Кількість абзаців - 90 Таблиця поправок


Про Національний екологічний фонд (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. .      Проект  
1. Закон УкраЇни      Закон України  
2. Про Національний екологічний фонд      Про Національний екологічний фонд  
3. Цей Закон визначає правові, організаційні та фінансові засади функціонування Національного екологічного фонду з метою забезпечення ефективного використання коштів для здійснення заходів з охорони навколишнього природного середовища.   -1- Руденко Г.Б.
Преамбулу викласти у редакції: Цей Закон визначає правові, організаційні та фінансові засади функціонування Національного екологічного фонду, створеного з метою акумулювання коштів від зборів забруднення навколишнього природного середовища, за спеціальне використання природних ресурсів, грошових стягнень за порушення природоохоронного законодавства та забезпечення фінансової підтримки реалізації природоохоронних заходів.  
Враховано   Цей Закон визначає правові, організаційні та фінансові засади функціонування Національного екологічного фонду, створеного з метою акумулювання коштів від зборів за забруднення навколишнього природного середовища, спеціальне використання природних ресурсів, грошових стягнень за порушення природоохоронного законодавства та забезпечення фінансової підтримки реалізації природоохоронних заходів.  
4. Розділ І      Розділ І  
5. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ, ЗАВДАННЯ ТА ПРАВОВИЙ   -2- Руденко Г.Б.
Назву розділу 1 змінити на таку: Загальні положення. Викласти розділ у наступній редакції:  
Враховано   ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ  
6. СТАТУС НАЦІОНАЛЬНОГО ЕКОЛОГІЧНОГО ФОНДУ       
7. Стаття 1. Національний екологічний фонд      Стаття 1. Національний екологічний фонд  
8. Національний екологічний фонд створюється для здійснення державної політики у галузі охорони довкілля, використання природних ресурсів та забезпечення екологічної безпеки шляхом реалізації програм охорони навколишнього природного середовища та природоохоронних заходів і складається з Державного та місцевих екологічних фондів.   -3- Руденко Г.Б.
Національний екологічний фонд (далі - Фонд) є державною спеціалізованою установою, яка в межах наданих повноважень здійснює управління доходами Фонду. Фонд є бюджетною неприбутковою установою, що належить до сфери управління центрального органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища. Фонд є юридичною особою, має відокремлене майно, яке є об'єктом права державної власності і перебуває в його господарському віданні, а також самостійний баланс, рахунки, печатку із своїм найменуванням та ідентифікаційним кодом. Фонд підпорядковується, є підзвітним і підконтрольним центральному органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища. Утримання Фонду здійснюється за рахунок коштів державного бюджету у межах кошторису, затвердженого центральним органом виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища. Фонд у своїй діяльності керується Конституцією України, цим Законом, Законом України "Про охорону навколишнього природного середовища", іншими нормативно-правовими актами, міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, та діє на підставі положення. Положення про Фонд затверджується центральним органом виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища.  
Враховано   Національний екологічний фонд (далі - Фонд) є державною спеціалізованою установою, яка в межах наданих повноважень здійснює управління доходами Фонду. Фонд є бюджетною неприбутковою установою, що належить до сфери управління центрального органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища. Фонд є юридичною особою, має відокремлене майно, яке є об'єктом права державної власності і перебуває в його господарському віданні, а також самостійний баланс, рахунки, печатку із своїм найменуванням та ідентифікаційним кодом. Фонд підпорядковується, є підзвітним і підконтрольним центральному органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища. Утримання Фонду здійснюється за рахунок коштів державного бюджету в межах кошторису, затвердженого центральним органом виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища. Фонд у своїй діяльності керується Конституцією України, цим Законом, Законом України "Про охорону навколишнього природного середовища", іншими нормативно-правовими актами, міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, та діє на підставі положення. Положення про Фонд затверджується центральним органом виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища.  
9. Державний екологічний фонд у межах своєї компетенції забезпечує виконання державних програм охорони навколишнього природного середовища та здійснення природоохоронних заходів загальнодержавного і регіонального значення.       
10. Місцеві екологічні фонди функціонують в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.       
11. Місцеві екологічні фонди в межах своєї компетенції забезпечують виконання регіональних і місцевих програм охорони навколишнього природного середовища та здійснення природоохоронних заходів регіонального і місцевого значення.   -4- Матвієнко П.В.
Статтю 1, абзац 3 доповнити словами: "... та містах обласного підпорядкування за переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України".  
Відхилено    
    -5- Бабурін О.В.
Горлов Г.В.
Гіршфельд А.М.
Частину третю статті 1 викласти в такій редакції: "Місцеві екологічні фонди функціонують в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі, техногенно навантажених містах України з надходженнями до міського екофонду понад 1 млн. гривень".  
Відхилено    
    -6- Матвієнков С.А.
Статтю 1, абзац 3 доповнити словами: "... та містах обласного підпорядкування за переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України".  
Відхилено    
    -7- Бичков С.А.
Частину 3 статті 1 після слів "та Севастополі" доповнити словами "а також в містах обласного значення".  
Відхилено    
    -8- Сергієнко Л.Г.
Статтю 1 після слів "та Севастополі" доповнити словами "а також в містах обласного значення".  
Відхилено    
    -9- Рудковський Д.О.
Частину 3 статті 1 доповнити словами "створення в містах обласного підпорядкування екологічних фондів на міському рівні".  
Відхилено    
12. Стаття 2. Правовий статус екологічних фондів   -10- Руденко Г.Б.
Статтю 2 викласти у редакції: Стаття 2. Відділення Фонду Фонд має свої відділення в Автономній Республіці Крим, областях, містах зі спеціальним статусом Києві і Севастополі. Відділення є юридичними особами, які діють на підставі своїх положень. Положення про відділення затверджуються Виконавчою дирекцією Фонду. Відділення є підзвітними і підконтрольними Виконавчій дирекції Фонду, центральному органу виконавчої влади з пиатнь охорони навколишнього природного середовища..  
Враховано   Стаття 2. Відділення Фонду Фонд має свої відділення в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі. Відділення є юридичними особами, які діють на підставі своїх положень. Положення про відділення затверджуються Виконавчою дирекцією Фонду. Відділення є підзвітними і підконтрольними Виконавчій дирекції Фонду та центральному органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища.  
13. Державний екологічний фонд є бюджетною установою, яка належить до сфери управління спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища.   -11- Бабурін О.В.
Горлов Г.В.
Гіршфельд А.М.
Статтю 2 доповнити: "Міські екологічні фонди є бюджетними установами, які створюються в установленому порядку міськими радами".  
Відхилено    
14. Республіканський екологічний фонд Автономної Республіки Крим є бюджетною установою, яка належить до сфери управління спеціально уповноваженого органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища в Автономній Республіці Крим.       
15. Обласні, Київський та Севастопольський міські екологічні фонди є бюджетними установами, які створюються в установленому порядку місцевими державними адміністраціями.       
16. Державний та місцеві екологічні фонди є юридичними особами.   -12- Матвієнко П.В.
У статті 2, абзац 3 після слів "та Севастопольський" вставити слова "а також в містах обласного підпорядкування за переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України".  
Відхилено    
    -13- Кармазін Ю.А.
Статтю 2, частину 3 викласти в такій редакції: "Обласні, Київський та Севастопольський міські екологічні фонди є бюджетними установами, які створюються в установленому порядку підрозділами спеціально уповноваженого органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища, що діють в областях та містах Київ і Севастополь."  
Відхилено    
    -14- Матвієнков С.А.
У статті 2, абзац 3 після слів "та Севастопольський" вставити слова "а також в містах обласного підпорядкування за переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України".  
Відхилено    
    -15- Бичков С.А.
У частині 3 статті 2 слова "Київський та Севастопольський міські" виключити та замінити словами "міські міст Києва, Севастополя та міст обласного значення", а після слів "місцевими державними адміністраціями" доповнити словами "та міськими радами міст обласного значення".  
Відхилено    
    -16- Сергієнко Л.Г.
У статті 2 слова "Київський та Севастопольський міські" виключити та замінити словами "міські міст Києва, Севастополя та міст обласного значення", а після слів "місцевими державними адміністраціями" доповнити словами "та міськими радами міст обласного значення".  
Відхилено    
    -17- Рудковський Д.О.
У частині 3 статті 2 слова доповнити словами "створення в містах обласного підпорядкування екологічних фондів на міському рівні".  
Відхилено    
17. Стаття 3. Завдання Національного екологічного фонду   -18- Руденко Г.Б.
Частина 2,3,5 статті 3 вилучити. Доповнити наступними частинами: 1)акумулювання коштів, що належать до доходів Фонду; 2) залучення додаткових коштів, у тому числі коштів іноземних джерел, на реалізацію природоохоронних заходів; 3) здійснення, в межах своєї компетенції, організаційно-управлінських заходів, спрямованих на фінансову підтримку природоохоронних заходів; 4) здійснення в межах своїх повноважень контролю за використанням коштів Фонду; 5) видання та оприлюдення щорічного звіту про діяльність Фонду.  
Враховано   Стаття 3. Завдання Фонду Завданнями Фонду є: 1) акумулювання коштів, що належать до доходів Фонду; 2) залучення додаткових коштів, у тому числі коштів іноземних джерел, на реалізацію природоохоронних заходів; 3) фінасування природоохоронних заходів;  
18. Завданнями Національного екологічного фонду є:   -19- Кармазін Ю.А.
Статтю 3 виключити.  
Враховано частково : стаття змінена   
19. організація формування переліків природоохоронних заходів і забезпечення здійснення цих заходів;       
20. залучення коштів, у тому числі з іноземних джерел, для виконання програм охорони навколишнього природного середовища та здійснення природоохоронних заходів;       
21. управління власними і залученими коштами з метою виконання програм охорони навколишнього природного середовища та здійснення природоохоронних заходів;      4) здійснення в межах своїх повноважень контролю за використанням коштів Фонду;  
22. оприлюднення щорічного звіту про діяльність Національного екологічного фонду;      5) видання та оприлюдення щорічного звіту про діяльність Фонду.  
23. співробітництво з міжнародними організаціями, урядовими та неурядовими організаціями іноземних країн щодо залучення фінансових ресурсів для виконання спільних програм охорони навколишнього природного середовища та здійснення природоохоронних заходів.       
24. Стаття 4. Повноваження екологічних фондів   -20- Руденко Г.Б.
Статтю 4 викласти у редакції: Фонд відповідно до покладених на нього завдань: 1)планує доходи та видатки Фонду, розробляє проект бюджету Фонду; 2)здійснює фінансову підтримку реалізації природоохоронних заходів за кошти Фонду; 3)укладає, в межах своїх повноважень, угоди з суб'єктами господарювання щодо фінансової підтримки реалізації природоохоронних заходів; 4) співпрацює з урядовими та неурядовими організаціями, в тому числі міжнародними, щодо залучення фінансових ресурсів для здійснення природоохоронних заходів; 5) готує пропозиції щодо удосконалення нормативно-правової бази з питань, що належать до його компетенції і подає їх на розгляяд центральному органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища; 6) створення інформаційно-аналітичної системи для забезпечення ефективного здійснення своїх функцій.  
Враховано   Стаття 4. Повноваження Фонду До повноваажень Фонду відповідно до покладених на нього завдань належить: 1) планування доходів та видатків Фонду, розроблення проекту бюджету Фонду; 2) здійснення фінансування природоохоронних заходів за рахунок коштів Фонду; 3) укладання в межах своїх повноважень договорів із суб'єктами господарювання щодо фінансування природоохоронних заходів; 4) співпраця з урядовими та неурядовими організаціями, у тому числі міжнародними, щодо залучення фінансових ресурсів для здійснення природоохоронних заходів; 5) підготовка пропозицій щодо удосконалення нормативно-правової бази з питань, що належать до його компетенції, і подання їх на розгляд центральному органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища; 6) створення інформаційно-аналітичної системи для забезпечення ефективного здійснення своїх функцій.  
25. Екологічні фонди для виконання покладених на них завдань мають право в установленому порядку:       
26. надавати кошти на безповоротній основі;   -21- Кармазін Ю.А.
Статтю 4, частину 1 викласти в такій редакції: "1. Під час виконання покладених на них завдань екологічні фонди зобов'язані здійснювати свою діяльність щодо використання коштів на підтримку природоохоронної діяльності, в порядку, встановленому з врахуванням вимог Законів України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", "Про поставки продукції для державних потреб".  
Враховано   Фонд здійснює свою діяльність щодо використання коштів на підтримку природоохоронної діяльності відповідно до вимог законів України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", "Про поставки продукції для державних потреб".  
27. забезпечувати фінансову підтримку природоохоронної діяльності через механізм здешевлення кредитів комерційних банків,       
28. Положення про Національний екологічний фонд затверджується Кабінетом Міністрів України.       
29. Положення про місцеві екологічні фонди затверджуються відповідно Радою міністрів Автономної Республіки Крим і місцевими державними адміністраціями.   -22- Руденко Г.Б.
Доповнити новою статтею "Права Фонду" у наступній редакції: Фонд має право: брати участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища; розглядати в установленому порядку запити юридичних осіб усіх форм власності, які планують здійснити та здійснюють природоохоронні заходи за рахунок коштів Фонду; укладати договори з юридичними та фізичними особами для виконання покладених на нього завдань; отримувати в установленому законодавством порядку від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, суб'єктів господарювання усіх форм власності, громадян та їх об'єднань інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань; залучати представників органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, наукових установ (за погодженням з їх керівниками), громадських організацій для розгляду питань, що належать до його компетенції  
Враховано   Стаття 5. Права Фонду Фонд має право: 1) брати участь у формуванні та реалізації державної політики у сфері охорони навколишнього природного середовища; 2) одержувати і використовувати відповідно до законодавства кошти Фонду для фінансування природоохоронних заходів; 3) розглядати в установленому порядку запити юридичних осіб усіх форм власності, які планують здійснити та здійснюють природоохоронні заходи за рахунок коштів Фонду; 4) укладати договори з юридичними та фізичними особами для виконання покладених на нього завдань; 5) отримувати в установленому законом порядку від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, суб'єктів господарювання всіх форм власності, громадян та їх об'єднань інформацію, документи і матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань; 6) залучати представників органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, наукових установ (за погодженням з їх керівниками), громадських організацій для розгляду питань, що належать до його компетенції. Стаття 6. Природоохоронні заходи У цьому Законі до природоохоронних заходів віднесено заходи, спрямовані на охорону навколишнього природного середовища, запобігання його забрудненню, забезпечення екологічної безпеки, відтворення та підтримання природних ресурсів у належному стані. Перелік заходів, віднесених до природоохоронних, затверджується Кабінетом Міністрів України.  
    -23- Руденко Г.Б.
Доповнити новою статтею "Природоохоронні заходи" у редакції: "У цьому Законі до природоохоронних заходів віднесені заходи, спрямовані на охорону навколишнього природного середовища, запобігання забрудненню, відтворення та підтримання природних ресурсів у належному стані, а також на забезпечення екологічної безпеки. Перелік заходів, віднесених до природоохоронних, затверджується Кабінетом Міністрів України." Змінити подальшу нумерацію статей.  
Враховано    
    -24- Бабурін О.В.
Горлов Г.В.
Гіршфельд А.М.
Частину п'яту статті 4 викласти в такій редакції: "Положення про місцеві екологічні фонди затверджується відповідно Радою Автономної Республіки Крим, місцевими державними адміністраціями та міськими радами".  
Відхилено    
    -25- Бичков С.А.
Частину 5 статті 4 після слів "місцевими державними адміністраціями" доповнити словами "та міськими радами міст обласного значення".  
Відхилено    
    -26- Сергієнко Л.Г.
Статтю 4 після слів "місцевими державними адміністраціями" доповнити словами "та міськими радами міст обласного значення".  
Відхилено    
    -27- Рудковський Д.О.
Частину 5 статті 4 доповнити словами "створення в містах обласного підпорядкування екологічних фондів на міському рівні".  
Відхилено    
30. Розділ ІІ      Розділ ІІ  
31. ДОХОДИ І ВИДАТКИ ДЕРЖАВНОГО   -28- Руденко Г.Б.
Назву Розділу ІІ викласти у редакції: "Фінансова діяльність Фонду"  
Враховано   ФІНАНСОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ФОНДУ  
32. ТА МІСЦЕВИХ ЕКОЛОГІЧНИХ ФОНДІВ       
33. Стаття 5. Доходи екологічних фондів   -29- Руденко Г.Б.
Статтю 5 викласти у редакції: "Доходи Фонду та його відділень" Установити, що до доходів Фонду та його відділень належать: 1) кошти від зборів за забруднення навколишнього природного середовища та за спеціальне використання природних ресурсів; 2) грошові стягнення за порушення норм і правил охорони навколишнього природного середовища та шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища в результаті господарської та іншої діяльності згідно з чинним законодавством; 3) благодійні внески, гранти, дарунки, технічна та інша допомога, яка надається украаїнськими, іноземними та міжнародними організаціями; 4) інші надходження, що не суперечать законодавству та завданням Фонду.  
Враховано   Стаття 7. Доходи Фонду та його відділень Доходи Фонду є складовою частиною Державного бюджету України. До доходів Фонду та його відділень належать: 1) кошти від зборів за забруднення навколишнього природного середовища та за спеціальне використання природних ресурсів; 2) грошові стягнення за порушення норм і правил охорони навколишнього природного середовища та шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища внаслідок господарської та іншої діяльності, згідно з чинним законодавством; 3) благодійні внески, гранти, дарунки, технічна та інша допомога, яка надається українськими, іноземними та міжнародними організаціями; 4) інші надходження, що не суперечать законодавству та завданням Фонду.  
34. Доходи Державного екологічного фонду є складовою частиною Державного бюджету України і формуються за рахунок:   -30- Руденко Г.Б.
Викласти як окрему статтю "Кошти Фонду" у редакції: Кошти Фонду формуються за рахунок: 1) надходжень в обсязі 70 відсотків збору за спеціальне використання природних ресурсів загальнодержавного значення; 2)надходжень в обсязі 70 відсотків збору за забруднення навколишнього природного середовища; 3)у повному обсязі надходжень від стягнень за порушення норм і правил охорони навколишнього природного середовища та шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища на акваторії Чорного та Азовського морів; 4)повернення наданих кредитів; 5)повернення відсотків за надані кредити; 6)інших надходжень, що не суперечать законодавству та завданням Фонду. Кошти Національного екологічного фонду знаходяться на спеціальному рахунку Державного казначейства України та не підлягають вилученню. У разі неповного використання коштів Фонду у поточному році, вони переходять на наступний фінансовий рік. Змінити подальшу нумерацію статей.  
Враховано   Стаття 8. Кошти Фонду Кошти Фонду формуються за рахунок: 1) надходжень в обсязі 70 відсотків збору за спеціальне використання природних ресурсів загальнодержавного значення; 2) надходжень в обсязі 70 відсотків збору за забруднення навколишнього природного середовища; 3) надходжень у повному обсязі грошових стягнень за порушення норм і правил охорони навколишнього природного середовища та шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища в акваторії Чорного та Азовського морів; 4) повернення наданих кредитів; 5) повернення відсотків за надані кредити; 6) інших надходжень, що не суперечать законодавству та завданням Фонду. Кошти Фонду знаходяться на спеціальному рахунку Державного казначейства України та не підлягають вилученню. У разі неповного використання коштів Фонду в поточному році вони переходять на наступний фінансовий рік.  
35. 1) збору за забруднення навколишнього природного середовища в частині, що належить державному бюджету;       
36. 2) неподаткових надходжень у розмірі 100 відсотків коштів, що стягуються з громадян, у тому числі іноземців та осіб без громадянства, і 100 відсотків коштів, що стягуються з юридичних осіб незалежно від форми власності за шкоду, заподіяну природним ресурсам унаслідок порушення природоохоронного законодавства на акваторії Чорного та Азовського морів, яка не входить до адміністративно-територіальних утворень;       
37. 3) інших надходжень, що не суперечать законодавству та завданням Державного екологічного фонду.   -31- Матвієнко П.В.
Статтю 5, абзац 2, підпункт 2) доповнити словами "та в містах обласного підпорядкування за переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України".  
Відхилено    
    -32- Бабурін О.В.
Горлов Г.В.
Гіршфельд А.М.
Пункт 2 частини другої статті 5 викласти в такій редакції: "2) неподаткових надходжень у розмірі 100 відсотків коштів, що стягуються з громадян, у тому числі іноземців та осіб без громадянства, і 100 відсотків коштів, що стягуються з юридичних осіб незалежно від форми власності за шкоду, заподіяну природним ресурсам унаслідок порушення природоохоронного законодавства на території відповідно Автономної республіки Крим, областей, міст Києва і Севастополя, техногенно навантажених міст України з надходженнями до міського екофонду понад 1 млн. гривень".  
Враховано частково    
38. Доходи місцевих екологічних фондів є складовою частиною відповідних місцевих бюджетів і формуються за рахунок:   -33- Руденко Г.Б.
Викласти як окрему статтю у редакції: "Кошти відділень Фонду". Кошти відділень Фонду формуються за рахунок: 1)надходжень у повному обсязі від екологічних зборів за спеціальне використання природних ресурсів місцевого значення; 2)надходжень у обсязі 30 відсотків за спеціальне використання природних ресурсів загальнодержавного значення у межах відповідної території; 3)надходжень у обсязі 30 відсотків збору за забруднення навколишнього природного середовища у межах відповідної території; 4)у повному обсязі надходжень від стягнень за порушення норм і правил охорони навколишнього природного середовища та шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища на території відповідно Автономної Республіки Крим, областей, та міст зі спеціальним статусом Києва і Севастополя; 5)коштів Фонду, які передаються у відділення Фонду на підтримку реалізації природоохоронних заходів, визначених Правлінням Фонду; 6)інших надходжень, що не суперечать законодавству та завданням відділень Фонду. Кошти відділень Фонду знаходяться на спеціальних рахунках управлінь Державного казначейства України в Автономній Республіці Крим, областях та містах зі спеціальним статусом Києві і Севастополі. Змінити подальшу нумерацію статей.  
Враховано   Стаття 9. Кошти відділень Фонду Кошти відділень Фонду формуються за рахунок: 1) надходжень у повному обсязі від зборів за спеціальне використання природних ресурсів місцевого значення; 2) надходжень в обсязі 30 відсотків від зборів за спеціальне використання природних ресурсів загальнодержавного значення в межах відповідної території; 3) надходжень в обсязі 30 відсотків збору за забруднення навколишнього природного середовища від підприємств, що розташовані на відповідній території; 4) надходжень у повному обсязі грошових стягнень за порушення норм і правил охорони навколишнього природного середовища та шкоду, заподіяну порушенням законодавства про охорону навколишнього природного середовища на території відповідно Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя; 5) коштів Фонду, які передаються у відділення Фонду на підтримку реалізації природоохоронних заходів; 6) інших надходжень, що не суперечать законодавству та завданням відділень Фонду. Кошти відділень Фонду знаходяться на спеціальних рахунках управлінь Державного казначейства України в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі.  
39. 1) збору за забруднення навколишнього природного середовища в частині, що належить відповідному місцевому бюджету;       
40. 2) неподаткових надходжень у розмірі 100 відсотків коштів, що стягуються з громадян, у тому числі іноземців та осіб без громадянства, і 100 відсотків коштів, що стягуються з юридичних осіб незалежно від форми власності за шкоду, заподіяну природним ресурсам унаслідок порушення природоохоронного законодавства на території відповідно Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва і Севастополя;       
41. 3) інших надходжень, що не суперечать законодавству та завданням місцевих екологічних фондів.   -34- Матвієнков С.А.
Статтю 5, абзац 2, підпункт 2) доповнити словами "та в містах обласного підпорядкування за переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України".  
Відхилено    
    -35- Бичков С.А.
У пункті 2 частини 2 статті 5 слова "міст Києва та Севастополя" замінити словами "міст Києва, Севастополя та міст обласного значення".  
Відхилено    
    -36- Сергієнко Л.Г.
У пункті 2 частини 2 статті 5 слова "міст Києва і Севастополя" замінити словами "міст Києва, Севастополя, та міст обласного значення".  
Відхилено    
    -37- Рудковський Д.О.
Пункт 2 частини 2 статті 5 доповнити словами "створення в містах обласного підпорядкування екологічних фондів на міському рівні".  
Відхилено    
42. Стаття 6. Видатки екологічних фондів   -38- Руденко Г.Б.
Статтю 6 викласти у редакції: "Видатки Фонду та його відділень". Видатки Фонду спрямовуються виключно на реалізацію заходів, в установленому порядку віднесених до природоохоронних. Кошти Фонду та його відділень на реалізацію природоохоронних заходів надаються у вигляді: безповоротної фінансової допомоги; кредитування; здешевлення банківських кредитів у частині відшкодування відсотків за кредитами; До 10 відсотків коштів Фонду може резервуватись для здійснення непередбачуваних видатків, пов'язаних із природоохоронною діяльністю, які не носять постійного характеру і не могли бути передбачені під час складання проекту бюджету Фонду. Порядок надання безповоротної фінансової допомоги, кредитів, здешевлення банківських кредитів у частині відшкодування відсотків за кредитами затверджується центральним органом виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища.  
Враховано редакційно   Стаття 10. Видатки Фонду та його відділень Видатки Фонду спрямовуються виключно на реалізацію заходів, в установленому порядку віднесених до природоохоронних. Кошти Фонду та його відділень на реалізацію природоохоронних заходів надаються у вигляді: 1) безповоротної фінансової допомоги; 2) кредитів; 3) здешевлення банківських кредитів у частині відшкодування відсотків за кредитами. До 10 відсотків коштів Фонду може резервуватися для здійснення непередбачуваних видатків, пов'язаних з природоохоронною діяльністю, які не мають постійного характеру і не могли бути передбачені під час складення проекту бюджету Фонду. Порядок надання безповоротної фінансової допомоги, кредитів, здешевлення банківських кредитів у частині відшкодування відсотків за кредитами затверджується центральним органом виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища.  
43. Кошти Державного та місцевих екологічних фондів спрямовуються виключно на виконання програм охорони навколишнього природного середовища та здійснення природоохоронних заходів із запобігання та зменшення забруднення навколишнього природного середовища, проведення наукових досліджень з цих питань, а також на утримання дирекцій екологічних фондів.   -39- Кармазін Ю.А.
Статтю 6, частину 1 викласти в такій редакції: "Кошти Державного та місцевих екологічних фондів спрямовуються виключно на виконання програм охорони навколишнього природного середовища та здійснення природоохоронних заходів із запобігання та зменшення забруднення навколишнього природного середовища, проведення наукових досліджень з цих питань в порядку, встановленому з врахуванням вимог Законів України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", "Про поставки продукції для державних потреб".  
Враховано у статті 4   
44. До 5 відсотків коштів Державного та місцевих екологічних фондів може спрямовуватися на зміцнення матеріально-технічної бази спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища.   -40- Кармазін Ю.А.
Статтю 6, частину 2 вилучити.  
Враховано    
45. Під час відбору запитів для включення до переліку природоохоронних заходів Державного та місцевих екологічних фондів пріоритет надається заходам, визначеним законами, актами Президента України та Кабінету Міністрів України.   -41- Бичков С.А.
Частину 2 статті 6 після слів "спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища" доповнити словами "та інших природоохоронних органів".  
Відхилено   Пріоритет у фінансуванні природоохоронних заходів за рахунок коштів Фонду та його відділень надається заходам, які визначені законами України та загальнодержавними програмами.  
    -42- Сергієнко Л.Г.
Статтю 6 після слів "спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища" доповнити словами "та інших природоохоронних органів".  
Відхилено    
46. Під час відбору запитів для включення до переліку природоохоронних заходів місцевих екологічних фондів пріоритет також надається заходам, визначеним відповідними місцевими програмами охорони навколишнього природного середовища.   -43- Кармазін Ю.А.
Статтю 6, частину 3 викласти в такій редакції: "Під час відбору запитів для включення до переліку природоохоронних заходів Державного та місцевих екологічних фондів пріоритет надається заходам, визначеним законами та Державними програмами".  
Враховано   Стаття 11. Заходи, які фінансуються Фондом та його відділеннями Фонд надає фінансову підтримку для реалізації: 1) природоохоронних заходів, які мають загальнодержавне, міжрегіональне та міжнародне значення; 2) окремих заходів місцевого значення, які є важливими для охорони навколишнього природного середовища. Відділення Фонду надають фінансову підтримку для реалізації: 1) природоохоронних заходів регіонального та місцевого значення, передбачених законодавчими актами; 2) заходів регіональних, місцевих та інших територіальних програм. Стаття 12. Формування плану природоохоронних заходів за рахунок коштів Фонду Пропозиції щодо фінансування природоохоронних заходів за рахунок коштів Фонду подаються юридичними особами всіх форм власності. Підставою для розгляду пропозиції щодо включення до плану природоохоронних заходів є запити на їх фінансування за кошти Фонду (далі - запити). Порядок подання та розгляду запитів затверджується центральним органом виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища за поданням Фонду. План природоохоронних заходів готується Виконавчою дирекцією Фонду, схвалюється Наглядовою радою та затверджується центральним органом виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища. За поданням Виконавчої дирекції Фонду до затверджених планів природоохоронних заходів протягом року можуть вноситися зміни, які схвалюються Наглядовою радою та затверджуються центральним органом виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища. У разі перевищення фактичних надходжень до Фонду над плановими формується додатковий план природоохоронних заходів, який схвалюється Наглядовою радою та затверджується центральним органом виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища. Фінансування природоохоронних заходів здійснюється на підставі договорів, укладених між Фондом та виконавцями робіт, визначеними у встановленому порядку. При наданні кредиту на реалізацію природоохоронних заходів та здешевлення банківських кредитів у частині відшкодування відсотків за кредитами договір укладається між Фондом та подавачем запиту. Стаття 13. Формування плану природоохоронних заходів за рахунок коштів відділень Фонду Пропозиції щодо фінансування природоохоронних заходів за рахунок коштів відділень Фонду подаються юридичними особами всіх форм власності. Підставою для розгляду пропозиції щодо включення до плану природоохоронних заходів є запити на їх фінансування за кошти відділень Фонду (далі - запити). Порядок подання та розгляду запитів затверджується Виконавчою дирекцією Фонду за поданням відділення Фонду. План природоохоронних заходів готується Виконавчою дирекцією відділення Фонду, схвалюється органом місцевого самоврядування та затверджується Виконавчою дирекцією Фонду. За поданням Виконавчої дирекції відділення Фонду до затверджених планів природоохоронних заходів протягом року можуть вноситися зміни, які схвалюються органом місцевого самоврядування та затверджуються Виконавчою дирекцією Фонду. У разі перевищення фактичних надходжень до відділення Фонду над плановими формується додатковий план природоохоронних заходів, який схвалюється органом місцевого самоврядування та затверджується Виконавчою дирекцією Фонду. Фінансування природоохоронних заходів здійснюється на підставі договорів, укладених між відділенням Фонду та виконавцями робіт, визначеними у встановленому порядку. При наданні кредиту на реалізацію природоохоронних заходів та здешевлення банківських кредитів у частині відшкодування відсотків за кредитами договір укладається між відділенням Фонду та подавачем запиту.  
    -44- Кармазін Ю.А.
Статтю 6, частину 3 викласти в такій редакції: "Під час відбору запитів для включення до переліку природоохоронних заходів місцевих екологічних фондів після вказаних в частині 2 цієї статті, включаються заходи, визначені відповідними місцевими програмами охорони навколишнього природного середовища".  
Враховано у статті 14   
    -45- Руденко Г.Б.
Доповнити окремою статтею" Заходи, які фінансуються Фондом та його відділеннями" Національний екологічний фонд надає фінансову підтримку: для реалізації природоохоронних заходів, які мають загальнодержавне, міжрегіональне та міжнародне значення; окремим заходам місцевого значення, які є важливими для потреб охорони довкілля. Відділення Фонду надають фінансову підтримку для реалізації природоохоронних заходів: регіонального та місцевого значення і реалізація яких передбачена законодавчими актами; затверджених органами місцевого самоврядування екологічних програм;  
Враховано    
    -46- Руденко Г.Б.
Доповнити окремою статтею" Порядок подання пропозицій на фінансування заходів за рахунок коштів Фонду" у наступній редакції: "Пропозиції щодо фінансування природоохоронних заходів за рахунок коштів Фонду подаються юридичними особами усіх форм власності. Підставою для розгляду пропозиції щодо включення до плану природоохоронних заходів є запити на їх фінансування за кошти Фонду (далі - запити). Порядок подання та розгляду запитів затверджується центральним органом виконавчої влади з пиатнь охорони навколишнього природного середовища за поданням Фонду. План природоохоронних заходів готується Виконавчою дирекцією Фонду, схвалюється Наглядовою радою та затверджується центральним органом виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища. За поданням Виконавчої дирекції Фонду до затверджених планів природоохоронних заходів протягом року можуть вноситися зміни, які схвалюються Наглядовою радою та затверджуються центральним органом виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища. У разі перевищення фактичних надходжень до Фонду над плановими формується додатковий план природоохоронних заходів, який схвалюється Наглядовою радою та затверджується центральним органом виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища. Фінансування природоохоронних заходів здійснюється на підставі договорів, укладених між Фондом та виконавцями робіт, визначеними у встановленому порядку. При наданні кредиту на реалізацію природоохоронних заходів та здешевлення банківських кредитів у частині відшкодування відсотків за кредитами договір укладається між Фондом та подавачем запиту.  
Враховано    
    -47- Руденко Г.Б.
Доповнити окремою статтею "Формування плану природоохоронних заходів за рахунок коштів відділень Фонду" наступного змісту: Пропозиції щодо фінансування природоохоронних заходів за рахунок коштів відділень Фонду подаються юридичними особами усіх форм власності. Підставою для розгляду пропозиції щодо включення до плану природоохоронних заходів є запити на їх фінансування за кошти відділень Фонду (далі - запити). Порядок подання та розгляду запитів затверджується Виконавчою дирекцією Фонду за поданням відділення Фонду. План природоохоронних заходів готується Виконавчою дирекцією відділення Фонду, схвалюється органом місцевого самоврядування та затверджується Виконавчою дирекцією Фонду. За поданням Виконавчої дирекції відділення Фонду до затверджених планів природоохоронних заходів протягом року можуть вноситися зміни, які схвалюються органом місцевого самоврядування та затверджується Виконавчою дирекцією Фонду. У разі перевищення фактичних надходжень до відділення Фонду над плановими формується додатковий план природоохоронних заходів, який схвалюється органом місцевого самоврядування та затверджується Виконавчою дирекцією Фонду. Фінансування природоохоронних заходів здійснюється на підставі договорів, укладених між відділенням Фонду та виконавцями робіт, визначеними у встановленому порядку. При наданні кредиту на реалізацію природоохоронних заходів та здешевлення банківських кредитів у частині відшкодування відсотків за кредитами договір укладається між відділенням Фонду та подавачем запиту. Змінити подальшу нумерацію статей.  
Враховано    
47. Розділ ІІІ      Розділ ІІІ  
48. ПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНИМ   -48- Кармазін Ю.А.
Розділ ІІІ Правління Національним екологічним фондом виключити.  
Враховано    
49. ЕКОЛОГІЧНИМ ФОНДОМ   -49- Руденко Г.Б.
Назву Розділу ІІІ викласти у редакції: "ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ФОНДУ"  
Враховано   ОРГАНИ УПРАВЛІННЯ ФОНДУ  
50. Стаття 7. Органи управління Національним екологічним фондом.   -50- Руденко Г.Б.
Статтю 7 викласти у редакції: " Органи управління Національного екологічного фонду та його відділень.  
Враховано   Стаття 14. Органи управління Фондом та його відділеннями  
51. Органами управління Національним екологічним фондом є дирекції, які діють на постійній основі.   -51- Руденко Г.Б.
Органами управління Фонду є Наглядова рада та Виконавча дирекція Фонду, а також виконавчі дирекції відділень Фонду. Абзац другий статті 7 вилучити.  
Враховано   Органами управління Фонду є Наглядова рада та Виконавча дирекція Фонду, а також виконавчі дирекції відділень Фонду.  
52. Порядок здійснення видатків та умови оплати праці працівників дирекцій Національного екологічного фонду визначаються Кабінетом Міністрів України.   -52- Руденко Г.Б.
Доповнити статтею: "Наглядова рада Національного екологічного фонду" у такій редакції: Наглядова рада Фонду (далі - Наглядова рада) є вищим органом управління Фонду і виконує свої обов'язки на громадських засадах. Наглядова рада утворюється у складі 15 осіб із терміном повноважень п'ять років. До складу Наглядової ради входять Голова Наглядової ради, представники центральних органів виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України, народні депутати України (за згодою), представники організацій, що представляють спільні інтереси органів місцевого самоврядування (за згодою) та громадських організацій, діяльність яких пов'язана з охороною навколишнього природного середовища. Склад Наглядової ради затверджується рішенням Кабінету Міністрів України за поданням центрального органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища. Виконавчий директор Фонду входить до складу Наглядової ради з дорадчим голосом. Члени Наглядової ради не можуть бути одночасно працівниками Виконавчої дирекції Фонду або його відділень. Наглядова рада: 1) визначає стратегію та основні напрями діяльності Фонду відповідно до покладених на нього завдань; 2) затверджує за погодженням з центральним органом виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища критерії відбору природоохоронних заходів до фінансування; 3) схвалює плани природоохоронних заходів Фонду; 4) приймає рішення щодо використання резерву коштів Фонду; 5) здійснює контроль за діяльністю Фонду та виконанням покладених на нього завдань, ефективністю та порядком використання коштів; 6) схвалює звіти про виконання бюджету та діяльність Фонду; 8) виконує інші функції, передбачені цим Законом. Порядок роботи Наглядової ради визначається регламентом, який затверджується на її першому засіданні. Наглядова рада проводить свої засідання відповідно до плану, але не рідше одного разу на півроку. У разі необхідності Головою Наглядової ради, а також на вимогу однієї третини її складу скликаються позачергові засідання Наглядової ради. Голова Наглядової ради за два тижні до дня її засідання надсилає членам ради проект порядку денного, проекти документів, інформаційні матеріали, які будуть розглядатися на засіданні. Засідання Наглядової ради є правомочним, якщо на ньому присутні дві третини складу Наглядової ради. Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість присутніх членів Наглядової ради. У разі рівного розподілу голосів голос Голови Наглядової ради є вирішальним. Рішення Наглядової ради оформлюється протоколом, який підписується Головою Наглядової ради і є обов'язковим для виконання всіма структурами Фонду та його відділень.  
Враховано   Стаття 15. Наглядова рада Фонду Наглядова рада Фонду (далі - Наглядова рада) є вищим органом управління Фонду і виконує свої обов'язки на громадських засадах. Наглядова рада утворюється у складі 15 осіб із терміном повноважень п'ять років. До складу Наглядової ради входять Голова Наглядової ради, представники Секретаріату Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади, народні депутати України (за згодою), представники організацій, що представляють спільні інтереси органів місцевого самоврядування (за згодою) та громадських організацій, діяльність яких пов'язана з охороною навколишнього природного середовища. Склад Наглядової ради затверджується рішенням Кабінету Міністрів України за поданням центрального органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища. Виконавчий директор Фонду входить до складу Наглядової ради з дорадчим голосом. Члени Наглядової ради не можуть бути одночасно працівниками Виконавчої дирекції Фонду або його відділень. Наглядова рада: 1) визначає стратегію та основні напрями діяльності Фонду відповідно до покладених на нього завдань; 2) затверджує за погодженням з центральним органом виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища критерії відбору природоохоронних заходів до фінансування; 3) схвалює плани природоохоронних заходів Фонду; 4) приймає рішення щодо використання резерву коштів Фонду; 5) здійснює контроль за діяльністю Фонду та виконанням покладених на нього завдань, ефективністю та порядком використання коштів; 6) схвалює звіти про виконання бюджету та діяльність Фонду; 7) виконує інші функції, передбачені цим Законом. Порядок роботи Наглядової ради визначається регламентом, який затверджується на її першому засіданні. Наглядова рада проводить свої засідання відповідно до плану, але не рідше одного разу на півроку. У разі необхідності Головою Наглядової ради, а також на вимогу однієї третини її складу скликаються позачергові засідання Наглядової ради. Голова Наглядової ради за два тижні до дня її засідання надсилає членам ради проект порядку денного, проекти документів, інформаційні матеріали, які будуть розглядатися на засіданні. Засідання Наглядової ради є правомочним, якщо на ньому присутні дві третини складу Наглядової ради. Рішення вважається прийнятим, якщо за нього проголосувала більшість присутніх членів Наглядової ради. У разі рівного розподілу голосів голос Голови Наглядової ради є вирішальним. Рішення Наглядової ради оформлюється протоколом, який підписується Головою Наглядової ради і є обов'язковим для виконання всіма структурами Фонду та його відділень.  
53. Стаття 8. Компетенція дирекцій екологічних фондів   -53- Руденко Г.Б.
Статтю 8 викласти у редакції: " Виконавча дирекція Фонду". Виконавча дирекція Фонду діє на постійній основі. Виконавча дирекція здійснює діяльність від імені Фонду в межах та в порядку, визначених положенням про Фонд та положенням про Виконавчу дирекцію Фонду. Керівництво Виконавчою дирекцією здійснює виконавчий директор Фонду, який має першого заступника та двох заступників. Виконавчий директор та його заступники призначаються на посаду керівником центрального органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища. Виконавчий директор Фонду: 1) організовує роботу Виконавчої дирекції Фонду; 2) розпоряджається коштами Фонду та здійснює управління його майном у межах, визначених законодавством; 3) вносить пропозиції керівнику центрального органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища щодо кандидатур заступників Виконавчого директора, а також кандидатур на посади директорів виконавчих дирекцій відділень Фонду; 4) затверджує у межах своїх повноважень документи, що регламентують роботу Виконавчої дирекції Фонду; 5) затверджує положення про відділення Фонду; 6) затверджує в установленому порядку структуру та штатний розпис Виконавчої дирекції Фонду та виконавчих дирекцій відділень; 8) затверджує кошторис відділень Фонду; 9) представляє Фонд у взаємовідносинах з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, міжнародними організаціями, об'єднаннями громадян; 10) бере участь у засіданнях Наглядової ради; 11) здійснює інші повноваження, передбачені законодавством. Виконавча дирекція Фонду забезпечує: 1) цільове та ефективне використання коштів Фонду в межах, визначених цим Законом; 2) поточну діяльність Фонду; 3) виконання рішень Наглядової ради; 4) управління відділеннями Фонду; 5) підготовку пропозицій щодо стратегії та основних напрямів діяльності Фонду; 6) підготовку проекту бюджету Фонду та звітів про його виконання; 7) оперативне розпорядження коштами Фонду в межах затвердженого бюджету Фонду; 8) розгляд запитів на фінасування за рахунок коштів Фонду; 9) підготовку та подання на схвалення Наглядовій раді та на затвердження керівнику центрального органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища проектів планів природоохоронних заходів; 10) підготовку пропозицій щодо використання резерву коштів Фонду; 11) організацію й проведення тендерів на визначення виконавців природоохоронних заходів; 12) укладання договорів; 13) спрямування коштів Фонду на реалізацію природоохоронних заходів; 14) підготовку щорічного звіту про діяльність Фонду; 15) підготовку матеріалів та організацію проведення засідань Наглядової ради; 16) виконання інших функцій відповідно до цього Закону та положення про Фонд.  
Враховано   Стаття 16. Виконавча дирекція Фонду Виконавча дирекція Фонду діє на постійній основі. Виконавча дирекція здійснює діяльність від імені Фонду в межах та в порядку, визначених положенням про Фонд та положенням про Виконавчу дирекцію Фонду. Керівництво Виконавчою дирекцією здійснює виконавчий директор Фонду, який має першого заступника та двох заступників. Виконавчий директор та його заступники призначаються на посаду керівником центрального органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища. Виконавчий директор Фонду: 1) організовує роботу Виконавчої дирекції Фонду; 2) розпоряджається коштами Фонду та здійснює управління його майном у межах, визначених законодавством; 3) вносить пропозиції керівнику центрального органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища щодо кандидатур заступників Виконавчого директора, а також кандидатур на посади директорів виконавчих дирекцій відділень Фонду; 4) затверджує в межах своїх повноважень документи, що регламентують роботу Виконавчої дирекції Фонду; 5) затверджує положення про відділення Фонду; 6) затверджує в установленому порядку структуру та штатний розпис Виконавчої дирекції Фонду та виконавчих дирекцій відділень; 7) затверджує кошторис відділень Фонду; 8) представляє Фонд у взаємовідносинах з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, міжнародними організаціями, об'єднаннями громадян; 9) бере участь у засіданнях Наглядової ради; 10) здійснює інші повноваження, передбачені законодавством. Виконавча дирекція Фонду забезпечує: 1) цільове та ефективне використання коштів Фонду в межах, визначених цим Законом; 2) поточну діяльність Фонду; 3) виконання рішень Наглядової ради; 4) управління відділеннями Фонду; 5) підготовку пропозицій щодо стратегії та основних напрямів діяльності Фонду; 6) підготовку проекту бюджету Фонду та звітів про його виконання; 7) оперативне розпорядження коштами Фонду в межах затвердженого бюджету Фонду; 8) розгляд запитів на фінасування за рахунок коштів Фонду; 9) підготовку та подання на схвалення Наглядовій раді та затвердження керівнику центрального органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища проектів планів природоохоронних заходів; 10) підготовку пропозицій щодо використання резерву коштів Фонду; 11) організацію й проведення тендерів на визначення виконавців природоохоронних заходів; 12) укладання договорів; 13) спрямування коштів Фонду на реалізацію природоохоронних заходів; 14) підготовку щорічного звіту про діяльність Фонду; 15) підготовку матеріалів та організацію проведення засідань Наглядової ради; 16) виконання інших функцій відповідно до цього Закону та положення про Фонд.  
54. Дирекція екологічного фонду:       
55. 1) забезпечує дотримання пріоритетів, визначених у статті 6 цього Закону;       
56. 2) розробляє і затверджує критерії оцінки та Порядок відбору природоохоронних заходів для включення до переліків природоохоронних заходів екологічних фондів;       
57. 3) готує проекти переліків природоохоронних заходів та кошториси екологічних фондів і подає "їх на затвердження відповідно спеціально уповноваженому центральному органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища, спеціально уповноваженому органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища в Автономній Республіці Крим, відповідній обласній, Київській, Севастопольській міській державній адміністрації;       
58. 4) забезпечує цільове та ефективне використання коштів екологічних фондів;   -54- Бабурін О.В.
Горлов Г.В.
Гіршфельд А.М.
Пункт 3 статті 8 викласти в такій редакції: " 3) готує проекти переліків природоохоронних заходів та кошториси екологічних фондів і подає їх на затвердження відповідно спеціально уповноваженому центральному органу виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища в Автономній Республіці Крим; відповідній обласній, Київській, Севастопольській міській державній адміністрації; виконавчими комітетами відповідних міських рад".  
Враховано    
    -55- Бичков С.А.
Пункт 3 статті 8 після слів "Севастопольській міській державній адміністрації" доповнити словами "та міським радам міст обласного значення".  
Відхилено    
    -56- Сергієнко Л.Г.
Пункт 3 статті 8 після слів "Севастопольській міській державній адміністрації"доповнити словами "та міським радам міст обласного значення".  
Відхилено    
    -57- Рудковський Д.О.
Пункт 3 статті 8 доповнити словами "створення в містах обласного підпорядкування екологічних фондів на міському рівні".  
Відхилено    
59. 5) забезпечує укладання договорів згідно із затвердженими переліками природоохоронних заходів та їх виконання;       
60. 6) забезпечує ведення бухгалтерського обліку та фінансової звітності;       
61. 7) готує звіти про діяльність екологічних фондів;       
62. 8) провадить іншу діяльність, передбачену Положенням про Національний екологічний фонд.   -58- Руденко Г.Б.
Доповнити окремою статтею "Управління відділеннями Фонду" Управління відділеннями Фонду здійснюють виконавчі дирекції відділень Фонду. Виконавчі дирекції відділень Фонду діють на постійній основі. Виконавча дирекція відділення є підзвітною Виконавчій дирекції Фонду, діє від імені Фонду в межах та в порядку, визначених положенням про Фонд та положенням про відділення Фонду. Керівництво виконавчою дирекцією відділення здійснює виконавчий директор відділення Фонду. Виконавчий директор має двох заступників. Виконавчий директор та його заступники призначаються на посади керівником центрального органу виконавчої влади за поданням Виконавчого директора Фонду та за узгодженням органів місцевого самоврядування. Структура і штатний розпис виконавчої дирекції відділення Фонду затверджуються її керівником за погодженням з виконавчим директором Фонду. Виконавча дирекція відділення відповідно до покладених завдань: 1) визначає перспективні та поточні завдання відділень Фонду; 2) забезпечує поточну діяльність відділення Фонду; 3) готує проект бюджету відділень Фонду та вносить на затвердження Виконавчої дирекції Фонду; 4) готує та подає на схвалення органам місцевого самоврядування та на затвердження Виконавчої дирекції Фонду плани природоохоронних заходів, які пропонуються до виконання; 5) організовує і проводить тендери на визначення виконавців природоохоронних заходів за рахунок коштів відділень Фонду; 6) представляє відділення Фонду у відносинах з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, в тому числі міжнародними, об'єднаннями громадян; 7) забезпечує виконання рішень Наглядової ради та Виконавчої дирекції Фонду; 8) здійснює перевірку відповідності запропонованих до фінансування заходів вимогам цього Закону; 9) укладає договори, які виконуються за рахунок коштів відділень; 10) здійснює інші функції, передбачені цим Законом, положенням про Фонд та положенням про вдділення.  
Враховано   Стаття 17. Управління відділеннями Фонду Управління відділеннями Фонду здійснюють виконавчі дирекції відділень Фонду. Виконавчі дирекції відділень Фонду діють на постійній основі. Виконавча дирекція відділення є підзвітною Виконавчій дирекції Фонду, діє від імені Фонду в межах та в порядку, визначених положенням про Фонд та положенням про відділення Фонду. Керівництво виконавчою дирекцією відділення здійснює виконавчий директор відділення Фонду. Виконавчий директор має двох заступників. Виконавчий директор та його заступники призначаються на посади керівником центрального органу виконавчої влади за поданням Виконавчого директора Фонду та за узгодженням органів місцевого самоврядування. Структура і штатний розпис виконавчої дирекції відділення Фонду затверджуються її керівником за погодженням з Виконавчим директором Фонду. Виконавча дирекція відділення відповідно до покладених завдань: 1) визначає перспективні та поточні завдання відділень Фонду; 2) забезпечує поточну діяльність відділення Фонду; 3) готує проект бюджету відділень Фонду та вносить його на затвердження Виконавчої дирекції Фонду; 4) готує та подає на схвалення органам місцевого самоврядування та на затвердження Виконавчій дирекції Фонду плани природоохоронних заходів, які пропонуються до виконання; 5) організовує і проводить тендери на визначення виконавців природоохоронних заходів за рахунок коштів відділень Фонду; 6) представляє відділення Фонду у відносинах з органами виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, в тому числі міжнародними, об'єднаннями громадян; 7) забезпечує виконання рішень Наглядової ради та Виконавчої дирекції Фонду; 8) здійснює перевірку відповідності запропонованих до фінансування заходів вимогам цього Закону; 9) укладає договори, які виконуються за рахунок коштів відділень; 10) здійснює інші функції, передбачені цим Законом, положенням про Фонд та положенням про вдділення. Розділ ІV ЗВІТНІСТЬ ТА КОНТРОЛЬ Стаття 18. Звітування За підсумками звітного року, що відповідає календарному, центральний орган виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища надає Верховній Раді України та Кабінету Міністрів України звіт про діяльність Фонду та його відділень. Стаття 19. Контроль за діяльністю Фонду та його відділень Контроль за діяльністю Фонду та його відділень, контроль за цільовим використанням коштів Фонду здійснює Наглядова рада Фонду. Державний контроль за діяльністю Фонду здійснюється центральним органом виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища. Контроль за фінансовою діяльністю Фонду здійснюється державними контролюючими органами в порядку, визначеному законодавством України.  
    -59- Руденко Г.Б.
Доповнити окремою статтею "Звітування" у наступній редакції: "За підсумками звітного року, що відповідає календарному спеціально уповноважений орган виконавчої влади у сфері охорони навколишнього природного середовища надає Верховній Раді України та Кабінету Міністрів України звіт про діяльність Фонду та його відділення."  
Враховано    
    -60- Руденко Г.Б.
Доповнити окремою статтею "Контроль за діяльністю Фонду та його відділень" у наступній редакції: Контроль за діяльністю Фонду та його відділень, контроль за цільовим використанням коштів Фонду здійснює Наглядова рада Фонду. Державний контроль за діяльністю Національного екологічного фонду здійснюється центральним органом виконавчої влади з питань охорони навколишнього природного середовища . Контроль за фінансовою діяльністю Національного екологічного фонду здійснюється державними контролюючими органами у порядку, визначеному законодавством України.  
Враховано    
63. Розділ ІV      Розділ V  
64. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ      ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ  
65. 1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2005 року.   -61- Руденко Г.Б.
Викласти у редакції: "Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2007 року".  
Враховано   1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2007 року.  
66. 2. Кабінету Міністрів України у шестимісячний строк із дня опублікування цього Закону:   -62- Кармазін Ю.А.
Розділ ІV Прикінцеві положення викласти в такій редакції: "1. Цей Закон набирає чинності з 1 січня 2006 року".  
Відхилено   2. Кабінету Міністрів України в шестимісячний строк з дня опублікування цього Закону:  
    -63- Кармазін Ю.А.
Розділ ІV Прикінцеві положення. Ввести нову частину 2 в такій редакції: Змінити нумерацію подальших частин.  
Відхилено    
67. забезпечити прийняття нормативно-правових актів, що випливають із цього Закону;   -64- Кармазін Ю.А.
Розділ ІV Прикінцеві положення. Частину 2 викласти в такій редакції: "2. Кабінету Міністрів України у місячний строк після опублікування цього Закону: забезпечити прийняття своїх нормативно-правових актів, передбачених цим Законом; привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом; забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону  
Враховано   подати на розгляд Верховної Ради України пропозиції щодо приведення законодавчих актів України у відповідність із цим Законом;  
68. подати на розгляд Верховної Ради України пропозиції щодо приведення законодавчих актів у відповідність із цим Законом;      забезпечити прийняття нормативно-правових актів, передбачених цим Законом;  
69. привести власні нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;      привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;  
70. забезпечити приведення нормативно-правових актів центральних органів виконавчої влади у відповідність із цим Законом.      забезпечити перегляд і скасування міністерствами та іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів, що суперечать цьому Закону.  
71. 3. До приведення законодавства у відповідність із цим Законом інші нормативно-правові акти застосовуються у частині, що не суперечить цьому Закону.   -65- Кармазін Ю.А.
Розділ ІV Прикінцеві положення. Частину 3 викласти в такій редакції: "3. Норми цього Закону, що створюють колізії з іншими Законами застосовуються лише після внесення відповідних змін до цих Законів".  
Відхилено   3. До приведення законодавства у відповідність із цим Законом інші нормативно-правові акти застосовуються в частині, що не суперечить цьому Закону.  
72. 4. Внести до Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища" (Відомості Верховної Ради України, 1991 р., № 41, ст. 546; 1996 р., № 15, ст. 70; 1998 р., № 34, ст. 230; 2000 р., № 4, ст. 26; 2003 р., № 4, ст. 31) такі зміни:   -66- Руденко Г.Б.
Внесення змін до Закону України "Про охорону навколишнього природного середовища" здійснити у порядку, визначеному Прикінцевими положеннями протягом шести місяців з дня опублікування.  
Враховано    
    -67- Кармазін Ю.А.
Розділ ІV Прикінцеві положення. Частину 4 виключити.  
Враховано    
73. 1) частину першу статті 15 доповнити пунктом "л" такого змісту:       
74. "л) створюють місцеві екологічні фонди відповідно до законодавства для забезпечення виконання регіональних та місцевих програм охорони навколишнього природного середовища та здійснення природоохоронних заходів регіонального та місцевого значення";       
75. 2) у статті 17:       
76. пункт "г" викласти в такій редакції:       
77. "г) затверджує Положення про Національний екологічний фонд";       
78. 3) пункт "г" статті 18 викласти в такій редакції:       
79. "г) затверджує Положення про республіканський екологічний фонд Автономної Республіки Крим";       
80. 4) пункт "є" статті 19 викласти в такій редакції:       
81. "є) затверджують положення про місцеві екологічні фонди";       
82. 5) в абзаці сьомому частини першої статті 25 та статтях 42 і 48 слова "фондів охорони навколишнього природного середовища" замінити словами "Державного та місцевих екологічних фондів";       
83. 6) частину четверту статті 46 викласти в такій редакції:       
84. "Кошти від збору за забруднення навколишнього природного середовища розподіляються між місцевими (республіканським Автономної Республіки Крим, обласними та Київським і Севастопольським міськими), а також Державним екологічними фондами у співвідношенні відповідно 70 і 30 відсотків";   -68- Матвієнко П.В.
Статтю 4, підпункт 6) викласти у наступній редакції: 6) частину четверту статті 46 викласти в такій редакції: "Кошти від збору за забруднення навколишнього природного середовища розподіляються між місцевими (республіканським Автономної Республіки Крим, обласними та Київським і Севастопольським міськими), а також Державним екологічними фондами у співвідношенні відповідно 70 і 30 відсотків. В областях між містами обласного підпорядкування за переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України, та обласними екологічними фондами у співвідношенні 40 і 60 відсотків".  
Відхилено    
    -69- Бабурін О.В.
Горлов Г.В.
Гіршфельд А.М.
Пункт 6 статті 4 розділу ІV Прикінцеві положення викласти в такій редакції: "6) частину четверту статті 46 викласти в такій редакції: "Кошти від збору за забруднення навколишнього природного середовища розподіляються між міськими (в т.ч. Київським і Севастопольським), обласними і республіканським Автономної Республіки Крим, а також Державним екологічним фондами у співвідношенні відповідно 50, 20 і 30 відсотків".  
Відхилено    
    -70- Матвієнков С.А.
Прикінцеві положення Статтю 4, підпункт 6) викласти в наступній редакції: 6) частину четверту статті 46 викласти в такій редакції: "Кошти від збору за забруднення навколишнього природного середовища розподіляються між місцевими (республіканським Автономної Республіки Крим, обласними та Київським і Севастопольським міськими), а також Державним екологічними фондами у співвідношенні відповідно 70 і 30 відсотків. В областях між містами обласного підпорядкування за переліком, затвердженим Кабінетом Міністрів України, та обласними екологічними фондами у співвідношенні відповідно 40 і 60 відсотків".  
Відхилено    
85. 7) статтю 47 викласти в такій редакції:   -71- Бичков С.А.
У прикінцевих положеннях у пункті 6 частини 4 слова "та Київським і Севастопольським міськими" виключити та замінити словами "міськими міст Києва, Севастополя та міст обласного значення".  
Відхилено    
    -72- Сергієнко Л.Г.
У прикінцевих положеннях у пункті 6 слова "та Київським і Севастопольським міськими" виключити та замінити словами "міськими міст Києва, Севастополя та міст обласного значення".  
Відхилено    
    -73- Рудковський Д.О.
У прикінцевих положеннях пункт 6 частини 4 доповнити словами "створення в містах обласного підпорядкування екологічних фондів на міському рівні".  
Відхилено    
86. "Стаття 47. Екологічні фонди       
87. Для виконання програм охорони навколишнього природного середовища та здійснення природоохоронних заходів із запобігання та зменшення забруднення навколишнього природного середовища створюються Державний та місцеві екологічні фонди відповідно до законодавства.       
88. В Україні можуть створюватися інші фонди для здійснення заходів з охорони навколишнього природного середовища, раціонального використання природних ресурсів і забезпечення екологічної безпеки";       
89. 8) у частині шостій статті 68 слова "республіканський Автономної Республіки Крим і місцеві фонди охорони навколишнього природного середовища" замінити словами "місцеві екологічні фонди".   -74- Кукоба А.Т.
Має бути збережений фонд охорони навколишнього природного середовища для сіл, селищ, міст. Впровадження Закону України "Про Національний екологічний фонд" не відповідає інтересам громадян місцевого самоврядування і його впровадження нанесе збитки екологічній самостійності місцевого самоврядування в галузі охорони навколишнього природного середовища. Виносити проект Закону України "Про Національний екологічний фонд" як такий, що не відповідає діючому законодавству, на розгляд засідання Верховної Ради України вважаю недоцільним.  
Відхилено