Кількість абзаців - 7 Таблиця поправок


Про внесення зміни до статей 15, 24 Основ законодавства України про охорону здоров'я (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект Закону України      Проект ЗАКОН УКРАЇНИ  
1. Про внесення змін та доповнень до статей 15, 24 Основ законодавства України про охорону здоров'я   -1- Лобода М.В.
Назву закону викласти у такій редакції: "Про внесення зміни до Основ законодавства України про охорону здоров'я"  
Враховано   "Про внесення зміни до Основ законодавства України про охорону здоров'я"  
2. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:      Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:  
3. 1. Статтю 15 Основ законодавства України про охорону здоров'я (Відомості Верховної Ради України, 1993 р., №4, ст. 19) доповнити частиною третьою такої редакції:       
4. "Дорадчими та експертними органами в галузі охорони здоров'я є асоціації фахівців, створення та організація роботи яких визначається відповідним законодавством".   -2- Лобода М.В.
Вносити запропоноване доповнення до статті 15 вважаємо недоцільним, оскільки вказані норми відображені у статті 24 нової редакції.  
Враховано    
5. 2. Статтю 24 Основ законодавства України про охорону здоров'я (Відомості Верховної Ради України, 1993 р., №4, ст. 19) доповнити частиною четвертою такої редакції:   -3- Лобода М.В.
І. Статтю 24 Основ законодавства України про охорону здоров'я (Відомості Верховної Ради України, 1993р., №4, ст. 19) викласти в такій редакції:  
Враховано   І. Статтю 24 Основ законодавства України про охорону здоров'я (Відомості Верховної Ради України, 1993р., №4, ст. 19) викласти в такій редакції: "Стаття 24. Участь громадськості в охороні здоров'я Органи та заклади охорони здоров'я зобов'язані сприяти реалізації права громадян на участь в управлінні охороною здоров'я і проведенні громадської експертизи з цих питань. При органах та закладах охорони здоров'я можуть створюватися громадські консультативні або наглядові ради, які сприятимуть їх діяльності та забезпечуватимуть інформованість населення і громадський контроль в галузі охорони здоров'я, у тому числі екологічної безпеки та екологічного контролю. У визначенні змісту та шляхів виконання загальнодержавних та місцевих програм охорони здоров'я, здійсненні відповідних конкретних заходів, вирішенні кадрових, наукових та інших проблем організації державної діяльності в цій галузі можуть брати участь фахові громадські організації працівників охорони здоров'я та інші об'єднання громадян, в тому числі міжнародні  
6. "Асоціації фахівців в рамках свого профілю в галузі охорони здоров'я мають право розробляти, подавати на затвердження спеціально уповноваженим органам державної виконавчої влади, здійснювати громадську експертизу державних стандартів, критеріїв та вимог, спрямованих на забезпечення здорового навколишнього середовища і санітарно-епідеміологічного благополуччя населення, нормативів професійної діяльності, вимог Державної Фармакопеї, стандартів медичного обслуговування, медичних матеріалів і технологій, здійснювати громадський контроль і нагляд за додержанням законодавства про охорону здоров'я."   -4- Соломатін Ю.П.
Частину четверту статті 24 викласти в такій редакції: "Громадські утворення мають право на отримання інформації, здійснення громадського контролю та на право в певній формі робити висновки, які повинні враховуватись при вирішенні певних питань у тому числі з точки зору екологічної безпеки та екологічного контролю."  
Враховано редакційно у частині другій, третій та четвертій ст. 24  Фахові громадські організації працівників охорони здоров'я та інші об'єднання громадян мають право здійснювати громадський контроль за додержанням законодавства про охорону здоров'я, а також розробляти і подавати на затвердження відповідним спеціально уповноваженим центральним органам виконавчої влади пропозиції щодо державних стандартів, нормативів та вимог у сфері забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення, забезпечення охорони довкілля, стандартів якості фармацевтичних виробів, медичних матеріалів і технологій, а також - критеріїв якості надання медичних послуг та медичного обслуговування населення". ІІ. Прикінцеві положення 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування. 2. До приведення законів України, інших нормативно-правових актів у відповідність із нормами цього Закону вони застосовуються в частині, що не суперечить цьому Закону. 3. Кабінету Міністрів України у трьохмісячний термін з дня набрання чинності цим Законом: подати на розгляд Верховної Ради України пропозиції щодо приведення законів України у відповідність з цим Законом; привести у відповідність з цим Законом свої нормативно-правові акти; забезпечити прийняття нормативно-правових актів, що випливають із цього Закону; забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність з цим Законом.  
    -5- Лобода М.В.
"Фахові громадські організації працівників охорони здоров'я та інші об'єднання громадян мають право здійснювати громадський контроль за додержанням законодавства про охорону здоров'я, а також розробляти і подавати на затвердження відповідним спеціально уповноваженим центральним органам виконавчої влади пропозиції щодо державних стандартів, нормативів та вимог у сфері забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення, забезпечення охорони довкілля, стандартів якості фармацевтичних виробів, медичних матеріалів і технологій, а також - критеріїв якості надання медичних послуг та медичного обслуговування населення."  
Враховано    
    -6- Лобода М.В.
Доповнити проект розділом "Прикінцеві положення" , виклавши його у такій редакції: "1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування. 2. До приведення законів України, інших нормативно-правових актів у відповідність із нормами цього Закону вони застосовуються в частині, що не суперечить цьому Закону. 3. Кабінету Міністрів України у тримісячний термін після набрання чинності цим Законом: подати на розгляд Верховної Ради України пропозиції щодо приведення законів України у відповідність з цим Законом; привести у відповідність з цим Законом свої нормативно-правові акти; забезпечити прийняття нормативно-правових актів, що випливають із цього Закону; забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність з цим Законом."  
Немає висновку