Кількість абзаців - 60 Таблиця поправок


Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо місцевої міліції (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект Закон України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо місцевої міліції      Проект Закон України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо місцевої міліції  
1. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:      Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:  
2. І. Внести до законодавчих актів України такі зміни:      І. Внести до законодавчих актів України такі зміни:  
3. 1. У Бюджетному кодексі України (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 37-38, ст. 189):   -1- Кармазін Ю.А.
У назві та тексті законопроекту правильно було б називати не "місцева міліція", а "міліція місцевого самоврядування".  
Відхилено Закон України "Про загальну структуру і чисельність Міністерства внутрішніх справ" передбачає функціонування в структурі МВС України саме "місцевої міліції".  1. У Бюджетному кодексі України (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 37-38, ст. 189):  
4. 1) частину першу статті 88 доповнити пунктом 5 такого змісту:      1) частину першу статті 88 доповнити пунктом 5 такого змісту:  
5. "5) місцеву міліцію";      "5) місцеву міліцію";  
6. 2) частину першу статей 89 і 90 доповнити пунктом 7 такого змісту:      2) частину першу статей 89 і 90 доповнити пунктом 7 такого змісту:  
7. "7) місцеву міліцію";      "7) місцеву міліцію";  
8. 3) частину першу статті 91 доповнити пунктом 1-1 такого змісту:      3) частину першу статті 91 доповнити пунктом 1-1 такого змісту:  
9. "1-1) місцеву міліцію".      "1-1) місцеву міліцію".  
10. 2. У Законі України "Про міліцію" (Відомості Верховної Ради УРСР, 1991 р., № 4, ст. 20; Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 36, ст. 526; 1994 р., № 26, ст. 216):      2. У Законі України "Про міліцію" (Відомості Верховної Ради УРСР, 1991 р., № 4, ст. 20; Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 36, ст. 526; 1994 р., № 26, ст. 216):  
11. 1) у статті 7:      1) у статті 7:  
12. а) частину першу після абзацу третього доповнити абзацом такого змісту:   -2- Беспалий Б.Я.
Пункт а) до статті 7 виключити.  
Відхилено Законопроектом передбачено утворення місцевої міліції, як складової частини міліції. Крім того, це передбачено статтею 1 Закону України "Про загальну структуру і чисельність Міністерства внутрішніх справ України".  а) частину першу після абзацу третього доповнити абзацом такого змісту:  
13. "місцевої міліції";      "місцевої міліції";  
14. б) частини третю і четверту виключити;      б) частини третю і четверту виключити;  
15. в) частину одинадцяту після слів "на транспорті" доповнити словами "та їх заступники";      в) частину одинадцяту після слів "на транспорті" доповнити словами "та їх заступники";  
16. 2) доповнити Закон статтею 7-1 такого змісту:      2) доповнити Закон статтею 7-1 такого змісту:  
17. "Стаття 7-1. Місцева міліція      "Стаття 7-1. Місцева міліція  
18. Місцева міліція утворюється за рішенням органів місцевого самоврядування на підставі спільного подання місцевих державних адміністрацій та виконавчих органів рад, погодженого з Міністерством внутрішніх справ України.   -3- Беспалий Б.Я.
У частині 1 статті 7-1 вилучити слово "спільного" та текст "місцевих державних адміністрацій".  
Враховано частково Слова "місцевих державних адміністрацій" вилучати не можна, оскільки в структурі районного відділу внутрішніх справ місцева міліція утворюється рішенням відповідної районної ради на підставі пропозицій районної державної адміністрації, погоджених з УМВС.  Місцева міліція утворюється за рішенням органів місцевого самоврядування на підставі подання місцевих державних адміністрацій та виконавчих органів рад, погодженого з Міністерством внутрішніх справ України.  
    -4- Шаров І.Ф.
Акопян В.Г.
Круць М.Ф.
У частині 1 статті 7-1 вказати, за рішенням яких саме органів місцевого самоврядування утворюється місцева міліція.  
Враховано у змінах до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні".   
19. Завданням місцевої міліції є забезпечення захисту життя, здоров'я, прав, свобод і законних інтересів громадян та охорони громадського порядку на відповідній території.   -5- Шаров І.Ф.
Акопян В.Г.
У частині 2 статті 7-1 після слів "громадського порядку" текст викласти у наступній редакції: "громадської безпеки і власності, дотримання тиші у містах і населених пунктах, проведення профілактичної, захисної, контрольної, дозвільної та інформаційної діяльності, організація патрулювання працівників міліції на відповідній території із залученням військовослужбовців внутрішніх військ МВС України та громадських формувань (добровільних дружин), зокрема впровадження автопатрульних, велосипедних, кінних, пішохідних патрульно-постових нарядів на вулицях та громадських місцях."  
Відхилено Змінами до статті 7 Закону України "Про міліцію" визначені основні завдання місцевої міліції. Їх деталізація буде реалізована у Положенні "Про місцеву міліцію", що буде затверджене постановою Кабінету Міністрів України.  Завданням місцевої міліції є забезпечення захисту життя, здоров'я, прав, свобод і законних інтересів громадян та охорони громадського порядку на відповідній території.  
20. До складу місцевої міліції входять підрозділи дорожньо-патрульної служби, патрульно-постової служби, служби дільничних інспекторів міліції, інші підрозділи відповідних управлінь (відділів) внутрішніх справ, а також приймальники-розподільники для неповнолітніх, приймальники-розподільники для осіб, затриманих за бродяжництво, спеціальні приймальники для осіб, підданих адміністративному арешту.   -6- Беспалий Б.Я.
У частині 3 статті 7-1 вилучити текст "інші підрозділи відповідних управлінь (відділів) внутрішніх справ" та доповнити частину реченням "У складі місцевої міліції можуть утворюватися й інші підрозділи".  
Враховано   До складу місцевої міліції входять підрозділи дорожньо-патрульної служби, патрульно-постової служби, служби дільничних інспекторів міліції, а також приймальники-розподільники для неповнолітніх, приймальники-розподільники для осіб, затриманих за бродяжництво, спеціальні приймальники для осіб, підданих адміністративному арешту. У складі місцевої міліції можуть утворюватися й інші підрозділи.  
21. Місцеву міліцію очолює керівник, який є заступником начальника відповідного управління (відділу) внутрішніх справ з громадської безпеки. Керівник місцевої міліції у встановлені відповідною радою строки звітує про стан охорони громадського порядку та громадської безпеки на відповідній території.   -7- Беспалий Б.Я.
У частині 4 статті 7-1 перше речення викласти у такій редакції "Керівник місцевої міліції призначається на посаду відповідною радою за поданням виконавчого органу ради, погодженого з Міністерством внутрішніх справ".  
Відхилено Пропозиція суперечить головному принципу створення місцевої міліції як складової частини органів внутрішніх справ.  Місцеву міліцію очолює керівник, який є заступником начальника відповідного управління (відділу) внутрішніх справ з громадської безпеки. Керівник місцевої міліції у встановлені відповідною радою строки звітує перед нею про стан охорони громадського порядку та громадської безпеки на відповідній території.  
    -8- Беспалий Б.Я.
У частині 4 статті 7-1 друге речення після тексту "радою строки звітує" доповнити текстом "перед нею".  
Враховано    
    -9- Беспалий Б.Я.
Статтю 7-1 після частини 4 доповнити такою новою частиною "Керівник місцевої міліції звільняється з посади відповідною радою за поданням її виконавчого органу або відповідно голови ради чи міського, сільського, селищного голови".  
Відхилено Законопроектом передбачено призначати та звільняти керівника місцевої міліції наказом начальника органу внутрішніх справ за погодженням з відповідно радою.   
22. Призначення і звільнення з посад керівника місцевої міліції, начальників структурних підрозділів і дільничних інспекторів проводиться начальниками головних управлінь, управлінь Міністерства внутрішніх справ України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі за погодженням з відповідною радою.   -10- Беспалий Б.Я.
Частину 5 статті 7-1 викласти у такій редакції: "Призначення і звільнення з посади начальників структурних підрозділів місцевої міліції, дільничних інспекторів здійснюється керівником місцевої міліції за погодженням з виконавчим органом відповідної ради."  
Відхилено Місцева міліція входить до структури органів внутрішніх справ, призначення на посади працівників місцевої міліції, їх звільнення здійснюються начальником органу внутрішніх справ за погодженням з відповідною радою.  Призначення і звільнення з посад керівника місцевої міліції, начальників структурних підрозділів і дільничних інспекторів проводиться начальниками головних управлінь, управлінь Міністерства внутрішніх справ України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі за погодженням з відповідною радою.  
23. Чисельність місцевої міліції визначається органом місцевого самоврядування виходячи з нормативів, затверджених Міністерством внутрішніх справ України.      Чисельність місцевої міліції визначається органом місцевого самоврядування виходячи з нормативів, затверджених Міністерством внутрішніх справ України.  
24. Місцева міліція утримується за рахунок коштів місцевих бюджетів";   -11- Шаров І.Ф.
Акопян В.Г.
Частину 7 статті 7-1 після слів "місцевих бюджетів" доповнити словами "та інших незаборонених законодавством коштів".  
Відхилено Норма не потребує додаткових врегулювань.  Місцева міліція утримується за рахунок коштів місцевих бюджетів";  
25. 3) частину третю статті 24 виключити;      3) частину третю статті 24 виключити;  
26. 4) у тексті Закону слова "Республіці Крим" та "Криму" замінити словами "Автономній Республіці Крим".      4) у тексті Закону слова "Республіці Крим" та "Криму" замінити словами "Автономній Республіці Крим".  
27. 3. У Законі України "Про місцеве самоврядування в Україні" (Відомості Верховної Ради України, 1997 р., № 24, ст. 170; 1998 р., № 48, ст. 292; 1999 р., № 41, ст. 372; 2000 р., № 9, ст. 67, № 46, ст. 393; 2001 р., № 9, ст. 39, № 32, ст. 172, № 49, ст. 259):      3. У Законі України "Про місцеве самоврядування в Україні" (Відомості Верховної Ради України, 1997 р., № 24, ст. 170; 1998 р., № 48, ст. 292; 1999 р., № 41, ст. 372; 2000 р., № 9, ст. 67, № 46, ст. 393; 2001 р., № 9, ст. 39, № 32, ст. 172, № 49, ст. 259):  
28. 1) у статті 26:      1) у статті 26:  
29. а) у частині першій:      а) у частині першій:  
30. пункт 39 виключити;   -12- Беспалий Б.Я.
Не виключати і залишити у чинній редакції пункт 39 частини першої статті 26.  
Відхилено Законопроектом передбачено створення підрозділів місцевої міліції на обласному, районному та міському рівнях, а саме в адміністративних одиницях, де функціонують органи внутрішніх справ. Для поширення такого права на міські ради (у містах, де утворені органи внутрішніх справ) законопроектом передбачено закріпити цю норму відповідним доповненням до частини третьої статті 26.  пункт 39 виключити;  
31. пункт 40 викласти в такій редакції:   -13- Беспалий Б.Я.
У пункті 40 частини 2 статті 26 слова "цих керівників" замінити словами "начальників органів внутрішніх справ".  
Відхилено Поняття "цих керівників" ширше і включає як начальників органів внутрішніх справ, так і керівників місцевої міліції.  пункт 40 викласти в такій редакції:  
32. "40) заслуховування звітів начальників органів внутрішніх справ про стан боротьби зі злочинністю, а також керівників місцевої міліції про стан громадської безпеки та охорони громадського порядку на відповідній території, порушення перед відповідними органами питання про звільнення з посад цих керівників у разі визнання їх діяльності незадовільною";      "40) заслуховування звітів начальників органів внутрішніх справ про стан боротьби зі злочинністю, а також керівників місцевої міліції про стан громадської безпеки та охорони громадського порядку на відповідній території, порушення перед відповідними органами питання про звільнення з посад цих керівників у разі визнання їх діяльності незадовільною";  
33. б) доповнити статтю частинами третьою і четвертою такого змісту:   -14- Беспалий Б.Я.
Не доповнювати статтю 26 новими частинами 3 і 4. Натомість доповнити частину першу статті 26 такими новими пунктами: "утворення, реорганізація або ліквідація за погодженням з Міністерством внутрішніх справ місцевої міліції"; призначення на посаду за погодженням з Міністерством внутрішніх справ керівників місцевої міліції; звільнення з посади керівника місцевої міліції за поданням виконавчого органу ради або сільського, селищного, міського голови."  
Відхилено Законопроектом передбачено створення місцевої міліції на обласному, районному та міському рівнях, де функціонують органи внутрішніх справ. У зв'язку з цим необхідно нормативно визначити повноваження сільських, селищних, міських рад щодо введення додаткових посад працівників місцевої міліції, які безпосередньо будуть обслуговувати їх територію.  б) доповнити статтю частинами третьою і четвертою такого змісту:  
34. "3. Виключно на пленарних засіданнях міських (міст, де утворені органи внутрішніх справ) рад, крім питань, зазначених у частині першій цієї статті, вирішуються такі питання:      "3. Виключно на пленарних засіданнях міських (міст, де утворені органи внутрішніх справ) рад, крім питань, зазначених у частині першій цієї статті, вирішуються такі питання:  
35. 1) утворення, реорганізація або ліквідація за погодженням з відповідними головними управліннями, управліннями Міністерства внутрішніх справ України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі місцевої міліції;      1) утворення, реорганізації або ліквідації за погодженням з відповідними головними управліннями, управліннями Міністерства внутрішніх справ України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі місцевої міліції;  
36. 2) погодження призначення на посади і звільнення з посад керівника місцевої міліції, начальників структурних підрозділів та дільничних інспекторів цієї міліції, пропозицій щодо їх заохочення або притягнення до відповідальності.      2) погодження призначення на посади і звільнення з посад керівника місцевої міліції, начальників структурних підрозділів та дільничних інспекторів цієї міліції, пропозицій щодо їх заохочення або притягнення до відповідальності.  
37. 4. Виключно на пленарних засіданнях сільських, селищних та міських (міст, де відсутні органи внутрішніх справ) рад, крім питань, зазначених у частині першій цієї статті, вирішуються такі питання:      4. Виключно на пленарних засіданнях сільських, селищних та міських (міст, де відсутні органи внутрішніх справ) рад, крім питань, зазначених у частині першій цієї статті, вирішуються такі питання:  
38. 1) внесення на розгляд районної, обласної ради пропозицій про введення або скорочення посад працівників місцевої міліції, погодження призначення на посади і звільнення з посад начальників структурних підрозділів та дільничних інспекторів цієї міліції;      1) внесення на розгляд районної, обласної ради пропозицій про введення або скорочення посад працівників місцевої міліції, погодження призначення на посади і звільнення з посад начальників структурних підрозділів та дільничних інспекторів цієї міліції;  
39. 2) внесення в установленому порядку до відповідних органів внутрішніх справ пропозицій про призначення на посади і звільнення з посад начальників структурних підрозділів та дільничних інспекторів місцевої міліції, їх заохочення або притягнення до відповідальності";      2) внесення в установленому порядку до відповідних органів внутрішніх справ пропозицій про призначення на посади і звільнення з посад начальників структурних підрозділів та дільничних інспекторів місцевої міліції, їх заохочення або притягнення до відповідальності";  
40. 2) у статті 38:      2) у статті 38:  
41. а) підпункт 1 пункту "а" частини першої викласти в такій редакції:   -15- Беспалий Б.Я.
Підпункт 1 пункту а) частини першої статті 38 після тексту "ради пропозицій про" доповнити текстом "звільнення з посади начальників органів внутрішніх справ".  
Відхилено Питання щодо зміни порядку звільнення начальника органу внутрішніх справ виходить за межі питань, що врегульовуються цим законопроектом.  а) підпункт 1 пункту "а" частини першої викласти в такій редакції:  
42. "1) підготовка і внесення на розгляд ради пропозицій про введення або скорочення посад працівників місцевої міліції виходячи з нормативів, затверджених Міністерством внутрішніх справ України, витрат на утримання та матеріально-технічне забезпечення діяльності місцевої міліції, навчання її працівників, створення для них необхідних житлово-побутових умов";      "1) підготовка і внесення на розгляд ради пропозицій про введення або скорочення посад працівників місцевої міліції виходячи з нормативів, затверджених Міністерством внутрішніх справ України, витрат на утримання та матеріально-технічне забезпечення діяльності місцевої міліції, навчання її працівників, створення для них необхідних житлово-побутових умов";  
43. б) доповнити статтю частиною третьою такого змісту:      б) доповнити статтю частиною третьою такого змісту:  
44. "3. До відання виконавчих органів міських (міст, де утворені органи внутрішніх справ) рад належить підготовка і внесення разом з відповідними місцевими державними адміністраціями на розгляд ради пропозицій, погоджених з відповідними головними управліннями, управліннями Міністерства внутрішніх справ України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, щодо утворення, реорганізації або ліквідації місцевої міліції, чисельності її працівників згідно з нормативами, затвердженими Міністерством внутрішніх справ України, витрат на утримання та матеріально-технічне забезпечення діяльності місцевої міліції, навчання її працівників, створення для них необхідних житлово-побутових умов";   -16- Беспалий Б.Я.
Нову частину третю статті 38 викласти у редакції: "До відання виконавчих органів місцевих рад належить підготовка і внесення на розгляд ради пропозицій щодо звільнення з посади керівника місцевої міліції, чисельності її працівників згідно з нормативами, затвердженими Міністерством внутрішніх справ України, витрат на утримання та матеріально-технічне забезпечення діяльності місцевої міліції, навчання її працівників, а також погодження призначення на посаду і звільнення з неї начальників структурних підрозділів місцевої міліції і дільничних інспекторів."  
Відхилено У законопроекті передбачено призначення та звільнення працівників начальником органу внутрішніх справ за погодженням з відповідною радою, тобто підготовка матеріалів для цього здійснюватиметься органами внутрішніх справ.  "3. До відання виконавчих органів міських (міст, де утворені органи внутрішніх справ) рад належить підготовка і внесення разом з відповідними місцевими державними адміністраціями на розгляд ради пропозицій, погоджених з відповідними головними управліннями, управліннями Міністерства внутрішніх справ України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, щодо утворення, реорганізації або ліквідації місцевої міліції, чисельності її працівників згідно з нормативами, затвердженими Міністерством внутрішніх справ України, витрат на утримання та матеріально-технічне забезпечення діяльності місцевої міліції, навчання її працівників, створення для них необхідних житлово-побутових умов";  
45. 3) частину другу статті 41 після слів "контролюють їх виконання" доповнити словами "утворюють за погодженням з відповідними головними управліннями, управліннями Міністерства внутрішніх справ України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі місцеву міліцію; погоджують призначення на посади і звільнення з посад керівника місцевої міліції, начальників структурних підрозділів та дільничних інспекторів цієї міліції; вносять у встановленому порядку пропозиції щодо їх заохочення або притягнення до відповідальності; заслуховують звіти начальників органів внутрішніх справ про стан боротьби зі злочинністю, а також керівників місцевої міліції про стан громадської безпеки та охорони громадського порядку на відповідній території; порушують перед відповідними органами питання про звільнення з посад цих керівників у разі визнання їх діяльності незадовільною";   -17- Беспалий Б.Я.
Не вносити зміни до частини 2 статті 41 і залишити цю частину в чинній редакції.  
Відхилено Ці зміни законодавчо закріплюють повноваження районних у містах рад та їх виконавчих комітетів щодо утворення місцевої міліції.  3) частину другу статті 41 після слів "контролюють їх виконання" доповнити словами "утворюють за погодженням з відповідними головними управліннями, управліннями Міністерства внутрішніх справ України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі місцеву міліцію; погоджують призначення на посади і звільнення з посад керівника місцевої міліції, начальників структурних підрозділів та дільничних інспекторів цієї міліції; вносять у встановленому порядку пропозиції щодо їх заохочення або притягнення до відповідальності; заслуховують звіти начальників органів внутрішніх справ про стан боротьби зі злочинністю, а також керівників місцевої міліції про стан громадської безпеки та охорони громадського порядку на відповідній території; порушують перед відповідними органами питання про звільнення з посад цих керівників у разі визнання їх діяльності незадовільною";  
46. 4) частину третю статті 42 доповнити пунктами 21 і 22 такого змісту:      4) частину третю статті 42 доповнити пунктами 21 і 22 такого змісту:  
47. "21) забезпечує в межах повноважень, визначених законодавством, організацію охорони громадського порядку і громадську безпеку на відповідній території, дотримання законності та належну організацію роботи місцевої міліції;      "21) забезпечує в межах повноважень, визначених законодавством, організацію охорони громадського порядку і громадську безпеку на відповідній території, дотримання законності та належну організацію роботи місцевої міліції;  
48. 22) вносить до головних управлінь, управлінь Міністерства внутрішніх справ України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі пропозиції щодо призначення на посади і звільнення з посад працівників місцевої міліції, їх заохочення або притягнення до відповідальності";   -18- Беспалий Б.Я.
Новий пункт 22 частини третьої статті 42 викласти у редакції: "вносить до відповідної ради пропозиції щодо призначення на посаду і звільнення з неї керівника місцевої міліції".  
Відхилено Ця пропозиція суперечить передбаченому у законопроекті порядку призначення усіх працівників місцевої міліції правами начальників органів внутрішніх справ (лише за погодженням з відповідними радами).  22) вносить до головних управлінь, управлінь Міністерства внутрішніх справ України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі пропозиції щодо призначення на посади і звільнення з посад працівників місцевої міліції, їх заохочення або притягнення до відповідальності";  
49. 5) у статті 43:      5) у статті 43:  
50. а) частину першу доповнити пунктами 33 і 34 такого змісту:   -19- Беспалий Б.Я.
Пункт 5 до статті 43 вилучити.  
Відхилено Зміни до статті 43 необхідні для законодавчого врегулювання питання утворення місцевої міліції на рівні обласних і районних рад.  а) частину першу доповнити пунктами 33 і 34 такого змісту:  
51. "33) утворення за погодженням з відповідними головними управліннями, управліннями Міністерства внутрішніх справ України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі місцевої міліції; погодження призначення на посади і звільнення з посад керівника місцевої міліції та начальників структурних підрозділів цієї міліції й дільничних інспекторів міліції, внесення пропозицій щодо їх заохочення або притягнення до відповідальності;      "33) утворення за погодженням з відповідними головними управліннями, управліннями Міністерства внутрішніх справ України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі місцевої міліції; погодження призначення на посади і звільнення з посад керівника місцевої міліції та начальників структурних підрозділів цієї міліції й дільничних інспекторів міліції, внесення пропозицій щодо їх заохочення або притягнення до відповідальності;  
52. 34) заслуховування звітів начальників органів внутрішніх справ про стан боротьби зі злочинністю, а також керівників місцевої міліції про стан громадської безпеки та охорони громадського порядку на відповідній території, порушення перед відповідними органами питання про звільнення з посад цих керівників у разі визнання їх діяльності незадовільною";      34) заслуховування звітів начальників органів внутрішніх справ про стан боротьби зі злочинністю, а також керівників місцевої міліції про стан громадської безпеки та охорони громадського порядку на відповідній території, порушення перед відповідними органами питання про звільнення з посад цих керівників у разі визнання їх діяльності незадовільною";  
53. б) доповнити статтю частиною четвертою такого змісту:      б) доповнити статтю частиною четвертою такого змісту:  
54. "4. Виключно на пленарних засіданнях районних рад, крім питань, зазначених у частині першій цієї статті, вирішуються питання про внесення до обласної ради погоджених з відповідними головними управліннями, управліннями Міністерства внутрішніх справ України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі пропозицій про введення або скорочення посад працівників місцевої міліції".      "4. Виключно на пленарних засіданнях районних рад, крім питань, зазначених у частині першій цієї статті, вирішуються питання про внесення до обласної ради погоджених з відповідними головними управліннями, управліннями Міністерства внутрішніх справ України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі пропозицій про введення або скорочення посад працівників місцевої міліції".  
55. 4. Статтю 25 Закону України "Про місцеві державні адміністрації" (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., № 20-21, ст. 190; 2001 р., № 32, ст. 172) доповнити пунктом 14 такого змісту:   -20- Беспалий Б.Я.
Пункт 4 до Закону "Про місцеві державні адміністрації" вилучити.  
Відхилено Змінами до цього Закону передбачено врегулювання повноважень місцевих державних адміністрацій при утворенні місцевої міліції на рівні області та району (у зв'язку з відсутністю виконавчих комітетів рад).  4. Статтю 25 Закону України "Про місцеві державні адміністрації" (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., № 20-21, ст. 190; 2001 р., № 32, ст. 172) доповнити пунктом 14 такого змісту:  
56. "14) здійснює разом з відповідними виконавчими органами рад підготовку і внесення в установленому порядку на розгляд ради пропозицій, погоджених з відповідними головними управліннями, управліннями Міністерства внутрішніх справ України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, щодо утворення, реорганізації або ліквідації місцевої міліції, чисельності її працівників згідно з нормативами, затвердженими Міністерством внутрішніх справ України, витрат на утримання та матеріально-технічне забезпечення діяльності місцевої міліції, навчання її працівників, створення для них необхідних житлово-побутових умов".      "14) здійснює разом з відповідними виконавчими органами рад підготовку і внесення в установленому порядку на розгляд ради пропозицій, погоджених з відповідними головними управліннями, управліннями Міністерства внутрішніх справ України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, щодо утворення, реорганізації або ліквідації місцевої міліції, чисельності її працівників згідно з нормативами, затвердженими Міністерством внутрішніх справ України, витрат на утримання та матеріально-технічне забезпечення діяльності місцевої міліції, навчання її працівників, створення для них необхідних житлово-побутових умов".  
57. ІІ. Прикінцеві та перехідні положення      ІІ. Прикінцеві та перехідні положення  
58. 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.      1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.  
59. 2. Після набрання чинності цим Законом до утворення відповідних підрозділів у складі місцевої міліції, у складі міліції громадської безпеки продовжують діяти підрозділи, які утримуються за рахунок коштів державного бюджету.      2. Після набрання чинності цим Законом до утворення відповідних підрозділів у складі місцевої міліції, у складі міліції громадської безпеки продовжують діяти підрозділи, які утримуються за рахунок коштів державного бюджету.