Про повернення приватизованого майна у державну і комунальну власність (Друге читання)
№ п.п. | Редакція, прийнята в першому читанні | Пропозиції | Висновки | Остаточна редакція |
0. | Проект | Проект | ||
1. | Закон України | Закон України | ||
2. | Про повернення приватизованого майна у державну і комунальну власність | -1- Полякова Л.Є. У назві та у всьому тексті законопроекту словосполучення "повернення приватизованого майна " та слово "реприватизація" у відповідних відмінках замінити на словосполучення "примусове відчуження приватизованого майна" у відповідних відмінках. | Відхилено | Про повернення приватизованого майна в державну і комунальну власність |
3. | Цей Закон визначає правові, економічні та організаційні засади повернення приватизованого майна у державну і комунальну власність в Україні та регулює відносини, пов'язані з його проведенням. | -2- Матвєєв В.Й. У тексті Закону вилучити назви і нумерацію розділів | Враховано | Цей Закон визначає правові, економічні та організаційні засади повернення приватизованого майна в державну і комунальну власність в Україні та регулює відносини, пов'язані з його проведенням. |
4. | Розділ І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ | -3- Полякова Л.Є. Статтю 1 викласти в такій редакції: "Примусове відчуження у власність держави і власність територіальних громад майна, набутого юридичними та фізичними особами шляхом приватизації може бути застосоване лише за умови попереднього і повного відшкодування їх вартості. Примусове відчуження таких об'єктів з наступним повним відшкодуванням їх вартості допускається лише в умовах воєнного чи надзвичайного стану". | Відхилено | |
5. | Стаття 1. Способи повернення приватизованого майна у державну і комунальну власність | -4- Мартиновський В.П. У ст. 1: назву статті 1 викласти в такій редакції :Випадки повернення приватизованого майна у державну чи комунальну власність"; у абзаці першому слова "власність територіальних громад" замінити словами "комунальну власність"; "шляхом примусового відчуження" замінити на слова "шляхом виконання відповідного судового рішення"; у абзаці другому статті 1 слова "за рішенням суду" виключити; у абзаці третьому статті 1 слова "в установленому порядку" виключити. | Враховано частково | Стаття 1. Випадки повернення приватизованого майна в державну чи комунальну власність |
6. | Повернення у власність держави і власність територіальних громад майна, набутого юридичними та фізичними особами шляхом приватизації, у разі визнання недійсними або розірвання відповідних договорів за рішенням суду (далі - реприватизація) здійснюється шляхом примусового відчуження на користь держави або територіальної громади об'єктів у разі: | 1. Повернення у власність держави і власність територіальних громад майна, набутого юридичними та фізичними особами шляхом приватизації, у разі визнання недійсними або розірвання відповідних договорів за рішенням суду (далі - реприватизація) здійснюється шляхом виконання відповідного судового рішення на користь держави або територіальної громади об'єктів у разі: | ||
7. | розірвання за рішенням суду договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації у зв'язку з невиконанням іншою стороною зобов'язань, передбачених договором; | розірвання договорів купівлі-продажу об'єктів приватизації у зв'язку з невиконанням іншою стороною зобов'язань, передбачених договором; | ||
8. | визнання в установленому законодавством порядку договорів купівлі-продажу майна, укладених у процесі приватизації, недійсними. | -5- Гавриш С.Б. У абзаці 1 ст.1 слова "шляхом примусового відчуження" замінити на слова "шляхом виконання відповідного судового рішення". У абзаці 2 ст.1 слова "за рішенням суду" виключити. | Враховано | визнання договорів купівлі-продажу майна, укладених у процесі приватизації, недійсними. |
9. | Стаття 2. Мета реприватизації | -6- Полякова Л.Є. Статтю 2 виключити. | Відхилено | Стаття 2. Мета реприватизації |
10. | Реприватизація майна здійснюється з метою відновлення порушених прав держави як власника щодо приватизованих об'єктів, умови приватизації яких не виконано та/або приватизація яких здійснювалася з порушенням законодавства. | 1. Реприватизація майна здійснюється з метою відновлення порушених прав держави як власника щодо приватизованих об'єктів, умови приватизації яких не виконано та/або приватизація яких здійснювалася з порушенням законодавства. | ||
11. | Стаття 3. Принципи реприватизації | Стаття 3. Принципи реприватизації | ||
12. | Реприватизація здійснюється на основі таких принципів: | 1. Реприватизація здійснюється на основі таких принципів: | ||
13. | законності; | законності; | ||
14. | державного регулювання та контролю; | державного регулювання та контролю; | ||
15. | дотримання антимонопольного законодавства; | дотримання антимонопольного законодавства; | ||
16. | забезпечення соціальних гарантій, наданих згідно із законодавством працівникам підприємства, що реприватизується; | забезпечення соціальних гарантій, наданих згідно із законодавством працівникам підприємства, що реприватизується; | ||
17. | дотримання гарантій, наданих згідно із законодавством інвесторам; | дотримання гарантій, наданих згідно із законодавством інвесторам; | ||
18. | забезпечення відшкодування власнику вартості об'єкта, що реприватизується. | -7- Горбаль В.М. З тексту статті 3 розділу І виключити слова "забезпечення відшкодування власнику вартості об'єкта, що реприватизується". | Відхилено | забезпечення відшкодування власнику вартості об'єкта, що реприватизується. |
19. | Стаття 4. Законодавство про реприватизацію | -8- Полякова Л.Є. П. 1 статті 4 викласти в такій редакції: "У відповідності з Конституцією України і законодавством України цей закон встановлює засади примусового відчуження у власність держави і власність територіальних громад майна, набутого юридичними і фізичними особами шляхом приватизації, що допускається лише в умовах воєнного чи надзвичайного стану". | Відхилено | Стаття 4. Законодавство про реприватизацію |
20. | 1. Законодавство про реприватизацію складається з цього Закону, інших актів законодавства з питань реприватизації. | -9- Матвєєв В.Й. В частині 1 статті 4 після слів "з цього Закону" додати слова "Цивільного кодексу України, законів з питань виконання рішень судів". | Враховано | 1. Законодавство про реприватизацію складається з цього Закону, Цивільного кодексу України, законів з питань виконання рішень судів, інших актів законодавства з питань реприватизації. |
21. | 2. Дія цього Закону не поширюється на реприватизацію об'єктів недержавного житлового та земельного фондів, крім земельних ділянок, на яких розташовано об'єкти реприватизації. | 2. Дія цього Закону не поширюється на реприватизацію об'єктів недержавного житлового та земельного фондів, крім земельних ділянок, на яких розташовано об'єкти реприватизації. | ||
22. | 3. Реприватизація акцій (часток, паїв), що перебувають у власності юридичних та фізичних осіб у майні підприємств із змішаною формою власності, здійснюється відповідно до законодавства та установчих документів цих підприємств. | 3. Реприватизація акцій (часток, паїв), що перебувають у власності юридичних та фізичних осіб у майні підприємств із змішаною формою власності, здійснюється відповідно до законодавства та установчих документів цих підприємств. | ||
23. | 4. Реприватизація майна, що перебувало у власності територіальних громад та було приватизоване відповідно до законодавства, регулюється положеннями цього Закону, інших законодавчих актів з питань реприватизації і здійснюється відповідними органами місцевого самоврядування. | -10- Матвєєв В.Й. В частині 4 статті 4 після слів "цього Закону" додати слова "Цивільного кодексу України, законів з питань виконання рішень судів". | Враховано | 4. Реприватизація майна, що перебувало у власності територіальних громад та було приватизоване відповідно до законодавства, регулюється положеннями цього Закону, Цивільного кодексу України, законів з питань виконання рішень судів, інших законодавчих актів з питань реприватизації і здійснюється відповідними органами місцевого самоврядування. |
24. | Стаття 5. Об'єкти реприватизації | Стаття 5. Об'єкти реприватизації | ||
25. | До об'єктів, що підлягають реприватизації, належать: | 1. До об'єктів, що підлягають реприватизації, належать: | ||
26. | цілісні майнові комплекси приватизованих підприємств; | цілісні майнові комплекси приватизованих підприємств; | ||
27. | майно структурних підрозділів приватизованих підприємств (цехів, виробництв, дільниць, інших підрозділів, що можуть бути визначені як окремі майнові комплекси), якщо у разі їх виділення у самостійні підприємства не порушується технологічна єдність виробництва з основної спеціалізації підприємства, із структури якого вони виділяються; | майно структурних підрозділів приватизованих підприємств (цехів, виробництв, дільниць, інших підрозділів, що можуть бути визначені як окремі майнові комплекси), якщо в разі їх виділення у самостійні підприємства не порушується технологічна єдність виробництва з основної спеціалізації підприємства, із структури якого вони виділяються; | ||
28. | окремі будівлі, споруди, приватизовані у складі цілісних майнових комплексів або як самостійні об'єкти; | -11- Матвєєв В.Й. Доповнити ст. 5 новим абзацом такого змісту: "об'єкти незавершеного будівництва та законсервовані об'єкти;" | Враховано | окремі будівлі, споруди, приватизовані у складі цілісних майнових комплексів або як самостійні об'єкти; об'єкти незавершеного будівництва та законсервовані об'єкти; |
29. | акції (частки, паї), що належать фізичним чи юридичним особам у майні господарських товариств та інших об'єднань. | акції (частки, паї), що належать фізичним чи юридичним особам у майні господарських товариств та інших об'єднань. | ||
30. | Стаття 6. Суб'єкти реприватизації | -12- Матвєєв В.Й. Викласти положення статті 6 у такій редакції: Суб'єктами реприватизації можуть бути: Фонд державного майна України; Генеральна прокуратура України." | Враховано | Стаття 6. Суб'єкти реприватизації |
31. | Суб'єктами реприватизації можуть бути: | 1. Суб'єктами реприватизації можуть бути: | ||
32. | державні органи приватизації, інші органи, уповноважені здійснювати управління об'єктами державної власності; | Фонд державного майна України; | ||
33. | посередники; | Генеральна прокуратура України. | ||
34. | інші особи, які залучаються органами приватизації на договірних засадах. | -13- Мартиновський В.П. В статті 6 записати новий абзац "органи приватизації, створені місцевими радами". | Відхилено | |
-14- Мартиновський В.П. Усунути неузгодженість між статтею 6 та 7. | Враховано | |||
35. | Стаття 7. Державні органи, які здійснюють реприватизацію | Стаття 7. Державні органи, які здійснюють реприватизацію | ||
36. | 1. Державну політику у сфері реприватизації здійснює Кабінет Міністрів України. | -15- Матвєєв В.Й. Частину 2 статті 7 викласти в такій редакції: 2. Фонд державного майна України, забезпечує здійснення відповідних процедур реприватизації у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України." | Враховано | 1. Державну політику у сфері реприватизації здійснює Кабінет Міністрів України. |
37. | 2. Фонд державного майна України, його регіональні відділення забезпечують здійснення відповідних процедур реприватизації у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. | -16- Матвєєв В.Й. Доповнити закон новою статтею виклавши її у такій редакції: "Стаття 8. Участь Генеральної прокуратури України у процесі реприватизації Генеральна прокуратура України в установленому законодавством порядку звертається до суду з відповідними позовами щодо визнання договорів купівлі-продажу майна, укладених у процесі приватизації, недійсними. | Враховано | 2. Фонд державного майна України забезпечує здійснення відповідних процедур реприватизації у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Стаття 8. Участь Генеральної прокуратури України у процесі реприватизації 1. Генеральна прокуратура України в установленому законодавством порядку має право звертатися до суду з відповідними позовами щодо визнання договорів купівлі-продажу майна, укладених у процесі приватизації, недійсними. |
38. | Розділ ІІ. ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ | |||
39. | Стаття 8. Прийняття рішення про реприватизацію | -17- Матвєєв В.Й. Частини 1 і 2 статті 8 викласти в такій редакції: 1. Рішення про реприватизацію об'єкта приймається Фондом державного майна на підставі відповідного рішення суду. 2. З моменту прийняття рішення про реприватизацію об'єкта забороняється відчужувати майно (необоротні активи), що належить підприємству (продавати майно; здійснювати обмін, іпотеку та заставу майна; списувати основні засоби, які мають залишкову вартість, безоплатно передавати та реалізовувати майно для погашення заборгованості), здавати майно в оренду, вносити майно до статутних фондів інших підприємств, передавати майно в управління і здійснювати операції з борговими вимогами та зобов'язаннями (факторинг). У разі необхідності такі дії виконуються з дозволу Фонду державного майна України." | Враховано | Стаття 9. Прийняття рішення про реприватизацію |
40. | 1. Рішення про реприватизацію об'єкта приймається державним органом приватизації на підставі відповідного рішення суду. | 1. Рішення про реприватизацію об'єкта приймається Фондом державного майна на підставі відповідного рішення суду. | ||
41. | 2. З моменту прийняття рішення про реприватизацію майна підприємства стосовно цього підприємства припиняється чинність частин третьої, п'ятої і шостої статті 10, частин першої і третьої статті 12, частини другої статті 24, частини третьої статті 25 Закону України "Про підприємства в Україні" щодо купівлі, продажу, передачі, обміну, здачі в оренду, надання безоплатно, списання майна, випуску та придбання цінних паперів, надання та одержання кредитів у розмірі, що перевищує середньорічний рівень таких операцій за останні три роки з урахуванням рівня інфляції. У разі необхідності такі дії виконуються з дозволу Фонду державного майна України. | 2. З моменту прийняття рішення про реприватизацію об'єкта забороняється відчужувати майно (необоротні активи), що належить підприємству (продавати майно; здійснювати обмін, іпотеку та заставу майна; списувати основні засоби, які мають залишкову вартість, безоплатно передавати та реалізовувати майно для погашення заборгованості), здавати майно в оренду, вносити майно до статутних фондів інших підприємств, передавати майно в управління і здійснювати операції з борговими вимогами та зобов'язаннями (факторинг). У разі необхідності такі дії виконуються з дозволу Фонду державного майна України. . | ||
42. | Розділ ІІІ. ФІНАНСОВІ ВІДНОСИНИ РЕПРИВАТИЗАЦІЇ | |||
43. | Стаття 9. Визначення вартості об'єкта реприватизації | Стаття 10. Визначення вартості об'єкта реприватизації | ||
44. | 1. Вартість об'єкта реприватизації визначається шляхом проведення його незалежної оцінки відповідно до методики, що затверджується Кабінетом Міністрів України. | 1. Вартість об'єкта реприватизації визначається шляхом проведення його незалежної оцінки відповідно до методики, що затверджується Кабінетом Міністрів України. | ||
45. | Для обчислення загальної вартості об'єкта реприватизації ціна його продажу під час приватизації коригується з урахуванням: | Для обчислення загальної вартості об'єкта реприватизації ціна його продажу під час приватизації коригується з урахуванням: | ||
46. | офіційно визначених індексів інфляції за період від дати укладення договору купівлі-продажу (біржового контракту на купівлю-продаж акцій) до дати прийняття рішення про реприватизацію; | офіційно визначених індексів інфляції за період від дати укладення договору купівлі-продажу (біржового контракту на купівлю-продаж акцій) до дати прийняття рішення про реприватизацію; | ||
47. | зношення необоротних активів, приватизованих у складі об'єкта приватизації; | зношення необоротних активів, приватизованих у складі об'єкта приватизації; | ||
48. | власного оборотного капіталу підприємства, який утворився за цей період; | власного оборотного капіталу підприємства, який утворився за цей період; | ||
49. | інвестицій, внесених власником об'єкта у необоротні активи після приватизації об'єкта, з їх відповідним коригуванням на вартість (частку вартості) відчужених до прийняття рішення про реприватизацію необоротних активів, які були приватизовані у складі об'єкта, в порядку, встановленому методикою, зазначеною в абзаці першому цього пункту. | інвестицій, внесених власником об'єкта у необоротні активи після приватизації об'єкта, з їх відповідним коригуванням на вартість (частку вартості) відчужених до прийняття рішення про реприватизацію необоротних активів, які були приватизовані у складі об'єкта, в порядку, встановленому методикою, зазначеною в абзаці першому цієї частини. | ||
50. | 2. Відшкодування вартості об'єкта, що реприватизується, здійснюється в установленому Кабінетом Міністрів України порядку. | 2. Відшкодування вартості об'єкта, що реприватизується, здійснюється в установленому Кабінетом Міністрів України порядку. | ||
51. | 3. У разі коли під час розірвання договорів купівлі-продажу виявлено факти розкрадання, нестачі, знищення (псування) майна об'єкта, що реприватизується, власник зобов'язаний відшкодувати державі завдані збитки. | 3. У разі якщо під час розірвання договорів купівлі-продажу виявлено факти розкрадання, нестачі, знищення (псування) майна об'єкта, що реприватизується, власник зобов'язаний відшкодувати державі завдані збитки. | ||
52. | Розмір відшкодування завданих збитків визначається шляхом проведення незалежної оцінки об'єкта. | Розмір відшкодування завданих збитків визначається шляхом проведення незалежної оцінки об'єкта. | ||
53. | Порядок та умови відшкодування завданих збитків визначаються Кабінетом Міністрів України. | -18- Горбаль В.М. Текст статті 9 розділу ІІІ доповнити пунктом 4 такого змісту: "4. При реприватизації зобов'язання попереднього власника цього майна перед кредиторами та бюджетом не переходять до нового власника". | Відхилено | Порядок та умови відшкодування завданих збитків визначаються Кабінетом Міністрів України. |
54. | Стаття 10. Джерела коштів для реприватизації | Стаття 11. Джерела коштів для реприватизації | ||
55. | 1. Відшкодування витрат, пов'язаних з реприватизацією, здійснюється за рахунок коштів державного бюджету або відповідного місцевого бюджету, передбачених на зазначені цілі. | 1. Відшкодування витрат, пов'язаних з реприватизацією, здійснюється за рахунок коштів державного бюджету або відповідного місцевого бюджету, передбачених на зазначені цілі. | ||
56. | 2. Обсяг кошів, що спрямовуються на повернення об'єктів у державну власність, визначається у Державному бюджеті на відповідний рік, а коштів, що спрямовуються на повернення об'єктів у комунальну власність, - у відповідному місцевому бюджеті. | 2. Обсяг кошів, що спрямовуються на повернення об'єктів у державну власність, визначається у Державному бюджеті України на відповідний рік, а коштів, що спрямовуються на повернення об'єктів у комунальну власність, - у відповідному місцевому бюджеті. | ||
57. | Стаття 11. Оформлення угод | Стаття 12. Оформлення угод | ||
58. | 1. Передача об'єкта реприватизації у власність держави чи власність територіальної громади оформляється актом приймання-передачі. Форма та порядок підписання акта приймання-передачі об'єкта реприватизації визначається Фондом державного майна України. | 1. Передача об'єкта реприватизації у власність держави чи власність територіальної громади оформляється актом приймання-передачі. Форма та порядок підписання акта приймання-передачі об'єкта реприватизації визначається Фондом державного майна України. | ||
59. | 2. Угоди щодо операцій з акціями, які повернуто у власність держави шляхом реприватизації, можуть укладатися після занесення відомостей, визначених законодавством, до реєстру власників іменних цінних паперів. | -19- Горбаль В.М. Після тексту статті 11 розділу ІІІ додати статтю 12 у такій редакції: Власники майна, що підлягає реприватизації мають право: - знайомитися з матеріалами, що обґрунтовують законність реприватизації; - оскаржувати в установленому порядку дії посадових осіб щодо його відчуження. Обов'язки власників майна, що підлягає реприватизації: - своєчасно надавати державним органам, що здійснюють реприватизацію його майна, необхідні матеріали про це майно, та можливість здійснювати відповідні фінансово-економічні перевірки; - забезпечити збереження майна до звернення у власність держави чи комунальну власність; - повернути все одержане майно попередньому власнику, а при неможливості повернути одержане в натурі ( відшкодувати його вартість грошима у розмірі вартості, визначеної відповідно до методики, затвердженої Кабінетом Міністрів України; - точно і неухильно виконувати вимоги чинного законодавства України з питань реприватизації майна. Далі по тексту зробити відповідну зміну нумерації. | Враховано частково в тексті Закону | 2. Угоди щодо операцій з акціями, які повернуто у власність держави шляхом реприватизації, можуть укладатися після занесення відомостей, визначених законодавством, до реєстру власників іменних цінних паперів. |
60. | Стаття 12. Соціальні гарантії, що надаються працівникам підприємства, яке реприватизується | Стаття 13. Соціальні гарантії, що надаються працівникам підприємства, яке реприватизується | ||
61. | 1. З дня прийняття рішення про реприватизацію до завершення процесу реприватизації звільнення працівників підприємства, що реприватизується, з ініціативи адміністрації не допускається, крім звільнення на підставі пункту 6 статті 40 Кодексу законів про працю України або у зв'язку з вчиненням працівником дій, за які законодавством передбачено можливість звільнення на підставі пунктів 3, 4, 7 і 8 статті 40 та статті 41 Кодексу законів про працю України. | 1. З дня прийняття рішення про реприватизацію до завершення процесу реприватизації звільнення працівників підприємства, що реприватизується, з ініціативи адміністрації не допускається, крім звільнення на підставі пункту 6 частини першої статті 40 Кодексу законів про працю України або у зв'язку з вчиненням працівником дій, за які законодавством передбачено можливість звільнення на підставі пунктів 3, 4, 7 і 8 частини першої статті 40 та статті 41 Кодексу законів про працю України. | ||
62. | 2. Трудові відносини на підприємствах, що реприватизуються, регулюються законодавством про працю. | 2. Трудові відносини на підприємствах, що реприватизуються, регулюються законодавством про працю. | ||
63. | Стаття 13. Спори, що виникають у процесі реприватизації | Стаття 14. Спори, що виникають у процесі реприватизації | ||
64. | Спори, що виникають у процесі реприватизації, розв'язуються судом або господарським судом відповідно до їх компетенції у встановленому порядку. | -20- Матвєєв В.Й. Положення статті 13 викласти в такій редакції "1. Спори, що виникають у процесі реприватизації, вирішуються судом у встановленому порядку." | Враховано | 1. Спори, що виникають у процесі реприватизації, вирішуються судом у встановленому порядку. |
65. | Стаття 14. Відповідальність за порушення законодавства про реприватизацію | Стаття 15. Відповідальність за порушення законодавства про реприватизацію | ||
66. | 1. За порушення законодавства про реприватизацію винні особи несуть кримінальну, адміністративну, дисциплінарну, цивільно-правову відповідальність згідно із законодавством. | -21- Матвєєв В.Й. У частинах 1,2,3,4 статті 14 слово "законодавством" замінити словом " законом" | Враховано | 1. За порушення законодавства про реприватизацію винні особи несуть кримінальну, адміністративну, дисциплінарну, цивільно-правову відповідальність згідно із законом. |
67. | 2. Посадові особи державних органів приватизації, інших органів виконавчої влади за наявності в їх діях ознак злочину, пов'язаного з порушенням законодавства про реприватизацію, несуть кримінальну відповідальність згідно із законодавством. | -22- Матвєєв В.Й. У частині 2 статті 14 слова "державних органів приватизації, інших органів виконавчої влади " замінити словами "державних органів, що здійснюють реприватизацію,". | Враховано | 2. Посадові особи державних органів, що здійснюють реприватизацію, за наявності в їх діях ознак злочину, пов'язаного з порушенням законодавства про реприватизацію, несуть кримінальну відповідальність згідно із законом. |
68. | 3. Недопущення працівників державних органів, що здійснюють реприватизацію, на об'єкт, який реприватизується шляхом примусового відчуження, протидія чи перешкоджання їх діям тягне за собою відповідальність власника об'єкта, передбачену законодавством. | -23- Матвєєв В.Й. У частині 3 статті 14 вилучити слова "шляхом примусового відчуження". | Враховано | 3. Недопущення працівників державних органів, на об'єкт, який реприватизується, протидія чи перешкоджання їх діям тягнуть за собою відповідальність власника об'єкта, передбачену законом. |
69. | 4. Збитки, заподіяні порушенням законодавства про реприватизацію, а також витрати щодо забезпечення збереження об'єктів підлягають відшкодуванню у порядку, передбаченому законодавством. | 4. Збитки, заподіяні порушенням законодавства про реприватизацію, а також витрати щодо забезпечення збереження об'єктів підлягають відшкодуванню у порядку, передбаченому законом. | ||
70. | Стаття 15. Прикінцеві положення | Стаття 16. Прикінцеві положення | ||
71. | 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування. | 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування. | ||
72. | 2. Нормативно-правові акти, прийняті до набрання чинності цим Законом, діють у частині, що не суперечить цьому Закону. | 2. Нормативно-правові акти, прийняті до набрання чинності цим Законом, діють у частині, що не суперечить цьому Закону. | ||
73. | 3. Кабінету Міністрів України: | -24- Стоян О.М. В Прикінцевих положеннях визначити термін (до 3 місяців) внесення Кабінетом Міністрів України пропозиції до Верховної Ради України про внесення змін до законодавчих актів, що випливають із Закону "Про повернення приватизованого майна у державну і комунальну власність". | Враховано | 3. Кабінету Міністрів України в тримісячний термін: |
74. | підготувати та подати до Верховної Ради України пропозиції про внесення змін до законодавчих актів, що випливають з цього Закону; | підготувати та подати до Верховної Ради України пропозиції про внесення змін до законодавчих актів, що випливають з цього Закону; | ||
75. | розробити та привести у відповідність з цим Законом власні нормативно-правові акти; | розробити та привести у відповідність з цим Законом власні нормативно-правові акти; | ||
76. | забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади власних нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону. | забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади власних нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону. |