Про повернення грошових заощаджень громадян України за рахунок надходження коштів від приватизації державного майна (Друге читання)
№ п.п. | Редакція, прийнята в першому читанні | Пропозиції | Висновки | Остаточна редакція |
0. | Проект | Проект | ||
1. | ЗАКОН УКРАЇНИ | -1- Заплатинський В.М. Передбачити у проекті Закону загальні напрями використання коштів одержаних від приватизації державного майна серед яких: накопичення та зберігання нафтопродуктів в державному матеріальному резерві; закупівля продовольчого зерна українського походження для поповнення державного резерву; формування державного резервного насіннєвого фонду; забезпечення живучості та вибухопожежобезпеки арсеналів, баз і складів озброєння, ракет і боєприпасів Збройних Сил України; Передбачити, запровадити відповідальність посадових осіб органів виконавчої влади за порушення норм щодо використання коштів одержаних від приватизації державного майна." | Відхилено Відсутні чіткі пропозиції | ЗАКОН УКРАЇНИ |
2. | "Про повернення грошових заощаджень громадян України за рахунок надходження коштів від приватизації державного майна" | -2- Матвєєв В.Й. В назві законопроекту слова "находження коштів" замінити словами "коштів одержаних" | Враховано | "Про повернення грошових заощаджень громадян України за рахунок коштів, одержаних від приватизації державного майна" |
3. | Цей Закон визначає засади повернення знецінених грошових заощаджень громадян України по вкладах в установах Ощадного банку СРСР та державного страхування СРСР, що діяли на теріторії України, за рахунок надходження коштів від приватизації державного майна при виконанні Державної програми приватизації. | -3- Матвєєв В.Й. В преамбулі законопроекту викласти в такій редакції: "Цей Закон спрямований на забезпечення повернення знецінених грошових заощаджень громадян України по вкладах в установах Ощадного банку СРСР та державного страхування СРСР, що діяли на території України, за рахунок коштів одержаних від приватизації державного майна. " | Враховано | Цей Закон спрямований на забезпечення повернення знецінених грошових заощаджень громадян України по вкладах в установах Ощадного банку СРСР та державного страхування СРСР, що діяли на території України, за рахунок коштів, одержаних від приватизації державного майна. |
4. | Стаття 1. Джерело повернення знецінених грошових заощаджень громадян України | |||
5. | Кошти від приватизації державного майна, що надходять до Державного бюджету України, у відповідності до умов, які визначаються Державною програмою приватизації, створюють джерело повернення знецінених грошових заощаджень громадян України по вкладах в установах Ощадного банку СРСР та державного страхування СРСР, що діяли на теріторії України. | -4- Матвєєв В.Й. Статтю 1 викласти в такій редакції Стаття 1. Встановити, що 50 відсотків коштів, одержаних від приватизації державного майна, та інших находжень, безпосередньо пов'язаних з процесом приватизації спрямовуються на повернення знецінених грошових заощаджень громадян України по вкладах в установах Ощадного банку СРСР та державного страхування СРСР, що діяли на території України. | Враховано | Стаття 1. Встановити, що 50 відсотків коштів, одержаних від приватизації державного майна, та інших находжень, безпосередньо пов'язаних з процесом приватизації, спрямовуються на повернення знецінених грошових заощаджень громадян України по вкладах в установах Ощадного банку СРСР та державного страхування СРСР, що діяли на території України. |
6. | До цих коштів належать кошти отримані від продажу державного майна, а також надходження, безпосередньо пов'язані з процесом приватизації (реєстраційні сбори, суми штрафних санкцій тощо). | |||
7. | Норматив відрахування коштів для повернення знецінених грошових заощаджень встановлюється в розмірі 50 відсотків від загального обсягу коштів від приватизації державного майна, які зараховані до Державного бюджету України. | |||
8. | Не припускається зміна зазначеної норми відрахування коштів при здійсненні приватизації об'єктів за окремими законами про приватизацію. | |||
9. | Стаття 2. Завдання органів державного управління | -5- Матвєєв В.Й. Статтю 2 виключити | Враховано | |
10. | Головними суб'єктами організації повернення знецінених грошових заощаджень громадян України є Кабінет Міністрів України, Міністерство фінансів України, Фонд державного майна України. | |||
11. | Поверенння знецінених грошових заощаджень громадян України здійснюється виключно на плановій основі через механізми реалізації Державної програми приватизації та щорічний бюджетний процес. | |||
12. | Поверенння знецінених грошових заощаджень громадян України здійснюється з урахуванням кагорій громадян за віковими ознаками, наявності чинних персональних пільг отримувачів компенсаційних платежів та встановлення пріоритетів в черговості здійснення виплат. | |||
13. | Стаття 3. Обсяги виплати знецінених грошових заощаджень громадян України | |||
14. | Щорічний загальний обсяг виплати знецінених грошових заощаджень громадян України визначається Законом України про Державний бюджет України на відповідний рік з урахуванням нормативу, який визначений у статті 1 цього закону. | -6- Матвєєв В.Й. Статтю 3 законопроекту викласти в такій редакції: "Стаття 2. Щорічний загальний обсяг виплати знецінених грошових заощаджень громадян України по вкладах в установах Ощадного банку СРСР та державного страхування СРСР, що діяли на території України, визначається Законом України про Державний бюджет України на відповідний рік з урахуванням нормативу, який визначений у статті 1 цього Закону." | Враховано | Стаття 2. Щорічний загальний обсяг виплати знецінених грошових заощаджень громадян України по вкладах в установах Ощадного банку СРСР та державного страхування СРСР, що діяли на території України, визначається Законом України про Державний бюджет України на відповідний рік з урахуванням нормативу, який визначений у статті 1 цього Закону. |
15. | Кошти для виплати знецінених грошових заощаджень визначаються в Державному бюджеті окремою статтею. | |||
16. | Встановлення обсягів виплат за віковими і пільговими категоріями громадян та спадкоємцям власників знецінених вкладів здійснюється Постановою Кабінету Міністрів України щорічно в термін до 20 січня року виконання Державного бюджету України. | |||
17. | Стаття 4. Порядок виплати знецінених грошових заощаджень громадян України | |||
18. | Загальний порядок виплати включно з порядком перерахування коштів з Державного бюджету України затверджується Постановою Кабінету Міністрів України щорічно в термін до 20 січня року виконання Державного бюджету України. | -7- Матвєєв В.Й. Статтю 4 викласти в такій редакції: "Стаття 3. Виплати знецінених грошових заощаджень громадян України по вкладах в установах Ощадного банку СРСР та державного страхування СРСР, що діяли на території України, здійснюються у порядку, передбаченому законодавством. | Враховано | Стаття 3. Виплати знецінених грошових заощаджень громадян України по вкладах в установах Ощадного банку СРСР та державного страхування СРСР, що діяли на території України, здійснюються у порядку, передбаченому законодавством. |
19. | Порядок виплат повинен передбачувати черговість їх здійснення у відповідності до затвердженого щодо вимог статті 3 цього закону, категорування вкладників та спадкоємців власників вкладів. | |||
20. | Перерахування коштів уповноваженим банківським установам для виплати знецінених грошових заощаджень громадян України здійснюється з початку ІІ кварталу року виконання Державного бюджету. | |||
21. | Стаття 5. Прикінцеві положення | |||
22. | Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2005 року. | -8- Матвєєв В.Й. Статтю 5 викласти в такій редакції "Стаття 4. Прикінцеві положення 1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2006 року. 2. До приведення інших нормативно - правових актів у відповідність із цим Законом їх норми діють у частині, що не суперечить цьому Закону. 3. Кабінету Міністрів України: забезпечити неухильне виконання цього Закону; забезпечити розробку нормативно-правових актів, що випливають із цього Закону; привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом; забезпечити приведення центральними органами виконавчої влади прийнятих ними нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом." | Враховано | Стаття 4. Прикінцеві положення 1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2006 року. 2. До приведення інших нормативно - правових актів у відповідність із цим Законом їх норми діють у частині, що не суперечить цьому Закону. 3. Кабінету Міністрів України: забезпечити неухильне виконання цього Закону; забезпечити розробку нормативно-правових актів, що випливають із цього Закону; привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом; забезпечити приведення центральними органами виконавчої влади прийнятих ними нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом. |