекс статтею 401-1 такого змісту:
 
   10. Доповнити Кодекс статтею 401-1 такого змісту:
 
87. «Стаття 401-1. Особливості призупинення митного оформлення та знищення невеликих партій товарів, що переміщуються (пересилаються) через митний кордон України у міжнародних поштових та експрес-відправленнях
 
   «Стаття 401-1. Особливості призупинення митного оформлення та знищення невеликих партій товарів, що переміщуються (пересилаються) через митний кордон України у міжнародних поштових та експрес-відправленнях
 
88. 1. У разі призупинення митного оформлення невеликої партії товарів, що переміщуються (пересилаються) через митний кордон України у міжнародних поштових та експрес-відправленнях, за підозрою у порушенні прав інтелектуальної власності, такі товари можуть бути знищені під митним контролем за процедурою, визначеною у цій статті, у разі дотримання таких умов:
 
-25- Гетманцев Д.О.
В статті 401-1 Митного кодексу в редакції пункту 10 розділу І законопроекту:
1) в частині першій статті:
- в абзаці першому слова «під митним контролем» виключити,
- в абзаці четвертому слово «прав» замінити словом «права»;
2) в частині четвертій статті слово «декларанту» замінити словом «декларанта»;
3) у частинах п’ятій, сьомій, восьмій статті слово «коли» замінити словом «якщо»;
4) у частині восьмій статті:
- в першому реченні слова «заяву про порушення прав інтелектуальної власності або» виключити,
- друге речення виключити;
5) в частині десятій статті перше речення виключити.
 
Враховано   1. У разі призупинення митного оформлення невеликої партії товарів, що переміщуються (пересилаються) через митний кордон України у міжнародних поштових та експрес-відправленнях, за підозрою у порушенні прав інтелектуальної власності, такі товари можуть бути знищені за процедурою, визначеною у цій статті, у разі дотримання таких умов:
 
89. є підозра, що такі товари можуть бути контрафактними або піратськими;
 
   є підозра, що такі товари можуть бути контрафактними або піратськими;
 
90. товари не є швидкопсувними;
 
   товари не є швидкопсувними;
 
91. інформація про об’єкт права інтелектуальної власності, товари, що його містять, та згоду правовласника на застосування процедури знищення невеликих партій товарів внесена до митного реєстру об’єктів прав інтелектуальної власності, які охороняються відповідно до закону.
 
   інформація про об’єкт права інтелектуальної власності, товари, що його містять, та згоду правовласника на застосування процедури знищення невеликих партій товарів внесена до митного реєстру об’єктів права інтелектуальної власності, які охороняються відповідно до закону.
 
92. 2. Під невеликою партією товарів, щодо яких застосовується процедура знищення, визначена цією статтею, розуміються товари, що переміщуються (пересилаються) через митний кордон України в одній депеші від одного відправника у міжнародних поштових відправленнях, в одному вантажі експрес-перевізника від одного відправника у міжнародних експрес-відправленнях, у кількості не більше трьох одиниць за кожною товарною підкатегорією згідно з УКТ ЗЕД або загальною вагою брутто не більше 2 кілограмів.
 
   2. Під невеликою партією товарів, щодо яких застосовується процедура знищення, визначена цією статтею, розуміються товари, що переміщуються (пересилаються) через митний кордон України в одній депеші від одного відправника у міжнародних поштових відправленнях, в одному вантажі експрес-перевізника від одного відправника у міжнародних експрес-відправленнях, у кількості не більше трьох одиниць за кожною товарною підкатегорією згідно з УКТ ЗЕД або загальною вагою брутто не більше 2 кілограмів.
 
93. 3. У разі наявності підстав та дотримання умов, визначених частинами першою та другою цієї статті, рішення про призупинення митного оформлення та намір застосувати процедуру знищення невеликих партій товарів, визначену цією статтею, приймає керівник органу доходів і зборів або уповноважена ним особа.
 
   3. У разі наявності підстав та дотримання умов, визначених частинами першою та другою цієї статті, рішення про призупинення митного оформлення та намір застосувати процедуру знищення невеликих партій товарів, визначену цією статтею, приймає керівник органу доходів і зборів або уповноважена ним особа.
 
94. 4. У день прийняття рішення, визначеного частиною третьою цієї статті, орган доходів і зборів засобами факсимільного та/або електронного зв’язку повідомляє декларанту про причини такого призупинення, намір застосувати процедуру знищення невеликих партій товарів, визначену цією статтею, та надає роз’яснення положень, зазначених у цій статті.
 
   4. У день прийняття рішення, визначеного частиною третьою цієї статті, орган доходів і зборів засобами факсимільного та/або електронного зв’язку повідомляє декларанта про причини такого призупинення, намір застосувати процедуру знищення невеликих партій товарів, визначену цією статтею, та надає роз’яснення положень, зазначених у цій статті.
 
95. 5. У разі коли протягом 10 робочих днів після отримання повідомлення про призупинення митного оформлення товарів декларант у письмовому вигляді надасть органу доходів і зборів згоду власника товарів на їх знищення, знищення таких товарів здійснюється у порядку, визначеному частиною десятою цієї статті.
 
   5. У разі якщо протягом 10 робочих днів після отримання повідомлення про призупинення митного оформлення товарів декларант у письмовому вигляді надасть органу доходів і зборів згоду власника товарів на їх знищення, знищення таких товарів здійснюється у порядку, визначеному частиною десятою цієї статті.
 
96. 6. Якщо протягом 10 робочих днів після отримання повідомлення про призупинення митного оформлення товарів декларант у письмовому вигляді не надав органу доходів і зборів заперечення власника товарів щодо їх знищення, орган доходів і зборів вправі вважати, що тим самим надано згоду власника товарів на їх знищення.
 
   6. Якщо протягом 10 робочих днів після отримання повідомлення про призупинення митного оформлення товарів декларант у письмовому вигляді не надав органу доходів і зборів заперечення власника товарів щодо їх знищення, орган доходів і зборів вправі вважати, що тим самим надано згоду власника товарів на їх знищення.
 
97. 7. У разі коли протягом 10 робочих днів після отримання повідомлення про призупинення митного оформлення товарів декларант у письмовому вигляді надасть органу доходів і зборів заперечення власника товарів щодо їх знищення, орган доходів і зборів у той же день повідомляє правовласника про відправника, одержувача, декларанта, власника товарів, їх адреси, найменування, кількість, напрямок переміщення, країну походження, країну відправлення товарів, митне оформлення яких призупинено за підозрою у порушенні прав інтелектуальної власності, та надає зображення таких товарів.
 
   7. У разі якщо протягом 10 робочих днів після отримання повідомлення про призупинення митного оформлення товарів декларант у письмовому вигляді надасть органу доходів і зборів заперечення власника товарів щодо їх знищення, орган доходів і зборів у той же день повідомляє правовласника про відправника, одержувача, декларанта, власника товарів, їх адреси, найменування, кількість, напрямок переміщення, країну походження, країну відправлення товарів, митне оформлення яких призупинено за підозрою у порушенні прав інтелектуальної власності, та надає зображення таких товарів.
 
98. 8. У разі коли протягом 10 робочих днів після отримання повідомлення із запереченням власника товарів щодо їх знищення, правовласником не буде подано органу доходів і зборів заяву про порушення прав інтелектуальної власності або ухвалу суду про забезпечення позову щодо заборони вчинення певних дій у справі про порушення прав інтелектуальної власності або інше рішення з цього питання, винесене (прийняте) іншими уповноваженими державними органами, то за відсутності ознак порушення митних правил товари, щодо яких було прийнято рішення про призупинення митного оформлення, підлягають митному оформленню в установленому порядку. У такому разі відшкодування декларанту та іншим особам витрат та збитків, спричинених призупиненням митного оформлення, здійснюється за рахунок правовласника.
 
   8. У разі якщо протягом 10 робочих днів після отримання повідомлення із запереченням власника товарів щодо їх знищення, правовласником не буде подано органу доходів і зборів ухвалу суду про забезпечення позову щодо заборони вчинення певних дій у справі про порушення прав інтелектуальної власності або інше рішення з цього питання, винесене (прийняте) іншими уповноваженими державними органами, то за відсутності ознак порушення митних правил товари, щодо яких було прийнято рішення про призупинення митного оформлення, підлягають митному оформленню в установленому порядку.
 
99. 9. Датою отримання повідомлень декларантом та/або правовласником вважається день, коли органом доходів і зборів такі повідомлення надіслано засобами факсимільного та/або електронного зв’язку.
 
   9. Датою отримання повідомлень декларантом та/або правовласником вважається день, коли органом доходів і зборів такі повідомлення надіслано засобами факсимільного та/або електронного зв’язку.
 
100. 10. Знищення невеликих партій товарів здійснюється під митним контролем. Організація та оплата процедури знищення, у тому числі вартість зберігання, перевезення, знищення, оформлення документів та інші витрати, пов’язані зі знищенням, здійснюється за рахунок правовласника та під його відповідальність.
 
   10. Організація та оплата процедури знищення, у тому числі вартість зберігання, перевезення, знищення, оформлення документів та інші витрати, пов’язані зі знищенням, здійснюється за рахунок правовласника та під його відповідальність.
 
101. Про проведення знищення товарів правовласник інформує орган доходів і зборів шляхом надання документів, що підтверджують таке знищення.».
 
   Про проведення знищення товарів правовласник інформує орган доходів і зборів шляхом надання документів, що підтверджують таке знищення.».
 
102. ІІ. Прикінцеві положення
 
   ІІ. Прикінцеві положення
 
103. 1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем опублікування.
 
   1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем опублікування.
 
104. 2. Кабінету Міністрів України:
 
-26- Гетманцев Д.О.
Перше речення пункту 2 Розділу ІІ законопроекту після слів «Кабінету Міністрів України» доповнити словами «протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом».
 
Враховано   2. Кабінету Міністрів України протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом:
 
105. розробити та затвердити нормативно-правові акти, необхідні для реалізації цього Закону;
 
   розробити та затвердити нормативно-правові акти, необхідні для реалізації цього Закону;
 
106. привести власні нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
 
   привести власні нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
 
107. забезпечити прийняття міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади нормативно-правових актів, передбачених цим Законом, а також перегляд і скасування нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.

   забезпечити прийняття міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади нормативно-правових актів, передбачених цим Законом, а також перегляд і скасування нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.