Кількість абзаців - 154 Таблиця поправок


Про державні цільові програми (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект      Проект  
1. ЗАКОН УКРАЇНИ      ЗАКОН УКРАЇНИ  
2. Про державні цільові програми   -1- Ширко Ю.В.
Назву Закону викласти в наступній редакції: "Про державні та місцеві цільові програми"  
Відхилено   Про державні цільові програми  
3. Цей Закон визначає засади розроблення, затвердження та виконання державних цільових програм.   -2- Ширко Ю.В.
Преамбулу Закону викласти в наступній редакції: "Цей Закон визначає засади розроблення, затвердження та виконання державних та місцевих цільових програм."  
Відхилено   Цей Закон визначає засади розроблення, затвердження та виконання державних цільових програм.  
4. Розділ І      Розділ І  
5. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ      ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ  
6. Стаття 1. Визначення та види державних цільових програм   -3- Ширко Ю.В.
Назву статті 1 викласти у наступній редакції: "Стаття 1. Визначення та види державних та місцевих цільових програм"  
Відхилено   Стаття 1. Визначення та види державних цільових програм  
7. Державна цільова програма - це комплекс взаємопов'язаних завдань і заходів, які спрямовані на розв'язання найважливіших проблем розвитку держави, окремих галузей економіки або адміністративно-територіальних одиниць, здійснюються з використанням коштів державного бюджету та узгоджені за строками виконання, складом виконавців, ресурсним забезпеченням.   -4- Беспалий Б.Я.
В частині першій статті 1 текст "державного бюджету" замінити текстом "Державного бюджету України".  
Враховано   Державна цільова програма - це комплекс взаємопов'язаних завдань і заходів, які спрямовані на розв'язання найважливіших проблем розвитку держави, окремих галузей економіки або адміністративно-територіальних одиниць, здійснюються з використанням коштів Державного бюджету України та узгоджені за строками виконання, складом виконавців, ресурсним забезпеченням.  
8. Державні цільові програми поділяються на:      Державні цільові програми поділяються на:  
9. загальнодержавні програми, які спрямовані на розв'язання найважливіших комплексних загальнодержавних проблем;   -5- Руденко Г.Б.
У статті 1: абзац 2 частини другої викласти в такій редакції: "передбачені Конституцією України загальнодержавні програми, якими визначаються напрями економічного, науково-технічного, соціального, національно-культурного розвитку, охорони та відтворення довкілля; і які спрямовані на розв'язання найважливіших комплексних загальнодержавних проблем;" абзац 3 частини другої викласти в такій редакції: "державні програми, метою яких є розв'язання проблем розвитку окремих галузей економіки і суспільства; територіальні програми, метою яких є розв'язання окремих проблем розвитку економіки і суспільства адміністративно-територіальних одиниць; галузеві програми, метою яких є розв'язання окремих соціальних та економічних проблем розвитку відповідної галузі економіки".  
Відхилено   загальнодержавні програми економічного, науково-технічного, соціального, національно-культурного розвитку, охорони довкілля (далі - загальнодержавні програми) - це програми, які охоплюють всю територію держави або значну кількість її реґіонів, мають довгостроковий період виконання і здійснюються центральними та місцевими органами виконавчої влади;  
    -6- Буждиган П.П.
абзац 1 частини другої статті 1 викласти в наступній редакції: загальнодержавні програми економічного, науково-технічного, соціального, національно-культурного розвитку, охорони довкілля (далі - загальнодержавні програми) - це програми які охоплюють всю територію держави, або значну кількість її регіонів, мають довгостроковий період виконання і здійснюються системою центральних та місцевих органів виконавчої влади.  
Враховано    
10. інші програми, метою яких є розв'язання окремих проблем розвитку економіки і суспільства, а також проблем розвитку окремих галузей економіки та адміністративно-територіальних одиниць, що потребує державної підтримки.   -7- Ширко Ю.В.
У статті 1; абзац другий частини другої після слів "інші" доповнити словами "державні цільові" ; доповнити статтю частиною третьою в наступній редакції: "Місцева цільова програма - це комплекс взаємопов'язаних завдань і заходів, які спрямовані на розв'язання найважливіших місцевих проблем, здійснюються з використанням коштів місцевого бюджету та узгоджені за строками виконання, складом виконавців, ресурсним забезпеченням".  
Відхилено   інші програми, метою яких є розв'язання окремих проблем розвитку економіки і суспільства, а також проблем розвитку окремих галузей економіки та адміністративно-територіальних одиниць, що потребують державної підтримки.  
11. Стаття 2. Мета і основні умови розроблення державних цільових програм   -8- Ширко Ю.В.
У статті 2: Назву статті викласти в наступній резагальнодержавні програми економічного, науково-технічного, соціального, національно-культурного розвитку, охорони довкілля (далі - загальнодержавні програми) - це програми які охоплюють всю територію держави, або значну кількість її регіонів, мають довгостроковий період виконання і здійснюються системою центральних та місцевих органів виконавчої влади.дакції: "Стаття 2. Мета і основні умови розроблення державних та місцевих цільових програм"; частину першу після слів "державних" доповнити словами "та місцевих"; абзаци 1 та 2 частини другої викласти в наступній редакції: "Державні цільові та місцеві програми розробляються за сукупності таких умов : існування проблеми, розв'язання якої неможливе засобами територіального чи галузевого управління і потребує державної чи місцевої підтримки, координації діяльності центральних і місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій;"  
Відхилено   Стаття 2. Мета і основні умови розроблення державних цільових програм  
12. Метою розроблення державних цільових програм є сприяння реалізації державної політики на пріоритетних напрямах розвитку держави, окремих галузей економіки та адміністративно-територіальних одиниць; забезпечення концентрації фінансових, матеріально-технічних, інших ресурсів, виробничого та науково-технічного потенціалу, а також координації діяльності центральних і місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій для розв'язання найважливіших проблем.   -9- Руденко Г.Б.
В статті 2 після слів "адміністративно-територіальних одиниць;" доповнити реченням такого змісту: "реалізація положень затверджених концепцій розвитку держави, окремих галузей економіки та адміністративно територіальних одиниць"; далі за текстом  
Відхилено   Метою розроблення державних цільових програм є сприяння реалізації державної політики на пріоритетних напрямах розвитку держави, окремих галузей економіки та адміністративно-територіальних одиниць; забезпечення концентрації фінансових, матеріально-технічних, інших ресурсів, виробничого та науково-технічного потенціалу, а також координації діяльності центральних і місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій для розв'язання найважливіших проблем.  
13. Державна цільова програма розробляється за сукупності таких умов:      Державна цільова програма розробляється за сукупності таких умов:  
14. існування проблеми, розв'язання якої неможливе засобами територіального чи галузевого управління і потребує державної підтримки, координації діяльності центральних і місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування;      існування проблеми, розв'язання якої неможливе засобами територіального чи галузевого управління та потребує державної підтримки, координації діяльності центральних і місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування;  
15. відповідність мети програми пріоритетним напрямам державної політики;      відповідності мети програми пріоритетним напрямам державної політики;  
16. необхідність забезпечення міжгалузевих і міжрегіональних зв'язків технологічно пов'язаних галузей та виробництв;      необхідності забезпечення міжгалузевих і міжрегіональних зв'язків технологічно пов'язаних галузей та виробництв;  
17. наявність реальної можливості ресурсного забезпечення виконання програми.      наявності реальної можливості ресурсного забезпечення виконання програми.  
18. Стаття 3. Класифікація державних цільових програм   -10- Ширко Ю.В.
У статті 3: Назву статті викласти в наступній редакції: "Стаття 3. Класифікація державних та місцевих цільових програм"; в абзацах 1 та 10 (останньому) після слів "державні" доповнити словами "та місцеві".  
Відхилено   Стаття 3. Класифікація державних цільових програм  
19. За своєю спрямованістю державні цільові програми поділяються на:      За своєю спрямованістю державні цільові програми поділяються на:  
20. економічні, спрямовані на розв'язання комплексних галузевих і міжгалузевих проблем виробництва, підвищення його ефективності та якісних характеристик, забезпечення ресурсозбереження, створення нових виробництв, розвиток виробничої кооперації;      економічні, що спрямовані на розв'язання комплексних галузевих і міжгалузевих проблем виробництва, підвищення його ефективності та якісних характеристик, забезпечення ресурсозбереження, створення нових виробництв, розвиток виробничої кооперації;  
21. наукові, метою яких є забезпечення виконання фундаментальних досліджень у галузі природничих, суспільних і технічних наук;      наукові, метою яких є забезпечення виконання фундаментальних досліджень у галузі природничих, суспільних і технічних наук;  
22. науково-технічні, що розробляються для розв'язання найважливіших науково-технічних проблем, створення принципово нових технологій, засобів виробництва, матеріалів, іншої наукоємної та конкурентоспроможної продукції;      науково-технічні, що розробляються для розв'язання найважливіших науково-технічних проблем, створення принципово нових технологій, засобів виробництва, матеріалів, іншої наукоємної та конкурентоспроможної продукції;  
23. соціальні, що передбачають розв'язання проблем підвищення рівня та якості життя, посилення соціального захисту населення, поліпшення умов праці, розвиток охорони здоров'я та освіти;   -11- Добкін М.М.
Абзац 5 статті 3 викласти в наступній редакції: "соціальні, що передбачають розв'язання проблем підвищення рівня та якості життя, проблем безробіття, посилення соціального захисту населення, поліпшення умов праці, розвиток охорони здоров'я та освіти;  
Враховано   соціальні, що передбачають розв'язання проблем підвищення рівня та якості життя, проблем безробіття, посилення соціального захисту населення, поліпшення умов праці, розвиток охорони здоров'я та освіти;  
24. національно-культурні, спрямовані на розв'язання проблем національно-культурного розвитку, збереження національно-культурної спадщини, задоволення інтелектуальних та духовних потреб людини;      національно-культурні, спрямовані на розв'язання проблем національно-культурного розвитку, збереження національно-культурної спадщини, задоволення інтелектуальних та духовних потреб людини;  
25. екологічні, метою яких є здійснення загальнодержавних природоохоронних заходів, запобігання катастрофам екологічного характеру та ліквідація їх наслідків;      екологічні, метою яких є здійснення загальнодержавних природоохоронних заходів, запобігання катастрофам екологічного характеру та ліквідація їх наслідків;  
26. оборонні, що розробляються з метою посилення обороноздатності держави;      оборонні, що розробляються з метою посилення обороноздатності держави;  
27. правоохоронні, спрямовані на забезпечення правоохоронної діяльності, боротьби із злочинністю та державної безпеки.      правоохоронні, спрямовані на забезпечення правоохоронної діяльності, боротьби із злочинністю та державної безпеки.  
28. Державні цільові програми можуть бути спрямовані на розв'язання інших проблем.   -12- Волков О.М.
Частину другу статті 3 доповнити словами "у тому числі проблем регіонального розвитку".  
Враховано   Державні цільові програми можуть бути спрямовані на розв'язання інших проблем, у тому числі реґіонального розвитку, що мають державне значення.  
29. Стаття 4. Державні цільові програми в системі планування та прогнозування економічного і соціального розвитку України   -13- Ширко Ю.В.
У статті 4: назву статті викласти в наступній редакції: "Стаття 4. Державні та місцеві цільові програми в системі планування та прогнозування економічного і соціального розвитку України, Автономної Республіки Крим, областей, районів, міст, селищ, сіл"; частину першу після слів "державних" доповнити словами "та місцевих" ; абзац другий частини першої після слів "на відповідний рік" доповнити словами "та відповідних місцевих програм"; абзац третій частини першої після слів "Державного бюджету України" доповнити словами "та місцевих бюджетів"; після слів "Міністерством фінансів України," доповнити словами "місцевими фінансовими органами"; після слів "до пропозицій проекту Державного бюджету України" доповнити словами "та місцевих бюджетів".  
Відхилено   Стаття 4. Державні цільові програми в системі планування та прогнозування економічного і соціального розвитку України  
30. Заходи, завдання та показники державних цільових програм:      Заходи, завдання та показники державних цільових програм:  
31. включаються до відповідних розділів Державної програми економічного і соціального розвитку України на відповідний рік;      включаються до відповідних розділів Державної програми економічного і соціального розвитку України на відповідний рік;  
32. враховуються під час складання проекту Державного бюджету України на відповідний рік шляхом визначення головними розпорядниками бюджетних коштів обсягів видатків на їх реалізацію у складі бюджетних програм та включення Міністерством фінансів України відповідних бюджетних запитів до пропозицій проекту Державного бюджету України.   -14- Руденко Г.Б.
В статті 4 після абзацу 3 доповнити новим абзацом такого змісту: "заходи, завдання та показники загальнодержавних програм враховуються під час складання проекту Державного бюджету України на відповідний рік шляхом виділення Кабінетом Міністрів України бюджетних коштів у обсягах затверджених Верховною Радою України щодо відповідної загальнодержавної програми".  
Відхилено   враховуються під час складення проекту Державного бюджету України на відповідний рік шляхом визначення головними розпорядниками бюджетних коштів обсягів видатків на їх реалізацію у складі бюджетних програм та включення центральним органом виконавчої влади з питань фінансів відповідних бюджетних запитів до пропозицій проекту Державного бюджету України.  
33. Заходи, завдання та показники державних цільових програм, спрямованих на розвиток окремих адміністративно-територіальних одиниць, включаються до програм економічного і соціального розвитку Автономної Республіки Крим, областей, районів, міст на відповідний рік.   -15- Ширко Ю.В.
У статті 4: частину другу після слів "показники державних" доповнити словами "та місцевих"; частину третю викласти в наступній редакції: "Переліки державних та місцевих цільових програм, які планується виконати у відповідному році з використанням коштів державного чи місцевого бюджету, подаються на розгляд Верховної Ради України, верховної Ради Автономної Республіки Крим, відповідних місцевих рад у складі проекту Державної програми економічного і соціального розвитку України, відповідних місцевих програм та разом з проектом Закону України про Державний бюджет України чи проектом рішення про місцевий бюджет на відповідний рік."  
Відхилено   Заходи, завдання та показники державних цільових програм, спрямованих на розвиток окремих адміністративно-територіальних одиниць, включаються до програм економічного і соціального розвитку Автономної Республіки Крим, областей, районів, міст на відповідний рік.  
34. Переліки державних цільових програм, які планується виконати у відповідному році з використанням коштів державного бюджету, подаються на розгляд Верховної Ради України у складі проекту Державної програми економічного і соціального розвитку України та разом з проектом Закону України про Державний бюджет України на відповідний рік.   -16- Беспалий Б.Я.
У частині третій статті 4 текст "державного бюджету "замінити текстом "Державного бюджету України".  
Враховано   Перелік державних цільових програм, які планується виконати у відповідному році з використанням коштів Державного бюджету України, подається на розгляд Верховної Ради України у складі проекту Державної програми економічного і соціального розвитку України та разом із проектом Закону України про Державний бюджет України на відповідний рік.  
    -17- Горбаль В.М.
Абзац 5 статті 4 доповнити реченням: "Кожна державна цільова програма, зазначена у переліку, повинна містити інформацію щодо мети, очікуваного економічного чи соціального ефекту від її реалізації, розмір бюджетного фінансування від часу затвердження програми."  
Відхилено    
35. Розділ ІІ      Розділ ІІ  
36. РОЗРОБЛЕННЯ ТА ВИКОНАННЯ ДЕРЖАВНИХ ЦІЛЬОВИХ ПРОГРАМ   -18- Ширко Ю.В.
Назву розділу ІІ викласти в наступній редакції: "РОЗРОБЛЕННЯ ТА ВИКОНАННЯ ДЕРЖАВНИХ ТА МІСЦЕВИХ ЦІЛЬОВИХ ПРОГРАМ"  
Відхилено   РОЗРОБЛЕННЯ ТА ВИКОНАННЯ ДЕРЖАВНИХ ЦІЛЬОВИХ ПРОГРАМ  
37. Стаття 5. Основні стадії розроблення та виконання державної цільової програми   -19- Ширко Ю.В.
У статті 5: Назву статті викласти у наступній редакції: "Стаття 5. Основні стадії розроблення та виконання державної та місцевої цільової програми"; в частині першій після слів "державної" доповнити словами "та місцевої"; в абзаці 2 частини першої вилучити слова "державної"; в абзаці третьому частини першої вилучити слова "державного".  
Відхилено   Стаття 5. Основні стадії розроблення та виконання державної цільової програми  
38. Основними стадіями розроблення та виконання державної цільової програми є:      Основними стадіями розроблення та виконання державної цільової програми є:  
39. ініціювання розроблення державної цільової програми, розроблення та громадське обговорення концепції програми;      ініціювання розроблення державної цільової програми, розроблення та громадське обговорення концепції програми;  
40. схвалення концепції програми та прийняття рішення щодо розроблення проекту програми, визначення державного замовника та строків розроблення;      схвалення концепції програми та прийняття рішення щодо розроблення проекту програми, визначення державного замовника та строків її розроблення;  
41. розроблення проекту програми - визначення заходів і завдань, що пропонуються для включення до неї, а також обсягів і джерел фінансування;      розроблення проекту програми - визначення заходів і завдань, що пропонуються для включення до неї, а також обсягів і джерел фінансування;  
42. державна експертиза проекту програми;      державна експертиза проекту програми;  
43. затвердження програми;   -20- Горбаль В.М.
Абзац 6 статті 5 перед словами "затвердження програми" доповнити словами "погодження та"  
Враховано   погодження та затвердження програми;  
44. проведення конкурсного відбору виконавців заходів і завдань програми;   -21- Руденко Г.Б.
Абзац 7 статті 5 викласти в такій редакції: "проведення конкурсного відбору виконавців заходів і завдань державних, територіальних та галузевих програм";  
Відхилено   проведення конкурсного відбору виконавців заходів і завдань програми;  
45. організація виконання заходів і завдань програми, здійснення контролю за їх виконанням;      організація виконання заходів і завдань програми, здійснення контролю за їх виконанням;  
46. підготовка та оцінка щорічних звітів про результати виконання програми, а в разі потреби проміжних звітів;      підготовка та оцінка щорічних звітів про результати виконання програми, а в разі потреби - проміжних звітів;  
47. підготовка та опублікування в офіційних друкованих виданнях заключного звіту про результати виконання програми.      підготовка та опублікування в офіційних друкованих виданнях заключного звіту про результати виконання програми.  
48. Порядок розроблення та виконання державних цільових програм затверджується Кабінетом Міністрів України.   -22- Руденко Г.Б.
абзац 11 статті 5 викласти в такій редакції: "Порядок розроблення та виконання державних, територіальних та галузевих цільових програм затверджується Кабінетом Міністрів України".  
Відхилено   Порядок розроблення та виконання державних цільових програм затверджується Кабінетом Міністрів України.  
    -23- Ширко Ю.В.
Частину другу статті 5 доповнити абзацом: "Порядок розроблення та виконання місцевих цільових програм затверджується Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласними, районними, міськими, селищними та сільськими радами."  
Відхилено    
49. Стаття 6. Ініціювання розроблення державної цільової програми   -24- Горбаль В.М.
Назву статті 6 після слів "державної цільової програми" доповнити словами "розроблення та громадське обговорення концепції програми".  
Враховано   Стаття 6. Ініціювання розроблення державної цільової програми та громадське обговорення концепції програми  
    -25- Руденко Г.Б.
Статтю 6 доповнити абзацом 1 такого змісту: "Верховна Рада України, Президент України, Національний банк України ініціюють розроблення загальнодержавних програм та їх концепцій".  
Враховано частково -редакційно   
    -26- Ширко Ю.В.
Назву статті 6 викласти у наступній редакції: "Стаття 6. Ініціювання розроблення державної та місцевої цільової програми"  
Відхилено    
50. Центральні органи виконавчої влади, Національна академія наук України, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські ради, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації ініціюють розроблення державної цільової програми, розробляють та проводять громадське обговорення концепції програми.   -27- Горбаль В.М.
Абзац 1 статті 6 перед словами "центральні органи виконавчої влади," доповнити словами "Верховна Рада України".  
Відхилено   Кабінет Міністрів України, центральні органи виконавчої влади, Національний банк України, Національна академія наук України, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські ради, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації можуть ініціювати розроблення державної цільової програми, розробляти та проводити громадське обговорення концепції програми.  
    -28- Ширко Ю.В.
Частину першу статті 6 доповнити словами: "Президент України, Верховна Рада України, комітети Верховної Ради України, Кабінет Міністрів України,"; доповнити статтю частиною другою в наступній редакції: "Верховна Рада Автономної Республіки Крим, Уряд Автономної Республіки Крим, обласні, районні, міські, селищні та сільські ради, їх органи, депутати місцевих рад, Київська та Севастопольська міські, обласні, районні державні адміністрації, їх структурні підрозділи ініціюють розроблення місцевої цільової програми, розробляють та проводять громадське обговорення концепції програми."  
Відхилено    
    -29- Руденко Г.Б.
У статті 6: абзац 1 викласти в такій редакції: Центральні органи виконавчої влади, Національна академія наук України, Верховна Рада Автономної Республіки Крим ініціюють розроблення державних та галузевих програм, а також їх концепцій; Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські ради, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації ініціюють розроблення територіальних програм, розробляють та проводять громадське обговорення їх концепцій"; після абзацу 1 доповнити новим абзацом такого змісту: "Кабінет Міністрів України за своєю ініціативою, за дорученням Верховної Ради України, Президента України, за зверненням Національного банку України розробляє проекти загальнодержавних програм. Верховна Рада України за своєю ініціативою розробляє і затверджує концепції загальнодержавних програм, або доручає їх розробку Кабінету Міністрів України".  
Відхилено    
51. Концепція державної цільової програми розробляється з метою обґрунтування необхідності розроблення державної цільової програми та визначення оптимального варіанта розв'язання проблеми.   -30- Ширко Ю.В.
У статті 6: в частинах другій та третій після слів "державної" доповнити словами "та місцевої"; в частині четвертій після слів " державних" доповнити словами "та місцевих"; частину п'яту викласти в наступній редакції: "Ініціатори розроблення державних цільових програм погоджують їх з Міністерством економіки та з питань європейської інтеграції України, Міністерством фінансів України і Міністерством праці та соціальної політики України, а у разі необхідності з іншими центральними та місцевими органами виконавчої влади та подають проекти концепцій програм Кабінетові Міністрів України відповідно до Порядку розроблення та виконання державних цільових програм. Президент України та народні депутати України в порядку встановленому законодавством України можуть подавати проекти концепцій програм безпосередньо до Верховної Ради України."; після частини п'ятої доповнити новою частиною в наступній редакції: "Ініціатори розроблення місцевих цільових програм погоджують їх з відповідними місцевими органами та подають проекти концепцій програм виконавчими органами органів місцевого самоврядування та місцевими органами державної виконавчої відповідно до Порядку розроблення та виконання державних та місцевих цільових програм. Депутати місцевих рад в порядку встановленому законодавством України можуть подавати проекти концепцій програм безпосередньо до відповідних рад."  
Відхилено   Концепція державної цільової програми розробляється з метою обґрунтування необхідності розроблення державної цільової програми та визначення оптимального варіанта розв'язання проблеми.  
52. Проект концепції державної цільової програми повинен містити:      Проект концепції державної цільової програми повинен містити:  
53. визначення проблеми, на розв'язання якої спрямована програма; аналіз причин виникнення проблеми та обґрунтування необхідності її розв'язання шляхом розроблення і виконання програми;      визначення проблеми, на розв'язання якої спрямована програма; аналіз причин виникнення проблеми та обґрунтування необхідності її розв'язання шляхом розроблення і виконання програми;  
54. визначення мети програми;      визначення мети програми;  
55. визначення, порівняльний аналіз можливих варіантів розв'язання проблеми та обґрунтування оптимального варіанта;      визначення, порівняльний аналіз можливих варіантів розв'язання проблеми та обґрунтування оптимального варіанта;  
56. визначення на основі оптимального варіанта шляхів і засобів розв'язання проблеми, строків виконання програми;      визначення на основі оптимального варіанта шляхів і засобів розв'язання проблеми, строків виконання програми;  
57. оцінку очікуваних результатів виконання програми (економічних, соціальних, екологічних тощо) та визначення її ефективності;   -31- Беспалий Б.Я.
У статті 6: у пункті 5 частини третьої текст " (економічних, соціальних, екологічних тощо)" замінити текстом "зокрема економічних, соціальних, екологічних "; у пункті 6 частини третьої текст " (фінансових, матеріально-технічних, трудових тощо)" замінити текстом "фінансових, матеріально-технічних, трудових".  
Враховано   оцінку очікуваних результатів виконання програми, зокрема економічних, соціальних, екологічних, та визначення її ефективності;  
58. оцінку ресурсів (фінансових, матеріально-технічних, трудових тощо), необхідних для виконання програми.      оцінку ресурсів фінансових, матеріально-технічних, трудових, необхідних для виконання програми.  
59. Проекти концепцій державних цільових програм публікуються в офіційних друкованих виданнях для громадського обговорення.      Проект концепції державної цільової програми публікується в офіційних засобах масової інформації для громадського обговорення.  
60. Ініціатори розроблення державних цільових програм подають погоджені з Міністерством економіки та з питань європейської інтеграції України, Міністерством фінансів України і Міністерством праці та соціальної політики України, а у разі необхідності з іншими центральними та місцевими органами виконавчої влади проекти концепцій програм Кабінетові Міністрів України відповідно до Порядку розроблення та виконання державних цільових програм.   -32- Беспалий Б.Я.
У частині п'ятій статті 6 власні назви Міністерств замінити текстом "центральний орган виконавчої влади з питань економіки, ...". Аналогічно у всьому тексті закону.  
Враховано   Ініціатор розроблення державної цільової програми подає Кабінету Міністрів України погоджений із центральними органами виконавчої влади з питань економіки та європейської інтеграції, з питань фінансів і з питань праці та соціальної політики, а в разі необхідності також з іншими центральними та місцевими органами виконавчої влади проект концепції програми.  
    -33- Руденко Г.Б.
У частині п'ятій статті 6 слова "державних цільових програм" замінити словами "державних, територіальних та галузевих"  
Відхилено    
61. У разі коли виникає потреба у розробленні та виконанні програми з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, концепція програми може не розроблятися.      У разі виникнення потреби в розробленні та виконанні державної цільової програми з метою ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій концепція програми може не розроблятися.  
62. Стаття 7. Схвалення концепцій державних цільових програм та прийняття рішення щодо розроблення проектів програм   -34- Ширко Ю.В.
Назву статті 7 викласти в наступній редакції: "Стаття 7. Схвалення концепцій та місцевих державних цільових програм та прийняття рішення щодо розроблення проектів програм"; статтю 7 викласти в наступній редакції: "Органи, правомочні, приймати проекти концепцій цільових програм, розглядають їх та приймають рішення щодо розроблення проектів програм, визначають замовників та строки розроблення. "  
Відхилено   Стаття 7. Схвалення концепції державної цільової програми та прийняття рішення щодо розроблення проекту програми  
    -35- Руденко Г.Б.
Статтю 7 доповнити абзацом 1 такого змісту: "Верховна Рада України схвалює концепції загальнодержавних програм". Слова "державних цільових програм" замінити словами "державних, територіальних та галузевих програм".  
Відхилено    
63. Кабінет Міністрів України схвалює концепції державних цільових програм та приймає рішення щодо розроблення проектів програм, визначає державних замовників та строки розроблення.      Кабінет Міністрів України розглядає концепцію державної цільової програми та у разі її схвалення приймає рішення щодо розроблення проекту програми, визначає державних замовників та строки її розроблення.  
64. Стаття 8. Державні замовники державних цільових програм   -36- Ширко Ю.В.
Назву статті 8 викласти в наступній редакції: "Стаття 8. Замовники державних та місцевих цільових програм";  
Відхилено   Стаття 8. Державний замовник державної цільової програми  
    -37- Руденко Г.Б.
Статтю доповнити абзацом 1 такого змісту: "Верховна Рада України своїми актами, Президент України своїм дорученням щодо ініціювання розробки загальнодержавної програми, визначають державного замовника по цим програмам - Кабінет Міністрів України"; В абзаці 1 слова "державних цільових програм" замінити словами "державних, територіальних та галузевих програм".  
Відхилено    
65. Державними замовниками державних цільових програм можуть бути центральні органи виконавчої влади, Національна академія наук України, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації.   -38- Ширко Ю.В.
В статті 8: в частині першій вилучити слово "Державними"; після частини першої доповнити статтю новою частиною в наступній редакції: "Замовниками місцевих цільових програм можуть бути виконавчі органи органів місцевого самоврядування, місцеві органи державної виконавчої влади, підприємства, установи, організації."  
Відхилено   Державним замовником державної цільової програми можуть бути центральні органи виконавчої влади, Національна академія наук України, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації.  
66. Державні замовники здійснюють загальне керівництво і контроль за розробленням програм та виконанням заходів і завдань.   -39- Горбаль В.М.
Абзац 2 статті 8 доповнити реченням: "Можуть самостійно здійснювати заходи і завдання програми, які належать до сфери його повноважень."  
Враховано ст. 11  Державний замовник здійснює загальне керівництво і контроль за розробленням державної цільової програми та виконання її заходів і завдань.  
    -40- Ширко Ю.В.
У статті 8: в частині другій вилучити слово "Державні"; частину третю викласти у наступній редакції: "Замовників визначає орган, правомочний приймати проекти концепцій програм."; в абзаці 1 частини четвертої вилучити слово "Державний"  
Відхилено    
67. Державних замовників визначає Кабінет Міністрів України.   -41- Горбаль В.М.
Абзац 3 статті 8 виключити.  
Враховано    
    -42- Руденко Г.Б.
Абзац 3 статті 8 викласти в такій редакції: "Державних замовників державних, територіальних та галузевих програм визначає Кабінет Міністрів України".  
Відхилено    
68. Державний замовник:      Державний замовник:  
69. несе відповідальність у встановленому порядку за своєчасне та якісне розроблення проекту державної цільової програми, її виконання, цільове використання бюджетних коштів;   -43- Беспалий Б.Я.
У пункті 1 частини четвертої статті 8 після тексту "у встановленому" доповнити словом "законодавством".  
Враховано    
    -44- Ширко Ю.В.
У статті 8: у пункті 1 частини четвертої після слів "проекту" вилучити слово "державної";  
Відхилено    
    -45- Буждиган П.П.
В статті 8: абзац 4 вилучити; в абзаці 5 друге речення вилучити.  
Враховано    
70. призначає керівника державної цільової програми, основними завданнями якого є оперативне управління та контроль за розробленням і виконанням програми. Керівником програми може бути керівний працівник державного замовника або підприємства, установи, організації, що належать до сфери управління державного замовника;   -46- Горбаль В.М.
У абзаці 6 статті 8 слова "може бути" замінити словом "призначається". Статтю 8 доповнити абзацом 7: "призначає відповідальних виконавців державної цільової програми".  
Враховано частково   призначає керівника державної цільової програми, основними завданнями якого є оперативне управління та контроль за розробленням і виконанням програми;  
    -47- Ширко Ю.В.
У пункті 2 частини четвертої статті 8 після слова "керівника" вилучити слово "державної". Після слова "працівник" вилучити слово "державного". Після слова "управління" вилучити "державного".  
Відхилено    
71. подає пропозиції щодо внесення змін до державних цільових програм, а також припинення їх виконання відповідно до Порядку розроблення та виконання державних цільових програм;   -48- Ширко Ю.В.
У пункті 3 частини четвертої статті 8 після слів " змін до" вилучити слово "державних". Після слів "виконання державних" доповнити словами "та місцевих"; у пункті 4 частини четвертої статті 8 після слів "на розгляд" змінити вислів "Кабінету Міністрів України" на "відповідним органам". Після слів "Строки подання" вилучити слово "державним".  
Відхилено   подає пропозиції щодо внесення змін до державної цільової програми, а також припинення її виконання;  
72. готує щорічний звіт про результати виконання програми та подає його на розгляд Кабінету Міністрів України з метою визначення ефективності виконання програми. Строки подання державним замовником проміжних звітів визначаються нормативно-правовим актом, яким затверджено програму;      готує щорічний звіт про результати виконання державної цільової програми та подає його на розгляд Кабінету Міністрів України з метою визначення ефективності виконання програми. Строки подання державним замовником проміжних звітів визначаються нормативно-правовим актом, яким затверджено програму;  
73. готує заключний звіт про результати виконання програми та подає його на розгляд Кабінету Міністрів України разом з узагальненим висновком про кінцеві результати виконання програми не пізніше ніж у тримісячний строк після закінчення встановленого строку виконання програми.   -49- Горбаль В.М.
У абзаці 9 статті 8 слова "разом з узагальненим висновком про кінцеві результати виконання програми не пізніше ніж у тримісячний строк після закінчення встановленого строку виконання програми" і виключити.  
Враховано   готує заключний звіт про результати виконання програми та подає його на розгляд Кабінету Міністрів України.  
    -50- Руденко Г.Б.
Абзац 9 статті 8 викласти в такій редакції: "готує заключний звіт про результати виконання програми та подає його на розгляд Верховній Раді України, Президенту України, Кабінету Міністрів України разом з узагальненим висновком про кінцеві результати виконання програми не пізніше ніж у тримісячний строк після закінчення встановленого строку виконання програми.  
Відхилено    
    -51- Ширко Ю.В.
У пункті 5 частини четвертої статті 8 після слів "на розгляд" замінити слова "Кабінету Міністрів України" на "відповідним органам".  
Відхилено    
74. Стаття 9. Розроблення проектів державних цільових програм   -52- Ширко Ю.В.
У статті 9: назву статті викласти в наступній редакції: "Стаття 9. Розроблення проектів державних та місцевих цільових програм"; в частині першій після слова "державних" доповнити словами "та місцевих"; після слова "концепцій" вилучити слово "державними"; у частині другій після слова "державної" доповнити словами "та місцевої"; у абзаці 1 частини другої після слів "відомості про" вилучити слово "державними".  
Відхилено   Стаття 9. Розроблення проекту державної цільової програми  
75. Проекти державних цільових програм розробляються на основі схвалених концепцій державними замовниками або визначеними ними відповідно до законодавства розробниками.      Проект державної цільової програми розробляється на основі схваленої концепції державним замовником або визначеним ним відповідно до законодавства розробником.  
76. Проект державної цільової програми повинен містити:   -53- Беспалий Б.Я.
У пунктах 1, 4-6 частини 2 статті 9 розкрити дужки.  
Відхилено   Проект державної цільової програми повинен містити:  
    -54- Волков О.М.
Частину другу статті 9 викласти У такій редакції: "Проект державної цільової програми повинен містити: паспорт програми - стислий виклад основних даних (назва, рішення про розроблення та затвердження програми, відомості про державного замовника та відповідальних виконавців програми, мета програми, строк виконання, обсяги та джерела фінансування); визначення мети програми; обґрунтування шляхів і засобів розв'язання проблеми, а також необхідності фінансування за рахунок Державного бюджету України; перелік заходів і завдань з визначенням виконавців, строків виконання (в цілому і поетапно), обсягів та джерел фінансування (з розбивкою за роками); розрахунок очікуваних результатів (економічних, соціальних, екологічних тощо) виконання програми, які мають бути виражені у відповідних показниках, та їх ефективності у порівнянні з альтернативними шляхами вирішення проблеми; розрахунок обсягів та визначення джерел фінансування програми, в тому числі за рахунок коштів державного бюджету (з розбивкою за роками); відомості про узгодження програми з органами місцевого самоврядування, на території яких реалізація програми стосується питань, віднесених до повноважень місцевого самоврядування; відомості про узгодження програми з державними органами охорони навколишнього середовища";  
Враховано частково - редакційно   
77. паспорт програми - стислий виклад основних даних (назва, рішення про розроблення та затвердження програми, відомості про державного замовника та відповідальних виконавців програми, мета програми, строк виконання, обсяги та джерела фінансування);   -55- Горбаль В.М.
У абзаці 3 статті 9 слова "та затвердження" і "мета програми" виключити.  
Враховано   паспорт програми - стислий виклад основних даних (назва, рішення про розроблення, відомості про державного замовника та відповідальних виконавців програми, строк виконання, обсяги та джерела фінансування);  
78. визначення мети програми;      визначення мети програми;  
79. обґрунтування шляхів і засобів розв'язання проблеми;   -56- Горбаль В.М.
Абзац 5 статті 9 виключити.  
Відхилено   обґрунтування шляхів і засобів розв'язання проблеми, а також необхідності фінансування за рахунок коштів Державного бюджету України;  
80. перелік заходів і завдань з визначенням виконавців, строків виконання, обсягів та джерел фінансування (з розбивкою за роками);   -57- Горбаль В.М.
У абзаці 6 статті 9 слова "обсягів та джерел фінансування (з розбивкою за роками)" виключити.  
Відхилено   перелік заходів і завдань з визначенням виконавців, строків виконання (в цілому і поетапно), обсягів та джерел фінансування (з розбивкою за роками);  
81. розрахунок очікуваних результатів (економічних, соціальних, екологічних тощо) виконання програми та її ефективності;      розрахунок очікуваних результатів (економічних, соціальних, екологічних тощо) виконання програми та її ефективності;  
82. розрахунок обсягів та визначення джерел фінансування програми, в тому числі за рахунок коштів державного бюджету (з розбивкою за роками).      розрахунок обсягів та визначення джерел фінансування програми, у тому числі за рахунок коштів Державного бюджету України (з розбивкою за роками).  
83. Проекти державних цільових програм підлягають обов'язковій державній експертизі відповідно до законодавства.   -58- Волков О.М.
частину третю статті 9 доповнити реченням такого змісту: "Одночасно з проектами цільових програм Кабінет Міністрів України надає експертний висновок по кожній програмі";  
Відхилено   Проект державної цільової програми підлягає обов'язковій державній експертизі, що проводиться відповідно до закону.  
    -59- Волков О.М.
Статтю 9 доповнити новою частиною такого змісту: "Проекти цільових програм, реалізація, яких пов'язана з можливістю прямого або непрямого впливу на навколишнє середовище, підлягають обов'язковій екологічній експертизі, висновок якої має бути наданий одночасно з проектами таких програм".  
Відхилено    
    -60- Добкін М.М.
Статтю 9 доповнити абзацом наступного змісту: "Перелік органів державної влади, які матимуть право проводити експертизи, визначає Кабінет Міністрів України".  
Відхилено    
84. Стаття 10. Затвердження державних цільових програм   -61- Ширко Ю.В.
Назву статтю 10 викласти у наступній редакції: "Стаття 10. Затвердження державних та місцевих цільових програм"  
Відхилено   Стаття 10. Погодження та затвердження державної цільової програми  
    -62- Горбаль В.М.
Назву статті 10 перед словами "затвердження державних" доповнити словами "Погодження та".  
Враховано    
85. Загальнодержавні програми економічного, науково-технічного, соціального, національно-культурного розвитку країни, охорони навколишнього природного середовища за поданням Кабінету Міністрів України затверджуються Верховною Радою України.   -63- Горбаль В.М.
Статтю 10 доповнити абзацом 1 у наступній редакції: "Державні цільові програми розглядаються та погоджуються Міністерством економіки та з питань європейської інтеграції України, Міністерством фінансів України, Міністерством праці та соціальної політики України, а у разі необхідності іншими центральними та місцевими органами виконавчої влади."  
Відхилено   Загальнодержавні програми економічного, науково-технічного, соціального, національно-культурного розвитку країни, охорони довкілля за поданням Кабінету Міністрів України затверджуються законом.  
    -64- Руденко Г.Б.
В частині першій статті 10 слова "затверджуються Верховною Радою України" замінити словами "затверджуються актами Верховної Ради України".  
Враховано редакційно    
    -65- Ширко Ю.В.
У статті 10: В частині першій після слів "за поданням" вилучити слова "Кабінету Міністрів України". У цьому ж реченні після слів "Верховною Радою України" доповнити словами "шляхом прийняття відповідного Закону."; частину другу викласти в наступній редакції: "Інші державні цільові програми, метою яких є розв'язання окремих проблем розвитку економіки і суспільства, а також проблем розвитку та адміністративно-територіальних одиниць, що потребують державної підтримки за поданням замовників затверджуються Кабінетом Міністрів України".  
Враховано частково -редакційно   
86. Інші програми за поданням державних замовників затверджуються Кабінетом Міністрів України.      Інші програми за поданням державних замовників затверджуються Кабінетом Міністрів України.  
87. Стаття 11. Виконання державних цільових програм   -66- Ширко Ю.В.
Назву статтю 11 викласти в наступній редакції: "Стаття 11. Виконання державних та місцевих цільових програм"  
Відхилено   Стаття 11. Виконання державної цільової програми  
    -67- Буждиган П.П.
Частини першу-другу статті 11 викласти в такій редакції: "Державна цільова програма виконується шляхом здійснення заходів і завдань органами державної влади, а також закладами та установами передбаченими цією програмою. Державний замовник самостійно здійснює заходи і завдання передбачені державною цільовою програмою або за необхідності укладає договір (контракт) в порядку встановленому законодавством  
Враховано    
88. Державні цільові програми виконуються шляхом здійснення заходів і завдань програм на підставі відповідних договорів (контрактів) між державними замовниками та виконавцями.   -68- Ширко Ю.В.
У статті 11: в частині першій після слова "державні" доповнити словами "та місцеві"; після слів " (контрактів) між " - виключити слово "державними"; в частині другій після слова "виконавцями" виключити слово "державних"; після слова "залучаються" вилучити слово "державним"; в частині третій вилучити слово "Державний" перед словом "замовник  
Відхилено   Державна цільова програма виконується шляхом здійснення її заходів і завдань органами державної влади, а також виконавцями, передбаченими цією програмою. Державний замовник самостійно здійснює заходи і завдання, передбачені державною цільовою програмою, або за необхідності укладає договір (контракт) в порядку, встановленому законодавством.  
89. Виконавцями державних цільових програм можуть бути підприємства, установи та організації усіх форм власності, що залучаються державним замовником до виконання заходів і завдань програм на конкурсних засадах.      Виконавцями державної цільової програми можуть бути підприємства, установи та організації незалежно від форм власності, що визначаються державним замовником для виконання заходів і завдань програми на конкурсних засадах.  
90. Державний замовник може самостійно здійснювати заходи і завдання програми, які належать до сфери його повноважень.   -69- Горбаль В.М.
Частину 3 статті 11 виключити.  
Враховано    
    -70- Руденко Г.Б.
Статтю 11 доповнити абзацом такого змісту: "Державний замовник по виконанню загальнодержавної програми здійснює заходи і завдання програми у відповідності до затверджених умов програми"  
Відхилено    
91. Стаття 12. Внесення змін до державних цільових програм   -71- Ширко Ю.В.
У статті 12: назву статті викласти наступній редакції: "Стаття 12. Внесення змін державних та місцевих цільових програм"; в частині першій після слова "державних" доповнити словами "та місцевих".  
Відхилено   Стаття 12. Внесення змін до державної цільової програми  
92. Зміни до державних цільових програм вносяться у разі потреби та можуть передбачати:      Зміни до державної цільової програми вносяться в разі потреби та можуть передбачати:  
93. включення до затвердженої програми додаткових заходів і завдань;      включення до затвердженої програми додаткових заходів і завдань;  
94. уточнення показників, обсягів і джерел фінансування, переліку виконавців, строків виконання програми та окремих заходів і завдань;      уточнення показників, обсягів і джерел фінансування, переліку виконавців, строків виконання програми та окремих заходів і завдань;  
95. виключення із затвердженої програми окремих заходів і завдань, щодо яких визнано недоцільним подальше продовження робіт.      виключення із затвердженої програми окремих заходів і завдань, щодо яких визнано недоцільним подальше продовження робіт.  
96. Рішення про внесення змін до державної цільової програми приймається органом, який її затвердив, відповідно до Порядку розроблення та виконання державних цільових програм.   -72- Горбаль В.М.
Частину 2 статті 12 після слів "державної цільової програми приймається" вставити слово "державним" після слів "органом, який її затвердив" доповнити словами "за поданням Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України, Міністерства фінансів України, Міністерства праці та соціальної політики України, а у разі необхідності іншими центральними та місцевими органами виконавчої влади".  
Враховано частково   Рішення про внесення змін до державної цільової програми приймається органом державної влади, який її затвердив.  
    -73- Ширко Ю.В.
В частині другій статті 12 після слів "змін до" вилучити слово "державної".  
Відхилено    
    -74- Руденко Г.Б.
Абзац 5 статті 12 викласти в такій редакції: "Рішення про внесення змін до державної цільової програми приймається органом, який її затвердив. Внесення змін до державної, територіальної, галузевої програм провадяться відповідно до Порядку розроблення та виконання державних цільових програм".  
Відхилено    
97. Стаття 13. Контроль за виконанням державних цільових програм   -75- Ширко Ю.В.
У статтю 13: Назву статті викласти в наступній редакції: "Стаття 13. Контроль за виконанням державних та місцевих цільових програм"; в частині першій після слова "державних" додати слова "та місцевих"  
Відхилено   Стаття 13. Контроль за виконанням державної цільової програми  
98. Контроль за виконанням державних цільових програм здійснюється з метою:      Контроль за виконанням державної цільової програми здійснюється з метою:  
99. забезпечення виконання заходів та завдань програм в установлені строки;      забезпечення виконання заходів та завдань програми в установлені строки;  
100. досягнення передбачених цільових показників програм;      досягнення передбачених цільових показників програми;  
101. забезпечення використання фінансових, матеріально-технічних та інших ресурсів за призначенням.   -76- Руденко Г.Б.
У статті 13: Після частини першої доповнити новою частиною такого змісту: "Контроль за виконанням загальнодержавних програм здійснює Верховна Рада України та Кабінет Міністрів України у відповідності до умов затвердження цих програм".  
Відхилено   забезпечення використання фінансових, матеріально-технічних та інших ресурсів за призначенням.  
102. Контроль за виконанням державних цільових програм здійснює Кабінет Міністрів України шляхом розгляду проміжних, щорічних та заключного звітів про результати виконання державних цільових програм.   -77- Горбаль В.М.
У частині 2 статті 13 слова "та заключного звітів про результати виконання державних цільових програм" замінити словами "заключного звітів про результати виконання державних цільових програм та узагальненого висновку про кінцеві результати виконання програми".  
Враховано   Контроль за виконанням державної цільової програми здійснює Кабінет Міністрів України шляхом розгляду проміжних, щорічних, заключного звітів про результати виконання державної цільової програми та узагальненого висновку про кінцеві результати виконання програми.  
    -78- Ширко Ю.В.
Частину другу статті 13 доповнити новим абзацом такого змісту: "Контроль за виконанням місцевих цільових програм здійснюють відповідно Уряд Автономної Республіки Крим, виконавчі органи органів місцевого самоврядування, місцеві державні адміністрації шляхом розгляду проміжних, щорічних та заключного звітів про результати виконання місцевих цільових програм".  
Відхилено    
    -79- Руденко Г.Б.
Частину другу статті 13 викласти в такій редакції: "Контроль за виконанням державних, територіальних та галузевих програм здійснює Кабінет Міністрів України шляхом розгляду проміжних, щорічних та заключного звітів про результати виконання державних цільових програм".  
Відхилено    
103. Безпосередній контроль за виконанням заходів і завдань програм, ефективним та цільовим використанням коштів їх виконавцями здійснюють державні замовники.   -80- Ширко Ю.В.
У третій частині статті 13 слова "державні замовники" замінити на "замовники цільових програм".  
Відхилено   Безпосередній контроль за виконанням заходів і завдань програми, ефективним та цільовим використанням коштів її виконавцями здійснюють державні замовники.  
    -81- Горбаль В.М.
Статтю 13 доповнити частиною 3 у наступній редакції: "Верховна Рада України здійснює контроль за виконанням загальнодержавних програм, визначених статтею 10 цього Закону, шляхом розгляду: щорічних та заключного звітів про результати виконання державних цільових програм; узагальненого висновку про кінцеві результати виконання програми; щорічних звітів про виконання законів України про Державний бюджет України на відповідний рік. Інформація про виконання державних цільових програм подається у вигляді додатку до звіту про виконання Закону України на відповідний рік, оформленого згідно Порядку розроблення та виконання державних цільових програм." Частини 3, 4 законопроекту вважати частинами 4, 5.  
Відхилено    
104. Контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів здійснюють спеціально уповноважені органи відповідно до законодавства.   -82- Беспалий Б.Я.
У частині четвертій статті 13 наприкінці слово "законодавства" замінити словом "законом".  
Відхилено   Контроль за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів здійснюють спеціально уповноважені органи державної влади відповідно до закону.  
    -83- Горбаль В.М.
Текст проекту доповнити статтею 14-1. "Продовження терміну виконання державних цільових програм" у наступній редакції: "Рішення про продовження терміну виконання до державної цільової програми приймається державним органом, який її затвердив, за поданням Міністерством економіки та з питань європейської інтеграції України, Міністерством фінансів України, Міністерством праці та соціальної політики України, а у разі необхідності іншими центральними та місцевими органами виконавчої влади відповідно до Порядку розроблення та виконання державних цільових програм." Далі по тексту зробити зміну нумерації статей.  
Враховано частково -редакційно   
105. Стаття 14. Припинення виконання державних цільових програм   -84- Ширко Ю.В.
У статті 14: Назву статті викласти у наступній редакції: "Стаття 14. Припинення виконання державних та місцевих цільових програм"; у другому реченні частини першої у виключити слово "Державний". У цьому ж реченні слова "Кабінетові Міністрів України" змінити словами "органу, який затвердив цільову програму"; частину другу викласти у наступній редакції: "Орган, який затвердив цільову програму може прийняти рішення про її довгострокове припинення".  
Відхилено   Стаття 14. Припинення виконання державної цільової програми  
106. Виконання програми припиняється після закінчення встановленого строку. Державний замовник складає заключний звіт про результати виконання програми та подає його разом з узагальненим висновком про кінцеві результати виконання програми Кабінетові Міністрів України не пізніше ніж у тримісячний строк після закінчення встановленого строку виконання програми.      Виконання державної цільової програми припиняється після закінчення встановленого строку. Державний замовник складає заключний звіт про результати виконання програми та подає його Кабінету Міністрів України разом з узагальненим висновком про кінцеві результати виконання програми не пізніше ніж у тримісячний строк після закінчення встановленого строку виконання програми.  
107. Рішення про дострокове припинення виконання загальнодержавних програм приймається Верховною Радою України за поданням Кабінету Міністрів України.   -85- Беспалий Б.Я.
У частині 2 статті 14 вилучити текст "за поданням Кабінету Міністрів України".  
Відхилено   Виконання державної цільової програми припиняється достроково в разі: оголошення надзвичайної ситуації загальнодержавного значення, що унеможливлює виконання програми;  
    -86- Руденко Г.Б.
У частині 2 статті 14 після слів "за поданням Кабінету Міністрів України" доповнити словами "чи за власною ініціативою".  
Відхилено    
108. Рішення про дострокове припинення виконання інших програм приймається Кабінетом Міністрів України.      припинення фінансування заходів і завдань програми - за спільним поданням державного замовника, центральних органів виконавчої влади з питань економіки та європейської інтеграції, з питань фінансів ;  
109. Виконання державної цільової програми припиняється достроково в разі:      втрати актуальності головної мети програми - за спільним поданням державного замовника, центральних органів виконавчої влади з питань економіки та європейської інтеграції, з питань фінансів, з питань праці та соціальної політики, з питань освіти і науки (щодо наукових та науково-технічних програм).  
110. оголошення надзвичайної ситуації загальнодержавного значення, що унеможливлює виконання програм;      Рішення про дострокове припинення виконання загальнодержавних програм приймається Верховною Радою України за поданням Кабінету Міністрів України.  
111. припинення фінансування заходів і завдань програми - за спільним поданням державного замовника, Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України та Міністерства фінансів України;   -87- Руденко Г.Б.
Частину 6 статті 14 викласти в такій редакції: "припинення фінансування заходів і завдань державних, територіальних та галузевих програм - за спільним поданням державного замовника, Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України та Міністерства фінансів України;  
Відхилено   Рішення про дострокове припинення виконання інших програм приймається Кабінетом Міністрів України.  
112. втрати актуальності головної мети програми - за спільним поданням державного замовника, Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України, Міністерства фінансів України, Міністерства праці та соціальної політики України, Міністерства освіти і науки України (щодо наукових та науково-технічних програм).   -88- Добкін М.М.
Абзац 6 статті 14 викласти в наступній редакції: "припинення фінансування заходів і завдань програми - за спільним поданням державного замовника, Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України та Міністерства фінансів України, яке погоджено з Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету;" В частині сьомій після слів "головної мети" доповнити словами " державної, територіальної, галузевої програм"  
Відхилено    
    -89- Буждиган П.П.
Статтю 15 вилучити. Змінивши наступну нумерацію статей.  
Враховано    
113. Стаття 15. Джерела фінансування державних цільових програм   -90- Ширко Ю.В.
Назву статті 15 викласти у наступній редакції: "Стаття 15. Джерела фінансування державних та місцевих цільових програм"  
Відхилено   Стаття 15. Джерела фінансування державної цільової програми  
    -91- Буждиган П.П.
Частину першу статті 16 викласти в такій редакції: " Розроблення та виконання державної цільової програми здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України, а також інших джерел, передбачених законом".  
Враховано    
114. Розроблення та виконання державних цільових програм здійснюється відповідно до законодавства за рахунок коштів державного бюджету, коштів місцевих бюджетів, а також інших джерел, не заборонених законодавством.   -92- Беспалий Б.Я.
У частині першій статті 15 текст "не заборонених законодавством" замінити текстом " передбачених програмою". Текст "державного бюджету " замінити текстом "Державного бюджету України".  
Враховано   Розроблення та виконання державної цільової програми здійснюються за рахунок коштів Державного бюджету України, а також інших джерел, передбачених законом.  
115. Виділення бюджетних коштів на виконання заходів і завдань державних цільових програм проводиться в порядку, встановленому законодавством.   -93- Ширко Ю.В.
Частину першу статті 15 доповнити новою частиною другою наступного змісту: "Розроблення та виконання місцевих цільових програм здійснюється відповідно до законодавства за рахунок коштів місцевого бюджету, а також інших джерел, не заборонених законодавством." ; в частині другій статті 15 після слова "державних" доповнити словами "та місцевих".  
Відхилено   Виділення бюджетних коштів на виконання заходів і завдань державної цільової програми проводиться в порядку, встановленому законом.  
    -94- Волков О.М.
Статтю 15 доповнити новою частиною такого змісту: "Кабінет Міністрів України щорічно одночасно з проектом Державного бюджету України на черговий рік представляє результати виконання кожної цільової програми за період, що минув, у тому числі відомості про залишки коштів і пропозиції щодо їх використання, а також обсяг робіт на майбутній рік".  
Відхилено    
116. Розділ ІІІ      Розділ ІІІ  
117. ПОВНОВАЖЕННЯ ЦЕНТРАЛЬНИХ ОРГАНІВ ВИКОНАВЧОЇ ВЛАДИ У СФЕРІ РОЗРОБЛЕННЯ ТА ВИКОНАННЯ ДЕРЖАВНИХ ЦІЛЬОВИХ ПРОГРАМ   -95- Горбаль В.М.
Кабінет Міністрів України
У назві розділу ІІІ слова "центральних органів виконавчої влади" замінити словами "органів державної влади". Текст проекту доповнити статтею 16-1. "Повноваження Верховної Ради України у сфері розроблення та виконання державних цільових програм" у наступній редакції: "Верховна Рада України: ініціює розроблення загальнодержавних програм та громадське обговорення концепції програми; за поданням Кабінету Міністрів України затверджує загальнодержавні програми; приймає рішення щодо внесення змін до затверджених нею державних цільових програм; у разі необхідності приймає рішення про дострокове припинення виконання загальнодержавних програм або про продовження терміну виконання програм; здійснює контроль за виконанням загальнодержавних програм." Далі по тексту зробити зміну нумерації статей. Текст проекту доповнити статтею 16-2. "Повноваження Кабінету Міністрів України у сфері розроблення та виконання державних цільових програм" у наступній редакції: схвалює концепції державних цільових програм, приймає рішення щодо розроблення проектів програм та строків розроблення; визначає державних замовників державних цільових програм; за поданням державних замовників затверджує державні цільові програми; приймає рішення щодо внесення змін до затверджених ним державних цільових програм; у разі необхідності приймає рішення про дострокове припинення виконання державних цільових програм або про продовження терміну виконання програм; здійснює контроль за виконанням загальнодержавних програм." Далі по тексту зробити зміну нумерації статей  
Враховано редакційно   ПОВНОВАЖЕННЯ ОРГАНІВ державної влади У СФЕРІ РОЗРОБЛЕННЯ ТА ВИКОНАННЯ ДЕРЖАВНИХ ЦІЛЬОВИХ ПРОГРАМ Стаття 16. Повноваження Верховної Ради України у сфері розроблення та виконання державних цільових програм Верховна Рада України відповідно до Конституції України: за поданням Кабінету Міністрів України затверджує загальнодержавні програми; приймає рішення щодо внесення змін до затверджених нею загальнодержавних програм; у разі необхідності приймає рішення про дострокове припинення виконання загальнодержавних програм або про продовження строку їх виконання програм. Стаття 17. Повноваження Кабінету Міністрів України у сфері розроблення та виконання державних цільових програм Кабінет Міністрів України: розробляє і здійснює загальнодержавні програми економічного, науково-технічного, соціального, національно-культурного розвитку, охорони довкілля в порядку, встановленому законом; схвалює концепції державних цільових програм, приймає рішення щодо розроблення проектів програм та строків їх розроблення; визначає державних замовників державних цільових програм; за поданням державних замовників затверджує державні цільові програми (за винятком загальнодержавних цільових програм); приймає рішення щодо внесення змін до затверджених ним державних цільових програм; у разі необхідності приймає рішення про дострокове припинення виконання державних цільових програм, які ним затверджені, або про продовження строку виконання цих програм; у межах своєї компетенції здійснює контроль за виконанням державних цільових програм. Стаття 18. Повноваження центрального органу виконавчої влади з питань економіки та європейської інтеграції у сфері розроблення та виконання державних цільових програм  
    -96- Руденко Г.Б.
У назві розділу ІІІ та назві статті 16 слова "державних цільових програм" замінити словами "державних, територіальних та галузевих програм"  
Відхилено    
118. Стаття 16. Повноваження Міністерства економіки та з питань європейської інтеграції України у сфері розроблення та виконання державних цільових програм   -97- Добкін М.М.
Розділ ІІІ замінити статтею 16 наступного змісту: "Стаття 16. Повноваження центральних органів виконавчої влади у сфері розроблення та виконання державних цільових програм Повноваження центральних органів виконавчої влади у сфері розроблення та виконання державних цільових програм визначаються Кабінетом Міністрів України".  
Враховано   Центральний орган виконавчої влади з питань економіки та європейської інтеграції:  
119. Міністерство економіки та з питань європейської інтеграції України:      здійснює методичне забезпечення робіт з розроблення та виконання державних цільових програм з питань своєї компетенції;  
120. здійснює загальне методичне керівництво та координацію робіт з розроблення та виконання державних цільових програм (щодо наукових та науково-технічних програм - разом з Міністерством освіти і науки України);   -98- Беспалий Б.Я.
У пунктах 1-2, 5-6 частини першої статті 16 дужки замінити комами.  
Враховано   розглядає та погоджує проекти концепцій державних цільових програм і проекти державних цільових програм; здійснює разом з державними замовниками за участю центральних органів виконавчої влади з питань фінансів, з питань освіти і науки (щодо наукових та науково-технічних програм) аналіз проектів програм з метою збалансування необхідних для їх виконання ресурсів;  
121. розглядає та погоджує проекти концепцій і програм, здійснює разом з державними замовниками за участю Міністерства фінансів України, Міністерства освіти і науки України (щодо наукових та науково-технічних програм) аналіз проектів програм з метою збалансування необхідних для їх виконання фінансових ресурсів;      включає за поданням державних замовників заходи, завдання і показники затверджених державних цільових програм до відповідних розділів проекту Державної програми економічного і соціального розвитку України на відповідний рік та формує у складі цього проекту перелік державних цільових програм з визначенням усіх джерел їх фінансування;  
122. включає за поданням державних замовників заходи, завдання і показники затверджених програм до відповідних розділів проекту Державної програми економічного і соціального розвитку України на відповідний рік та формує у складі цього проекту перелік державних цільових програм з визначенням усіх джерел їх фінансування;      розглядає та погоджує пропозиції державних замовників щодо внесення змін до програм;  
123. розглядає та погоджує пропозиції державних замовників щодо внесення змін до програм;      здійснює щороку разом з державними замовниками, центральними органами виконавчої влади з питань фінансів, з питань праці та соціальної політики, з питань освіти і науки (щодо наукових та науково-технічних програм) аналіз стану виконання державних цільових програм та вносить Кабінету Міністрів України пропозиції щодо подальшого виконання програм або його припинення;  
124. здійснює щороку разом з державними замовниками, Міністерством фінансів України, Міністерством праці та соціальної політики України, Міністерством освіти і науки України (щодо наукових та науково-технічних програм) аналіз стану виконання державних цільових програм та вносить Кабінетові Міністрів України пропозиції щодо подальшого виконання програм або його припинення відповідно до Порядку розроблення та виконання державних цільових програм;      на підставі отриманого заключного звіту готує разом із центральними органами виконавчої влади з питань фінансів, з питань праці та соціальної політики, з питань освіти і науки (щодо наукових та науково-технічних програм) та надсилає державному замовнику узагальнений висновок про кінцеві результати виконання програми;  
125. на підставі отриманого заключного звіту готує разом з Міністерством фінансів України, Міністерством праці та соціальної політики України, Міністерством освіти і науки України (щодо наукових та науково-технічних програм) та надсилає державному замовнику узагальнений висновок про кінцеві результати виконання програми;      веде облік державних цільових програм і надає відповідну інформацію центральному органу виконавчої влади з питань фінансів та державним замовникам.  
126. веде облік державних цільових програм і надає відповідну інформацію Міністерству фінансів України та державним замовникам.       
127. Стаття 17. Повноваження Міністерства фінансів України у сфері розроблення та виконання державних цільових програм   -99- Руденко Г.Б.
У назвах статей 17,18,19 слова "державних цільових програм" замінити словами "державних, територіальних та галузевих програм"  
Відхилено   Стаття 19. Повноваження центрального органу виконавчої влади з питань фінансів у сфері розроблення та виконання державних цільових програм  
128. Міністерство фінансів України:      Центральний орган виконавчої влади з питань фінансів:  
129. бере участь у проведенні аналізу проектів програм з метою збалансування необхідних для їх виконання фінансових ресурсів, розглядає та погоджує проекти концепцій і програм;      бере участь у проведенні аналізу проектів державних цільових програм з метою збалансування необхідних для їх виконання фінансових ресурсів, розглядає та погоджує проекти концепцій державних цільових програм і проекти державних цільових програм;  
130. розглядає пропозиції державних замовників щодо виділення бюджетних коштів для розроблення та виконання державних цільових програм, приймає рішення про включення відповідних бюджетних запитів до пропозицій проекту Державного бюджету України на відповідний рік, формує та подає Кабінетові Міністрів України разом з проектом Закону України про Державний бюджет України на відповідний рік перелік державних цільових програм із зазначенням обсягів фінансування кожної з них за рахунок бюджетних коштів;      розглядає пропозиції державних замовників щодо виділення бюджетних коштів для розроблення та виконання державних цільових програм; приймає рішення про включення відповідних бюджетних запитів до пропозицій проекту Державного бюджету України на відповідний рік; формує та подає Кабінету Міністрів України разом з проектом закону про Державний бюджет України на відповідний рік перелік державних цільових програм із зазначенням обсягів фінансування кожної з них за рахунок бюджетних коштів;  
131. розглядає та погоджує пропозиції державних замовників щодо внесення змін до програм;      розглядає та погоджує пропозиції державних замовників щодо внесення змін до програм;  
132. бере участь у щорічному проведенні аналізу стану виконання державних цільових програм у частині використання бюджетних коштів та у підготовці пропозицій Кабінетові Міністрів України щодо подальшого виконання програм або його припинення відповідно до Порядку розроблення та виконання державних цільових програм;      бере участь у щорічному проведенні аналізу стану виконання державних цільових програм у частині використання бюджетних коштів та у підготовці пропозицій Кабінету Міністрів України щодо подальшого виконання державних цільових програм або його припинення;  
133. бере участь у підготовці узагальненого висновку про кінцеві результати виконання державної цільової програми у частині оцінки використання бюджетних коштів.      бере участь у підготовці узагальненого висновку про кінцеві результати виконання державних цільових програм у частині оцінки використання бюджетних коштів.  
134. Стаття 18. Повноваження Міністерства праці та соціальної політики України у сфері розроблення та виконання державних цільових програм      Стаття 20. Повноваження центрального органу виконавчої влади з питань праці та соціальної політики у сфері розроблення та виконання державних цільових програм  
135. Міністерство праці та соціальної політики України:      Центральний орган виконавчої влади з питань праці та соціальної політики:  
136. бере участь у проведенні аналізу проектів державних цільових програм з метою визначення соціальних наслідків виконання програм, у тому числі їх впливу на соціальний захист населення та використання трудових ресурсів, розглядає і погоджує проекти концепцій та програм;      бере участь у проведенні аналізу проектів державних цільових програм з метою визначення соціальних наслідків виконання програм, у тому числі їх впливу на соціальний захист населення та використання трудових ресурсів, розглядає і погоджує проекти концепцій та проекти програм;  
137. розглядає і погоджує пропозиції державних замовників щодо внесення змін до програм;      розглядає і погоджує пропозиції державних замовників щодо внесення змін до державних цільових програм;  
138. бере участь у щорічному проведенні аналізу стану виконання державних цільових програм у частині використання трудових ресурсів, визначення соціальних наслідків виконання програм та у підготовці пропозицій Кабінетові Міністрів України щодо подальшого виконання програм або його припинення відповідно до Порядку розроблення та виконання державних цільових програм;      бере участь у щорічному проведенні аналізу стану виконання державних цільових програм у частині використання трудових ресурсів, визначення соціальних наслідків виконання програм та у підготовці пропозицій Кабінету Міністрів України щодо подальшого виконання програм або його припинення;  
139. бере участь у підготовці узагальненого висновку про кінцеві результати виконання державної цільової програми у частині оцінки соціальних наслідків виконання програми.      бере участь у підготовці узагальненого висновку про кінцеві результати виконання державних цільових програм у частині оцінки соціальних наслідків виконання програми.  
140. Стаття 19. Повноваження Міністерства освіти і науки України у сфері розроблення та виконання державних цільових програм      Стаття 21. Повноваження центрального органу виконавчої влади з питань освіти і науки у сфері розроблення та виконання державних цільових програм  
141. Міністерство освіти і науки України:      Центральний орган виконавчої влади з питань освіти і науки:  
142. здійснює загальне методичне керівництво та координацію робіт з розроблення та виконання наукових та науково-технічних програм;      здійснює методичне забезпечення робіт з розроблення та виконання державних цільових програм з питань своєї компетенції;  
143. забезпечує проведення державної наукової та науково-технічної експертизи проектів наукових та науково-технічних програм з метою встановлення їх відповідності пріоритетним напрямам розвитку науки і техніки;      забезпечує проведення державної наукової та науково-технічної експертизи проектів наукових та науково-технічних програм з метою встановлення їх відповідності пріоритетним напрямам розвитку науки і техніки;  
144. вносить пропозиції щодо включення найважливіших завдань і показників наукових та науково-технічних програм до відповідних розділів проекту Державної програми економічного і соціального розвитку України на відповідний рік;      вносить пропозиції щодо включення найважливіших завдань і показників наукових та науково-технічних програм до відповідних розділів проекту Державної програми економічного і соціального розвитку України на відповідний рік;  
145. розглядає та погоджує пропозиції державних замовників щодо внесення змін до наукових та науково-технічних програм;      розглядає та погоджує пропозиції державних замовників щодо внесення змін до наукових та науково-технічних програм;  
146. бере участь у щорічному проведенні аналізу стану виконання наукових та науково-технічних програм та у підготовці пропозицій Кабінетові Міністрів України щодо подальшого виконання програм або його припинення відповідно до Порядку розроблення та виконання державних цільових програм;      бере участь у щорічному проведенні аналізу стану виконання наукових та науково-технічних програм та у підготовці пропозицій Кабінету Міністрів України щодо подальшого виконання програм або його припинення;  
147. бере участь у підготовці узагальненого висновку про кінцеві результати виконання наукових і науково-технічних програм.   -100- Ширко Ю.В.
Доповнити проект закону статтею 20 наступного змісту: "Стаття 20. Повноваження Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Уряду Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, їх виконавчих органів, місцевих державних адміністрацій у сфері розроблення та виконання місцевих цільових програм Повноваження Верховної Ради Автономної Республіки Крим, Уряду Автономної Республіки Крим, органів місцевого самоврядування, їх виконавчих органів, місцевих державних адміністрацій у сфері розроблення та виконання місцевих цільових програм визначаються цим та іншими Законами України  
Відхилено   бере участь у підготовці узагальненого висновку про кінцеві результати виконання наукових і науково-технічних програм.  
148. Розділ ІV      Розділ ІV  
149. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ      ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ  
150. 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.      1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.  
151. 3. Кабінету Міністрів України у тримісячний строк після опублікування цього Закону: подати до Верховної Ради України пропозиції щодо приведення законів України у відповідність із цим Законом;   -101- Беспалий Б.Я.
У пунктах 2 і 3 Прикінцевих положень текст "після опублікування цього Закону" замінити текстом "з дня набрання чинності цим Законом".  
Враховано   2. Кабінету Міністрів України: у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом: подати до Верховної Ради України пропозиції щодо приведення законів України у відповідність із цим Законом; у шестимісячний строк з дня набрання чинності цим Законом:  
152. привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.      затвердити Порядок розроблення та виконання державних цільових програм;  
153. привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.      привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.