Кількість абзаців - 20 Таблиця поправок


Про внесення змін до Кодексу України з процедур банкрутства (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект
 
   Проект
 
1. ЗАКОН УКРАЇНИ
 
   ЗАКОН УКРАЇНИ
 
2. «Про внесення змін до Кодексу України з процедур банкрутства»
 
   Про внесення змін до Кодексу України з процедур банкрутства
 
3. Верховна Рада України постановляє:
 
   Верховна Рада України постановляє:
 
4. 1. Внести до Кодексу України з процедур банкрутства (Голос України від 20.04.2019 - № 77) такі зміни:
 
   1. Внести до Кодексу України з процедур банкрутства (Відомості Верховної Ради України, 2019 р., № 19, ст. 74) такі зміни:
 
5. 1) доповнити статтю 1 частиною 4 наступного змісту:
 
-1- Дубінський О.А.
Підпункт 1 пункту 1 законопроекту виключити.
 
Відхилено   1) статтю 1 доповнити частиною четвертою такого змісту:
 
    -2- Гриб В.О.
Підпункт 1 пункту 1 законопроекту викласти в новій редакції:
«1) в статті 1:
абзац четвертий доповнити словами «та підтверджений судовим рішенням»;
в абзаці шостому слова «юридична особа, створена за участю боржника, юридична особа, що здійснює контроль над боржником, юридична або фізична особа, контроль над якою здійснює боржник, юридична особа, з якою боржник перебуває під контролем третьої особи,» виключити;
доповнити частиною 4 наступного змісту:
«Термін «бюджетна установа» вживається у значенні, наведеному в Бюджетному кодексі України».
 
Враховано частково    
6. «Термін «бюджетна установа» вживається у значенні, наведеному в Бюджетному кодексі України».
 
   «Термін «бюджетна установа» вживається у значенні, наведеному в Бюджетному кодексі України»;
 
7. 2) у частині 4 статті 2 слова «юридичних осіб - казенних підприємств» замінити словами «бюджетних установ, казенних підприємств».
 
-3- Дубінський О.А.
Підпункт 2 пункту 1 законопроекту викласти в такій редакції:
«2) абзац четвертий частини першої статті 1 викласти в такій редакції:
«боржник – юридична особа, крім бюджетних установ та казенних підприємств, або фізична особа, у тому числі фізична особа – підприємець, неспроможна виконати свої грошові зобов’язання, строк виконання яких настав;»
 
Враховано по суті  2) частину четверту статті 2 викласти в такій редакції:
«4. Провадження у справах про банкрутство боржників - казенних підприємств та бюджетних установ, а також санація таких боржників до відкриття провадження у справі про банкрутство не допускаються»;
 
    -4- Макаров О.А.
Рущишин Я.І.
Підпункт 2 пункту 1 викласти у такій редакції:
«2) Частину 4 статті 2 викласти у такій редакції: «4. Щодо юридичних осіб – казенних підприємств та бюджетних установ не може бути відкрито провадження у справі про банкрутство. Також, щодо юридичних осіб – казенних підприємств та бюджетних установ не може бути застосовано санацію боржника до відкриття провадження у справі про банкрутство.»
 
Враховано редакційно    
    -5- Мовчан О.В.
Підпункт 2 пункту 1 викласти в такій редакції:
2) частину четверту статті 2 викласти у такій редакції:
«4. Провадження у справах про банкрутство боржників - казенних підприємств та бюджетних установ, а також та санація таких боржників до відкриття провадження у справі про банкрутство не допускається.»
 
Враховано    
    -6- Мотовиловець А.В.
Підпункт 2 пункту 1 викласти в такій редакції:
«2) частину 4 статті 2 доповнити словами «та бюджетних установ-боржників в частині відкриття провадження у справі про банкрутство щодо них та санації таких боржників до відкриття провадження у справі про банкрутство».
 
Враховано редакційно    
    -7- Стефанчук М.О.
Частину 4 статті 2 Кодексу України з процедур банкрутства викласти в такій редакції:
«4. Положення цього Кодексу не застосовуються до бюджетних установ як до боржників»
 
Враховано редакційно    
    -8- Гриб В.О.
Підпункт 2 пункту 1 законопроекту виключити.
 
Відхилено    
    -9- Брагар Є.В.
Частину четверту статті 2 викласти в такій редакції:
«4. Положення Книги третьої цього Кодексу не застосовуються до бюджетних установ, казенних підприємств.»
 
Враховано по суті   
8. 3) частину 2 статті 34 доповнити першим пунктом такого змісту:
 
-10- Макаров О.А.
Рущишин Я.І.
Підпункт 3 пункту 1 виключити.
 
Враховано      
9. «судове рішення, яке набрало законної сили, та за яким не сплив строк пред’явлення його до виконання»
 
-11- Мовчан О.В.
Підпункти 3, 4 пункту 1 виключити.
У зв’язку з цим підпункти 5, 6 пункту 1 вважати відповідно підпунктами 3, 4.
 
Враховано      
    -12- Гриб В.О.
Абзац другий підпункту 3 пункту 1 законопроекту викласти в новій редакції:
«судове рішення, яким підтверджено грошові вимоги кредитора, яке набрало законної сили та яке не виконано протягом трьох місяців через процедуру примусового виконання рішення суду встановлену ЗУ «Про виконавче провадження»;
постанова про відкриття виконавчого провадження;»
 
Відхилено    
    -13- Стефанчук М.О.
Розділ І.ПРОВАДЖЕННЯ У СПРАВІ ПРО БАНКРУТСТВО
Частину 2 статті 34 не доповнювати першим пунктом такого змісту:
«судове рішення, яке набрало законної сили, та за яким не сплив строк пред’явлення його до виконання», та залишити її у попередній редакції.
 
Враховано    
10. Відповідно, пункти перший, другий, третій, четвертий вважати другим, третім, четвертим, п’ятим.
 
-14- Мотовиловець А.В.
Підпункти 3, 4 пункту 1 виключити.
У зв’язку з цим підпункти 5, 6 пункту 1 вважати відповідно підпунктами 3, 4.
 
Враховано      
11. 4) пункт 1 частини 6 статті 39 викласти в новій редакції:
 
-15- Макаров О.А.
Рущишин Я.І.
Підпункт 4 пункту 1 виключити.
 
Враховано      
12. «кредитором не додано до заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство судового рішення, яке набрало законної сили, відповідно до вимог ч. 2 ст. 34 цього Кодексу».
 
-16- Стефанчук М.О.
Частину 6 статті 39 залишити у попередній редакції:
«6. Господарський суд відмовляє у відкритті провадження у справі, якщо:
вимоги кредитора свідчать про наявність спору про право, який підлягає вирішенню у порядку позовного провадження;
вимоги кредитора (кредиторів) задоволені боржником у повному обсязі до підготовчого засідання суду.».
 
Враховано   3) частину третю статті 87 викласти в такій редакції:
«3. Протокол про проведення аукціону та акт про придбання майна на аукціоні є підставою для видачі нотаріусом свідоцтва про придбання майна з прилюдних торгів (аукціонів) та державної реєстрації права власності або іншого майнового права на нерухоме майно в порядку, передбаченому законодавством. Послуги нотаріуса в такому разі оплачує покупець»;
 
    -17- Гриб В.О.
Абзац другий підпункту 4 пункту 1 законопроекту викласти в новій редакції:
«кредитором не подано судове рішення, яке підтверджує задоволення вимог кредитора, що набрало законної сили та яке не виконане протягом трьох місяців через процедуру примусового виконання та постанову про відкриття виконавчого провадження відповідно до ч. 2 ст. 34 цього Кодексу;»
 
Відхилено    
    -18- Мотовиловець А.В.
Доповнити пункт 1 новим підпунктом 4 такого змісту:
«4) частину першу статті 74 викласти в новій редакції:
«1. У разі якщо умисне порушення порядку підготовки та/або проведення аукціону перешкодило особі взяти участь або перемогти на аукціоні за результатом чого було визнано недійсним правочин згідно статті 73 Кодексу, порушник (замовник аукціону, учасник, переможець або оператор електронного майданчика) зобов’язаний сплатити такій особі штраф у розмірі гарантійного внеску або у розмірі 10 відсотків ціни, за якою майно було продане на аукціоні, залежно від того, яка з цих сум є більшою.»
 
Відхилено    
    -19- Мовчан О.В.
Доповнити пункт 1 новим підпунктом 4 такого змісту:
«4) частину третю статті 87 викласти в новій редакції:
«3. Протокол про проведення аукціону та акт про придбання майна на аукціоні є підставою для видачі нотаріусом свідоцтва про придбання майна з прилюдних торгів (аукціонів) та державної реєстрації права власності або іншого майнового права на нерухоме майно в порядку, передбаченому законодавством України. Послуги нотаріуса оплачує покупець.».
 
Враховано    
    -20- Мотовиловець А.В.
Доповнити пункт 1 новим підпунктом 5 такого змісту:
«5) частину третю статті 87 викласти в новій редакції:
«3. Протокол про проведення аукціону та акт про придбання майна на аукціоні є підставою для видачі нотаріусом свідоцтва про придбання майна з прилюдних торгів (аукціонів) та державної реєстрації права власності або іншого майнового права на нерухоме майно в порядку, передбаченому законодавством України. Послуги нотаріуса оплачує покупець.».
 
Враховано    
13. 5) Розділ ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ доповнити пунктом 2-1 такого змісту:
 
-21- Мовчан О.В.
Підпункт 5 розділу 1 викласти в такій редакції:
«3) Розділ ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ доповнити пунктом 2-1 такого змісту:
«2-1. До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи призначення арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією при відкриті провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) здійснюється з урахуванням особливостей, передбаченому в цьому пункті.
Заява ініціюючого кредитора або боржника – фізичної особи про відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) крім відомостей, передбачених частиною першою статті 34, частиною другою статті 116 цього Кодексу, повинна містити пропозицію щодо кандидатури арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією.
Ініціюючий кредитор або боржник – фізична особа додає до заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) заяву арбітражного керуючого, зазначеного в абзаці другому цього пункту, про участь у справі, яка повинна відповідати вимогам, встановленим частиною третьою статті 28 цього Кодексу.
Господарський суд, відкриваючи провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), призначає арбітражного керуючого, зазначеного в абзаці другому цього пункту, розпорядником майна або керуючим реструктуризацією.
У разі, якщо заява ініціюючого кредитора або боржника – фізичної особи про відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) не містить пропозиції щодо кандидатури арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією, або до заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) не додано заяви цього арбітражного керуючого про участь у справі, або з підстав, визначених частиною третьої статті 28 цього Кодексу, цього арбітражного керуючого не може бути призначено розпорядником майна або керуючим реструктуризацією, або заяву про відкриття провадження у справі про банкрутство подано боржником – юридичною особою, призначення арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією здійснюється господарським судом самостійно з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України, в порядку, який діяв до дня введення цього Кодексу в дію, шляхом застосування автоматизованої системи.»
 
Враховано   4) розділ «Прикінцеві та перехідні положення» доповнити пунктами 2-1 і 4- 1 такого змісту:
 
    -22- Мотовиловець А.В.
Підпункт 5 розділу 1 викласти в такій редакції:
«3) Розділ ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ доповнити пунктом 2-1 такого змісту:
«2-1. До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи кандидатура арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією надається ініціюючим кредитором одночасно з поданням до господарського суду заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність). У разі не надання ініціюючим кредитором кандидатури арбітражного керуючого або подання заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) боржником, кандидатура арбітражного керуючого визначається судом самостійно з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України.».
 
Враховано редакційно    
14. «До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи або до приведення Положення про автоматизовану систему документообігу суду у відповідність до цього Кодексу арбітражний керуючий для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією призначається господарським судом з числа арбітражних керуючих, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України»
 
-23- Макаров О.А.
Рущишин Я.І.
Абзац 2 підпункту 5 пункту 1 викласти у такій редакції:
«2-1. До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи або до приведення Положення про автоматизовану систему документообігу суду у відповідність до цього Кодексу офіційне оприлюднення відомостей про справу про банкрутство (неплатоспроможність) у випадках, передбачених цим Кодексом та призначення арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією при відкритті провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) здійснюється в порядку, який діяв до дня введення цього Кодексу в дію.»
 
Враховано редакціно  «2-1. До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи призначення арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією у разі відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) здійснюється з урахуванням особливостей, визначених цим пунктом.
Заява ініціюючого кредитора або боржника – фізичної особи про відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), крім відомостей, передбачених частиною першою статті 34, частиною другою статті 116 цього Кодексу, повинна містити пропозицію щодо кандидатури арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією.
Ініціюючий кредитор або боржник – фізична особа додає до заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) заяву арбітражного керуючого, зазначеного в абзаці другому цього пункту, про участь у справі, яка повинна відповідати вимогам, встановленим частиною третьою статті 28 цього Кодексу.
Господарський суд, відкриваючи провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність), призначає арбітражного керуючого, зазначеного в абзаці другому цього пункту, розпорядником майна або керуючим реструктуризацією.
У разі якщо заява ініціюючого кредитора або боржника – фізичної особи про відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) не містить пропозиції щодо кандидатури арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією або до заяви про відкриття провадження у справі про банкрутство (неплатоспроможність) не додано заяви цього арбітражного керуючого про участь у справі, або з підстав, визначених частиною третьою статті 28 цього Кодексу, цього арбітражного керуючого не може бути призначено розпорядником майна або керуючим реструктуризацією, або заяву про відкриття провадження у справі про банкрутство подано боржником – юридичною особою, призначення арбітражного керуючого для виконання повноважень розпорядника майна або керуючого реструктуризацією здійснюється господарським судом самостійно з числа осіб, внесених до Єдиного реєстру арбітражних керуючих України, у порядку, що діяв до дня введення цього Кодексу в дію, шляхом застосування автоматизованої системи»;
 
    -24- Стефанчук М.О.
Внесення запропонованих проектом Закону змін до Прикінцевих та перехідних положень Кодексу є не доцільним та є не виправданим, тому пропоную залишити Прикінцеві та перехідні положення Кодексу як у попередній редакції.
 
Відхилено    
15. 6) Розділ ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ доповнити пунктом 2-2 такого змісту:
 
-25- Макаров О.А.
Рущишин Я.І.
Підпункт 6 пункту 1 виключити.
 
Враховано      
16. «До дня початку функціонування Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи або до приведення Положення про автоматизовану систему документообігу суду у відповідність до цього Кодексу офіційне оприлюднення відомостей про справу про банкрутство у випадках, передбачених цим Кодексом, проводиться на офіційному веб-порталі судової влади України згідно Положення про порядок офіційного оприлюднення відомостей про справу про банкрутство, затвердженого постановою Пленуму Вищого господарського суду України від 17.12.2013 р. № 16»
 
-26- Тарута С.О.
Абзац другий пункту 6 частини першої законопроекту викласти в такій редакції:
«До дня початку функціонування Єдиної судової інформаціно-телекомунікаційної системи або до приведення Положення про автоматизовану систему документообігу суду у відповідність до цього Кодексу офіційне оприлюднення відомостей про справу про банкрутство у випадках, передбачених цим Кодексом, проводиться на офіційному веб-порталі судової влади України».
 
Відхилено   «4-1. Установити, що на час дії Закону України «Про заходи, спрямовані на врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централізованого водопостачання і водовідведення за спожиті енергоносії» господарський суд відмовляє у відкритті провадження у справі про банкрутство, якщо боржника включено до реєстру підприємств, що беруть участь у процедурі врегулювання заборгованості відповідно до вищезазначеного Закону».
 
    -27- Мовчан О.В.
Підпункт 6 пункту 1 виключити.
 
Враховано    
    -28- Мотовиловець А.В.
Підпункт 6 пункту 1 виключити.
 
Враховано    
    -29- Скорик М.Л.
Підпункт 5 пункту 1 законопроекту викласти в такі редакції:
«5) Розділ ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ доповнити пунктом 4-1 такого змісту:
«4-1. Установити, що на час дії Закону України «Про заходи, спрямовані на врегулювання заборгованості теплопостачальних та теплогенеруючих організацій та підприємств централізованого водопостачання і водовідведення за спожиті енергоносії» господарський суд відмовляє у відкритті провадження у справі про банкрутство, якщо боржника включено до Реєстру підприємств, що беруть участь у процедурі врегулювання заборгованості відповідно до цього Закону.»
 
Враховано редакційно    
17. 2. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
 
   2. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування.
 
18. Голова
 
   Голова
 
19. Верховної Ради України Д. О. Разумков

   Верховної Ради України