Кількість абзаців - 113 Таблиця поправок


Про стимулювання розвитку регіонів (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект      Проект  
1. Закон України      Закон України  
2. Про стимулювання розвитку регіонів      Про стимулювання розвитку регіонів  
3. Цей Закон визначає правові, економічні та організаційні засоби реалізації державної регіональної політики щодо стимулювання розвитку регіонів.   -1- Горбаль В.М.
Текст преамбули після слів "стимулювання розвитку регіонів" доповнити словами "та подолання депресивності територій".  
Враховано   Цей Закон визначає правові, економічні та організаційні засади реалізації державної регіональної політики щодо стимулювання розвитку регіонів та подолання депресивності територій.  
4. РОЗДІЛ І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ      РОЗДІЛ І ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ  
5. Стаття 1. Визначення основних термінів      Стаття 1. Визначення основних термінів  
6. У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:      У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:  
7. регіон - територія Автономної Республіки Крим, області, міст Києва та Севастополя;      регіон - територія Автономної Республіки Крим, області, міст Києва та Севастополя;  
8. стимулювання розвитку регіонів - комплекс правових, організаційних, наукових та інших заходів, спрямованих на досягнення сталого розвитку регіонів на основі поєднання економічних, соціальних та екологічних інтересів на загальнодержавному та регіональному рівнях, максимально ефективного використання потенціалу регіонів в інтересах їх жителів та держави в цілому.   -2- Горбаль В.М.
Текст абзацу 3 статті 1 розділу 1 після слова "організаційних," доповнити словом "фінансових".  
Враховано   стимулювання розвитку регіонів - комплекс правових, організаційних, наукових, фінансових та інших заходів, спрямованих на досягнення сталого розвитку регіонів на основі поєднання економічних, соціальних та екологічних інтересів на загальнодержавному та регіональному рівнях, максимально ефективного використання потенціалу регіонів в інтересах їх жителів та держави в цілому; депресивна територія - регіон чи його частина (район, місто обласного значення або кілька районів, міст обласного значення), рівень розвитку якого (якої) за показниками, визначеними цим Законом, є найнижчим серед територій відповідного типу.  
    -3- Добкін М.М.
Абзац 3 статті 1 викласти в наступній редакції: стимулювання розвитку регіонів - комплекс правових, організаційних, наукових, фінансових та інших заходів, спрямованих на досягнення сталого розвитку регіонів на основі поєднання економічних, соціальних та екологічних інтересів на загальнодержавному та регіональному рівнях, максимально ефективного використання потенціалу регіонів в інтересах їх жителів та держави в цілому.  
Враховано    
    -4- Нощенко М.П.
Статтю 1 доповнити абзацом наступного змісту: "депресивна територія - адміністративна одиниця (район, місто) або сукупність сусідніх адміністративних одиниць в межах Автономної Республіки Крим, області, міст Києва та Севастополя, які мають однорідну структуру економіки і знаходяться в наслідок гострої кризи в стані крайнього економічного спаду".  
Враховано редакційно    
    -5- Колоніарі О.П.
Статтю 1 викласти у такій редакції: "У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні: регіон - частина території країни у межах адміністративно-- територіальної одиниці - Автономної Республіки Крим, області, міста Києва та Севастополя, що характеризується комплексом властивих їй природно-- географічних, економічних, соціальних, екологічних, культурних, етнічних ознак; мале місто - міський населений пункт, де чисельність постійного населення не перевищує 50 тисяч жителів; мале монофункціональне місто - мале місто, спеціалізацію праці економічно активного населення в якому визначають підприємства здебільшого однієї-двох профілюючих галузей економіки, що формують дохідну частину бюджету міста, забезпечують функціонування соціальної інфраструктури та інших об'єктів життєзабезпечення населення; середнє місто - міський населений пункт, де чисельність постійного населення більше 50 тисяч жителів, але менше за 250 тисяч жителів; місто обласного значення - міський населений пункт, де чисельність постійного населення більше 250 тисяч жителів, який є важливим адміністративним, економічним або культурним центром, має розвинуту промисловість, комунальне господарство, де забезпечується соціальний захист населення; промислові райони - райони, в яких частка зайнятих у промисловості перевищує частку зайнятих у сільському господарстві; сільські райони - райони, в яких частка зайнятих у сільському господарстві перевищує частку зайнятих у промисловості; депресивна територія - територія у межах району, міста або їх сукупності, показники розвитку якої є гіршими ніж їх граничні (порогові) значення, визначені у встановленому цим Законом порядку і яка не може розраховувати на самовирішення кризових, депресивних ситуацій; стимулювання розвитку регіонів - комплекс правових, організаційних, наукових та інших заходів, спрямованих на досягнення сталого розвитку регіонів на основі поєднання економічних, соціальних та екологічних інтересів на загальнодержавному та регіональному рівнях, максимально ефективного використання потенціалу регіонів в інтересах їх жителів та держави в цілому".  
Враховано частково    
9. Стаття 2. Мета і засади стимулювання розвитку регіонів      Стаття 2. Мета і засади стимулювання розвитку регіонів  
10. Стимулювання розвитку регіонів здійснюється з метою:      Стимулювання розвитку регіонів здійснюється з метою:  
11. забезпечення їх сталого розвитку в інтересах всієї України, підвищення рівня життя населення, подолання бідності, формування середнього класу;   -6- Добкін М.М.
Абзац 2 статті 2 викласти в наступній редакції: забезпечення їх сталого розвитку в інтересах всієї України, підвищення рівня життя населення, подолання бідності та безробіття, формування середнього класу;  
Враховано   забезпечення їх сталого розвитку в інтересах усієї України, підвищення рівня життя населення, подолання бідності та безробіття, формування середнього класу;  
12. ефективного використання, економічного, наукового, трудового потенціалу, природних та інших ресурсів, а також особливостей регіонів для досягнення на цій основі підвищення рівня життя людей, оптимальної спеціалізації регіонів у виробництві товарів та послуг;   -7- Нощенко М.П.
Частину першу статті 2 доповнити абзацами наступного змісту: "створення рівноцінних умов для динамічного, збалансованого соціально-економічного розвитку регіонів України; прискорення процесів ринкових перетворень на основі підвищення ефективності використання потенціалу регіонів".  
Враховано редакційно   ефективного використання економічного, наукового, трудового потенціалу, природних та інших ресурсів, а також особливостей регіонів для досягнення на цій основі підвищення рівня життя людей, оптимальної спеціалізації регіонів у виробництві товарів та послуг; створення рівних умов для динамічного, збалансованого соціально-економічного розвитку регіонів України;  
13. забезпечення додержання гарантованих державою соціальних стандартів для кожного громадянина незалежно від місця його проживання;   -8- Горбаль В.М.
Текст абзацу 4 статті 2 розділу І слово "стандартів" замінити словом "гарантій".  
Враховано   забезпечення додержання визначених державою соціальних гарантій для кожного громадянина незалежно від місця його проживання;  
14. подолання депресивного стану окремих територій, своєчасне і комплексне вирішення проблем охорони довкілля.      подолання депресивного стану окремих територій, своєчасного і комплексного розв'язання проблем охорони довкілля.  
15. Стимулювання розвитку регіонів здійснюється на засадах:      Стимулювання розвитку регіонів здійснюється на засадах:  
16. збалансування загальнодержавних, регіональних та місцевих інтересів розвитку, визначення державою з урахуванням пропозицій органів місцевого самоврядування науково обгрунтованих пріоритетних напрямів регіонального розвитку;      збалансування загальнодержавних, регіональних та місцевих інтересів розвитку, визначення державою з урахуванням пропозицій органів місцевого самоврядування науково обгрунтованих пріоритетних напрямів регіонального розвитку;  
17. програмно-цільового підходу до розв'язання проблем соціально-економічного розвитку, створення сприятливого інвестиційного середовища у регіонах;      програмно-цільового підходу до розв'язання проблем соціально-економічного розвитку, створення сприятливого інвестиційного середовища в регіонах;  
18. максимального наближення послуг, що надаються органами державної влади та органами місцевого самоврядування, до споживачів цих послуг;   -9- Майстришин В.Я.
Зубанов В.О.
Абзац 4 частини другої статті 2 виключити. Слова "угода щодо регіонального розвитку" у всіх відмінках замінити словами "угода про регіональний розвиток".  
Відхилено   максимального наближення послуг, що надаються органами державної влади та органами місцевого самоврядування, до споживачів цих послуг;  
19. концентрації на конкурсній основі коштів Державного бюджету України, місцевих бюджетів, а також інших ресурсів з метою досягнення найбільш ефективного їх використання для цілей регіонального розвитку;      концентрації на конкурсній основі коштів Державного бюджету України, місцевих бюджетів, а також інших ресурсів з метою досягнення найбільш ефективного їх використання для цілей регіонального розвитку;  
20. співробітництва та взаємної відповідальності центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування та інших суб'єктів у розв'язанні завдань регіонального розвитку.   -10- Буждиган П.П.
У другій частині статті 2: четвертий абзац викласти в такій редакції: "Дольової участі у програмах стимулювання розвитку територій коштів Державного бюджету України та місцевих бюджетів"; п'ятий абзац після слів „місцевого самоврядування" доповнити словами „наукових та громадських організацій".  
Враховано редакційно   співробітництва та взаємної відповідальності центральних і місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, наукових і громадських організацій та інших суб'єктів у виконанні завдань регіонального розвитку.  
21. РОЗДІЛ ІІ. ДЕРЖАВНЕ СТИМУЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ РЕГІОНІВ      РОЗДІЛ ІІ ДЕРЖАВНЕ СТИМУЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ РЕГІОНІВ  
22. Стаття 3. Організація забезпечення державного стимулювання розвитку регіонів      Стаття 3. Організація забезпечення державного стимулювання розвитку регіонів  
23. Державне стимулювання розвитку регіонів здійснюється відповідно до основ державної регіональної політики, державних програм економічного і соціального розвитку України, законів про Державний бюджет України, загальнодержавних програм, інших законів та актів законодавства України, а також програм економічного і соціального розвитку Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя, місцевих бюджетів.   -11- Нощенко М.П.
Абзац 3 статті 3 викласти в такій редакції: "Кабінетом Міністрів України - державна стратегія регіонального розвитку".  
Враховано   Державне стимулювання розвитку регіонів здійснюється відповідно до основ державної регіональної політики, державних програм економічного і соціального розвитку України, законів про Державний бюджет України, загальнодержавних програм, інших законів та актів законодавства України, а також програм економічного і соціального розвитку Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя, місцевих бюджетів.  
24. З метою забезпечення реалізації державної політики щодо стимулювання розвитку регіонів затверджуються:      З метою забезпечення реалізації державної політики щодо стимулювання розвитку регіонів затверджуються:  
25. Верховною Радою України за поданням Кабінету Міністрів України - довгострокова державна стратегія регіонального розвитку;   -12- Горбаль В.М.
Текст абзацу 3 статті 3 розділу ІІ після слів "стратегія регіонального розвитку" доповнити словами "терміном не менше десяти років".  
Відхилено   Кабінетом Міністрів України - державна стратегія регіонального розвитку;  
    -13- Буждиган П.П.
У статті 3: у першому абзаці другої частини вилучити слово „довгострокова"; У другому абзаці другої частини вилучити слово „довгострокові"; третю частину після слів „виконавчої влади" доповнити словами „та органи місцевого самоврядування".  
Враховано    
26. Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими радами за поданням відповідно Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій з урахуванням пропозицій центральних органів виконавчої влади та спільних інтересів територіальних громад регіонів - довгострокові регіональні стратегії розвитку.   -14- Горбаль В.М.
Текст абзацу 4 статті 3 розділу ІІ після слів "з урахуванням" доповнити словами "норм, закладених у довгостроковій державній стратегії регіонального розвитку,"; після слів "стратегії розвитку" доповнити словами "терміном не менше десяти років".  
Враховано редакційно   Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими радами за поданням відповідно Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських державних адміністрацій з урахуванням норм, закладених у державній стратегії регіонального розвитку, спільних інтересів територіальних громад регіонів - регіональні стратегії розвитку.  
27. Реалізацію державної політики щодо стимулювання розвитку регіонів забезпечують Кабінет Міністрів України, центральний орган виконавчої влади з питань економічної політики, інші центральні, а також місцеві органи виконавчої влади відповідно до їх повноважень і функцій.   -15- Беспалий Б.Я.
В статті 3: в частині другій вилучити текст "пропозицій центральних органів виконавчої влади та"; в частині третій наприкінці вилучити текст "та функцій".  
Враховано   Реалізацію державної політики щодо стимулювання розвитку регіонів забезпечують Кабінет Міністрів України, центральний орган виконавчої влади з питань економічної політики, інші центральні, а також місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування відповідно до їх повноважень.  
28. Узгодження діяльності центральних та місцевих органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування у сфері державного стимулювання розвитку регіонів, виконання регіональних стратегій розвитку здійснюється на основі угод щодо регіонального розвитку, які укладаються між Кабінетом Міністрів України та Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласними, Київською, Севастопольською міськими радами і виконуються відповідно до цього Закону та інших актів законодавства.      Узгодження діяльності центральних та місцевих органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування у сфері державного стимулювання розвитку регіонів, виконання регіональних стратегій розвитку здійснюється на основі угод щодо регіонального розвитку, які укладаються між Кабінетом Міністрів України та Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласними, Київською, Севастопольською міськими радами і виконуються відповідно до цього Закону та інших актів законодавства.  
29. Стаття 4. Угода щодо регіонального розвитку      Стаття 4. Угода щодо регіонального розвитку  
30. Угода щодо регіонального розвитку визначає:      Угода щодо регіонального розвитку передбачає:  
31. спільні заходи центральних та місцевих органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування з реалізації у регіоні державної стратегії регіонального розвитку;      спільні заходи центральних та місцевих органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування з реалізації в регіоні державної стратегії регіонального розвитку;  
32. спільні заходи центральних та місцевих органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування з реалізації регіональної стратегії розвитку;      спільні заходи центральних та місцевих органів виконавчої влади і органів місцевого самоврядування з реалізації регіональної стратегії розвитку;  
33. порядок, обсяг, форми та строки фінансування спільних заходів, визначених сторонами, відповідно з Державного бюджету України та місцевих бюджетів;   -16- Горбаль В.М.
Абзац 4 статті 4 розділу ІІ виключити.  
Враховано редакційно   порядок, обсяг, форми та строки фінансування спільних заходів, визначених сторонами, відповідно до Державного бюджету України та місцевих бюджетів;  
34. порядок інформування про реалізацію сторонами угоди щодо регіонального розвитку;      порядок інформування про реалізацію сторонами угоди щодо регіонального розвитку;  
35. відповідальність сторін угоди за невиконання або неналежне виконання передбачених нею заходів;      відповідальність сторін угоди за невиконання або неналежне виконання передбачених нею заходів;  
36. порядок внесення змін до угоди;      порядок внесення змін до угоди;  
37. порядок набрання чинності та строк дії угоди.      порядок набрання чинності та строк дії угоди.  
38. За згодою сторін угода щодо регіонального розвитку може включати й інші положення.      За згодою сторін угода щодо регіонального розвитку може включати й інші положення.  
39. Типові форми угоди щодо регіонального розвитку та звіту про її виконання затверджуються Кабінетом Міністрів України.   -17- Беспалий Б.Я.
Частину третю статті 4 вилучити.  
Відхилено   Типові форми угоди щодо регіонального розвитку затверджуються Кабінетом Міністрів України.  
40. Угода щодо регіонального розвитку може бути змінена за згодою її сторін.   -18- Горбаль В.М.
Абзац 11 статті 4 розділу ІІ виключити в існуючій редакції, а викласти в наступній: "Умови угоди щодо регіонального розвитку можуть бути змінені за згодою її сторін, крім умов, що стосуються розміру коштів, що виділяються на фінансування заходів щодо стимулювання розвитку регіонів".  
Враховано частково   Умови угоди щодо регіонального розвитку можуть бути змінені за згодою її сторін.  
    -19- Майстришин В.Я.
Зубанов В.О.
У частині четвертій статті 4 замінити слово "угода" на слова "умови угоди".  
Враховано    
41. Дія угоди щодо регіонального розвитку припиняється у зв'язку із закінченням її строку або за згодою сторін достроково.      Дія угоди щодо регіонального розвитку припиняється у зв'язку із закінченням її строку або за згодою сторін достроково.  
42. Дія угоди щодо регіонального розвитку може бути також припинена однією із сторін у разі систематичного її невиконання або неналежного виконання іншою стороною.   -20- Майстришин В.Я.
Зубанов В.О.
Частини шосту-дев'яту статті 4 виключити.  
Відхилено   Дія угоди щодо регіонального розвитку може бути також припинена однією зі сторін у разі систематичного її невиконання або неналежного виконання іншою стороною.  
43. Сторона, що ініціює дострокове припинення дії угоди щодо регіонального розвитку, повинна письмово повідомити про це іншу сторону не пізніш як за шість місяців до дати, з якої вона передбачає припинити дію угоди.      Сторона, що ініціює дострокове припинення дії угоди щодо регіонального розвитку, повинна письмово повідомити про це іншу сторону не пізніш як за шість місяців до дати, з якої вона передбачає припинити дію угоди.  
44. Рішення однієї із сторін угоди щодо регіонального розвитку щодо дострокового припинення її дії може бути оскаржено в судовому порядку іншою стороною.      Рішення однієї зі сторін угоди щодо регіонального розвитку про дострокове припинення її дії може бути оскаржено в судовому порядку іншою стороною.  
45. З дати припинення дії угоди щодо регіонального розвитку сторонами припиняється фінансування заходів, визначених нею.   -21- Добкін М.М.
Додати у статті 4 абзац наступного змісту: "Угода, у частині фінансового забезпечення, переглядається сторонами у обов'язковому порядку після набуття чинності Закону України про Державний бюджет України на відповідний рік та затвердження відповідного бюджету регіону".  
Враховано редакційно в ст.12  З дати припинення дії угоди щодо регіонального розвитку сторонами припиняється фінансування заходів, визначених нею.  
46. Стаття 5. Порядок підготовки та укладення угоди щодо регіонального розвитку      Стаття 5. Порядок підготовки та укладення угоди щодо регіонального розвитку  
47. Ініціатором укладення угоди щодо регіонального розвитку можуть бути Кабінет Міністрів України, центральні органи виконавчої влади, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські ради.      Ініціатором укладення угоди щодо регіонального розвитку можуть бути Кабінет Міністрів України, центральні органи виконавчої влади, Верховна Рада Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські ради.  
48. Інші органи місцевого самоврядування в разі потреби можуть подавати свої пропозиції щодо укладення такої угоди, а також про внесення змін до неї відповідно до Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських рад.   -22- Майстришин В.Я.
Зубанов В.О.
У статті 5: в частині другій слова "в разі потреби можуть" замінити словами "В разі потреби"; в частині третій вилучити слова "та погодження".  
Враховано   У разі потреби інші органи місцевого самоврядування можуть подавати свої пропозиції щодо укладення такої угоди, а також про внесення змін до неї відповідно до Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських рад.  
49. Ініціатор укладення угоди щодо регіонального розвитку забезпечує розроблення та погодження її проекту згідно з вимогами, встановленими цим Законом.      Ініціатор укладення угоди щодо регіонального розвитку забезпечує розроблення її проекту згідно з вимогами, встановленими цим Законом.  
50. Координація розроблення угод щодо регіонального розвитку, наукове та методичне забезпечення діяльності у цій сфері органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування здійснюється центральним органом виконавчої влади з питань економічної політики.   -23- Буждиган П.П.
Четверту частину статті 5 проекту закону після слів „економічної політики" доповнити словами „із залученням наукових та громадських організацій".  
Враховано   Координація розроблення угод щодо регіонального розвитку, наукове та методичне забезпечення діяльності в цій сфері органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування здійснюється центральним органом виконавчої влади з питань економічної політики із залученням наукових та громадських організацій.  
51. Угода щодо регіонального розвитку укладається з урахуванням обсягів наявних та прогнозних асигнувань на відповідні цілі, які передбачаються в Державному бюджеті України та відповідних місцевих бюджетах.   -24- Горбаль В.М.
Текст абзацу 5 статті 5 розділу 1 доповнити реченням у наступній редакції: "Термін дії угоди щодо регіонального розвитку не може перевищувати три роки".  
Відхилено    
52. Рішення щодо необхідності укладення угоди щодо регіонального розвитку приймаються Кабінетом Міністрів України та Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласною, Київською, Севастопольською міськими радами.      Рішення про необхідність укладення угоди щодо регіонального розвитку приймаються Кабінетом Міністрів України та Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласною, Київською, Севастопольською міськими радами.  
53. Угоду щодо регіонального розвитку підписує Прем'єр-міністр України або інша особа за дорученням Кабінету Міністрів України та відповідно Голова Верховної Ради Автономної Республіки Крим, голова обласної, Севастопольської міської ради чи Київський міський голова.   -25- Буждиган П.П.
У статті 5: після сьомої частини проекту додати речення такого змісту: „Угода щодо регіонального розвитку набирає чинності після її схвалення Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласною, Київською, Севастопольською міськими радами"; у восьмій частині проекту слова „після її підписання" замінити словами „після набрання чинності".  
Враховано   Угоду щодо регіонального розвитку підписує Прем'єр-міністр України або інша особа за дорученням Кабінету Міністрів України та відповідно Голова Верховної Ради Автономної Республіки Крим, голова обласної, Севастопольської міської ради чи Київський міський голова. Угода щодо регіонального розвитку набирає чинності після її схвалення Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласною, Київською, Севастопольською міськими радами.  
54. Угода щодо регіонального розвитку після її підписання підлягає державній реєстрації в центральному органі виконавчої влади з питань економічної політики, офіційному опублікуванню в газеті "Урядовий кур'єр", а також оприлюдненню через регіональні засоби масової інформації.      Угода щодо регіонального розвитку після її схвалення Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласною, Київською, Севастопольською міськими радами підлягає державній реєстрації в центральному органі виконавчої влади з питань економічної політики, офіційному опублікуванню в газеті "Урядовий кур'єр", а також оприлюдненню через регіональні засоби масової інформації.  
55. РОЗДІЛ ІІІ. ОСОБЛИВОСТІ ДЕРЖАВНОГО СТИМУЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ ДЕПРЕСИВНИХ ТЕРИТОРІЙ      РОЗДІЛ ІІІ ОСОБЛИВОСТІ ДЕРЖАВНОГО СТИМУЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ ДЕПРЕСИВНИХ ТЕРИТОРІЙ  
56. Стаття 6. Депресивна територія      Стаття 6. Депресивна територія  
57. Регіони чи їх частини (район, місто обласного значення або кілька районів, міст обласного значення), рівень розвитку яких за показниками, визначеними цим Законом, є найнижчим серед територій відповідного типу, оголошуються депресивними територіями.       
58. Депресивні території залежно від їх типу поділяються на такі групи:   -26- Нощенко М.П.
У статті 6: частину 1 вилучити; абзац 2 частини другої викласти в наступній редакції: "промислові райони; сільські райони; малозаселені регіони".  
Враховано частково   Депресивні території поділяються на такі групи:  
59. регіони;      регіони;  
60. промислові райони - райони, в яких частка зайнятих у промисловості перевищує частку зайнятих у сільському господарстві;      промислові райони - райони, у яких частка зайнятих у промисловості перевищує частку зайнятих у сільському господарстві;  
61. сільські райони - райони, в яких частка зайнятих у сільському господарстві перевищує частку зайнятих у промисловості;   -27- Колоніарі О.П.
Статтю 6 викласти у такій редакції: "Депресивні території залежно від їх типу поділяються на такі групи: малі міста; малі монофункціональні міста; середні міста; промислові райони; сільські райони; міста обласного значення. Кількість територій відповідного типу, які щорічно оголошуються депресивними, встановлюється Кабінетом Міністрів України. Території надається статус депресивної з метою створення правових, економічних та організаційних засад для вжиття органами державної влади та органами місцевого самоврядування особливих заходів для стимулювання розвитку таких територій".  
Відхилено   сільські райони - райони, у яких частка зайнятих у сільському господарстві перевищує частку зайнятих у промисловості;  
62. міста обласного значення.      міста обласного значення.  
63. Території надається статус депресивної з метою створення правових, економічних та організаційних засад для вжиття органами державної влади та органами місцевого самоврядування особливих заходів для стимулювання розвитку таких територій.      Території надається статус депресивної з метою створення правових, економічних та організаційних засад для вжиття органами державної влади та органами місцевого самоврядування особливих заходів для стимулювання розвитку таких територій.  
64. Стаття 7. Заходи державного стимулювання розвитку депресивних територій   -28- Колоніарі О.П.
Статтю 7 викласти у такій редакції: "Стаття 7. Державні заходи оздоровлення депресивних територій 3 метою стимулювання розвитку депресивних територій у їх межах можуть здійснюватись такі заходи: стимулювання трудової міграції; пріоритетне розміщення державних та регіональних замовлень серед суб'єктів господарювання, які розміщені на депресивних територіях та сплачують податки до місцевого бюджету; надання державної підтримки емісії і розміщенню внутрішніх і зовнішніх запозичень органів місцевого самоврядування; розвантаження депресивних територій від господарчо неефективних та соціально-зайвих об'єктів, від незайнятого населення; встановлення спеціального режиму інвестиційної та інноваційної діяльності суб'єктів господарювання, що реалізують проекти у пріоритетних сферах економіки, створюють нові робочі місця, відновлюють екологічно безпечні умови життєдіяльності; цільове спрямування державних капітальних вкладень у розвиток виробничої, комунікаційної та соціальної інфраструктури;  
Враховано частково редакційно  Стаття 7. Заходи державного стимулювання розвитку депресивних територій  
65. З метою стимулювання розвитку депресивних територій у їх межах можуть здійснюватись такі заходи:   -29- Колоніарі О.П.
надання державної підтримки, в тому числі фінансово-кредитної та податкової, підприємствам, сприяння формуванню інфраструктури розвитку підприємництва; спрямування міжнародної технічної допомоги на розв'язання актуальних соціально-економічних та екологічних проблем, а також здійснення інших найважливіших заходів; сприяння зайнятості населення, забезпечення цільового фінансування програм перекваліфікації та професійного розвитку трудових ресурсів у відповідності з потребами економіки конкретного міста, удосконалення соціальної сфери, зокрема житлового будівництва, охорони здоров'я та охорони довкілля; проведення реприватизації (у разі банкрутства) підприємств, які формують основну частку бюджетних надходжень, проводити повернення їх майна у державну власність і у процесі санації здійснювати фінансове оздоровлення за рахунок державних та місцевих коштів; створення багатопрофільних підприємств, організацій різних форм власності з надання послуг населенню; надання іншої державної підтримки розвитку таких територій".  
Враховано редакційно   З метою стимулювання розвитку депресивних територій у їх межах можуть здійснюватись такі заходи:  
66. цільове спрямування державних капітальних вкладень у розвиток виробничої, комунікаційної та соціальної інфраструктури;   -30- Нощенко М.П.
Статтю 7 викласти в наступній редакції: "З метою стимулювання розвитку депресивних територій у їх межах можуть здійснюватись такі заходи: надання кредитів, інвестиційних субсидій, державних гарантій банківських кредитів для проведення реструктуризації підприємств; цільове спрямування державних капітальних вкладень у розвиток виробничої, комунікаційної та соціальної та екологічної інфраструктури; видача державних замовлень підприємствам ВПК, в першу чергу моно функціональним містам; сприяння розвитку малого бізнесу; використання коштів Фонду зайнятості на створення нових робочих місць; виділення населенню цільових кредитів для перекваліфікації, отримання вищої освіти; виділення населенню цільових кредитів на житлове будівництво або на переселення; сприяння в отриманні міжнародної технічної та інвестиційної допомоги".  
Враховано редакційно   цільове спрямування державних капітальних вкладень у розвиток виробничої, комунікаційної та соціальної інфраструктури;  
67. надання державної підтримки, в тому числі фінансової, малим підприємствам, сприяння формуванню інфраструктури розвитку підприємництва;   -31- Майстришин В.Я.
Зубанов В.О.
Абзац 2 частини першої статті 7 викласти в наступній редакції: "надання державної підтримки, в тому числі фінансової шляхом надання за рахунок бюджетних коштів пільгових довгострокових державних кредитів підприємствам, які зареєстровані та здійснюють свою господарську діяльність виключно у межах території, що визначена депресивною або відшкодування частини витрат, пов'язаних із сплатою відсотків за користування позичками банків, сприяння формуванню об'єктів інфраструктури розвитку підприємництва, таких як бізнес-центри, бізнес-інкубатори, інноваційні та консалтингові центри, венчурні фонди тощо".  
Враховано частково   надання державної підтримки, у тому числі фінансової, малим підприємствам, сприяння формуванню об'єктів інфраструктури розвитку підприємництва, таких як бізнес-центри, бізнес-інкубатори, інноваційні та консалтингові центри, венчурні фонди тощо;  
68. спрямування міжнародної технічної допомоги на розв'язання актуальних соціально-економічних та екологічних проблем, а також здійснення інших найважливіших заходів;      спрямування міжнародної технічної допомоги на розв'язання актуальних соціально-економічних та екологічних проблем, а також здійснення інших найважливіших заходів;  
69. сприяння зайнятості населення, забезпечення цільового фінансування програм перекваліфікації та професійного розвитку трудових ресурсів, удосконалення соціальної сфери, зокрема житлового будівництва, охорони здоров'я та охорони довкілля;   -32- Майстришин В.Я.
Зубанов В.О.
Абзац 4 частини першої статті 7 викласти в наступній редакції: "сприяння зайнятості населення шляхом надання роботодавцям за рахунок коштів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття дотації на створення додаткових робочих місць для працевлаштування безробітних за направленням державної служби зайнятості, забезпечення цільового фінансування програм перекваліфікації та професійного розвитку трудових ресурсів";  
Враховано редакційно   сприяння зайнятості населення, забезпечення цільового фінансування програм перекваліфікації та професійного розвитку трудових ресурсів, стимулювання трудової міграції, удосконалення соціальної сфери, зокрема житлового будівництва, охорони здоров'я та охорони довкілля;  
70. надання іншої державної підтримки розвитку таких територій.   -33- Нощенко М.П.
До основних принципів державного стимулювання розвитку депресивних територій відносяться: об'єктивність і відкритість при визначенні територій для державного стимулювання їх розвитку; одночасна концентрація зусиль і коштів на відносно невеликій кількості територій з метою досягнення максимального соціально-економічного розвитку; недопустимість використання цільової державної підтримки для фінансування поточних потреб територій; максимальне використання можливостей самих територій в розробці і реалізації системи заходів по подоланню депресивності".  
Враховано редакційно   надання іншої державної підтримки розвитку таких територій. Стаття 8. Основні принципи державного стимулювання розвитку депресивних територій До основних принципів державного стимулювання розвитку депресивних територій відносяться: об'єктивність і відкритість при визначенні територій для державного стимулювання їх розвитку; одночасна концентрація зусиль і коштів на відносно невеликій кількості територій з метою досягнення максимального соціально-економічного розвитку; неприпустимість використання цільової державної підтримки для фінансування поточних потреб територій; максимальне використання можливостей самих територій у розробці і реалізації системи заходів з подолання депресивності.  
71. Стаття 8. Показники розвитку, за якими території визнаються депресивними   -34- Колоніарі О.П.
Статтю 8 викласти у такій редакції: "Стаття 8. Критерії, за якими території визнаються депресивними До критеріїв, за якими території визначаються депресивними, відносяться: валова додана вартість на душу населення; рівень безробіття; рівень місцевих доходів на одного мешканця; частка зайнятих у промисловості та її динаміка; щільність населення; природний приріст населення; частка зайнятих у сільському господарстві; рівень бідності; екологічні чинники; рівень злочинності; доступність отримання освіти; міграційний процес; вартість житла; співвідношення середньодушового доходу населення території до прожиткового мінімуму".  
Враховано частково   Стаття 9. Показники розвитку, за якими території визнаються депресивними  
72. Депресивним визнаються:      Депресивними визнаються:  
73. регіони, в яких протягом останніх п'яти років найнижчі середні показники валової доданої вартості на одну особу;   -35- Горбаль В.М.
Абзац 2 статті 8 розділу ІІІ виключити в існуючій редакції, а викласти в наступній: "регіони, в яких протягом останніх п'яти років показники валової доданої вартості на одну особу нижчі, ніж в середньому по країні;"  
Відхилено   регіони, у яких протягом останніх п'яти років найнижчі середні показники валової доданої вартості на одну особу;  
    -36- Добкін М.М.
Абзац 2 статті 8 викласти в наступній редакції: "регіони, в яких протягом останніх п'яти років найнижчі середні показники валового внутрішнього продукту на одну особу".  
Відхилено    
74. промислові райони, в яких протягом останніх трьох років є найвищими середні показники рівня безробіття, зайнятості у промисловості та найнижчий обсяг промислового виробництва на одну особу;   -37- Горбаль В.М.
У тексті абзацу 3 статті 8 розділу ІІІ слова "зайнятості у промисловості" виключити.  
Відхилено   промислові райони, у яких протягом останніх трьох років є найвищими середні показники рівня безробіття, зайнятості у промисловості, найнижчий обсяг промислового виробництва на одну особу та найнижчий рівень середньої заробітної плати;  
75. сільські райони, в яких протягом останніх трьох років є найнижчими щільність сільського населення, природний приріст населення та найвищою частка зайнятих у сільському господарстві;   -38- Горбаль В.М.
Текст абзацу 4 статті 8 розділу ІІІ виключити в існуючій редакції, а викласти в наступній: "сільські райони, в яких протягом останніх трьох років є найнижчими щільність сільського населення, природний приріст населення, найвищими середні показники рівня безробіття, та найнижчий обсяг виробництва сільськогосподарської продукції на одну особу;"  
Враховано   сільські райони, у яких протягом останніх трьох років є найнижчими щільність сільського населення, природний приріст населення, найвищою - частка зайнятих у сільському господарстві, найнижчий обсяг виробництва сільськогосподарської продукції на одну особу та найнижчий рівень середньої заробітної плати;  
76. міста обласного значення, в яких протягом останніх трьох років є найвищими середні показники рівня безробіття, зокрема довготривалого безробіття, та найнижчим рівень середньої заробітної плати.   -39- Беспалий Б.Я.
У пункті 4 частини першої статті 8 після тексту "та найближчим" доповнити словом "є".  
Враховано   міста обласного значення, у яких протягом останніх трьох років є найвищими середні показники рівня безробіття, зокрема довготривалого безробіття, та найнижчим рівень середньої заробітної плати.  
    -40- Горбаль В.М.
У тексті абзацу 5 статті 8 розділу ІІІ після слів "довготривалого безробіття," слово "та" виключити; після слів "заробітної плати" доповнити словами "та обсяг виробництва продукції на 1 особу".  
Відхилено    
77. Депресивними визнаються промислові та сільські райони, а також міста обласного значення, відповідні показники розвитку яких відповідають одночасно всім критеріям, визначеним частиною першою цієї статті.   -41- Нощенко М.П.
Статтю 8 викласти у наступній редакції: "Депресивними визнаються території України, які одночасно відповідають наступним критеріям: розміщені в межах однієї адміністративної одиниці (район, місто обласного значення); однорідність економіки депресивної території (схожа галузева структура, рівень її розвитку, стан основних виробничих фондів і т.д.) в кожній адміністративній одиниці; багаторазовий (в 3 і більше рази) спад виробництва у основних галузях економіки на даній території за останні 12 років; значне (більш ніж на 25 відсотків) відставання від середніх по Україні на протязі останніх трьох років показників: рівня безробіття; співвідношення грошових доходів і величини прожиткового мінімуму населення. Депресивними визначаються також малозаселені регіони, в яких протягом останніх трьох років є найнижча щільність населення.  
Враховано частково редакційно  Депресивними визнаються промислові та сільські райони, а також міста обласного значення, відповідні показники розвитку яких відповідають одночасно всім критеріям, визначеним частиною першою цієї статті.  
78. Стаття 9. Порядок визнання територій депресивними      Стаття 10. Порядок визнання територій депресивними  
79. Пропозиції щодо визнання території депресивною розробляються за результатами щорічного моніторингу розвитку регіонів, районів та міст обласного значення відповідно до показників, визначених цим Законом.   -42- Нощенко М.П.
Частини першу-третю статті 9 викласти в такій редакції: Процедура надання статусу депресивної території базується на затвердженій Урядом класифікації регіонів і територій України та методиці визначення кандидатів на отримання такого статусу. Кількісні критерії доповнюються експертною оцінкою щодо неможливості зняття аномально високих депресивних напруг за рахунок внутрішніх ресурсів території, а також розробкою прогнозних сценаріїв розвитку соціально-економічної ситуації в регіоні при різних варіантах розвитку подій, які готують центральний орган виконавчої влади з питань економічної політики, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, київська та Севастопольська міські державні адміністрації. Перелік депресивних територій затверджує Кабінет Міністрів України. При затвердженні переліку депресивних територій визначаються: засоби державного стимулювання розвитку території з метою подолання депресивного стану та форми й умови їх застосування; співвідношення державних, регіональних та інших фінансових ресурсів, що спрямовуються на виконання програми подолання стану депресивності території; строк внесення проекту програми подолання стану депресивності території; Кабінет Міністрів України відповідно до закону може визначати й інші заходи та умови надання території статусу депресивної. Строк, на який території надається статус депресивної, не може перевищувати семи років. Статус депресивної території вважається скасованим після закінчення строку, на який цей статус було надано, якщо цей строк не буде продовжено у порядку, встановленому цим Законом. У разі, коли незважаючи на виконання програми подолання стану депресивності, територія за показниками розвитку, визначеними цим Законом, залишається депресивною, Кабінет Міністрів України може продовжити строк надання території статусу депресивної, але не більше ніж на п'ять років.  
Враховано редакційно   Пропозиції щодо визнання території депресивною розробляються за результатами щорічного моніторингу розвитку регіонів, районів та міст обласного значення відповідно до показників, визначених цим Законом.  
80. Моніторинг показників розвитку регіонів, районів та міст обласного значення здійснюють центральний орган виконавчої влади з питань економічної політики, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації на підставі даних державної статистичної звітності та інших даних центральних органів виконавчої влади з урахуванням міжнародно визнаних вимог у порядку, що встановлюється Кабінетом Міністрів України.      Моніторинг показників розвитку регіонів, районів та міст обласного значення здійснюють центральний орган виконавчої влади з питань економічної політики, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації на підставі даних державної статистичної звітності та інших даних центральних органів виконавчої влади в порядку, що встановлюється Кабінетом Міністрів України.  
81. За результатами моніторингу Кабінет Міністрів України визначає:      За результатами моніторингу Кабінет Міністрів України визначає:  
82. територію, якій надається статус депресивної, встановлює її межі;      території, яким надається статус депресивних, встановлює їх межі;  
83. строк, на який території надається статус депресивної;      строк, на який території надається статус депресивної;  
84. засоби державного стимулювання розвитку території з метою подолання депресивного стану та форми й умови їх застосування;   -43- Майстришин В.Я.
Зубанов В.О.
У абзаці 4 частини третьої статті 9 слово "засоби" замінити словом "заходи".  
Враховано   заходи державного стимулювання розвитку території з метою подолання депресивного стану та форми й умови їх застосування;  
85. співвідношення державних, регіональних та інших фінансових ресурсів, що спрямовуються на виконання програми подолання стану депресивності території;      співвідношення державних, регіональних та інших фінансових ресурсів, що спрямовуються на виконання програми подолання стану депресивності території;  
86. строк внесення проекту програми подолання стану депресивності території .      строк внесення проекту програми подолання стану депресивності території .  
87. Кабінет Міністрів України відповідно до закону може визначати й інші заходи та умови надання території статусу депресивної.   -44- Горбаль В.М.
Козаченко О.О.
Текст абзацу 9 статті 9 розділу ІІІ виключити.  
Відхилено   Кабінет Міністрів України відповідно до закону може визначати й інші заходи щодо стимулювання розвитку депресивної території.  
88. Строк, на який території надається статус депресивної, не може перевищувати семи років.      Строк, на який території надається статус депресивної, не може перевищувати семи років.  
89. Статус депресивної території вважається скасованим після закінчення строку, на який цей статус було надано, якщо цей строк не буде продовжено у порядку, встановленому цим Законом.   -45- Добкін М.М.
Абзац 11 статті 9 викласти в наступній редакції: "Статус депресивної території вважається скасованим після закінчення строку, на який цей статус було надано, якщо цей строк не буде продовжено у порядку, встановленому цим Законом. Центральний орган виконавчої влади з питань економічної політики щорічно повинен проводити моніторінг територій, яким надано статус депресивних з метою визначення результатів надання територіям такого статусу. У разі суттєвого покращення показників зазначених у статті 8, відповідно до яких така територія була визнана депресивною, центральний орган виконавчої влади з питань економічної політики подає до Кабінету Міністрів України пропозицію стосовно скасування статусу депресивної території такому регіону".  
Враховано редакційно   Статус депресивної території вважається скасованим після закінчення строку, на який цей статус було надано, якщо цей строк не буде продовжено у порядку, встановленому цим Законом.  
90. У разі, коли незважаючи на виконання програми подолання стану депресивності, територія за показниками розвитку, визначеними цим Законом, залишається депресивною, Кабінет Міністрів України може продовжити строк надання території статусу депресивної, але не більше ніж на п'ять років.   -46- Горбаль В.М.
У тексті абзацу 12 статті 9 розділу ІІІ після слів "Кабінет Міністрів України," доповнити словами ", за поданням Державної комісії з проблем депресивних територій, погодженим із органами влади території, визнаної депресивною,".  
Враховано частково   У разі якщо, незважаючи на виконання програми подолання стану депресивності, територія за показниками розвитку, визначеними цим Законом, залишається депресивною, Кабінет Міністрів України за погодженням із відповідною місцевою радою території, визнаної депресивною, може продовжити строк надання території статусу депресивної, але не більше ніж на п'ять років.  
    -47- Колоніарі О.П.
Статтю 9 викласти у такій редакції: "Надання територіям статусу депресивних здійснюється на основі комплексної оцінки і визнання стану депресивності територій, що затверджується Кабінетом Міністрів України, і містить кількісні показники та граничні (порогові) значення критеріїв, за якими території визначаються депресивними. Пропозиції щодо визнання території депресивною розробляються за результатами щорічного моніторингу розвитку районів та міст і за ініціативою обласних рад у порядку, що встановлюється Кабінетом Міністрів України. Моніторинг показників розвитку районів та міст здійснюють центральний орган виконавчої влади з питань економічної політики, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські державні адміністрації на підставі даних державної статистичної звітності та інших даних центральних органів виконавчої влади з урахуванням міжнародно визнаних вимог у порядку, що встановлюється Кабінетом Міністрів України. Рішення щодо доцільності надання територіям статусу депресивних приймає Кабінет Міністрів України. Статус депресивних надається територіям окремим законом про стимулювання розвитку депресивних територій. Протягом трьох місяців з дня прийняття рішення щодо доцільності надання територіям статусу депресивних Кабінет Міністрів України розробляє відповідний проект закону і вносить його на розгляд до Верховної Ради України. Законом про стимулювання розвитку депресивних територій встановлюються: межі територій; строк, на який територіям надається статус депресивних; засоби державного стимулювання розвитку територій з метою подолання депресивного стану та форми й умови їх застосування; співвідношення державних, регіональних та інших фінансових ресурсів, що спрямовуються на виконання заходів по подоланню стану депресивності територій. Строк, на який території надається статус депресивної, не може перевищувати семи років. Статус депресивної території вважається скасованим після закінчення строку, на який цей статус було надано, якщо цей строк не буде продовжено у порядку, встановленому цим Законом, або з ініціативи обласної ради відповідної території у випадку дострокового виходу відповідної території зі стану депресивності.  
азі, коли незважаючи на виконання дій, передбачених законом про стимулювання розвитку депресивних територій, територія залишається депресивною, строк надання території статусу депресивної продовжується, але не більше ніж на п'ять років". *3   
91. Стаття 10. Програма подолання стану депресивності території      Стаття 11. Програма подолання стану депресивності території  
92. Для подолання депресивності території центральним органом виконавчої влади з питань економічної політики за участю інших заінтересованих центральних органів виконавчої влади, відповідних місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування розробляється відповідна програма.   -48- Горбаль В.М.
У тексті абзацу 1 статті 10 розділу ІІІ слово "заінтересованих" виключити.  
Враховано   Програма подолання стану депресивності території - взаємопов'язаний за змістом, термінами виконання, можливостями і виконавцями комплекс заходів (робіт) правового, організаційного, економічного, фінансового, соціального спрямування, орієнтованих на подолання депресивності конкретної території, у забезпеченні яких задіяні фінансові та інші ресурси держави і регіону. Для подолання депресивності території центральним органом виконавчої влади з питань економічної політики за участю інших центральних органів виконавчої влади, відповідних місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування розробляється відповідна програма.  
    -49- Нощенко М.П.
У статті 10: Частину першу викласти в такій редакції: "Програма подолання стану депресивності території - взаємопов'язаний по змісту, термінам виконання, можливостям і виконавцям комплекс заходів (робіт) правового, організаційного, економічного, фінансового, соціального спрямування, орієнтованих на подолання депресивності конкретної території в забезпеченні яких задіяні фінансові та інші матеріальні ресурси держави"; Частину другу доповнити абзацами першим та останнім: "коротка характеристика депресивної території, аналіз причин депресивного стану"; "загальну оцінку очікуємої соціально-економічної ефективності реалізації програми".  
Враховано    
93. Програмою подолання депресивності території визначаються, зокрема:      Програма подолання депресивності території передбачає, зокрема: коротку характеристику депресивної території, аналіз причин депресивного стану;  
94. заходи центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування щодо подолання стану депресивності території, строк їх здійснення, обсяги фінансування з державного, місцевих бюджетів та інших джерел, передбачених законодавством;      заходи центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування щодо подолання стану депресивності території, строк їх здійснення, обсяги фінансування з державного, місцевих бюджетів та інших джерел, передбачених законодавством;  
95. порядок здійснення моніторингу виконання програми, показники розвитку, за якими визначатимуться результати її виконання.      порядок здійснення моніторингу виконання програми, показники розвитку, за якими визначатимуться результати її виконання; загальну оцінку очікуваної соціально-економічної ефективності реалізації програми.  
96. Програма подолання депресивності території затверджується Кабінетом Міністрів України після узгодження з Державною комісією з проблем депресивних територій.   -50- Беспалий Б.Я.
Частину третю (останню) статті 10 вилучити.  
Враховано редакційно   Програма подолання депресивності території затверджується Кабінетом Міністрів України.  
    -51- Добкін М.М.
Останній абзац статті 10 викласти в наступній редакції: "Програма подолання депресивності території затверджується Кабінетом Міністрів України після узгодження з Державною комісією з проблем депресивних територій та Комітетом Верховної Ради України з питань бюджету".  
Відхилено    
    -52- Колоніарі О.П.
Статтю 10 викласти у такій редакції: "Стаття 10. Закон про стимулювання розвитку депресивних територій Для подолання депресивності територій окремими законами застосовуються засоби державного стимулювання розвитку депресивних територій: спеціальні режими інвестиційної діяльності і спеціальні коефіцієнти податкових відрахувань до бюджетів місцевого самоврядування; надання податкових пільг для суб'єктів господарської діяльності, які створюють нові постійні робочі місця, відповідно до законів України; цільове інвестування державою капітальних вкладень у розвиток виробничої та соціальної інфраструктури; надання пріоритету підприємствам, що зареєстровані на депресивних територіях, при розміщені державного та регіонального замовлення; спрямування державних заходів щодо підтримки малого бізнесу і створення інфраструктури підприємництва переважно на депресивній території; здійснення комплексу заходів щодо створення нових постійних робочих місць, розвитку житлового будівництва та охорони навколишнього середовища; надання на поворотній основі цільових позик для реалізації проектів, спрямованих на розвиток депресивної територій, з можливістю часткового їх списання за умови досягнення певних результатів, які визначаються в умовах надання позички; надання державних гарантій по позиках для реалізації проектів, спрямованих на розвиток депресивної територій; пріоритетного спрямування міжнародної технічної допомоги на вирішення соціально-економічних проблем депресивних територій; надання коштів з Державного бюджету на розвиток туризму (у містах з історико-культурною спадщиною) та рекреаційних послуг (у курортних містах та туристичних центрах). Кабінет Міністрів України узгоджує розроблений проект закону про стимулювання розвитку депресивних територій з місцевими Агенціями регіонального розвитку".  
Відхилено    
97. Стаття 11. Державна комісія з проблем депресивних територій   -53- Беспалий Б.Я.
Статтю 11 вилучити.  
Враховано    
98. З метою забезпечення прозорого та відкритого вирішення питань щодо надання територіям статусу депресивних з урахуванням загальнодержавних інтересів та економічних можливостей держави, а також інтересів територіальних громад, попереднього обговорення та узгодження пропозицій з цих питань утворюється Державна комісія з проблем депресивних територій.   -54- Колоніарі О.П.
Статтю 11 виключити.  
Враховано    
99. Державна комісія з проблем депресивних територій є консультативно-дорадчим органом, до складу якого можуть включатися представники Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, органів місцевого самоврядування, провідні вчені та фахівці.   -55- Майстришин В.Я.
Зубанов В.О.
У статті 11: в частині другій слово "можуть" виключити; частину третю виключити.  
Відхилено (статтю вилучено)   
100. Персональний склад Державної комісії з проблем депресивних територій та положення про неї затверджується Президентом України.   -56- Горбаль В.М.
У тексті абзацу 3 статті 11 розділу ІІІ слова "Президентом України" замінити словами "Кабінетом Міністрів України."  
Відхилено (статтю вилучено)   
101. РОЗДІЛ ІV. ФІНАНСУВАННЯ ТА ЗВІТНІСТЬ ЩОДО СТИМУЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ РЕГІОНІВ   -57- Горбаль В.М.
Назву Розділу ІV після слів "розвитку регіонів" доповнити словами "та подолання депресивності територій".  
Враховано   РОЗДІЛ ІV ФІНАНСУВАННЯ ТА ЗВІТНІСТЬ ЩОДО СТИМУЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ РЕГІОНІВ ТА ПОДОЛАННЯ ДЕПРЕСИВНОСТІ ТЕРИТОРІЙ  
102. Стаття 12. Фінансування стимулювання розвитку регіонів   -58- Горбаль В.М.
У статі 12: а) Назву статті 12 розділу ІV після слів "розвитку регіонів" доповнити словами "та подолання депресивності територій"; б) слова "Державного бюджету України, місцевих бюджетів" замінити словами "передбачених на цю мету у Законах України про Державний бюджет України та рішеннях про місцеві бюджети на відповідні роки"; в) слова "а також угод щодо регіонального розвитку та програм подолання депресивності територій" виключити.  
Враховано частково редакційно  Стаття 12. Фінансування стимулювання розвитку регіонів та подолання депресивності територій  
103. Фінансування стимулювання розвитку регіонів та подолання депресивності територій здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету України, місцевих бюджетів та інших джерел відповідно до законодавства, а також угод щодо регіонального розвитку та програм подолання депресивності територій.   -59- Майстришин В.Я.
Зубанов В.О.
Статтю 12 доповнити новими абзацами 2 і 3 такого змісту: "Фінансування державного стимулювання розвитку депресивних територій, також здійснюється за рахунок коштів Державного бюджету, а саме суми податку на додану вартість та 50 відсотків податку на прибуток підприємств, що сплачені платниками цих відповідної депресивної території податків. Розроблення та впровадження нових механізмів фінансування заходів визначених на виконання програм подолання депресивності територій здійснюється органом виконавчої влади з питань економічної політики за дорученням Кабінету Міністрів України".  
Відхилено   Фінансування стимулювання розвитку регіонів та подолання депресивності територій здійснюється за рахунок коштів, передбачених на цю мету в законах України про Державний бюджет України та рішеннях про місцеві бюджети (Автономної Республіки Крим, обласні, міські міст обласного (республіканського - Автономної Республіки Крим) значення та районні бюджети) на відповідні роки, та інших джерел відповідно до законодавства. Обсяги фінансування реалізації угод щодо регіонального розвитку та виконання програм подолання стану депресивності територій щорічно передбачаються у проектах Державного бюджету України та рішеннях про місцеві бюджети відповідними бюджетним програмами. Фінансове забезпечення реалізації угод щодо регіонального розвитку та виконання програм подолання стану депресивності територій за необхідності щорічно уточнюється після набрання чинності Законом України про Державний бюджет України на відповідний рік та затвердження відповідних місцевих бюджетів.  
    -60- Нощенко М.П.
Частину першу статті 12 викласти в такій редакції: "Джерелами фінансування стимулювання розвитку регіонів та подолання депресивності територій можуть бути державний, Автономної Республіки Крим, обласний, міський та районний бюджети, бюджети розвитку різних рівнів і позабюджетні кошти, кредитні ресурси вітчизняних та зарубіжних банків, кошти підприємств".  
Враховано    
104. Головним розпорядником коштів Державного бюджету України, що виділяються для стимулювання розвитку регіонів та подолання депресивності територій, є центральний орган виконавчої влади з питань економічної політики.   -61- Буждиган П.П.
Після частини першої доповнити статтю 12 новою частиною такого змісту: „Сума коштів, що передбачається на фінансування всіх програм подолання депресивності територій протягом одного року з Державного бюджету не може бути меншою, ніж 0,2 відсотка доходної частини Державного бюджету за відповідний період.". Зважаючи на викладене вище, частини 2-3 статті 12 вважати частинами 3-4 відповідно.  
Враховано   Головними розпорядниками коштів Державного бюджету України, що виділяються для стимулювання розвитку регіонів та подолання депресивності територій, є центральний орган виконавчої влади з питань економічної політики, інші центральні органи виконавчої влади. Сума коштів, що передбачається на фінансування всіх програм подолання депресивності територій протягом одного року з Державного бюджету, не може бути меншою, ніж 0,2 відсотка доходної частини Державного бюджету за відповідний період.  
105. Під час визначення обсягів коштів, призначених для стимулювання розвитку регіонів та подолання депресивності територій, не враховуються суми дотацій вирівнювання та субвенцій, що спрямовуються на виконання органами місцевого самоврядування власних та наданих законом повноважень органів виконавчої влади, а також кошти, що спрямовуються згідно із законодавством на ліквідацію наслідків надзвичайних екологічних ситуацій, техногенних катастроф та стихійного лиха.      Під час визначення обсягів коштів, призначених для стимулювання розвитку регіонів та подолання депресивності територій, не враховуються суми дотацій вирівнювання та субвенцій, що спрямовуються на виконання органами місцевого самоврядування власних та наданих законом повноважень органів виконавчої влади, а також кошти, що спрямовуються згідно із законодавством на ліквідацію наслідків надзвичайних екологічних ситуацій, техногенних катастроф та стихійного лиха.  
106. Стаття 13. Організація контролю та звітності      Стаття 13. Організація контролю та звітності  
107. Центральний орган виконавчої влади з питань економічної політики щорічно у квітні місяці року, що настає за звітним, подає на розгляд Кабінету Міністрів України та Державній комісії з проблем депресивних територій доповідь про виконання угод щодо регіонального розвитку та програм подолання депресивності територій, використання виділених для цих потреб коштів Державного бюджету України.      Центральний орган виконавчої влади з питань економічної політики щорічно у квітні року, що настає за звітним, подає на розгляд Кабінету Міністрів України доповідь про виконання угод щодо регіонального розвитку та програм подолання депресивності територій, використання виділених на ці потреби коштів Державного бюджету України.  
108. РОЗДІЛ VІ. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ      РОЗДІЛ V ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ  
109. 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.   -62- Буждиган П.П.
Пункт 1 Розділу V. Прикінцеві положення викласти у такій редакції: „1. Цей Закон набирає чинності у порядку, передбаченому статтею 27 Бюджетного Кодексу України".  
Враховано редакційно   1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2006 року.  
110. 2. Кабінету Міністрів України у тримісячний строк:   -63- Беспалий Б.Я.
В Прикінцевих положеннях: У пункті 2 після слів "тримісячний строк" доповнити текстом "з дня набрання чинності цим Законом"; Підпункт другий пункту 2 замінити такими двома підпунктами: "привести свої нормативно-правові акти у відповідність до цього Закону; забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їхніх нормативно-правових актів у відповідність до цього Закону".  
Враховано   2. Кабінету Міністрів України у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом:  
111. подати на розгляд Верховної Ради України пропозиції про внесення змін до законів України, що випливають з цього Закону;      подати на розгляд Верховної Ради України пропозиції про внесення змін до законів України, що випливають з цього Закону;  
112. внести в установленому порядку пропозиції щодо прийняття нормативно-правових актів відповідно до повноважень, визначених цим Законом.      привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом; забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади своїх нормативно-правових актів у відповідність з цим Законом.