Кількість абзаців - 186 Таблиця поправок


Про внесення змін до Водного кодексу України (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект      Проект  
1. Закон України      Закон України  
2. Про внесення змін до      Про внесення змін до  
3. Водного кодексу України      Водного кодексу України  
4. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:      Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:  
5. І. Внести до Водного кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 1995 р., № 24, ст. 189; 2000 р., № 45, ст. 390; 2003 р., № 30, ст. 247; 2005 р., № 17 - 19, ст. 267) такі зміни:      І. Внести до Водного кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 1995 р., № 24, ст. 189; 2000 р., № 45, ст. 390; 2001 р., № 2-3, ст. 10; 2002 р., № 12-13, ст. 92; 2003 р., № 10-11, ст. 86, № 30, ст. 247; 2004 р., № 17-18, ст. 250; 2005 р., № 6, ст. 138, № 7-8, ст. 162, №№ 17-19, ст. 267; із змінами, внесеними Законом України від 19 січня 2006 року № 3370-ІV) такі зміни:  
6. 1. Абзац четвертий преамбули Кодексу виключити.      1. Абзац четвертий преамбули виключити.  
7. 2. У статті 1:   -1- Заєць І.О.
Визначення терміна "водний об'єкт" після слова "горизонт" доповнити словами "та дно під ними".  
Немає висновку   2. У статті 1: абзац дванадцятий доповнити словами "та дно під ними";  
8. визначення термінів "забруднення вод", "забруднююча речовина" викласти у такій редакції:       
9. "забруднення вод - погіршення якості вод унаслідок потрапляння у водні об'єкти забруднюючих речовин;   -2- Руденко Г.Б.
Визначення терміна "забруднення вод" залишити у редакції чинного Водного кодексу України.  
Враховано    
10. забруднююча речовина - речовина, яка потрапляє у водний об'єкт унаслідок діяльності людини або природних процесів чи явищ, спричиняючи погіршення якості води";   -3- Руденко Г.Б.
Визначення терміну "забруднююча речовина" викласти у такій редакції: "забруднююча речовина - речовина, яка надходить до водного об'єкта внаслідок антропогенної діяльності або природних процесів чи явищ";  
Враховано   абзац двадцять четвертий викласти в такій редакції: "забруднююча речовина - речовина, яка надходить до водного об'єкта внаслідок антропогенної діяльності або природних процесів чи явищ";  
11. доповнити статтю абзацами такого змісту:      доповнити абзацами такого змісту:  
12. "басейновий принцип управління водними ресурсами - забезпечення басейнової збалансованості водокористування, охорони вод і відтворення водних ресурсів на основі узгодженості правових засад і управлінських дій суб'єктів водних відносин, спрямованих на досягнення прогресивних стандартів якості водних ресурсів і екологічного стану водних об'єктів;   -4- Руденко Г.Б.
Термін "басейновий принцип управління водними ресурсами" вилучити  
Враховано    
13. відтворення водних ресурсів - відновлення кількісних і якісних характеристик водних ресурсів шляхом їх територіального перерозподілу та покращення якості води на рівні нормативних вимог придатності для конкретних цілей використання;   -5- Руденко Г.Б.
Термін "відтворення водних ресурсів" викласти в редакції: "відтворення водних ресурсів - система заходів, спрямованих на відновлення природних кількісних та якісних характеристик водних об'єктів та збалансоване функціонування їх екосистем"  
Враховано   "відтворення водних ресурсів - система заходів, спрямованих на відновлення природних кількісних та якісних характеристик води водних об'єктів та збалансоване функціонування їх екосистем;  
14. гідротехнічні споруди - інженерні споруди, які використовуються для управління водними ресурсами, підготовки, подачі, транспортування води водокористувачам та водовідведення, а також запобігання їх шкідливій дії;   -6- Руденко Г.Б.
У терміні "гідротехнічні споруди" слово "водокористувачам" вилучити  
Враховано   гідротехнічні споруди - інженерні споруди, які використовуються для управління водними ресурсами, підготовки, подачі, транспортування води, водовідведення, а також запобігання шкідливій дії вод;  
15. дренажні води ліквідованих шахт - води, що відкачуються з ліквідованих шахт, переведених у режим постійного водовідливу для запобігання підтопленню населених пунктів та земель або затопленню сусідніх шахт;   -7- Руденко Г.Б.
У визначенні терміну "дренажні води ліквідованих шахт" слова "для запобігання підтопленню населених пунктів та земель або затопленню сусідніх шахт" вилучити.  
Враховано   дренажні води ліквідованих шахт - води, що відкачуються з ліквідованих шахт, переведених у режим постійного водовідливу;  
16. загальне водокористування - водокористування, право на яке набувається водокористувачами для задоволення їх власних потреб без отримання дозволу на спеціальне водокористування;   -8- Руденко Г.Б.
Визначення поняття загального водокористування дано в статті 47 чинного Водного кодексу, тому його слід вилучити.  
Враховано    
17. зворотні шахтні води - підземні води, що відкачуються з гірничих виробок для запобігання затопленню шахт (рудників) під час видобування корисних копалин і відводяться у поверхневі водні об'єкти без використання;   -9- Руденко Г.Б.
Термін "зворотні шахні води" вилучити.  
Враховано    
18. канал - штучно створений на земній поверхні водовід чи водотік, що належить до водогосподарських систем;   -10- Руденко Г.Б.
У визначенні терміну "канал" слово "водовід" та слова "що належить до водогосподарських систем" вилучити.  
Враховано   канал - штучно створений на земній поверхні водотік;  
19. перерозподіл водних ресурсів - подача (перекачування) води з одного водного басейну в інший для забезпечення потреб водокористувачів маловодних регіонів у водних ресурсах;   -11- Руденко Г.Б.
Доповнити новим терміном "ставки рибоводні" у редакції: "ставки рибоводні - комплекс штучно створених водних об'єктів, які забезпечують виконання технологічних процесів при здійсненні рибництва та вилову риби" ;  
Враховано   перерозподіл водних ресурсів - подача (перекачування) води з одного водозбірного басейну в інший для забезпечення потреб водокористувачів маловодних регіонів у водних ресурсах; ставки рибоводні - комплекс штучно створених водних об'єктів, які забезпечують виконання технологічних процесів при здійсненні рибництва та вилову риби;  
20. технологічна водойма - штучно створений водний об'єкт (ставок-охолоджувач, ставок-відстійник, технологічний канал, водойма гідроакумулюючої електростанції тощо) спеціального технологічного призначення, без якого здійснення технологічного процесу неможливе;   -12- Руденко Г.Б.
У визначенні терміну "технологічна водойма" слова "без якого здійснення технологічного процесу неможливе" вилучити  
Враховано   технологічна водойма - штучно створений водний об'єкт (ставок-охолоджувач, ставок-відстійник, технологічний канал, водойма гідроакумулюючої електростанції тощо) спеціального технологічного призначення;  
21. шахтні (кар'єрні, рудникові) води - підземні води, що відкачуються з гірничих виробок для запобігання затопленню шахт (кар'єрів, рудників) під час видобування корисних копалин".   -13- Руденко Г.Б.
Визначення терміну "шахтні (кар'єрні, рудникові) води" викласти у редакції: "шахтні, кар'єрні, рудникові води" і далі за текстом.  
Немає висновку   шахтні, кар'єрні, рудникові води - підземні води, що відкачуються з гірничих виробок для запобігання затопленню шахт, кар'єрів, рудників під час видобування корисних копалин".  
22. 3. Доповнити Кодекс статтями 1-1 і- 1-2 такого змісту:      3. Доповнити статтею 1-1 такого змісту:  
23. "Стаття 1-1. Суб'єкти та об'єкти водних відносин      "Стаття 1-1. Суб'єкти та об'єкти водних відносин  
24. Суб'єктами водних відносин є юридичні і фізичні особи, органи державної влади та органи місцевого самоврядування.      Суб'єктами водних відносин є юридичні і фізичні особи, органи державної влади та органи місцевого самоврядування.  
25. Об'єктами водних відносин є водні об'єкти в межах території України.      Об'єктами водних відносин є водні об'єкти в межах території України".  
26. Стаття 1-2. Державна водна політика   -14- Руденко Г.Б.
Статтю 1-2 вилучити  
Враховано    
27. Державна водна політика є складовою частиною державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища, використання природних ресурсів і забезпечення екологічної безпеки, що спрямовується на здійснення раціонального використання та охорони вод, відтворення водних ресурсів і регулювання водних відносин.       
28. Основними пріоритетами державної водної політики є:       
29. забезпечення ефективного використання водних об'єктів за умови стабільного зменшення шкоди довкіллю, встановлення нормативів якості води, ведення державного реєстру кількості водних об'єктів (їх ділянок), що потребують особливої охорони;       
30. реалізація басейнового принципу управління у сфері водного господарства;       
31. забезпечення виконання у рамках міжнародних договорів скоординованих з країнами, що мають спільні з Україною водозбірні басейни, дій, спрямованих на поліпшення якості води у транскордонних водних об'єктах, запобігання їх виснаженню, та всіх прийнятих Україною міжнародних зобов'язань;       
32. гармонізація кількісного і якісного стану вод із стандартами вимірювання та оцінювання, прийнятими Європейським Союзом, визначення екологічних цілей для забезпечення належного стану водних об'єктів;       
33. передбачення обов'язковості екологічної експертизи проектів, пов'язаних з використанням водних ресурсів, та гарантування дієвої участі громадськості і водокористувачів у прийнятті рішень, що зачіпають їх інтереси, надання їм відповідної інформації, формування у населення екологічного світогляду".       
34. 4. У статті 3:       
35. пункти 1 - 3 частини другої викласти у такій редакції:   -15- Заєць І.О.
Статтю 3 залишити у редакції чинного Водного кодексу України та у пункті 1 частини другої статті 3 після слова "озера" додати слово "болота".  
Враховано   4. Абзац другий пункту 1 частини другої статті 3 доповнити словом "болота".  
36. "1) поверхневі води:       
37. річки, джерела, струмки;       
38. озера;       
39. штучні водойми (водосховища, ставки і канали, крім технологічних) та інші водні об'єкти;       
40. 2) підземні води;       
41. 3) внутрішні морські води, територіальне море та води виключної (морської) економічної зони України".       
42. 5. У статті 5:       
43. пункт 3 частини першої викласти у такій редакції:      5. Пункт 3 частини першої статті 5 викласти в такій редакції:  
44. "3) поверхневі води, а саме річки, що протікають по території більш як однієї області, їх притоки всіх порядків, а також озера, водосховища, ставки і канали у басейнах цих річок".      "3) поверхневі води, а саме річки, що протікають по території більш як однієї області, їх притоки всіх порядків, а також озера, водосховища, ставки і канали у басейнах цих річок".  
45. 6. Статтю 6 викласти у такій редакції:      6. Статтю 6 викласти в такій редакції:  
46. "Стаття 6. Власність на водні об'єкти та землі водного фонду      "Стаття 6. Власність на водні об'єкти та землі водного фонду  
47. Водні об'єкти та землі водного фонду можуть перебувати у державній, комунальній та приватній власності.      Водні об'єкти та землі водного фонду можуть перебувати в державній, комунальній та приватній власності.  
48. У державній власності перебувають землі під водними об'єктами загальнодержавного значення, землі, зайняті прибережними захисними смугами уздовж водних об'єктів загальнодержавного значення, землі, зайняті береговими смугами водних шляхів, гідротехнічними, іншими водогосподарськими спорудами та каналами, а також землі, виділені під смуги відведення для них, що використовуються на водних об'єктах загальнодержавного значення, землі під акваторіями морських портів.   -16- Заєць І.О.
Частину другу статті 6 законопроекту викласти у редакції: "У державній власності перебувають: водні об'єкти загальнодержавного значення, землі, зайняті прибережними захисними смугами вздовж водних об'єктів загальнодержавного значення, зонами санітарної охорони водних об'єктів, землі під береговими смугами водних шляхів, землі під гідротехнічними та гідрометричними спорудами, а також землі, виділені під смуги відведення для них".  
Враховано   У державній власності перебувають: водні об'єкти загальнодержавного значення, землі, зайняті прибережними захисними смугами вздовж водних об'єктів загальнодержавного значення, зонами санітарної охорони водних об'єктів, землі під береговими смугами водних шляхів, землі під гідротехнічними та гідрометричними спорудами, а також землі, виділені під смуги відведення для них.  
49. У комунальній власності територіальних громад можуть перебувати водні об'єкти місцевого значення в межах населених пунктів та земельні ділянки за їх межами, на яких розташовані об'єкти комунальної власності.   -17- Заєць І.О.
У частині третій статті 6 законопроекту викласти в редакції: "У комунальній власності територіальних громад перебувють водні об'єкти загальнодержавного та місцевого значення в межах населених пунктів та землі водного фонду за їх межами, на яких розташовані об'єкти комунальної власності".  
Враховано   У комунальній власності територіальних громад перебувають водні об'єкти загальнодержавного та місцевого значення в межах населених пунктів та землі водного фонду за їх межами, на яких розташовані об'єкти комунальної власності.  
50. У приватну власність громадянам та юридичним особам за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування можуть безоплатно передаватися лише замкнені природні водойми (загальною площею до трьох гектарів)".   -18- Заєць І.О.
Останню частину статті 6 законопроекту викласти у редакції: "Громадянам та юридичним особам за рішенням органів місцевого самоврядування можуть передаватись у власність замкнені водойми площею до трьох гектарів, які розташовані у межах приватизованих земельних ділянок поза межами населених пунктів".  
Враховано частково   Громадянам та юридичним особам за рішенням органів місцевого самоврядування можуть передаватись у власність замкнені водойми площею до трьох гектарів, які розташовані у межах приватизованих земельних ділянок".  
    -19- Білорус О.Г.
З ст.7 виключити абзац наступного змісту "У приватну власність громадянам та юридичним особам за рішенням органів виконавчої влади або органів місцевого самоврядування можуть безоплатно передаватись лише замкнені природні водойми (загальною площею до трьох гектарів)".  
Враховано частково    
51. 7. У частині третій статті 13 слова "геології та використання надр" замінити словами "рибного господарства".   -20- Руденко Г.Б.
У частині третій статті 13 діючого Водного кодексу України слова "спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань геології та використання надр" вилучити, в законопроекті вилучити слова "рибного господарства";  
Враховано   7. У частині третій статті 13 слова "спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань геології та використання надр" виключити.  
52. 8. Пункт 1 статті 14 викласти у такій редакції:      8. Пункт 1 статті 14 викласти в такій редакції:  
53. "1) забезпечення реалізації державної водної політики".      "1) забезпечення реалізації державної водної політики".  
54. 9. У статті 15:      9. У статті 15:  
55. пункт 1 викласти у такій редакції:      пункт 1 викласти в такій редакції:  
56. "1) реалізація державної водної політики, здійснення комплексного управління в галузі охорони водних ресурсів, проведення єдиної науково-технічної політики з питань використання і охорони вод та відтворення водних ресурсів, координація діяльності міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій у цій галузі";      "1) реалізація державної водної політики, здійснення комплексного управління в галузі охорони водних ресурсів, проведення єдиної науково-технічної політики з питань використання і охорони вод та відтворення водних ресурсів, координація діяльності міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій у цій галузі";  
57. доповнити статтю пунктами 12 - 15 такого змісту:      доповнити пунктами 12-16 такого змісту:  
58. "12) видача спеціальних дозволів (ліцензій) на користування надрами для розробки родовищ підземних вод;   -21- Руденко Г.Б.
Пункт 12 статті 15 викласти у редакції: "12) видача спеціальних дозволів (ліцензій) на користування надрами для розробки родовищ підземних вод за погодженням з органами охорони здоров'я (у разі використання мінеральних вод) та нагляду за охороною праці;  
Враховано   "12) видача спеціальних дозволів (ліцензій) на користування надрами для розробки родовищ підземних вод за погодженням з органами охорони здоров'я (у разі використання мінеральних вод) та нагляду за охороною праці;  
59. 13) ведення державного обліку підземних вод та водного кадастру;      13) ведення державного обліку підземних вод та водного кадастру;  
60. 14) погодження дозволів на право виконання проектних та будівельних робіт, пов'язаних з видобуванням підземних вод;      14) погодження дозволів на право виконання проектних та будівельних робіт, пов'язаних з видобуванням підземних вод;  
61. 15) здійснення державного геологічного контролю за веденням пошуково-розвідувальних та інших робіт щодо геологічного вивчення підземних вод".   -22- Руденко Г.Б.
Статтю 15 доповнити пунктом 16 такого змісту: "виявлення недіючих свердловин і вжиття заходів щодо їх тампонажу, ліквідації або ремонту і подальшого використання"  
Враховано   15) здійснення державного геологічного контролю за веденням пошуково-розвідувальних та інших робіт щодо геологічного вивчення підземних вод; 16) виявлення недіючих свердловин і вжиття заходів щодо їх тампонажу, ліквідації або ремонту і подальшого використання".  
62. 10. У статті 16:      10. У статті 16:  
63. пункти 1, 8 і 9 викласти у такій редакції:   -23- Руденко Г.Б.
Пункт 1 статті 16 залишити у редакції чинного Водного кодексу України.  
Враховано   пункти 8 і 9 викласти в такій редакції:  
64. "1) державне управління за басейновим принципом у сфері водного господарства, проведення єдиної науково-технічної політики в галузі водного господарства";       
65. "8) ведення державного обліку водокористування та державного водного кадастру за розділом водокористування;      "8) ведення державного обліку водокористування та державного водного кадастру за розділом водокористування;  
66. 9) погодження умов дозволів на спеціальне водокористування у разі використання поверхневих вод";      9) погодження умов дозволів на спеціальне водокористування в разі використання поверхневих вод";  
67. пункт 12 доповнити словами "за створенням водоохоронних зон і прибережних захисних смуг поверхневих водних об'єктів, крім морів, а також за дотриманням режиму використання їх територій".   -24- Руденко Г.Б.
Пункт 12 викласти у редакції: "12) здійснення контролю за дотриманням режимів роботи водосховищ та водогосподарських систем, створенням водоохоронних зон і прибережних захисних смуг водних об'єктів, крім морів".  
Враховано   пункт 12 викласти в такій редакції: "12) здійснення контролю за дотриманням режимів роботи водосховищ та водогосподарських систем, створенням водоохоронних зон і прибережних захисних смуг водних об'єктів, крім морів".  
68. 11. Доповнити Кодекс статтею 16-1 такого змісту:   -25- Руденко Г.Б.
Статтю 16-1 вилучити  
Враховано    
69. "Стаття 16-1. Компетенція спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань рибного господарства в галузі управління і контролю за використанням і охороною вод та відтворенням водних ресурсів       
70. До відання спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань рибного господарства у сфері управління рибогосподарськими водними об'єктами належить:       
71. 1) розроблення та участь у реалізації міждержавних, загальнодержавних і регіональних програм використання та охорони рибогосподарських водних об'єктів;       
72. 2) видача спеціальних дозволів (ліцензій) на провадження діяльності, пов'язаної з промисловим виловом риби на промислових ділянках рибогосподарських водойм;       
73. 3) розроблення та затвердження нормативів і правил, участь у розробленні стандартів щодо регулювання використання та охорони рибогосподарських водних об'єктів;       
74. 4) здійснення державного контролю за використанням та охороною рибних та інших водних живих ресурсів;       
75. 5) погодження дозволів на право виконання проектних, будівельних та інших робіт, пов'язаних з використанням рибогосподарських водних об'єктів;       
76. 6) здійснення міжнародного співробітництва з питань раціонального використання та охорони транскордонних рибогосподарських водних об'єктів".       
77. 12. Статтю 17 виключити.      11. Статтю 17 виключити.  
78. 13. Частину третю статті 25 викласти у такій редакції:      12. Частину третю статті 25 викласти в такій редакції:  
79. "Форма звітності про водокористування та періодичність її подання затверджуються спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань водного господарства за погодженням із спеціально уповноваженими центральними органами виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища та з питань статистики".   -26- Руденко Г.Б.
У статті 25 та 27 слова "спеціально уповноваженим" вилучити.  
Враховано   "Форма звітності про водокористування та періодичність її подання затверджуються центральним органом виконавчої влади з питань водного господарства за погодженням з центральними органами виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища та з питань статистики".  
80. 14. Статтю 27 викласти у такій редакції:      13. Статтю 27 викласти в такій редакції:  
81. "Стаття 27. Державний облік підземних вод      "Стаття 27. Державний облік підземних вод  
82. Державний облік підземних вод здійснюється спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища шляхом спостережень за кількісними і якісними характеристиками підземних вод за програмою, що затверджується цим органом".      Державний облік підземних вод здійснюється центральним органом виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища шляхом спостережень за кількісними і якісними характеристиками підземних вод за програмою, що затверджується цим органом".  
83. 15. У пункті 5 статті 29 слова "у разі" замінити словом "унаслідок".      14. У пункті 5 статті 29 слова "у разі" замінити словом "внаслідок".  
84. 16. У статті 30:      15. У статті 30:  
85. частину першу викласти у такій редакції:      частину першу викласти в такій редакції:  
86. "Збір за спеціальне водокористування справляється з метою стимулювання раціонального використання і охорони вод та відтворення водних ресурсів і включає збір за скидання у водні об'єкти забруднюючих речовин, використання отриманої з водних об'єктів або від інших водокористувачів води та використання води без її забору з водних об'єктів для потреб гідроенергетики, розведення риби та інших водних живих ресурсів і підприємств берегової інфраструктури водного транспорту";   -27- Руденко Г.Б.
Частину першу статті 30 викласти у такій редакції: "Збір за спеціальне водокористування справляється з метою стимулювання раціонального використання і охорони вод та відтворення водних ресурсів і включає збір: за використання води водних об'єктів або отриманої від інших водокористувачів, використання води без її вилучення з водних об'єктів для потреб гідроенергетики, рибництва і водного транспорту; за скидання забруднюючих речовин із зворотніми водами у водні об'єкти."  
Враховано   "Збір за спеціальне водокористування справляється з метою стимулювання раціонального використання і охорони вод та відтворення водних ресурсів і включає збір: за використання води водних об'єктів; за використання води, отриманої від інших водокористувачів; за використання води без її вилучення з водних об'єктів для потреб гідроенергетики, рибництва і водного транспорту; за скидання забруднюючих речовин із зворотними водами у водні об'єкти";  
87. абзаци третій і четвертий частини третьої викласти у такій редакції:      абзац четвертий частини третьої викласти в такій редакції:  
88. "для потреб підприємств берегової інфраструктури водного транспорту - на основі нормативів збору та часу користування поверхневими водами у звітному періоді;   -28- Руденко Г.Б.
Абзац третій частини третьої залишити у редакції чинного Водного кодексу України  
Враховано    
89. для потреб розведення риби та інших водних живих ресурсів - на основі нормативів збору і фактичних обсягів води, використаної для поповнення ставків та водосховищ під час розведення риби та інших водних живих ресурсів";      "для потреб розведення риби та інших водних живих ресурсів - на основі нормативів збору і фактичних обсягів води, використаної для поповнення ставків та водосховищ під час розведення риби та інших водних живих ресурсів";  
90. частини шосту та сьому викласти у такій редакції:      частини шосту та сьому викласти в такій редакції:  
91. "Збір за спеціальне водокористування не справляється:      "Збір за спеціальне водокористування не справляється за скидання забруднюючих речовин з дренажними водами у водні об'єкти із систем, що захищають сільськогосподарські угіддя та населені пункти від підтоплення (за винятком дренажних вод промислових об'єктів) і забезпечують безпечне функціонування гребель та гідротехнічних споруд гідроелектричних та гідроакумулюючих електростанцій, якщо таке скидання не погіршує якість води у межах встановленої категорії.  
92. за забір води з водних об'єктів без її використання;   -29- Руденко Г.Б.
У статті 30 додатковий абзац "за забір води з водних об'єктів без її використання" вилучити;  
Враховано    
93. за скидання забруднюючих речовин з дренажними водами у водні об'єкти із систем, що захищають сільськогосподарські угіддя та населені пункти від підтоплення (за винятком дренажних вод промислових об'єктів) і забезпечують безпечне функціонування гребель та гідротехнічних споруд гідроелектричних та гідроакумулюючих електростанцій, якщо таке скидання не погіршує якість води у межах встановленої категорії.       
94. Платниками збору за скидання у водні об'єкти забруднюючих речовин, використання води, отриманої з водних об'єктів або від інших водокористувачів, та використання води без її забору з водних об'єктів для потреб гідроенергетики, розведення риби та інших водних живих ресурсів і підприємств берегової інфраструктури водного транспорту є підприємства, установи та організації незалежно від форми власності, їх філії, відділення, інші відокремлені підрозділи, а також громадяни-підприємці, що здійснюють спеціальне водокористування".   -30- Руденко Г.Б.
Частину сьому викласти у такій редакції: "Платниками збору за спеціальне водокористування є підприємства, установи та організації незалежно від форми власності, їх філії, відділення, інші відокремлені підрозділи, а також громадяни- підприємці, які використовують воду водних об'єктів або отримують від інших водокористувачів, використовують воду без її вилучення з водних об'єктів для потреб гідроенергетики, рибництва, транспорту та скидають забруднюючі речовини із звороніми водами у водні об'єкти";  
Враховано   Платниками збору за спеціальне водокористування є підприємства, установи та організації незалежно від форми власності, їх філії, відділення, інші відокремлені підрозділи, а також громадяни-підприємці, які використовують воду водних об'єктів або отримують від інших водокористувачів, використовують воду без її вилучення з водних об'єктів для потреб гідроенергетики, рибництва і водного транспорту та скидають забруднюючі речовини із звороними водами у водні об'єкти".  
95. 17. Частину п'яту статті 32 після слів "а також" доповнити словами "порядок використання".   -31- Руденко Г.Б.
17. Частину п'яту статті 32 залишити у редакції чинного Водного кодексу України  
Враховано    
96. 18. Статтю 37 викласти у такій редакції:      16. Статтю 37 викласти в такій редакції:  
97. "Стаття 37. Екологічний норматив якості води водних об'єктів      "Стаття 37. Екологічний норматив якості води водних об'єктів  
98. Екологічний норматив якості води розробляється для оцінки екологічного стану водних об'єктів на підставі науково обґрунтованих значень показників якості води та концентрації забруднюючих речовин.   -32- Заєць І.О.
Доповнити статтю 37 частиною другою у такій редакції: "Екологічний норматив якості води - науково обгрунтовані значення концентрацій забруднюючих речовин та показників якості води (загальнофізичні, біологічні, хімічні, радіаційні) для оцінки екологічного стану водних об'єктів".  
Враховано   Екологічний норматив якості води розробляється для оцінки екологічного стану водних об'єктів на підставі науково обґрунтованих значень показників якості води та концентрації забруднюючих речовин. Екологічний норматив якості води - науково обгрунтовані значення концентрацій забруднюючих речовин та показників якості води (загальнофізичні, біологічні, хімічні, радіаційні) для оцінки екологічного стану водних об'єктів.  
99. З метою розроблення комплексу заходів з охорони вод та відтворення водних ресурсів встановлюються категорії якості води відповідно до фактичного ступеня забруднення водних об'єктів.      З метою розроблення комплексу заходів з охорони вод та відтворення водних ресурсів встановлюються категорії якості води відповідно до фактичного ступеня забруднення водних об'єктів.  
100. Розроблення екологічних нормативів якості води та встановлення її категорій здійснюється спеціально уповноваженими центральними органами виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища, з питань охорони здоров'я, з питань водного господарства та з питань рибного господарства".   -33- Заєць І.О.
Частину третю статті 37 викласти у редакції: "Розроблення екологічних нормативів якості води та встановлення її категорій здійснюється центральними органами виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища та з питань охорони здоров'я"  
Враховано   Розроблення екологічних нормативів якості води та встановлення її категорій здійснюються центральними органами виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища та з питань охорони здоров'я". 17. Статтю 38 доповнити частинами четвертою та п'ятою такого змісту: "Розробниками проектів нормативів гранично допустимого скидання (ГДС) забруднюючих речовин для суб'єктів господарювання можуть бути підприємства, установи та організації незалежно від форм власності. Дозвіл на розробку проектів нормативів ГДС видається безкоштовно центральним органом виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища".  
    -34- Заєць І.О.
Доповнити статтю 38 новими частинами такого змісту: "Розробниками проектів нормативів гранично допустимого скидання (ГДС) забруднюючих речовин для суб'єктів господарювання можуть бути підприємства, установи та організації незалежно від форм власності. Дозвіл на розробку проектів нормативів ГДС видається безкоштовно центральним органом виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища."  
Враховано    
101. 19. У частині другій статей 39 і 40 слова "міністерства і відомства" замінити словами "центральними органами виконавчої влади".      18. У частині другій статей 39 і 40 слова "міністерствами і відомствами" замінити словами "міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади".  
102. 20. Частини другу - п'яту статті 42 виключити.   -35- Заєць І.О.
Статтю 42 залишити у редакції чинного Водного кодексу України  
Враховано    
103. 21. Пункт 5 частини першої статті 43 викласти у такій редакції:      19. Пункт 5 частини першої статті 43 викласти в такій редакції:  
104. "5) в установленому законодавством порядку споруджувати гідротехнічні та інші водогосподарські об'єкти, здійснювати їх реконструкцію та ремонт".      "5) в установленому законодавством порядку споруджувати гідротехнічні та інші водогосподарські об'єкти, здійснювати їх реконструкцію та ремонт".  
105. 22. У статті 44:       
106. пункт 8 після слова "технологічні" доповнити словами "рибоводно-меліоративні", а після слів "їх стану" - словами "відтворення водних живих ресурсів";      20. Пункт 8 статті 44 після слова "технологічні" доповнити словами "рибоводно-меліоративні", а після слів "їх стану" доповнити словами "відтворення водних живих ресурсів";  
107. пункт 10 після слів "державних інспекторів" доповнити словами "та визначених законодавством посадових осіб";   -36- Заєць І.О.
Пункт 10 залишити в редакції чинного Водного кодексу України  
Враховано    
108. пункт 12 після слова "нагляду" доповнити словами "та органи водного господарства і рибоохорони".   -37- Заєць І.О.
Пункт 12 залишити в редакції чинного Водного кодексу України  
Враховано    
109. 23. Частину четверту статті 45 виключити.   -38- Заєць І.О.
Частину четверту статті 45 залишити в редакції чинного Водного кодексу України  
Враховано   21. Статтю 47 після частини другої доповнити новою частиною такого змісту: "Забороняється обмеження вільного доступу до водних об'єктів громадян для культурно-оздоровчих, рекреаційних цілей за винятком випадків, коли це загрожує національній та екологічній безпеці". У зв'язку з цим частини третю-шосту вважати відповідно частинами четвертою-сьомою.  
    -39- Заєць І.О.
Після частини другої статті 47 додати нову частину у редакції: "Забороняється обмеження вільного доступу до водних об'єктів громадян для культурно-оздоровчих, рекреаційних цілей за винятком випадків, коли це загрожує національній та екологічній безпеці".  
Враховано    
110. 24. Частину першу статті 48 виключити.   -40- Заєць І.О.
Частину першу статті 48 залишити в редакції чинного Водного кодексу України  
Враховано   22. У статті 48: після частини першої доповнити двома новими частинами такого змісту: "Використання води, отриманої від інших водокористувачів, здійснюється на підставі договору, укладеного між водокористувачами. Використання води водних об'єктів без її вилучення для потреб водного транспорту здійснюється без дозволу на спеціальне водокористування". У зв'язку з цим частини другу і третю вважати відповідно частинами четвертою і п'ятою; абзац четвертий частини п'ятої доповнити словами "відведення фільтраційних вод через греблі гідроелектростанцій".  
    -41- Заєць І.О.
Статтю 48 доповнити частинами другою та третьою такого змісту: "Використання води, отриманої від інших водокористувачів, здійснюється на підставі договору, укладеного між водокористувачами". Використання води водних об'єктів без її вилучення для потреб водного транспорту здійснюється без дозволу на спеціальне водокористування"  
Враховано    
    -42- Заєць І.О.
Частину другу вважати частиною четвертою, частину третю вважати частиною п'ятою. Абзац четвертий частини п'ятої після слова " (заболочення)" доповнити словами "відведення фільтраційних вод через греблі гідроелектростанцій"  
Враховано    
111. 25. У статті 49:      23. У статті 49:  
112. у частині другій слово "державними" виключити;      в абзаці другому частини другої слово "державними" виключити;  
113. частину третю викласти у такій редакції:      частину третю викласти в такій редакції:  
114. "Видача дозволу на спеціальне водокористування здійснюється за клопотанням водокористувача з обґрунтуванням потреби у воді, погодженим з органами водного господарства, - у разі використання поверхневих вод, органами охорони здоров'я, - у разі використання водних об'єктів, віднесених до категорії лікувальних".      "Видача дозволу на спеціальне водокористування здійснюється за клопотанням водокористувача з обґрунтуванням потреби у воді, погодженим з органами водного господарства, - у разі використання поверхневих вод, органами охорони здоров'я - у разі використання водних об'єктів, віднесених до категорії лікувальних".  
115. 26. Статтю 51 викласти у такій редакції:      24. Статтю 51 викласти в такій редакції:  
116. "Стаття 51. Користування водними об'єктами (їх частинами) на умовах оренди      "Стаття 51. Користування водними об'єктами (їх частинами) на умовах оренди  
117. Водні об'єкти (їх частини) можуть надаватися водокористувачам лише для риборозведення, виробництва сільськогосподарської і промислової продукції, а також з лікувальною, культурно-рекреаційною, спортивною, туристичною і оздоровчою метою чи для проведення науково-дослідних робіт.   -43- Заєць І.О.
Статтю 51 викласти у такій редакції: У користування на умовах оренди можуть надаватися для рибогосподарських потреб, культурно-оздоровчих, рекреаційних, спортивних і туристичних цілей, сінокосіння, проведення науково-дослідних робіт: водні об'єкти (їх частини) місцевого значення; ставки, що знаходяться в басейнах річок загальнодержавного значення; ставки рибоводні; водосховища на малих те середніх річках загальнодержавного значення об'ємом не більше 3 млн. кубічних метрів. Водні об'єкти надаються водокористувачам на конкурсній основі як цілісний комплекс (водні ресурси, землі під водними об'єктами, землі, зайняті прибережними захисними смугами, землі, зайняті гідротехнічними, іншими водогосподарськими спорудами, що використовуються на водних об'єктах) за єдиним договором оренди. Право користування водними об'єктами на умовах оренди виникає після укладення договору оренди, погодженого з органами охорони навколишнього природного середовища та водного господарства, та його державної реєстрації центральним органом виконавчої влади з питань водного господарства. Передача орендарем права на оренду водного об'єкта (чи його частини) іншим суб'єктам господарювання забороняється. Водні об'єкти (їх частини) місцевого значення надаються в оренду Верховною Радою Автономної Республіки Крим та обласними радами. Окремі повноваження щодо надання водних об'єктів (їх частин) місцевого значення у користування на умовах оренди можуть бути передані відповідним районним, селищним, сільським та міським радам. Ставки, що знаходяться у басейнах річок загальнодержавного значення, надаються в оренду: районними радами у разі, якщо їх об'єм не перевищує 500 тисяч кубічних метрів; Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими радами у разі, якщо їх об'єм перевищує 500 тисяч кубічних метрів. Водосховища на малих те середніх річках загальнодержавного значення об'ємом не більше 3 млн. кубічних метрів надаються в оренду Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласними радами. Плата за надані в оренду водосховища та ставки, що знаходяться в басейнах річок загальнодержавного значення, зараховується до Державного бюджету України. Плата за надані в оренду водні об'єкти (їх частини) місцевого значення зараховується до відповідних місцевих бюджетів. Порядок надання водних об'єктів (їх частин) у користування на умовах оренди встановлюється Кабінетом Міністрів України. Умови, строки оренди та збір за оренду водних об'єктів (їх частин) визначаються у договорі оренди. Водокористувачі, яким водний об'єкт (його частина) надано в оренду можуть дозволити іншим водокористувачам здійснювати спеціальне водокористування в порядку, встановленому цим Кодексом. Користування водними об'єктами (їх частинами) місцевого значення та ставками, що знаходяться в басейнах річок загальнодержавного значення здійснюється відповідно до вимог цього Кодексу та інших законодавчих актів."  
Враховано   У користування на умовах оренди можуть надаватися для рибогосподарських потреб, культурно-оздоровчих, рекреаційних, спортивних і туристичних цілей, сінокосіння, проведення науково-дослідних робіт: водні об'єкти (їх частини) місцевого значення; ставки, що знаходяться в басейнах річок загальнодержавного значення; ставки рибоводні; водосховища на малих та середніх річках загальнодержавного значення об'ємом не більше 3 млн. кубічних метрів.  
118. У користування на умовах оренди надаються водні об'єкти (їх частини) місцевого значення та ставки у басейнах річок загальнодержавного значення.       
119. Водні об'єкти можуть надаватися водокористувачам як цілісний комплекс (водні ресурси, землі під водними об'єктами, землі, зайняті прибережними захисними смугами, землі, зайняті гідротехнічними, іншими водогосподарськими спорудами, що використовуються на водних об'єктах) для риборозведення, виробництва сільськогосподарської і промислової продукції, а також у лікувальних та оздоровчих цілях.      Водні об'єкти надаються водокористувачам на конкурсній основі як цілісний комплекс (водні ресурси, землі під водними об'єктами, землі, зайняті прибережними захисними смугами, землі, зайняті гідротехнічними, іншими водогосподарськими спорудами, що використовуються на водних об'єктах) за єдиним договором оренди. Право користування водними об'єктами на умовах оренди виникає після укладення договору оренди, погодженого з органами охорони навколишнього природного середовища та водного господарства, та його державної реєстрації центральним органом виконавчої влади з питань водного господарства.  
120. Надання в оренду земельних ділянок під водними об'єктами здійснюється відповідно до земельного законодавства.      Передача орендарем права на оренду водного об'єкта (чи його частини) іншим суб'єктам господарювання забороняється.  
121. Водні об'єкти (їх частини) місцевого значення надаються в оренду Верховною Радою Автономної Республіки Крим та обласними радами.      Водні об'єкти (їх частини) місцевого значення надаються в оренду Верховною Радою Автономної Республіки Крим та обласними радами.  
122. Окремі повноваження щодо надання водних об'єктів (їх частин) місцевого значення у користування Верховна Рада Автономної Республіки Крим та обласні ради можуть передавати відповідним сільським, селищним та міським радам чи місцевим державним адміністраціям.      Окремі повноваження щодо надання водних об'єктів (їх частин) місцевого значення у користування на умовах оренди можуть бути передані відповідним районним, селищним, сільським та міським радам.  
123. Водні об'єкти (їх частини) у басейнах річок загальнодержавного значення надаються в оренду районними державними адміністраціями, а у разі знаходження водного об'єкта на території більш як одного району - Радою міністрів Автономної Республіки Крим, обласними державними адміністраціями.      Ставки, що знаходяться у басейнах річок загальнодержавного значення, надаються в оренду: районними радами в разі, якщо їх об'єм не перевищує 500 тисяч кубічних метрів; Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими радами в разі, якщо їх об'єм перевищує 500 тисяч кубічних метрів. Водосховища на малих та середніх річках загальнодержавного значення об'ємом не більше 3 млн. кубічних метрів надаються в оренду Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласними радами.  
124. Плата за надані в оренду водні об'єкти у басейнах річок загальнодержавного значення зараховується до Державного бюджету України в розмірі 100 відсотків.      Плата за надані в оренду водосховища та ставки, що знаходяться в басейнах річок загальнодержавного значення, зараховується до Державного бюджету України.  
125. Плата за надані в оренду водні об'єкти місцевого значення зараховується до відповідних місцевих бюджетів.      Плата за надані в оренду водні об'єкти (їх частини) місцевого значення зараховується до відповідних місцевих бюджетів.  
126. Право користування водними об'єктами на умовах оренди виникає після укладення договору оренди та його державної реєстрації.       
127. Порядок надання водних об'єктів (їх частин) у користування на умовах оренди встановлюється Кабінетом Міністрів України.      Порядок надання водних об'єктів (їх частин) у користування на умовах оренди встановлюється Кабінетом Міністрів України. Умови, строки оренди та збір за оренду водних об'єктів (їх частин) визначаються у договорі оренди. Водокористувачі, яким водний об'єкт (його частина) надано в оренду можуть дозволити іншим водокористувачам здійснювати спеціальне водокористування в порядку, встановленому цим Кодексом.  
128. Користування водними об'єктами (їх частинами) на умовах оренди здійснюється відповідно до вимог водного, земельного та природоохоронного законодавства і регулюється цим Кодексом та іншими актами законодавства України".      Користування водними об'єктами (їх частинами) місцевого значення та ставками, що знаходяться в басейнах річок загальнодержавного значення здійснюється відповідно до вимог цього Кодексу та інших законодавчих актів".  
129. 27. Пункт 6 частини першої статті 55 доповнити словами "і водних живих ресурсів".   -44- Заєць І.О.
У пункті 6 частини першої статті 55 слова "водних живих ресурсів" вилучити. Залишити у редакції чинного Водного кодексу.  
Враховано    
130. 28. У статті 67:       
131. у частині першій слова "та територіальне море" замінити словами "територіальне море та акваторії морських і річкових портів";   -45- Руденко Г.Б.
Частину першу статті 67 залишити у редакції чинного Водного кодексу України.  
Враховано    
132. частину п'яту викласти у такій редакції:      25. Частину п'яту статті 67 викласти в такій редакції:  
133. "Користування водними об'єктами для плавання на маломірних (малих) суднах (веслових, моторних човнах), а також використання засобів для розваг на воді (водних мотоциклів, водних атракціонів, водних велосипедів тощо) здійснюється з дотриманням правил, що встановлюються Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими радами за погодженням з спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у галузі транспорту та зв'язку".   -46- Руденко Г.Б.
Частину п'яту статті 67 викласти у редакції: "Користування водними об'єктами для плавання на маломірних суднах (веслових, моторних човнах), інших плавучих засобах здійснюється з дотриманням правил, що встановлюються Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими радами за погодженням з центральним органом виконавчої влади з питань транспорту та зв'язку".  
Враховано   "Користування водними об'єктами для плавання на маломірних суднах (веслових, моторних човнах), інших плавучих засобах здійснюється з дотриманням правил, що встановлюються Верховною Радою Автономної Республіки Крим, обласними, Київською та Севастопольською міськими радами за погодженням з центральним органом виконавчої влади з питань транспорту та зв'язку".  
134. 29. У статті 68:       
135. частину першу після слова "для" доповнити словами "ведення рибництва";   -47- Руденко Г.Б.
Частину першу статті 68 залишити в редакції чинного Водного кодексу України.  
Враховано    
136. частину другу доповнити реченням такого змісту: "До рибогосподарських водних об'єктів (їх частин) не належать технологічні водойми".   -48- Руденко Г.Б.
Частину другу статті 68 залишити у редакції чинного Водного кодексу України.  
Враховано    
137. 30. У частині третій статті 74 слова "рибоводні ставки" виключити.   -49- Руденко Г.Б.
Частину третю статті 74 залишити у редакції чинного Водного кодексу України.  
Враховано    
138. 31. Пункти 2 і 6 статті 80 викласти у такій редакції:      26. Пункти 2 і 6 частини першої статті 80 викласти в такій редакції:  
139. "2) руйнувати русла річок";   -50- Заєць І.О.
Пункт 2 статті 80 викласти у редакції: "2) руйнувати русла річок та струмків"  
Враховано   "2) руйнувати русла річок та струмків";  
140. "6) проводити осушувальні роботи на перезволожених і заболочених ділянках земель на водозборі у верхів'ях та заплавах річок".      "6) проводити осушувальні роботи на перезволожених і заболочених ділянках земель на водозборі у верхів'ях та заплавах річок".  
141. 32. Пункт 1 частини першої статті 81 викласти у такій редакції:      27. Пункт 1 частини першої статті 81 викласти в такій редакції:  
142. "1) створення водоохоронних зон, у межах яких виділяються земельні ділянки під прибережні захисні смуги".      "1) створення водоохоронних зон, у межах яких виділяються земельні ділянки під прибережні захисні смуги".  
143. 33. Частину другу статті 82 викласти у такій редакції:      28. Частину другу статті 82 викласти в такій редакції:  
144. "Створення на річках та у їх басейнах штучних водойм і водопідпірних споруд допускається лише з дозволу органів місцевого самоврядування за погодженням з спеціально уповноваженим центральними органами виконавчої влади з питань водного господарства, з питань охорони навколишнього природного середовища, а у разі виконання цих робіт у межах зони дії навігаційного обладнання і морських шляхів - спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у галузі транспорту та зв'язку".   -51- Руденко Г.Б.
Частину другу статті 82 викласти у такій редакції: "Створення на річках та у їх басейнах штучних водойм і водопідпірних споруд дозволяється за рішенням органів місцевого самоврядування за погодженням з центральними органами виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища та водного господарства".  
Враховано   "Створення на річках та у їх басейнах штучних водойм і водопідпірних споруд дозволяється за рішенням органів місцевого самоврядування за погодженням з центральними органами виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища та водного господарства".  
145. 34. У статті 85:   -52- Заєць І.О.
Частину першу статті 85 викласти у редакції: "Порядок надання земель водного фонду в користування та припинення права користування ними здійснюється відповідно до вимог цього Кодексу та інших законодавчих актів."  
Враховано   29. У статті 85: частину першу викласти в такій редакції: "Порядок надання земель водного фонду в користування та припинення права користування ними здійснюються відповідно до вимог цього Кодексу та інших законодавчих актів".  
146. частини другу і третю виключити;   -53- Заєць І.О.
Частини другу та третю залишити у редакції чинного Водного кодексу України.  
Враховано    
147. у частині четвертій слова "Користування цими ділянками у зазначених цілях" замінити словами "Користування землями водного фонду".      у частині четвертій слова "Користування цими ділянками у зазначених цілях" замінити словами "Користування землями водного фонду".  
148. 35. Частини п'яту і восьму статті 87 викласти у такій редакції:      30. У статті 87: частину п'яту викласти в такій редакції:  
149. "Зовнішні межі та розміри водоохоронних зон визначаються у проектах землеустрою";   -54- Заєць І.О.
"Зовнішні межі та розміри водоохоронних зон визначаються за окремими проектами, які є невід'ємною частиною проекту землеустрою чи містобудівної документації";  
Враховано   "Зовнішні межі та розміри водоохоронних зон визначаються за окремими проектами, які є невід'ємною частиною проекту землеустрою чи містобудівної документації";  
150. "Контроль за створенням водоохоронних зон і прибережних захисних смуг, а також за дотриманням режиму використання їх територій здійснюють органи місцевого самоврядування, місцеві державні адміністрації, органи охорони навколишнього природного середовища та органи водного господарства".   -55- Заєць І.О.
Частину восьму статті 87 після слова "середовища" доповнити словами "відповідно до повноважень"  
Немає висновку   частину восьму викласти в такій редакції: "Контроль за створенням водоохоронних зон і прибережних захисних смуг, а також за дотриманням режиму використання їх територій здійснюють органи місцевого самоврядування, місцеві державні адміністрації, органи охорони навколишнього природного середовища та органи водного господарства відповідно до повноважень".  
151. 36. У статті 88:      31. У статті 88:  
152. частини другу і четверту викласти у такій редакції:      частину другу викласти в такій редакції:  
153. "Прибережні захисні смуги встановлюються по обидва береги річок та навколо водойм уздовж урізу води (у меженний період) шириною:   -56- Заєць І.О.
Частину другу статті 88 викласти у редакції: "Прибережні захисні смуги встановлюються за окремими проектами, які є невід'ємною частиною прокту землеустрою чи містобудівної документації, по обидва береги річок та навколо водойм уздовж урізу води (у меженний період) шириною: для малих річок, струмків та ставків площею менше 3 гектарів - 25 метрів; для середніх річок, водосховищ на них та ставків площею понад 3 гектари - 50 метрів; для великих річок, водосховищ на них та озер - 100 метрів.  
Враховано   "Прибережні захисні смуги встановлюються за окремими проектами, які є невід'ємною частиною проекту землеустрою чи містобудівної документації, по обидва береги річок та навколо водойм уздовж урізу води (у меженний період) шириною: для малих річок, струмків та ставків площею менше 3 гектарів - 25 метрів; для середніх річок, водосховищ на них та ставків площею понад 3 гектари - 50 метрів; для великих річок, водосховищ на них та озер - 100 метрів";  
154. для малих річок та струмків, а також водойм площею менш як       
155. 3 гектари - не менш як 25 метрів;       
156. для середніх річок та водойм площею понад 3 гектари - не менш як       
157. 50 метрів;       
158. для великих річок і водойм площею понад 100 гектарів - не менш як 100 метрів";       
159. "У межах населених пунктів прибережна захисна смуга визначається за проектами землеустрою з урахуванням вимог містобудівної документації та умов існуючої забудови";   -57- Заєць І.О.
Частину п]яту вважати частиною четвертою. Частину четверту вважати частиною п'ятою та викласти у редакції: "У межах населених пунктів прибережна захисна смуга встановлюється окремими проектами, які є невід'ємною частиною містобудівної документації".  
Враховано   частину п'яту вважати частиною четвертою; частину четверту вважати частиною п'ятою та викласти в такій редакції: "У межах населених пунктів прибережна захисна смуга встановлюється окремими проектами, які є невід'ємною частиною містобудівної документації".  
160. частину третю виключити;   -58- Заєць І.О.
Частину третю залишити в редакції чинного Водного кодексу України.  
Враховано    
161. частину п'яту доповнити словами "межі цієї смуги встановлюються за проектами землеустрою".   -59- Заєць І.О.
Частину п'яту статті 88 вважати частиною четвертою та викласти у редакці чинного Водного кодексу України, а частину четверту вважати частиною п'ятою.  
Враховано    
162. 37. У статті 89:      32. У статті 89:  
163. назву статті викласти у такій редакції:      назву викласти в такій редакції:  
164. "Стаття 89. Обмеження у використанні земельних ділянок прибережних захисних смуг уздовж річок, навколо водойм та на островах";      "Стаття 89. Обмеження у використанні земельних ділянок прибережних захисних смуг уздовж річок, навколо водойм та на островах";  
165. у пункті 4 частини другої слова "та лінійних" замінити словами "лінійних та рибогосподарських";      у пункті 4 частини другої слова " (крім гідротехнічних, гідрометричних та лінійних)" замінити словами " (крім гідротехнічних, гідрометричних, лінійних та рибогосподарських)";  
166. 38. Назву статті 90 викласти у такій редакції:      33. Назву статті 90 викласти в такій редакції:  
167. "Стаття 90. Обмеження у використанні земельних ділянок прибережних захисних смуг уздовж морів, морських заток і лиманів та на островах у внутрішніх морських водах".      "Стаття 90. Обмеження у використанні земельних ділянок прибережних захисних смуг уздовж морів, морських заток і лиманів та на островах у внутрішніх морських водах".  
168. 39. У статті 91:       
169. у частині першій слова "магістральних, міжгосподарських та інших" виключити;   -60- Руденко Г.Б.
Частину першу статті 91 викласти у редакції: "Для потреб експлуатації та захисту від забруднення, пошкодження і руйнування каналів, гідротехнічних та гідрометричних, а також водойм і гребель на річках встановлюються смуги відведення з особливим режимом користування."  
Враховано   34. Частини першу та другу статті 91 викласти в такій редакції: "Для потреб експлуатації та захисту від забруднення, пошкодження і руйнування каналів, гідротехнічних та гідрометричних споруд, а також водойм і гребель на річках встановлюються смуги відведення з особливим режимом користування.  
170. частину другу викласти у такій редакції:       
171. "Розміри та режим використання земельних ділянок смуг відведення визначаються за проектами, які розробляються і затверджуються власниками або користувачами споруд та об'єктів за погодженням з органами охорони навколишнього природного середовища, органами водного господарства та органами з питань земельних ресурсів, і враховуються в проектах землеустрою".      Розміри та режим використання земельних ділянок смуг відведення визначаються за проектами, які розробляються і затверджуються власниками або користувачами споруд та об'єктів за погодженням з органами охорони навколишнього природного середовища, органами водного господарства та органами з питань земельних ресурсів, і враховуються в проектах землеустрою".  
172. 40. У статті 92:      35. У статті 92:  
173. у частині першій слова "міських поселень" замінити словами "населених пунктів";      у частині першій слова "міських поселень" замінити словами "населених пунктів";  
174. частину другу викласти у такій редакції:      частину другу викласти в такій редакції:  
175. "Розміри берегових смуг водних шляхів визначаються за проектами землеустрою, які розробляються і затверджуються в установленому порядку".      "Розміри берегових смуг водних шляхів визначаються за проектами землеустрою, які розробляються і затверджуються в установленому порядку".  
176. 41. У частині другій статті 108 після слів "водного господарства" доповнити словами "рибного господарства", а слово "геології" виключити.      36. У частині другій статті 108 слово "геології" виключити.  
177. 42. Частини першу і другу статті 109 після слів "водного господарства" доповнити відповідно словами "рибного господарства" та "спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань рибного господарства".   -61- Руденко Г.Б.
Частину першу статті 109 залишити у редакції чинного Водного кодексу, вилучивши слово "геології"  
Враховано   37. У частині першій статті 109 слово "геології" виключити.  
178. 43. Статтю 110 доповнити пунктом 15 такого змісту:      38. Частину третю статті 110 доповнити пунктом 15 такого змісту:  
179. "15) приниження честі і гідності посадових осіб, що здійснюють управління і контроль за використанням і охороною вод та відтворенням водних ресурсів, посягання на їх життя і здоров'я".      "15) приниження честі і гідності посадових осіб, що здійснюють управління і контроль за використанням і охороною вод та відтворенням водних ресурсів, посягання на їх життя і здоров'я".  
180. 44. У пункті 12 статті 44, частині третій статті 47, пункті 3 статті 56, частині другій статті 59, частині другій статті 64, частині другій статті 82, частині другій статті 93 і статті 108 слова "місцеві Ради", "відповідні Ради" в усіх відмінках замінити словами "місцеві державні адміністрації або органи місцевого самоврядування" у відповідному відмінку.   -62- Руденко Г.Б.
Пункт 44 законопроекту, прийнятого у першому читанні вилучити.  
Враховано    
181. 45. У тексті Кодексу слова "спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань екології та природних ресурсів" і "спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань геології та використання надр" в усіх відмінках замінити словами "спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища" у відповідному відмінку.   -63- Руденко Г.Б.
У тексті Кодексу слова "спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань екології та природних ресурсів" і "спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань геології та використання надр" в усіх відмінках замінити словами "центральний орган виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища" у відповідному відмінку.  
Враховано   39. У тексті Кодексу слова "спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань екології та природних ресурсів" і "спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань геології та використання надр" в усіх відмінках замінити словами "центральний орган виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища" у відповідному відмінку.  
182. ІІ. Прикінцеві положення      ІІ. Прикінцеві положення  
183. 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.   -64- Руденко Г.Б.
Розділ "Прикінцеві положення" доповнити пунктами 2 та 3 у редакції: 2. До приведення законодавства у відповідність із цим Законом інші нормативно-правові акти застосовуються в частині, що не суперечить цьому Закону. 3. Кабінету Міністрів України в шестимісячний строк з дня опублікування цього Закону: подати на розгляд Верховної Ради України пропозиції щодо приведення законодавчих актів України у відповідність із цим Законом; забезпечити прийняття нормативно-правових актів, передбачених цим Законом; привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом; забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.  
Враховано   1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування. 2. До приведення законодавства у відповідність із цим Законом інші нормативно-правові акти застосовуються в частині, що не суперечить цьому Закону. 3. Кабінету Міністрів України в шестимісячний строк з дня опублікування цього Закону: подати на розгляд Верховної Ради України пропозиції щодо приведення законодавчих актів України у відповідність із цим Законом; забезпечити прийняття нормативно-правових актів, передбачених цим Законом; привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом; забезпечити перегляд і скасування центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.  
184. 2. Частину першу статті 4 Декрету Кабінету Міністрів України від 21 січня 1993 року № 7-93 "Про державне мито" (Відомості Верховної Ради України, 1993 р., № 13, ст. 113, № 26, ст. 281, № 49, ст. 459; 1994 р., № 28, ст. 241, № 29, ст. 257, № 33, ст. 300; 1995 р., № 14, ст. 90; 1996 р., № 9, ст. 43, № 52, ст. 306; 1997 р., № 9, ст. 70, № 18, ст. 131; 2000 р., № 19, ст. 143, № 29, ст. 232, № 46, ст. 398, № 50, ст. 436; 2001 р., № 24, ст. 124; 2002 р., № 6, ст. 43, № 32, ст. 223; 2003 р., № 10 - 11, ст. 87, № 14, ст. 100; 2004 р., № 8, ст. 62) доповнити пунктом 47 такого змісту:   -65- Заєць І.О.
Пункт другий розділу ІІ. Прикінцеві положення вилучити.  
Враховано    
185. "47) спеціально уповноважений центральний орган виконавчої влади з питань водного господарства та бюджетні водогосподарські організації, що належать до сфери його управління, - за позовами, з якими вони звертаються до суду та господарського суду у справах, пов'язаних з порушенням водного законодавства".