Кількість абзаців - 20 Таблиця поправок


Про внесення змін до Закону України "Про джерела фінансування дорожнього господарства України" (щодо запровадження середньострокового планування розвитку і утримання автомобільних доріг загального користування) (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Закон України
 
   Закон України
 
1. «Про внесення змін до Закону України «Про джерела фінансування дорожнього господарства України» щодо запровадження середньострокового планування розвитку і утримання автомобільних доріг загального користування»
 
   Про внесення змін до Закону України «Про джерела фінансування дорожнього господарства України» щодо запровадження середньострокового планування розвитку та утримання автомобільних доріг загального користування
 
2. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
   Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
3. І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
 
   І. Внести до Закону України «Про джерела фінансування дорожнього господарства України» (Відомості Верховної Ради України, 1998 р., № 14, ст. 60 із наступними змінами) такі зміни:
 
4. 1. У Законі України «Про джерела фінансування дорожнього господарства України» (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1991, № 47, ст.648) внести наступні зміни:
 
   1. У статті 3:
 
5. 1) абзац перший пункту 2 частини четвертої статті 3 викласти в наступній редакції:
 
   1) абзац перший пункту 2 частини четвертої викласти в такій редакції:
 
6. «2) субвенцію з Державного бюджету України місцевим бюджетам на фінансування будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, а також вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах (в тому числі проектно-вишукувальних, науково-дослідних робіт, функціонування інформаційно-аналітичних систем, паспортизації та обстеження доріг, забезпечення якості, в тому числі залучення інженера-консультанта чи технічного нагляду і здійснення контролю за якістю доріг), яка розподіляється між місцевими бюджетами залежно від протяжності автомобільних доріг загального користування місцевого значення відповідної адміністративно-територіальної одиниці станом на 1 січня року, що передує плановому.»;
 
-1- Пономарьов О.С.
абзац перший пункту 2 частини четвертої статті 3 викласти:
«2) субвенцію з Державного бюджету України місцевим бюджетам на фінансування будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, а також вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах (в тому числі проектно-вишукувальних, науково-дослідних робіт, функціонування інформаційно-аналітичних систем, паспортизації, обстеження стану доріг, здійснення технічного нагляду), яка розподіляється між місцевими бюджетами залежно від протяжності автомобільних доріг загального користування місцевого значення відповідної адміністративно-територіальної одиниці станом на 1 січня року, що передує плановому.»
 
Враховано частково Також з урахуванням того, що Верховною Радою України прийнято 3 жовтня 2019 року Закон України «Про концесії» № 155-ІХ, який набрав чинності 20.10.2019 (, 19.10.2019, № 200). Вказаним Законом внесені зміни до пункту 2 частини четвертої статті 3 Закону України «Про джерела фінансування дорожнього господарства України»  «2) субвенцію з Державного бюджету України місцевим бюджетам на фінансування будівництва, реконструкції, ремонту і утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, виплату приватному партнеру/концесіонеру плати за експлуатаційну готовність автомобільної дороги загального користування та інших виплат у порядку та на умовах, передбачених договором, укладеним у рамках державно-приватного партнерства, у тому числі концесійним договором, а також вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах (у тому числі проектно-вишукувальних, науково-дослідних робіт, функціонування інформаційно-аналітичних систем, паспортизації, технічного нагляду, обстеження стану доріг, зокрема залучення інженера-консультанта), яка розподіляється між місцевими бюджетами залежно від протяжності автомобільних доріг загального користування місцевого значення відповідної адміністративно-територіальної одиниці станом на 1 січня року, що передує плановому»;
 
7. 2) частину п’яту статті 3 викласти в наступній редакції:
 
   2) частину шосту викласти в такій редакції:
 
8. «Державна цільова економічна програма розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення з переліком автомобільних доріг, на яких заплановано роботи з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту, із зазначенням обсягів та джерел фінансування таких доріг в розрізі балансоутримувачів, затверджується Кабінетом Міністрів України.»;
 
   «Державна цільова економічна програма розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення на відповідний період з переліком автомобільних доріг, на яких заплановано роботи з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту, із зазначенням обсягів та джерел фінансування таких робіт у розрізі балансоутримувачів, затверджується Кабінетом Міністрів України»;
 
9. 3) доповнити статтю 3 частиною шостою наступного змісту:
 
      
10. «Складений відповідно до Державної цільової економічної програми щорічний перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення із зазначенням обсягів бюджетних коштів для фінансового забезпечення таких об’єктів затверджується центральним органом виконавчої влади, що формує державну політику у сфері дорожнього господарства.»
 
-2- Пономарьов О.С.
частину шосту статті 3 викласти:
«Складений відповідно до Державної цільової економічної програми щорічний перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення із зазначенням обсягів бюджетних коштів для фінансового забезпечення таких об’єктів затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства.»
 
Відхилено у зв’язку з частковим врахуванням пропозиції № 4  3) після частини шостої доповнити новою частиною такого змісту:
«Складений відповідно до Державної цільової економічної програми розвитку автомобільних доріг загального користування державного значення на відповідний період перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення, із зазначенням обсягів бюджетних коштів для фінансового забезпечення таких об’єктів, щорічно затверджується Кабінетом Міністрів України.
 
    -3- Дубневич Я.В.
у підпункті 3) пункту 1 розділу І законопроекту слова «що формує державну політику у сфері дорожнього господарства» замінити словами «що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства»;
 
Відхилено у зв’язку з частковим врахуванням пропозиції № 4   
    -4- Корявченков Ю.В.
підпункт 3) пункту 1 розділу І законопроекту викласти в такій редакції:
«3) доповнити статтю 3 після частини шостої новими частинами сьомою та восьмою в такій редакції:
«Складений відповідно до Державної цільової економічної програми перелік об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення із зазначенням обсягів бюджетних коштів для фінансового забезпечення таких об’єктів щорічно затверджується Кабінетом міністрів України за поданням центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики у сфері дорожнього господарства.
Відбір об’єктів для включення до переліку здійснюється комісією утвореною центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері дорожнього господарства, до складу входять #103022
У зв’язку з цим, частини сьому-десяту вважати частинами дев’ятою - дванадцятою статті 3 відповідно».
 
Враховано частково    
11. У зв’язку з цим, частини сьому-десяту статті 3 вважати частинами восьмою-одинадцятою статті 3 відповідно;
 
   У зв’язку з цим частини сьому – десяту вважати відповідно частинами восьмою – одинадцятою;
 
12. 4) у частині сьомій статті 3 слова «, та з подальшим погодженням із Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету.» виключити.
 
-5- Дубневич Я.В.
виключити підпункт 4) пункту 1 розділу І законопроекту (яким передбачається відміна погодження з #103004
 
Відхилено   4) у частині восьмій статті 3 слова «та з подальшим погодженням із Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету» виключити.
 
    -6- Величкович М.Р.
Статтю 3 доповнити частиною одинадцятою та викласти в такій редакції:
«Головними розпорядниками коштів, визначених частини десятою цієї статті, 30 відсотків спрямовуються до центрального органу виконавчої влади, який реалізує державну політику з питань безпеки на наземному транспорті. З метою належного забезпечення паливно мастильними матеріалами, технічного обслуговування, утримання та удосконалення в комплектації пересувних пунктів габаритно-вагового контролю, а також заохочення працівників та посадових осіб Укртрансбезпеки»
 
Відхилено (Суперечить частині 1 статті 116 Регламенту Верховної Ради України) Не є предметом даного законопроекту   
13. 5) доповнити статтю 4 частиною п’ятою наступного змісту:
 
   2. Статтю 4 доповнити частиною п’ятою такого змісту:
 
14. «За рішенням Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, міських, селищних та сільських рад кошти територіальних дорожніх фондів можуть спрямовуватись на нове будівництво, реконструкцію, ремонти та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення.»
 
   «За рішенням Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, міських, селищних та сільських рад кошти територіальних дорожніх фондів можуть спрямовуватися на нове будівництво, реконструкцію, ремонт та експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення».
 
15. ІІ. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
 
   ІІ. Прикінцеві положення
 
16. 1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
 
   1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
 
17. 2. Кабінету Міністрів України протягом шести місяців з дня набрання чинності цим Законом привести власні нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.
 
   2. Кабінету Міністрів України протягом шести місяців з дня набрання чинності цим Законом:
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.
 
18. Голова
 
   Голова
 
19. Верховної Ради України

   Верховної Ради України