Кількість абзаців - 38 Таблиця поправок


Про внесення змін до Господарського кодексу України (Повторний розгляд з пропозиціями (вето) Президента України)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. З А К О Н У К Р А Ї Н И      З А К О Н У К Р А Ї Н И  
1. Про внесення змін до Господарського кодексу України      Про внесення змін до Господарського кодексу України  
2. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є :      Верховна Рада України п о с т а н о в л я є :  
3. І. Внести до Господарського кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., № 18-22, ст. 144) такі зміни:      І. Внести до Господарського кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., № № 18, 19-20, 21-22, ст. 144; 2005 р., № № 17, 18-19, ст.. 267) такі зміни:  
4. 1. Частину десяту статті 22 викласти в такій редакції:       
5. "10. Органам управління, які здійснюють організаційно-господарські повноваження стосовно суб'єктів господарювання державного сектора економіки, забороняється делегувати іншим суб'єктам повноваження щодо розпорядження державною власністю і повноваження щодо управління діяльністю суб'єктів господарювання, включаючи управління корпоративними правами держави, за винятком делегування названих повноважень відповідно до закону органам місцевого самоврядування".   -1- Президент України
Узгодити запропоновану у статті 1 розділу І Закону нову редакцію частини десятої статті 22 з іншими чинними статтями цього Кодексу, зокрема частини третьої цієї ж статті 22, частини другої статті 141, статей 168 та 170.  
Враховано редакційно    
6. 2. Статтю 75 викласти в такій редакції:      1. Статтю 75 викласти в такій редакції:  
7. "Стаття 75. Особливості господарської діяльності державних комерційних підприємств      "Стаття 75. Особливості господарської діяльності державних комерційних підприємств  
8. 1. Державне комерційне підприємство зобов'язане приймати та виконувати доведені до нього в установленому законодавством порядку державні замовлення і державні завдання, враховувати їх при формуванні виробничої програми, визначенні перспектив свого економічного і соціального розвитку та виборі контрагентів, а також складати і виконувати річний та з поквартальною розбивкою фінансовий план на кожен наступний рік.      1. Державне комерційне підприємство зобов'язане приймати та виконувати доведені до нього в установленому законодавством порядку державні замовлення і державні завдання, враховувати їх при формуванні виробничої програми, визначенні перспектив свого економічного і соціального розвитку та виборі контрагентів, а також складати і виконувати річний та з поквартальною розбивкою фінансовий план на кожен наступний рік.  
9. 2. Фінансовий план підлягає затвердженню до 1 липня року, що передує плановому:      2. Фінансовий план підлягає затвердженню до 1 вересня року, що передує плановому:  
10. підприємств, плановий розрахунковий обсяг чистого прибутку яких перевищує 50 мільйонів гривень, ( Кабінетом Міністрів України;      підприємств, що є суб'єктами природних монополій та підприємств, плановий розрахунковий обсяг чистого прибутку яких перевищує 50 мільйонів гривень, ( Кабінетом Міністрів України;  
11. інших підприємств - органами, до сфери управління яких вони входять.      інших підприємств - органами, до сфери управління яких вони входять.  
12. 3. Органи, до сфери управління яких входять державні комерційні підприємства, надають центральному органу виконавчої влади з питань економіки та європейської інтеграції до 1 серпня року, що передує планованому, зведені показники фінансових планів та фінансові плани у розрізі окремих державних комерційних підприємств, які входять до сфери їх управління.      3. Органи, до сфери управління яких входять державні комерційні підприємства, надають центральному органу виконавчої влади з питань економіки до 1 серпня року, що передує планованому, зведені показники фінансових планів та фінансові плани у розрізі окремих державних комерційних підприємств, які входять до сфери їх управління.  
13. 4. Форма та методичні рекомендації по розробці фінансового плану затверджуються центральним органом виконавчої влади з питань економіки та європейської інтеграції.      4. Форма та методичні рекомендації по розробці фінансового плану затверджуються центральним органом виконавчої влади з питань економіки.  
14. 5. Державне комерційне підприємство не має права безоплатно передавати належне йому майно іншим юридичним особам чи громадянам, крім випадків, передбачених законом. Відчужувати, віддавати в заставу майнові об'єкти, що належать до основних фондів, здавати в оренду цілісні майнові комплекси структурних одиниць та підрозділів державне комерційне підприємство має право лише за попередньою згодою органу, до сфери управління якого воно входить, і, як правило, на конкурентних засадах.      5. Державне комерційне підприємство не має права безоплатно передавати належне йому майно іншим юридичним особам чи громадянам, крім випадків, передбачених законом. Відчужувати, віддавати в заставу майнові об'єкти, що належать до основних фондів, здавати в оренду цілісні майнові комплекси структурних одиниць та підрозділів державне комерційне підприємство має право лише за попередньою згодою органу, до сфери управління якого воно входить, і, як правило, на конкурентних засадах.  
15. 6. Кошти, одержані від продажу майнових об'єктів, що належать до основних фондів державного комерційного підприємства, використовуються відповідно до затвердженого фінансового плану.      6. Кошти, одержані від продажу майнових об'єктів, що належать до основних фондів державного комерційного підприємства, використовуються відповідно до затвердженого фінансового плану.  
16. 7. Списання з балансу не повністю амортизованих основних фондів, а також прискорена амортизація основних фондів державного комерційного підприємства можуть проводитися лише за згодою органу, до сфери управління якого входить дане підприємство.      7. Списання з балансу не повністю амортизованих основних фондів, а також прискорена амортизація основних фондів державного комерційного підприємства можуть проводитися лише за згодою органу, до сфери управління якого входить дане підприємство.  
17. 8. Державні комерційні підприємства утворюють за рахунок прибутку (доходу) спеціальні (цільові) фонди, призначені для покриття витрат, пов'язаних з їх діяльністю:      8. Державні комерційні підприємства утворюють за рахунок прибутку (доходу) спеціальні (цільові) фонди, призначені для покриття витрат, пов'язаних з їх діяльністю:  
18. амортизаційний фонд;      амортизаційний фонд;  
19. фонд розвитку виробництва;      фонд розвитку виробництва;  
20. фонд споживання (оплати праці);      фонд споживання (оплати праці);  
21. резервний фонд;      резервний фонд;  
22. інші фонди, передбачені статутом підприємства.      інші фонди, передбачені статутом підприємства.  
23. Порядок використання цих фондів визначається відповідно до затвердженого фінансового плану.      Порядок використання цих фондів визначається відповідно до затвердженого фінансового плану.  
24. 9. Розподіл прибутку (доходу) державних комерційних підприємств здійснюється відповідно до затвердженого фінансового плану.   -2- Президент України
Узгодити редакцію частини дев'ятої статті 75 Господарського кодексу України (стаття 2 Закону) щодо розподілу прибутку (доходу) державних комерційних підприємств за фінансовим планом із статтею 142 Господарського кодексу України, яка передбачає використання прибутку державних підприємств згідно із законом.  
Враховано   9. Розподіл прибутку (доходу) державних комерційних підприємств здійснюється відповідно до затвердженого фінансового плану з урахуванням вимог цього Кодексу та інших законів.  
25. 10. В фінансовому плані затверджуються суми коштів, які направляються державі як власнику і зараховуються до відповідних бюджетів.   -3- Президент України
Узгодити запропоновану у Законі (стаття 3 розділу І) редакцію частини десятої статті 75 Господарського кодексу України щодо зарахування сум коштів, які направляються державі як власнику, до відповідних бюджетів з нормами базового з цього питання Бюджетного кодексу України.  
Враховано   10. В фінансовому плані затверджуються суми коштів, які направляються державі як власнику і зараховуються до Державного бюджету України.  
26. 11. Органи, до сфери управління яких відносяться державні комерційні підприємства, до 15 липня року, що передує плановому, надають Кабінету Міністрів України інформацію про обсяги перерахування прибутку державних комерційних підприємств для їх врахування при формуванні державного бюджету.      11. Органи, до сфери управління яких відносяться державні комерційні підприємства, до 15 липня року, що передує плановому, надають Кабінету Міністрів України інформацію про обсяги перерахування прибутку державних комерційних підприємств для їх врахування при формуванні державного бюджету.  
27. 12. У разі зміни керівника державного комерційного підприємства обов'язковим є проведення ревізії фінансово-господарської діяльності підприємства в порядку, передбаченому законом.      12. У разі зміни керівника державного комерційного підприємства обов'язковим є проведення ревізії фінансово-господарської діяльності підприємства в порядку, передбаченому законом.  
28. 13. Інші особливості господарської та соціальної діяльності державних комерційних підприємств визначаються законом".      13. Інші особливості господарської та соціальної діяльності державних комерційних підприємств визначаються законом".  
29. 3. Частину восьму статті 77 викласти в такій редакції:      3. Частину восьму статті 77 викласти в такій редакції:  
30. "8. Порядок розподілу та використання прибутку (доходу) казенного підприємства визначається фінансовим планом, який затверджується у порядку, встановленому статтею 75 цього Кодексу для державних комерційних підприємств".      "8. Порядок розподілу та використання прибутку (доходу) казенного підприємства визначається фінансовим планом, який затверджується у порядку, встановленому статтею 75 цього Кодексу для державних комерційних підприємств".  
31. ІІ. Прикінцеві положення      ІІ. Прикінцеві положення  
32. 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.      1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.  
33. 2. Кабінету Міністрів України:      2. Кабінету Міністрів України:  
34. підготувати та подати до Верховної Ради України пропозиції про внесення змін до законодавчих актів, що випливають з цього Закону;      підготувати та подати до Верховної Ради України пропозиції про внесення змін до законодавчих актів, що випливають з цього Закону;  
35. розробити та привести у відповідність із цим Законом свої нормативно-правові акти;      розробити та привести у відповідність із цим Законом свої нормативно-правові акти;  
36. забезпечити розроблення та прийняття міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади нормативно-правових актів відповідно до цього Закону;      забезпечити розроблення та прийняття міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади нормативно-правових актів відповідно до цього Закону;  
37. забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.      забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.