Кількість абзаців - 10 Таблиця поправок


Про внесення змін до Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей" (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект      Проект  
1. ЗАКОН УКРАЇНИ      ЗАКОН УКРАЇНИ  
2. Про внесення змін до Закону України " Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей "      Про внесення змін до Закону України " Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей "  
3. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є :      Верховна Рада України п о с т а н о в л я є :  
4. 1. Внести до Закону України " Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей " ( Відомості Верховної Ради , 1992, N 15, ст.190 ; 2000 р., № 9, ст. 36) такі зміни:   -1- Каденюк Л.К.
Бульба С.С.
у першому реченні абзацу першого пункту 1 статті 8 слова "не допускається" замінити словами "забороняється та тягне за собою відповідальність згідно із законом";  
Враховано   І. Внести до Закону України " Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей " ( Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 15, ст.190 ; 2001 р., № 9, ст. 38; 2003 р., № 27, ст. 209) такі зміни: 1. У першому реченні абзацу першого пункту 1 статті 8 слова "не допускається" замінити словами "забороняється та тягне за собою відповідальність згідно із законом".  
5. Абзац перший пункту 3 статті 11 викласти в такій редакції:      2. Абзац перший пункту 3 статті 11 викласти в такій редакції:  
6. "3.Офіцери, прапорщики, мічмани, військовослужбовці надстрокової служби та члени їх сімей, а також сім'ї військовослужбовців, які загинули чи померли або пропали безвісти під час проходження служби, мають право на санаторно-курортне лікування та відпочинок в санаторіях, будинках відпочинку, пансіонатах і на туристських базах Міністерства оборони України, Міністерства внутрішніх справ України, Служби національної безпеки України, Прикордонних військ України та інших військових формувань."   -2- Нощенко М.П.
Абзац перший пункту 3 статті 11 викласти в такій редакції: "3. Мають право на санаторно-курортне лікування та відпочинок в санаторіях, будинках відпочинку, пансіонатах і на туристських базах Міністерства оборони України, Міністерства внутрішніх справ України, Служби національної безпеки України, Прикордонних військ України та інших військових формувань: - офіцери, прапорщики, мічмани, військовослужбовці надстрокової служби та члени їх сімей; - члени сімей (батьки, чоловік (дружина), діти) військовослужбовців, які загинули чи померли або пропали безвісти під час проходження служби"  
Враховано частково в редакції Комітету  "3. Військовослужбовці (крім військовослужбовців строкової військової служби) та члени їх сімей мають право на санаторно-курортне лікування та відпочинок у санаторіях, будинках відпочинку, пансіонатах і на туристських базах Міністерства оборони України, Служби безпеки України, Державної прикордонної служби України та інших утворених відповідно до законів України військових формувань. Таким же правом користуються члени сімей військовослужбовців, які загинули (померли) або пропали безвісти під час проходження військової служби. До таких членів сімей належать: батьки, дружина (чоловік), неповнолітні діти, а також діти-інваліди з дитинства (незалежно від їх віку)".  
    -3- Каденюк Л.К.
Бульба С.С.
Абзац перший пункту 3 статті 11 викласти в такій редакції: "3. Військовослужбовці (крім військовослужбовців строкової військової служби) та члени їх сімей мають право на санаторно-курортне лікування та відпочинок у санаторіях, будинках відпочинку, пансіонатах і на туристських базах Міністерства оборони України, Служби безпеки України, Державної прикордонної служби України та інших утворених відповідно до законів України військових формувань. Таким же правом користуються члени сімей військовослужбовців, які загинули (померли) або пропали безвісти під час проходження військової служби. До таких членів сімей належать: батьки, дружина (чоловік), неповнолітні діти, а також діти-інваліди з дитинства (незалежно від їх віку)".  
Враховано    
    -4- Кармазін Ю.А.
У частині третій статті 11 з назви "Служби національної безпеки України" вилучити слово "національної", назву "Прикордонних військ України" замінити на "Державної прикордонної служби України", і після слів "та інших військових формувань" додати слова "службу в яких ці військовослужбовці проходять, або під час служби в яких вони загинули чи померли або пропали безвісти"  
Враховано частково в редакції Комітету   
    -5- Кармазін Ю.А.
Частину третю статті 11 викласти в такій редакції: "3. Офіцери, прапорщики, мічмани, військовослужбовці надстрокової служби та члени їх сімей, а також сім'ї військовослужбовців, які загинули чи померли або пропали безвісти під час проходження служби, мають право на санаторно-курортне лікування та відпочинок в санаторіях, будинках відпочинку, пансіонатах і на туристських базах Міністерства оборони України, Міністерства внутрішніх справ України, Служби безпеки України, Державної прикордонної служби України та інших військових формувань, службу в яких ці військовослужбовці проходять, або під час служби в яких вони загинули чи померли або пропали безвісти"  
Враховано частково в редакції Комітету   
7. В абзаці другому пункту 4 статті 12 слова " у першочерговому порядку" замінити словом "позачергово".   -6- Нощенко М.П.
Абзац другий пункту 4 статті 12 залишити в редакції чинного Закону  
Відхилено , оскільки згідно з нормами статті 46 Житлового кодексу УРСР поза чергою жиле приміщення може надаватися також у випадках, передбачених законодавством України.   
    -7- Каденюк Л.К.
Бульба С.С.
Верховною Радою України 2 березня 2004 року прийнятий за основу внесений Кабінетом Міністрів України проект Закону про внесення змін до статті 12 Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей" (реєстр. №4375), яким запропонована нова редакція зазначеної статті. Пропозицію народного депутата України Сухого Я.М. про внесення змін до абзацу другого пункту 4 статті 12 згаданого Закону було б доцільніше врахувати у проекті Закону №4375 під час підготовки його до розгляду у другому читанні. У зв'язку з цим запропоновані зміни до пункту 4 статті 12 пропонується виключити і врахувати їх у законопроекті №4375.  
Враховано    
    -8- Кармазін Ю.А.
Абзац 2 частини четвертої статті 12: "Позачергово, в разі потреби поліпшення житлових умов, надаються жилі приміщення також сім'ям військовослужбовців, які загинули чи померли або пропали безвісти під час проходження служби". Викласти її в такій редакції: "У разі потреби поліпшення житлових умов сімей військовослужбовців, на момент, коли ці військовослужбовці загинули чи померли або пропали безвісти під час проходження служби, жилі приміщення надаються таким сім'ям позачергово".  
ропозиція врахована в абзаці другому частини третьої статті 12 проекту Закону "Про внесення змін до статті 12 Закону України "Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей" (реєстр. №4375, КМУ) в редакції Комітету   
8. Пункт 4 статті 15 доповнити новим абзацом такого змісту:   -9- Каденюк Л.К.
Бульба С.С.
Нощенко М.П.
Кармазін Ю.А.
Зміни, запропоновані до пункту 4 статті 15 Закону, відхилити як такі, що не узгоджуються із статтею 15 Закону України "Про оподаткування прибутку підприємств" та Законом України "Про податок з доходів фізичних осіб"  
Враховано    
    -10- Нощенко М.П.
Абзац другий пункту 4 статті 15 чинного Закону вилучити  
Відхилено за відсутністю обгрунтування та невідповідності пропозиції статті 22 Конституції України   
9. "Батьки військовослужбовців, які загинули чи померли або пропали безвісти під час проходження служби, звільняються від сплати прибуткового податку з усіх одержаних ними доходів. Підприємства, на котрих не менше 60 % від середньосписочної чисельності працюючих складають батьки військовослужбовців, які загинули чи померли або пропали безвісти під час проходження служби, звільняються від сплати податку на прибуток".   -11- Кармазін Ю.А.
Оскільки у разі прийняття змін, які запропоновані новою редакцією статті 12, частина 4, абзац 2, вони можуть вплинути на формування доходної та видаткової частини бюджетів, то, згідно п.3 ст.27 Бюджетного кодексу України, ці норми можуть застосовуватись не раніше початку нового бюджетного періоду, а тому термін набуття їх чинності необхідно зазначити в Прикінцевих положеннях цього Закону, виклавши в такій редакції: "1. Цей Закон набирає чинності і вводиться в дію з моменту його офіційного опублікування, крім положень, зазначених в абзаці 2, частини 4 статті 12 дія яких набуває чинності з 01.01.2005 року".  
Враховано частково в редакції Комітету  ІІ. Прикінцеві положення 1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2005 року. 2. Кабінету Міністрів України протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом: привести у відповідність із цим Законом свої нормативно-правові акти; забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.  
    -12- Кармазін Ю.А.
"З метою недопущення прийняття великої кількості змін до одного і того ж Закону, пропозиції до проекту №2467 слід викласти в одній порівняльній таблиці із текстом пропозиції до проекту №4375 і прийняти їх одночасно одним Законом"  
Відхилено оскільки згадані законопроекти врегульовують різні суспільні відносини   
    -13- Бульба С.С.
Доповнити проект Закону розділом ІІ "Прикінцеві положення" такого змісту: "ІІ. Прикінцеві положення 1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2005 року. 2. Кабінету Міністрів України протягом трьох місяців з дня набрання чинності цим Законом: привести у відповідність із цим Законом свої нормативно-правові акти; забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону".  
Враховано