Кількість абзаців - 87 Таблиця поправок


Пропозиції Президента України до Закону України ''Про розмежування земель державної та комунальної власності'' (Повторний розгляд з пропозиціями (вето) Президента України)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. З А К О Н У К Р А Ї Н И
 
   З А К О Н У К Р А Ї Н И
 
1. Про розмежування земель державної та комунальної власності
 
   Про розмежування земель державної та комунальної власності
 
2. Цей Закон визначає правові засади розмежування земель державної і комунальної власності та повноваження органів державної влади та органів місцевого самоврядування щодо регулювання земельних відносин з метою створення умов для реалізації ними конституційних прав власності на землю, забезпечення національного суверенітету, розвитку матеріально-фінансової бази місцевого самоврядування.
 
   Цей Закон визначає правові засади розмежування земель державної і комунальної власності та повноваження органів державної влади та органів місцевого самоврядування щодо регулювання земельних відносин з метою створення умов для реалізації ними конституційних прав власності на землю, забезпечення національного суверенітету, розвитку матеріально-фінансової бази місцевого самоврядування.
 
3. Розділ І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
 
   Розділ І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
 
4. Стаття 1. Поняття розмежування земель державної та комунальної власності
 
   Стаття 1. Поняття розмежування земель державної та комунальної власності
 
5. Розмежування земель державної та комунальної власності полягає у здійсненні організаційно-правових заходів щодо розподілу земель державної власності на землі територіальних громад і землі держави, а також щодо визначення і встановлення в натурі (на місцевості) меж земельних ділянок державної і комунальної власності.
 
-1- Президент України
Статтю 1 викласти у такій редакції:
"Розмежування земель державної та комунальної власності полягає у здійсненні організаційно-правових заходів щодо визначення і передачі земель із державної власності у комунальну власність, а також встановлення в натурі (на місцевості) меж земельних ділянок державної та комунальної власності";
 
Відхилено Оскільки питання передачі земель з державної у комунальну або з комунальної у державну врегульовано статтею117 Земельного кодексу України.  Розмежування земель державної та комунальної власності полягає у здійсненні організаційно-правових заходів щодо розподілу земель державної власності на землі територіальних громад і землі держави, а також щодо визначення і встановлення в натурі (на місцевості) меж земельних ділянок державної і комунальної власності.
 
6. Стаття 2. Правове регулювання відносин при розмежуванні земель державної та комунальної власності
 
   Стаття 2. Правове регулювання відносин при розмежуванні земель державної та комунальної власності
 
7. Розмежування земель державної та комунальної власності здійснюється відповідно до Конституції України, Земельного кодексу України, Закону України "Про власність", Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", цього Закону та інших нормативно-правових актів, що не суперечать цьому Закону.
 
   Розмежування земель державної та комунальної власності здійснюється відповідно до Конституції України, Земельного кодексу України, Закону України "Про власність", Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", цього Закону та інших нормативно-правових актів, що не суперечать цьому Закону.
 
8. Стаття 3. Сфера дії цього Закону
 
   Стаття 3. Сфера дії цього Закону
 
9. Цей Закон регулює відносини, пов'язані з розмежуванням земель державної власності на землі комунальної власності територіальних громад сіл, селищ, міст та землі державної власності.
 
   Цей Закон регулює відносини, пов'язані з розмежуванням земель державної власності на землі комунальної власності територіальних громад сіл, селищ, міст та землі державної власності.
 
10. Дія цього Закону не поширюється на регулювання відносин:
 
   Дія цього Закону не поширюється на регулювання відносин:
 
11. пов'язаних з передачею земельних ділянок державної власності в комунальну власність та земельних ділянок комунальної власності в державну власність;
 
-2- Президент України
абзац другий частини другої статті 3 виключити;
 
Відхилено Оскільки питання врегульовано статтею117 Земельного кодексу України.  пов'язаних з передачею земельних ділянок державної власності в комунальну власність та земельних ділянок комунальної власності в державну власність;
 
12. щодо набуття територіальними громадами або державою права на землю за цивільно-правовими угодами, при прийнятті спадщини, відчуженні земельних ділянок відповідно до законів України.
 
   щодо набуття територіальними громадами або державою права на землю за цивільно-правовими угодами, при прийнятті спадщини, відчуженні земельних ділянок відповідно до законів України.
 
13. Стаття 4. Принципи розмежування земель державної та комунальної власності
 
   Стаття 4. Принципи розмежування земель державної та комунальної власності
 
14. Розмежування земель державної та комунальної власності здійснюється за такими принципами:
 
   Розмежування земель державної та комунальної власності здійснюється за такими принципами:
 
15. забезпечення безпеки держави;
 
   забезпечення безпеки держави;
 
16. поєднання державних і місцевих інтересів;
 
   поєднання державних і місцевих інтересів;
 
17. забезпечення рівності права власності на землю територіальних громад та держави;
 
   забезпечення рівності права власності на землю територіальних громад та держави;
 
18. безоплатності;
 
   безоплатності;
 
19. обґрунтованості;
 
   обґрунтованості;
 
20. досягнення збалансованого співвідношення економічних та екологічних інтересів суспільства, забезпечення раціонального використання та охорони земель.
 
   досягнення збалансованого співвідношення економічних та екологічних інтересів суспільства, забезпечення раціонального використання та охорони земель.
 
21. Стаття 5. Суб'єкти права власності на землі державної та комунальної власності
 
   Стаття 5. Суб'єкти права власності на землі державної та комунальної власності
 
22. Суб'єктом права власності на землі державної власності є держава, яка реалізує це право через відповідні органи державної влади.
 
   Суб'єктом права власності на землі державної власності є держава, яка реалізує це право через відповідні органи державної влади.
 
23. Суб'єктами права власності на землі комунальної власності є територіальні громади, які реалізують це право безпосередньо або через органи місцевого самоврядування.
 
   Суб'єктами права власності на землі комунальної власності є територіальні громади, які реалізують це право безпосередньо або через органи місцевого самоврядування.
 
24. Стаття 6. Землі державної власності
 
-3- Президент України
Статтю 6 викласти у такій редакції:У процесі розмежування за державою залишаються землі:
атомної енергетики та космічної системи;
оборони, крім земельних ділянок під об'єктами соціально-культурного, виробничого та житлового призначення;
під об'єктами природно-заповідного фонду та історико-культурними об'єктами, що мають загальнодержавне значення;
під водними об'єктами загальнодержавного значення, в тому числі під береговими смугами водних шляхів, віднесених до водних об'єктів загальнодержавного призначення, водоохоронних зон, прибережних захисних смуг, зон санітарної охорони об'єктів водного фонду загальнодержавного значення;
які використовуються для забезпечення діяльності Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів державної влади, Національної академії наук України, державних галузевих академій наук;
зон відчуження та безумовного (обов'язкового) відселення, що зазнали радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи;
сільськогосподарського призначення, які використовуються для ведення товарного сільськогосподарського виробництва, державних сільськогосподарських та лісогосподарських науково-дослідних установ, навчальних закладів та дослідних господарств, учбових господарств навчальних закладів, державних сортовипробувальних станцій і сортодільниць, елітно-насінницьких і насінницьких господарств, державних племінних заводів і господарств, конезаводів;
землі лісового фонду поза межами населених пунктів;
із затвердженими запасами корисних копалин;
під державними підприємствами, установами, організаціями - вищими закладами освіти, закладами післядипломної освіти; науковими установами медичного профілю, закладами охорони здоров'я; проектними, науково-дослідними і конструкторськими установами; об'єктами зв'язку, радіомовлення, телебачення; промисловими підприємствами та іншими державними об'єктами нерухомого майна; пасажирськими залізничними станціями, автовокзалами і автостанціями, міськими аеровокзалами, річковими і морськими вокзалами, вантажними станціями і дворами, перевалочними пунктами; станціями, що обслуговують наливні та інші бази, тощо;
під господарськими товариствами, заснованими за участю держави.
 
Відхилено Оскільки зазначені пропозиції суперечать статті 83 Земельного кодексу України.  Стаття 6. Землі державної власності
 
25. При розмежуванні земель державної та комунальної власності не можуть передаватися до земель комунальної власності:
 
   При розмежуванні земель державної та комунальної власності не можуть передаватися до земель комунальної власності:
 
26. землі атомної енергетики та космічної системи;
 
   землі атомної енергетики та космічної системи;
 
27. землі оборони, крім земельних ділянок під об'єктами соціально-культурного, виробничого та житлового призначення;
 
   землі оборони, крім земельних ділянок під об'єктами соціально-культурного, виробничого та житлового призначення;
 
28. землі під об'єктами природно-заповідного фонду та історико-культурними об'єктами, що мають національне та загальнодержавне значення;
 
   землі під об'єктами природно-заповідного фонду та історико-культурними об'єктами, що мають національне та загальнодержавне значення;
 
29. землі під водними об'єктами загальнодержавного значення відповідно до законодавства України;
 
   землі під водними об'єктами загальнодержавного значення відповідно до законодавства України;
 
30. земельні ділянки, які використовуються для забезпечення діяльності Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів державної влади, Національної академії наук України, державних галузевих академій наук;
 
   земельні ділянки, які використовуються для забезпечення діяльності Верховної Ради України, Президента України, Кабінету Міністрів України, інших органів державної влади, Національної академії наук України, державних галузевих академій наук;
 
31. земельні ділянки зон відчуження та безумовного (обов'язкового) відселення, що зазнали радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи.
 
   земельні ділянки зон відчуження та безумовного (обов'язкового) відселення, що зазнали радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи.
 
32. Стаття 7. Землі комунальної власності
 
   Стаття 7. Землі комунальної власності
 
33. При розмежуванні земель державної та комунальної власності до земель комунальної власності територіальних громад сіл, селищ, міст належать:
 
-4- Президент України
в абзаці першому статті 7 слово "належать" замінити словом "передаються";
 
Відхилено Оскільки пропозиція суперечить статті 1 законопректу.  При розмежуванні земель державної та комунальної власності до земель комунальної власності територіальних громад сіл, селищ, міст належать:
 
34. усі землі в межах населених пунктів, крім земель приватної власності та земель, віднесених до державної власності;
 
   усі землі в межах населених пунктів, крім земель приватної власності та земель, віднесених до державної власності;
 
35. земельні ділянки за межами населених пунктів, на яких розташовані об'єкти комунальної власності;
 
   земельні ділянки за межами населених пунктів, на яких розташовані об'єкти комунальної власності;
 
36. землі запасу, які раніше були передані територіальним громадам сіл, селищ, міст відповідно до законодавства України;
 
   землі запасу, які раніше були передані територіальним громадам сіл, селищ, міст відповідно до законодавства України;
 
37. земельні ділянки, на яких відповідно до затверджених генеральних планів населених пунктів та схем планування територій адміністративно-територіальних одиниць передбачається будівництво комунальних електромереж, водопровідних, теплових, каналізаційних та інших інженерних мереж і які на час проведення розмежування земель державної та комунальної власності не передані у приватну власність;
 
-5- Президент України
абзац п'ятий статті 7 виключити.
 
Відхилено Оскільки Земельним кодексом України не встановлено обмежень щодо передачі цих земель у комунальну власність.  земельні ділянки, на яких відповідно до затверджених генеральних планів населених пунктів та схем планування територій адміністративно-територіальних одиниць передбачається будівництво комунальних електромереж, водопровідних, теплових, каналізаційних та інших інженерних мереж і які на час проведення розмежування земель державної та комунальної власності не передані у приватну власність;
 
38. земельні ділянки, на яких розміщені об'єкти нерухомого майна, що є спільною власністю територіальної громади та держави.
 
   земельні ділянки, на яких розміщені об'єкти нерухомого майна, що є спільною власністю територіальної громади та держави.
 
39. Стаття 8. Повноваження органів виконавчої влади щодо розмежування земель державної та комунальної власності
 
   Стаття 8. Повноваження органів виконавчої влади щодо розмежування земель державної та комунальної власності
 
40. Кабінет Міністрів України здійснює визначення меж земельних ділянок, на яких розміщені об'єкти нерухомого майна, що належать до сфери управління Президента України, Верховної Ради України, Конституційного Суду України, Верховного Суду України, Вищого господарського суду України, Генеральної прокуратури України, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, Національної академії наук України, державних галузевих академій наук, інших державних наукових установ та організацій, а також меж земельних ділянок, на яких розміщені об'єкти нерухомого майна, що перебувають у сфері управління Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської і Севастопольської міських державних адміністрацій, за погодженням з ними.
 
   Кабінет Міністрів України здійснює визначення меж земельних ділянок, на яких розміщені об'єкти нерухомого майна, що належать до сфери управління Президента України, Верховної Ради України, Конституційного Суду України, Верховного Суду України, Вищого господарського суду України, Генеральної прокуратури України, міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, Національної академії наук України, державних галузевих академій наук, інших державних наукових установ та організацій, а також меж земельних ділянок, на яких розміщені об'єкти нерухомого майна, що перебувають у сфері управління Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської і Севастопольської міських державних адміністрацій, за погодженням з ними.
 
41. Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська і Севастопольська міські державні адміністрації визначають межі земельних ділянок, на яких розміщені об'єкти нерухомого майна, що перебувають у сфері управління районних державних адміністрацій у межах населених пунктів, за погодженням з ними.
 
   Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська і Севастопольська міські державні адміністрації визначають межі земельних ділянок, на яких розміщені об'єкти нерухомого майна, що перебувають у сфері управління районних державних адміністрацій у межах населених пунктів, за погодженням з ними.
 
42. Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Севастопольська міська державні адміністрації на їх території за погодженням з відповідними сільськими, селищними, міськими, районними та обласними радами приймають рішення про розмежування земель державної та комунальної власності за межами населених пунктів.
 
   Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Севастопольська міська державні адміністрації на їх території за погодженням з відповідними сільськими, селищними, міськими, районними та обласними радами приймають рішення про розмежування земель державної та комунальної власності за межами населених пунктів.
 
43. Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська і Севастопольська міські, районні державні адміністрації погоджують рішення відповідних органів місцевого самоврядування про розмежування земель державної та комунальної власності в межах населених пунктів.
 
   Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська і Севастопольська міські, районні державні адміністрації погоджують рішення відповідних органів місцевого самоврядування про розмежування земель державної та комунальної власності в межах населених пунктів.
 
44. Стаття 9. Повноваження органів місцевого самоврядування щодо розмежування земель державної та комунальної власності
 
   Стаття 9. Повноваження органів місцевого самоврядування щодо розмежування земель державної та комунальної власності
 
45. Сільські, селищні та міські ради за погодженням з відповідними органами виконавчої влади приймають рішення про розмежування земель державної та комунальної власності в межах населених пунктів та погоджують питання розмежування земель державної та комунальної власності за межами населених пунктів у межах їх територій.
 
   Сільські, селищні та міські ради за погодженням з відповідними органами виконавчої влади приймають рішення про розмежування земель державної та комунальної власності в межах населених пунктів та погоджують питання розмежування земель державної та комунальної власності за межами населених пунктів у межах їх територій.
 
46. Київська міська рада за погодженням з відповідними органами виконавчої влади приймає рішення про розмежування земель державної та комунальної власності у межах міста Києва.
 
   Київська міська рада за погодженням з відповідними органами виконавчої влади приймає рішення про розмежування земель державної та комунальної власності у межах міста Києва.
 
47. Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, районні, сільські, селищні та міські ради на їх території погоджують питання розмежування земель державної та комунальної власності за межами населених пунктів.
 
   Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, районні, сільські, селищні та міські ради на їх території погоджують питання розмежування земель державної та комунальної власності за межами населених пунктів.
 
48. Розділ ІІ. ПОРЯДОК РОЗМЕЖУВАННЯ ЗЕМЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ
 
   Розділ ІІ. ПОРЯДОК РОЗМЕЖУВАННЯ ЗЕМЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ
 
49. Стаття 10. Загальні вимоги до розмежування земель
 
   Стаття 10. Загальні вимоги до розмежування земель
 
50. Розмежування земель державної та комунальної власності здійснюється в межах адміністративно-територіальних утворень - сіл, селищ, міст, районів, областей.
 
   Розмежування земель державної та комунальної власності здійснюється в межах адміністративно-територіальних утворень - сіл, селищ, міст, районів, областей.
 
51. Підставою для проведення робіт, пов'язаних з розмежуванням земель державної та комунальної власності в межах населених пунктів, є рішення сільської, селищної, міської ради, а за межами населених пунктів - рішення Ради міністрів Автономної Республіки Крим або відповідної обласної державної адміністрації.
 
   Підставою для проведення робіт, пов'язаних з розмежуванням земель державної та комунальної власності в межах населених пунктів, є рішення сільської, селищної, міської ради, а за межами населених пунктів - рішення Ради міністрів Автономної Республіки Крим або відповідної обласної державної адміністрації.
 
52. Розмежування земель державної та комунальної власності здійснюється за проектами, які за замовленням відповідних сільських, селищних, міських рад, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних державних адміністрацій розробляються державними та іншими землевпорядними організаціями.
 
   Розмежування земель державної та комунальної власності здійснюється за проектами, які за замовленням відповідних сільських, селищних, міських рад, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних державних адміністрацій розробляються державними та іншими землевпорядними організаціями.
 
53. Стаття 11. Порядок розмежування земель державної та комунальної власності
 
   Стаття 11. Порядок розмежування земель державної та комунальної власності
 
54. При розмежуванні земель державної та комунальної власності віднесення земельних ділянок, площа яких відповідає даним земельно-кадастрової документації, до земель державної чи комунальної власності, визначення меж цих ділянок проводяться на підставі цих даних.
 
   При розмежуванні земель державної та комунальної власності віднесення земельних ділянок, площа яких відповідає даним земельно-кадастрової документації, до земель державної чи комунальної власності, визначення меж цих ділянок проводяться на підставі цих даних.
 
55. При віднесенні частини земельної ділянки до земель державної чи комунальної власності її поділ проводиться на кадастрових планах з наступним встановленням меж у натурі (на місцевості).
 
   При віднесенні частини земельної ділянки до земель державної чи комунальної власності її поділ проводиться на кадастрових планах з наступним встановленням меж у натурі (на місцевості).
 
56. Земельні ділянки зон відчуження та безумовного (обов'язкового) відселення, що зазнали радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, визначаються відповідно до чинного законодавства на основі наявної науково-технічної документації.
 
   Земельні ділянки зон відчуження та безумовного (обов'язкового) відселення, що зазнали радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи, визначаються відповідно до чинного законодавства на основі наявної науково-технічної документації.
 
57. Земельні ділянки охоронних зон, зон санітарної охорони та зон особливого режиму використання земель, якщо вони не вилучені з господарського обігу, відносяться відповідно до земель державної або комунальної власності.
 
   Земельні ділянки охоронних зон, зон санітарної охорони та зон особливого режиму використання земель, якщо вони не вилучені з господарського обігу, відносяться відповідно до земель державної або комунальної власності.
 
58. Визначення меж земельних ділянок у випадках, коли відсутні матеріали встановлення їх у натурі (на місцевості) або ж існуючі межі не відповідають земельно-кадастровій документації, проводиться відповідно до вимог Земельного кодексу України з урахуванням нормативів відведення земельних ділянок.
 
   Визначення меж земельних ділянок у випадках, коли відсутні матеріали встановлення їх у натурі (на місцевості) або ж існуючі межі не відповідають земельно-кадастровій документації, проводиться відповідно до вимог Земельного кодексу України з урахуванням нормативів відведення земельних ділянок.
 
59. При формуванні земельних ділянок державної та комунальної власності в разі необхідності встановлюються земельні сервітути та обмеження (обтяження) прав на земельну ділянку.
 
   При формуванні земельних ділянок державної та комунальної власності в разі необхідності встановлюються земельні сервітути та обмеження (обтяження) прав на земельну ділянку.
 
60. Стаття 12. Порядок розробки, погодження і затвердження проектів розмежування земель державної та комунальної власності
 
   Стаття 12. Порядок розробки, погодження і затвердження проектів розмежування земель державної та комунальної власності
 
61. Проекти розмежування земель державної та комунальної власності розробляються на підставі договору між замовником та розробником документації із землеустрою відповідно до завдань, які затверджуються замовником.
 
   Проекти розмежування земель державної та комунальної власності розробляються на підставі договору між замовником та розробником документації із землеустрою відповідно до завдань, які затверджуються замовником.
 
62. Особливо складні проекти можуть розроблятись у два етапи: концептуальні основи розмежування земель державної та комунальної власності та проект розмежування земель державної та комунальної власності.
 
   Особливо складні проекти можуть розроблятись у два етапи: концептуальні основи розмежування земель державної та комунальної власності та проект розмежування земель державної та комунальної власності.
 
63. Проекти розмежування земель державної та комунальної власності визначають:
 
   Проекти розмежування земель державної та комунальної власності визначають:
 
64. місце розташування і розмір земельних ділянок, які залишаються в державній власності, за категоріями земель;
 
   місце розташування і розмір земельних ділянок, які залишаються в державній власності, за категоріями земель;
 
65. місце розташування і розмір земельних ділянок комунальної власності територіальної громади за категоріями земель;
 
   місце розташування і розмір земельних ділянок комунальної власності територіальної громади за категоріями земель;
 
66. правове, організаційне і фінансове забезпечення, строки реалізації та економічну, соціальну й екологічну ефективність розмежування земель державної та комунальної власності.
 
   правове, організаційне і фінансове забезпечення, строки реалізації та економічну, соціальну й екологічну ефективність розмежування земель державної та комунальної власності.
 
67. Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування відповідно до своїх повноважень, визначених цим Законом, приймають рішення про погодження та затвердження проектів розмежування земель державної та комунальної власності.
 
   Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування відповідно до своїх повноважень, визначених цим Законом, приймають рішення про погодження та затвердження проектів розмежування земель державної та комунальної власності.
 
68. Стаття 13. Встановлення в натурі (на місцевості) меж земель державної та комунальної власності
 
   Стаття 13. Встановлення в натурі (на місцевості) меж земель державної та комунальної власності
 
69. Встановлення меж земельних ділянок державної та комунальної власності в натурі (на місцевості) здійснюється згідно із затвердженими проектами розмежування земель державної та комунальної власності із закріпленням їх межовими знаками встановленого відповідно до законодавства України зразка.
 
   Встановлення меж земельних ділянок державної та комунальної власності в натурі (на місцевості) здійснюється згідно із затвердженими проектами розмежування земель державної та комунальної власності із закріпленням їх межовими знаками встановленого відповідно до законодавства України зразка.
 
70. Стаття 14. Документ, що посвідчує право комунальної власності на землю
 
   Стаття 14. Документ, що посвідчує право комунальної власності на землю
 
71. Право комунальної власності на землю посвідчується державним актом.
 
   Право комунальної власності на землю посвідчується державним актом.
 
72. Форма державного акта встановлюється Кабінетом Міністрів України.
 
   Форма державного акта встановлюється Кабінетом Міністрів України.
 
73. Стаття 15. Фінансування робіт, пов'язаних з розмежуванням земель державної та комунальної власності
 
   Стаття 15. Фінансування робіт, пов'язаних з розмежуванням земель державної та комунальної власності
 
74. Витрати, пов'язані з розмежуванням земель державної та комунальної власності, здійснюються за рахунок коштів відповідних бюджетів.
 
   Витрати, пов'язані з розмежуванням земель державної та комунальної власності, здійснюються за рахунок коштів відповідних бюджетів.
 
75. Стаття 16. Вирішення спорів, що виникають при розмежуванні земель державної та комунальної власності
 
   Стаття 16. Вирішення спорів, що виникають при розмежуванні земель державної та комунальної власності
 
76. Спори, що виникають при розмежуванні земель державної та комунальної власності, вирішуються в судовому порядку.
 
   Спори, що виникають при розмежуванні земель державної та комунальної власності, вирішуються в судовому порядку.
 
77. Розділ Ш. ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ
 
   Розділ Ш. ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ
 
78. 1. У разі якщо межі сіл, селищ, міст не встановлені відповідно до вимог статей 174, 175 та 176 Земельного кодексу України, розмежування земель державної та комунальної власності проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування відповідно до меж, прийнятих для обліку земель у складі державного земельного кадастру.
 
   1. У разі якщо межі сіл, селищ, міст не встановлені відповідно до вимог статей 174, 175 та 176 Земельного кодексу України, розмежування земель державної та комунальної власності проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування відповідно до меж, прийнятих для обліку земель у складі державного земельного кадастру.
 
79. 2. Після встановлення та зміни меж сіл, селищ, міст у проекти розмежування земель державної та комунальної власності вносяться відповідні зміни за рішенням органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування.
 
   2. Після встановлення та зміни меж сіл, селищ, міст у проекти розмежування земель державної та комунальної власності вносяться відповідні зміни за рішенням органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування.
 
80. 3. У разі якщо межі території відповідної сільської, селищної, міської ради не встановлені відповідно до законодавства України, розмежування земель державної та комунальної власності проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування у межах їх повноважень, встановлених цим Законом, відповідно до меж, прийнятих для обліку земель у складі державного земельного кадастру.
 
   3. У разі якщо межі території відповідної сільської, селищної, міської ради не встановлені відповідно до законодавства України, розмежування земель державної та комунальної власності проводиться органами виконавчої влади та органами місцевого самоврядування у межах їх повноважень, встановлених цим Законом, відповідно до меж, прийнятих для обліку земель у складі державного земельного кадастру.
 
81. Розділ ІV. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
 
   Розділ ІV. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ
 
82. 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
 
   1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
 
83. 2. Кабінету Міністрів України:
 
   2. Кабінету Міністрів України:
 
84. у місячний строк після набрання чинності цим Законом привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом і затвердити форму державного акта на право комунальної власності на землю;
 
   у місячний строк після набрання чинності цим Законом привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом і затвердити форму державного акта на право комунальної власності на землю;
 
85. у тримісячний строк після набрання чинності цим Законом підготувати та подати на розгляд Верховної Ради України пропозиції про внесення змін до законів України, що випливають із цього Закону.
 
   у тримісячний строк після набрання чинності цим Законом підготувати та подати на розгляд Верховної Ради України пропозиції про внесення змін до законів України, що випливають із цього Закону.
 
86. 3. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим у місячний строк після набрання чинності цим Законом привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.

   3. Верховній Раді Автономної Республіки Крим, Раді міністрів Автономної Республіки Крим у місячний строк після набрання чинності цим Законом привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.