Кількість абзаців - 81 Таблиця поправок


Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законів та інших правових актів Верховної Ради України у зв'язку з прийняттям Закону України ''Про статус народного депутата України'' в новій редакції (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект ЗАКОН УКРАЇНИ Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законів та інших правових актів Верховної Ради України у зв'язку з прийняттям Закону України "Про статус народного депутата України" в новій редакції      Проект ЗАКОН УКРАЇНИ Про внесення змін та визнання такими, що втратили чинність, деяких законів та інших актів Верховної Ради України у зв'язку з прийняттям Закону України "Про статус народного депутата України"  
1. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:      Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:  
2. І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:      І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:  
3. 1. Перше речення частини третьої статті 23 Закону України "Про господарські товариства" (Відомості Верховної Ради України, 1991 р., № 49, ст. 682; 1998 р., № 18, ст. 89; 1999 р., № 26, ст. 213) після слів "не можуть бути" доповнити словами "народні депутати України".   -1- Сас С.В.
Доповнити джерело опублікування Закону України "Про господарські товариства" словами і цифрами "2003р.,.№ 30, ст..247"  
Враховано   Перше речення частини третьої статті 23 Закону України "Про господарські товариства" (Відомості Верховної Ради України, 1991 р., № 49, ст. 682; 1998 р., № 18, ст. 89; 1999 р., № 26, ст. 213; 2003 р., № 30, ст. 247) після слів "не можуть бути" доповнити словами "народні депутати України".  
4. 2. В останньому реченні частини третьої статті 5 Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей" (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 15, ст. 190) слова "посаді не нижче тієї" замінити словами "попередній або, за його згодою, на іншій, не нижчій ніж попередня, посаді".   -2- Гаврилюк В.В.
Привести у відповідність ст.5 Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей", доповнивши її абзацом першим частини 6 ст.20 Закону України "Про статус народного депутата України": "Народний депутат, який є військовослужбовцем, атестованим працівником органів Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, органів і установ виконання покарань, інших правоохоронних органів, на строк виконання депутатських повноважень прикомандировується до Верховної Ради України із залишенням на строк виконання депутатських повноважень на службі в зазначених органах і установах. Після закінчення повноважень народного депутата він направляється в установленому порядку в розпорядження відповідних органів і установ для подальшого проходження служби на попередній або, за його згодою, на іншій, не нижчій ніж попередня, посаді". Частини 4, 5, 6 ст.5 чинного закону вважати відповідно частинами 5, 6, 7.  
Враховано   2. Статтю 5 Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей" (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 15, ст. 190) після частини третьої доповнити новою частиною такого змісту: "Народний депутат України, який є військовослужбовцем, на строк виконання депутатських повноважень прикомандировується до Верховної Ради України із залишенням на строк виконання депутатських повноважень на військовій службі. Після закінчення повноважень народного депутата України він направляється в установленому порядку в розпорядження відповідного військового формування для подальшого проходження служби на попередній або, за його згодою, на іншій, не нижчій ніж попередня, посаді". У зв'язку з цим частини четверту - шосту вважати відповідно частинами п'ятою - сьомою.  
5. 3. Статтю 43 Закону України "Про пенсійне забезпечення військовослужбовців та осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ" (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 29, ст. 399; 1994 р., № 24, ст. 178; 1995 р., № 16, ст. 111; 1996 р., № 17, ст. 73; Офіційний вісник України, 2002 р., № 14, ст.710) доповнити частиною четвертою такого змісту:   -3- Сас С.В.
Назву закону, до якого пропонується внести зміни, та джерело його опублікування привести у відповідність з чинним законом. А саме: "Закон України "Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб", а слова і цифри "Офіційний вісник України, 2002 р., № 14, ст.710" - замінити словами і цифрами "2002 р., № 33, ст.236".  
Враховано   Статтю 43 Закону України "Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб" (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 29, ст. 399; 1994 р., № 24, ст. 178; 1995 р., № 16, ст. 111; 1996 р., № 17, ст. 73; 2002 р., № 33, ст. 236) доповнити частиною п'ятою такого змісту: "Військовослужбовці та атестовані працівники органів Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, органів і установ виконання покарань, інших правоохоронних органів, обрані народними депутатами України, при досягненні ними під час строку депутатських повноважень віку або вислуги років, установлених цим Законом, мають право на пенсію, що обчислюється, виходячи із заробітку працюючого народного депутата України".  
    -4- Гаврилюк В.В.
Пункт 3 Розділу 1 проекту закону викласти в такій редакції: "Ст.43 доповнити частиною п'ятою такого змісту: військовослужбовці та особи начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ, обрані народними депутатами України, при досягненні ними під час строку депутатських повноважень віку або вислуги років, встановлених Законом України "Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб" мають право на пенсію, що обчислюється, виходячи із заробітку працюючого народного депутата.  
Враховано    
6. "Пенсія військовослужбовця, якого обрано народним депутатом України, при досягненні ним під час строку його депутатських повноважень встановлених віку або вислуги років обчислюється виходячи із заробітку працюючого народного депутата в порядку, встановленому Законом України "Про статус народного депутата України".   -5- Лук'яненко Л.Г.
Доповнити ст.63 Закону України "Про пенсійне забезпечення військовослужбовців та осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ" частиною 4 такого змісту: "Перерахунок призначених пенсій військовослужбовця, якого обрано народним депутатом України, при досягненні ним під час строку його депутатських повноважень, встановлених віку або вислуги років, здійснюється з підвищенням заробітку працюючого народного депутата. Перерахунок пенсії здійснюється з суми, що складається з посадового окладу з урахуванням всіх доплат та надбавок працюючого народного депутата" (п.12 ч.6 ст.20 Закону України "Про статус народного депутата України") Ст.63 зазначеного закону має назву "Перерахунок раніше призначених пенсій", тому без внесення відповідних змін до цієї статті органи пенсійного забезпечення Збройних Сил України, інших військових формувань не матимуть правових підстав для перерахунку раніше призначених пенсій депутатам з числа військовослужбовців, які мають право на пенсію.  
Відхилено    
7. 4. У статті 5 Декрету Кабінету Міністрів України від 26 грудня 1992 року № 13-92 "Про прибутковий податок з громадян" (Відомості Верховної Ради України, 1993 р., № 10, ст. 77, № 26, ст. 281, № 34, ст. 356; 1996 р., № 9, ст. 41; 1998 р., № 30 - 31, ст. 195; 1999 р., № 4, ст. 35, № 25, ст. 211; 2000 р., № 5, ст. 34, № 20, ст. 149, № 32, ст. 254, № 43, ст. 370; 2001 р., № 2 - 3, ст. 10, № 4, ст. 17, № 31, ст. 144; Офіційний вісник України, 2002 р., № 15, ст.791, № 10, ст. 454, № 11, уточнення):   -6- Сас С.В.
У зв'язку з тим, що цей Декрет Кабінету Міністрів України втрачає чинність з 1 січня 2004 року, доцільно цей пункт вилучити.  
Враховано    
8. 1) пункт 1 доповнити підпунктом "щ" такого змісту:       
9. "щ) витрати, пов`язані з виконанням народними депутатами України їх депутатських повноважень, що відшкодовуються у розмірі місячної заробітної плати народного депутата";       
10. 2) у пункті 2 слова "відповідно до підпунктів "а" - "о", "с" - "х" та "ч", "ш" замінити словами "відповідно до підпунктів "а" - "о", "с" - "х", "ч", "ш" та "щ".       
11. 5. У пункті 5 Положення про Тимчасову депутатську комісію Верховної Ради України з питань боротьби з організованою злочинністю, корупцією і хабарництвом, затвердженого Постановою Президії Верховної Ради України від 5 січня 1993 року № 2911-ХІІ (Відомості Верховної Ради України, 1993 р., № 10, ст. 75), слово і цифри "статтею 41" замінити словом і цифрами "статтею 36".   -7- Павловський М.А.
Вилучити цей пункт, оскільки комісія завершила свою роботу по закінченні каденції Верховної Ради України.  
Враховано   У статті 80 Закону України "Про вибори народних депутатів України" (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 51-52, ст. 265; 2002 р., № 9, ст. 69) слова "нею зразка" замінити словами "Постановою Верховної Ради України зразка".  
    -8- Матвєєв В.Г.
У статті 80 Закону України "Про вибори народних депутатів України" (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., №51-52, ст. 265; 2002 р., №9, ст. 69) слова "нею зразка" замінити словами "Постановою Верховної Ради України зразка".  
Враховано    
12. 6. У Положенні про посвідчення народного депутата України і нагрудний знак "Народний депутат України", затвердженому Постановою Верховної Ради України від 3 березня 1993 року № 3038-ХІІ (Відомості Верховної Ради України, 1993 р., № 18, ст. 193):   -9- Коваль В.С.
Оскільки вибори народних депутатів здійснюються за змішаною (пропорційно-мажоритарною) системою, потребує відповідного коригування не лише Положення про посвідчення народного депутата України і нагрудний знак "Народний депутат України", а і внесення змін до самої Постанови Верховної Ради України, якою воно було затверджено. Пропоную внести зміни до пункту 4 Постанови Верховної Ради України "Про Положення про посвідчення народного депутата України" (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1993, № 18, ст.193) і викласти його в такій редакції: "Встановити, що посвідчення і нагрудний знак народного депутата України, обраного за мажоритарною системою мають номер, що відповідає номеру одномандатного виборчого округу, по якому обраний народний депутат України. Посвідчення і нагрудний знак народного депутата України, обраного за пропорційною системою у багатомандатному загальнодержавному виборчому окрузі за виборчими списками від партій (блоків), відповідає номеру, наданому такому народному депутату України Центральною виборчою комісією за результатами реєстрації обраних народних депутатів у багатомандатному загальнодержавному виборчому окрузі".  
Враховано   У Постанові Верховної Ради України від 3 березня 1993 року "Про Положення про посвідчення народного депутата України і нагрудний знак "Народний депутат України" (Відомості Верховної Ради України, 1993 р., № 18, ст.193): пункт 4 викласти в такій редакції: "4. Встановити, що посвідчення і нагрудний знак народного депутата України, обраного за мажоритарною системою, мають номери, що відповідають номеру одномандатного виборчого округу, по якому обраний народний депутат України. Номери посвідчення і нагрудного знака народного депутата України, обраного за пропорційною системою в багатомандатному загальнодержавному виборчому окрузі за виборчим списком від політичної партії (виборчого блоку політичних партій), відповідають номеру, наданому такому народному депутату України Центральною виборчою комісією за результатами реєстрації обраних народних депутатів у багатомандатному загальнодержавному виборчому окрузі";  
13. 1) в абзаці першому пункту 2 слова "визнання його повноважень Верховною Радою України" замінити словами "набуття ним депутатських повноважень";      2) у Положенні про посвідчення народного депутата України і нагрудний знак "Народний депутат України", затвердженому зазначеною Постановою: а) в абзаці першому пункту 2 слова "визнання його повноважень Верховною Радою України" замінити словами "набуття ним депутатських повноважень";  
14. 2) пункт 4 доповнити новим абзацом третім такого змісту:   -10- Павловський М.А.
Пропоную пункт 4 Положення привести у відповідність із пунктом 2 і 4 ст.9 Закону України "Про статус народного депутата України" та чинним законодавством і викласти його в такій редакції: "Нагрудним знаком народний депутат користується протягом строку здійснення своїх повноважень. Після закінчення строку повноважень народний депутат має право користуватися депутатським посвідченням у випадках, передбачених законом. У разі дострокового припинення повноважень народного депутата України у зв"язку з набранням законної сили судовим вироком щодо особи, яка обрана народним депутатом України, посвідчення і нагрудний знак народного депутата України підлягають поверненню до Верховної Ради України".  
Враховано   б) пункт 4 викласти в такій редакції: "Нагрудним знаком народний депутат України користується протягом строку здійснення своїх повноважень. Після закінчення строку повноважень народний депутат України має право користуватися депутатським посвідченням у випадках, передбачених законом. У разі дострокового припинення повноважень народного депутата України у зв'язку з набранням законної сили обвинувальним вироком щодо нього посвідчення і нагрудний знак народного депутата України підлягають поверненню до Верховної Ради України";  
15. "Після закінчення строку повноважень народний депутат України має право користуватися депутатським посвідченням у випадках, передбачених законом".       
16. У зв`язку з цим абзац третій вважати абзацом четвертим;       
17. 3) в Описі вкладки до посвідчення народного депутата України про його основні права: абзац шостий після слів "квиткові каси" доповнити словами "автовокзалів і автостанцій міжміських чи приміських сполучень", слова "місце у" замінити словами "відповідно місце в автобусі", а слово "салоні" - "бізнес-класі салону";      в) в Описі вкладки до посвідчення народного депутата України про його основні права: абзац шостий після слів "квиткові каси" доповнити словами "автовокзалів і автостанцій міжміських чи приміських сполучень", слова "місце у спальному" замінити словами "відповідно місце в автобусі, спальному", а слово "салоні" замінити словами "бізнес-класі салону";  
18. в абзаці восьмому друге речення виключити;   -11- Павловський М.А.
Зміни, що пропонуються до Опису вкладки до посвідчення народного депутата України про його основні права, необхідно доповнити наступним: "Після абзацу десятого доповнити новим абзацом такого змісту: "Народний депутат має право на безкоштовне паркування автомобілів, яким він користується, на всій території України". У зв'язку з цим абзаци одинадцятий-тринадцятий вважати відповідно абзацами дванадцятим-чотирнадцятим".  
Немає висновку   в абзаці восьмому друге речення виключити; після абзацу десятого доповнити новим абзацом такого змісту: "Народний депутат має право на безплатне паркування автомобілів, якими він користується, на всій території України". У зв'язку з цим абзаци одинадцятий - тринадцятий вважати відповідно абзацами дванадцятим - чотирнадцятим;  
19. абзаци одинадцятий та дванадцятий викласти у такій редакції:      абзаци дванадцятий та тринадцятий викласти в такій редакції:  
20. "Народний депутат України користується правом невідкладного прийому з питань депутатської діяльності керівниками та іншими посадовими особами розташованих на території України органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій, незалежно від їх підпорядкування і форм власності, громадських організацій і політичних партій.      "Народний депутат України користується правом невідкладного прийому з питань депутатської діяльності керівниками та іншими посадовими особами розташованих на території України органів державної влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ і організацій незалежно від їх підпорядкування та форм власності, громадських організацій і політичних партій.  
21. Народний депутат України діючого скликання при пред'явленні посвідчення народного депутата України користується правом безперешкодно відвідувати органи державної влади та органи місцевого самоврядування, а також правом безперешкодного доступу на всі підприємства, в установи та організації, розташовані на території України, незалежно від їх підпорядкування, форм власності, режиму секретності. Вимоги про пред'явлення чи оформлення інших документів, а також особистий огляд народного депутата, огляд та перевірка його речей забороняються, якщо інше не встановлено законом".      Народний депутат України діючого скликання при пред'явленні посвідчення народного депутата України користується правом безперешкодно відвідувати органи державної влади та органи місцевого самоврядування, а також правом безперешкодного доступу на всі підприємства, в установи та організації, розташовані на території України, незалежно від їх підпорядкування, форм власності, режиму секретності. Вимоги про пред'явлення чи оформлення інших документів, а також особистий огляд народного депутата, огляд та перевірка його речей забороняються, якщо інше не встановлено законом".  
22. 7. У Постанові Верховної Ради України від 11 липня 1995 року № 286/95-ВР "Про затвердження Положення про порядок надання народним депутатам України службових жилих приміщень і користування ними":      6. У Постанові Верховної Ради України від 11 липня 1995 року "Про затвердження Положення про порядок надання народним депутатам України службових жилих приміщень і користування ними":  
23. 1) слова і цифри "Відповідно до статті 38 Закону України "Про статус народного депутата України" (Відомості Верховної Ради України, 1993 р., № 3, ст. 17) затвердити" замінити словом "Затвердити";      1) слова і цифри "Відповідно до статті 38 Закону України "Про статус народного депутата України" (Відомості Верховної Ради України, 1993 р., № 3, ст. 17) затвердити" замінити словом "Затвердити";  
24. 2) у Положенні, затвердженому зазначеною Постановою:      2) у Положенні про порядок надання народним депутатам України службових жилих приміщень і користування ними, затвердженому зазначеною Постановою:  
25. у пункті 1 слова "період їх роботи на постійній основі" замінити словами "строк їх повноважень";      у пункті 1 слова "період їх роботи на постійній основі" замінити словами "строк їх повноважень";  
26. пункт 5 виключити;      пункт 5 виключити;  
27. пункт 6 викласти у такій редакції:      пункт 6 викласти в такій редакції:  
28. "6. Жила площа, яку займає народний депутат України та члени його сім'ї за місцем проживання до обрання народним депутатом, бронюється на строк виконання ним депутатських повноважень";      "6. Жила площа, яку займає народний депутат України та члени його сім'ї за місцем проживання до обрання народним депутатом, бронюється на строк виконання ним депутатських повноважень";  
29. пункт 7 після слів "постійного проживання" доповнити словами "до обрання народним депутатом України";      пункт 7 після слів "постійного проживання" доповнити словами "до обрання народним депутатом України";  
30. у пункті 9 слова "на постійній основі" виключити;      у пункті 9 слова "на постійній основі" виключити;  
31. в абзаці першому пункту 10 слова "Комісії Верховної Ради України з питань Регламенту, депутатської етики та забезпечення діяльності депутатів" замінити словами "комітету Верховної Ради України, до компетенції якого входять зазначені питання", а після слів "склад сім`ї" доповнити словами "та прописку";   -12- Сас С.В.
В абзаці першому пункту 10 замінити слово "прописку" на "реєстрацію".  
Враховано   в абзаці першому пункту 10 слова "Комісії Верховної Ради України з питань Регламенту, депутатської етики та забезпечення діяльності депутатів" замінити словами "комітету Верховної Ради України, до компетенції якого входять зазначені питання", а після слів "склад сім`ї" доповнити словами "та реєстрацію";  
32. пункт 11 викласти у такій редакції:      пункт 11 викласти в такій редакції:  
33. "11. Службове жиле приміщення має бути розташоване поблизу адміністративних будинків Верховної Ради України і являти умебльовану квартиру з телефоном, відповідати встановленим санітарним і технічним вимогам та бути обладнаним побутовою технікою (додаток №1)";      "11. Службове жиле приміщення має бути розташоване поблизу адміністративних будинків Верховної Ради України і являти умебльовану квартиру з телефоном, відповідати встановленим санітарним і технічним вимогам та бути обладнаним побутовою технікою (додаток № 1)";  
34. у пункті 14:      у пункті 14:  
35. в абзаці першому слова "визнання його повноважень на підставі Постанови Верховної Ради України" замінити словами "набуття ним депутатських повноважень";      в абзаці першому слова "визнання його повноважень на підставі Постанови Верховної Ради України" замінити словами "набуття ним депутатських повноважень";  
36. абзац другий викласти у такій редакції:      абзац другий викласти в такій редакції:  
37. "Розподіл жилих приміщень для народних депутатів провадиться відкрито і гласно комітетом Верховної Ради України, до компетенції якого віднесене зазначене питання";      "Розподіл жилих приміщень для народних депутатів проводиться відкрито і гласно комітетом Верховної Ради України, до компетенції якого віднесене зазначене питання";  
38. в абзаці першому пункту 16 слова "визнання в установленому порядку його повноважень і в місячний строк після подання" замінити словами "набуття ним депутатських повноважень і протягом трьох місяців з дня подання";   -13- Сас С.В.
Зміни до абзацу першого пункту 16 Положення про порядок надання народним депутатам України службових жилих приміщень і користування ними потребують редакційного уточнення, а саме: слова "в установленому порядку" замінити словами "в установленому законом порядку", що відповідатиме тексту цього абзацу пункту 16 Положення.  
Враховано   в абзаці першому пункту 16 слова "визнання в установленому законом порядку його повноважень і в місячний строк після подання" замінити словами "набуття ним депутатських повноважень і протягом трьох місяців з дня подання";  
39. у пункті 18 слова "або документи, що їх замінюють" замінити словами "або свідоцтва про народження";   -14- Сас С.В.
Пункти 18, 19 привести у відповідність із частиною 10 ст.35 Закону України "Про статус народного депутата України" і записати в редакції: "Народному депутату особисто Управлінням справами Апарату Верховної Ради України видається відповідний ордер встановленої форми за пред'явленням паспортів (свідоцтв про народження) всіх членів сім'ї, внесених до ордера, що є єдиною підставою для вселення в надане жиле приміщення. Ордер на жиле приміщення дійсний протягом 30 днів з дня його видачі." "Ордер на жиле приміщення може бути визнано недійсним у випадках і порядку, передбачених законодавством."  
Враховано   пункт 18 викласти в такій редакції: "18. Народному депутату України особисто Управління справами Апарату Верховної Ради України видає відповідний ордер встановленої форми за пред'явленням паспортів (свідоцтв про народження) всіх членів сім'ї, внесених до ордера, що є єдиною підставою для вселення в надане жиле приміщення. Ордер на жиле приміщення дійсний протягом 30 днів з дня його видачі"; пункт 19 викласти в такій редакції: "19. Ордер на жиле приміщення може бути визнано недійсним у випадках і порядку, передбачених законодавством";  
40. у пункті 28 слово і цифру "статті 3" замінити словом і цифрою "статті 4".      у пункті 28 слово і цифру "статті 3" замінити словом і цифрою "статті 4".  
41. 8. У Постанові Верховної Ради України від 13 жовтня 1995 року № 378/95-ВР "Про затвердження Положення про консультанта депутатської групи (фракції) Верховної Ради України" (Відомості Верховної Ради України, 1995 р., № 36, ст. 280):      7. У Постанові Верховної Ради України від 13 жовтня 1995 року "Про затвердження Положення про консультанта депутатської групи (фракції) Верховної Ради України" (Відомості Верховної Ради України, 1995 р., № 36, ст. 280):  
42. 1) слова і цифри "Відповідно до статті 15 Закону України "Про статус народного депутата України" затвердити" замінити словом "Затвердити";      1) слова і цифри "Відповідно до статті 15 Закону України "Про статус народного депутата України" затвердити" замінити словом "Затвердити";  
43. 2) у частині другій статті 1.1 Положення слово "референтів-консультантів" замінити словом "помічників-консультантів".      2) у частині другій статті 1.1 Положення про консультанта депутатської групи (фракції) Верховної Ради України, затвердженого зазначеною Постановою, слова "референтів-консультантів" замінити словами "помічників-консультантів".  
44. 9. У Постанові Верховної Ради України від 13 жовтня 1995 року № 379/95-ВР "Про затвердження Положення про помічника-консультанта народного депутата України" (Відомості Верховної Ради України, 1995 р., № 37, ст. 283; 1999 р., № 18, ст. 169; 2001 р., № 30, ст. 141):      8. У Постанові Верховної Ради України від 13 жовтня 1995 року "Про затвердження Положення про помічника-консультанта народного депутата України" (Відомості Верховної Ради України, 1995 р., № 37, ст. 283; 1999 р., № 18, ст. 169; 2001 р., № 30, ст. 141):  
45. 1) слово і цифри "статті 35" замінити словом і цифрами "статті 34";      1) слово і цифри "статті 35" замінити словом і цифрами "статті 34";  
46. 2) У Положенні, затвердженому зазначеною Постановою:      2) У Положенні про помічника-консультанта народного депутата України, затвердженому зазначеною Постановою:  
47. частину другу статті 1.1 викласти у такій редакції:   -15- Гаврилюк В.В.
Ст.1.1 викласти у новій редакції: "Стаття 1.1 Правовий статус помічника-консультанта народного депутата України 1. Відповідно до частини першої статті 34 Закону України "Про статус народного депутата України" народний депутат може мати до тридцяти одного помічника - консультанта народного депутата України (далі помічник-консультант народного депутата), правовий статус і умови діяльності яких визначаються Законом України "Про статус народного депутата України", іншими законами та прийнятим відповідно до них цим Положенням. 2.Помічником-консультантом народного депутата може бути лише громадянин України, який має вищу освіту, неповну вищу освіту чи одержав середню спеціальну освіту до набрання чинності Закону України "Про освіту" (ВВР, 1991, N 34, ст.451) і вільно володіє державною мовою. 3. Помічник-консультант народного депутата працює за строковим трудовим договором на постійній основі чи за сумісництвом або на громадських засадах. 4.Помічники-консультанти народного депутата перебувають у штаті державних підприємств, установ, організацій або за заявою народного депутата прикріплюються для кадрового та фінансового обслуговування до виконавчих апаратів (комітетів) відповідного органу місцевого самоврядування, а у містах Києві та Севастополі - до секретаріатів міських рад; 5. На чотирьох помічників-консультантів народного депутата поширюється дія Закону України "Про державну службу" (3723-12), їм присвоюється не вище ніж сьомий ранг державного службовця четвертої категорії, вони прикріплюються для кадрового та фінансового обслуговування до Апарату Верховної Ради України або до виконавчих апаратів (комітетів) органів місцевого самоврядування. 6.Помічники-консультанти народного депутата, які працюють у місті Києві за строковим трудовим договором на постійній основі, але не є державними службовцями, також можуть прикріплюватися для кадрового та фінансового обслуговування до Апарату Верховної Ради України. 7. Помічник-консультант народного депутата у своїй роботі керується Конституцією України, законодавством України, а також цим Положенням."  
Враховано   статтю 1.1 викласти в такій редакції: "Стаття 1.1. Правовий статус помічника-консультанта народного депутата України 1. Відповідно до частини першої статті 34 Закону України "Про статус народного депутата України" народний депутат України може мати до тридцяти одного помічника-консультанта, правовий статус і умови діяльності яких визначаються Законом України "Про статус народного депутата України", іншими законами та прийнятим відповідно до них цим Положенням. 2. Помічником-консультантом народного депутата України може бути лише громадянин України, який має середню спеціальну чи вищу освіту і вільно володіє державною мовою. 3. Помічник-консультант народного депутата України працює за строковим трудовим договором на постійній основі чи за сумісництвом або на громадських засадах. 4. Помічники-консультанти народного депутата України перебувають у штаті державних підприємств, установ, організацій або за заявою народного депутата України прикріплюються для кадрового та фінансового обслуговування до виконавчих комітетів відповідного органу місцевого самоврядування, а у містах Києві та Севастополі - до секретаріатів міських рад. 5. На чотирьох помічників-консультантів народного депутата України поширюється дія Закону України "Про державну службу", їм присвоюється не вище ніж сьомий ранг державного службовця четвертої категорії, вони прикріплюються для кадрового та фінансового обслуговування до Апарату Верховної Ради України або до виконавчих апаратів органів місцевого самоврядування. 6. Помічники-консультанти народного депутата України, які працюють у місті Києві за строковим трудовим договором на постійній основі, але не є державними службовцями, також можуть прикріплюватися для кадрового та фінансового обслуговування до Апарату Верховної Ради України. 7. Помічник-консультант народного депутата України у своїй роботі керується Конституцією України, законодавством України, а також цим Положенням";  
48. "2. На чотирьох помічників-консультантів народного депутата України поширюється дія Закону України "Про державну службу", їм присвоюється не вище ніж сьомий ранг державного службовця четвертої категорії";       
49. у пункті 8 статті 2.1 слова "брати участь у роботі" замінити словами "бути присутнім на засіданнях місцевих органів виконавчої влади";   -16- Гаврилюк В.В.
Ст.2.1 викласти у новій редакції: "Стаття 2.1 Права помічника-консультанта народного депутата України Помічник-консультант народного депутата України має право: 1. Входити й перебувати у приміщеннях Верховної Ради України за пред'явленням посвідчення помічника-консультанта, дотримуючись встановленого порядку. 2. Доступу в приміщення центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування за посвідченням помічника-консультанта. 3. Бути присутнім на пленарних засіданнях Верховної Ради України у відведених для цього місцях. 4. Бути присутнім на засіданнях комітетів або тимчасових спеціальних чи тимчасових слідчих комісій Верховної Ради України за письмовим дорученням народного депутата та згодою голови комітету чи тимчасової спеціальної або тимчасової слідчої комісії. 5. Бути присутнім на засіданнях місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування. 6. Безоплатно користуватися в порядку, встановленому законодавством України, інформаційними базами даних та телекомунікаційними мережами Верховної Ради України та органів місцевого самоврядування. 7. На ознайомлення з актами, прийнятими Верховною Радою України, крім прийнятих на її закритих засіданнях, а також інформаційними і довідковими матеріалами, що офіційно поширюються Верховною Радою України, Президентом України, а також органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування. 8. Одержувати за письмовим зверненням народного депутата в органах виконавчої влади, органах місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах і організаціях в установленому порядку необхідні народному депутату для здійснення його депутатських повноважень документи, інформаційні та довідкові матеріали. 9. Одержувати надіслану на ім'я народного депутата поштову й телеграфну кореспонденцію, відправляти її за дорученням народного депутата. 10. Оголошувати підготовлені народним депутатом письмові пропозиції, звернення, заяви та інші документи на засіданнях місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування або подавати їх у письмовій формі. 11. За письмовим зверненням народного депутата та за згодою керівників органів державної виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ, організацій користуватись копіювально-розмножувальною та обчислювальною технікою."  
Враховано   статтю 2.1 викласти в такій редакції: "Стаття 2.1. Права помічника-консультанта народного депутата України Помічник-консультант народного депутата України має право: 1) входити й перебувати у приміщеннях Верховної Ради України за пред'явленням посвідчення помічника-консультанта, дотримуючись встановленого порядку; 2) доступу в приміщення центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування за посвідченням помічника-консультанта; 3) бути присутнім на пленарних засіданнях Верховної Ради України у відведених для цього місцях; 4) бути присутнім на засіданнях комітетів або тимчасових спеціальних чи тимчасових слідчих комісій Верховної Ради України за письмовим дорученням народного депутата України та згодою голови комітету чи тимчасової спеціальної або тимчасової слідчої комісії; 5) бути присутнім на засіданнях місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування; 6) безоплатно користуватися інформаційними базами даних, телекомунікаційними мережами Верховної Ради України та органів місцевого самоврядування в порядку, встановленому законодавством України; 7) на ознайомлення з актами, прийнятими Верховною Радою України, крім прийнятих на її закритих засіданнях, а також інформаційними і довідковими матеріалами, що офіційно поширюються Верховною Радою України, Президентом України, органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування; 8) одержувати за письмовим зверненням народного депутата України в органах виконавчої влади, органах місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на державних підприємствах, в установах і організаціях у встановленому порядку необхідні народному депутату України для здійснення його депутатських повноважень документи, інформаційні та довідкові матеріали; 9) одержувати надіслану на ім'я народного депутата України поштову й телеграфну кореспонденцію, відправляти її за дорученням народного депутата України; 10) оголошувати підготовлені народним депутатом України письмові пропозиції, звернення, заяви та інші документи на засіданнях місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування або подавати їх у письмовій формі; 11) за письмовим зверненням народного депутата України та за згодою керівників органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ, організацій користуватися копіювально-розмножувальною та обчислювальною технікою"; статтю 2.2 викласти в такій редакції: "Стаття 2.2. Обов'язки помічника-консультанта народного депутата України 1. Помічник-консультант народного депутата України зобов'язаний: 1) дотримуватися вимог Конституції України, законодавства України, а також цього Положення; 2) при виконанні своїх обов'язків не допускати дій, що можуть негативно впливати на виконання повноважень народного депутата України, утримуватися від заяв та вчинків, що компрометують народного депутата України; 3) дотримуватися високої культури спілкування з посадовими особами і громадянами, працівниками Апарату Верховної Ради України, органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій та об'єднань громадян; 4) за дорученням народного депутата України вивчати питання, необхідні народному депутату України для здійснення його депутатських повноважень, готувати по них відповідні матеріали; 5) допомагати народному депутату України в організації проведення звітів і зустрічей з виборцями, трудовими колективами підприємств, установ, організацій; 6) виконувати доручення народного депутата України у взаємовідносинах з виборцями, а також з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, засобами масової інформації, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями; 7) допомагати народному депутату України під час особистого прийому ним виборців у розгляді звернень громадян, вирішенні порушених ними питань; 8) допомагати народному депутату України в розгляді надісланих на його ім'я поштою або поданих на особистому прийомі виборцями пропозицій; 9) систематично узагальнювати звернення виборців, інформувати народного депутата України про підсумки узагальнень; 10) за дорученням народного депутата України брати участь в організації вивчення громадської думки, потреб і запитів виборців, вносити йому пропозиції щодо шляхів їх вирішення; 11) вести діловодство відповідно до вимог Інструкції з діловодства у Верховній Раді України, затвердженої відповідним Розпорядженням Голови Верховної Ради України; 12) забезпечувати схоронність документів, що надходять на ім'я народного депутата України, контролювати своєчасне надходження відповідей на депутатські звернення; 13) надавати народному депутату України організаційно-технічну та іншу необхідну допомогу при здійсненні ним депутатських повноважень. 2. На помічників-консультантів народного депутата України, які прикріплені для кадрового та фінансового обслуговування до Апарату Верховної Ради України, поширюється дія розділів ІІІ, VІ та VІІ Правил внутрішнього трудового розпорядку для працівників Апарату Верховної Ради України";  
    -17- Гаврилюк В.В.
Ст.2.2 викласти у новій редакції: " Стаття 2.2 Обов'язки помічника-консультанта народного депутата України 1. Помічник-консультант народного депутата України зобов'язаний: 1) Дотримуватись вимог Конституції України, законодавства України, а також цього Положення. 2) При виконанні своїх обов'язків не допускати дій, що можуть негативно впливати на виконання повноважень народного депутата, утримуватись від заяв та вчинків, що компрометують народного депутата. 3) Дотримуватися високої культури спілкування з посадовими особами і громадянами, працівниками Апарату Верховної Ради України, органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій та об'єднань громадян. 4) За дорученням народного депутата вивчати питання, необхідні народному депутату для здійснення його депутатських повноважень, готувати по них відповідні матеріали. 5) Допомагати народному депутату в організації проведення звітів і зустрічей з виборцями, трудовими колективами підприємств, установ, організацій. 6) Виконувати доручення народного депутата у взаємовідносинах із виборцями, а також з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, засобами масової інформації, об'єднаннями громадян, підприємствами, установами та організаціями. 7) Допомагати народному депутату під час особистого прийому ним виборців у розгляді звернень громадян, вирішенні порушених ними питань. 8) Допомагати народному депутату у розгляді надісланих на його ім'я поштою або поданих на особистому прийомі виборцями пропозицій. 9)Систематично узагальнювати звернення виборців, інформувати народного депутата про підсумки узагальнень. 10) За дорученням народного депутата брати участь у організації вивчення громадської думки, потреб і запитів виборців, вносити йому пропозиції щодо шляхів їх вирішення. 11) Вести діловодство відповідно до вимог чинної Інструкції з діловодства у Верховній Раді України, затвердженої відповідним Розпорядженням Голови Верховної Ради України. 12) Забезпечувати схоронність документів, що надходять на ім'я народного депутата, контролювати своєчасне надходження відповідей на депутатські звернення. 13) Надавати народному депутату організаційно-технічну та іншу необхідну допомогу при здійсненні ним депутатських повноважень. 2.На помічників-консультантів народного депутата, які прикріплені для кадрового та фінансового обслуговування до Апарату Верховної Ради України, поширюється дія розділів ІІІ, VІ та VІІ Правил внутрішнього трудового розпорядку для працівників Апарату Верховної Ради України.  
Немає висновку    
50. статтю 3.2 викласти в такій редакції:      статтю 3.2 викласти в такій редакції:  
51. "Стаття 3.2. Умови прийняття на роботу помічника-консультанта народного депутата України      "Стаття 3.2.Умови прийняття на роботу помічника-консультанта народного депутата України  
52. Помічник-консультант народного депутата України працює за строковим трудовим договором на постійній основі чи за сумісництвом або на громадських засадах";   -18- Гаврилюк В.В.
Доповнити запропоновану редакцію ст.3.2 наступним: "народний депутат самостійно визначає кількість помічників-консультантів, які працюють за строковим трудовим договором на постійній основі, за сумісництвом і на громадських засадах у межах загального фонду, які встановлюються йому для оплати праці помічників-консультантів Постановою Верховної Ради України".  
Враховано   1. Помічник-консультант народного депутата України працює за строковим трудовим договором на постійній основі чи за сумісництвом або на громадських засадах. 2. Народний депутат України самостійно визначає кількість помічників-консультантів, які працюють за строковим трудовим договором на постійній основі, за сумісництвом і на громадських засадах у межах загального фонду, які встановлюються йому для оплати праці помічників-консультантів постановою Верховної Ради України";  
53. у статті 3.3:      статтю 3.3 викласти в такій редакції:  
54. частину другу викласти в такій редакції:       
55. "2. Помічники-консультанти народного депутата України, які працюють в м. Києві (але не більше двох осіб) за строковим трудовим договором на постійній основі, прикріплюються для кадрового та фінансового обслуговування до Апарату Верховної Ради України.   -19- Гаврилюк В.В.
Ст.3.3 викласти у новій редакції, змінивши у назві статті слово "прийняття" на "зарахування": "Стаття 3.3 Зарахування на посаду помічника-консультанта народного депутата України 1. Зарахування на посаду помічника-консультанта народного депутата проводиться на підставі письмового подання народного депутата Керівнику Апарату Верховної Ради України чи керівнику виконавчого апарату (комітету) відповідного органу місцевого самоврядування, а у містах Києві та Севастополі - секретаріату міської ради, державного підприємства, установи та організації, в якому зазначаються: прізвище, ім'я та по батькові кандидата на посаду, зарахування на постійній основі чи за сумісництвом, строк дії трудового договору, відомості про зарахування на державну службу, ранг, який присвоюється чи вже присвоєний державному службовцю, розмір встановлюваної заробітної плати, дата зарахування. До письмового подання народного депутата додається особиста заява особи, яку приймають на цю посаду та інші документи, передбачені законодавством. Громадяни України, які вперше зараховуються на посаду помічника-консультанта народного депутата на державній службі, приймають Присягу державного службовця відповідно до вимог статті 17 Закону України "Про державну службу" (3723-12). 2. Помічник-консультант народного депутата за поданням народного депутата та за особистою заявою звільняється з попереднього місця роботи у порядку переведення, передбаченому пунктом 5 частини першої статті 36 Кодексу законів про працю України, в зазначений у його заяві і поданні народного депутата строк.  
Враховано   "Стаття 3.3. Зарахування на посаду помічника- консультанта народного депутата України 1. Зарахування на посаду помічника-консультанта народного депутата України проводиться на підставі письмового подання народного депутата України Керівнику Апарату Верховної Ради України чи керівнику виконавчого комітету відповідного органу місцевого самоврядування, а у містах Києві та Севастополі - секретаріату міської ради, державного підприємства, установи та організації, в якому зазначаються: прізвище, ім'я та по батькові кандидата на посаду, зарахування на постійній основі чи за сумісництвом, строк дії трудового договору, відомості про зарахування на державну службу, ранг, який присвоюється чи вже присвоєний державному службовцю, розмір встановлюваної заробітної плати, дата зарахування. До письмового подання народного депутата України додається особиста заява особи, яку приймають на цю посаду, та інші документи, передбачені законодавством. Громадяни України, які вперше зараховуються на посаду помічника-консультанта народного депутата України на державну службу, приймають Присягу державного службовця відповідно до вимог статті 17 Закону України "Про державну службу". 2. Помічник-консультант народного депутата України за поданням народного депутата України та за особистою заявою звільняється з попереднього місця роботи в порядку переведення, передбаченому пунктом 5 частини першої статті 36 Кодексу законів про працю України, в зазначений у його заяві і поданні народного депутата України строк";  
56. Помічники-консультанти народного депутата України перебувають у штаті державних підприємств, установ, організацій або за заявою народного депутата України прикріплюються для кадрового та фінансового обслуговування до виконавчих комітетів відповідного органу місцевого самоврядування, а у містах Києві та Севастополі до секретаріатів міських рад";       
57. у частині третій слова "за клопотанням народного депутата України" замінити словами "у зазначений в його заяві і поданні народного депутата України строк";       
58. частину третю статті 3.4 після слів "народного депутата України" доповнити словами " (крім помічників-консультантів, на яких поширюється дія Закону України "Про державну службу")";   -20- Гаврилюк В.В.
Ст.3.4 викласти у новій редакції: "Стаття 3.4 Обмеження, пов'язані з роботою на посаді помічника-консультанта народного депутата України 1. На посаді помічника-консультанта народного депутата не можуть перебувати особи, які не відповідають вимогам частини другої статті 34 Закону України "Про статус народного депутата України". 2. На посаді помічника-консультанта народного депутата за строковим трудовим договором на постійній основі чи за сумісництвом не можуть перебувати працівники Апарату Верховної Ради України та органів виконавчої влади, які перебувають на державній службі чи на службі в органах місцевого самоврядування, а також особи, яким законодавством України заборонено виконання іншої оплачуваної роботи. 3. Помічникам-консультантам народних депутатів, які зараховані на державну службу і досягли граничного віку перебування на державній службі, що становить 60 років для чоловіків та 55 років для жінок, може бути продовжено термін перебування на державній службі за поданням народного депутата Керівнику Апарату Верховної Ради України, яке погоджується ним в установленому порядку з Начальником Головного управління державної служби при Кабінеті Міністрів України.  
Враховано   статтю 3.4 викласти в такій редакції: "Стаття 3.4. Обмеження, пов'язані з роботою на посаді помічника-консультанта народного депутата України 1. На посаді помічника-консультанта народного депутата України не можуть перебувати особи, які не відповідають вимогам частини другої статті 34 Закону України "Про статус народного депутата України". 2. На посаді помічника-консультанта народного депутата України за строковим трудовим договором на постійній основі чи за сумісництвом не можуть перебувати працівники Апарату Верховної Ради України та органів виконавчої влади, які перебувають на державній службі чи на службі в органах місцевого самоврядування, а також особи, яким законодавством України заборонено виконання іншої оплачуваної роботи. 3. Помічникам-консультантам народних депутатів України, які зараховані на державну службу і досягли граничного віку перебування на державній службі, що становить 60 років для чоловіків та 55 років для жінок, може бути продовжено термін перебування на державній службі за поданням народного депутата України Керівнику Апарату Верховної Ради України, яке погоджується ним у встановленому порядку з Начальником Головного управління державної служби України";  
59. у статті 4.1:   -21- Гаврилюк В.В.
Змінити назву ст.4.1 на наступну: "Оплата праці помічника-консультанта народного депутата України".  
Враховано   статтю 4.1 викласти в такій редакції: "Стаття 4.1. Оплата праці помічника-консультанта народного депутата України  
60. у частині першій слова "щомісячного фонду оплати праці помічника-консультанта" замінити словами "загального фонду оплати праці помічників-консультантів";   -22- Гаврилюк В.В.
Ст. 4.1 викласти у новій редакції: "1. Розмір загального фонду оплати праці помічників - консультантів народного депутата встановлюється Верховною Радою України. 2. У межах загального фонду, встановленого йому для оплати праці помічників-консультантів, народний депутат самостійно : 1) визначає кількість помічників-консультантів, які працюють за строковим трудовим договором на постійній основі чи за сумісництвом; 2) здійснює розподіл місячного фонду заробітної плати помічників - консультантів, що не може бути нижчим за встановлену законом мінімальну заробітну плату; 3) надає помічникам-консультантам матеріальну допомогу для вирішення соціально-побутових питань. 3. Заробітна плата помічникам - консультантам, які перебувають на державній службі, встановлюється з урахуванням вимог статті 33 Закону України "Про державну службу".  
Враховано   1. Розмір загального фонду оплати праці помічників-консультантів народного депутата України встановлюється Верховною Радою України. 2. У межах загального фонду, встановленого йому для оплати праці помічників-консультантів, народний депутат України самостійно: 1) визначає кількість помічників-консультантів, які працюють за строковим трудовим договором на постійній основі чи за сумісництвом або на громадських засадах; 2) здійснює розподіл місячного фонду заробітної плати помічників-консультантів, що не може бути нижчим за встановлену законом мінімальну заробітну плату; 3) надає помічникам-консультантам матеріальну допомогу для вирішення соціально-побутових питань. 3. Заробітна плата помічникам-консультантам, які перебувають на державній службі, встановлюється з урахуванням вимог статті 33 Закону України "Про державну службу";  
61. у частині другій слова "встановлює розмір оплати їх праці (доплату до основного заробітку)" замінити словами "здійснює розподіл місячного фонду заробітної плати";       
62. частину першу статті 4.2 викласти у такій редакції:   -23- Гаврилюк В.В.
Ст.4.2 викласти у новій редакції: "Статтю 4.2 Організація праці помічника-консультанта народного депутата України 1.Помічнику-консультанту народного депутата, який прикріплений для кадрового та фінансового обслуговування до Апарату Верховної Ради України, надається одне постійне робоче місце у службовому кабінеті народного депутата. 2. Помічникам-консультантам народного депутата, не зазначеним у пункті першому цієї статті, постійне робоче місце надається у порядку, передбаченому частиною п'ятою статті 28 Закону України "Про статус народного депутата України".  
Враховано   статтю 4.2 викласти в такій редакції: "Стаття 4.2. Організація праці помічника-консультанта народного депутата України 1. Помічнику-консультанту народного депутата України, який прикріплений для кадрового та фінансового обслуговування до Апарату Верховної Ради України, надається одне постійне робоче місце у службовому кабінеті народного депутата України. 2. Помічникам-консультантам народного депутата України, не зазначеним у частині першій цієї статті, постійне робоче місце надається в порядку, передбаченому частиною п'ятою статті 28 Закону України "Про статус народного депутата України";  
63. "1. Помічнику-консультанту народного депутата України надається постійне робоче місце, яке розташовується в окремому технічно обладнаному службовому приміщенні, що було надано народному депутату України відповідно до закону";   -24- Гаврилюк В.В.
Ст.4.4 викласти у новій редакції: "Стаття 4.4 Відпустка помічника-консультанта народного депутата України 1.Помічнику-консультанту народного депутата , який працює за строковим трудовим договором на постійній основі, надається щорічна основна оплачувана відпустка тривалістю 30 календарних днів, якщо законодавством не передбачено інше. 2. Помічнику-консультанту народного депутата, що перебуває на державній службі, надається допомога на оздоровлення в порядку та розмірах, встановлених Законом України "Про державну службу", в межах загального фонду оплати праці помічників-консультантів народного депутата. 3. За наявності підстав, помічнику-консультанту народного депутата, який працює за строковим трудовим договором на постійній основі, надаються інші додаткові відпустки, передбачені законодавством відповідно до статті 4 Закону України "Про відпустки". 4. Відпустка помічникам-консультантам народного депутата надається, як правило, у період відпустки народного депутата. 5. Помічник-консультант народного депутата на початку кожного календарного року попередньо погоджує з народним депутатом дату своєї основної та додаткової відпусток, про що повідомляє керівника Апарату Верховної Ради України або виконавчого комітету відповідного органу місцевого самоврядування, а у містах Києві та Севастополі - секретаріату міської ради, до яких він прикріплений за заявою народного депутата для кадрового та фінансового обслуговування, чи керівника державного підприємства, установи, організації, у штаті яких він перебуває 6.Відпустка помічнику-консультанту народного депутата надається на підставі його письмової заяви, погодженої з народним депутатом, за розпорядженням керівника Апарату Верховної Ради України, керівника виконавчого апарату (комітету) відповідного органу місцевого самоврядування, а у містах Києві та Севастополі - секретаріату міської ради або керівника державного підприємства, установи, організації, до яких вони прикріплюються для кадрового та фінансового обслуговування або у штаті яких вони перебувають.  
Враховано   статтю 4.4 викласти в такій редакції: "Стаття 4.4. Відпустка помічника-консультанта народного депутата України 1. Помічнику-консультанту народного депутата України, який працює за строковим трудовим договором на постійній основі, надається щорічна основна оплачувана відпустка тривалістю 30 календарних днів, якщо законодавством не передбачено інше. 2. Помічнику-консультанту народного депутата України, що перебуває на державній службі, надається допомога на оздоровлення в порядку та розмірах, установлених Законом України "Про державну службу", в межах загального фонду оплати праці помічників-консультантів народного депутата України. 3. За наявності підстав помічнику-консультанту народного депутата України, який працює за строковим трудовим договором на постійній основі, надаються додаткові відпустки, передбачені статтею 4 Закону України "Про відпустки". 4.Відпустка помічникам-консультантам народного депутата України надається, як правило, у період відпустки народного депутата України. 5. Помічник-консультант народного депутата України на початку кожного календарного року попередньо погоджує з народним депутатом України дату своєї основної та додаткової відпусток, про що повідомляє керівника Апарату Верховної Ради України або керівника виконавчого комітету відповідного органу місцевого самоврядування, а у містах Києві та Севастополі - секретаріату міської ради, до яких він прикріплений за заявою народного депутата України для кадрового та фінансового обслуговування, чи керівника державного підприємства, установи, організації, у штаті яких він перебуває. 6. Відпустка помічнику-консультанту народного депутата України надається на підставі його письмової заяви, погодженої з народним депутатом України, за розпорядженням керівника Апарату Верховної Ради України, керівника виконавчого комітету (апарату) відповідного органу місцевого самоврядування, а у містах Києві та Севастополі - секретаріату міської ради, до якого прикріплений помічник-консультант народного депутата України для кадрового та фінансового обслуговування, чи керівника державного підприємства, установи, організації, у штаті яких він перебуває"; статтю 4.5 викласти в такій редакції: "Стаття 4.5. Припинення роботи на посаді помічника- консультанта народного депутата України 1. Крім загальних підстав, передбачених Кодексом законів про працю України та Законом України "Про державну службу", помічник-консультант народного депутата України може бути звільнений: 1) за письмовим поданням народного депутата України Керівнику Апарату Верховної Ради України, керівнику виконавчого комітету (апарату) відповідного органу місцевого самоврядування, а у містах Києві та Севастополі - секретаріату міської ради, до якого прикріплений помічник-консультант для кадрового та фінансового обслуговування, чи керівнику державного підприємства, установи чи організації, у штаті яких він перебуває; 2) у разі припинення повноважень народного депутата України - з дати їх припинення. 2. Для звільнення помічника-консультанта народного депутата України не потрібно погодження з виборним органом первинної профспілкової організації (профспілковим представником) Апарату Верховної Ради України, виконавчого комітету (апарату) відповідного органу місцевого самоврядування, а у містах Києві та Севастополі - секретаріату міської ради, до якого прикріплений помічник-консультант народного депутата України для кадрового та фінансового обслуговування, чи державного підприємства, установи, організації, у штаті яких він перебуває";  
    -25- Гаврилюк В.В.
Ст.4.5 викласти у новій редакції: "Стаття 4.5 Припинення роботи на посаді помічника-консультанта народного депутата України 1. Крім загальних підстав, передбачених Кодексом законів про працю України та Законом України "Про державну службу", помічник-консультант народного депутата може бути звільнений: - за письмовим поданням народного депутата Керівнику Апарату Верховної Ради України, керівнику виконавчого комітету (апарату) відповідного органу місцевого самоврядування, а у містах Києві та Севастополі - секретаріату міської ради, до якого прикріплений помічник -консультант для кадрового та фінансового обслуговування чи перебуває у штаті державного підприємства, установи чи організації; - у разі припинення повноважень народного депутата - із дати їх припинення. 2. Для звільнення помічника-консультанта народного депутата не потрібно погодження з профспілковим комітетом Апарату Верховної Ради України, виконавчого апарату (комітету) відповідного органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, до якого прикріплений помічник-консультант народного депутата для кадрового та фінансового обслуговування чи у штаті якого перебуває".  
Враховано    
64. частини першу, другу і третю статті 4.6 викласти в такій редакції:      частини першу, другу і третю статті 4.6 викласти в такій редакції:  
65. "1. Помічнику-консультанту народного депутата України, звільненому у зв'язку із закінченням строку повноважень народного депутата України, надається попередня або рівноцінна робота (посада), якщо до прийняття на роботу помічником-консультантом він працював в органах державної влади або в органах місцевого самоврядування.      "1. Помічнику-консультанту народного депутата України, звільненому у зв'язку із закінченням строку повноважень народного депутата України, надається попередня або рівноцінна робота (посада), якщо до прийняття на роботу помічником-консультантом він працював в органах державної влади або в органах місцевого самоврядування.  
66. 2. У випадку звільнення помічника-консультанта народного депутата України на підставі дострокового припинення повноважень народного депутата України відповідно до частини третьої статті 5 Закону України "Про статус народного депутата України" помічнику-консультанту народного депутата України, який працює за строковим трудовим договором на постійній основі, виплачується одноразова грошова допомога у розмірі його тримісячної заробітної плати за рахунок бюджетних призначень на забезпечення діяльності Верховної Ради України.      2. У разі звільнення помічника-консультанта народного депутата України на підставі дострокового припинення повноважень народного депутата України відповідно до частини третьої статті 5 Закону України "Про статус народного депутата України" помічнику-консультанту народного депутата України, який працює за строковим трудовим договором на постійній основі, виплачується одноразова грошова допомога в розмірі його тримісячної заробітної плати за рахунок бюджетних призначень на забезпечення діяльності Верховної Ради України.  
67. 3. Період перебування на посаді помічника-консультанта народного депутата України за строковим трудовим договором на постійній основі зараховується до трудового стажу за спеціальністю такого помічника-консультанта";   -26- Гаврилюк В.В.
У ст.4.7 пункти 1, 2 викласти у новій редакції, пункти 2, 3, 4, 5 вважати відповідно пунктами 3, 4, 5, 6: 1. Канцелярські, поштові, телеграфні й телефонні витрати помічника-консультанта народного депутата, пов'язані з виконанням покладених на нього обов'язків, оплачуються безпосередньо народним депутатом за рахунок коштів, передбачених на виконання депутатських повноважень. 2. Сумарні витрати на відрядження помічників-консультантів народного депутата встановлюються щорічно у Кошторисі витрат на забезпечення діяльності Верховної Ради України.  
Враховано   3. Період перебування на посаді помічника-консультанта народного депутата України за строковим трудовим договором на постійній основі зараховується до трудового стажу за спеціальністю такого помічника-консультанта"; у статті 4.7: частину першу викласти в такій редакції: "1. Канцелярські, поштові, телеграфні й телефонні витрати помічника-консультанта народного депутата України, пов'язані з виконанням покладених на нього обов'язків, оплачуються безпосередньо народним депутатом України за рахунок коштів, передбачених на виконання депутатських повноважень"; після частини першої доповнити новою частиною такого змісту: "2. Сумарні витрати на відрядження помічників-консультантів народного депутата України встановлюються щорічно в Кошторисі витрат на забезпечення діяльності Верховної Ради України". У зв'язку з цим частини другу - п'яту вважати відповідно частинами третьою - шостою;  
68. статтю 5.1 виключити;      статтю 5.1 виключити;  
69. статтю 5.2 викласти у такій редакції:      статтю 5.2 викласти в такій редакції:  
70. "Стаття 5.2. Обов`язковість повідомлення народного депутата України      "Стаття 5.2. Обов`язковість повідомлення народного депутата України  
71. У разі затримання, арешту, притягнення помічника-консультанта народного депутата України до кримінальної відповідальності правоохоронні органи зобов'язані невідкладно повідомити про це народного депутата України";   -27- Гаврилюк В.В.
У назві ст.5.3 вилучити слово "видача".  
Враховано   У разі затримання, арешту, притягнення помічника-консультанта народного депутата України до кримінальної відповідальності правоохоронні органи зобов'язані невідкладно повідомити про це народного депутата України"; статтю 5. 3 викласти в такій редакції: "Стаття 5.3. Посвідчення помічника-консультанта народного депутата України 1. Помічник-консультант народного депутата України має посвідчення, що підтверджує його особу та повноваження, та використовує його у випадках, передбачених законодавством. 2. Посвідчення помічника-консультанта народного депутата України видається Апаратом Верховної Ради України за письмовим поданням народного депутата України. 3. У разі звільнення помічника-консультанта народного депутата України з посади його посвідчення вважається недійсним і він зобов'язаний повернути його до Апарату Верховної Ради України. 4. Опис посвідчення помічника-консультанта народного депутата України затверджується розпорядженням Голови Верховної Ради України"; статтю 5.4 виключити;  
    -28- Гаврилюк В.В.
Ст. 5. 3 викласти в новій редакції: "1. Помічник-консультант народного депутата має посвідчення, що підтверджує його особу та повноваження, та використовує його у випадках, передбачених законодавством. 2. Посвідчення помічника-консультанта народного депутата видається Апаратом Верховної Ради України за письмовим поданням народного депутата. 3. У разі звільнення помічника консультанта народного депутата з посади його посвідчення вважається недійсним і він зобов'язаний повернути його до Апарату Верховної Ради України. 4. Опис посвідчення помічника-консультанта народного депутата затверджується розпорядженням Голови Верховної Ради України.  
Враховано    
    -29- Гаврилюк В.В.
Статтю 5.4 вилучити, як таку, що не відповідає опису посвідчення помічника-консультанта народного депутата, а з іншого боку - встановлення опису посвідчення Постановою Верховної Ради України є недоцільним.  
Враховано    
72. у тексті Положення слово "Секретаріат" в усіх відмінках замінити словом "Апарат" у відповідному відмінку.      у тексті Положення слово "Секретаріат" у всіх відмінках замінити словом "Апарат" у відповідному відмінку.  
73. 10. Частину четверту статті 27 Закону України "Про державну таємницю" (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., № 49, ст. 428) після слів "Голові Служби безпеки України" доповнити словами "народним депутатам України".      9. Частину четверту статті 27 Закону України "Про державну таємницю" (Відомості Верховної Ради України, 1999 р., № 49, ст. 428) після слів "Голові Служби безпеки України" доповнити словами "народним депутатам України".  
74. ІІ. Визнати такими, що втратили чинність:      ІІ. Визнати такими, що втратили чинність:  
75. Постанову Президії Верховної Ради Української РСР від 21 грудня 1990 року № 571-ХІІ "Про Положення про референтів-консультантів народного депутата Української РСР" (Відомості Верховної Ради УРСР, 1991 р., № 3, ст. 10).      Постанову Президії Верховної Ради Української РСР від 21 грудня 1990 року "Про Положення про референтів-консультантів народного депутата Української РСР" (Відомості Верховної Ради УРСР, 1991 р., № 3, ст. 10);  
76. Постанову Верховної Ради України від 28 січня 1994 року № 3895-ХІІ "Про тлумачення частини четвертої статті 27 Закону України "Про статус народного депутата України" (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 20, ст. 122).      Постанову Верховної Ради України від 28 січня 1994 року "Про тлумачення частини четвертої статті 27 Закону України "Про статус народного депутата України" (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 20, ст. 122);  
77. Постанову Президії Верховної Ради України від 21 листопада 1994 року № 221/94-ПВ "Про референтів-консультантів народних депутатів України у місті Києві".      Постанову Президії Верховної Ради України від 21 листопада 1994 року "Про референтів-консультантів народних депутатів України у місті Києві";  
78. Постанову Президії Верховної Ради України від 9 грудня 1994 року № 268/94 "Про внесення змін до пункту 1 Постанови Президії Верховної Ради України "Про референтів-консультантів народних депутатів України у місті Києві".      Постанову Президії Верховної Ради України від 9 грудня 1994 року "Про внесення змін до пункту 1 Постанови Президії Верховної Ради України "Про референтів-консультантів народних депутатів України у місті Києві";  
79. Постанову Верховної Ради України від 4 червня 1999 року № 729-ХІV "Про врегулювання правового режиму житла, що надається народним депутатам України".      Постанову Верховної Ради України від 4 червня 1999 року "Про врегулювання правового режиму житла, що надається народним депутатам України".  
80. ІІІ. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.      ІІІ. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.