Кількість абзаців - 9 Таблиця поправок


Про внесення змін до Закону України ''Про реконструкцію та експлуатацію на платній основі автомобільної дороги Київ-Одеса на ділянці від Жашкова до Червонознам'янки'' (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект ЗАКОН УКРАЇНИ Про внесення змін до Закону України "Про реконструкцію та експлуатацію на платній основі автомобільної дороги Київ - Одеса на ділянці від Жашкова до Червонознам'янки"      Проект ЗАКОН УКРАЇНИ Про внесення змін до Закону України "Про реконструкцію та експлуатацію на платній основі автомобільної дороги Київ - Одеса на ділянці від Жашкова до Червонознам'янки"  
1. Верховна Рада України постановляє:      Верховна Рада України постановляє:  
2. І. Внести до Закону України "Про реконструкцію та експлуатацію на платній основі автомобільної дороги Київ - Одеса на ділянці від Жашкова до Червонознам'янки" (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., № 36, ст.279) такі зміни: 1. Назву Закону викласти в такій редакції: "Про реконструкцію та експлуатацію на платній основі автомобільної дороги Київ - Одеса".      І. Внести до Закону України "Про реконструкцію та експлуатацію на платній основі автомобільної дороги Київ - Одеса на ділянці від Жашкова до Червонознам'янки" (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., № 36, ст. 279) такі зміни: Назву Закону викласти в такій редакції: "Про реконструкцію та експлуатацію на платній основі автомобільної дороги Київ - Одеса".  
3. 2. Частину другу статті 2 викласти в такій редакції: "Технічну та комерційну експлуатацію на платній основі автомобільної дороги Київ - Одеса здійснює організація, визначена в порядку, передбаченому законом".   -1- Заєць І.О.
Кармазін Ю.А.
Климпуш О.Д.
Абзац щодо визначення організації, яка буде здійснювати експлуатацію дороги, потребує доопрацювання.  
Враховано   2. Частину другу статті 2 викласти в такій редакції: "Технічна та комерційна експлуатація на платній основі автомобільної дороги Київ - Одеса здійснюється відповідно до законодавства".  
    -2- Павлюк М.П.
Статтю другу доповнити словами: „При передачі дороги Київ - Одеса в оренду, концесію або приватизації усі бюджетні кошти, вкладені у її реконструкцію, повинні бути повернені до Державного бюджету."  
Відхилено . Питання передачі доріг в оренду, концесію або їх приватизації не є предметом даного Закону   
4. 4. Статтю 4 викласти в такій редакції: "Стаття 4. Особливості реконструкції та експлуатації на платній основі автомобільної дороги Київ - Одеса. Виконання реконструкції автомобільної дороги Київ - Одеса здійснюється в порядку експерименту в інтересах економіки України та економічного розвитку Київської, Черкаської, Кіровоградської, Миколаївської та Одеської областей із залученням кредитних коштів. Державні гарантії кредиторам надає Кабінет Міністрів України. Відшкодування витрат, пов'язаних з виконанням боргових зобов'язань за кредитами, залученими на виконання робіт з реконструкції автомобільної дороги Київ - Одеса, здійснюється за рахунок коштів, які передбачаються у Державному бюджеті України на розвиток мережі і утримання автомобільних доріг загального користування. Функції замовника на реконструкцію автомобільної дороги Київ - Одеса покладається на Державну службу автомобільних доріг України".   -3- Кармазін Ю.А.
Климпуш О.Д.
Враховуючи, що залучення коштів може бути здійснене і без надання державних гарантій, частину першу статті 4 викласти в такій редакції: „Виконання реконструкції автомобільної дороги Київ-Одеса здійснюється в порядку експерименту в інтересах економіки України та економічного розвитку Київської, Черкаської, Кіровоградської, Миколаївської та Одеської областей із залученням кредитних коштів, в тому числі під надання державних гарантій."  
Враховано   3. Статтю 4 викласти в такій редакції: "Стаття 4. Особливості реконструкції та експлуатації на платній основі автомобільної дороги Київ - Одеса. Виконання реконструкції автомобільної дороги Київ - Одеса здійснюється в порядку експерименту в інтересах економіки України та економічного розвитку Київської, Черкаської, Кіровоградської, Миколаївської та Одеської областей із залученням кредитних коштів, у тому числі під надання державних гарантій. У разі необхідності державні гарантії кредиторам надає Кабінет Міністрів України. Відшкодування витрат, пов'язаних з виконанням боргових зобов'язань за кредитами, залученими на виконання робіт з реконструкції автомобільної дороги Київ - Одеса, здійснюється за рахунок коштів, які передбачаються в Державному бюджеті України на розвиток мережі та утримання автомобільних доріг загального користування. Функції замовника на реконструкцію автомобільної дороги Київ - Одеса покладаються на Державну службу автомобільних доріг України".  
5. 5. Назву та частину першу статті 5 викласти в такій редакції: "Стаття 5. Плата за проїзд автомобільною дорогою Київ - Одеса. Плата за проїзд автомобільною дорогою Київ - Одеса справляється в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, з усіх власників або користувачів автотранспортних засобів, що здійснюють проїзд по цій дорозі, за винятком мешканців населених пунктів, через які проходить дорога".      4. Назву та частину першу статті 5 викласти в такій редакції: "Стаття 5. Плата за проїзд автомобільною дорогою Київ - Одеса. Плата за проїзд автомобільною дорогою Київ - Одеса справляється в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, з усіх власників або користувачів автотранспортних засобів, що здійснюють проїзд по цій дорозі, за винятком мешканців населених пунктів, через які проходить дорога".  
6. 6. Статтю 6 викласти в такій редакції: "Стаття 6. Використання плати за проїзд автомобільною дорогою Київ - Одеса. Плата за проїзд автомобільною дорогою Київ - Одеса справляється в установленому законом порядку і спрямовується до Державного бюджету України (до Державного дорожнього фонду України) та використовується на фінансування витрат, пов'язаних з погашенням основної суми кредитів на виконання боргових зобов'язань за кредитами, залученими на виконання робіт з реконструкції автомобільної дороги Київ - Одеса, технічною та комерційною експлуатацією цієї дороги, а також за напрямками, передбаченими частиною четвертою статті 3 Закону України "Про джерела фінансування дорожнього господарства України".   -4- Климпуш О.Д.
У пропозиціях до статті 6 мова повинна йти про встановлення порядку спрямування і використання плати за проїзд, а не її справляння, що є предметом статті 5. Крім того, у пропозиціях не передбачене джерело погашення процентів за залученими кредитами.  
Враховано   5. Статтю 6 викласти в такій редакції: "Стаття 6. Використання плати за проїзд автомобільною дорогою Київ - Одеса. Плата за проїзд автомобільною дорогою Київ - Одеса спрямовується до Державного бюджету України (до Державного дорожнього фонду України) та використовується на фінансування витрат, пов'язаних з погашенням основної суми кредитів та виконанням боргових зобов'язань за кредитами, залученими на виконання робіт з реконструкції автомобільної дороги Київ - Одеса, технічною та комерційною експлуатацією цієї дороги, а також за напрямками, передбаченими частиною четвертою статті 3 Закону України "Про джерела фінансування дорожнього господарства України".  
7. 7. У тексті Закону слова "на ділянці від Жашкова до Червонознам'янки" виключити.      7. У тексті Закону слова "на ділянці від Жашкова до Червонознам'янки" виключити.  
8. ІІ. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.   -5- Климпуш О.Д.
Передбачити введення Закону в дію з 1 січня 2005 року.  
Враховано   ІІ. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2005 року. Кабінету Міністрів України на протязі 3-х місяців: - затвердити проектно-кошторисну документацію; - створити наглядову раду по контролю за реалізацією проекту.  
    -6- Павлюк М.П.
Статтю четверту доповнити словами: „Контроль за надходженнями кредитних коштів, їх використанням та погашенням проводиться Наглядовою радою із представників Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України". Розділ ІІ. Доповнити: „Кабінету Міністрів України на протязі 2-х місяців: - затвердити проектно-кошторисну документацію та термін введення в експлуатацію дороги на платній основі - розробити порядок погашення процентів за кредит та основного кредиту; - розробити та затвердити вартість проїзду для усіх власників та користувачів автотранспортних засобів."  
Враховано частково