Кількість абзаців - 40 Таблиця поправок


Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення (додаткова) (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект
Закон України
Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення
 
   Закон України
Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення
 
1. Стаття 2. Сфера застосування Закону
 
   Стаття 2. Сфера застосування Закону
 
2. 1. Дія цього Закону поширюється на громадян України, іноземців та осіб без громадянства, фізичних осіб - підприємців, а також на юридичних осіб, їх філії, представництва та інші відокремлені підрозділи, що забезпечують проведення фінансових операцій на території України та за її межами відповідно до міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, державні та правоохоронні органи України.
 
-1- Гетманцев Д.О.
та інші Народні депутати України – члени Комітету з питань фінансів, податкової та митної політики
Частину першу статті 2 викласти в такій редакції:
«1. Дія цього Закону поширюється на громадян України, іноземців та осіб без громадянства, фізичних осіб - підприємців, юридичних осіб, їх філії, представництва та інші відокремлені підрозділи, що забезпечують проведення фінансових операцій на території України та за її межами відповідно до міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, державні органи, органи місцевого самоврядування, правоохоронні та розвідувальні органи України.
 
Враховано   1. Дія цього Закону поширюється на громадян України, іноземців та осіб без громадянства, фізичних осіб - підприємців, юридичних осіб, їх філії, представництва та інші відокремлені підрозділи, що забезпечують проведення фінансових операцій на території України та за її межами відповідно до міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, державні органи, органи місцевого самоврядування, правоохоронні та розвідувальні органи України.
 
3.
;  
  
;  
4. Стаття 32. Відповідальність за порушення вимог законодавства у сфері запобігання та протидії
 
   Стаття 32. Відповідальність за порушення вимог законодавства у сфері запобігання та протидії
 
5.
;  
  
;  
6. 6. Розрахунок суми штрафу у разі вчинення двох і більше видів порушень здійснюється шляхом додавання розмірів штрафів за кожний вид порушення.
 
   6. Розрахунок суми штрафу у разі вчинення двох і більше видів порушень здійснюється шляхом додавання розмірів штрафів за кожний вид порушення.
 
7. У такому разі максимальна сума штрафу, яка може бути застосована до суб’єкта первинного фінансового моніторингу, не може перевищувати:
 
   У такому разі максимальна сума штрафу, яка може бути застосована до суб’єкта первинного фінансового моніторингу, не може перевищувати:
 
8. для суб’єктів первинного фінансового моніторингу, які є фінансовими установами, - 10 000 000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
 
   1) для суб’єктів первинного фінансового моніторингу, які є фінансовими установами, - 10 відсотків загального річного обороту, але не більше 7950 тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
 
9. для інших суб’єктів первинного фінансового моніторингу - 2 000 000 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
-2- Гетманцев Д.О.
та інші Народні депутати України – члени Комітету з питань фінансів, податкової та митної політики
Абзац четвертий частини шостої статті 32 законопроекту викласти в такій редакції:
«для інших суб’єктів первинного фінансового моніторингу - двократного обсягу вигоди, одержаної суб’єктом первинного фінансового моніторингу внаслідок вчинення порушення, а якщо сума такої вигоди не може бути визначена – 1590 тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян».
 
Враховано   2) для інших суб’єктів первинного фінансового моніторингу - двократного обсягу вигоди, одержаної суб’єктом первинного фінансового моніторингу внаслідок вчинення порушення, а якщо сума такої вигоди не може бути визначена – 1590 тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
10. 7. При визначенні виду заходів впливу та/або розміру штрафу суб’єкти державного фінансового моніторингу враховують обставини вчиненого порушення, у тому числі:
 
   7. При визначенні заходу впливу та/або розміру штрафу суб’єкти державного фінансового моніторингу враховують обставини вчиненого порушення, у тому числі:
 
11. серйозність та тривалість порушення;
 
   1) характер і тривалість порушення;
 
12. фінансовий стан суб’єкта первинного фінансового моніторингу;
 
   2) фінансовий стан суб’єкта первинного фінансового моніторингу;
 
13. вигоду, одержану суб’єктом первинного фінансового моніторингу внаслідок вчинення порушення, якщо сума такої вигоди може бути визначена;
 
   3) вигоду, одержану суб’єктом первинного фінансового моніторингу внаслідок вчинення порушення, якщо сума такої вигоди може бути визначена;
 
14. збитки третіх осіб, спричинені внаслідок вчинення порушення, якщо сума таких збитків може бути визначена;
 
   4) збитки третіх осіб, спричинені внаслідок вчинення порушення, якщо сума таких збитків може бути визначена;
 
15. повторне вчинення однорідного правопорушення, за яке до суб’єкта первинного фінансового моніторингу протягом останніх трьох років було застосовано заходи впливу.
 
   5) повторне вчинення однорідного правопорушення, за яке до суб’єкта первинного фінансового моніторингу протягом останніх трьох років застосовувалися заходи впливу;
6) ступінь відповідальності;
7) співпрацю суб’єкта первинного фінансового моніторингу з державними органами, включеними до системи запобігання та протидії.
 
16.
;  
  
;  
17. Розділ Х
 
   Розділ Х
 
18. ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ
 
   ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ
 
19. 4. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
 
   6. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
 
20. 2) у Кримінальному кодексі України (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 25-26, ст. 131):
 
   2) у Кримінальному кодексі України (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 25-26, ст. 131):
 
21.
;  
   ….
 
22. статтю 209 викласти у такій редакції:
 
   є) статтю 209 викласти в такій редакції:
 
23.
;  
  
;  
24. «Стаття 209. Легалізація (відмивання) майна, одержаного внаслідок суспільно небезпечного винного діяння
 
   «Стаття 209. Легалізація (відмивання) майна, одержаного злочинним шляхом
 
25. 1. Набуття, володіння, використання майна, щодо якого фактичні обставини вказують на його одержання внаслідок суспільно небезпечного винного діяння, в тому числі здійснення фінансової операції, вчинення правочину з таким майном, та/або переміщення, зміна форми (перетворення) такого майна та/або вчинення дій, спрямованих на приховування, маскування походження такого майна або володіння ним, права на таке майно, джерела його походження, місцезнаходження, якщо ці діяння вчинені особою, яка знала або повинна була і могла знати, що таке майно прямо чи опосередковано, повністю чи частково одержано внаслідок суспільно небезпечного винного діяння, -
 
   1.Набуття, володіння, використання, розпорядження майном, щодо якого фактичні обставини свідчать про його одержання злочинним шляхом, у тому числі здійснення фінансової операції, вчинення правочину з таким майном, або переміщення, зміна форми (перетворення) такого майна, або вчинення дій, спрямованих на приховування, маскування походження такого майна або володіння ним, права на таке майно, джерела його походження, місцезнаходження, якщо ці діяння вчинені особою, яка знала або повинна була знати, що таке майно прямо чи опосередковано, повністю чи частково одержано злочинним шляхом, —
 
26. караються позбавленням волі на строк від трьох до шести років з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк до двох років з конфіскацією майна.
 
   караються позбавленням волі на строк від трьох до шести років з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк до двох років та з конфіскацією майна.
 
27. 2. Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені повторно або за попередньою змовою групою осіб, або у великому розмірі, -
 
   2. Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені повторно або за попередньою змовою групою осіб, або у великому розмірі, —
 
28. караються позбавленням волі на строк від п’яти до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк до трьох років з конфіскацією майна.
 
   караються позбавленням волі на строк від п’яти до восьми років з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк до трьох років та з конфіскацією майна.
 
29. 3. Дії, передбачені частинами першою або другою цієї статті, вчинені організованою групою або в особливо великому розмірі, -
 
   3. Дії, передбачені частиною першою або другою цієї статті, вчинені організованою групою або в особливо великому розмірі, —
 
30. караються позбавленням волі на строк від восьми до дванадцяти років з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк до трьох років з конфіскацією майна.
 
   караються позбавленням волі на строк від восьми до дванадцяти років з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк до трьох років та з конфіскацією майна.
 
31. Примітка.
 
-3- Гетманцев Д.О.
та інші Народні депутати України – члени Комітету з питань фінансів, податкової та митної політики
Примітку статті 209 Кримінального кодексу України викласти в такій редакції:
«1. Легалізація (відмивання) майна, одержаного злочинним шляхом, визнається вчиненою у великому розмірі, якщо предметом злочину було майно на суму, що перевищує шість тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
2. Легалізація (відмивання) майна, одержаного злочинним шляхом, визнається вчиненою в особливо великому розмірі, якщо предметом злочину було майно на суму, що перевищує вісімнадцять тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян»;
 
Враховано   Примітка.
1. Для цілей цієї статті визнання майна таким, що одержане злочинним шляхом, здійснюється виходячи з фактичних обставин і не потребує рішення суду, винесеного в Україні чи за її межами, яким встановлено факт вчинення злочину, внаслідок якого одержане це майно, або притягнуто особу до кримінальної відповідальності за вчинення такого злочину.
 
32. 1. Легалізація (відмивання) майна визнається вчиненою у великому розмірі, якщо предметом кримінального правопорушення було майно на суму, що перевищує шість тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
   1. Легалізація (відмивання) майна, одержаного злочинним шляхом, визнається вчиненою у великому розмірі, якщо предметом злочину було майно на суму, що перевищує шість тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
 
33. 2. Легалізація (відмивання) майна визнається вчиненою в особливо великому розмірі, якщо предметом кримінального правопорушення було майно на суму, що перевищує вісімнадцять тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»;
 
   2. Легалізація (відмивання) майна, одержаного злочинним шляхом, визнається вчиненою в особливо великому розмірі, якщо предметом злочину було майно на суму, що перевищує вісімнадцять тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян»;
 
34.
;  
  
;  
35. 5. Кабінету Міністрів України протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом:
 
   7. Кабінету Міністрів України протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом:
 
36. прийняти нормативно-правові акти, необхідні для реалізації положень цього Закону;
 
   прийняти нормативно-правові акти, необхідні для реалізації положень цього Закону;
 
37. привести власні нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
 
   привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
 
38. забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.
 
   забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.
 
39. 6. Національному банку України протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.

-4- Гетманцев Д.О.
та інші Народні депутати України – члени Комітету з питань фінансів, податкової та митної політики
Пункт 6 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» викласти в такій редакції:
«8. Національному банку України, Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку та Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом».
 
Враховано   8. Національному банку України, Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку та Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.