Кількість абзаців - 169 Таблиця поправок


Про Державну програму розвитку національної кіноіндустрії на період до 2005 року (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект Закон України Про Державну програму розвитку національної кіноіндустрії на період до 2005 року      Закон України Про Загальнодержавну програму розвитку національної кіноіндустрії на 2003-2007 рік  
1. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:   -1- Законопроект подати в редакції: "Закон України Про Загальнодержавну програму розвитку національної кіноіндустрії на 2003-2007 рік Верховна Рада України п о с т а н о в л я є: 1. Затвердити Загальнодержавну програму розвитку національної кіноіндустрії на 2003 - 2007 рік (додається). 2. Кабінету Міністрів України передбачати щорічно до 2007 року під час розроблення проекту закону про Державний бюджет України на відповідний рік кошти на здійснення заходів Загальнодержавної програми розвитку національної кіноіндустрії на 2003 - 2007 рік, передбачених у додатку до цієї програми. 3. Обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям передбачати щорічно виділення коштів на поліпшення кінообслуговування населення. 4. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.  Враховано   Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:  
2. 1. Затвердити Державну програму розвитку національної кіноіндустрії на період до 2005 року.      1. Затвердити Загальнодержавну програму розвитку національної кіноіндустрії на 2003 - 2007 рік (додається). 2. Кабінету Міністрів України передбачати щорічно до 2007 року під час розроблення проекту закону про Державний бюджет України на відповідний рік кошти на здійснення заходів Загальнодержавної програми розвитку національної кіноіндустрії на 2003 -2007 рік, передбачених у додатку до цієї програми. 3. Обласним, Київській та Севастопольській міським державним адміністраціям передбачати під час підготовки відповідних бюджетів кошти на реалізацію місцевих програм поліпшення кінообслуговування населення.  
3. 2. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.      3. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.  
4. ЗАТВЕРДЖЕНО Законом України від 2001 року №      ЗАТВЕРДЖЕНО Законом України від 12 грудня 2002 року № Загальнодержавна програма розвитку національної кіноіндустрії на 2003 - 2007 рік Загальнодержавна програма розвитку національної кіноіндустрії на 2003-2007 рік (далі Програма) спрямована на відродження національної кінематографії, створення належних правових і економічних умов для розвитку національного кіномистецтва в ринкових умовах, формування сучасної самодостатньої національної кіноіндустрії шляхом підтримки підприємницької діяльності галузі, забезпечення гідної присутності українського фільму на національному і світовому кіноринках, відновлення рентабельності кіногалузі, посилення впливу вітчизняного кіно на громадськість, інтересу до нього масового глядача.  
5. ДЕРЖАВНА ПРОГРАМА розвитку національної кіноіндустрії на період до 2005 року   -2- Кармазін Ю.А.
Не допоможуть ні ця програма розвитку національної кіноіндустрії поки ми не зможемо налагодити власне кіновиробництво. Сьогодні держава виділяє 20 млн. грн. на кіновиробництво. Відсутність чіткого механізму контролю за розподілом коштів призвела до того, що ці чималенькі гроші, які би вистачило на 15 фільмів, з'їдають "Чорна рада", "Мазепа" Ільєнка та інш. "Мазепа" вибрав з Держбюджету 12 млн. грн. "Хмельницький" 12 млн.грн. А такі режисери як Кіра Муратова, Михайло Бєліков вкладаються в 1млн. грн на фільм. І ці фільми запрошують на міжнародні кінофестивалі. І зараз картину "Золота лихоманка" Бєлікова не можуть завершити, немає коштів на тонування. Я хотів би привернути увагу на проблему, без якої не можна сьогодні далі рухатися вперед, проблема, яка не залежить від цього, вона залежить від цього залу тільки у тому випадку, коли ми заставимо уряд по-іншому віднестися до нашого надбання - це наш Держфільмофонд колишнього СРСР, який залишився в Росії, в Білих Стовпах українських фільмів, знятих після війни там зберігається біля 400, з них 300 - художні. Повертити їх ніхто не збирається, дають нам за гроші. Хіба це нормально ? Це треба вирішувати на міждержавному рівні і не соромитися ставити питання. А зняті до війни фільми ? Що тоді ? А що з тими фільмами, які в архіві кіностудії Довженка, заволоділи шахраї і продали комерційним телестудіям, які сьогодні показують, які належать кланам., А кадри кіно? 25 років стоїть довгобуд - корпуси театрального інституту, де мав розміститися кінофакультут, не добудовані. Я хотів би , щоби ми по-іншому віднеслися до нашої програми розвитку національної кіноіндустрії, наповнили її змістом і щоби ви особисто, Володимире Михайловичу, від імені парламенту взялися патронувати, як це зараз модно кажуть , нашу власну кіноіндустрію. І Ви побачите, де є резерви нації, на чуму її треба виховувати і як ми можемо підняти власне виробництво, щоби нас не вчили на тих фільмах, які показують сьогодні, як насильство, секс і все інше.  
Враховано редакційно    
6. І. Сучасний стан кінематографії      Сучасний стан кінематографії в Україні Кінематографія є однією з важливих складових культури. Українське кіномистецтво відіграє помітну роль у збереженні національної самобутності, формуванні духовних та естетичних цінностей суспільства.  
7. Кінематографія є однією з важливих складових культури, яка виконує важливу естетичну і виховну роль в суспільстві. В Україні налічується      В Україні налічується п'ять державних кіностудій:  
8. шість державних кіностудій - Національна кіностудія художніх фільмів       
9. імені О. П. Довженка, Одеська кіностудія художніх фільмів, Національна кінематека України, Українська кіностудія анімаційних фільмів, Українська студія хронікально-документальних фільмів, кіностудія "Ялта-фільм", понад 20 недержавних кіностудій.   -3- Томенко М.В.
Переходжу до законопроекту. Ми обмежили своє думання лише державною підтримкою. Я абсолютно переконаний, що у найближчі роки у нас ніколи не вистачить бюджетних коштів для того, щоби думати про якесь системне розуміння українського кінематографу. Я думаю, що ми повинні створити такі умови, щоби бізнес розумів, що його життя в цій країні значною мірою пов'язане з мистецтвом, культурою і з кінематографім. Кінематографнайважливіша річ з точки зору формування масової культури. У нас на сьогоднішній день масову культуру і культуру України формують американські серіали, які розповідають, як вижити сексуальним меншинам, і російські серіал, які навчають наших дітей методам спілкування братви і паханів. Значить решта кінематографу нічого не вчить сьогодні або нічого не дає. Отже, моя позиція є така: для того, щоб цей документ працював, ми повинні продумати, як український бізнес мусить ввійти в цю систему і як допомагати кінематографу. Ми повинні подумати, як законодавчо вийти на такі норм, які сьогодні дають можливісті під ідею створення псевдоукраїнських серіалів забирати рекламні гроші з України. Не секрет, що на сьогоднішній день купа телекомпаній створює нібито спільний продукт з іншими телекомпаніями, де пише, що одна російська телекомпанія і українська робить серіал, наприклад, з "1+1" , туди входить один український актор, і російська рекламна компанія заходить на рекламний ринок і збирає гроші з 47 -мільйонної нації для того, щоб показати у нас російський фільм. Це теж потребує законодавчого врегулювання для того, щоб щоб ми могли говорити про те, що не лише загальна концепція відновлення українсьукого кінематографу, не лише бюджетні кошти, а загальне думання, що українське кіно повинно бути, може нас врятувати. І насамкінець, я хотів би, щоб ми зрозуміли, що треба трошки вийти з цього замкненого кола. У нас таке враження, що у нас лишилось два режисери, три актори і хтось один, хто керує. У нас в фільмах знімаються одні і ті самі людиі і одні і ті самі режисери, яким може, треба трошки відпочити вже, знімають фільми. Дати можливість молодим людям прийти в кінематограф, бо мені здається, що фантастична криза жанру вже у цих відомих людей.  
Враховано редакційно   Національна кіностудія художніх фільмів імені О. П. Довженка, Одеська кіностудія художніх фільмів, Національна кінематека України, Українська кіностудія анімаційних фільмів, Українська студія хронікально-документальних фільмів, понад 20 кіностудій недержавної форми власності та українсько-російське підприємство Закрите акціонерне товариство "Ялтинська кіностудія", контрольний пакет акцій якого належить Автономній Республіці Крим.  
10. Кіномережа налічує 6 877 кінотеатрів і кіноустановок, у тому числі      Кіномережа налічує 6 877 кінотеатрів і кіноустановок, у тому числі  
11. 561 міський кінотеатр і 5 931 сільську кіноустановку на 1 785 452 місця, що в цілому задовольняє потребу населення в кінопослугах. У регіонах діє      561 міський кінотеатр і 5 931 сільську кіноустановку на 1 785 452 місця, що в цілому задовольняє потребу населення в кінопослугах.  
12. 26 кіновідеопрокатних комунальних підприємств, які мають близько 400 тис. фільмокопій. Розповсюдженням українських та зарубіжних фільмів на кінотелевідеоринку займається понад 50 приватних дистриб'юторських фірм та підприємців. На 1 січня 2001 року переобладнано на нові технології кінопоказу і звуковідтворення (Долбі-стерео) 20 кінотеатрів, що становить 3, 5 відсотка їх загальної кількості. Понад 30 різнопрофільних спеціалізованих сервісних підприємств з надання технологічних послуг та дві проектно-конструкторські організації задовольняють технологічні потреби кіновиробництва, кіномережі і кінопрокату.      У регіонах діє 26 прокатних комунальних підприємств, які мають близько 400 тис. фільмокопій. Розповсюдженням українських та зарубіжних фільмів на кіноринку займається понад 50 господарюючих суб'єктів. На 1 листопада 2002 року переобладнано на нові технології кінопоказу і звуковідтворення 62 кінотеатри, що становить 11,7 відсотка їх загальної кількості. Понад 30 різнопрофільних спеціалізованих сервісних підприємств з надання технологічних послуг та дві проектно-конструкторські організації задовольняють технологічні потреби кіновиробництва, кіномережі і кінопрокату.  
13. У 2000 році було знято 8 ігрових і 40 неігрових та анімаційних фільмів, що становить 10 - 15 відсотків обсягів виробництва фільмів у період до 1990 року.      У 2001 році було знято 4 ігрових і 29 неігрових та анімаційних фільмів, що становить 10 - 15 відсотків обсягів виробництва фільмів у період до 1990 року.  
14. У зв'язку з передачею у 1991 - 1992 роках кінопрокату і кіномережі до комунальної власності у більшості областей ліквідовано державні органи управління кіномережею. Середньостатистичний глядач нині відвідує кінотеатр 0, 1 раза на рік, що не дає можливості повертати кошти, витрачені на виробництво фільму. Більшість кінотеатрів існує лише за рахунок надання своїх приміщень в оренду. Сільська кіномережа інтенсивно скорочується. Порушуються права інтелектуальної власності на кінотвори. Ринок кіно- і телепродукції на 95 відсотків заповнено іноземною продукцією, переважно не кращої якості. Від переповнення українського ринку зарубіжною кінопродукцією вітчизняна кінематографія втрачає значні кошти, які могли б стимулювати її розвиток. Матеріально-технічна база кінематографії морально і фізично застаріла і дедалі більше відстає від світового технологічного рівня.   -4- Павленко Ю.О.
Я переконаний, що програму треба приймати , але треба визначити необхідні інструменти для того, щоб вона справді працювала, щоб приносила прибуток до держави і давала розвиток нашому кінематографу і молодим митцям.  
Враховано редакційно   У зв'язку з передачею у 1991 - 1992 роках підприємств кінопрокату і кіновідеомережі до комунальної власності у більшості областей ліквідовано державні органи управління кіномережею. Середньостатистичний глядач нині відвідує кінотеатр 0,15 разів на рік, що не дає можливості повертати кошти, витрачені на виробництво фільму. Більшість кінотеатрів існує лише за рахунок надання своїх приміщень в оренду. Сільська кіновідеомережа інтенсивно скорочується. Не забезпечуються в повній мірі права інтелектуальної власності щодо кінотворів. Ринок кіно- і телепродукції на 95 відсотків заповнено іноземною продукцією, переважно не кращої якості. Від переповнення українського ринку зарубіжною кінопродукцією вітчизняна кінематографія втрачає значні кошти, які могли б стимулювати її розвиток. Матеріально-технічна база кінематографії морально і фізично застаріла і дедалі більше відстає від світового технологічного рівня.  
15. Стан української кінематографії вимагає визначення на державному рівні правових, організаційних і економічних засад її розвитку, що можливо лише шляхом формування сучасної національної кіноіндустрії, яка відповідала б міжнародним нормам і принципам організації кінопроцесу.      Стан української кінематографії вимагає визначення на державному рівні правових, організаційних і економічних засад її розвитку, що можливо лише шляхом формування сучасної національної кіноіндустрії, яка відповідала б міжнародній практиці організації кінопроцесу.  
16. ІІ. Мета та основні завдання Програми      ІІ. Мета та основні завдання Програми  
17. Метою Програми є створення належних умов для розвитку національного кіномистецтва в ринкових умовах, відновлення його ролі і впливу в духовній сфері суспільства.      Метою Програми є створення умов для розвитку національного кіномистецтва в ринкових умовах, відновлення його ролі і впливу в духовній сфері суспільства.  
18. Програма передбачає розв'язання таких основних завдань:      Програма передбачає розв'язання таких основних завдань:  
19. забезпечення державного протекціонізму у сфері кіномистецтва;      забезпечення державного протекціонізму у сфері кіномистецтва відповідно до міжнародних зобов'язань України;  
20. надання державної підтримки суб'єктам підприємницької діяльності;      формування сучасної національної кіноіндустрії, розвиток продюсерської системи кіновиробництва; надання державної підтримки суб'єктам підприємницької діяльності в галузі кінематографії незалежно від форм власності;  
21. реформування існуючої матеріально-технічної бази кінематографії, оснащення новітніми технологіями виробництва і показу фільмів, визначення пріоритетних технологічних напрямів;      реформування існуючої матеріально-технічної бази кінематографії, оснащення новітніми технологіями виробництва і показу фільмів, визначення пріоритетних технологічних напрямів;  
22. формування сучасної національної кіноіндустрії;       
23. забезпечення виконання місцевими органами виконавчої влади регіональних програм поліпшення кінообслуговування населення;      забезпечення розробки та виконання регіональних програм поліпшення кінообслуговування населення;  
24. забезпечення ефективного захисту прав інтелектуальної власності на кінотвори;      забезпечення ефективного захисту прав інтелектуальної власності щодо кінотворів;  
25. всебічне сприяння міжнародному кінематографічному співробітництву, передусім з європейськими кіноструктурами.      доведення виробництва вітчизняних фільмів (за рахунок різних джерел фінансування) до таких обсягів на рік: 30 повнометражних ігрових фільмів; 120 серій телевізійних ігрових фільмів (серіалів); 30 (десятихвилинних) анімаційних фільмів; 500 хвилин телевізійних анімаційних серіалів; 5 000 хвилин просвітницьких і документальних фільмів та програм для дітей і молоді; переоснащення кінотеатрів на нові технології кінопоказу за світовими стандартами та зростання їх загальної кількості за 5 років до 250, у тому числі: 2003 рік - до 100; 2004 рік - до 130; 2005 рік - до 150; 2006 рік - до 200; 2007 рік - до 250; збільшення відвідування кінотеатрів середньостатистичним глядачем у 2007 році до 2,5 разів на рік, валового збору від кінопоказу - до 200-250 млн. гривень; сприяння міжнародному кінематографічному співробітництву, передусім з європейськими кіноструктурами.  
26. Таким чином, стратегія цієї Програми полягає у відновленні кінематографії як самоокупної конкурентоспроможної галузі культури. Кіногалузі необхідно повернути рентабельність шляхом запровадження стимулюючих форм і методів господарювання, вдосконалення механізмів позабюджетного фінансування, залучення в українську кінематографію інвестицій, у тому числі іноземних.      Стратегія Програми спрямована на відновлення кінематографії як самоокупної конкурентноспроможної галузі культури шляхом запровадження стимулюючих форм і методів господарювання, вдосконалення механізмів позабюджетного фінансування, залучення в українську кінематографію інвестицій, у тому числі іноземних.  
27. ІІІ. Етапи виконання Програми      ІІІ. Етапи виконання Програми  
28. Основні завдання Програми передбачається виконати в три етапи:      Основні завдання Програми передбачається виконати в три етапи:  
29. Підготовчий етап (2001- 2002 роки):      Підготовчий етап (2003 рік):  
30. розроблення першочергових законопроектів, інших нормативних актів, спрямованих на виконання Програми;      розроблення першочергових законопроектів, інших нормативно-правових актів, спрямованих на виконання Програми;  
31. запровадження кінопродюсерської системи;      запровадження ефективної продюсерської системи; сприяння формуванню мережі сучасних сервісних підприємств недержавної форми власності у кіногалузі; підтримка процесу приватизації підприємств кінематографії без зміни профілю їх діяльності;  
32. удосконалення структури місцевих органів управління кінематографією;      удосконалення структури місцевих органів виконавчої влади щодо здійснення ними управління кінематографією;  
33. виконання регіональних програм поліпшення кінообслуговування населення;      виконання регіональних програм поліпшення кінообслуговування населення;  
34. удосконалення системи підготовки кадрів для галузі кінематографії;      удосконалення системи підготовки кадрів для галузі кінематографії;  
35. створення інформаційно-аналітичної системи "Кінематографія України".      визначення статусу України як члена у міжнародних кінематографічних організаціях; створення інформаційно-аналітичної системи "Кінематографія України"; створення державного телевізійного каналу "Культура".  
36. Етап реалізації першочергових завдань (2002 - 2003 роки):      Етап реалізації першочергових завдань (2004 - 2005 роки):  
37. продовження роботи з удосконалення нормативно-правової бази галузі кінематографії;      продовження роботи з удосконалення нормативно-правової бази у галузі кінематографії;  
38. впровадження нових економічних механізмів господарювання в кінематографії;      впровадження економічних механізмів господарювання у галузі кінематографії;  
39. законодавче врегулювання відносин суб'єктів кіно-, теле- і відеобізнесу;      законодавче врегулювання відносин суб'єктів кіно-, теле- і відеобізнесу;  
40. задіяння ефективних правових і економічних методів боротьби з кіно-, теле- і відеопіратством;      задіяння ефективних правових і економічних методів боротьби з кіно-, теле- і відеопіратством;  
41. реструктуризація державної мережі закладів кінематографії (кіностудій, кінотеатрів тощо);      реструктуризація державної мережі підприємств кінематографії (кіностудій, кінотеатрів тощо);  
42. підтримка процесу приватизації закладів кінематографії без зміни профілю їх діяльності;      продовження формування мережі підприємств недержавної форми власності у кіногалузі;  
43. сприяння формуванню недержавної мережі сучасних сервісних підприємств кіногалузі;       
44. виконання регіональних програм поліпшення кінообслуговування населення і розроблення нових на 2003 - 2005 роки;      виконання розроблених регіональних програм поліпшення кінообслуговування населення і розроблення нових на 2005 - 2007 роки;  
45. оформлення членства України у міжнародних кінематографічних організаціях.   -5- Абзац перенести в підрозділ "Підготовчий етап"  Враховано    
46. Етап реалізації середньострокових завдань (2003 - 2005 роки):      Етап реалізації середньострокових завдань (2006 - 2007 роки):  
47. комплексне забезпечення державного протекціонізму у сфері кіномистецтва шляхом удосконалення нормативно-правової бази галузі кінематографії;      комплексне забезпечення державного протекціонізму у сфері кіномистецтва шляхом удосконалення нормативно-правової бази у галузі кінематографії;  
48. завершення процесу реформування структури державного управління кінематографією;      завершення процесу реформування структури державного управління кінематографією;  
49. завершення процесу реформування державних закладів кінематографії (кіностудій, кіномережі і кінопрокату);      завершення процесу реформування державних підприємств кінематографії (кіностудій, підприємств кіномережі і кінопрокату);  
50. вдосконалення багатоканальної кінопродюсерської системи;      вдосконалення багатоканальної продюсерської системи;  
51. підтримка процесу формування недержавної інфраструктури кінематографії;      підтримка процесу формування недержавної інфраструктури кінематографії;  
52. сприяння міжнародному кінематографічному співробітництву.      сприяння міжнародному кінематографічному співробітництву.  
53. Заходи з виконання завдань Програми наведено у додатку.       
54. Терміни виконання завдань і заходів Програми залежатимуть від:   -6- Четверту частину і п'яту третього розділу вилучити.  Враховано    
55. своєчасності розроблення і прийняття законодавчих і нормативних актів;       
56. фінансових можливостей держави та економічної кон'юнктури;       
57. темпів і можливостей технічного і технологічного переоснащення кінематографії.       
58. Виконання завдань цієї Програми, пов'язано, зокрема, з реалізацією загальнодержавних і регіональних програм соціально-економічного розвитку, регіональних програм поліпшення кінообслуговування населення.       
59. ІV. Нормативно-правове та організаційне   -7- Розділ ІV подати в редакції: "ІV. Організаційне та нормативно-правове забезпечення виконання Програми Рекомендувати Кабінету міністрів України: покласти координацію роботи, пов'язаної з виконанням цієї Програми на Міністерство культури і мистецтв України та інші центральні і місцеві органи виконавчої влади; уповноважити Міністерство культури і мистецтв України забезпечити організацію і виконання основних завдань Програми, розроблення механізмів державної правової і економічної підтримки національного кіномистецтва; забезпечити щорічне подання Міністерством культури і мистецтв України Міністерству економіки та з питань європейської інтеграції України та Міністерству фінансів України пропозицій щодо фінансування заходів, передбачених Програмою, з метою врахування їх у проектах програм соціально-економічного розвитку України; створити на громадських засадах Міжвідомчу раду з питань кінематографії, до складу якої включити провідних кіномитців, кінопродюсерів, представників Національної спілки кінематографістів України, працівників центральних і місцевих органів виконавчої влади для розгляду пропозицій щодо забезпечення виконання заходів Програми; організувати виконання завдань і заходів Програми в областях місцевими органами виконавчої влади, що здійснюють управління кінематографією. На період до 2007 року передбачити проведення роботи з удосконалення законодавства, розроблення нових нормативно-правових актів спрямованих на виконання цієї Програми, перелік яких наводиться у додатку."  Враховано   ІV. Організаційне та нормативно-правове забезпечення виконання Програми  
60. забезпечення виконання Програми      Рекомендувати Кабінету міністрів України:  
61. Координація роботи, пов'язаної з виконанням цієї Програми, покладається на Міністерство культури і мистецтв, яке співпрацює з іншими центральними та місцевими органами виконавчої влади, закладами, громадськими організаціями тощо.      покласти координацію робіт, пов'язаних з виконанням цієї Програми на Міністерство культури і мистецтв України та інші центральні і місцеві органи виконавчої влади;  
62. Міністерство культури і мистецтв визначає пріоритети розвитку галузі кінематографії та забезпечує організацію їх виконання, розроблення дієвих механізмів державної правової і економічної підтримки національного кіномистецтва.      уповноважити Міністерство культури і мистецтв України забезпечити організацію і виконання основних завдань Програми, розроблення механізмів державної правової і економічної підтримки національного кіномистецтва;  
63. Міністерство культури і мистецтв щороку подає Міністерству економіки та з питань європейської інтеграції і Міністерству фінансів пропозиції щодо фінансування заходів, передбачених Програмою, з метою врахування їх у проектах програм соціально-економічного розвитку України.      забезпечити щорічне подання Міністерством культури і мистецтв України Міністерству економіки та з питань європейської інтеграції України та Міністерству фінансів України пропозицій щодо фінансування заходів, передбачених цією Програмою, з метою врахування їх у проектах програм соціально-економічного розвитку України;  
64. При Міністерстві культури і мистецтв утворюється на громадських засадах Міжвідомча рада з питань кінематографії, до складу якої включаються провідні кіномитці, кінопродюсери, відповідальні працівники центральних і місцевих органів виконавчої влади. Раду очолює керівник Програми від Міністерства культури і мистецтв, який працює у взаємодії з Національною спілкою кінематографістів. Голова Національної спілки кінематографістів є заступником голови Міжвідомчої ради.      створити на громадських засадах Міжвідомчу раду з питань кінематографії, до складу якої включити провідних кіномитців, кінопродюсерів, представників Національної спілки кінематографістів України, працівників центральних і місцевих органів виконавчої влади для розгляду пропозицій щодо забезпечення виконання заходів Програми;  
65. Міжвідомча рада з питань кінематографії відповідно до положення, затвердженого Міністерством культури і мистецтв:      організувати виконання завдань і заходів Програми в областях місцевими органами виконавчої влади, що здійснюють управління кінематографією.  
66. готує пропозиції щодо забезпечення виконання заходів Програми;       
67. аналізує проекти нормативно-правових актів;       
68. контролює виконання завдань і заходів Програми.       
69. Виконання завдань і заходів Програми у регіонах покладається на місцеві органи управління кінематографією.       
70. У період до 2005 року передбачено проведення роботи з удосконалення законодавства, розроблення нових нормативно-правових актів спрямованих на виконання цієї Програми, перелік яких наводиться у додатку.      На період до 2007 року передбачити проведення роботи з удосконалення законодавства, розроблення нових нормативно-правових актів спрямованих на виконання цієї Програми.  
71. V. Економічна політика. Джерела фінансування      V. Економічна політика. Джерела фінансування  
72. В основних завданнях і заходах Програми передбачається удосконалення системи оподаткування підприємницької діяльності, пов'язаної з виробництвом, розповсюдженням і демонструванням вітчизняної кінопродукції, підтримка малого підприємництва, створення конкурентного ринкового середовища, запровадження ряду механізмів залучення позабюджетних коштів, в тому числі іноземних інвестицій.      В основних завданнях і заходах Програми передбачається удосконалення системи оподаткування підприємницької діяльності, пов'язаної з виробництвом, розповсюдженням і демонструванням вітчизняної кінопродукції, підтримка малого підприємництва, створення конкурентного ринкового середовища, запровадження механізмів залучення позабюджетних коштів, в тому числі іноземних інвестицій.  
73. Через підтримку підприємницької діяльності планується досягти масштабного розвитку національної кіноіндустрії. Ефективна господарська діяльність недержавних продюсерських і дистриб'юторських фірм, кіно- і відеостудій, спеціалізованих сервісних підприємств з надання технологічних послуг, кінотеатрів, інших закладів кіно-, теле- і відеобізнесу сприятиме створенню ринкового середовища в українській кінематографії. Об'єктом державної підтримки в національній кіноіндустрії на національному кіноринку повинен стати національний фільм.   -8- Перші два речення частини другої розділу Vвилучити, оскільки їх зміст повторюється у вступній частині до Програми.  Враховано   Об'єктом державної підтримки в національній кіноіндустрії на національному кіноринку є національний фільм.  
74. Фінансове виконання заходів Програми у 2002 - 2005 роках здійснюватиметься з урахуванням реальних можливостей державного і місцевих бюджетів та узгодження обсягів фінансування з відповідальними виконавцями цих заходів.      Фінансове забезпечення виконання заходів Програми у 2003 - 2007 роках здійснюватиметься шляхом врахування потреб кінематографії у щорічних проектах програм соціально-економічного розвитку держави у Державному бюджеті України та місцевих бюджетах.  
75. Джерелами фінансування кінематографії можуть бути:   -9- Частину четверту розділу 5 подати в редакції: "Передбачається розширити встановлені законами джерела фінансування кінематографії, внесенням змін до відповідних законів, зокрема шляхом: збільшення видатків із Державного бюджету України та місцевих бюджетів; запровадження збору на розвиток національної кінематографії, який мають сплачувати суб'єкти підприємницької діяльності, незалежно від форми власності і підпорядкування, що займаються розповсюдженням і демонструванням в Україні іноземних фільмів з метою одержання прибутку; впорядкування надходжень коштів від реалізації прав на демонстрування фільмів державної власності; вдосконалення механізму податкового регулювання коштів безповоротної та поворотної фінансової допомоги; залучення коштів з інших джерел фінансування".  Враховано   Передбачається розширити встановлені законами джерела фінансування кінематографії, внесенням змін до відповідних законів, зокрема шляхом : збільшення видатків із Державного бюджету України та місцевих бюджетів;  
76. доходи від підприємницької діяльності в галузі кінематографії;      запровадження збору на розвиток національної кінематографії, який мають сплачувати суб'єкти підприємницької діяльності, незалежно від форми власності і підпорядкування, що займаються розповсюдженням і демонструванням в Україні іноземних фільмів з метою одержання прибутку;  
77. збір на розвиток національної кінематографії, який сплачують суб'єкти підприємницької діяльності (незалежно від форми власності і підпорядкування), що займаються розповсюдженням і демонструванням в Україні іноземних фільмів з метою одержання прибутку;      впорядкування надходжень коштів від реалізації прав на демонстрування фільмів державної власності;  
78. кошти від реалізації прав на демонстрування фільмів державної власності;      вдосконалення механізму податкового регулювання коштів безповоротної та поворотної фінансової допомоги;  
79. кошти, залучені для спільного з вітчизняними і зарубіжними кінофірмами і телеканалами виробництва фільмів;      залучення коштів з інших джерел фінансування.  
80. кошти вітчизняних та іноземних інвесторів, вкладені у кіновиробництво, кіномережу (будівництво і переобладнання кінотеатрів);       
81. кредити установ банків;       
82. кошти для виробництва фільмів за державним замовленням;       
83. централізовані державні капітальні вкладення на оновлення матеріально-технічної бази кінематографії;       
84. кошти місцевих бюджетів на підтримку кіномережі і кінопрокату;       
85. кошти для виробництва фільмів на замовлення міністерств та інших центральних органів виконавчої влади;       
86. фінансова підтримка з боку іноземних фондів, громадських та інших організацій;       
87. кошти спонсорів і меценатів;       
88. інші надходження, що не суперечать чинному законодавству.       
89. VІ. Реформування матеріально-технічної      VІ. Реформування матеріально-технічної бази кінематографії  
90. бази кінематографії       
91. Державна політика у сфері кінематографії до 2005 року спрямовуватиметься на модернізацію морально застарілої матеріально-технічної бази державних підприємств із впровадженням новітніх технологій виробництва, прокату та показу кінофільмів.      Державна політика у сфері кінематографії до 2007 року спрямовуватиметься на модернізацію матеріально-технічної бази державних підприємств із впровадженням новітніх технологій виробництва, прокату та показу кінофільмів.  
92. З огляду на визначену стратегію та з урахуванням світового досвіду організації кіновиробництва передбачається:      З огляду на визначену стратегію та з урахуванням світового досвіду організації кіновиробництва передбачається:  
93. здійснити заходи Програми щодо технічного переоснащення основних технологічних комплексів, впровадити в кінопроцес новітні технології;      здійснити заходи Програми щодо технічного переоснащення основних технологічних комплексів та впровадження в кінопроцес новітніх технологій;  
94. провести поетапну реструктуризацію матеріально-технічної бази державних закладів кінематографії через створення спеціалізованих сервісних підприємств з надання технологічних послуг усім суб'єктам, які займаються виробництвом кінопродукції.      провести поетапну реструктуризацію матеріально-технічної бази державних підприємств кінематографії через створення спеціалізованих сервісних підприємств з надання технологічних послуг усім суб'єктам, які займаються виробництвом кінопродукції.  
95. Державна підтримка надаватиметься трьом національним підприємствам кінематографії - Національній кіностудії художніх фільмів імені      Державна підтримка на технічне переоснащення надаватиметься за рахунок коштів Державного бюджету України, в першу чергу, трьом базовим національним підприємствам кінематографії:  
96. О. П. Довженка (виробництво ігрових фільмів), Національній кінематеці України (виробництво неігрових та анімаційних фільмів) і Національному центру Олександра Довженка (зберігання та обробка фільмових матеріалів, у тому числі тиражування і відновлення фільмокопій).   -10- Доповнити розділ шостий частиною четвертою такого змісту : "Рекомендувати Кабінету Міністрів України: вирішити в установленому порядку питання утворення навчального, науково-дослідного, виробничо-технічного комплексу для підготовки кадрів, проведення наукових досліджень та виробництва документальних фільмів і кінолітопису за державним замовленням на базі Української кіностудії хронікально-документальних фільмів; утворити на базі Одеської кіностудії художніх фільмів акціонерну компанію за участю держави із збереження основного профілю її діяльності."  Враховано   Національній кіностудії художніх фільмів імені О. П. Довженка для виробництва ігрових фільмів, Національній кінематеці України для виробництва неігрових та анімаційних фільмів і Національному центру Олександра Довженка для зберігання та обробки вихідних матеріалів фільмів та тиражування і відновлення фільмокопій, а також гарантій забезпечення зобов'язань зазначених підприємств по погашенню та обслуговуванню наданих кредитів в межах коштів, передбачених Програмою. Рекомендувати Кабінету Міністрів України: вирішити в установленому порядку питання утворення навчального, науково-дослідного, виробничо-технічного комплексу для підготовки кадрів, проведення наукових досліджень та виробництва документальних фільмів і кінолітопису за державним замовленням на базі Української кіностудії хронікально-документальних фільмів; вирішити в установленому порядку питання утворення на базі Одеської кіностудії художніх фільмів акціонерної компанії за участю держави із збереження основного профілю її діяльності.  
97. Технічне переоснащення та наступна реструктуризація, зокрема оптимізація виробничих потужностей, направлені на зменшення вартості технологічних послуг.   -11- Частину четверту вилучити, здійснити редакційні правки наступних частин розділу.  Враховано    
98. Державні і недержавні інвестиції планується спрямувати насамперед на переоснащення кінознімального процесу (придбання знімальної техніки, комп'ютеризація технології комбінованих зйомок), здійснення процесів озвучення та тиражування кінофільмів, створення повного технологічного циклу у цифровому форматі "Долбі", без чого неможливий вихід кінопродукції на міжнародний ринок. Першочергових інвестицій також потребує мережа сучасних кінотеатрів у країні.      спрямовувати інвестиції насамперед на переоснащення кінознімального процесу (придбання знімальної техніки, комп'ютеризації технології комбінованих зйомок), здійснення процесів озвучення та тиражування кінофільмів, створення повного технологічного циклу у цифровому форматі "Долбі", без чого неможливий вихід кінопродукції на міжнародний ринок;  
99. Особливо важливим для нарощення обсягів виробництва є впровадження у неігровому та анімаційному кінематографі відео- і комп'ютерних технологій, що значно зменшить витрати на виробництво фільмів за рахунок їх тиражування на магнітних та електронних носіях, забезпечить ширше використання фільмів у навчально-виховному процесі.      впроваджувати у неігровому та анімаційному кінематографі відео- і комп'ютерні технології, тиражування фільмів на магнітних і електронних носіях з метою зменшення витрат на виробництво фільмів та забезпечення їх ширшого використання у навчально-виховному процесі;  
100. Державна політика у сфері кінопоказу базується на поступовій реконструкції та переоснащенні кінотеатрів за світовими зразками із застосуванням електронних цифрових технологій, створенні багатозальних кінотеатрів - мультиплексів - із сучасним рівнем сервісу. Перспективним є переведення невеликих кіноустановок у сільській місцевості на демонстрування фільмів з використанням сучасних відеопроекційних систем, що істотно зменшить експлуатаційні витрати.      спрямовувати кошти на поступову реконструкцію та переоснащення кінотеатрів за світовими зразками із застосуванням електронних цифрових технологій, створення багатозальних кінотеатрів - мультиплексів - із сучасним рівнем сервісу; спрямовувати інвестиції на модернізацію і будівництво сучасних кінотеатрів в Україні; перевести у сільській місцевості невеликі кіноустановки на демонстрування фільмів з використанням сучасних відеопроекційних систем з метою зменшення експлуатаційних витрат.  
101. VІІ. Підготовка фахівців для кінематографії      VІІ. Підготовка фахівців для кінематографії  
102. Інформаційно-культурна сфера потребує підвищення рівня підготовки фахівців. Нова концепція підготовки фахівців передбачає запровадження сучасних програм ступеневої освіти в галузі кіно і телебачення, новітніх технологій віртуальної реальності та комп'ютерної графіки. Ці програми повинні пройти практичне випробування на базі кіностудій та в сучасних кінотеатрах. Це надасть можливість готувати фахівців з ґрунтовними теоретичними знаннями та практичними навичками в галузі новітніх екранних технологій.   -12- Частину подати в редакції: "Підвищення рівня підготовки фахівців в інформаційно-культурній сфері здійснюватиметься шляхом нової концепції та запровадження спеціальностей з новітніх екранних технологій, в тому числі комп'ютерних."  Враховано   Підвищення рівня підготовки фахівців в інформаційно-культурній сфері здійснюватиметься шляхом нової концепції та запровадження спеціальностей з новітніх екранних технологій, в тому числі комп'ютерних.  
103. Буде продовжено підготовку фахівців в Київському державному інституті театрального мистецтва імені І. К. Карпенка-Карого, Київському національному університеті культури і мистецтв, Національному технічному університеті України "КПІ", Державному університеті "Львівська політехніка" та інших вищих навчальних закладах, де запроваджуватимуться багатоваріантні схеми, зокрема цільове платне навчання на основі прямих угод з працедавцями. Це, зокрема, дасть змогу залучити до навчального процесу кращих фахівців гуманітарної сфери.   -13- Частину другу подати в редакції: "Рекомендувати Кабінету Міністрів України на базі Київського державного інституту театрального мистецтва ім. І.К. Карпенка - Карого утворити Академію театру, кіно і телебачення та на базі Львівського кінотехнікуму - інститут підготовки фахівців технічних спеціальностей для кінематографії у складі Академії театру, кіно і телебачення."  Враховано   Рекомендувати Кабінету Міністрів України на базі Київського державного інституту театрального мистецтва ім. І.К. Карпенка - Карого утворити Академію театру, кіно і телебачення та на базі Львівського кінотехнікуму - інститут підготовки фахівців технічних спеціальностей для кінематографії у складі Академії театру, кіно і телебачення.  
104. VІІІ. Співробітництво кінематографії і телебачення      VІІІ. Співробітництво кінематографії і телебачення  
105. Співробітництво кінематографії і телебачення передбачається розвивати за такими напрямами:      Розвиток співробітництва кінематографії і телебачення здійснюється за такими напрямами:  
106. економічно обґрунтоване і взаємовигідне використання національного фонду фільмів;      економічно обґрунтованого і взаємовигідного використання національного фонду фільмів;  
107. спільне виробництво і використання кіно- і телефільмів;      спільного виробництва та використання кіно- і телефільмів;  
108. розроблення і впровадження нових екранних технологій;      розроблення і впровадження новітніх екранних технологій;  
109. підготовка творчих та інженерно-технічних кадрів.      підготовки творчих та інженерно-технічних кадрів.  
110. З метою забезпечення ширшого доступу громадян до мистецьких надбань передбачено створення Державного телевізійного каналу "Культура".      З метою забезпечення ширшого доступу громадян до мистецьких надбань створити Державний телевізійний канал "Культура".  
111. ІХ. Міжнародне співробітництво      ІХ. Міжнародне співробітництво  
112. Одним з пріоритетних напрямів розвитку національної кіноіндустрії є міжнародне співробітництво у сфері аудіовізуальних мистецтв, передусім з європейськими кінематографічними організаціями.   -14- Частину першу і другу роздвлу ІХ подати в редакції: "Одним з напрямів розвитку національної кіноіндустрії є міжнародне співробітництво у сфері аудіовізуальних мистецтв, передусім з європейськими кінематографічними та аудіовізуальними організаціями, такими як "Аудіовізуальна еврика", "Європейська аудіовізуальна обсерваторія", Міжнародна федерація кіноархівів, Міжнародний центр співробітництва шкіл кіно і телебачення, Міжнародна федерація асоціацій кінопродюсерів тощо, щодо приєднання до яких Україною необхідно вжити відповідні заходи."  Враховано   Одним з напрямів розвитку національної кіноіндустрії є міжнародне співробітництво у сфері аудіовізуальних мистецтв, передусім з європейськими кінематографічними та аудіовізуальними організаціями, такими як "Аудіовізуальна еврика", "Європейська аудіовізуальна обсерваторія", Міжнародна федерація кіноархівів, Міжнародний центр співробітництва шкіл кіно і телебачення, Міжнародна федерація асоціацій кінопродюсерів тощо, щодо приєднання до яких Україною необхідно вжити відповідні заходи.  
113. Україна має намір приєднатися до таких впливових міжнародних кінематографічних та аудіовізуальних організацій, як "Аудіовізуальна еврика", "Європейська аудіовізуальна обсерваторія", Міжнародна федерація кіноархівів, Міжнародний центр співробітництва шкіл кіно і телебачення, Міжнародна федерація асоціацій кінопродюсерів та інші.       
114. У 2001 році розпочато процедуру вступу України до міжнародного фонду Ради Європи ЕURІМАGЕS, основною метою якого є сприяння розвитку кіноіндустрії європейських країн шляхом заохочення спільного виробництва і розповсюдження фільмів.      У 2002 році розпочато процедуру вступу України до міжнародного фонду Ради Європи ЕURІМАGЕS, основною метою якого є сприяння розвитку кіноіндустрії європейських країн шляхом заохочення спільного виробництва і розповсюдження фільмів.  
115. Важливою складовою міжнародного співробітництва повинна стати участь українських кінематографістів у престижних кінофестивалях, кіноринках, інших кінематографічних акціях з метою підтримки ділових і творчих зв'язків, обміну досвідом з іноземними кінематографістами.      Важливою складовою міжнародного співробітництва повинна стати участь українських кінематографістів у престижних кінофестивалях, кіноринках, інших кінематографічних акціях з метою підтримки ділових і творчих зв'язків, обміну досвідом з іноземними кінематографістами.  
116. Х. Очікувані результати виконання Програми   -15- Друге речення частини першої розділу десятого подати частиною першою Розділу І в редакції: "Українське кіномистецтво відіграє помітну роль у збереженні національної самобутності, формуванні духовних та естетичних цінностей суспільства. Програмою передбачено".  Враховано    
117. Виконання цієї Програми сприятиме відродженню національної кінематографії, створенню належних правових і економічних умов для розвитку національного кіномистецтва в ринкових умовах. Українське кіномистецтво повинне відігравати помітну роль у збереженні національної самобутності, формуванні духовних та естетичних цінностей суспільства. Програмою передбачено посилення впливу вітчизняного кіно на громадськість, інтересу до нього масового глядача.   -16- Зміст перших двох частин Розділу десятого викласти у вступній частині Програми в редакції: "Загальнодержавна програма розвитку національної кіноіндустрії на 2003-2007 рік (далі Програма) спрямована на відродження національної кінематографії, створення належних правових і економічних умов для розвитку національного кіномистецтва в ринкових умовах, формування сучасної самодостатньої національної кіноіндустрії, забезпечення гідної присутності українського фільму на національному і світовому кіноринках, відновлення рентабельності кіногалузі, посилення впливу вітчизняного кіно на громадськість, інтересу до нього масового глядача."  Враховано    
118. Передбачається сформувати сучасну самодостатню національну кіноіндустрію, забезпечити гідну присутність українського фільму на національному і світовому кіноринку, відновити рентабельність кіногалузі.       
119. Планується, що виробництво вітчизняних фільмів (за рахунок різних джерел фінансування) буде доведено у 2005 році до таких обсягів на рік:   -17- Частини третю, четверту, п'яту Розділу Х перенести до частини другої Розділу ІІ у відповідній редакції: "доведеня виробництва вітчизняних фільмів (за рахунок різних джерел фінансування) до таких обсягів на рік: 30 повнометражних ігрових фільмів; 120 серій телевізійних ігрових фільмів (серіалів); 30 (десятихвилинних) анімаційних фільмів; 500 хвилин телевізійних анімаційних серіалів; 5 000 хвилин просвітницьких і документальних фільмів та програм для дітей і молоді; переоснащення кінотеатрів на нові технології кінопоказу за світовими стандартами та зростання їх загальної кількості за 5 років до 250, у тому числі: 2003 рік - до 100; 2004 рік - до 130; 2005 рік - до 150; 2006 рік - до 200; 2007 рік - до 250., збільшення відвідування кінотеатрів середньостатистичним глядачем у 2007 році до 2, 5 разів на рік, валового збору від кінопоказу - до 200-250 млн. гривень." Відповідно Розділ ХІ зміниться на Розділ Х.  Враховано    
120. 30 повнометражних ігрових фільмів;       
121. 120 серій телевізійних ігрових фільмів (серіалів);       
122. 30 (десятихвилинних) анімаційних фільмів;       
123. 500 хвилин телевізійних анімаційних серіалів;       
124. 5 000 хвилин просвітницьких і документальних фільмів та програм для дітей і молоді.       
125. Близько половини міських кінотеатрів передбачається переоснастити на нові технології кінопоказу за світовими стандартами. Загальна їх кількість зросте за 5 років до 250, у тому числі: 2001 рік - до 30,       
126. 2002 рік - до 70, 2003 рік - до 150, 2004 рік - до 200, 2005 рік - до 250.       
127. Відвідування кінотеатрів середньостатистичним глядачем збільшиться у 2005 році до 2, 5 раза, валовий збір від кінопоказу - до 100 млн. гривень. Ці показники відповідатимуть загальносвітовим тенденціям і прогнозам щодо повернення глядачів до кінотеатрів.       
128. ХІ. Контроль за виконанням Програми      Х. Контроль за виконанням Програми  
129. Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації подають щороку Міністерству культури і мистецтв звіт про виконання регіональних програм поліпшення кінообслуговування населення для узагальнення та інформування Кабінету Міністрів України про стан справ.   -18- Розділ десятий викласти в редакції: "Контроль за виконанням Програми здійснюють органи державної влади, органи місцевого самоврядування відповідно до їх компетенції. Міністерство культури і мистецтв України щорічно представляє Кабінету Міністрів України звіти про хід виконання заходів і завдань Програми."  Враховано   Контроль за виконанням Програми здійснюють органи державної влади, органи місцевого самоврядування відповідно до їх компетенції.  
130. Міністерство культури і мистецтв організовує контроль за виконанням Програми і щороку подає Кабінетові Міністрів України звіт про хід виконання її завдань і заходів.      Міністерство культури і мистецтв України щорічно представляє Кабінету Міністрів України звіти про хід виконання заходів і завдань Програми.  
131. Кабінет Міністрів України на підставі наданої інформації здійснює коригування цих завдань і заходів та обсягів фінансування.       
132. Додаток- до Державної програми розвитку національної кіноіндустрії на період до 2005 року ЗАХОДИ з виконання Державної програми розвитку національної кіноіндустрії на період до 2005 року       
133. Найменування заходу       
134. 1. Розроблення проектів Законів України:       
135. Про збір на розвиток національної кінематографії       
136. Про внесення змін до Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" щодо зменшення суми податку на суму коштів, спрямованих на виробництво, розповсюдження і демонстрування національних фільмів       
137. Про внесення змін до статті 5 Закону України "Про податок на додану вартість" щодо звільнення від оподаткування операцій з виробництва і розповсюдження національних фільмів       
138. Про внесення змін до Закону України "Про кінематографію" з метою приведення його у відповідність із Законом України "Про авторське право і суміжні права", іншими законами       
139. 2. Розроблення проекту Указу Президента України "Про підготовку фахівців для національної кінематографії"   -19- Пункт 2 подати в редакіції:"Про внесення змін до Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності"  Враховано    
    -20- Пунк 1 доповнити абзацом сьомим у такій редакції: "Про внесення змін до Закону України "Про державні нагороди"  Враховано    
140. 3. Розроблення проектів постанов (розпоряджень) Кабінету Міністрів України:       
141. Про ліцензування професійної кінематографічної діяльності   -21- Абзац другий пункту третього додатку подати в редакції: "Про реорганізацію Київського державного інституту театрального мистецтва ім. І.К.Карпенка -Карого у Академію театру, кіно і телебаченнй Про затвердження Положення про продюсерську систему організації і фінансування виробництва фільмів".  Враховано    
142. Про державні гарантії у процесі інвестування (кредитування) реконструкції та переоснащення кінотеатрів       
143. Про зменшення ставок ввізного мита на кінопродукцію, кіноматеріали та кінообладнання, що ввозяться в Україну і використовуються для потреб національної кінематографії       
144. Про створення Державного телевізійного каналу "Культура"       
145. Про вступ України до Міжнародного фонду Ради Європи ЕURІМАGЕS       
146. Про створення Музею аудіовізуальної культури при Національному центрі Олександра Довженка       
147. 4. Розроблення державних стандартів для галузі кінематографії, технічних нормативів, інструкцій, технічних умов, правил, пов'язаних з виробництвом, прокатом і демонструванням фільмів       
148. 5. Розроблення інформаційно-аналітичної системи "Кінематографія України", інформа-ційно-пошукової системи "Фільмофонд України"       
149. 6. Розроблення і затвердження Положення про відзнаку Міністерства культури і мистецтв України "Почесний кінематографіст України"       
150. 7. Створення державного госпрозрахункового продюсерсько-дистриб'юторського центру       
151. 8. Створення недержавної творчо-виробничої студії молодих кінематографістів       
152. 9. Удосконалення структури управління кінематографією Автономної Республіки Крим, областей, мм. Києва та Севастополя       
153. 10. Створення мережі центрів вітчизняного кіномистецтва на базі діючих кінотеатрів       
154. 11. Запровадження у залах місткістю до 200 місць, передусім у сільській місцевості, показу фільмів на магнітних та електронних носіях       
155. 12. Сприяння щорічному переоснащенню і реконструкції не менш як двох кіно-театрів в кожному регіоні       
156. 13. Створення міжвідомчої інспекції з кінообслуговування населення (на громадських засадах) при місцевих органах управління кінематографією       
157. 14. Поповнення фільмофондів регіональних підприємств кіно-відеопрокату, зміц-нення їх матеріально-технічної бази       
158. 15. Створення обласного комунального підпри-ємства кіновідео-прокату       
159. 16. Створення сучасних технологічних комплексів натурних і павільйонних зйомок ігрових та неігрових кіно- і відеофільмів шляхом технічного переоснащення парку кінознімальної, операторської, освітлювальної техніки       
160. 17. Створення сучасних звукотехнічних комплексів для виробництва фільмів у цифровому форматі "Долбі"       
161. 18. Створення сучасного технологічного комплексу виробництва фільмів на цифрових носіях       
162. 19. Створення сучасного технологічного комп-лексу комбінованих зйомок з використан-ням цифрових технологій       
163. 20. Створення сучасного комплексу спеціальних і мультиплікаційних зйомок та комплексу комп'ютерної анімації       
164. 21. Впровадження сучасної технології реставрації та зберігання фільмо-вих матеріалів       
165. 22. Впровадження сучасної технології обробки, виготовлення та тиражування фільмових матеріалів у цифровому форматі "Долбі"       
166. 23. Створення сучасного навчально-виробничого комплексу факультету кіно- і телебачення Київського державного інституту театрального мистецтва імені І. К. Карпенка-Карого       
167. 24. Проведення реконструкції та технічного переоснащення кінознімальних павільйонів, будівель та інженерних мереж       
168. 25. Проведення переоснащення парку спецавто-транспортних засобів для натурних кінозйомок   -22- У Додатку до Програми у зв'язку із змінами термінів дії Програми та виконання заходів 2001-2005 р.р. на 2003-2007 р.р. відповідно зкорегувати показники фінансування.  Враховано