Кількість абзаців - 105 Таблиця поправок


Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо управління безпекою автомобільних доріг (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Закон України
 
      
1. Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо управління безпекою автомобільних доріг
 
   Про внесення змін до деяких законів України щодо управління безпекою автомобільних доріг
 
2. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
   Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
3. І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
 
   І. Внести зміни до таких законів України:
 
4. 1. У (Відомості Верховної Ради України, 1993 р., № 31, ст. 338 із наступними змінами):
 
   1. У (Відомості Верховної Ради України, 1993 р., № 31, ст. 338 із наступними змінами):
 
5. 1) статтю 4 після абзацу сімнадцятого доповнити новим абзацом вісімнадцятим такого змісту:
 
   1) статтю 4 після абзацу сімнадцятого доповнити новим абзацом такого змісту:
 
6. «затвердження методики визначення економічних втрат у зв’язку із загибеллю або пораненням (травмуванням) людей внаслідок дорожньо-транспортних пригод.».
 
-1- Горенюк О.О.
В абзаці другому пункті 2 частини першої та по всьому тексту проекту Закону слова та знаки «пораненням (травмуванням)» замінити словом «травмування»
 
Відхилено   «затвердження методики визначення економічних втрат у зв’язку із загибеллю або пораненням (травмуванням) людей внаслідок дорожньо-транспортних пригод».
 
7. Ув’язку з чим абзац вісімнадцятий вважати абзацом дев’ятнадцятим.
 
   Ув’язку з цим абзац вісімнадцятий вважати абзацом дев’ятнадцятим;
 
8. 2) У 9 статті:
 
   2) у статті 9:
 
9. абзац дев’ятнадцятий викласти в такій редакції:
 
   абзац дев’ятнадцятий викласти в такій редакції:
 
10. «виявлення аварійно-небезпечних ділянок та місць концентрації дорожньо-транспортних пригод у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства;».
 
   «виявлення аварійно-небезпечних ділянок та місць концентрації дорожньо-транспортних пригод у порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства»;
 
11. Доповнити абзацом двадцятим такого змісту:
 
   після абзацу дев’ятнадцятого доповнити новим абзацом такого змісту:
 
12. «впровадження на аварійно-небезпечних ділянках та місцях концентрації дорожньо-транспортних пригод відповідних заходів щодо удосконалення організації дорожнього руху;».
 
   «впровадження на аварійно-небезпечних ділянках та місцях концентрації дорожньо-транспортних пригод заходів щодо удосконалення організації дорожнього руху».
 
13. У зв’язку з чим абзаци двадцятий - двадцять третій вважати відповідно абзацами двадцять першим - двадцять четвертим.
 
   У зв’язку з цим абзаци двадцятий - двадцять четвертий вважати відповідно абзацами двадцять першим - двадцять п’ятим;
 
14. 3) Частину першу статті 43 після слів та знаків «з урахуванням соціально-економічних і екологічних умов конкретного регіону,» доповнити словами та знаками «економічних втрат у зв’язку із загибеллю або пораненням (травмуванням) людей внаслідок дорожньо-транспортних пригод,».
 
-2- Горенюк О.О.
по всьому тексту проекту Закону слова та знаки «пораненням (травмуванням)» замінити словом «травмування»
 
Відхилено   3) частину першу статті 43 після слів «з урахуванням соціально-економічних і екологічних умов конкретного регіону» доповнити словами «економічних втрат у зв’язку із загибеллю або пораненням (травмуванням) людей внаслідок дорожньо-транспортних пригод».
 
15. 2. Внести до Закону України «Про автомобільні дороги» (Відомості Верховної Ради України, 2005, № 51, ст. 556 із наступними змінами), такі зміни:
 
   2. Внести до Закону України «Про автомобільні дороги» (Відомості Верховної Ради України, 2005 р., № 51, ст. 556 із наступними змінами) такі зміни:
 
16. 1) статтю 1 доповнити з урахуванням алфавітного порядку термінами такого змісту:
 
   1) статтю 1 доповнити з урахуванням алфавітного порядку термінами такого змісту:
 
17. «аудит безпеки автомобільних доріг – незалежне, системне, технічне та детальне оцінювання впливу проектних рішень на безпеку автомобільних доріг;
 
-3- Івченко В.Є.
аудит безпеки автомобільних доріг – незалежне, системне, технічне та детальне оцінювання впливу проектних рішень на безпеку автомобільних доріг та їх відповідності вимогам Державних будівельних норм, національних стандартів України та іншим актам законодавства України в сфері проектування і будівництва доріг.
 
Відхилено   «аудит безпеки автомобільних доріг – незалежне, системне, технічне та детальне оцінювання впливу проектних рішень на безпеку автомобільних доріг;
 
    -4- Цимбалюк М.М.
Підпункт 1, пункту 1, частини 2, розділу І проекту Закону викласти в такій редакції:
«аудит безпеки автомобільних доріг – незалежне, системне, технічне та детальне оцінювання сукупності технічних характеристик автомобільних доріг, завдяки яким забезпечується запобігання та зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод та тяжкості їх наслідків».
 
Відхилено    
    -5- Клименко Ю.Л.
Абзац четвертий частини першої статті 1 Закону України «Про автомобільні дороги» викласти в такій редакції:
«аудит безпеки автомобільних доріг – це комплекс заходів із перевірки автомобільних доріг або їх проектів, що здійснюється аудитором безпеки автомобільних доріг, і включає в себе оцінку якості та звітування щодо потенційних загроз безпеці автомобільних доріг, а також пошук шляхів із підвищення автомобільних доріг для їх користувачів».
 
Відхилено    
18. аудитор безпеки автомобільних доріг – фізична особа, яка пройшла спеціальне навчання, отримала сертифікат на право проведення аудиту безпеки автомобільних доріг та включена до реєстру аудиторів безпеки автомобільних доріг;
 
-6- Клименко Ю.Л.
Абзац п’ятий частини першої статті 1 Закону України «Про автомобільні дороги» викласти в такій редакції:
«аудитор безпеки автомобільних доріг – юридична особа, що має у своєму штаті необхідних спеціалістів, які мають кваліфікаційні свідоцтва, передбачені Директивою 2008/96/ЄС Європейського парламенту та Ради Європейського Союзу від 19 листопада 2008 року, а також не менше 5 років досвіду у відповідній сфері проектування доріг, розробки безпеки дорожнього руху та аналізу нещасних випадків. Центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства можуть встановлюватися додаткові вимоги до аудиторів безпеки автомобільних доріг».
 
Відхилено   аудитор безпеки автомобільних доріг – фізична особа, яка пройшла підтвердження кваліфікації, отримала сертифікат на право проведення аудиту безпеки автомобільних доріг в органі сертифікації персоналу, акредитованому у відповідній сфері, та включена до реєстру аудиторів безпеки автомобільних доріг;
 
    -7- Шуляк О.О.
Абзац третій підпункту 1 пункту 2 розділу І законопроекту викласти в такій редакції:
«аудитор безпеки автомобільних доріг – фізична особа, яка пройшла підтвердження кваліфікації з отриманням сертифіката на право проведення аудиту безпеки автомобільних доріг в органі сертифікації персоналу, акредитованому у відповідній сфері, та включена до реєстру аудиторів безпеки автомобільних доріг;».
 
Враховано редакційно    
19. безпека автомобільних доріг – сукупність технічних характеристик, завдяки яким забезпечується запобігання та зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод та тяжкості їх наслідків;
 
-8- Горенюк О.О.
У пункті 1 частині другій проекту закону:
абзац четвертий, пункту 1 викласти у такій редакції:
«безпека автомобільних доріг – сукупність засобів, конструкцій, пристроїв, споруд, характеристик та показників, (включаючи інженерні, конструкторські, технічні, проектні, архітектурні, технологічні та інші рішення) при врахуванні яких та при застосуванні яких, забезпечується запобігання та зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод та тяжкості їх наслідків;
 
Враховано   безпека автомобільних доріг – сукупність засобів, конструкцій, пристроїв, споруд, характеристик та показників (у тому числі інженерних, конструкторських, технічних, проектних, архітектурних, технологічних та інших рішень), при врахуванні та застосуванні яких забезпечується запобігання та зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод та тяжкості їх наслідків;
 
    -9- Цимбалюк М.М.
Підпункт 3, пункту 1, частини 2, розділу І проекту Закону викласти в такій редакції:
«безпека автомобільних доріг – сукупність технічних характеристик автомобільних доріг, завдяки яким забезпечується запобігання та зменшення кількості дорожньо-транспортних пригод та тяжкості їх наслідків».
 
Відхилено    
20. замовник аудиту безпеки автомобільних доріг – орган державної влади, орган місцевого самоврядування, інша особа, на балансі або у власності якої перебуває автомобільна дорога або її ділянка, або яка виступає замовником будівництва нової автомобільної дороги;
 
   замовник аудиту безпеки автомобільних доріг – орган державної влади, орган місцевого самоврядування, інша особа, на балансі або у власності якої перебуває автомобільна дорога або її ділянка, або яка виступає замовником будівництва нової автомобільної дороги;
 
21. перевірка безпеки автомобільних доріг – обстеження і вивчення характеристик та дефектів (недоліків) автомобільної дороги з метою виявлення існуючих та потенційних ризиків виникнення дорожньо-транспортних пригод і надання рекомендацій щодо їх запобігання, та не є заходом державного нагляду (контролю);
 
-10- Івченко В.Є.
перевірка безпеки автомобільних доріг – обстеження і вивчення характеристик та дефектів (недоліків) автомобільної дороги з метою виявлення існуючих та потенційних ризиків виникнення дорожньо-транспортних пригод і надання рекомендацій щодо їх запобігання і усунення, та не є заходом державного нагляду (контролю);
 
Враховано   перевірка безпеки автомобільних доріг – обстеження і вивчення характеристик та дефектів (недоліків) автомобільної дороги з метою виявлення існуючих та потенційних ризиків виникнення дорожньо-транспортних пригод і надання рекомендацій щодо їх запобігання і усунення, що не є заходом державного нагляду (контролю)»;
 
    -11- Цимбалюк М.М.
Підпункт 5, пункту 1), частини 2, розділу І проекту Закону викласти в такій редакції:
«Перевірка безпеки проектів автомобільних доріг – незалежна детальна систематична та технічна перевірка безпеки розробок, характеристик, проекту дорожньої інфраструктури, яка охоплює усі етапи від планування до початку роботи».
 
Відхилено    
22. свідоцтво про проходження спеціального навчання з перевірки безпеки автомобільних доріг – документ установленого зразка, який підтверджує отримання відповідних знань, необхідних для проведення перевірки з безпеки автомобільної дороги або її ділянки;
 
-12- Горенюк О.О.
У пункті 1 частині другій проекту закону:
в абзаці сьомому слова «установленого зразка» виключити та доповнити абзац новим реченням такого змісту: «Порядок видачі свідоцтва та його форма затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері дорожнього господарства».
 
Відхилено      
    -13- Шуляк О.О.
Абзац сьомий підпункту 1 пункту 2 розділу І законопроекту (зміни до статті 1 Закону України «Про автомобільні дороги») виключити.
 
Враховано    
23. сертифікат на право проведення аудиту безпеки автомобільних доріг – документ установленого зразка, що засвідчує компетентність та достатній рівень знань особи для проведення аудиту безпеки автомобільних доріг та перевірки безпеки автомобільних доріг.»;
 
-14- Горенюк О.О.
У пункті 1 частині другій проекту закону:
в абзаці восьмому слова «установленого зразка» виключити та доповнити абзац новим реченням такого змісту «Порядок видачі сертифіката та його форма затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері дорожнього господарства»
 
Відхилено      
    -15- Клименко Ю.Л.
Абзац дев’ятнадцятий частини першої статті 1 Закону України «Про автомобільні дороги» викласти в такій редакції:
«кваліфікаційне свідоцтво на право проведення аудиту безпеки автомобільних доріг – передбачений Директивою 2008/96/ЄС Європейського парламенту та Ради Європейського Союзу від 19 листопада 2008 року документ встановленого зразка, що засвідчує компетентність та достатній рівень знань особи для проведення аудиту безпеки автомобільних доріг та перевірки безпеки автомобільних доріг».
 
Відхилено    
24. 2) статтю 6 після частини шостої доповнити новим частинами сьомою та восьмою такого змісту:
 
   2) статтю 6 доповнити частинами сьомою – дев’ятою такого змісту:
 
25. «Для забезпечення проведення аудиту безпеки автомобільних доріг залучаються аудитори безпеки автомобільних доріг.
 
   «Для забезпечення проведення аудиту безпеки автомобільних доріг залучаються аудитори безпеки автомобільних доріг.
 
26. Для забезпечення проведення перевірки безпеки автомобільних доріг залучаються відповідні кваліфіковані спеціалісти на підставі трудового або іншого договору з особою, на балансі або у власності якої перебуває автомобільна дорога або її ділянка.»;
 
-16- Горенюк О.О.
У пункту 2 частини другої:
абзац третій слова: «залучаються відповідні кваліфіковані спеціалісти на підставі трудового або іншого договору з особою, на балансі або у власності якої перебуває автомобільна дорога або її ділянка» замінити на слова «на підставі трудового або іншого договору, особою на балансі або у власності якої перебуває автомобільна дорога або її ділянка, залучається особа, яка отримала свідоцтво про проходження навчання з перевірки безпеки автомобільних доріг»
 
Враховано редакційно   До проведення перевірки безпеки автомобільних доріг залучається особа, яка пройшла підтвердження кваліфікації з отриманням сертифіката на право проведення аудиту або перевірки безпеки автомобільних доріг.
Відносини між особою, яка проводить перевірку (виконавець), та особою, на балансі або у власності якої перебуває автомобільна дорога або її ділянка (замовник), здійснюються на договірній основі»;
 
27. 3) доповнити новою статтею 6-1 такого змісту:
 
   3) розділ І доповнити статтею 6-1 такого змісту:
 
28. «Стаття 6-1 Державне управління у сфері безпеки автомобільних доріг
 
   «Стаття 6-1. Державне управління у сфері безпеки автомобільних доріг
 
29. Державне управління у сфері безпеки автомобільних доріг здійснюється в межах своїх повноважень, визначених цим Законом та іншими актами законодавства України:
 
   Державне управління у сфері безпеки автомобільних доріг здійснюється в межах повноважень, визначених цим Законом та іншими актами законодавства України:
 
30. 1) Кабінетом Міністрів України;
 
   1) Кабінетом Міністрів України;
 
31. 2) центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері дорожнього господарства;
 
   2) центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства;
 
32. 3) центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування державного значення;
 
   3) центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства та управління автомобільними дорогами загального користування державного значення;
 
33. 4) місцевими органами виконавчої влади;
 
   4) місцевими органами виконавчої влади;
 
34. 5) органами місцевого самоврядування.»;
 
-17- Бондарєв К.А.
у підпункті 3 пункту 2 стосовно доповнення новою статтею 6-1 з тексту нової статті 6-1 підпункт «5) органами місцевого самоврядування» - виключити.
 
Відхилено   5) органами місцевого самоврядування»;
 
35. 4) у статті 11:
 
   4) у статті 11:
 
36. частину першу доповнити новими пунктами такого змісту:
 
   частину першу доповнити пунктами 6 і 7 такого змісту:
 
37. «6) визначає порядок та забезпечує ведення реєстру аудиторів безпеки автомобільних доріг,
 
-18- Горенюк О.О.
У пункті 4 частини другої: в абзаці третьому слова «визначає порядок» замінити на слова «визначення порядку;»
 
Враховано   «6) визначення порядку та забезпечення ведення реєстру аудиторів безпеки автомобільних доріг;
 
    -19- Шуляк О.О.
Абзаци третій-п’ятий підпункту 4 пункту 2 розділу І законопроекту (зміни до частини першої статті 11 Закону України «Про автомобільні дороги») замінити двома абзацами такого змісту:
«6) визначення порядку та забезпечення ведення реєстру аудиторів безпеки автомобільних доріг;
 
Враховано    
38. 7) встановлення порядку спеціального навчання та перевірки компетенції осіб, що здійснюють аудит та перевірку безпеки автомобільних доріг;
 
-20- Горенюк О.О.
У пункті 4 частини другої: в абзаці четвертому слова «здійснюють аудит та перевірку безпеки автомобільних доріг» замінити словами «можуть здійснювати аудит безпеки автомобільних доріг та/або перевірку безпеки автомобільних доріг»;
 
Відхилено   7) визначення вимог до програм підвищення кваліфікації осіб, які здійснюють аудит та перевірку безпеки автомобільних доріг»;
 
    -21- Івченко В.Є.
7) затвердження основних вимог до програм із спеціального навчання осіб, що здійснюють аудит та перевірку безпеки автомобільних доріг, та порядку перевірки професійної компетентності таких осіб;
 
Відхилено    
    -22- Шуляк О.О.
Абзаци третій-п’ятий підпункту 4 пункту 2 розділу І законопроекту (зміни до частини першої статті 11 Закону України «Про автомобільні дороги») замінити двома абзацами такого змісту:
«7) визначення вимог до програм підвищення кваліфікації осіб, що здійснюють аудит та перевірку безпеки автомобільних доріг.»
 
Враховано    
39. 8) визначення закладів, що проводять спеціальне навчання та перевірку компетенції осіб, що здійснюють аудит та перевірку безпеки автомобільних доріг.»;
 
-23- Горенюк О.О.
У пункті 4 частини другої: в абзаці п’ятому слова «перевірку компетенції» доповнити словами «та професійного рівня»;
 
Відхилено      
    -24- Івченко В.Є.
8) укладення договорів із вищими навчальними закладами, на базі факультетів яких здійснюватимуться спеціальне навчання та перевірка професійної компетентності осіб, що здійснюють аудит та перевірку безпеки автомобільних доріг.
 
Відхилено    
    -25- Шуляк О.О.
Абзаци третій-п’ятий підпункту 4 пункту 2 розділу І законопроекту (зміни до частини першої статті 11 Закону України «Про автомобільні дороги») замінити двома абзацами такого змісту: дивись вище пункти 6) та 7) відповідно пункт 8) запропоновано виключити.
 
Враховано    
40. після частини першої доповнити новою частиною другою наступного змісту:
 
   після частини першої доповнити новою частиною такого змісту:
 
41. «Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства є компетентним органом з питань управління безпекою автомобільних доріг.».
 
-26- Горенюк О.О.
У пункті 4 частини другої: в абзаці восьмому слово «компетентним» замінити на слово «уповноваженим»
 
Відхилено   «Центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства, є компетентним органом з питань управління безпекою автомобільних доріг».
 
42. У зв’язку з чим частину другу вважати частиною третьою.
 
   У зв’язку з цим частину другу вважати частиною третьою;
 
43. Нову частину третю доповнити новим пунктом такого змісту:
 
   частину третю доповнити пунктом 11 такого змісту:
 
44. «11) забезпечення проведення обов’язкового аудиту безпеки автомобільних доріг та перевірки безпеки автомобільних доріг, що належать до сфери його управління.»;
 
   «11) забезпечення проведення обов’язкових аудиту та перевірки безпеки автомобільних доріг, що належать до сфери його управління»;
 
45. 5) частину першу статті 12 доповнити новим пунктом такого змісту:
 
   5) частину першу статті 12 доповнити пунктом 9 такого змісту:
 
46. «9) забезпечення проведення обов’язкового аудиту безпеки автомобільних доріг та перевірки безпеки автомобільних доріг, що належать до сфери його управління.»;
 
   «9) забезпечення проведення обов’язкових аудиту та перевірки безпеки автомобільних доріг, що належать до сфери його управління»;
 
47. 6) у статті 13:
 
   6) у статті 13:
 
48. у назві статті слово «державного» виключити;
 
   у назві слово «державного» виключити;
у частині першій:
 
49. у реченні першому слово «державного» виключити;
 
   у реченні першому слово «державного» виключити;
 
50. доповнити новим пунктом такого змісту:
 
   доповнити пунктом 7 такого змісту:
 
51. «7) забезпечення проведення аудиту безпеки автомобільних доріг або перевірки безпеки автомобільних доріг згідно з вимогами цього Закону, інших актів законодавства України, національних стандартів України, а також - вжиття необхідних заходів за результатами проведення аудиту безпеки автомобільних доріг або перевірки безпеки автомобільних доріг.»
 
   «7) забезпечення проведення аудиту або перевірки безпеки автомобільних доріг згідно з вимогами цього Закону, інших актів законодавства України, національних стандартів України, а також вжиття необхідних заходів за результатами проведення аудиту або перевірки безпеки автомобільних доріг»;
 
52. 7) статтю 20 доповнити пунктом такого змісту:
 
   7) частину першу статті 20 доповнити пунктом 9 такого змісту:
 
53. «9) приймати рішення щодо проведення аудиту безпеки автомобільних доріг та перевірки безпеки автомобільних доріг.»;
 
   «9) приймати рішення щодо проведення аудиту безпеки автомобільних доріг та перевірки безпеки автомобільних доріг»;
 
54. 8) статтю 21 доповнити новим пунктом такого змісту:
 
   8) частину першу статті 21 доповнити пунктом 5 такого змісту:
 
55. «5) забезпечення проведення аудиту безпеки автомобільних доріг або перевірки безпеки автомобільних доріг згідно з вимогами цього Закону, інших актів законодавства України, національних стандартів України, а також - вжиття необхідних заходів пов’язаних із результатами проведення аудиту безпеки автомобільних доріг або перевірки безпеки автомобільних доріг.»;
 
   «5) забезпечення проведення аудиту або перевірки безпеки автомобільних доріг згідно з вимогами цього Закону, інших актів законодавства України, національних стандартів України, а також вжиття необхідних заходів за результатами проведення аудиту безпеки автомобільних доріг або перевірки безпеки автомобільних доріг»;
 
56. 9) частину третю статті 40 після слів та знаків «забезпечення безпеки руху та екологічного стану доріг,» доповнити словами та знаками «заходи, направлені на зменшення економічних витрат у зв’язку із загибеллю або пораненням (травмуванням) людей внаслідок дорожньо-транспортних пригод»;
 
-27- Горенюк О.О.
по всьому тексту проекту Закону слова та знаки «пораненням (травмуванням)» замінити словом «травмування»
 
Відхилено   9) частину третю статті 40 після слів «забезпечення безпеки руху та екологічного стану доріг» доповнити словами «заходи, спрямовані на зменшення економічних витрат у зв’язку із загибеллю або пораненням (травмуванням) людей внаслідок дорожньо-транспортних пригод»;
 
    -28- Бондарєв К.А.
підпункт 9, пункту 2 стосовно внесення змін до частини третьої статті 40 вкласти у такій редакції: «9) частину третю статті 40 викласти у такій редакції»:
У першу чергу кошти спрямовуються на розбудову національної мережі міжнародних автомобільних доріг, збереження та розвиток автомобільних доріг, що забезпечують транспортний зв'язок сільських населених пунктів, забезпечення безпеки руху з метою унеможливлення економічних витрат у зв’язку із загибеллю або пораненням (травмуванням) людей внаслідок дорожньо-транспортних пригод та екологічного стану доріг, ремонт та реконструкцію мостів та шляхопроводів, ремонт проїзної частини вулиць і доріг міст та інших населених пунктів, що суміщаються з автомобільними дорогами загального користування державного значення та входять до Єдиної транспортної системи України, а також на будівництво доріг на обходах міст та інших населених пунктів»
 
Відхилено    
57. 10) частину другу статті 41 після слів «з урахуванням фактичного стану вулично-дорожньої мережі» доповнити словами «та економічних втрат у зв’язку із загибеллю або пораненням (травмуванням) людей внаслідок дорожньо-транспортних пригод.»;
 
-29- Горенюк О.О.
по всьому тексту проекту Закону слова та знаки «пораненням (травмуванням)» замінити словом «травмування»
 
Відхилено   10) частину другу статті 41 доповнити словами «та економічних втрат у зв’язку із загибеллю або пораненням (травмуванням) людей внаслідок дорожньо-транспортних пригод»;
 
    -30- Бондарєв К.А.
підпункт 10, пункту 2 стосовно внесення змін до статті 41 доповнити новим абзацом наступного змісту: «частину третю статті 41 після слів «забезпечення безпеки руху» доповнити словами «з метою унеможливлення економічних витрат у зв’язку із загибеллю або пораненням (травмуванням) людей внаслідок дорожньо-транспортних пригод»;
 
Відхилено    
58. 11) після статті 42 доповнити новою статтею Стаття 42-1 такого змісту:
 
   11) розділ VІІІ доповнити статтею 42-1 такого змісту:
 
59. «Стаття 42-1 Фінансування проведення аудиту безпеки автомобільних доріг
 
   «Стаття 42-1. Фінансування проведення аудиту безпеки автомобільних доріг
 
60. Фінансування проведення аудиту безпеки автомобільних доріг забезпечується його замовником на умовах, які визначаються договором на проведення аудиту безпеки автомобільних доріг.
 
   Фінансування проведення аудиту безпеки автомобільних доріг забезпечує замовник аудиту на умовах, визначених договором на проведення аудиту безпеки автомобільних доріг.
 
61. Витрати на проведення аудиту безпеки автомобільних доріг можуть включатися до кошторисної вартості будівництва автомобільних доріг.
 
-31- Мурдій І.Ю.
у підпункті 11 пункту 2 законопроекту пропоновану статтю 42-1 викласти в такій редакції:
«Витрати на проведення аудиту безпеки автомобільних доріг можуть включатися до кошторисної вартості проектно-вишукувальних робіт».
 
Враховано редакційно   Витрати на проведення аудиту безпеки автомобільних доріг на стадії техніко-економічного обґрунтування і на стадії підготовки проекту або робочого проекту включаються до кошторисної вартості проектно-вишукувальних робіт, на стадії після введення в експлуатацію – до витрат на утримання автомобільних доріг.
 
62. Фінансування проведення аудиту безпеки автомобільних доріг здійснюється за рахунок джерел, визначених відповідно до статей 40, 41 цього Закону, та з інших джерел, незаборонених законодавством.»
 
   Фінансування проведення аудиту безпеки автомобільних доріг здійснюється за рахунок джерел, визначених відповідно до статей 40, 41 цього Закону, та з інших джерел, незаборонених законодавством»;
 
63. 12) після розділу Х доповнити розділом ХІ такого змісту:
 
   12) доповнити розділом Х-1 такого змісту:
 
64. «Розділ ХІ. Безпека автомобільних доріг
 
   «Розділ Х-1. Безпека автомобільних доріг
 
65. Стаття 50. Управління безпекою автомобільних доріг
 
   Стаття 50. Управління безпекою автомобільних доріг
 
66. Управління безпекою автомобільних доріг здійснюється шляхом організації та проведення аудиту безпеки автомобільних доріг, перевірок безпеки автомобільних доріг, виявлення аварійно-небезпечних місць (ділянок) та місць концентрації дорожньо-транспортних пригод та ліквідації їх причин.
 
   Управління безпекою автомобільних доріг здійснюється шляхом організації та проведення аудиту безпеки автомобільних доріг, перевірок безпеки автомобільних доріг, виявлення аварійно-небезпечних місць (ділянок) та місць концентрації дорожньо-транспортних пригод та ліквідації їх причин.
 
67. Аудит безпеки автомобільних доріг є обов’язковим на міжнародних та національних автомобільних дорогах.
 
-32- Цимбалюк М.М.
Підпункт 3, пункту 12, частини 2, розділу І проекту Закону викласти в такій редакції:
«Аудит безпеки автомобільних доріг є обов’язковим на міжнародних та національних автомобільних дорогах, а також на дорогах з надмірною концентрацією дорожньо-транспортних пригод, що мають наслідком загибель або поранення (травмування) людей."
 
Відхилено   Проведення аудиту безпеки автомобільних доріг є обов’язковим на міжнародних та національних автомобільних дорогах.
 
68. Аудит безпеки автомобільних доріг проводиться:
 
   Аудит безпеки автомобільних доріг проводиться:
 
69. - на стадії техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) – до проведення експертизи проекту при новому будівництві автомобільної дороги;
 
   на стадії техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) – до проведення експертизи проекту при будівництві нової автомобільної дороги;
 
70. - на стадії проект або робочий проект - до моменту проведення експертизи проектів будівництва автомобільної дороги відповідно до класу наслідків об’єкту аудиту безпеки автомобільних доріг;
 
   на стадії підготовки проекту або робочого проекту - до проведення експертизи проектів будівництва автомобільної дороги відповідно до класу наслідків об’єкта аудиту безпеки автомобільних доріг;
 
71. - на стадії після введення в експлуатацію – протягом одного року з дня введення в експлуатацію.
 
-33- Івченко В.Є.
- на стадії після завершення будівництва автомобільної дороги (її реконструкції, ремонту), але до введення її в експлуатацію;
 
Відхилено   на стадії після введення в експлуатацію – протягом одного року з дня введення в експлуатацію.
 
72. Порядок проведення аудиту безпеки автомобільних доріг визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства.
 
   Порядок проведення аудиту безпеки автомобільних доріг визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства.
 
73. На стадії експлуатації автомобільних доріг проводяться перевірки безпеки автомобільних доріг, які є обов’язковими на автомобільних дорогах загального користування.
 
   На стадії експлуатації автомобільних доріг проводяться перевірки безпеки автомобільних доріг, що є обов’язковими на автомобільних дорогах загального користування.
 
74. Перевірки безпеки автомобільних доріг проводяться не рідше ніж раз на три роки.
 
   Перевірка безпеки автомобільної дороги проводиться не рідше ніж один раз на три роки.
 
75. Проведення перевірки безпеки автомобільних доріг забезпечується особою, на балансі або у власності якої перебуває автомобільна дорога або її ділянка, шляхом залучення кваліфікованих спеціалістів на підставі трудового або іншого договору.
 
-34- Горенюк О.О.
У пункті 12 частини другої: абзац тринадцятий викласти у такій редакції:
«Проведення перевірки безпеки автомобільних доріг забезпечується особою, на балансі або у власності якої перебуває автомобільна дорога або її ділянка із залученням на підставі трудового або іншого договору, особи, яка отримала свідоцтво про проходження навчання з перевірки безпеки автомобільних доріг».
 
Враховано редакційно   Проведення перевірки безпеки автомобільної дороги забезпечується особою, на балансі або у власності якої перебуває відповідна автомобільна дорога або її ділянка.
Перевірка безпеки автомобільних доріг здійснюється особами, які пройшли підтвердження кваліфікації осіб, які здійснюють аудит та перевірку безпеки автомобільних доріг, або юридичними особами, що залучили таких осіб.
 
76. Аудитор безпеки автомобільних доріг може проводити перевірки безпеки автомобільних доріг.
 
-35- Клименко Ю.Л.
Частину восьму статті 50 Закону України «Про автомобільні дороги» доповнити реченням такого змісту: «Аудитор безпеки автомобільних доріг не може брати участь у розробці або експлуатації інфраструктурного об’єкта аудит безпеки автомобільних доріг якого він здійснює».
 
Враховано редакційно   Аудит проводиться аудиторами або юридичними особами, що залучають таких аудиторів, відомості про яких включаються до реєстру аудиторів безпеки автомобільних доріг.
Відносини між особою, яка проводить аудит (виконавець), та особою, на балансі або у власності якої перебуває автомобільна дорога або її ділянка (замовник), здійснюються на договірній основі.
Аудитору безпеки автомобільних доріг забороняється проводити аудит та перевірку безпеки автомобільної дороги (або її ділянки), щодо якої він виступав проектантом чи підрядником.
 
77. Порядок проведення перевірок безпеки автомобільних доріг визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства.
 
   Порядок проведення перевірок безпеки автомобільних доріг визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства.
 
78. Результати аудиту безпеки автомобільних доріг оформлюються у формі звіту аудиту безпеки автомобільних доріг, в якому визначаються існуючі недоліки та потенційні ризики для безпеки автомобільної дороги або її ділянки, та надаються рекомендації щодо їх запобігання або зменшення тяжкості їх наслідків.
 
-36- Івченко В.Є.
Результати аудиту безпеки автомобільних доріг оформлюються у формі звіту аудиту безпеки автомобільних доріг, в якому визначаються існуючі недоліки та потенційні ризики для безпеки автомобільної дороги або її ділянки, та надаються рекомендації щодо їх запобіганню, усуненню та зменшення тяжкості їх наслідків. У разі негативного аудиторського звіту за результатами проведеного аудиту безпеки автомобільної дороги на стадії після завершення її будівництва (реконструкції, ремонту), але до введення її в експлуатацію, автомобільна дорога не підлягатиме введенню в експлуатацію до усунення викладених у аудиторському звіті недоліків.
 
Відхилено   Результати аудиту безпеки автомобільної дороги оформлюються у формі звіту, в якому зазначаються виявлені недоліки та потенційні ризики для безпеки автомобільної дороги або її ділянки та надаються рекомендації щодо їх запобігання або зменшення тяжкості їх наслідків.
 
79. Вимоги до форми та змісту звіту аудиту безпеки автомобільної дороги встановлюються порядком проведення аудиту безпеки автомобільних доріг.
 
   Вимоги до форми та змісту звіту аудиту безпеки автомобільної дороги встановлюються порядком проведення аудиту безпеки автомобільних доріг.
 
80. Звіт аудитора безпеки автомобільних доріг надається замовнику та особі, на балансі або у власності якої перебуває відповідна автомобільна дорога або її ділянка, якщо замовником виступає інша зацікавлена особа.
 
-37- Бондарєв К.А.
у підпункті 12, пункту 2щодо доповнення новою статтею 50 в абзаці п’ятнадцятому тексту нової статті 50 слова «Звіт аудитора» замінити словами «Звіт аудиту».
 
Враховано   Звіт аудиту безпеки автомобільної дороги надається замовнику та особі, на балансі або у власності якої перебуває відповідна автомобільна дорога або її ділянка, якщо замовником виступає інша заінтересована особа.
 
81. Звіт аудиту безпеки автомобільних доріг є обов’язковим для розгляду особою, на балансі або у власності якої перебуває відповідна автомобільна дорога або її ділянка та організацією, що здійснює проектування, будівництво, експлуатацію об'єкту аудиту.
 
-38- Івченко В.Є.
Звіт аудиту безпеки автомобільних доріг є обов’язковим для розгляду та врахування особою, на балансі або у власності якої перебуває відповідна автомобільна дорога або її ділянка та організацією, що здійснює проектування, будівництво, експлуатацію об'єкту аудиту.
 
Відхилено   Звіт аудиту безпеки автомобільної дороги є обов’язковим для розгляду особою, на балансі або у власності якої перебуває відповідна автомобільна дорога або її ділянка, та організацією, що здійснює проектування, будівництво та експлуатацію об'єкта аудиту.
 
82. Звіт аудиту безпеки автомобільних доріг долучається до проектної документації стосовно об’єкту аудиту, що подається для проведення експертизи проекту та паспорту автомобільної дороги.
 
   Звіт аудиту безпеки автомобільної дороги долучається до проектної документації щодо об’єкта аудиту, що подається для проведення експертизи проекту та паспорта автомобільної дороги.
 
83. За результатами проведення перевірки безпеки автомобільних доріг складається звіт перевірки безпеки автомобільних доріг.
 
   За результатами проведення перевірки безпеки автомобільної дороги складається звіт.
 
84. Звіт перевірки безпеки автомобільних доріг надається особі, на балансі або у власності, якої перебуває автомобільна дорога/її ділянка, для вжиття відповідних заходів з усунення виявлених недоліків.
 
   Звіт перевірки безпеки автомобільної дороги надається особі, на балансі або у власності якої перебуває автомобільна дорога або її ділянка, для вжиття заходів з усунення виявлених недоліків.
 
85. Звіт перевірки безпеки автомобільної дороги долучається до паспорту автомобільної дороги.
 
   Звіт перевірки безпеки автомобільної дороги долучається до паспорта автомобільної дороги.
 
86. Вимоги до форми та змісту звіту перевірки стану безпеки автомобільної дороги встановлюються порядком проведення перевірки безпеки автомобільних доріг.
 
   Вимоги до форми та змісту звіту перевірки безпеки автомобільної дороги встановлюються порядком проведення перевірки безпеки автомобільних доріг.
 
87. Стаття 51 Підготовка та перевірка компетенції осіб, що здійснюють аудит та перевірку безпеки автомобільних доріг
 
-39- Горенюк О.О.
У пункті 12 частини другої: абзац двадцять п’ятий у наступній редакції:
«Стаття 51. Підготовка, перевірка компетенції та професійного рівня осіб, які можуть здійснювати аудит безпеки автомобільних доріг або перевірку безпеки автомобільних доріг».
 
Відхилено   Стаття 51. Підтвердження кваліфікації осіб, які проводять аудит та перевірку безпеки автомобільних доріг
Підтвердження кваліфікації осіб, що здійснюють аудит та перевірку безпеки автомобільних доріг, здійснюють підприємства, установи та організації, акредитовані у відповідній сфері згідно із Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності».
Сертифікат на право проведення аудиту та перевірки безпеки автомобільних доріг мають право отримати особи, які:
здобули вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем (ступенем вищої освіти) бакалавр, спеціаліст або магістр за спеціальністю будівництво та цивільна інженерія галузі знань архітектора та будівництво;
мають стаж роботи з проектування автомобільних доріг та/або організації безпеки дорожнього руху не менш як три роки;
пройшли підвищення кваліфікації з питань проведення аудиту та перевірки безпеки автомобільних доріг за відповідними програмами;
підтвердили відповідність професійних знань, вмінь і навичок за результатами іспиту в ході підтвердження кваліфікації.
Сертифікат на право проведення аудиту та перевірки безпеки автомобільних доріг видається строком на п’ять років.
Порядок підтвердження кваліфікації осіб, які проводять аудит та перевірку безпеки автомобільних доріг, встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Відомості про аудитора безпеки автомобільних доріг або юридичну особу, яка проводить аудит із залученням аудиторів, включаються до реєстру аудиторів безпеки автомобільних доріг.
 
    -40- Івченко В.Є.
Стаття 51 Підготовка та перевірка професійної компетентності осіб, що здійснюють аудит та перевірку безпеки автомобільних доріг
 
Відхилено    
    -41- Шуляк О.О.
У підпункті 12 пункту 2 розділу І законопроекту назву і текст нової статті 51 Закону України «Про автомобільні дороги» викласти в такій редакції:
«Стаття 51 Підтвердження кваліфікації осіб, що здійснюють аудит та перевірку безпеки автомобільних доріг
Підтвердження кваліфікації осіб, що здійснюють аудит та перевірку безпеки автомобільних доріг, здійснюють підприємства, установи, організації, які акредитовані у відповідній сфері згідно із Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності».
Сертифікат на право проведення аудиту та перевірки безпеки автомобільних доріг мають право отримати особи, які:
здобули вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем (степенем вищої освіти) бакалавр, спеціаліст або магістр за спеціальністю будівництво та цивільна інженерія галузі знань архітектора та будівництво;
мають стаж роботи з проектування автомобільних доріг та / або організації безпеки дорожнього руху не менш як три роки;
пройшли підвищення кваліфікації з питань проведення аудиту та перевірки безпеки автомобільних доріг за відповідними програмами;
підтвердили відповідність професійних знань, вмінь і навичок за результатами іспиту в ході підтвердження кваліфікації.
Сертифікат на право проведення аудиту та перевірки безпеки автомобільних доріг видається строком на 5 років.
Порядок підтвердження кваліфікації осіб, що здійснюють аудит та перевірку безпеки автомобільних доріг, встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Відомості про аудитора безпеки автомобільних доріг включаються до реєстру аудиторів безпеки автомобільних доріг.».
 
Враховано    
88. Мінімальні вимоги до закладів, що проводять спеціальне навчання та перевірку компетенції осіб, що здійснюють аудит та перевірку безпеки автомобільних доріг, та порядок їх визначення встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства.
 
-42- Горенюк О.О.
У пункті 12 частини другої: у абзаці двадцять шостому слово «Мінімальні» виключити та після слова «компетенції» доповнити словами «рівня професійної підготовки».
 
Відхилено      
    -43- Івченко В.Є.
Спеціальне навчання та перевірка професійної компетентності осіб, що здійснюють аудит та перевірку безпеки автомобільних доріг, здійснюється на базі факультетів, які здійснюють підготовку за спеціальністю будівництво та цивільна інженерія, у вищих навчальних закладах, які уклали договір з центральним органом виконавчої влади, забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства.
 
Відхилено    
89. Спеціальне навчання осіб, що здійснюють аудит та перевірку безпеки автомобільних доріг, перевірка їх компетенції здійснюється в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства.
 
-44- Горенюк О.О.
У пункті 12 частини другої: у абзаці двадцять сьомому слова «що здійснюють аудит та перевірку безпеки автомобільних доріг, перевірка їх компетенції» замінити словами «для здійснення аудиту безпеки автомобільних доріг та перевірку безпеки автомобільних доріг, перевірка їх професійного рівня»
 
Відхилено      
    -45- Івченко В.Є.
Основні вимоги до програм із спеціального навчання осіб, що здійснюють аудит та перевірку безпеки автомобільних доріг, та порядок перевірки професійної компетентності таких осіб затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства.
 
Відхилено    
90. До спеціального навчання за напрямом підготовки аудиторів безпеки автомобільних доріг допускаються особи, які:
 
      
91. здобули вищу освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем (ступенем вищої освіти) бакалавр, спеціаліст або магістр за спеціальністю будівництво та цивільна інженерія галузі знань архітектура та будівництво, та мають стаж роботи з проектування автомобільних доріг та/або організації безпеки дорожнього руху не менш як три роки.
 
      
92. Сертифікат на право проведення аудиту безпеки автомобільних доріг видається строком на 5 років.
 
-46- Клименко Ю.Л.
У частині четвертій статті 51 Закону України «Про автомобільні дороги» слово «Сертифікат» замінити словом «Кваліфікаційне свідоцтво».
 
Відхилено      
93. Відомості про аудитора безпеки автомобільних доріг включаються до реєстру аудиторів безпеки автомобільних доріг.
 
      
94. Стаття 52. Реєстр аудиторів безпеки автомобільних доріг
 
   Стаття 52. Реєстр аудиторів безпеки автомобільних доріг
 
95. Реєстр аудиторів безпеки автомобільних доріг є автоматизованою системою накопичення, зберігання, обліку та надання інформації про аудиторів безпеки автомобільних доріг, які мають чинні сертифікати на право проведення аудиту безпеки автомобільних доріг.
 
-47- Клименко Ю.Л.
У частині першій статті 52 Закону України «Про автомобільні дороги» слово «сертифікати» замінити словами «кваліфікаційні свідоцтва».
 
Враховано редакційно   Реєстр аудиторів безпеки автомобільних доріг є автоматизованою системою накопичення, зберігання, обліку та надання інформації про аудиторів безпеки автомобільних доріг, які мають сертифікат на право проведення аудиту безпеки автомобільних доріг, та юридичних осіб, які проводять аудит із залученням аудиторів.
 
    -48- Шуляк О.О.
у підпунктів 12 пункту 2 розділу І законопроекту частину першу нової статті 52 Закону України «Про автомобільні дороги» викласти в такій редакції:
«Реєстр аудиторів безпеки автомобільних доріг є автоматизованою системою накопичення, зберігання, обліку та надання інформації про аудиторів безпеки автомобільних доріг, які мають чинні сертифікати на право проведення аудиту та перевірки безпеки автомобільних доріг, та включається як невід’ємна складова частина до Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва.».
 
Відхилено    
96. Порядок ведення, надання відомостей з реєстру аудиторів безпеки автомобільних доріг, включення та виключення з реєстру аудиторів безпеки автомобільних доріг затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політики у сфері дорожнього господарства.
 
   Порядок ведення, надання відомостей з реєстру аудиторів безпеки автомобільних доріг, включення до та виключення з реєстру аудиторів безпеки автомобільних доріг затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політики у сфері дорожнього господарства.
 
97. Стаття 53. Відповідальність аудитора безпеки автомобільних доріг та особи, яка проводить перевірку безпеки автомобільних доріг
 
   Стаття 53. Відповідальність аудитора безпеки автомобільних доріг та особи, яка проводить перевірку безпеки автомобільних доріг
 
98. Аудитор безпеки автомобільних доріг несе відповідальність згідно чинного законодавства та договору на проведення аудиту безпеки автомобільних доріг.
 
   Аудитор безпеки автомобільних доріг та юридична особа, які проводить аудит із залученням аудиторів, несуть відповідальність відповідно до законодавства та договору на проведення аудиту безпеки автомобільних доріг.
 
99. Особи, які проводять перевірку безпеки автомобільних доріг, несуть відповідальність передбачену чинним законодавством.»
 
   Особи, які проводять перевірку безпеки автомобільних доріг, несуть відповідальність, передбачену законодавством».
 
100. ІІ. Цей закон набирає чинності через шість місяців після його опублікування.
 
-49- Клименко Ю.Л.
Розділ ІІ законопроекту викласти в такій редакції «ІІ. Цей закон набирає чинності через шість місяців після його опублікування, крім частини другої статті 50 Закону України «Про автомобільні дороги», яка набирає чинності через три роки після його опублікування.».
 
Враховано редакційно   ІІ. Цей Закон набирає чинності через шість місяців з дня його опублікування, крім абзацу п’ятого підпункту 12 пункту 2 розділу І цього Закону, який набирає чинності щодо міжнародних автомобільних доріг через рік з дня його опублікування та щодо національних автомобільних доріг - через два роки з дня його опублікування.
До набрання чинності абзацом п’ятим підпункту 12 пункту 2 розділу І цього Закону аудит та перевірку безпеки автомобільних доріг можуть проводити особи, які мають сертифікат на право проведення аудиту безпеки автомобільних доріг, чинний в державах-членах Європейського Союзу.
 
101. ІІІ. Кабінету Міністрів України протягом шести місяців із дня набрання чинності цим Законом:
 
   ІІІ. Кабінету Міністрів України протягом шести місяців із дня набрання чинності цим Законом:
 
102. привести власні нормативно-правові акти у відповідність з цим Законом;
 
   привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
 
103. забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно–правових актів у відповідність з цим Законом.
 
   забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно–правових актів у відповідність із цим Законом.
 
104. Голова Верховної Ради України