Кількість абзаців - 38 Таблиця поправок


Про внутрішній водний транспорт (додаткова порівняльна таблиця) (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. З А К О Н У К Р А Ї Н И
 
   З А К О Н У К Р А Ї Н И
 
1. Про внутрішній водний транспорт
 
   Про внутрішній водний транспорт
 
2. Стаття 1. Визначення термінів
 
   Стаття 1. Визначення термінів
 
3. 6) веслове судно – судно без двигуна, для руху якого використовується м’язова сила людини;
 
-1- Кісєль Ю.Г.
Ковальов А.В.
Статтю 1 «Визначення термінів» доповнити новим терміном «вантажні відходи – залишки від будь якого вантажу на борту в вантажних трюмах або танках, які залишаються після завершення процедур навантаження, розвантаження і операцій з очищення, включаючи залишки вантажу» з урахування алфавітного порядку.
 
Враховано   7) вантажні відходи – залишки від будь-якого вантажу на борту у вантажних трюмах або танках, які залишаються після завершення процедур навантаження, розвантаження та операцій з очищення, включаючи залишки вантажу;
8) веслове судно – судно без двигуна, для руху якого використовується м’язова сила людини;
 
4.

 
-2- Кісєль Ю.Г.
Ковальов А.В.
У статті 1 термін «господарське сміття» з урахуванням алфавітного порядку викласти в такій редакції:
«10) відходи (сміття), що утворюються у результаті експлуатації судна – відходи, що утворюються у процесі експлуатації та обслуговування судна, крім вантажних відходів та побутових відходів, що утворюються на судні (господарське сміття)».
 
Враховано   10) відходи (сміття), що утворюються у результаті експлуатації судна, – відходи, що утворюються у процесі експлуатації та обслуговування судна, крім вантажних відходів та побутових відходів, що утворюються на судні (господарського сміття);
50) побутові відходи, що утворюються на судні (господарське сміття), – органічні та неорганічні побутові відходи, які не містять відходів (сміття), що утворюються у результаті експлуатації судна;
 
    -3- Кісєль Ю.Г.
Ковальов А.В.
У статті 1 термін «сміття, що утворюється внаслідок експлуатації судна» з урахуванням алфавітного порядку викласти в такій редакції:
«50) побутові відходи, що утворюються на судні (господарське сміття) – органічні й неорганічні побутові відходи, що не містять відходів (сміття), що утворюється в результаті експлуатації судна».
 
Враховано    
5. Стаття 15. Підтримання габаритів суднового ходу фарватеру
 
   Стаття 15. Підтримання габаритів суднового ходу (фарватеру)
 
6. Очікувана вартість закупівлі робіт щодо забезпечення габаритів суднового ходу (обслуговування судового ходу) формується без урахування ринкової вартості ґрунту, який вилучається у результаті шляхових робіт та не використовується для їх виконання. Об’єм ґрунту, що вилучається у результаті шляхових робіт та не використовується для їх виконання, розраховується відповідно до методики, затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері внутрішнього водного транспорту.
 
-4- Кісєль Ю.Г.
Ковальов А.В.
Абзац четвертий частини другої статті 15 викласти в такій редакції:
«Реалізація ґрунту (мінеральної сировини), вилученого у результаті проведення шляхових робіт та не використаного для їх виконання, здійснюється суб'єктами господарювання, що виконували такі роботи за договором (контрактом), на підставі спеціального дозволу на користування надрами отриманого відповідно до Кодексу України про надра, який видається без проведення конкурсу (аукціону). Вартість такого ґрунту (мінеральної сировини), що може бути реалізований, зараховується у рахунок оплати шляхових робіт, робіт із забезпечення габаритів суднового ходу (обслуговування судового ходу)».
 
Враховано   Реалізація ґрунту (мінеральної сировини), вилученого у результаті проведення шляхових робіт та не використаного для їх виконання, здійснюється суб'єктами господарювання, які виконували такі роботи за договором (контрактом), на підставі спеціального дозволу на користування надрами, отриманого відповідно до Кодексу України про надра, який видається без проведення конкурсу (аукціону). Вартість такого ґрунту (мінеральної сировини), що може бути реалізований, зараховується у рахунок оплати шляхових робіт, робіт із забезпечення габаритів суднового ходу (обслуговування судового ходу).
Об’єм ґрунту (мінеральної сировини), що вилучається у результаті проведення шляхових робіт та не використовується для їх виконання, розраховується відповідно до методики, затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері внутрішнього водного транспорту.
 
7. Ґрунт, що вилучається у результаті шляхових робіт, може бути реалізований суб’єктом господарювання, що здійснює виконання робіт щодо забезпечення габаритів суднового ходу (обслуговування судового ходу).
 
-5- Кісєль Ю.Г.
Ковальов А.В.
Абзац сьомий частини другої статті 15 викласти в такій редакції:
«Договорами (контрактами) на виконання робіт із забезпечення габаритів суднового ходу (обслуговування судового ходу) встановлюється, що проведення робіт, що призвели до збільшення габаритів суднового ходу понад розміри, встановлені таким договором (контрактом), на суб’єктів господарювання, що виконували відповідні роботи, накладається штрафна санкція у розмірі 200 відсотків ціни такого договору (контракту)».
 
Враховано   Проведення робіт із збільшення габаритів суднового ходу понад розміри, встановлені договором (контрактом) на виконання робіт із забезпечення габаритів суднового ходу (обслуговування судового ходу), забороняється.
Договорами (контрактами) на виконання робіт із забезпечення габаритів суднового ходу (обслуговування судового ходу) встановлюється, що проведення робіт, що призвели до збільшення габаритів суднового ходу понад розміри, встановлені таким договором (контрактом), на суб’єктів господарювання, які виконували відповідні роботи, накладається штраф у розмірі 200 відсотків ціни такого договору (контракту).
У разі реалізації ґрунту (мінеральної сировини), що вилучається у результаті проведення шляхових робіт, державним підприємством, що належить до сфери управління центрального органу виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері внутрішнього водного транспорту, до основних завдань якого належить обслуговування внутрішніх водних шляхів, кошти, отримані від реалізації такого ґрунту, спрямовуються до Державного фонду внутрішніх водних шляхів.
Порядок визначення вартості ґрунту (мінеральної сировини), що вилучається у результаті проведення шляхових робіт та не використовується для їх виконання, затверджується Кабінетом Міністрів України.
 
    -6- Кісєль Ю.Г.
Ковальов А.В.
Абзаци восьмий і дев’ятий частини другої статті 15 після слова «ґрунту» доповнити словами « (мінеральної сировини)».
 
Враховано    
8. 3. Шляхові роботи (експлуатаційне днопоглиблювання), визначені частиною другою цієї статті, що здійснюються на внутрішніх водних шляхах, не належать до спеціального водокористування і не потребують одержання дозволів на спеціальне водокористування, дозволів на проведення робіт на землях водного фонду та спеціальних дозволів на користування надрами.
 
-7- Кісєль Ю.Г.
Ковальов А.В.
Частину третю статті 15 викласти в такій редакції:
«3. Шляхові роботи (експлуатаційне днопоглиблення), визначені частиною другою цієї статті, що здійснюються на внутрішніх водних шляхах, не належать до спеціального водокористування і не потребують одержання спеціальних дозволів на користування надрами (крім випадків реалізації ґрунту (мінеральної сировини), дозволів на спеціальне водокористування, дозволів на проведення робіт на землях водного фонду».
 
Враховано   3. Шляхові роботи (експлуатаційне днопоглиблення), визначені частиною другою цієї статті, що здійснюються на внутрішніх водних шляхах, не належать до спеціального водокористування і не потребують одержання спеціальних дозволів на користування надрами (крім випадків реалізації ґрунту (мінеральної сировини), дозволів на спеціальне водокористування, дозволів на проведення робіт на землях водного фонду.
 
9. Стаття 24. Бункерування суден. Приймання забруднених речовин і сміття з суден
 
   Стаття 24. Бункерування суден. Приймання забруднених речовин і сміття з суден
 
10. 2. Річковий порт (термінал) зобов’язаний на договірних засадах забезпечити надання суднам під час їх стоянки біля його причальних споруд та в операційній акваторії порту послуг з приймання з суден нафтовмісних сумішей, суднових стічних вод, інших суднових відходів, залишків вантажу та всіх видів сміття.
 
-8- Кісєль Ю.Г.
Ковальов А.В.
У частині другій статті 24 слова «сміття, що утворюється у результаті експлуатації судна, господарського сміття» замінити словами «відходів (сміття), що утворюється у результаті експлуатації судна, побутових відходів, що утворюються на судні (господарського сміття)».
 
Враховано   2. Річковий порт (термінал) зобов’язаний на договірних засадах забезпечити надання суднам під час їх стоянки біля його причальних споруд та в операційній акваторії порту послуг з приймання з суден нафтовмісних сумішей, суднових стічних вод, відходів (сміття), що утворюються у результаті експлуатації судна, побутових відходів, що утворюються на судні (господарського сміття), вантажних відходів для їх подальших знезараження та утилізації.
 
11. Стаття 26. Реєстр об’єктів інфраструктури внутрішнього водного транспорту
 
   Стаття 26. Реєстр об’єктів інфраструктури внутрішнього водного транспорту
 
12. 12) найменування та місцезнаходження місць надання послуг з приймання з суден нафтовмісних сумішей, суднових стічних вод, суднових відходів, залишків вантажу та сміття, а також приймання з наливних суден нафтозалишків, інших нафтових сумішей, пов’язаних із перевезенням нафти та нафтопродуктів як вантажу;
 
-9- Кісєль Ю.Г.
Ковальов А.В.
У пункті 12 частини четвертої статті 26 слова «сміття, що утворюється у результаті експлуатації судна, господарського сміття» замінити словами «відходів (сміття), що утворюється у результаті експлуатації судна, побутових відходів, що утворюються на судні (господарського сміття)».
 
Враховано   12) найменування і місцезнаходження місць надання послуг з приймання з суден нафтовмісних сумішей, суднових стічних вод, відходів (сміття), що утворюються у результаті експлуатації судна, побутових відходів, що утворюються на судні (господарського сміття), вантажних відходів, а також послуг з приймання з наливних суден нафтозалишків, інших нафтових сумішей, пов’язаних із перевезенням нафти та нафтопродуктів як вантажу, із зазначенням контактних даних призначених осіб з безпеки судноплавства;
 
13. Стаття 31. Суднові документи судна внутрішнього плавання
 
   Стаття 31. Суднові документи судна внутрішнього плавання
 
14. 3) класифікаційне свідоцтво;
 
-10- Кісєль Ю.Г.
Ковальов А.В.
Пункт 3 частини другої статті 31 доповнити словами « (у випадках, передбачених законом)».
 
Враховано   3) класифікаційне свідоцтво (у випадках, передбачених законом);
 
15. 3. Допускається не зберігати на судні без екіпажу суднові документи, якщо на його борту закріплена металева або пластикова пластина, на якій зазначені унікальний європейський ідентифікаційний номер цього судна, назва класифікаційного товариства, номер свідоцтва судна внутрішнього плавання і строк його дії. Інформація, зазначена на металевій або пластиковій пластині, повинна відповідати інформації, що міститься у свідоцтві судна внутрішнього плавання (судновому свідоцтві, судновому посвідченні), і підтверджується штампом, який проставляється на пластині класифікаційним товариством. Суднові документи у такому разі повинні знаходитися на буксирі (якщо це судно без екіпажу входить до складу суден).
 
-11- Кісєль Ю.Г.
Ковальов А.В.
У частині третій статті 31 слова «назва класифікаційного товариства» та «класифікаційним товариством» замінити відповідно словами «назва визнаного класифікаційного товариства» та «визнаним класифікаційним товариством».
 
Враховано   3. Допускається не зберігати на судні без екіпажу суднові документи, якщо на його борту закріплена металева або пластикова пластина, на якій зазначені унікальний європейський ідентифікаційний номер цього судна, назва визнаного класифікаційного товариства, номер свідоцтва судна внутрішнього плавання і строк його дії. Інформація, зазначена на металевій або пластиковій пластині, повинна відповідати інформації, що міститься у свідоцтві судна внутрішнього плавання (судновому свідоцтві, судновому посвідченні), і підтверджується штампом, який проставляється на пластині визнаним класифікаційним товариством. Суднові документи у такому разі повинні зберігатися на буксирі (якщо таке судно без екіпажу входить до складу суден).
 
16. Стаття 35. Реєстрація малих і спортивних суден та водних мотоциклів
 
   Стаття 35. Реєстрація малих і спортивних суден та водних мотоциклів
 
17. 2. Обов’язковій реєстрації в Судновій книзі України підлягають:
 
-12- Кісєль Ю.Г.
Ковальов А.В.
Частину другу статті 35 викласти в такій редакції:
«2. Обов’язковій реєстрації в Судновій книзі України підлягають:
1) малі моторні судна, оснащені механічним двигуном (двигунами) загальною максимальною потужністю 10 кіловатів і більше;
2) малі судна довжиною більше 4 метрів незалежно від наявності механічного двигуна (крім веслових байдарок (каяків), каное, гондол, катамаранів (водних велосипедів) та історичних копій суден);
3) малі судна, що використовуються для рибогосподарської діяльності, перевезення вантажів та/або пасажирів з метою здійснення підприємницької діяльності (крім веслових байдарок (каяків), каное, гондол, катамаранів (водних велосипедів) та історичних копій суден);
4) водні мотоцикли, прогулянкові вітрильні судна довжиною від 4 до 20 метрів».
 
Враховано   2. Обов’язковій реєстрації в Судновій книзі України підлягають:
 
18. 1) малі моторні судна, оснащені механічним двигуном (двигунами) загальною максимальною потужністю 12 кіловат і більше;
 
   1) малі моторні судна, оснащені механічним двигуном (двигунами) загальною максимальною потужністю 10 кіловатів і більше;
 
19. 2) малі судна довжиною більше 4 метрів незалежно від наявності механічного двигуна, що використовуються для промислу водних біоресурсів, перевезення вантажів та / або пасажирів з метою здійснення підприємницької діяльності;
 
   2) малі судна довжиною більше 4 метрів незалежно від наявності механічного двигуна (крім веслових байдарок (каяків), каное, гондол, катамаранів (водних велосипедів) та копій історичних суден);
3) малі судна, що використовуються для рибогосподарської діяльності, перевезення вантажів та/або пасажирів з метою здійснення підприємницької діяльності (крім веслових байдарок (каяків), каное, гондол, катамаранів (водних велосипедів) та копій історичних суден);
 
20. 3) водні мотоцикли.
 
   4) водні мотоцикли, прогулянкові вітрильні судна довжиною від 4 до 20 метрів.
 
21. Стаття 38. Технічний нагляд за малими суднами та водними мотоциклами
 
   Стаття 38. Технічний нагляд за малими суднами та водними мотоциклами
 
22. 1. Малі моторні судна незалежно від довжини, що використовуються для перевезення вантажів та /або пасажирів з метою здійснення підприємницької діяльності, та водні мотоцикли підлягають технічному нагляду, який здійснюється відповідно до порядку здійснення технічного нагляду за суднами.
 
-13- Кісєль Ю.Г.
Ковальов А.В.
Абзац перший частини першої статті 38 викласти в такій редакції:
«1. Малі судна, що підлягають обов’язковій реєстрації в Судновій книзі України підлягають технічному нагляду, що здійснюється відповідно до порядку здійснення технічного нагляду за суднами».
 
Враховано   1. Малі судна, що підлягають обов’язковій реєстрації в Судновій книзі України, підлягають технічному нагляду, що здійснюється відповідно до порядку здійснення технічного нагляду за суднами.
 
23. 1) первісному огляду, за результатами якого судну або водному мотоциклу за рішенням органу технічного нагляду видається свідоцтво про придатність судна до плавання;
 
-14- Кісєль Ю.Г.
Ковальов А.В.
У пункті 1 частини другої статті 38 слова «органу технічного нагляду» замінити словами «визнаного класифікаційного товариства».
 
Враховано   1) первісному огляду, за результатами якого судну або водному мотоциклу за рішенням визнаного класифікаційного товариства видається свідоцтво про придатність судна до плавання;
 
24. Стаття 53. Міжнародні та каботажні перевезення
 
   Стаття 53. Міжнародні та каботажні перевезення
 
25. 2. Перевезення у каботажних рейсах між річковими портами (терміналами), іншими місцями здійснення вантажних операцій на внутрішніх водних шляхах України та морськими портами (терміналами) України можуть здійснюватися українськими та іноземними суднами, крім суден під прапором держави-агресора, суден, власником або судновласником яких є громадяни держави-агресора або юридичні особи, зареєстровані на території держави-агресора.
 
-15- Кісєль Ю.Г.
Ковальов А.В.
Частину другу статті 53 викласти в такій редакції:
«2. Перевезення у каботажних рейсах між річковими портами (терміналами), іншими місцями здійснення вантажних операцій на внутрішніх водних шляхах України та/або морськими портами (терміналами) України можуть здійснюватися українськими суднами або іноземними суднами, судновласниками яких виступають зареєстровані на території України суб’єкти господарювання (крім суден під прапором держави-агресора, суден, власниками або судновласниками яких чи учасниками (акціонерами, членами) або кінцевими бенефіціарами власників або судновласників яких є громадяни держави, визнаної Україною державою-агресором або державою-окупантом, юридичні особи, зареєстровані на території держави, визнаної Україною державою-агресором або державою-окупантом, держава, визнана Україною державою-агресором або державою-окупантом, фізичні та юридичні особи, стосовно яких застосовано спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України «Про санкції»)».
 
Враховано   2. Перевезення у каботажних рейсах між річковими портами (терміналами), іншими місцями здійснення вантажних операцій на внутрішніх водних шляхах України та/або морськими портами (терміналами) України можуть здійснюватися українськими суднами або іноземними суднами, судновласниками яких виступають зареєстровані на території України суб’єкти господарювання (крім суден під прапором держави-агресора, суден, власниками або судновласниками яких чи учасниками (акціонерами, членами) або кінцевими бенефіціарами власників або судновласників яких є громадяни держави, визнаної Україною державою-агресором або державою-окупантом, юридичні особи, зареєстровані на території держави, визнаної Україною державою-агресором або державою-окупантом, держава, визнана Україною державою-агресором або державою-окупантом, фізичні та юридичні особи, стосовно яких застосовано спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції) відповідно до Закону України «Про санкції»).
 
26. Стаття 74. Відповідальність за порушення законодавства про внутрішній водний транспорт
1. За порушення законодавства про внутрішній водний транспорт на судновласників накладаються адміністративно-господарські штрафи за:
1) завантаження судна внутрішнього плавання понад вантажну марку або з порушенням правил перевезення небезпечних вантажів – у розмірі 3 тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
2) вихід у рейс судна внутрішнього плавання, яке не має суднових документів або стан корпусу чи суднові механізми та обладнання якого не відповідають встановленим вимогам щодо безпеки судноплавства, – у розмірі 3 тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
3) вихід у рейс судна внутрішнього плавання, не зареєстрованого у встановленому порядку або з відключеним чи несправним обладнанням для автоматичної ідентифікації судна, або з внесеними до такого обладнання недостовірними даними, – у розмірі 5 тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
4) вихід у рейс судна внутрішнього плавання без надання інформації відповідно до частини першої статті 66 цього Закону або з наданням недостовірної інформації центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері внутрішнього водного транспорту, – у розмірі 3 тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
5) перевезення судном вантажу без оформлення транспортного документа, якщо таке оформлення передбачено законом або міжнародним договором України, – у розмірі 1 тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
7) заходження судна в річковий порт (термінал), не внесений до Реєстр.картка №
)
6. У разі несплати судновласником, власником річкового порту (терміналу) накладеного на нього адміністративно-господарського штрафу протягом 15 календарних днів з дня вручення або направлення розпорядчого документа у порядку, передбаченому частиною п’ятою цієї статті, якщо розпорядчі документи не були оскаржені до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері внутрішнього водного транспорту, та / або в судовому порядку і залишені в силі, сума санкції стягується в судовому порядку.
 
-16- Кісєль Ю.Г.
Ковальов А.В.
Статтю 74 викласти в такій редакції:
«Стаття 74. Відповідальність за порушення законодавства про внутрішній водний транспорт
1. За порушення законодавства про внутрішній водний транспорт на судновласників накладаються адміністративно-господарські штрафи у таких розмірах:
1) за завантаження судна внутрішнього плавання понад вантажну марку – 3 тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
2) за вихід у рейс судна внутрішнього плавання, яке не має суднових документів або стан корпусу чи суднові механізми та обладнання якого не відповідають встановленим вимогам щодо безпеки судноплавства, – 3 тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
3) за вихід у рейс судна внутрішнього плавання, не зареєстрованого у встановленому порядку або з відключеним чи несправним обладнанням для автоматичної ідентифікації судна, або з внесеними до такого обладнання недостовірними даними, – 5 тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
4) за вихід у рейс судна внутрішнього плавання без надання інформації або з наданням недостовірної інформації, надання якої передбачено частиною другою статті 66 цього Закону, – 3 тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
5) за перевезення судном вантажу без оформлення транспортного документа, якщо таке оформлення передбачено законом або міжнародним договором України, – 1 тисяча неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
6) за здійснення обслуговування судна та/або виконання вантажних операцій із судном у місцях, інформація про які не внесена до Реєстр.картка №
)
21. Порядок стягнення штрафу за порушення, передбачені цією статтею, порядок оскарження постанови у справі про правопорушення та форму протоколу визначає Кабінет Міністрів України.».
 
Враховано   Стаття 74. Відповідальність за порушення законодавства про внутрішній водний транспорт
1. За порушення законодавства про внутрішній водний транспорт на судновласників накладаються адміністративно-господарські штрафи у таких розмірах:
1) за завантаження судна внутрішнього плавання понад вантажну марку – 3 тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
2) за вихід у рейс судна внутрішнього плавання, яке не має суднових документів або стан корпусу чи суднові механізми та обладнання якого не відповідають встановленим вимогам щодо безпеки судноплавства, – 3 тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
3) за вихід у рейс судна внутрішнього плавання, не зареєстрованого у встановленому порядку або з відключеним чи несправним обладнанням для автоматичної ідентифікації судна, або з внесеними до такого обладнання недостовірними даними, – 5 тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
4) за вихід у рейс судна внутрішнього плавання без надання інформації або з наданням недостовірної інформації, надання якої передбачено частиною другою статті 66 цього Закону, – 3 тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
5) за перевезення судном вантажу без оформлення транспортного документа, якщо таке оформлення передбачено законом або міжнародним договором України, – 1 тисяча неоподатковуваних мінімумів доходів громадян;
6) за здійснення обслуговування судна та/або виконання вантажних операцій із судном у місцях, інформація про які не внесена до Реєстр.картка №
)
21. Порядок стягнення штрафу за порушення, передбачені цією статтею, порядок оскарження постанови у справі про порушення законодавства про внутрішній водний транспорт та форму протоколу визначає Кабінет Міністрів України.
 
27. РОЗДІЛ ХІІ
 
   РОЗДІЛ ХІІ
 
28. ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ
 
   ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ
 
29. 1. Цей Закон набирає чинності через один рік з дня його опублікування, крім статей 54 і 55, які набирають чинності через три роки з дня опублікування цього Закону.
 
-17- Кісєль Ю.Г.
Ковальов А.В.
У пункті 1 розділу ХІІ «Прикінцеві та перехідні положення» після слів «Цей Закон набирає чинності з 01.01.2022, крім» доповнити словами «абзацу третього частини п’ятої статті 26».
 
Враховано   1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2022 року, крім абзацу третього частини п’ятої статті 26, статті 55, частини третьої статті 59, пункту 6 частини першої та частини другої статті 74, які набирають чинності через три роки з дня опублікування цього Закону.
 
30. 3. Установити, що всі суднові документи, видані до набрання чинності цим Законом, зберігають чинність протягом періоду, на який їх видано.
 
-18- Кісєль Ю.Г.
Ковальов А.В.
В абзаці першому пункту 3 розділу ХІІ «Прикінцеві та перехідні положення» слова «та суднового свідоцтва / суднового посвідчення» виключити.
 
Враховано   3. На українських суднах внутрішнього плавання, зареєстрованих у Державному судновому реєстрі України до набрання чинності цим Законом, до 31 грудня 2035 року допускається відсутність свідоцтва судна внутрішнього плавання, за умови наявності чинного класифікаційного свідоцтва.
 
31. 2) у Водному кодексі України
 
   2) у Водному кодексі України (Відомості Верховної Ради України, 1995 р., № 24, ст. 189):
 
32. «Стаття 67. Особливості користування водними об’єктами для потреб морського і внутрішнього водного транспорту, малих суден
 
   «Стаття 67. Особливості користування водними об’єктами для потреб морського і внутрішнього водного транспорту, малих суден
 
33. Скидання з суден стічних вод дозволяється у територіальному морі, на інших водних шляхах загального користування, в акваторіях морських портів без обмежень на ходу і під час стоянки суден, за умови їх оброблення та знезараження в суднових установках, що відповідають вимогам Міжнародної конвенції по запобіганню забрудненню з суден 1973 року з урахуванням змін, внесених Протоколом 1978 року, або технічним вимогам до суден внутрішнього плавання, що мають відповідати законодавству ЄС.
 
-19- Кісєль Ю.Г.
Ковальов А.В.
В абзаці сьомому підпункту «з» підпункту 2 пункту 4 розділу ХІІ «Прикінцеві та перехідні положення» щодо змін до частини п’ятої статті 67 Водного кодексу України слова «що мають відповідати законодавству Європейського Союзу» замінити словами «які затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері внутрішнього водного транспорту».
 
Враховано   Скидання з суден стічних вод дозволяється у територіальному морі, внутрішніх морських водах, на інших водних шляхах загального користування, в акваторіях морських портів без обмежень на ходу і під час стоянки суден, за умови їх оброблення та знезараження в суднових установках відповідно до вимог Міжнародної конвенції по запобіганню забрудненню з суден 1973 року та Протоколу 1978 року до неї або відповідно до технічних вимог до суден внутрішнього плавання, які затверджуються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері внутрішнього водного транспорту.
 
34. м) частину другу статті 92 викласти в такій редакції:
 
   л) частину другу статті 92 викласти в такій редакції:
 
35. «Розмір берегової смуги водного шляху визначається шириною 20 метрів від краю води вглиб берега при середньому багаторічному рівні води на вільних річках і нормальному рівні води на штучно створених внутрішніх водних шляхах. На березі, що має ухил більше 45 градусів, берегова смуга визначається від краю берега вглиб берега»;
 
-20- Кісєль Ю.Г.
Ковальов А.В.
У підпункті «л» підпункту 2 пункту 4 розділу ХІІ «Прикінцеві та перехідні положення» щодо змін до частини другої статті 92 Водного кодексу України слова «шириною 20 метрів» замінити словами «шириною не менше 20 метрів».
 
Враховано   «Розмір берегової смуги водного шляху визначається шириною не менше 20 метрів від урізу води вглиб берега при середньо-багаторічному рівні води у межах природних ділянок річок і нормальному підпірному рівні у межах штучно створених водних шляхів. На березі, що має ухил більше 45 градусів, берегова смуга водного шляху визначається вглиб берега від його краю»;
 
36. 11. Кабінету Міністрів України протягом одного року з дня опублікування цього Закону:
 
   10. Кабінету Міністрів України протягом одного року з дня опублікування цього Закону:
 
37. організувати заходи із збору інформації щодо гідротехнічних споруд приватної форми власності та земель водного фонду, відведених для будівництва об’єктів інфраструктури внутрішнього водного транспорту.

-21- Кісєль Ю.Г.
Ковальов А.В.
В абзаці сьомому пункту 10 розділу ХІІ «Прикінцеві та перехідні положення» після слів «при здійсненні каботажного» слова «або каботажного» виключити.
 
Враховано   організувати заходи із збору інформації щодо гідротехнічних споруд приватної форми власності та земель водного фонду, відведених для будівництва об’єктів інфраструктури внутрішнього водного транспорту.
Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сфері транспорту, на день набрання чинності цим Законом передбачити для суден внутрішнього плавання, які згідно з судновими документами мають максимальну осадку не більше 4,5 метра, при здійсненні каботажного рейсу, в якому місцем відправлення або місцем призначення є морський порт Херсон, Ольвія чи Миколаїв, встановлення ставок портових зборів на рівні, визначеному статтею 9 цього Закону.