Кількість абзаців - 96 Таблиця поправок


Про Кабінет Міністрів України (Повторний розгляд з пропозиціями (вето) Президента України)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. ЗАКОН УКРАЇНИ
 
   ЗАКОН УКРАЇНИ
 
1. Про Кабінет Міністрів України
 
   Про Кабінет Міністрів України
 
2. Стаття 7. Внесення кандидатури на посаду Прем'єр-міністра України
 
   Стаття 7. Внесення кандидатури на посаду Прем'єр-міністра України
 
3. Президент України протягом п'ятнадцяти днів з дня вступу на пост або припинення повноважень Кабінету Міністрів України, як правило, після консультацій з Головою Верховної Ради України та керівниками депутатських фракцій і груп вносить на розгляд Верховної Ради України кандидатуру на посаду Прем'єр-міністра України.
 
-1- Президент України
Ч.1 ст.7 після слів "керівниками депутатських фракцій і груп" доповнити словами "що сформували парламентську більшість".
 
Відхилено   Президент України протягом п'ятнадцяти днів з дня вступу на пост або припинення повноважень Кабінету Міністрів України, як правило, після консультацій з Головою Верховної Ради України та керівниками депутатських фракцій і груп вносить на розгляд Верховної Ради України кандидатуру на посаду Прем'єр-міністра України.
 
4. У разі ненадання згоди Верховною Радою України на призначення кандидатури на посаду Прем'єр-міністра України Президент України, як правило, після консультацій з Головою Верховної Ради України та керівниками депутатських фракцій і груп у семиденний строк вносить на розгляд Верховної Ради України нову кандидатуру на цю посаду або повторно пропонує ту саму кандидатуру.
 
-2- Президент України
Ч.2 ст.7 після слів "керівниками депутатських фракцій і груп" доповнити словами "що сформували парламентську більшість".
 
Відхилено   У разі ненадання згоди Верховною Радою України на призначення кандидатури на посаду Прем'єр-міністра України Президент України, як правило, після консультацій з Головою Верховної Ради України та керівниками депутатських фракцій і груп у семиденний строк вносить на розгляд Верховної Ради України нову кандидатуру на цю посаду або повторно пропонує ту саму кандидатуру.
 
5. Стаття 9. Призначення членів Кабінету Міністрів України
 
   Стаття 9. Призначення членів Кабінету Міністрів України
 
6. Прем'єр-міністр України призначається указом Президента України в триденний строк після одержання згоди Верховної Ради України.
 
   Прем'єр-міністр України призначається указом Президента України в триденний строк після одержання згоди Верховної Ради України.
 
7. Прем'єр-міністр України протягом чотирнадцяти днів з дня свого призначення на посаду після консультацій з Головою Верховної Ради України та депутатськими фракціями і групами вносить Президентові України подання щодо посадового і персонального складу Кабінету Міністрів України. Про зміст подання Прем'єр-міністр України одночасно інформує Голову Верховної Ради України. На кожну посаду вноситься одна кандидатура. В разі відхилення Президентом України кандидатури на посаду члена Кабінету Міністрів України Прем'єр-міністр України вносить Президентові України іншу кандидатуру на цю посаду в тому ж порядку.
 
-3- Президент України
Ч.2 ст.9 після слів "керівниками депутатських фракцій і груп" доповнити словами "що сформували парламентську більшість".
 
Відхилено   Прем'єр-міністр України протягом чотирнадцяти днів з дня свого призначення на посаду після консультацій з Головою Верховної Ради України та депутатськими фракціями і групами вносить Президентові України подання щодо посадового і персонального складу Кабінету Міністрів України. Про зміст подання Прем'єр-міністр України одночасно інформує Голову Верховної Ради України. На кожну посаду вноситься одна кандидатура. В разі відхилення Президентом України кандидатури на посаду члена Кабінету Міністрів України Прем'єр-міністр України вносить Президентові України іншу кандидатуру на цю посаду в тому ж порядку.
 
    -4- Президент України
Друге речення ч.2 ст.9 виключити.
 
Відхилено    
8. На підставі подання Прем'єр-міністра України Президент України затверджує посадовий склад Кабінету Міністрів України та призначає членів Кабінету Міністрів України.
 
   На підставі подання Прем'єр-міністра України Президент України затверджує посадовий склад Кабінету Міністрів України та призначає членів Кабінету Міністрів України.
 
9. Пропозиції щодо призначення на вакантні посади в складі Кабінету Міністрів країни Прем'єр-міністр України вносить Президенту України протягом чотирнадцяти днів після утворення таких вакансій у порядку, передбаченому частиною другою цієї статті.
 
   Пропозиції щодо призначення на вакантні посади в складі Кабінету Міністрів країни Прем'єр-міністр України вносить Президенту України протягом чотирнадцяти днів після утворення таких вакансій у порядку, передбаченому частиною другою цієї статті.
 
10. Указ Президента України про призначення на посади членів Кабінету Міністрів України, крім Прем'єр-міністра України, скріплюється підписом Прем'єр-міністра України.
 
   Указ Президента України про призначення на посади членів Кабінету Міністрів України, крім Прем'єр-міністра України, скріплюється підписом Прем'єр-міністра України.
 
11. Стаття 11. Програма діяльності Кабінету Міністрів України
 
   Стаття 11. Програма діяльності Кабінету Міністрів України
 
12. Новосформований Кабінет Міністрів України не пізніш як у шістдесятиденний строк після набуття повноважень подає на розгляд Верховної Ради України Програму діяльності Кабінету Міністрів України на строк своїх повноважень.
 
   Новосформований Кабінет Міністрів України не пізніш як у шістдесятиденний строк після набуття повноважень подає на розгляд Верховної Ради України Програму діяльності Кабінету Міністрів України на строк своїх повноважень.
 
13. Програма діяльності Кабінету Міністрів України повинна містити концептуальне викладення стратегії діяльності, засобів та строків виконання завдань Кабінету Міністрів України. До Програми діяльності Кабінету Міністрів України додаються загальна структура системи органів виконавчої влади та інформація про членів Кабінету Міністрів України.
 
-5- Президент України
Ч.2 ст.11 після слів "Програма діяльності Кабінету Міністрів України" доповнити словами "спрямовується на забезпечення передвиборної програми Президента України".
 
Відхилено   Програма діяльності Кабінету Міністрів України повинна містити концептуальне викладення стратегії діяльності, засобів та строків виконання завдань Кабінету Міністрів України. До Програми діяльності Кабінету Міністрів України додаються загальна структура системи органів виконавчої влади та інформація про членів Кабінету Міністрів України.
 
14. Програма діяльності Кабінету Міністрів України розглядається Верховною Радою України не пізніш як у десятиденний строк з дня її подання.
 
   Програма діяльності Кабінету Міністрів України розглядається Верховною Радою України не пізніш як у десятиденний строк з дня її подання.
 
15. Програма діяльності Кабінету Міністрів України перед її розглядом на пленарному засіданні Верховної Ради України попередньо обговорюється в комітетах Верховної Ради України, депутатських фракціях і групах.
 
   Програма діяльності Кабінету Міністрів України перед її розглядом на пленарному засіданні Верховної Ради України попередньо обговорюється в комітетах Верховної Ради України, депутатських фракціях і групах.
 
16. Прем'єр-міністр України представляє Програму діяльності Кабінету Міністрів України на пленарному засіданні Верховної Ради України та відповідає на запитання народних депутатів України.
 
   Прем'єр-міністр України представляє Програму діяльності Кабінету Міністрів України на пленарному засіданні Верховної Ради України та відповідає на запитання народних депутатів України.
 
17. Верховна Рада України може надати Кабінету Міністрів України можливість протягом двадцяти днів доопрацювати Програму діяльності Кабінету Міністрів України на основі вивчення пропозицій і зауважень, висловлених при її обговоренні у комітетах, депутатських фракціях і групах та на пленарному засіданні Верховної Ради України.
 
   Верховна Рада України може надати Кабінету Міністрів України можливість протягом двадцяти днів доопрацювати Програму діяльності Кабінету Міністрів України на основі вивчення пропозицій і зауважень, висловлених при її обговоренні у комітетах, депутатських фракціях і групах та на пленарному засіданні Верховної Ради України.
 
18. Голосування за постанову Верховної Ради України про Програму діяльності Кабінету Міністрів України відбувається в поіменному режимі. Програма діяльності Кабінету Міністрів України вважається схваленою, якщо за це проголосувала більшість від конституційного складу Верховної Ради України.
 
   Голосування за постанову Верховної Ради України про Програму діяльності Кабінету Міністрів України відбувається в поіменному режимі. Програма діяльності Кабінету Міністрів України вважається схваленою, якщо за це проголосувала більшість від конституційного складу Верховної Ради України.
 
19. У разі несхвалення Верховною Радою України Програми діяльності Кабінету Міністрів України Верховна Рада України може розглянути питання про недовіру Кабінету Міністрів України відповідно до Конституції України.
 
   У разі несхвалення Верховною Радою України Програми діяльності Кабінету Міністрів України Верховна Рада України може розглянути питання про недовіру Кабінету Міністрів України відповідно до Конституції України.
 
20. Стаття 23. Повноваження Кабінету Міністрів України у відносинах з міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади
 
   Стаття 23. Повноваження Кабінету Міністрів України у відносинах з міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади
 
21. Кабінет Міністрів України спрямовує, координує і контролює діяльність міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, які забезпечують проведення державної політики у відповідних сферах суспільного та державного життя країни, виконання в цих сферах Конституції та законів України, актів Президента України і Кабінету Міністрів України, додержання прав і свобод людини і громадянина.
 
   Кабінет Міністрів України спрямовує, координує і контролює діяльність міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, які забезпечують проведення державної політики у відповідних сферах суспільного та державного життя країни, виконання в цих сферах Конституції та законів України, актів Президента України і Кабінету Міністрів України, додержання прав і свобод людини і громадянина.
 
22. Міністерства та інші центральні органи виконавчої влади підзвітні та підконтрольні Кабінету Міністрів України. Питання міністерств у Кабінеті Міністрів України представляють відповідні міністри України, питання інших центральних органів виконавчої влади - члени Кабінету Міністрів України, у сфері спрямування та координації яких знаходяться ці органи.
 
   Міністерства та інші центральні органи виконавчої влади підзвітні та підконтрольні Кабінету Міністрів України. Питання міністерств у Кабінеті Міністрів України представляють відповідні міністри України, питання інших центральних органів виконавчої влади - члени Кабінету Міністрів України, у сфері спрямування та координації яких знаходяться ці органи.
 
23. Міністерства та інші центральні органи виконавчої влади утворюються, реорганізовуються та ліквідовуються Президентом України за поданням Прем'єр-міністра України. Таке подання повинно містити пропозиції щодо правового статусу, функцій та повноважень новостворюваного або реорганізовуваного органу, а також щодо штатної чисельності та розміру асигнувань на його утримання або аргументи щодо необхідності ліквідації відповідного органу.
 
   Міністерства та інші центральні органи виконавчої влади утворюються, реорганізовуються та ліквідовуються Президентом України за поданням Прем'єр-міністра України. Таке подання повинно містити пропозиції щодо правового статусу, функцій та повноважень новостворюваного або реорганізовуваного органу, а також щодо штатної чисельності та розміру асигнувань на його утримання або аргументи щодо необхідності ліквідації відповідного органу.
 
24. Кабінет Міністрів України затверджує граничну штатну чисельність працівників апарату і розмір асигнувань на утримання міністерств та інших центральних органів виконавчої влади у межах коштів, виділених на це у Державному бюджеті України.
 
   Кабінет Міністрів України затверджує граничну штатну чисельність працівників апарату і розмір асигнувань на утримання міністерств та інших центральних органів виконавчої влади у межах коштів, виділених на це у Державному бюджеті України.
 
25. Кабінет Міністрів України має право скасовувати акти міністерств та інших центральних органів виконавчої влади повністю чи в окремій частині.
 
   Кабінет Міністрів України має право скасовувати акти міністерств та інших центральних органів виконавчої влади повністю чи в окремій частині.
 
26. Кабінет Міністрів України може розглядати пропозиції Прем'єр-міністра України щодо кандидатур на посади керівників центральних органів виконавчої влади, крім міністерств, а також пропозиції про звільнення з цих посад. Прем'єр-міністр України одноособово вирішує питання щодо кандидатур на посади міністрів, а також щодо внесення подання про їх звільнення з цих посад.
 
-6- Президент України
Ч.6 ст.23 викласти у такій редакції:
"Прем'єр-міністр України вирішує питання щодо кандидатур на посади міністрів, керівників інших центральних органів виконавчої влади, а також вносить подання про їх звільнення з цих посад".
 
Відхилено   Кабінет Міністрів України може розглядати пропозиції Прем'єр-міністра України щодо кандидатур на посади керівників центральних органів виконавчої влади, крім міністерств, а також пропозиції про звільнення з цих посад. Прем'єр-міністр України одноособово вирішує питання щодо кандидатур на посади міністрів, а також щодо внесення подання про їх звільнення з цих посад.
 
27. Кабінет Міністрів України призначає на посади та звільняє з посад заступників керівників центральних органів виконавчої влади, в тому числі перших заступників.
 
-7- Президент України
Ч.7 ст.23 виключити.
 
Відхилено   Кабінет Міністрів України призначає на посади та звільняє з посад заступників керівників центральних органів виконавчої влади, в тому числі перших заступників.
 
28. Кабінет Міністрів України заслуховує звіти керівників центральних органів виконавчої влади.
 
   Кабінет Міністрів України заслуховує звіти керівників центральних органів виконавчої влади.
 
29. Кабінет Міністрів України може притягнути керівників центральних органів виконавчої влади (крім міністерств) до дисциплінарної відповідальності, крім звільнення з посади керівників цих органів.
 
   Кабінет Міністрів України може притягнути керівників центральних органів виконавчої влади (крім міністерств) до дисциплінарної відповідальності, крім звільнення з посади керівників цих органів.
 
30. Особливості відносин Кабінету Міністрів України з окремими органами виконавчої влади визначаються відповідними законами.
 
   Особливості відносин Кабінету Міністрів України з окремими органами виконавчої влади визначаються відповідними законами.
 
31. Стаття 29. Підготовка Кабінетом Міністрів України пропозицій з питань, що належать до повноважень Президента України
 
   Стаття 29. Підготовка Кабінетом Міністрів України пропозицій з питань, що належать до повноважень Президента України
 
32. Кабінет Міністрів України здійснює за дорученням Президента України чи за власною ініціативою підготовку пропозицій з питань, віднесених до компетенції Президента України, та підготовку проектів відповідних законів та актів Президента України.
 
   Кабінет Міністрів України здійснює за дорученням Президента України чи за власною ініціативою підготовку пропозицій з питань, віднесених до компетенції Президента України, та підготовку проектів відповідних законів та актів Президента України.
 
33. У разі підготовки Кабінетом Міністрів України законопроекту за власною ініціативою цей законопроект після схвалення на засіданні Кабінету Міністрів України може бути переданий Президентові України із вмотивованим обгрунтуванням необхідності внесення його для розгляду Верховною Радою України в порядку законодавчої ініціативи Президента України як невідкладного.
 
   У разі підготовки Кабінетом Міністрів України законопроекту за власною ініціативою цей законопроект після схвалення на засіданні Кабінету Міністрів України може бути переданий Президентові України із вмотивованим обгрунтуванням необхідності внесення його для розгляду Верховною Радою України в порядку законодавчої ініціативи Президента України як невідкладного.
 
34. Відповідно до Конституції України Прем'єр-міністр України вносить подання Президентові України щодо кандидатур для призначення членами Кабінету Міністрів України, керівниками інших центральних органів виконавчої влади, Державним секретарем Кабінету Міністрів України, головами місцевих державних адміністрацій, а також подання щодо утворення, реорганізації та ліквідації міністерств, інших центральних органів виконавчої влади.
 
-8- Президент України
Ч.3 ст.29 викласти у такій редакції:
"Відповідно до Конституції України Прем'єр-міністр України вносить подання Президентові України щодо кандидатур для призначення членами Кабінету Міністрів України, керівниками інших центральних органів виконавчої влади, Державним секретарем Кабінету Міністрів України та його заступниками, державними секретарями міністерств та їх заступниками, головами місцевих державних адміністрацій, а також подання щодо утворення, реорганізації та ліквідації міністерств, інших центральних органів виконавчої влади".
 
Відхилено   Відповідно до Конституції України Прем'єр-міністр України вносить подання Президентові України щодо кандидатур для призначення членами Кабінету Міністрів України, керівниками інших центральних органів виконавчої влади, Державним секретарем Кабінету Міністрів України, головами місцевих державних адміністрацій, а також подання щодо утворення, реорганізації та ліквідації міністерств, інших центральних органів виконавчої влади.
 
35. Стаття 45. Прем'єр-міністр України
 
   Стаття 45. Прем'єр-міністр України
 
36. Прем'єр-міністр України:
 
   Прем'єр-міністр України:
 
37. 1) керує роботою Кабінету Міністрів України, спрямовує її на забезпечення здійснення внутрішньої і зовнішньої політики держави, виконання Конституції та законів України, актів Президента України, Програми діяльності Кабінету Міністрів України, схваленої Верховною Радою України, та інших завдань, покладених на Кабінет Міністрів України, здійснює загальне керівництво Секретаріатом Кабінету Міністрів України, представляє Кабінет Міністрів України у зносинах з іншими органами державної влади;
 
   1) керує роботою Кабінету Міністрів України, спрямовує її на забезпечення здійснення внутрішньої і зовнішньої політики держави, виконання Конституції та законів України, актів Президента України, Програми діяльності Кабінету Міністрів України, схваленої Верховною Радою України, та інших завдань, покладених на Кабінет Міністрів України, здійснює загальне керівництво Секретаріатом Кабінету Міністрів України, представляє Кабінет Міністрів України у зносинах з іншими органами державної влади;
 
38. 2) спрямовує, координує та контролює діяльність віце-прем'єр-міністрів і міністрів України, керівників інших центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, дає з цією метою доручення, обов'язкові до виконання цими посадовими особами;
 
   2) спрямовує, координує та контролює діяльність віце-прем'єр-міністрів і міністрів України, керівників інших центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій, дає з цією метою доручення, обов'язкові до виконання цими посадовими особами;
 
39. 3) вносить подання Президенту України про створення, реорганізацію та ліквідацію міністерств, інших центральних органів виконавчої влади;
 
   3) вносить подання Президенту України про створення, реорганізацію та ліквідацію міністерств, інших центральних органів виконавчої влади;
 
40. 4) представляє Президентові України кандидатури до складу Кабінету Міністрів України, на посаду Державного секретаря Кабінету Міністрів України, кандидатури на посади керівників центральних органів виконавчої влади та вносить подання про їх звільнення з цих посад;
 
-9- Президент України
П.4 ч.1 ст.45 викласти у такій редакції:
"4) вносить подання Президентові України щодо кандидатур до складу Кабінету Міністрів України, кандидатур на посади керівників інших центральних органів виконавчої влади та їх заступників, Державного секретаря Кабінету Міністрів України та його заступників, державних секретарів міністерств та їх заступників і подання щодо припинення їхніх повноважень на цих посадах";
 
Враховано частково   4) вносить подання Президентові України щодо кандидатур до складу Кабінету Міністрів України, на посаду Державного секретаря Кабінету Міністрів України, кандидатури на посади керівників центральних органів виконавчої влади та вносить подання щодо припинення їхніх повноважень на цих посадах;
 
41. 5) вносить на розгляд Кабінету Міністрів України кандидатури на посади голів місцевих державних адміністрацій та пропозиції про звільнення їх з цих посад, а також може вносити кандидатури на посади керівників центральних органів виконавчої влади (крім міністерств);
 
-10- Президент України
П.5 ч.1 ст.45 викласти у такій редакції:
"5) вносить на розгляд Кабінету Міністрів України кандидатури на посади голів місцевих державних адміністрацій та подання щодо припинення їхніх повноважень на цих посадах",
 
Враховано частково   5) вносить на розгляд Кабінету Міністрів України кандидатури на посади голів місцевих державних адміністрацій та подання щодо припинення їхніх повноважень на цих посадах, а також може вносити кандидатури на посади керівників центральних органів виконавчої влади (крім міністерств);
 
42. 6) вносить подання Президенту України щодо кандидатур, схвалених Кабінетом Міністрів України, для призначення їх на посади голів місцевих державних адміністрацій і пропозиції щодо звільнення з цих посад;
 
   6) вносить подання Президенту України щодо кандидатур, схвалених Кабінетом Міністрів України, для призначення їх на посади голів місцевих державних адміністрацій і пропозиції щодо звільнення з цих посад;
 
43. 7) визначає персональний склад урядових комітетів та призначає їх голів;
 
   7) визначає персональний склад урядових комітетів та призначає їх голів;
 
44. 8) скликає засідання Кабінету Міністрів України та головує на них;
 
   8) скликає засідання Кабінету Міністрів України та головує на них;
 
45. 9) підписує акти Кабінету Міністрів України та видає розпорядження Прем'єр-міністра України з питань, віднесених до його компетенції, зазначених у пунктах 7, 12 - 14 цієї статті;
 
   9) підписує акти Кабінету Міністрів України та видає розпорядження Прем'єр-міністра України з питань, віднесених до його компетенції, зазначених у пунктах 7, 12 - 14 цієї статті;
 
46. 10) у випадках, передбачених частиною четвертою статті 106 Конституції України, скріплює підписом укази Президента України;
 
   10) у випадках, передбачених частиною четвертою статті 106 Конституції України, скріплює підписом укази Президента України;
 
47. 11) вступає в зносини з урядами іноземних держав, веде переговори і підписує міжнародні договори України відповідно до закону;
 
   11) вступає в зносини з урядами іноземних держав, веде переговори і підписує міжнародні договори України відповідно до закону;
 
48. 12) призначає голів спільних міжурядових комісій з питань співробітництва, які створюються на підставі міжнародних договорів, укладених від імені Уряду України;
 
   12) призначає голів спільних міжурядових комісій з питань співробітництва, які створюються на підставі міжнародних договорів, укладених від імені Уряду України;
 
49. 13) визначає обов'язки та забезпечує взаємодію членів Кабінету Міністрів України;
 
   13) визначає обов'язки та забезпечує взаємодію членів Кабінету Міністрів України;
 
50. 14) може застосовувати дисциплінарні стягнення, крім звільнення з посади, до державних службовців - керівників органів виконавчої влади та їх заступників.
 
   14) може застосовувати дисциплінарні стягнення, крім звільнення з посади, до державних службовців - керівників органів виконавчої влади та їх заступників.
 
51. Прем'єр-міністр України за посадою входить до складу Ради національної безпеки і оборони України.
 
   Прем'єр-міністр України за посадою входить до складу Ради національної безпеки і оборони України.
 
52. Прем'єр-міністр України може здійснювати й інші повноваження, передбачені Конституцією, цим та іншими законами України.
 
   Прем'єр-міністр України може здійснювати й інші повноваження, передбачені Конституцією, цим та іншими законами України.
 
53. У випадках і в межах, визначених статтею 112 Конституції України, Прем'єр-міністр України виконує обов'язки Президента України у разі дострокового припинення його повноважень.
 
   У випадках і в межах, визначених статтею 112 Конституції України, Прем'єр-міністр України виконує обов'язки Президента України у разі дострокового припинення його повноважень.
 
54. У разі відсутності Прем'єр-міністра України його обов'язки виконує Перший віце-прем'єр-міністр України або інший віце-прем'єр-міністр України згідно з розподілом обов'язків між ними.
 
   У разі відсутності Прем'єр-міністра України його обов'язки виконує Перший віце-прем'єр-міністр України або інший віце-прем'єр-міністр України згідно з розподілом обов'язків між ними.
 
55. Стаття 49. Засідання Кабінету Міністрів України
 
   Стаття 49. Засідання Кабінету Міністрів України
 
56. Основною організаційною формою роботи Кабінету Міністрів України є його засідання. На засіданнях Кабінету Міністрів України приймаються акти Кабінету Міністрів України, в тому числі з питань реалізації права законодавчої ініціативи Кабінету Міністрів України, обговорюються найважливіші питання суспільного життя, а також діяльності самого Кабінету Міністрів України та заслуховуються звіти членів Кабінету Міністрів України і керівників органів виконавчої влади.
 
   Основною організаційною формою роботи Кабінету Міністрів України є його засідання. На засіданнях Кабінету Міністрів України приймаються акти Кабінету Міністрів України, в тому числі з питань реалізації права законодавчої ініціативи Кабінету Міністрів України, обговорюються найважливіші питання суспільного життя, а також діяльності самого Кабінету Міністрів України та заслуховуються звіти членів Кабінету Міністрів України і керівників органів виконавчої влади.
 
57. Засідання Кабінету Міністрів України скликаються Прем'єр-міністром України з власної ініціативи або за ініціативою Президента України чи не менше однієї п'ятої від загальної чисельності членів Кабінету Міністрів України. Періодичність проведення засідань Кабінету Міністрів України визначається Прем'єр-міністром України з урахуванням пропозицій інших членів Кабінету Міністрів України.
 
   Засідання Кабінету Міністрів України скликаються Прем'єр-міністром України з власної ініціативи або за ініціативою Президента України чи не менше однієї п'ятої від загальної чисельності членів Кабінету Міністрів України. Періодичність проведення засідань Кабінету Міністрів України визначається Прем'єр-міністром України з урахуванням пропозицій інших членів Кабінету Міністрів України.
 
58. Засідання Кабінету Міністрів України вважається правочинним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини від загальної чисельності членів Кабінету Міністрів України.
 
   Засідання Кабінету Міністрів України вважається правочинним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини від загальної чисельності членів Кабінету Міністрів України.
 
59. У разі неможливості міністра взяти участь у засіданні Кабінету Міністрів України його заміщає з правом дорадчого голосу заступник міністра, а в разі відсутності і заступника міністра - державний секретар міністерства.
 
-11- Президент України
У ч.4 ст.49 слова "заступник міністра, а в разі відсутності і заступника міністра" виключити.
 
Відхилено   У разі неможливості міністра взяти участь у засіданні Кабінету Міністрів України його заміщає з правом дорадчого голосу заступник міністра, а в разі відсутності і заступника міністра - державний секретар міністерства.
 
60. Кабінет Міністрів України за пропозиціями членів Кабінету Міністрів України затверджує перелік осіб, які мають право постійно брати участь у його засіданнях з правом дорадчого голосу.
 
   Кабінет Міністрів України за пропозиціями членів Кабінету Міністрів України затверджує перелік осіб, які мають право постійно брати участь у його засіданнях з правом дорадчого голосу.
 
61. На засіданнях Кабінету Міністрів України головує Прем'єр-міністр України, а в разі його відсутності - Перший віце-прем'єр-міністр України.
 
   На засіданнях Кабінету Міністрів України головує Прем'єр-міністр України, а в разі його відсутності - Перший віце-прем'єр-міністр України.
 
62. Порядок денний засідань Кабінету Міністрів України затверджує Кабінет Міністрів України. Проект порядку денного вноситься Прем'єр-міністром України з урахуванням пропозицій інших членів Кабінету Міністрів України.
 
   Порядок денний засідань Кабінету Міністрів України затверджує Кабінет Міністрів України. Проект порядку денного вноситься Прем'єр-міністром України з урахуванням пропозицій інших членів Кабінету Міністрів України.
 
63. Засідання Кабінету Міністрів України протоколюється і стенографується. Протокол і стенограма засідання Кабінету Міністрів України є офіційними документами, що підтверджують обговорення і прийняття рішення Кабінетом Міністрів України.
 
   Засідання Кабінету Міністрів України протоколюється і стенографується. Протокол і стенограма засідання Кабінету Міністрів України є офіційними документами, що підтверджують обговорення і прийняття рішення Кабінетом Міністрів України.
 
64. Порядок проведення засідань Кабінету Міністрів України, ведення протоколу і стенограми засідань, підготовки та прийняття рішень, інші процедурні питання діяльності Кабінету Міністрів України відповідно до цього Закону визначаються Регламентом Кабінету Міністрів України, який затверджується постановою Кабінету Міністрів України.
 
   Порядок проведення засідань Кабінету Міністрів України, ведення протоколу і стенограми засідань, підготовки та прийняття рішень, інші процедурні питання діяльності Кабінету Міністрів України відповідно до цього Закону визначаються Регламентом Кабінету Міністрів України, який затверджується постановою Кабінету Міністрів України.
 
65. Стаття 50. Урядові комітети
 
   Стаття 50. Урядові комітети
 
66. Урядові комітети утворюються для координації роботи членів Кабінету Міністрів України, узгодження та підготовки питань, для розгляду на засіданні Кабінету Міністрів України, а також для усунення розбіжностей між членами Кабінету Міністрів України.
 
   Урядові комітети утворюються для координації роботи членів Кабінету Міністрів України, узгодження та підготовки питань, для розгляду на засіданні Кабінету Міністрів України, а також для усунення розбіжностей між членами Кабінету Міністрів України.
 
67. До складу урядових комітетів входять члени Кабінету Міністрів України. Очолюють урядові комітети, як правило, Прем'єр-міністр України, Перший віце-прем'єр-міністр України, віце-прем'єр-міністри України.
 
   До складу урядових комітетів входять члени Кабінету Міністрів України. Очолюють урядові комітети, як правило, Прем'єр-міністр України, Перший віце-прем'єр-міністр України, віце-прем'єр-міністри України.
 
68. За рішенням Прем'єр-міністра України до складу урядового комітету з правом дорадчого голосу можуть входити також керівники інших центральних органів виконавчої влади, заступники міністрів або державні секретарі міністерств.
 
-12- Президент України
У ч.3 ст.50 слова "заступники міністрів або" виключити.
 
Відхилено   За рішенням Прем'єр-міністра України до складу урядового комітету з правом дорадчого голосу можуть входити також керівники інших центральних органів виконавчої влади, заступники міністрів або державні секретарі міністерств.
 
69. У роботі урядового комітету можуть брати участь з правом вирішального голосу члени Кабінету Міністрів України, які не входять до складу відповідного урядового комітету.
 
   У роботі урядового комітету можуть брати участь з правом вирішального голосу члени Кабінету Міністрів України, які не входять до складу відповідного урядового комітету.
 
70. Перелік урядових комітетів затверджується Кабінетом Міністрів України за поданням Прем'єр-міністра України, а їх персональний склад затверджується Прем'єр-міністром України.
 
   Перелік урядових комітетів затверджується Кабінетом Міністрів України за поданням Прем'єр-міністра України, а їх персональний склад затверджується Прем'єр-міністром України.
 
71. Засідання урядового комітету вважається правочинним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини його членів.
 
   Засідання урядового комітету вважається правочинним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини його членів.
 
72. За результатами обговорення питань на засіданні урядового комітету шляхом консенсусу приймається рішення, яке оголошується головуючим та оформлюється протоколом.
 
   За результатами обговорення питань на засіданні урядового комітету шляхом консенсусу приймається рішення, яке оголошується головуючим та оформлюється протоколом.
 
73. У разі неможливості прийняття узгодженого рішення на засіданні урядового комітету остаточне рішення приймається Кабінетом Міністрів України.
 
   У разі неможливості прийняття узгодженого рішення на засіданні урядового комітету остаточне рішення приймається Кабінетом Міністрів України.
 
74. Порядок організації роботи урядових комітетів визначається Кабінетом Міністрів України.
 
   Порядок організації роботи урядових комітетів визначається Кабінетом Міністрів України.
 
75. Стаття 52. Акти Кабінету Міністрів України
 
   Стаття 52. Акти Кабінету Міністрів України
 
76. Кабінет Міністрів України на основі та на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України видає у межах своєї компетенції постанови і розпорядження, обов'язкові для виконання.
 
   Кабінет Міністрів України на основі та на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України видає у межах своєї компетенції постанови і розпорядження, обов'язкові для виконання.
 
77. Акти Кабінету Міністрів України нормативного характеру видаються у формі постанов Кабінету Міністрів України.
 
   Акти Кабінету Міністрів України нормативного характеру видаються у формі постанов Кабінету Міністрів України.
 
78. Акти Кабінету Міністрів України з організаційно-розпорядчих та інших поточних питань видаються у формі розпоряджень Кабінету Міністрів України.
 
   Акти Кабінету Міністрів України з організаційно-розпорядчих та інших поточних питань видаються у формі розпоряджень Кабінету Міністрів України.
 
79. Кабінет Міністрів України організовує та контролює виконання своїх актів безпосередньо або через центральні органи виконавчої влади, місцеві державні адміністрації та інші підвідомчі йому органи.
 
   Кабінет Міністрів України організовує та контролює виконання своїх актів безпосередньо або через центральні органи виконавчої влади, місцеві державні адміністрації та інші підвідомчі йому органи.
 
80. Акти Кабінету Міністрів України можуть бути скасовані Президентом України.
 
   Акти Кабінету Міністрів України можуть бути скасовані Президентом України.
 
81. Акти Кабінету Міністрів України в повному обсязі або їх окремі положення можуть бути визнані Конституційним Судом України неконституційними. Такі акти або їх окремі положення втрачають чинність з дня прийняття Конституційним Судом України рішення про їх неконституційність.
 
   Акти Кабінету Міністрів України в повному обсязі або їх окремі положення можуть бути визнані Конституційним Судом України неконституційними. Такі акти або їх окремі положення втрачають чинність з дня прийняття Конституційним Судом України рішення про їх неконституційність.
 
82. Акти Кабінету Міністрів України або їх окремі положення можуть бути оскаржені до суду у встановленому законом порядку, якщо вони порушують права і свободи людини і громадянина та не відповідають законам України або указам Президента України.
 
-13- Президент України
Ч.7 ст.52 виключити.
 
Відхилено   Акти Кабінету Міністрів України або їх окремі положення можуть бути оскаржені до суду у встановленому законом порядку, якщо вони порушують права і свободи людини і громадянина та не відповідають законам України або указам Президента України.
 
83. Стаття 58. Секретаріат Кабінету Міністрів України
 
   Стаття 58. Секретаріат Кабінету Міністрів України
 
84. Організаційне, експертно-аналітичне, правове, інформаційне та матеріально-технічне забезпечення діяльності Кабінету Міністрів України здійснює Секретаріат Кабінету Міністрів України.
 
   Організаційне, експертно-аналітичне, правове, інформаційне та матеріально-технічне забезпечення діяльності Кабінету Міністрів України здійснює Секретаріат Кабінету Міністрів України.
 
85. Секретаріат Кабінету Міністрів України здійснює відповідне забезпечення підготовки та проведення засідань Кабінету Міністрів України, урядових комітетів та діяльності членів Кабінету Міністрів України. Секретаріат несе відповідальність за своєчасне подання проектів законів, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, інших документів для підготовки їх до розгляду Кабінетом Міністрів України, урядовими комітетами, їх постійними та тимчасовими органами.
 
   Секретаріат Кабінету Міністрів України здійснює відповідне забезпечення підготовки та проведення засідань Кабінету Міністрів України, урядових комітетів та діяльності членів Кабінету Міністрів України. Секретаріат несе відповідальність за своєчасне подання проектів законів, актів Президента України та Кабінету Міністрів України, інших документів для підготовки їх до розгляду Кабінетом Міністрів України, урядовими комітетами, їх постійними та тимчасовими органами.
 
86. Секретаріат Кабінету Міністрів України очолює Державний секретар Кабінету Міністрів України, який призначається на посаду та звільняється з посади Президентом України за поданням Прем'єр-міністра України в порядку, визначеному законодавством про державну службу.
 
   Секретаріат Кабінету Міністрів України очолює Державний секретар Кабінету Міністрів України, який призначається на посаду та звільняється з посади Президентом України за поданням Прем'єр-міністра України в порядку, визначеному законодавством про державну службу.
 
87. Державний секретар Кабінету Міністрів України має першого заступника та заступників, які призначаються на посаду та звільняються з посади Президентом України за поданням Прем'єр-міністра України в порядку, визначеному законодавством про державну службу.
 
-14- Президент України
Ч.4 ст.58 доповнити реченням такого змісту:
"Пропозиції щодо призначення на посади першого заступника та заступників Державного секретаря Кабінету Міністрів України вносить Прем'єр-міністру України Державний секретар Кабінету Міністрів України".
 
Враховано   Державний секретар Кабінету Міністрів України має першого заступника та заступників, які призначаються на посаду та звільняються з посади Президентом України за поданням Прем'єр-міністра України в порядку, визначеному законодавством про державну службу. Пропозиції щодо призначення на посади першого заступника та заступників Державного секретаря Кабінету Міністрів України вносить Прем'єр-міністру України Державний секретар Кабінету Міністрів України.
 
88. Працівники Секретаріату Кабінету Міністрів України призначаються на посаду та звільняються з посади Державним секретарем Кабінету Міністрів України відповідно до законодавства про державну службу.
 
   Працівники Секретаріату Кабінету Міністрів України призначаються на посаду та звільняються з посади Державним секретарем Кабінету Міністрів України відповідно до законодавства про державну службу.
 
89. Члени Кабінету Міністрів України мають право на патронатні служби.
 
   Члени Кабінету Міністрів України мають право на патронатні служби.
 
90. Персональний склад патронатних служб формується самими членами Кабінету Міністрів України. Патронатні служби Прем'єр-міністра України, віце-прем'єр-міністрів України та міністрів, які не очолюють міністерств, створюються в штаті Секретаріату Кабінету Міністрів України, їх працівники призначаються на посади Державним секретарем Кабінету Міністрів України. Патронатні служби міністрів, які очолюють міністерства, створюються в штатах відповідних міністерств України.
 
   Персональний склад патронатних служб формується самими членами Кабінету Міністрів України. Патронатні служби Прем'єр-міністра України, віце-прем'єр-міністрів України та міністрів, які не очолюють міністерств, створюються в штаті Секретаріату Кабінету Міністрів України, їх працівники призначаються на посади Державним секретарем Кабінету Міністрів України. Патронатні служби міністрів, які очолюють міністерства, створюються в штатах відповідних міністерств України.
 
91. Права, обов'язки і відповідальність та умови оплати праці працівників Секретаріату Кабінету Міністрів України визначаються законодавством про державну службу і Положенням про Секретаріат Кабінету Міністрів України, яке затверджується Кабінетом Міністрів України.
 
   Права, обов'язки і відповідальність та умови оплати праці працівників Секретаріату Кабінету Міністрів України визначаються законодавством про державну службу і Положенням про Секретаріат Кабінету Міністрів України, яке затверджується Кабінетом Міністрів України.
 
92. Припинення повноважень Кабінету Міністрів України не є підставою для розірвання трудового договору з працівниками Секретаріату Кабінету Міністрів України.
 
   Припинення повноважень Кабінету Міністрів України не є підставою для розірвання трудового договору з працівниками Секретаріату Кабінету Міністрів України.
 
93. Структура Секретаріату Кабінету Міністрів України затверджується Державним секретарем Кабінету Міністрів України за згодою Прем'єр-міністра України.
 
   Структура Секретаріату Кабінету Міністрів України затверджується Державним секретарем Кабінету Міністрів України за згодою Прем'єр-міністра України.
 
94. Секретаріат Кабінету Міністрів України є юридичною особою.
 
   Секретаріат Кабінету Міністрів України є юридичною особою.
 
95. Кошторис видатків Секретаріату Кабінету Міністрів України затверджується Кабінетом Міністрів України за поданням Державного секретаря Кабінету Міністрів України у межах бюджетних асигнувань на утримання Кабінету Міністрів України.

   Кошторис видатків Секретаріату Кабінету Міністрів України затверджується Кабінетом Міністрів України за поданням Державного секретаря Кабінету Міністрів України у межах бюджетних асигнувань на утримання Кабінету Міністрів України.