Кількість абзаців - 37 Таблиця поправок


Про внесення змін до деяких законодавчих актів України (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект      Проект  
1. Закон України      Закон України  
2. Про внесення змін до деяких законодавчих актів України   -1- Кармазін Ю.А.
Назва "Проект Закону про внесення змін до деяких законодавчих актів України (щодо відповідальності за порушення правил виготовлення, придбання, збуту, обліку, зберігання печаток, штампів та піротехнічних засобів)" не відповідає його суті, оскільки в Законі, крім внесення змін до Кодексу України про адміністративні правопорушення щодо відповідальності за порушення правил виготовлення, придбання, збуту, обліку, зберігання печаток, штампів та піротехнічних засобів, вносяться і зміни до статті 9 Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" щодо порядку виробництва, зберігання, перевезення, торгівлі та використання піротехнічних засобів, діяльності, пов'язаної з відкриттям та функціонуванням стрілецьких тирів, стрільбищ невійськового призначення, мисливських стендів та торгівлі спеціальними засобами, зарядженими речовинами сльозоточивої та дратівної дії, індивідуального захисту, активної оборони"  
Відхилено Якщо об'єднати назви всіх Законів України до яких вносяться зміни назва цього закону буде складною для сприйняття.  Про внесення змін до деяких законодавчих актів України  
3. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:      Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:  
4. І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:   -2- Мойсик В.Р.
Після реєстрації цього законопроекту Кодекс України про адміністративні правопорушення доповнено статтею 195-5, а також доповнено пунктами 67, 68 статтю 9 Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності", в зв'язку з чим пропонуємо внести відповідні зміни у нумерації.  
Враховано   І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:  
5. 1. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122):      1. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122):  
6. 1) доповнити Кодекс статтями 189-2 і 195-5 такого змісту:   -3- Кармазін Ю.А.
Статтю 189-2 - виключити. Питання порушення посадовими особами правил відкриття поліграфічних і штемпельно-граверних підприємств, придбання і збуту поліграфічного устаткування, розмножувальних апаратів, шрифтів і матриць вже вирішені у стаття 189. А виготовлення, ввезення, реалізація та використання самонабірних печаток та штампів, якщо це робиться особами, які не підробляють тим самим дійсні печатки, чи штампи, не правопорушенням. Внесення проекту цієї статті скоріше за все виглядає, як елемент конкурентної боротьби із виробниками самонабірних печаток (наприклад - "Тродат") та штампів, в наслідок появи яких зменшилися надходження до штемпельно-граверних підприємств та органів внутрішніх справ, які сьогодні, відповідно до законодавства України, видають дозволи на їх відкриття та функціонування. На сьогодні кримінальна відповідальність за виготовлення підроблених печаток і штампів з метою їх використання як підроблювачем, так і іншою особою або їх збут вже передбачена частиною 1 статті 358 Кримінального кодексу України. До того ж у випадку доповнення Кодексу України про адміністративні правопорушення, новою статтею 189-2 до відповідальності стануть притягати навіть бібліофілів, які будуть мати бажання виготовляти печатки або штампи для особистого користування з метою позначення книг власної бібліотеки, або для використання у художній творчості.  
Відхилено . Зазначена стаття не конкурує зі статтею 358 КК України, якою передбачена відповідальність за виготовлення підроблених печаток і штампів, а носить попереджувальний характер - недопущення злочину як передбачена, наприклад, адміністративна і кримінальна відповідальність за хуліганство. Стаття 189-2 не передбачає відповідальність за будь які дії з підробленими печатками, вона покликана забезпечити дотримання правил виготовлення печаток без наявності ознак ч.1 ст. 358 КК України, і тому відповідальність повинна наставати за посягання на встановлений порядок управління, як це передбачено статтею 9 КУпАП. Що стосується особистих штампів для власних бібліотек тощо то вони виготовляються без одержання такого дозволу, і адміністративна відповідальність не буде наступати.  1) доповнити статтями 189-2 і 195-6 такого змісту:  
7. "Стаття 189-2. Порушення правил виготовлення та порядку обліку і зберігання печаток та штампів   -4- Мойсик В.Р.
Пропонуємо привести у відповідність назву статті 189-2 її змісту.  
Враховано   "Стаття 189-2. Порушення правил виготовлення та порядку обліку і зберігання печаток та штампів, а так само виготовлення, ввезення, реалізація та використання самонабірних печаток  
8. Порушення правил виготовлення печаток та штампів (крім самонабірних), а так само виготовлення, ввезення, реалізація та використання самонабірних печаток та штампів -   -5- Святаш Д.В.
Гаврилюк В.В.
У частині першій статті 189-2 виключити слова: "та штампів".  
Враховано   Порушення правил виготовлення печаток та штампів (крім самонабірних), а так само виготовлення, ввезення, реалізація та використання самонабірних печаток, -  
9. тягне за собою накладення штрафу від п'яти до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.      тягнуть за собою накладення штрафу від п'яти до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.  
10. Порушення порядку обліку і зберігання печаток та штампів, що потягли за собою їх втрату, -      Порушення порядку обліку і зберігання печаток та штампів, що потягли за собою їх втрату, -  
11. тягне за собою накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян";      тягне за собою накладення штрафу від одного до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян";  
12. "Стаття 195-5. Порушення порядку виробництва, зберігання, перевезення, торгівлі та використання піротехнічних засобів      "Стаття 195-6. Порушення порядку виробництва, зберігання, перевезення, торгівлі та використання піротехнічних засобів  
13. Порушення порядку виробництва, зберігання, перевезення, торгівлі та використання піротехнічних засобів -      Порушення порядку виробництва, зберігання, перевезення, торгівлі та використання піротехнічних засобів, -  
14. тягне за собою накладення штрафу від п'яти до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.   -6- Кармазін Ю.А.
Змінити санкцію - "від п'яти до восьми неоподатковуваних мінімумів доходів громадян" на "від тридцяти п'яти до шістдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією піротехнічних засобів"  
Враховано   тягне за собою накладення штрафу від тридцяти п'яти до шістдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією піротехнічних засобів.  
15. Ті самі дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за одне з порушень, передбачених частиною першою цієї статті, -      Ті самі дії, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за одне з порушень, передбачених частиною першою цієї статті, -  
16. тягнуть за собою накладення штрафу від восьми до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією піротехнічних засобів";   -7- Кармазін Ю.А.
В частині 2 - "від восьми до десяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян" змінити санкцію на "від шістдесят одного до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією піротехнічних засобів"  
Враховано   тягнуть за собою накладення штрафу від шістдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян з конфіскацією піротехнічних засобів";  
17. 2) статтю 189 викласти в такій редакції:      2) статтю 189 викласти в такій редакції:  
18. "Стаття 189. Порушення правил відкриття та функціонування штемпельно-граверних майстерень   -8- Кармазін Ю.А.
Кодекс України про адміністративні правопорушення, нова редакція статті 189 "Стаття 189. Порушення правил відкриття та функціонування штемпельно-граверних майстерень" . Відхилити. Тим більше, що в переліку видів та класифікації підприємств передбачених Законом України "Про підприємства" немає підприємства з назвою майстерня. Тобто майстерня є не суб'єктом господарювання, і це лише структурний підрозділ підприємства -цех, дільниця, лабораторія, бюро тощо.  
Відхилено . Згідно Положення про дозвільну систему, затвердженого постановою КМ України 12.10.1992 р. № 576, штемпельно-граверні майстерні належать до підприємств на які поширюється дозвільна система, що передбачає особливий порядок виготовлення, придбання, зберігання перевезення, обліку і використання спеціально визначених предметів, а також відкриття та функціонування окремих підприємств, майстерень з метою охорони інтересів держави, за порушення якого повинна бути введена адміністративна відповідальність, що є попереджувальним фактором при незначних порушеннях, які передують кримінальній відповідальності. І відповідальність передбачена цією статтею має наставати лише за порушення відкриття та функціонування штемпельно - граверних майстерень передбачених Умовами і Правилами провадження діяльності з відкриття штемпельно-граверних майстерень, затверджених наказом МВС України від 11.01.1999 р. № 17, а не за будь які інші порушення діяльності підприємства. Також ст. 55 Господарського Кодексу України (із набранням, якого втрачає чинність Закон України „Про підприємства в Україні") що господарські організації це юридичні особи, створені відповідно до Цивільного Кодексу України, державні, комунальні та інші підприємства, створені відповідно до цього Кодексу, а також інші юридичні особи, які здійснюють господарську діяльність та зареєстровані в установленому Законом порядку. Таким чином майстерня може бути суб'єктом господарювання.  "Стаття 189. Порушення правил відкриття та функціонування штемпельно-граверних майстерень  
19. Порушення правил відкриття та функціонування штемпельно-граверних майстерень -      Порушення правил відкриття та функціонування штемпельно-граверних майстерень, -  
20. тягне за собою накладення штрафу від десяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян";      тягне за собою накладення штрафу від десяти до двадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян."  
21. 3) у частині першій статей 190 - 194 слово "гладкоствольної" виключити;      3) в абзаці першому частини першої статей 190 - 194 слово "гладкоствольної" виключити;  
22. 4) статтю 221 після цифр "195-1 - 195-4" доповнити словами і цифрами "частиною другою статті 195-5, статтями";   -9- Мойсик В.Р.
У зв'язку з необхідністю віднесення до компетенції суду розгляд справ про адміністративні правопорушення, передбачені статтею 195-6, пропонуємо внести зміни до статті 294 цього Кодексу: "4) у статті 221 та частині першій статті 294 цифри "195-1 -- 195-5" замінити цифрами "195-1 - 195-6";"  
Враховано   4) у статті 221 та частині першій статті 294 цифри "195-1 -- 195-5" замінити цифрами "195-1 - 195-6";  
23. 5) у статті 222:      5) у статті 222:  
24. частину першу після слів і цифр "частини перша і друга статті 178, статті" доповнити цифрами "189-2", а після цифр "195" доповнити словами і цифрами "частина перша статті 195-5";   -10- Мойсик В.Р.
У зв'язку з тим, що врахована пропозиція (№ 6) народного депутата України Ю.Кармазіна щодо введення конфіскації піротехнічних засобів до санкції частини першої статті 195-6, яка може застосовуватись тільки судом, підлягає вилученню із статті 222 проекту посилання на статтю 195-6 (розгляд правопорушень цієї категорії віднести до компетенції суду).  
Враховано   у частині першій слово і цифри "статті 192" замінити словом і цифрами "статті 189-2, 192";  
25. абзац перший пункту першого частини другої після слів і цифр "частинами першою і другою статті 178, статтями" доповнити цифрами "189-2", а після цифри "195" доповнити словами і цифрами "частиною першою статті 195-5, статтями".   -11- Мойсик В.Р.
У зв'язку з тим, що врахована пропозиція (№ 7) народного депутата України Ю.Кармазіна щодо введення конфіскації піротехнічних засобів до санкції частини другої статті 195-6, яка може застосовуватись тільки судом, підлягає вилученню із статті 222 проекту посилання на статтю 195-6 (розгляд правопорушень цієї категорії віднести до компетенції суду).  
Враховано   в абзаці першому пункту 1 частини другої слово і цифри "статтями 192" замінити словом і цифрами "статтями 189-2, 192".  
26. 2. У статті 9 Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" (Відомості Верховної Ради України, 2000 р., № 36, ст. 299, № 45, ст. 377; 2001 р. № 11, ст. 45, № 16, ст. 76, № 22, ст. 105, № 49, ст. 259; 2002 р., № 6, ст. 39, № 7, ст. 50, № 17, ст. 121, № 20, ст. 134, № 30, ст. 207; 2003 р., № 13, ст. 92, із змінами, внесеними Законом України від 20 лютого 2003 року № 546-ІV):      2. У статті 9 Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" (Відомості Верховної Ради України, 2000 р., № 36, ст. 299, № 45, ст. 377; 2001 р. № 11, ст. 45, № 16, ст. 76, № 22, ст. 105, № 49, ст. 259; 2002 р., № 6, ст. 39, № 7, ст. 50, № 17, ст. 121, № 20, ст. 134, № 30, ст. 207; № 31, ст. 214; 2003 р., № 13, ст. 92, № 23, ст. 145, № 36, ст. 276; 2004 р. № 12, ст. 155, № 13, ст. 180, № 15, ст. 228, № 38, ст. 468; із змінами внесеними Законом України від 24 червня 2004 року № 1891 - ІV):  
27. пункт 12 доповнити словами "торгівля спеціальними засобами, зарядженими речовинами сльозоточивої та дратівної дії, індивідуального захисту, активної оборони";   -12- Кармазін Ю.А.
Стаття 9, частина 1, пункт 12 Закону України "Про ліцензування певних видів господарської діяльності" "12) виробництво спеціальних засобів, заряджених речовинами сльозоточивої та дратівної дії, індивідуального захисту, активної оборони, торгівля спеціальними засобами, зарядженими речовинами сльозоточивої та дратівної дії, індивідуального захисту, активної оборони; замінити на "12) виробництво спеціальних засобів, заряджених речовинами сльозоточивої та дратівної дії, індивідуального захисту, активної оборони та їх продаж;"  
Відхилено Оскільки відповідно до Закону України „Про ліцензування певних видів господарської діяльності" виробництво вже передбачає реалізацію продукції власного виробництва.  1) пункт 12 доповнити словами "торгівля спеціальними засобами, зарядженими речовинами сльозоточивої та дратівної дії, індивідуального захисту, активної оборони";  
28. доповнити статтю пунктами 67 і 68 такого змісту:      2) доповнити пунктами 69 і 70 такого змісту:  
29. "67) діяльність, пов'язана з виробництвом, торгівлею піротехнічними засобами;      "69) діяльність, пов'язана з виробництвом, торгівлею піротехнічними засобами;  
30. 68) діяльність, пов'язана з відкриттям та функціонуванням стрілецьких тирів, стрільбищ невійськового призначення, мисливських стендів".      70) діяльність, пов'язана з відкриттям та функціонуванням стрілецьких тирів, стрільбищ невійськового призначення, мисливських стендів".  
31. ІІ. Прикінцеві положення      ІІ. Прикінцеві положення  
32. 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування, крім доповнення Кодексу України про адміністративні правопорушення статтею 195-5, що набирає чинності через шість місяців з дня опублікування цього Закону.   -13- Кармазін Ю.А.
ІІ. Прикінцеві положення, частина 1 "1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування, крім доповнення Кодексу України про адміністративні правопорушення статтею 195-5, що набирає чинності через шість місяців з дня опублікування цього Закону". Вилучити частину речення "крім доповнення Кодексу України про адміністративні правопорушення статтею 195-5, що набирає чинності через шість місяців з дня опублікування цього Закону" і викласти в такій редакції: "1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування". Для необхідності покарання за порушення правил порядку виробництва, зберігання, перевезення, торгівлі та використання піротехнічних засобів не потрібно очікувати 6 місяців.  
Відхилено . У визначений термін необхідно розробити правила виробництва, зберігання перевезення піротехнічних засобів.  1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування, крім підпункту 1 пункту 1 розділу І в частині доповнення Кодексу України про адміністративні правопорушення статтею 196-6, яка набирає чинності через шість місяців з дня опублікування цього Закону.  
33. 2. Кабінету Міністрів України протягом шести місяців з дня набрання чинності цим Законом:   -14- Кармазін Ю.А.
ІІ. Прикінцеві положення, частина 2. "2. Кабінету Міністрів України протягом шести місяців з дня набрання чинності цим Законом:" викласти в такій редакції: "2. Кабінету Міністрів України протягом місяця з дня набрання чинності цим Законом:".  
Відхилено У зв'язку з тим, що необхідно розробити та узгодити низку нормативно-правових документів.  2. Кабінету Міністрів України протягом шести місяців з дня набрання чинності цим Законом:  
34. затвердити Порядок виробництва, зберігання, перевезення, торгівлі та використання піротехнічних засобів;   -15- Кармазін Ю.А.
ІІ. Прикінцеві положення, частина 2, пункт 1 "затвердити Порядок виробництва, зберігання, перевезення, торгівлі та використання піротехнічних засобів;" вилучити і змінити подальшу нумерацію частин.  
Відхилено Яким чином можна притягувати до відповідальності не розробивши порядок такої діяльності.  затвердити Порядок виробництва, зберігання, перевезення, торгівлі та використання піротехнічних засобів;  
35. привести власні нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;   -16- Кармазін Ю.А.
ІІ. Прикінцеві положення, частина 2, пункт 2 "привести власні нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;" викласти в такій редакції: "привести власні нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом" викласти в такій редакції: "1. Забезпечити прийняття передбачених цим Законом та привести у відповідність ним із власних нормативно-правових актів щодо: 1) порядку виробництва, зберігання, перевезення, торгівлі та використання піротехнічних засобів; 2) діяльності, пов'язаної з відкриттям та функціонуванням стрілецьких тирів, стрільбищ невійськового призначення, мисливських стендів; 3) торгівлі спеціальними засобами, зарядженими речовинами сльозоточивої та дратівної дії, індивідуального захисту, активної оборони".  
Відхилено Не має необхідності деталізувати перелік діяльності яка потребує нормативно-правового врегулювання. Може виникнути необхідність у врегулюванні не врахованих у переліку до врегулювання інших видів такої діяльності.  привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;  
36. забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.      забезпечити приведення міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.