Про внесення зміни до статті 1 Закону України ''Про загальну структуру і чисельність Міністерства внутрішніх справ України" (Друге читання)
№ п.п. | Редакція, прийнята в першому читанні | Пропозиції | Висновки | Остаточна редакція |
0. | Проект ЗАКОН УКРАЇНИ Про внесення зміни до статті 1 Закону України "Про загальну структуру і чисельність Міністерства внутрішніх справ України" | -1- Чикал А.В. Щоб із назви Закону було зрозуміло про що йдеться в ньому, пропоную назву законопроекту доповнити словами "щодо підрозділів судової міліції". | Враховано | Проект ЗАКОН УКРАЇНИ Про внесення зміни до статті 1 Закону України "Про загальну структуру і чисельність Міністерства внутрішніх справ України" щодо підрозділів судової міліції |
1. | Верховна Рада України п о с т а н о в л я є: | Верховна Рада України п о с т а н о в л я є: | ||
2. | 1. Статтю 1 Закону України "Про загальну структуру і чисельність Міністерства внутрішніх справ України" (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., № 16, ст. 115, № 43, ст. 313) після абзацу п'ятого доповнити новим абзацом такого змісту: | 1. Статтю 1 Закону України "Про загальну структуру і чисельність Міністерства внутрішніх справ України" (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., № 16, ст. 115, № 43, ст. 313; 2004 р., № 10, ст. 95) після абзацу п'ятого доповнити новим абзацом такого змісту: | ||
3. | "підрозділи судової міліції". | -2- Кармазін Ю.А. Стаття 1, абзац 6 "підрозділи судової міліції" вилучити. Сьогодні на МВС і так покладено обов'язок охорони судів, про її рівень, можна пересвідчиться на прикладі нещодавнього вибуху в одному суді м. Києва. Виходячи з принципу розподілу влади та досвіду країн Європейського Союзу, куди планує вступити Україна, охорона установ судової влади, так само, як і охорона законодавчого органу влади, повинна бути підпорядкована саме цій гілці влади. | Відхилено Наявність подібних випадків вказує, щонайменше, на необхідність посилення цих підрозділів. Крім того, органи судової міліції уже діють у структурі МВС України відповідно до Законів України "Про судоустрій України", "Про державний захист працівників суду і правоохоронних органів", "Про забезпечення безпеки осіб, які беруть участь у кримінальному судочинстві". | "підрозділи судової міліції". |
4. | У зв'язку з цим абзаци шостий - дев'ятий вважати відповідно абзацами сьомим - десятим. | У зв'язку з цим абзаци шостий - дев'ятий вважати відповідно абзацами сьомим - десятим. | ||
5. | 2. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування. | -3- Кармазін Ю.А. У випадку відхилення моєї поправки, прикінцеві положення цього законопроекту "2. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування" необхідно викласти в такій редакції: "2. Цей Закон набирає чинності з 01.01.2005 року". Оскільки, у разі прийняття запропонованих змін, вони можуть вплинути на формування доходної та видаткової частини бюджетів, а згідно п.3 ст. 27 Бюджетного кодексу України ці норми можуть застосовуватись не раніше початку нового бюджетного періоду. | Відхилено Правові підстави фінансування підрозділів судової міліції уже встановлені прикінцевими положеннями до Закону України від 15.05.03 № 762-1V "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України" та доручено Кабінету Міністрів України щороку у проекті закону про Державний бюджет України передбачати окремим рядком виділення коштів на утримання судової міліції. Крім того, некоректно зроблено посилання на ст. 27 Бюджетного кодексу України оскільки, відповідно до п. 3 ч. 2 цієї статті, - "Закони України, які впливають на формування доходної та видаткової частини бюджетів, повинні бути офіційно оприлюднені до 15 серпня року, що передує плановому...". | 2. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування. |