Кількість абзаців - 13 Таблиця поправок


Про внесення змін до Закону України "Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб" (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект      Проект  
1. ЗАКОН УКРАЇНИ      ЗАКОН УКРАЇНИ  
2. Про внесення змін до Закону України "Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб"   -1- Бандурка О.М.
Проект Закону потребує редагування з точки зору виправлення пунктуаційних помилок (абзаци 2, 6 тощо)  
Враховано   Про внесення змін до статті 43 Закону України "Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб"  
    -2- Бульба С.С.
У назві проекту Закону після слів "Про внесення змін до" доповнити словами "статті 43"  
Враховано    
3. Верховна Рада України постановляє:      Верховна Рада України постановляє:  
4. До Закону України "Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб" (Відомості Верховної Ради (ВВР), 1992, № 29, ст. 399) із змінами, внесеними згідно з Декретом №7-92 від 09.12.92, ВВР, 1993, №5, ст. 34; Законами №3946-ХІІ (3946-12) від 04.02.94, ВВР, 1994, №24, ст.178; № 126/95-ВР від 06.04.95, ВВР, 1995, №16, ст.111; №358/95-ВР від 05.10.95, ВВР, 1995, №34, ст.268; №456/95-ВР від 23.11.95, ВВР, 1995, №44, ст.327; №103/96-ВР від 25.03.96, ВВР, 1996, №17, ст. 73; №534/96-ВР від 21.11.96, ВВР, 1997, №4, ст. 23; №85/98-ВР від 05.02.98, ВВР, 1998, №26, ст.149; №312-ХІV (312-14) від 11.12.98, ВВР, 1999, №4, ст.35; №1081-ХІV (1081-14) від 21.09.99, ВВР, 1999, №48, ст.409; №2171-ІІІ (2171-14) від 21.12.2000, ВВР, 2001, №9, ст.38; №2981-ІІІ (2981-14) від 17.01.2002, ВВР, 2002, №17, ст.125; №3111-ІІІ (3111-14) від 07.03.2002, ВВР, 2002, №33, ст.236; №51-ІV (51-15) від 04.07.2002, ВВР, 2002, №35, ст.262), внести такі зміни:   -3- Каденюк Л.К.
Бульба С.С.
Абзац перший розділу І проекту Закону викласти в такій редакції: " І. Внести до статті 43 Закону України "Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб" (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 29, ст. 399; 1994 р., № 24, ст. 178; 1995 р., № 16, ст. 111; 1996 р., № 17, ст. 73; 2001 р., № 9, ст. 38; 2002 р., № 33, ст. 236; № 35, ст. 262; із змінами, внесеними Законом України від 19 лютого 2004 року №1519-ІV) такі зміни:"  
Враховано   І. Внести до статті 43 Закону України "Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб" (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 29, ст. 399; 1994 р., № 24, ст. 178; 1995 р., № 16, ст. 111; 1996 р., № 17, ст. 73; 2002 р., № 33, ст. 236, № 35, ст. 262; із змінами, внесеними Законом України від 19 лютого 2004 року №1519-ІV) такі зміни:  
    -4- Олуйко В.М.
Статтю 10 Закону доповнити новою частиною такого змісту: "Контроль за використанням бюджетних коштів пенсійного забезпечення військовослужбовців та за порядком нарахування (перерахунку) пенсій здійснює Кабінет Міністрів України".  
Відхилено у зв'язку з тим, що внесена автором пропозиція не узгоджується з назвою і змістом статті 10 чинного Закону. Крім того, цей законопроект стосується змін лише до статті 43, а не інших статей Закону.   
5. 1. До абзацу 3 статті 43 Закону України "Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб рядового і начальницького складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб" такого змісту: "Пенсії особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право на пенсію за цим Законом та членам їх сімей обчислюються, виходячи з розміру грошового забезпечення цих військовослужбовців на день звільнення з військової служби (посадовий оклад за останньою штатною посадою, оклад за військовим званням, процентна надбавка за вислугу років, надбавки за вчене звання і вчену ступінь, кваліфікацію та умови служби, усі щомісячні додаткові види грошового забезпечення).   -5- Рудковський Д.О.
Частину третю статті 43 викласти в такій редакції: "Пенсії особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право на пенсію за цим Законом та членам їх сімей обчислюються виходячи з розміру грошового забезпечення цих військовослужбовців перед звільненням з військової служби (посадового окладу, окладу за військовим чи спеціальним званням, процентної надбавки за вислугу років, надбавок за вчене звання і науковий ступінь, кваліфікацію, умови служби та інших щомісячних додаткових видів грошового забезпечення за останньою штатною посадою".  
Враховано частково в пропозиції народного депутата України Самофалова Г.Г., яка на думку Комітету в редакційному плані викладена більш вдаліше.  1. Частину третю викласти в такій редакції: "Пенсії особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, та членам їхніх сімей обчислюються з розміру грошового забезпечення за останньою штатною посадою перед звільненням, враховуючи відповідні оклади за посадою, військовим (спеціальним) званням, процентну надбавку за вислугу років, щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах, встановлених законодавством". 2. Частину четверту виключити.  
    -6- Каденюк Л.К.
Бульба С.С.
У частині третій статті 43 в редакції народного депутата України Самофалова Г.Г. слова "незалежно від дати звільнення, виходячи" виключити; доповнити після слів "додаткові види грошового забезпечення" словами в дужках " (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах, встановлених законодавством".  
Враховано    
    -7- Задорожній О.В.
Частину третю цієї статті доповнити реченням такого змісту: "При цьому надбавки за вчене звання і вчену ступінь нараховуються до розміру призначеної пенсії незалежно від часу захисту дисертації або присвоєння вченого ступеня".  
Відхилено у зв'язку з тим, що згідно з Законом України "Про пенсійне забезпечення військовослужбовців осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб" всі обставини, які впливають на формування складових грошового забезпечення військовослужбовця, повинні настати до його звільнення зі служби.   
    -8- Самофалов Г.Г.
Частину третю статті 43 викласти в такій редакції: "Пенсії особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право на пенсію за цим Законом, та членам їхніх сімей обчислюються незалежно від дати звільнення виходячи з розміру грошового забезпечення за останньою штатною посадою перед звільненням, враховуючи відповідні оклади за посадою, військовим (спеціальним) званням, процентну надбавку за вислугу років, усі щомісячні додаткові види грошового забезпечення, надбавки за вчене (почесне) звання і науковий ступінь, кваліфікацію і умови служби та премію".  
Враховано з урахуванням пропозицій народних депутатів України Бульби С.С. та Каденюка Л.К.   
    -9- Самофалов Г.Г.
Частину четверту статті 43 виключити.  
Враховано    
    -10- Олуйко В.М.
Абзац 3 статті 43 викласти в такій редакції: "Пенсії особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право на пенсію за цим Законом та членам їх сімей обчислюються, виходячи з розміру грошового забезпечення цих військовослужбовців, яка включає посадовий оклад за останньою штатною посадою, оклад за військовим званням, процентна надбавка за вислугу років, надбавки за вчене звання і вчену ступінь, кваліфікацію та умови служби і усі інші щомісячні додаткові виплати (надбавки, виплати, премії тощо) постійного характеру, що визначаються Президентом України та Кабінетом Міністрів України".  
Враховано частково у редакції народних депутатів України Самофалова Г.Г., Бульби С.С., Каденюка Л.К., яка має на думку Комітету більш вдаліший редакційний зміст.   
    -11- Гаврилюк В.В.
Частину третю статті 43 викласти у такій редакції: "Пенсії особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам, які мають право на пенсію за цим Законом та членам їх сімей обчислюються з грошового забезпечення цих військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу. При цьому для обчислення їм пенсій враховуються відповідні оклади за посадою, військовим чи спеціальним званням, процентна надбавка за вислугу років та додаткові щомісячні види грошового забезпечення: надбавки, доплати, підвищення та премії, які мають постійний характер, з урахуванням їх максимальних розмірів, передбачених відповідними нормативно-правовими актами".  
Враховано частково у редакції народних депутатів України Самофалова Г.Г., Бульби С.С., Каденюка Л.К., яка має на думку Комітету більш вдаліший редакційний зміст.   
6. Доповнити статтю 43 частинами четвертою, п'ятою, шостою та сьомою такого змісту:      3. Після частини четвертої доповнити статтю п'ятьма новими частинами такого змісту:  
7. "Особам офіцерського складу, переведеним за станом здоров'я або віком з льотної роботи, підводних човнів (підводних крейсерів), атомних надводних кораблів і мінних тральщиків на посади з меншим посадовим окладом пенсії обчислюються за бажанням пенсіонера, виходячи з грошового забезпечення за останньою штатною посадою, займаною перед звільненням, чи з посад, вказаних у цьому абзаці, до переведення, якщо на день переведення вони мали право на пенсію за вислугу років. У такому ж порядку обчислюються пенсії особам офіцерського та начальницького складу органів внутрішніх справ із військовим званням полковника або спеціальним званням полковника міліції чи внутрішньої служби, а також їм рівних і вище, якщо вони з таких обставин та умов переведені в інтересах служби з посад, які займали не менше трьох років до переведення і на день переведення мали право на пенсію за вислугу років.   -12- Бандурка О.М.
У частині 4 статті 43 міститься оціночне поняття "в інтересах служби", яке не має під собою нормативно-правового підгрунтя, що може викликати його довільне тлумачення та колізії правозастосовчої практики. Пропонується дане поняття виключити.  
Відхилено Слова "в інтересах служби" необхідно залишити, оскільки право на збереження більшого посадового окладу надається як пільга тільки для тих осіб офіцерського складу, які переведені на посади з меншим посадовим окладом за незалежних від них обставин. У разі прийняття пропозиції суб'єкта права законодавчої ініціативи право на таку пільгу матимуть також ті офіцери, які переводитимуться на посади з меншим посадовим окладом у порядку дисциплінарного стягнення (порушення).  "Особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, переведеним за станом здоров'я або віком з льотної роботи, підводних човнів (підводних крейсерів), атомних надводних кораблів і мінних тральщиків на посади з меншим посадовим окладом, пенсії обчислюються, за бажанням пенсіонера, виходячи з посадового окладу за останньою штатною посадою, займаною перед звільненням, чи з вказаних у цій частині посад, які вони займали до переведення, якщо на день переведення вони мали право на пенсію за вислугу років. У такому ж порядку обчислюються пенсії особам офіцерського складу та особам начальницького складу органів внутрішніх справ із військовим званням полковника або спеціальним званням полковника міліції чи внутрішньої служби, полковника податкової міліції, а також їм рівних і вище, якщо вони за таких обставин та умов переведені в інтересах служби з посад, які займали не менше трьох років до переведення, і на день переведення мали право на пенсію за вислугу років.  
    -13- Рудковський Д.О.
В абзаці четвертому проекту Закону слова "грошового забезпечення" замінити словами "посадового окладу"  
Враховано    
    -14- Каденюк Л.К.
Бульба С.С.
В абзаці четвертому проекту після слів "полковника міліції чи внутрішньої служби" доповнити словами "полковника податкової міліції"  
Враховано    
8. Особам офіцерського складу і особам начальницького складу органів внутрішніх справ, які були відряджені для роботи в Радах народних депутатів та їх органах, органах виконавчої влади та інших цивільних установ та одержували заробітну плату в порядку і розмірах установлених для працівників цих органів, пенсії обчислюються виходячи з грошового забезпечення, встановленого за аналогічною посадою відповідно для осіб офіцерського та начальницького складу.   -15- Бандурка О.М.
У частині 5 статті 43 законопроекту мова йде тільки про осіб офіцерського складу і осіб начальницького складу органів внутрішніх справ, "які були відряджені для роботи..." (і далі за текстом). Однак, виходячи з назви Закону України "Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб", цей Закон поширюється не тільки на офіцерський та начальницький склад, а й на інших військовослужбовців та рядовий склад ОВС, тому частину 5 статті 43 законопроекту треба привести у відповідність з назвою Закону.  
Враховано   Особам офіцерського складу, прапорщикам і мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, особам начальницького складу органів внутрішніх справ та деяким іншим особам, які мають право на пенсію за цим Законом, і які були відряджені для роботи в органах державної влади та органах місцевого самоврядування або у сформованих ними органах, на підприємствах, в установах, організаціях, вищих навчальних закладах, та одержували заробітну плату в порядку і розмірах, установлених для працівників цих органів та організацій, пенсії обчислюються виходячи з посадового окладу, встановленого за аналогічною посадою відповідно для осіб офіцерського складу, прапорщиків і мічманів, військовослужбовців надстрокової служби та військової служби за контрактом, осіб начальницького складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб, які мають право на пенсію за цим Законом.  
9. Особам офіцерського складу, звільненим з військової служби до вступу на штатну посаду після закінчення військового навчального закладу або після призову із запасу, пенсії обчислюються в порядку, передбаченому пунктом 7 цієї постанови, із сум грошового забезпечення, сплачених їм на день звільнення.   -16- Бандурка О.М.
У частині 6 статті 43 вказано, що "пенсії обчислюються в порядку, передбаченому пунктом 7 цієї постанови", але з запропонованого законопроекту важко зрозуміти, яка саме постанова мається на увазі.  
Враховано   Особам офіцерського складу, звільненим з військової служби до вступу на штатну посаду після закінчення військового навчального закладу або після призову із запасу, пенсії обчислюються в порядку, передбаченому цією статтею, із сум грошового забезпечення, сплачених їм на день звільнення.  
10. Мічманам і військовослужбовцям надстрокової служби, переведеним з атомних підводних крейсерів, атомних підводних човнів і дизельних підводних човнів, обладнаних енергетичними установами, на відповідні рівнозначні посади на інші кораблі, судна або в берегові військові частини Військово-Морського Флоту України із збереження одержаного до дня переведення посадового окладу, пенсії обчислюються в порядку, передбаченому цим пунктом, виходячи з виплачуваного на день звільнення з військової служби збереженого посадового окладу".   -17- Бандурка О.М.
У частині 7 статті 43 спосіб викладення нормативного матеріалу перешкоджає його розумінню, а саме: в даній частині міститься положення щодо обчислення пенсій "в порядку передбаченому цим пунктом", у той час як визначення порядку у даній частині відсутнє. Якщо автор законопроекту мав на увазі порядок обчислення пенсій, вказаний у частині 4 статті 43, необхідно було прямо вказати на це у частині 7.  
Враховано   Мічманам і військовослужбовцям надстрокової служби та військової служби за контрактом, переведеним з атомних підводних крейсерів, атомних підводних човнів та дизельних підводних човнів, обладнаних атомними енергетичними установками, на відповідні рівнозначні посади на інші кораблі, судна або в берегові військові частини Військово-Морських Сил із збереженням одержуваного ними до дня переведення посадового окладу, пенсії обчислюються в порядку, передбаченому цією статтею, виходячи з виплачуваного на день звільнення з військової служби збереженого посадового окладу. При обчисленні пенсій відповідно до частин п'ятої - восьмої цієї статті в розрахунок включаються щомісячні додаткові види грошового забезпечення (надбавки, доплати, підвищення) та премії в розмірах, встановлених законодавством на день призначення цих пенсій". У зв'язку з цим частину п'яту вважати частиною десятою. ІІ. Прикінцеві положення 1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2005 року. 2. Встановити, що особи, яким раніше призначено пенсії відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб", мають право на перерахунок пенсій з урахуванням положень цього Закону та виплату 50 % перерахованої пенсії з 1 січня 2005 року, а з 1 січня 2006 року - 100% перерахованої пенсії. У разі якщо внаслідок перерахунку за нормами цього Закону розмір пенсії або виплачуваної в період з 1 січня 2005 року до 1 січня 2006 року її частини зменшується, пенсія виплачується в раніше встановленому розмірі. 3. Кабінету Міністрів України в місячний термін з дня набрання чинності цим Законом: забезпечити проведення перерахунку раніше призначених пенсій військовослужбовцям, особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяким іншим особам відповідно до пункту 2 Прикінцевих положень цього Закону; привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом; забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.  
    -18- Рудковський Д.О.
Доповнити статтю частиною такого змісту: "При обчисленні пенсій відповідно до частин четвертої - сьомої цієї статті в розрахунок включається усі щомісячні додаткові види грошового забезпечення, надбавки за вчене (почесне) звання і вчену ступінь, кваліфікацію і умови служби та премію, що встановлені законодавством на день призначення цих пенсій".  
Враховано з урахуванням пропозиції народного депутата України Каденюка Л.К.   
    -19- Олуйко В.М.
Статтю 65 викласти в такій редакції: "Стаття 65. Відповідальність за порушення порядку нарахування (перерахунку) пенсій, несвоєчасне оформлення чи видачу недостовірних пенсійних документів Органи, які здійснюють пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб, які мають право на пенсію за цим Законом, інші органи і установи за порушення порядку (перерахунку) пенсій, несвоєчасне оформлення або подання пенсійних документів, а також за видачу для оформлення пенсій недостовірних даних і документів несуть відповідальність, встановлену законодавством України".  
аконопроектом №3718-2 в редакції народних депутатів України Каденюка Л.К., Бульби С.С., Сімонова В.Д. статтю 65 чинного Закону запропоновано виключити, у зв'язку з чим пропозицію Н.д.Олуйка В.М. доцільно 2 . Крім того, цей законопроект стосується змін лише до статті 43, а не інших статей чинного Закону.   
    -20- Самофалов Г.Г.
Доповнити Закон новим розділом ІІ "Прикінцеві положення" такого змісту: "ІІ. Прикінцеві положення 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування. 2. Кабінету Міністрів України у місячний термін з дня набрання чинності цим Законом: забезпечити проведення перерахунку пенсій, раніше призначених військовослужбовцям, особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяким іншим особам, з урахуванням складових частин грошового забезпечення, передбачених статтею 43 Закону України "Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб" із змінами, внесеними цим Законом, і змін рівня грошового забезпечення відповідних категорій військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб, що враховуються при обчисленні пенсії, які відбулися з дня призначення пенсії; скасувати пункт 1 постанови Кабінету Міністрів України від 8 січня 2000 року №12 "Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 17 липня 1992 року №393 "Про порядок обчислення вислуги років, призначення та виплати пенсій і грошової допомоги особам офіцерського складу, прапорщикам, мічманам, військовослужбовцям надстрокової служби за контрактом, особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та членам їхніх сімей" як такий, що суперечить принципам рівності прав і свобод громадян України, передбачених статтею 24 Конституції України; привести свої нормативно-правові акти у відповідність з цим Законом; забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону. 3. З метою зменшення навантаження на Державний бюджет України на перехідний період встановити такі розміри виплати перерахованих пенсій, які відбудуться у зв'язку з прийняттям цього Закону: з 1 грудня 2004 року - у розмірі 30 відсотків суми перерахованих пенсій; з 1 січня 2005 року - у розмірі 50 відсотків суми перерахованих пенсій; з 1 січня 2006 року - у розмірі 100 відсотків суми перерахованих пенсій".  
Враховано    
11. 2. Кабінету Міністрів України при підготовці проекту закону України про Державний бюджет України на 2004 рік передбачити необхідні обсяги асигнувань для сплати пенсій відповідним категоріям громадян згідно з новою базою нарахування пенсій та провести перерахунок пенсій.   -21- Каденюк Л.К.
Пункт 2 проекту Закону виключити, як такий що втратив актуальність на поточний 2004 рік.  
Враховано    
12. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2004 року.   -22- Бандурка О.М.
Не досить переконливим уявляється фінансово-економічне обгрунтування до проекту цього Закону. Проведені розрахунки свідчать, що для реалізації положень поданого проекту необхідно близько 2-х мільярдів гривень на рік. Ці видатки мають здійснюватися за рахунок коштів, передбачених в Державному бюджеті України на 2004 рік. У той же час треба зауважити, що на теперішній час Державний бюджет України ще не прийнятий, а автор пропонує вступ законопроекту в законну силу з 1 січня 2004 року, що позбавляє законопроект фінансово-економічного підгрунтя.  
Враховано    
    -23- Каденюк Л.К.
У розділі ІІ Прикінцевих положень в редакції народного депутата України Самофалова Г.Г: у пункті 1 слова "з дня опублікування" замінити словами і цифрами "з 1 січня 2005 року"; абзац другий пункту 2 викласти в такій редакції: " забезпечити проведення перерахунку раніше призначених пенсій військовослужбовцям, особам начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяким іншим особам відповідно до пункту 2 Прикінцевих положень цього Закону"; абзац третій пункту 2 виключити як юридично некоректний.  
Враховано    
    -24- Каденюк Л.К.
Розділ ІІ Прикінцевих положень в редакції народного депутата України Самофалова Г.Г. доповнити новим пунктом 2 такого змісту: "2. Встановити, що особи, яким раніше призначено пенсії відповідно до Закону України "Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб" мають право на перерахунок пенсій з урахуванням положень цього Закону та виплату 50 % перерахованої пенсії з 1 січня 2005 року, а з 1 січня 2006 року - 100% перерахованої пенсії. У разі, якщо внаслідок перерахунку за нормами цього Закону розмір пенсії або виплачуваної в період з 1 січня 2005 року до 1 січня 2006 року її частини зменшується, пенсія виплачується в раніше встановленому розмірі". Пункт 3 виключити.  
Враховано    
    -25- Рудковський Д.О.
Доповнити Закон Прикінцевими положеннями такого змісту: "Прикінцеві положення. 1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2005 року. 2. Кабінету Міністрів України: з метою ліквідації диспропорції у розмірах пенсій військовослужбовцям, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та членів їх сімей протягом двох років, починаючи з 1 січня 2005 року, перерахувати раніше призначені пенсії виходячи з розміру грошового забезпечення військовослужбовців, зазначеного у статті 43 Закону України "Про пенсійне забезпечення військовослужбовців, осіб начальницького і рядового складу органів внутрішніх справ та деяких інших осіб", з поетапною виплатою цих пенсій кожного півріччя (з 1 січня та з 1 липня) у розмірі 25 відсотків від загальної суми підвищення пенсії; розробити нормативно-правові акти, передбачені цим Законом, та привести у відповідність з цим Законом свої нормативно-правові акти; забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону".  
Враховано частково в пропозиціях народних депутатів України Самофалова Г.Г., Каденюка Л.К., які на думку Комітету в редакційному плані викладені більш вдаліше.