Кількість абзаців - 100 Таблиця поправок


Про транскордонне співробітництво (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект Закону України "Про транскордонне співробітництво"      Проект Закону України "Про транскордонне співробітництво"  
1. Цей Закон визначає правові, економічні та організаційні засади транскордонного співробітництва.      Цей Закон визначає правові, економічні та організаційні засади транскордонного співробітництва.  
2. Розділ І ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ      Розділ І ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ  
3. Стаття 1. Визначення термінів      Стаття 1. Визначення термінів  
4. У цьому Законі терміни вживаються у такому значенні:   -1- Акопян В.Г.
Шаров І.Ф.
У статті 1 визначити, про які органи державної влади йде мова, визначити, до якого рівня програм належатиме "програма державної фінансової підтримки".  
Враховано   У цьому Законі терміни вживаються у такому значенні:  
5. транскордонне співробітництво - спільні дії, спрямовані на поглиблення економічних, соціальних, науково-технічних, культурних та інших відносин між територіальними громадами та місцевими органами виконавчої влади України і територіальними громадами та відповідними органами влади сусідніх держав у межах компетенції, визначеної їх національним законодавством;   -2- Заплатинський В.М.
У статті 1 термін "транскордонне співробітництво" викласти у наступній редакції: "будь-які спільні дії, спрямовані на посилення та поглиблення добросусідських відносин між територіальними общинами, або властями, які знаходяться під юрисдикцією декількох Договірних сторін, та на укладення з цією метою будь-яких необхідних угод або досягнення домовленостей, в межах компетенції територіальних общин або властей, визначеної внутрішнім законодавством".  
Враховано частково   транскордонне співробітництво - спільні дії, спрямовані на встановлення і поглиблення економічних, соціальних, науково-технічних, екологічних, культурних та інших відносин між територіальними громадами, їх представницькими органами, місцевими органами виконавчої влади України та територіальними громадами, відповідними органами влади інших держав у межах компетенції, визначеної їх національним законодавством;  
    -3- Руденко Г.Б.
Визначення поняття "транскордонне співробітництво" дано в "Європейській рамковій конвенції про транскордонне співробітництво між територіальними общинами або властями", до якої Україна приєдналась 14 липня 1993 року, тому вважаємо недоцільним вносити до тексту законопроекту інше трактування цього поняття.  
Враховано частково    
    -4- Зарубінський О.О.
У пункті 1 частини 1 статті 1 визначення транскордонного співробітництва після слів "науково-технічних," доповнити словом "природоохоронних," і далі за текстом.  
Враховано редакційно    
    -5- Горбаль В.М.
Пункт 1 частини 1 статті 1 викласти у такій редакції: "транскордонне співробітництво - співпраця між прикордонними територіальними громадами та місцевими органами виконавчої влади України і територіальними громадами та відповідними органами влади сусідніх держав за такими пріоритетними напрямами, як регіональний розвиток, міський та сільський розвиток, охорона довкілля, поліпшення діяльності підприємств громадського користування, надання взаємної допомоги у надзвичайних ситуаціях з метою сприяння благоустрою та розвитку прикордонних регіонів, їх економічному та соціальному прогресу."  
Враховано частково    
    -6- Шевчук С.В.
Визначення терміну "транскордонне співробітництво" викласти в редакції: "транскордонне співробітництво - спільні дії, спрямовані на встановлення і поглиблення економічних, соціальних, науково-технічних, екологічних, культурних та інших відносин між територіальними громадами, їх представницькими органами, місцевими органами виконавчої влади України та територіальними громадами, відповідними органами влади інших держав у межах компетенції, визначеної їх національним законодавством;".  
Враховано    
6. прикордонний регіон - територія, що охоплює одну або кілька адміністративно-територіальних одиниць України чи сусідніх держав і прилягає до державного кордону;   -7- Горбаль В.М.
У тексті пункту 2 частини 1 статті 1 у кінці речення додати слова "відповідної держави".  
Відхилено Цей термін в законі не використовується   
    -8- Шевчук С.В.
Визначення терміну "прикордонний регіон" вилучити.  
Враховано    
7. єврорегіон - територія прикордонного регіону України та сусідніх держав, у межах якої здійснюється транскордонне співробітництво відповідно до угод про транскордонне співробітництво;   -9- Руденко Г.Б.
Визначення терміну "єврорегіон" є недостатньо обґрунтованим, не несе достатнього смислового навантаження, не може бути застосовано до усіх держав, з якими Україна має кордони, і може бути виключено зі статей 1 та 5.  
Відхилено врорегіони існують, цей термін згадується в документах Кабінету міністрів України та актах європейського права  єврорегіон - організаційна форма співробітництва адміністративно-територіальних одиниць європейських держав, що здійснюється у відповідності з дво- або багатосторонніми угодами про транскордонне співробітництво;  
    -10- Горбаль В.М.
У тексті пункту 3 частини 1 статті 1 розділу І у кінці речення додати слова "із державами-членами Ради Європи".  
Відхилено Це звужує сферу дії Закону до співпраці тільки з членами РЄ   
    -11- Шевчук С.В.
Визначення терміну "єврорегіон" викласти в редакції: "єврорегіон - організаційна форма співробітництва адміністративно-територіальних одиниць європейських держав, що здійснюється у відповідності з дво- або багатосторонніми угодами про транскордонне співробітництво;"  
Враховано    
8. суб'єкти транскордонного співробітництва - територіальні громади та місцеві органи виконавчої влади України і територіальні громади та відповідні органи влади сусідніх держав;   -12- Шибко В.Я.
Пункт 4 частини 1 статті 1 викласти у такій редакції: "суб'єкти транскордонного співробітництва - територіальні громади та місцеві органи виконавчої влади України, що належать до прикордонного регіону, і територіальні громади та відповідні органи сусідніх держав".  
Враховано частково   суб'єкти транскордонного співробітництва - територіальні громади, їх представницькі органи, місцеві органи виконавчої влади України, що взаємодіють з територіальними громадами та відповідними органами влади інших держав в межах своєї компетенції, встановленої чинним законодавством та угодами про транскордонне співробітництво;  
    -13- Шевчук С.В.
Визначення терміну "суб'єкти транскордонного співробітництва" викласти в редакції: "суб'єкти транскордонного співробітництва - територіальні громади, їх представницькі органи, місцеві органи виконавчої влади України, що взаємодіють з територіальними громадами та відповідними органами влади інших держав в межах своєї компетенції, встановленої чинним законодавством та угодами про транскордонне співробітництво"  
Враховано    
9. угода про транскордонне співробітництво - угода між суб'єктами транскордонного співробітництва, яка регламентує правові, організаційні, економічні та інші аспекти цього співробітництва;      угода про транскордонне співробітництво - угода між суб'єктами транскордонного співробітництва, яка регламентує правові, організаційні, економічні та інші аспекти цього співробітництва;  
10. учасники транскордонного співробітництва - юридичні та фізичні особи, громадські організації, що беруть участь у транскордонному співробітництві;   -14- Добкін М.М.
Термін "учасники транскордонного співробітництва" викласти в редакції: "учасники транскордонного співробітництва - юридичні та фізичні особи, суб'єкти підприємницької діяльності, громадські організації, наукові установи, учбові заклади, що беруть участь у транскордонному співробітництві".  
Відхилено Поняття "юридичні та фізичні особи" включають в себе суб'єкти підприємницької діяльності, наукові установи, учбові заклади  учасники транскордонного співробітництва - юридичні та фізичні особи, громадські організації, що беруть участь у транскордонному співробітництві;  
11. спільні проекти (програми) - комплекс спільних заходів суб'єктів транскордонного співробітництва, спрямованих на розв'язання конкретних спільних завдань та задоволення інтересів;   -15- Горбаль В.М.
У тексті пункту 7 частини 1 статті 1 після слів "спільних заходів" додати слова "економічного, соціального та науково-культурного характеру", а після слів "задоволення інтересів" додати слова "за напрямами здійснення транскордонного співробітництва".  
Відхилено Не відповідає правилам нормопроектувальної техніки та юридичній практиці  спільні проекти (програми) - комплекс заходів суб'єктів та учасників транскордонного співробітництва, спрямованих на розв'язання конкретних спільних завдань та задоволення інтересів територіальних громад  
    -16- Шевчук С.В.
Визначення терміну "спільні проекти (програми)" викласти в редакції: "спільні проекти (програми) - комплекс заходів суб'єктів та учасників транскордонного співробітництва, спрямованих на розв'язання конкретних спільних завдань та задоволення інтересів територіальних громад"  
Враховано    
12. проекти (програми) транскордонного співробітництва - комплекс заходів суб'єктів транскордонного співробітництва України, спрямованих на розвиток транскордонного співробітництва;   -17- Шевчук С.В.
Визначення терміну "проекти (програми) транскордонного співробітництва" викласти в редакції: "проекти (програми) транскордонного співробітництва - комплекс заходів суб'єктів та учасників транскордонного співробітництва України, спрямованих на розвиток транскордонного співробітництва"  
Враховано   проекти (програми) транскордонного співробітництва - комплекс заходів суб'єктів та учасників транскордонного співробітництва України, спрямованих на розвиток транскордонного співробітництва  
13. державна підтримка розвитку транскордонного співробітництва - сукупність рішень і дій організаційного, правового, фінансового характеру органів державної влади України, спрямованих на реалізацію проектів (програм) транскордонного співробітництва;   -18- Заплатинський В.М.
У пункті 9 частини 1 статті 1 слова "органів державної влади України" замінити словами "органів законодавчої влади, міністерств, центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів судової влади України". Після слова "реалізацію" доповнити словами "державних" і далі за текстом.  
Відхилено Перша поправка не відповідає правилам нормопроектувальної техніки та юридичній практиці, а друга - не відповідає змісту поняття "проекти (програми)"  державна підтримка розвитку транскордонного співробітництва - сукупність рішень і дій організаційного, правового, фінансового характеру органів державної влади України, спрямованих на реалізацію проектів (програм) транскордонного співробітництва;  
14. програма державної фінансової підтримки розвитку транскордонного співробітництва - комплекс заходів органів державної влади України, спрямованих на розвиток транскордонного співробітництва, у частковому забезпеченні яких використовуються кошти Державного бюджету України.   -19- Горбаль В.М.
У тексті пункту 10 частини 1 статті 1 слова "програма державної фінансової підтримки" замінити словами "державна програма фінансової підтримки".  
Враховано частково   державна програма розвитку транскордонного співробітництва - комплекс заходів органів державної влади України, спрямованих на розвиток транскордонного співробітництва, які здійснюються з використанням коштів Державного бюджету України.  
    -20- Шевчук С.В.
Визначення терміну "програма державної фінансової підтримки розвитку транскордонного співробітництва" викласти в редакції: "державна програма розвитку транскордонного співробітництва - комплекс заходів органів державної влади України, спрямованих на розвиток транскордонного співробітництва, які здійснюються з використанням коштів Державного бюджету України." Далі в усьому тексті проекту використовувати термін "державна програма розвитку транскордонного співробітництва".  
Враховано    
15. Стаття 2. Мета та принципи транскордонного співробітництва      Стаття 2. Мета та принципи транскордонного співробітництва  
16. Метою транскордонного співробітництва є розвиток соціально-економічних, науково-технічних, культурних та інших зв'язків і добросусідських відносин між суб'єктами та учасниками транскордонного співробітництва на основі таких принципів:   -21- Зарубінський О.О.
У частині 1 статті 2 після слів "науково-технічних," доповнити словом "природоохоронних", після слів "інших зв'язків" слова "і добросусідських відносин" виключити. Далі за текстом.  
Враховано редакційно   Метою транскордонного співробітництва є розвиток соціально-економічних, науково-технічних, екологічних, культурних та інших зв'язків між суб'єктами та учасниками транскордонного співробітництва на основі таких принципів:  
    -22- Добкін М.М.
Частину 1 статті 2 після слів "науково-технічних" доповнити словом "екологічних".  
Враховано    
17. визнання державного суверенітету, територіальної цілісності та непорушності кордонів держав;   -23- Шевчук С.В.
Слово "визнання" замінити на "повага до".  
Враховано   повага до державного суверенітету, територіальної цілісності та непорушності кордонів держав;  
    -24- Добкін М.М.
Після пункту 1 частини 1 статті 2 доповнити текст статті наступними пунктами: "взаємної поваги до законодавств держав; взаємного забезпечення інтересів держав у транскордонному співробітництві; не заподіяння шкоди економічним та іншим інтересам держав".  
Відхилено Поняття "повага до державного суверенітету, територіальної цілісності та непорушності кордонів держав" включає в себе всі запропоновані доповнення   
18. урахування під час укладення угод про транскордонне співробітництво повноважень суб'єктів та прав учасників транскордонного співробітництва;      урахування під час укладення угод про транскордонне співробітництво повноважень суб'єктів та прав учасників транскордонного співробітництва;  
19. узгоджене усунення політичних, економічних, правових, адміністративних та інших перешкод для взаємної співпраці.   -25- Горбаль В.М.
У тексті пункту 3 частини 1 статті 2 розділу І після слова "узгоджене" додати слово "двостороннє".  
Відхилено Звужує сферу дії Закону  узгоджене усунення політичних, економічних, правових, адміністративних та інших перешкод для взаємної співпраці.  
20. Стаття 3. Правова основа транскордонного співробітництва      Стаття 3. Правова основа транскордонного співробітництва  
21. Правовою основою транскордонного співробітництва є Конституція України, міжнародні договори України, що регулюють відносини у цій сфері, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, цей Закон та інші нормативно-правові акти.      Правовою основою транскордонного співробітництва є Конституція України, міжнародні договори України, що регулюють відносини у цій сфері, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, цей Закон та інші нормативно-правові акти.  
22. Якщо міжнародним договором України, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, встановлено інші правила, ніж ті, що містяться у цьому Законі, застосовуються правила міжнародного договору України.      Якщо міжнародним договором України, згода на обов'язковість якого надана Верховною Радою України, встановлено інші правила, ніж ті, що містяться у цьому Законі, застосовуються правила міжнародного договору України.  
23. Стаття 4. Мета та принципи державної політики у сфері транскордонного співробітництва      Стаття 4. Мета та принципи державної політики у сфері транскордонного співробітництва  
24. Метою державної політики у сфері транскордонного співробітництва є створення умов для співробітництва суб'єктів та учасників транскордонного співробітництва України, підвищення соціально-економічного розвитку регіонів України та рівня життя населення.   -26- Горбаль В.М.
У тексті частини 1 статті 4 після слів "є створення" та перед словом "умов" додати слово "сприятливих", а після слів "умов для" додати слова "ефективної та взаємовигідної".  
Враховано   Метою державної політики у сфері транскордонного співробітництва є створення сприятливих умов для ефективної та взаємовигідної співпраці суб'єктів та учасників транскордонного співробітництва України, підвищення соціально-економічного розвитку регіонів України та рівня життя населення.  
25. Державна політика у сфері транскордонного співробітництва ґрунтується на принципах:      Державна політика у сфері транскордонного співробітництва ґрунтується на принципах:  
26. законності;      законності;  
27. чіткого розподілу завдань, повноважень та відповідальності між суб'єктами транскордонного співробітництва України;      чіткого розподілу завдань, повноважень та відповідальності між суб'єктами транскордонного співробітництва України;  
28. гармонізації загальнодержавних, регіональних та місцевих інтересів;      гармонізації загальнодержавних, регіональних та місцевих інтересів;  
29. забезпечення рівних можливостей для регіонів України щодо співпраці в рамках транскордонного співробітництва;   -27- Заплатинський В.М.
У пункті 3 частини 2 статті 4 після слів "регіонів України" доповнити словами: "які є прикордонними регіонами" і далі за текстом.  
Відхилено Звужує сферу дії Закону, не відповідає концепції, прийнятій у першому читанні  забезпечення рівних можливостей для регіонів України щодо співпраці в рамках транскордонного співробітництва;  
    -28- Акопян В.Г.
Шаров І.Ф.
З пункту 5 частини 2 статті 4 вилучити положення про забезпечення рівних можливостей для регіонів України щодо співпраці у рамках транскордонного співробітництва.  
Відхилено Звужує сферу дії Закону, не відповідає концепції, прийнятій у першому читанні   
    -29- Шибко В.Я.
Пункт 3 частини 2 статті 4 "забезпечення рівних можливостей для регіонів України щодо співпраці в рамках транскордонного співробітництва;" виключити.  
Відхилено Звужує сферу дії Закону, не відповідає концепції, прийнятій у першому читанні   
    -30- Горбаль В.М.
У тексті пункту 4 частини другої статті 4 після слів "рівних можливостей для" додати слова "всіх прикордонних".  
Відхилено Звужує сферу дії Закону, не відповідає концепції, прийнятій у першому читанні   
30. розмежування відповідальності та повноважень між центральними та місцевими органами виконавчої влади з метою найбільш ефективного розв'язання проблем та завдань у сфері транскордонного співробітництва;      розмежування відповідальності та повноважень між центральними та місцевими органами виконавчої влади з метою найбільш ефективного розв'язання проблем та завдань у сфері транскордонного співробітництва;  
31. створення ефективних механізмів забезпечення умов для здійснення транскордонного співробітництва.      створення ефективних механізмів забезпечення умов для здійснення транскордонного співробітництва.  
32. Розділ ІІ ОРГАНІЗАЦІЯ ТРАНСКОРДОННОГО СПІВРОБІТНИЦТВА      Розділ ІІ ОРГАНІЗАЦІЯ ТРАНСКОРДОННОГО СПІВРОБІТНИЦТВА  
33. Стаття 5. Сфери та організаційні форми транскордонного співробітництва      Стаття 5. Сфери та організаційні форми транскордонного співробітництва  
34. Транскордонне співробітництво в межах повноважень суб'єктів транскордонного співробітництва України може здійснюватися в економічній, соціальній, науково-технічній, культурно-освітній, екологічній та інших сферах.   -31- Шибко В.Я.
У частині 1 статті 5 слова "та інших" виключити.  
Відхилено Звужує сферу дії Закону  Транскордонне співробітництво в межах повноважень суб'єктів транскордонного співробітництва України може здійснюватися в економічній, соціальній, науково-технічній, культурно-освітній, екологічній та інших сферах, а також у питаннях надання взаємної допомоги у надзвичайних ситуаціях.  
    -32- Горбаль В.М.
У тексті частини 1 статті 5 розділу ІІ слова "в економічній, соціальній, науково-технічній, культурно-освітній, екологічній та інших сферах" замінити словами "за такими пріоритетними напрямами як регіональний розвиток, міський та сільський розвиток, охорона довкілля, поліпшення діяльності підприємств громадського користування, надання взаємної допомоги у надзвичайних ситуаціях".  
Враховано частково    
35. Транскордонне співробітництво може здійснюватися у таких формах:   -33- Шевчук С.В.
У частині 2 статті 5 слова 5 слова "у таких формах" вилучити.  
Враховано   Транскордонне співробітництво може здійснюватися:  
36. співробітництво в межах створеного єврорегіону;   -34- Шевчук С.В.
У пункті 1 частини 2 статті 5 5 слово "співробітництво" вилучити.  
Враховано   в межах створеного єврорегіону;  
37. співробітництво в окремій сфері (сферах) шляхом укладення угоди про транскордонне співробітництво;   -35- Беспалий Б.Я.
У тексті пункту 2 частини 2 статті 5 слово " (сферах)" замінити словом ", сферах".  
Враховано   шляхом укладення угод про транскордонне співробітництво в окремих сферах;  
    -36- Шевчук С.В.
Пункт 2 частини 2 статті 5 викласти в редакції: "шляхом укладення угод про транскордонне співробітництво в окремих сферах".  
Враховано    
38. взаємовигідні контакти між суб'єктами транскордонного співробітництва.   -37- Шевчук С.В.
Пункт 3 частини 2 статті 5 викласти в редакції: "шляхом встановлення та розвитку взаємовигідних контактів між суб'єктами транскордонного співробітництва".  
Враховано   шляхом встановлення та розвитку взаємовигідних контактів між суб'єктами транскордонного співробітництва.  
39. Суб'єкти транскордонного співробітництва України відповідно до законодавства можуть обирати інші форми транскордонного співробітництва.      Суб'єкти транскордонного співробітництва України відповідно до законодавства можуть обирати інші форми транскордонного співробітництва.  
40. Стаття 6. Координація транскордонного співробітництва та контроль за додержанням законодавства з питань транскордонного співробітництва      Стаття 6. Координація транскордонного співробітництва та контроль за додержанням законодавства з питань транскордонного співробітництва  
41. Загальну координацію транскордонного співробітництва та контроль за додержанням законодавства з питань транскордонного співробітництва здійснює спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань економічної політики.   -38- Беспалий Б.Я.
У тексті частини 1 статті 6 виключити слова "спеціально уповноважений".  
Відхилено Не відповідає правилам нормопроектувальної техніки та юридичній практиці  Загальну координацію транскордонного співробітництва та контроль за додержанням законодавства з питань транскордонного співробітництва здійснює спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань економічної політики.  
42. Інші центральні органи виконавчої влади беруть участь у координації та розвитку транскордонного співробітництва відповідно до їх компетенції.      Інші центральні органи виконавчої влади беруть участь у координації та розвитку транскордонного співробітництва відповідно до їх компетенції.  
43. Стаття 7. Повноваження суб'єктів транскордонного співробітництва України      Стаття 7. Повноваження суб'єктів транскордонного співробітництва України  
44. Суб'єкти транскордонного співробітництва України в межах своїх повноважень та відповідно до законодавства України:      Суб'єкти транскордонного співробітництва України в межах своїх повноважень та відповідно до законодавства України:  
45. укладають угоди про транскордонне співробітництво і забезпечують їх виконання;   -39- Горбаль В.М.
У тексті пункту 1 частини 1 статті 7 після слів "і забезпечують їх" та перед словом "виконання" додати слово "вчасне".  
Відхилено Не відповідає правилам нормопроектувальної техніки та юридичній практиці  укладають угоди про транскордонне співробітництво і забезпечують їх виконання;  
46. забезпечують виконання зобов'язань України за міжнародними договорами України про транскордонне співробітництво;   -40- Руденко Г.Б.
У третьому абзаці статті 7 замість слів "забезпечують виконання" записати "беруть участь у виконанні...".  
Відхилено Саме суб'єкти мають забезпечувати виконання зобов'язань  забезпечують виконання зобов'язань України за міжнародними договорами України про транскордонне співробітництво;  
47. беруть участь у розробленні та реалізації спільних проектів (програм);      беруть участь у розробленні та реалізації спільних проектів (програм);  
48. приймають рішення про вступ до відповідних міжнародних асоціацій, інших об'єднань;   -41- Руденко Г.Б.
У п'ятому абзаці замість слів "приймають рішення про вступ..." записати "вносять пропозиції щодо вступу...".  
Відхилено Саме суб'єкти мають приймати такі рішення  приймають рішення про вступ до відповідних міжнародних асоціацій, інших об'єднань;  
49. вносять пропозиції щодо запровадження спеціального порядку пропуску через державний кордон;   -42- Горбаль В.М.
У тексті пункту 5 частини 1 статті 7 після слів "вносять пропозиції" додати слова "органам державного регулювання митною справою".  
Відхилено Не відповідає правилам нормопроектувальної техніки та юридичній практиці  вносять пропозиції щодо запровадження спеціального порядку пропуску через державний кордон;  
50. вносять у разі потреби у встановленому порядку пропозиції щодо внесення змін до актів законодавства з питань транскордонного співробітництва.   -43- Беспалий Б.Я.
У тексті пункту 6 частини 1 статті 7 виключити слова "у встановленому порядку".  
Відхилено Не відповідає правилам нормопроектувальної техніки та юридичній практиці  вносять у разі потреби у встановленому порядку пропозиції щодо внесення змін до актів законодавства з питань транскордонного співробітництва.  
    -44- Горбаль В.М.
У тексті пункту 6 частини 1 статті 7 після слів "у встановленому" додати слова "законодавством України".  
Враховано редакційно    
51. Стаття 8. Угоди про транскордонне співробітництво      Стаття 8. Угоди про транскордонне співробітництво  
52. Суб'єкти транскордонного співробітництва України в межах своїх повноважень та відповідно до законодавства можуть укладати угоди про транскордонне співробітництво.      Суб'єкти транскордонного співробітництва України в межах своїх повноважень та відповідно до законодавства можуть укладати угоди про транскордонне співробітництво.  
53. Угоди регламентують правові, організаційні, економічні та інші аспекти співробітництва.      Угоди регламентують правові, організаційні, економічні та інші аспекти співробітництва.  
54. Суб'єкти транскордонного співробітництва України за запитами центральних органів виконавчої влади, до компетенції яких належать питання транскордонного співробітництва, надають інформацію щодо виконання угод про транскордонне співробітництво, а також про його результати.      Суб'єкти транскордонного співробітництва України за запитами центральних органів виконавчої влади, до компетенції яких належать питання транскордонного співробітництва, надають інформацію щодо виконання угод про транскордонне співробітництво, а також про його результати.  
55. Стаття 9. Органи транскордонного співробітництва   -45- Шаров І.Ф.
У статті 9 визначити завдання та цілі органів транскордонного співробітництва.  
Враховано редакційно   Стаття 9. Органи транскордонного співробітництва  
56. Угоди про транскордонне співробітництво можуть передбачати утворення органів транскордонного співробітництва.      Угоди про транскордонне співробітництво можуть передбачати утворення органів транскордонного співробітництва.  
57. У разі коли передбачається розміщення органів транскордонного співробітництва на території України, вони можуть утворюватися як юридичні особи. Їх функції також можуть покладатися на відповідні виконавчі органи місцевого самоврядування та структурні підрозділи місцевих органів виконавчої влади.   -46- Шибко В.Я.
Частину 2 статті 9 викласти в такій редакції: "У разі коли угодою про транскордонне співробітництво передбачається розміщення органів транскордонного співробітництва на території України, вони утворюються як юридичні особи. В окремих випадках їхні функції можуть покладатися на відповідні виконавчі органи місцевого самоврядування та структурні підрозділи місцевих органів виконавчої влади. Незалежно від форми організації транскордонного співробітництва, його діяльність фінансується за рахунок місцевого бюджету. Орган транскордонного співробітництва виконує всі вимоги, передбачені статтями 4, 6 та 7 Додаткового протоколу до Європейської рамкової конвенції про транскордонне співробітництво між територіальними общинами чи властями."  
Враховано частково   Статус, функції, повноваження та джерела фінансування органів транскордонного співробітництва визначаються міжнародними договорами України про транскордонне співробітництво, угодами про транскордонне співробітництво, законодавством держав, на території яких вони розміщені, статутами цих органів.  
58. Статус, функції, повноваження та джерела фінансування органів транскордонного співробітництва визначаються міжнародними договорами про транскордонне співробітництво, угодами про транскордонне співробітництво, статутами цих органів і законодавством держав, на території яких вони розміщені.   -47- Шибко В.Я.
Частину 3 статті 9 виключити.  
Відхилено Ця пропозиція пов'язана з попередньою пропозицію №46 Н.д.Шибка В.Я., яка 3  У разі коли угодою про транскордонне співробітництво передбачається розміщення органів транскордонного співробітництва на території України, вони можуть утворюватися як юридичні особи. В окремих випадках їхні функції можуть покладатися на відповідні виконавчі органи місцевого самоврядування та структурні підрозділи місцевих органів виконавчої влади. Орган транскордонного співробітництва виконує завдання, покладені на нього територіальними громадами, їх представницькими органами, місцевими органами виконавчої влади, відповідно до його повноважень та у порядку, передбаченому законодавством України.  
    -48- Шевчук С.В.
Слова "статутами цих органів" та "законодавством держав, на території яких вони розміщені." поміняти місцями. Частину 3 вважати частиною 2, а частину 2 - частиною 3.  
Враховано    
    -49- Горбаль В.М.
У тексті статті 9 після частини 3 існуючої редакції додати частину 4 у такій редакції: "Орган транскордонного співробітництва виконує завдання, покладені на нього територіальними громадами та місцевими органами виконавчої влади, відповідно до його повноважень та у порядку, передбаченому законодавством України."  
Враховано    
    -50- Горбаль В.М.
У тексті статті 9 після частини 4 нової редакції додати частину 5 у такій редакції: "Будь-які спори, що виникають із діяльністю органу транскордонного співробітництва, передаються на розгляд суду відповідно до норм міжнародного права або укладених міжнародних угод."  
Відхилено Ці питання врегульовуються угодами   
59. Розділ ІІІ ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА РОЗВИТКУ ТРАНСКОРДОННОГО СПІВРОБІТНИЦТВА      Розділ ІІІ ДЕРЖАВНА ПІДТРИМКА РОЗВИТКУ ТРАНСКОРДОННОГО СПІВРОБІТНИЦТВА  
60. Стаття 10. Принципи та форми державної підтримки      Стаття 10. Принципи та форми державної підтримки  
61. Основними принципами державної підтримки розвитку транскордонного співробітництва є:      Основними принципами державної підтримки розвитку транскордонного співробітництва є:  
62. об'єктивність, відкритість та економічна обґрунтованість відбору проектів (програм) транскордонного співробітництва для надання державної підтримки;      об'єктивність, відкритість та економічна обґрунтованість відбору проектів (програм) транскордонного співробітництва для надання державної підтримки;  
63. концентрація фінансових ресурсів на найбільш обґрунтованих проектах (програмах) з метою досягнення максимального ефекту їх реалізації;   -51- Горбаль В.М.
У тексті пункту 2 частини 1 статті 10 після слів "фінансових ресурсів на" додати слова "пріоритетних та" і далі за текстом.  
Враховано   концентрація фінансових ресурсів на пріоритетних та найбільш обґрунтованих проектах (програмах) з метою досягнення максимального ефекту їх реалізації;  
64. забезпечення умов для використання організаційних, фінансових, інституційних можливостей суб'єктів і учасників транскордонного співробітництва України у розробленні та здійсненні заходів щодо реалізації проектів (програм) транскордонного співробітництва;      забезпечення умов для використання організаційних, фінансових, інституційних можливостей суб'єктів і учасників транскордонного співробітництва України у розробленні та здійсненні заходів щодо реалізації проектів (програм) транскордонного співробітництва;  
65. недопущення використання цільової державної підтримки для фінансування поточних потреб соціально-економічного розвитку регіонів.   -52- Горбаль В.М.
У тексті пункту 4 частини 1 статті 10 після слів "соціально-економічного розвитку" додати слово "прикордонних" і далі за текстом.  
Відхилено Вилучено поняття "прикордонний регіон"  недопущення використання цільової державної підтримки для фінансування поточних потреб соціально-економічного розвитку регіонів.  
66. Державна підтримка розвитку транскордонного співробітництва передбачає:      Державна підтримка розвитку транскордонного співробітництва передбачає:  
67. визначення пріоритетних напрямів державної підтримки транскордонного співробітництва;   -53- Горбаль В.М.
У тексті пункту 1 частини 2 статті 10 після слів "державної підтримки" додати слово "розвитку" і далі за текстом.  
Враховано   визначення пріоритетних напрямів державної підтримки розвитку транскордонного співробітництва;  
68. відбір проектів (програм) транскордонного співробітництва, які потребують державної підтримки;      відбір проектів (програм) транскордонного співробітництва, які потребують державної підтримки;  
69. розроблення та виконання програм державної фінансової підтримки розвитку транскордонного співробітництва;   -54- Горбаль В.М.
У тексті пункту 3 частини 2 статті 10 слова "програм державної фінансової підтримки" замінити словами "державних програм фінансової підтримки" і далі за текстом.  
Враховано частково   розроблення та виконання державних програм розвитку транскордонного співробітництва;  
70. надання правової, організаційної, методичної, інформаційної допомоги та підтримки суб'єктам і учасникам транскордонного співробітництва України.      надання правової, організаційної, методичної, інформаційної допомоги та підтримки суб'єктам і учасникам транскордонного співробітництва України  
71. Стаття 11. Програми державної фінансової підтримки розвитку транскордонного співробітництва   -55- Горбаль В.М.
Назву статті 11 викласти у новій редакції: "Державні програми фінансової підтримки розвитку транскордонного співробітництва".  
Враховано частково   Стаття 11. Державні програми розвитку транскордонного співробітництва  
72. Державна фінансова підтримка може надаватися проектам (програмам) транскордонного співробітництва, які мають достатню аргументацію щодо ефективного розв'язання актуальних проблем і були відібрані на конкурсній основі за цілями, пріоритетами, необхідними ресурсами та тривалістю їх реалізації згідно з порядком, що затверджується Кабінетом Міністрів України.   -56- Горбаль В.М.
У тексті частини 1 статті 11 слова "згідно з порядком, що затверджується Кабінетом Міністрів України" замінити словами "у встановленому законодавством України порядку";  
Відхилено Координація та контроль за додержанням законодавства у цій сфері належить до компетенції Кабінету Міністрів України та інших органів виконавчої влади  Державна фінансова підтримка може надаватися проектам (програмам) транскордонного співробітництва, які мають достатню аргументацію щодо ефективного розв'язання актуальних проблем і були відібрані на конкурсній основі за цілями, пріоритетами, необхідними ресурсами та тривалістю їх реалізації згідно з порядком, що затверджується Кабінетом Міністрів України.  
73. Програми державної фінансової підтримки розвитку транскордонного співробітництва розробляються суб'єктами транскордонного співробітництва України, погоджуються із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань економічної політики, Міністерством фінансів України та Міністерством закордонних справ України, а також центральними органами виконавчої влади, до компетенції яких належать питання транскордонного співробітництва, та подаються в установленому законодавством порядку Кабінету Міністрів України.   -57- Горбаль В.М.
У тексті частини 2 статті 11 слова "Програми державної фінансової підтримки" замінити словами "Державні програми фінансової підтримки".  
Враховано частково   Державні програми розвитку транскордонного співробітництва розробляються суб'єктами транскордонного співробітництва України, погоджуються із спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань економічної політики, Міністерством фінансів України та Міністерством закордонних справ України, а також центральними органами виконавчої влади, до компетенції яких належать питання транскордонного співробітництва, та подаються в установленому законодавством порядку Кабінету Міністрів України.  
74. Стаття 12. Функції центральних органів виконавчої влади у сфері державної підтримки транскордонного співробітництва      Стаття 12. Функції центральних органів виконавчої влади у сфері державної підтримки транскордонного співробітництва  
75. Центральні органи виконавчої влади, до компетенції яких належать питання транскордонного співробітництва, відповідно до законодавства:      Центральні органи виконавчої влади, до компетенції яких належать питання транскордонного співробітництва, відповідно до законодавства:  
76. надають інформаційну, методичну, організаційну підтримку суб'єктам транскордонного співробітництва України;   -58- Горбаль В.М.
У тексті пункту 1 частини 1 статті 12 після слова "надають" додати слово "правову," і далі за текстом, а після слів "підтримку суб'єктам" додати слова "і учасникам" і далі за текстом.  
Враховано   надають правову, інформаційну, методичну, організаційну підтримку суб'єктам і учасникам транскордонного співробітництва України;  
77. розробляють порядок підготовки проектів (програм) транскордонного співробітництва та програм державної фінансової підтримки розвитку транскордонного співробітництва;   -59- Горбаль В.М.
У тексті пункту 2 частини 1 статті 12 після слів "транскордонного співробітництва та" слова "програм державної фінансової підтримки" замінити словами "державних програм фінансової підтримки".  
Враховано частково   розробляють порядок підготовки проектів (програм) транскордонного співробітництва та державних програм розвитку транскордонного співробітництва;  
78. розробляють положення про проведення конкурсу проектів (програм) транскордонного співробітництва, які претендують на включення до програм державної фінансової підтримки розвитку транскордонного співробітництва;   -60- Горбаль В.М.
У тексті пункту 3 частини 1 статті 12 після слів "претендують на включення до" слова "програм державної фінансової підтримки" замінити словами "державних програм фінансової підтримки".  
Враховано частково   розробляють положення про проведення конкурсу проектів (програм) транскордонного співробітництва, які претендують на включення до державних програм розвитку транскордонного співробітництва;  
79. проводять моніторинг виконання програм державної фінансової підтримки розвитку транскордонного співробітництва;   -61- Горбаль В.М.
У тексті пункту 4 статті 12 після слів "проводять моніторинг виконання" слова "програм державної фінансової підтримки" замінити словами "державних програм фінансової підтримки".  
Враховано частково   проводять моніторинг виконання державних програм розвитку транскордонного співробітництва;  
80. розглядають пропозиції суб'єктів транскордонного співробітництва України щодо включення проектів (програм) транскордонного співробітництва до програм державної фінансової підтримки розвитку транскордонного співробітництва;   -62- Горбаль В.М.
У тексті пункту 5 частини 1 статті 12 після слів "транскордонного співробітництва до" слова "програм державної фінансової підтримки" замінити словами "державних програм фінансової підтримки".  
Враховано частково   розглядають пропозиції суб'єктів транскордонного співробітництва України щодо включення проектів (програм) транскордонного співробітництва до державних програм розвитку транскордонного співробітництва;  
81. здійснюють у межах своєї компетенції координацію та взаємне узгодження державних галузевих, регіональних програм і програм державної фінансової підтримки розвитку транскордонного співробітництва під час формування проекту Державного бюджету України.   -63- Горбаль В.М.
У тексті пункту 6 частини 1 статті 12 після слів "регіональних програм і" слова "програм державної фінансової підтримки" замінити словами "державних програм фінансової підтримки"; після слів "Державного бюджету України" додати слова "на відповідний рік".  
Враховано частково   здійснюють у межах своєї компетенції координацію та взаємне узгодження державних галузевих, регіональних програм і державних програм розвитку транскордонного співробітництва під час формування проекту Державного бюджету України на відповідний рік.  
82. Стаття 13. Функції суб'єктів транскордонного співробітництва України у сфері державної підтримки розвитку транскордонного співробітництва      Стаття 13. Функції суб'єктів транскордонного співробітництва України у сфері державної підтримки розвитку транскордонного співробітництва  
83. Суб'єкти транскордонного співробітництва України:      Суб'єкти транскордонного співробітництва України:  
84. організовують та координують роботу з підготовки та реалізації проектів (програм) транскордонного співробітництва;      організовують та координують роботу з підготовки та реалізації проектів (програм) транскордонного співробітництва;  
85. беруть участь у розробленні спільних проектів (програм) та координують їх реалізацію;      беруть участь у розробленні спільних проектів (програм) та координують їх реалізацію;  
86. розробляють програми державної фінансової підтримки розвитку транскордонного співробітництва;   -64- Горбаль В.М.
У тексті пункту 3 частини 1 статті 13 після слова "розробляють" слова "програми державної фінансової підтримки" замінити словами "державні програми фінансової підтримки".  
Враховано частково   розробляють або беруть участь у розробці державних програм розвитку транскордонного співробітництва;  
    -65- Шевчук С.В.
У пункті 3 частини 1 статті 13 після слова "розробляють" додати "або беруть участь у розробці".  
Враховано    
87. забезпечують виділення в установленому порядку з місцевих бюджетів коштів на розвиток транскордонного співробітництва.   -66- Беспалий Б.Я.
Пункт 4 частини 1 статті 13 виключити, оскільки це питання виключно бюджетного законодавства.  
Відхилено Мова іде саме про компетенцію суб'єктів транскордонного співробітництва  забезпечують в межах своєї компетенції виділення в установленому порядку з місцевих бюджетів коштів на розвиток транскордонного співробітництва.  
    -67- Горбаль В.М.
У тексті пункту 4 частини 1 статті 13 після слів "в установленому" додати слова "законодавством України".  
Враховано редакційно    
88. Розділ ІV ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТРАНСКОРДОННОГО СПІВРОБІТНИЦТВА      Розділ ІV ФІНАНСОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТРАНСКОРДОННОГО СПІВРОБІТНИЦТВА  
89. Стаття 14. Фінансове забезпечення транскордонного співробітництва      Стаття 14. Фінансове забезпечення транскордонного співробітництва  
90. Видатки на реалізацію проектів (програм) транскордонного співробітництва здійснюються за рахунок коштів державного бюджету, місцевих бюджетів, а також інших джерел, не заборонених законом. Для фінансування проектів (програм) транскордонного співробітництва може використовуватися міжнародна технічна допомога згідно із законодавством України.   -68- Беспалий Б.Я.
У тексті частини 1 статті 14 слова "державного бюджету" замінити словами "Державного бюджету України".  
Враховано   Видатки на реалізацію проектів (програм) транскордонного співробітництва здійснюються за рахунок коштів відповідного Державного бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим, місцевих бюджетів, а також інших джерел, не заборонених законом. Для фінансування проектів (програм) транскордонного співробітництва може використовуватися міжнародна технічна допомога згідно із законодавством України.  
    -69- Шибко В.Я.
У частині 1 статті 14 слова "державного бюджету" виключити.  
Відхилено Звужує можливості держави щодо підтримки, не відповідає концепції, прийнятій у першому читанні   
    -70- Шевчук С.В.
Частину 1 статті 14 викласти в редакції: "Видатки на реалізацію проектів (програм) транскордонного співробітництва здійснюються за рахунок коштів відповідного Державного бюджету України, бюджету Автономної Республіки Крим, місцевих бюджетів, а також інших джерел, не заборонених законом. Для фінансування проектів (програм) транскордонного співробітництва може використовуватися міжнародна технічна допомога згідно із законодавством України ".  
Враховано    
91. Обсяги державної фінансової підтримки розвитку транскордонного співробітництва визначаються у Державному бюджеті України згідно з програмами державної фінансової підтримки розвитку транскордонного співробітництва, затвердженими Кабінетом Міністрів України.   -71- Горбаль В.М.
У тексті частини 2 статті 14 після слів "бюджеті України згідно з" слова "програмами державної фінансової підтримки" замінити словами "державними програмами фінансової підтримки".  
Враховано частково   Обсяги державної фінансової підтримки розвитку транскордонного співробітництва визначаються у Законі про Державний бюджет України на відповідний рік згідно з державними програмами розвитку транскордонного співробітництва, затвердженими Кабінетом Міністрів України.  
    -72- Шевчук С.В.
Частину 2 статті 14 викласти в редакції: "Обсяги державної фінансової підтримки розвитку транскордонного співробітництва визначаються у Законі про Державний бюджет України на відповідний рік згідно з державними програмами розвитку транскордонного співробітництва, затвердженими Кабінетом Міністрів України".  
Враховано    
92. Обсяги коштів, що спрямовуються суб'єктами транскордонного співробітництва України на виконання програм державної фінансової підтримки розвитку транскордонного співробітництва, визначаються у відповідних місцевих бюджетах.   -73- Горбаль В.М.
У тексті частини 3 статті 14 після слів "на виконання" слова "програм державної фінансової підтримки" замінити словами "державних програм фінансової підтримки".  
Враховано частково   Обсяги коштів, що спрямовуються суб'єктами транскордонного співробітництва України на виконання державних програм розвитку транскордонного співробітництва, визначаються у відповідних місцевих бюджетах.  
93. Заходи щодо виконання програм державної фінансової підтримки розвитку транскордонного співробітництва фінансуються за рахунок бюджетних призначень головних розпорядників коштів державного бюджету на відповідний рік.   -74- Беспалий Б.Я.
У тексті частини 4 статті 14 слова "державного бюджету" замінити словами "Державного бюджету України".  
Враховано   Заходи щодо виконання державних програм розвитку транскордонного співробітництва фінансуються за рахунок бюджетних призначень головних розпорядників коштів Державного бюджету України на відповідний рік.  
    -75- Горбаль В.М.
У тексті частини 4 статті 14 після слів "Заходи щодо виконання" слова "програм державної фінансової підтримки" замінити словами "державних програм фінансової підтримки".  
Враховано частково    
94. Розділ V ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ      Розділ V ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ  
95. 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.      1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.  
96. 2. Кабінету Міністрів України протягом шести місяців:      2. Кабінету Міністрів України протягом шести місяців:  
97. привести власні нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;      привести власні нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;  
98. забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом;      забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом;  
99. прийняти нормативно-правові акти, необхідні для реалізації цього Закону.   -76- Шевчук С.В.
Доповнити Розділ V "Прикінцеві положення" частиною 3 такого змісту: "Кабінету Міністрів України передбачити кошти на розвиток транскордонного співробітництва при розробці проекту Державного бюджету України на 2005 рік та на наступні роки."  
Враховано   прийняти нормативно-правові акти, необхідні для реалізації цього Закону. 3. Кабінету Міністрів України передбачити кошти на розвиток транскордонного співробітництва при розробці проекту Державного бюджету України на 2005 рік та на наступні роки.