Кількість абзаців - 103 Таблиця поправок


Про м'ясо та м'ясні продукти (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект      Проект  
1. ЗАКОН УКРАЇНИ      ЗАКОН УКРАЇНИ  
2. Про м'ясо та м'ясні продукти      Про м'ясо та м'ясні продукти  
3. Цей Закон визначає організаційні та правові засади забезпечення якості і безпеки м'яса та м'ясних продуктів для життя, здоров'я населення і довкілля під час їх виробництва, переробки, пакування, зберігання, транспортування та реалізації, а також вивезення з України і ввезення в Україну.   -1- Томич І.Ф.
"виробництва" у відповідному відмінку та числі.  
Враховано   Цей Закон визначає організаційні та правові засади забезпечення якості і безпеки м'яса та м'ясних продуктів для життя, здоров'я населення і довкілля під час їх виробництва, переробки, пакування, зберігання, транспортування та реалізації, а також вивезення з України і ввезення в Україну.  
4. Стаття 1. Терміни та їх визначення      Стаття 1. Терміни та їх визначення  
5. У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:      У цьому Законі терміни вживаються в такому значенні:  
6. атестація - процедура оцінки санітарно-епідеміологічного, ветеринарно-санітарного стану та технічних можливостей суб'єкта господарювання з метою забезпечення стабільного випуску продукції, яка відповідає встановленим вимогам щодо якості та безпеки;      атестація виробництва - процедура оцінки санітарно-епідеміологічного, ветеринарно-санітарного стану та технічних можливостей виробництва суб'єкта господарювання з метою забезпечення стабільного випуску чи постачання продукції, яка відповідає встановленим вимогам щодо якості та безпеки;  
7. загальновідомі назви - назви виробів, регламентовані вимогами чинних національних і міжнародних стандартів;      загальновідомі назви - назви виробів, регламентовані вимогами національних і міжнародних стандартів;  
8. маркування - інформація про м'ясо, м'ясну сировину та м'ясні продукти, нанесена на упаковку відповідно до вимог нормативно-правових актів і нормативних документів;      маркування - інформація про м'ясо, м'ясну сировину та м'ясні продукти, нанесена на упаковку відповідно до вимог нормативно-правових актів і нормативних документів;  
9. м'ясо - туша тварини або тушка птиці та її частини, що являють собою сукупність м'язової, жирової, сполучної тканин з кістками;      м'ясо - туша тварини або тушка птиці та її частини, що являють собою сукупність м'язової, жирової, сполучної тканин з кістками;  
10. м'ясо механічного обвалювання (дообвалювання) - м'ясна маса, отримана шляхом механічного відокремлення м'яса від тушок птиці (окремих її частин), яловичих, свинячих та баранячих кісток і пісної баранини;      м'ясо механічного обвалювання (дообвалювання) - м'ясна маса, отримана шляхом механічного відокремлення м'яса від тушок птиці (окремих її частин), яловичих, свинячих та баранячих кісток і пісної баранини;  
11. м'ясні продукти - продукти, в яких м'ясна сировина становить не менше 50 відсотків;      м'ясні продукти - продукти, у яких м'ясна сировина становить не менше 50 відсотків;  
12. м'ясна сировина - м'ясо, піддане сортовому або спеціальному відокремленню від кісток, субпродукти, шкурка свиняча, жири та інші продукти забою тварин чи полювання;      м'ясна сировина - м'ясо, піддане сортовому або спеціальному відокремленню від кісток, субпродукти, шкурка свиняча, жири та інші продукти забою тварин чи полювання;  
13. пакування - засіб чи комплекс засобів, які забезпечують захист м'ясної сировини, м'яса та м'ясних продуктів від пошкоджень та забруднень;      пакування - засіб чи комплекс засобів, які забезпечують захист м'ясної сировини, м'яса та м'ясних продуктів від пошкоджень та забруднень; постачальник м'яса - юридична особа незалежно від форми власності та фізична особа - суб'єкт підприємницької діяльності, які здійснюють заготівлю, транспортування, зберігання, реалізацію, ввезення та вивезення з України м'яса та м'ясних продуктів;  
14. сировина для виробництва м'яса - сільськогосподарські та дикі тварини і птиця;      сировина для виробництва м'яса - сільськогосподарські та дикі тварини і птиця;  
15. стихійний ринок - місце несанкціонованого продажу продуктів харчування, де відсутній постійний ветеринарно-санітарний контроль якості та безпеки харчових продуктів;      стихійний ринок - місце несанкціонованого продажу продуктів харчування, де відсутній постійний ветеринарно-санітарний контроль якості та безпеки харчових продуктів;  
16. суб'єкт господарювання - юридична особа незалежно від форми власності, а також фізична особа - суб'єкт підприємницької діяльності, які здійснюють вирощування та постачання сировини для виробництва м'яса, а також виробництво і переробку м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів.   -2- Нощенко М.П.
Викласти у редакції: суб'єкт господарювання-юридична особа незалежно від форми власності, а також фізична особа-суб'єкт підприємницької діяльності, особисте селянське господарство, громадянин який утримує сільськогосподарські тварини чи птицю які здійснюють вирощування та постачання сировини для виробництва м'яса, а також виробництво і переробку м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів. Доповнити розділом: Постачальник м'яса-юридична особа незалежно від форми власності та фізична особа-суб'єкт підприємницької діяльності, які здійснюють заготівлю, транспортування, зберігання, реалізацію, ввезення та вивезення з України м'яса та м'ясних продуктів  
Враховано частково   суб'єкт господарювання - юридична особа незалежно від форми власності, а також фізична особа - суб'єкт підприємницької діяльності, які здійснюють постачання м'яса (постачальник м'яса), вирощування тварин і птиці та постачання сировини для виробництва м'яса, а також виробництво і переробку м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів.  
17. Стаття 2. Законодавство про м'ясо та м'ясні продукти      Стаття 2. Законодавство про м'ясо та м'ясні продукти  
18. Законодавство України про м'ясо та м'ясні продукти складається із цього Закону та інших нормативно-правових актів.      Законодавство України про м'ясо та м'ясні продукти складається із цього Закону та інших нормативно-правових актів.  
19. Стаття 3. Державне нормування показників якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів      Стаття 3. Державне нормування показників якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів  
20. Державне нормування показників якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів проводиться шляхом встановлення норм цих показників у нормативно-правових актах, стандартах та інших нормативних документах на продукцію.      Державне нормування показників якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів проводиться шляхом встановлення норм цих показників у нормативно-правових актах, стандартах та інших нормативних документах на продукцію.  
21. У процесі розроблення, прийняття та перевірки нормативно-правових актів, стандартів та інших нормативних документів на м'ясо, м'ясну сировину і м'ясні продукти, а також внесення змін до них необхідно враховувати такі вимоги:      У процесі розроблення, прийняття та перевірки нормативно-правових актів, стандартів та інших нормативних документів на м'ясо, м'ясну сировину і м'ясні продукти, а також внесення змін до них необхідно враховувати такі вимоги:  
22. забороняється використання у м'ясних продуктах вищого сорту - м'яса механічного обвалювання (дообвалювання), білкових стабілізаторів, шкурки свинячої, крохмалю харчового, борошна рослинного, круп'яних продуктів, продуктів із сої та її похідних, а також харчових добавок (крім нітриту натрію, аскорбінової кислоти, аскорбінату натрію, фосфатів) та сумішей прянощів, до складу яких входять харчові добавки;      забороняється використання у м'ясних продуктах вищого сорту м'яса механічного обвалювання (дообвалювання), білкових стабілізаторів, шкурки свинячої, крохмалю харчового, борошна рослинного, круп'яних продуктів, продуктів із сої та її похідних, а також харчових добавок (крім нітриту натрію, аскорбінової кислоти, аскорбінату натрію, фосфатів) та сумішей прянощів, до складу яких входять харчові добавки;  
23. забороняється використання у м'ясних продуктах дитячого та дієтичного харчування - м'яса механічного обвалювання (дообвалювання), білкових стабілізаторів, шкурки свинячої, продуктів із сої та її похідних, а також харчових добавок (крім нітриту натрію, аскорбінової кислоти, аскорбінату натрію) та сумішей прянощів, до складу яких входять харчові добавки;      забороняється використання у м'ясних продуктах дитячого та дієтичного харчування м'яса механічного обвалювання (дообвалювання), білкових стабілізаторів, шкурки свинячої, продуктів із сої та її похідних, а також харчових добавок (крім нітриту натрію, аскорбінової кислоти, аскорбінату натрію) та сумішей прянощів, до складу яких входять харчові добавки;  
24. дозволяється використання м'яса механічного обвалювання (до обвалювання), шкурки свинячої, крохмалю харчового, борошна рослинного, круп'яних продуктів, продуктів із сої та її похідних (у гідратованому вигляді), харчових добавок, а також сумішей прянощів, до складу яких входять харчові добавки, за умови, що їх загальна кількість не перевищує у рецептурах м'ясних продуктів першого сорту 30 відсотків від загальної маси сировини, зокрема м'яса механічного обвалювання (дообвалювання) - 10 відсотків, другого сорту - відповідно 40 і 20 відсотків, третього сорту відповідно 50 і 30 відсотків.      дозволяється використання м'яса механічного обвалювання (дообвалювання), шкурки свинячої, крохмалю харчового, борошна рослинного, круп'яних продуктів, продуктів із сої та її похідних (у гідратованому вигляді), харчових добавок, а також сумішей прянощів, до складу яких входять харчові добавки, за умови, що їх загальна кількість не перевищує в рецептурах м'ясних продуктів першого сорту 30 відсотків від загальної маси сировини, зокрема, м'яса механічного обвалювання (дообвалювання) - 10 відсотків, другого сорту - відповідно 40 і 20 відсотків, третього сорту -відповідно 50 і 30 відсотків.  
25. У консервах і напівфабрикатах дозволяється використання м'яса механічного обвалювання, шкурки свинячої, крохмалю харчового, борошна пшеничного, гідратованих продуктів із сої та її похідних, харчових добавок, а також сумішей прянощів, до складу яких входять харчові добавки, але не більше 25 (для виробів із тіста - не більше 40) відсотків загальної маси сировини, зокрема м'яса механічного обвалювання (дообвалювання) - до 10 відсотків.      У консервах і напівфабрикатах дозволяється використання м'яса механічного обвалювання, шкурки свинячої, крохмалю харчового, борошна пшеничного, гідратованих продуктів із сої та її похідних, харчових добавок, а також сумішей прянощів, до складу яких входять харчові добавки, але не більше 25 (для виробів із тіста - не більше 40) відсотків загальної маси сировини, зокрема, м'яса механічного обвалювання (дообвалювання) - 10 відсотків.  
26. Дозволяється використання білкових стабілізаторів, шкурки свинячої, круп'яних продуктів у виробництві вищого сорту кров'яних, ліверних ковбас, сальтисонів та паштетів та круп'яних продуктів у виробництві вищого сорту кров'яних ковбас.      Дозволяється використання білкових стабілізаторів, шкурки свинячої, круп'яних продуктів у виробництві вищого сорту ліверних ковбас, сальтисонів та паштетів та круп'яних продуктів у виробництві вищого сорту кров'яних ковбас.  
27. Стаття 4. Забезпечення якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів      Стаття 4. Забезпечення якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів  
28. З метою забезпечення якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів забороняється приймання на переробку суб'єктами господарювання сільськогосподарських чи диких тварин, птиці від неатестованих суб'єктів господарювання, крім від фізичних осіб.      З метою забезпечення якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів забороняється приймання на переробку суб'єктами господарювання сільськогосподарських чи диких тварин, птиці від неатестованих виробництв суб'єктів господарювання, крім фізичних осіб, які не є суб'єктами господарської діяльності, та без супроводжувальних ветеринарних документів відповідно до законодавства.  
29. Забороняється присвоєння новим видам м'ясних продуктів загальновідомих назв, а також додавати окремих слів до загальновідомих назв.      Забороняється присвоєння новим видам м'ясних продуктів загальновідомих назв, а також додавати окремі слова до загальновідомих назв.  
30. М'ясні продукти, за винятком напівфабрикатів та консервів (крім яловичини тушкованої), повинні виготовлятися за сортами.      М'ясні продукти, за винятком напівфабрикатів та консервів (крім яловичини тушкованої), повинні виготовлятися за сортами.  
31. Забороняється відокремлення процесу пакування м'ясних продуктів від технологічного циклу виробництва продукції.      Забороняється відокремлення процесу пакування м'ясних продуктів від технологічного циклу виробництва продукції.  
32. Упаковка для м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів повинна бути виготовлена з матеріалів, дозволених для використання центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров'я.      Упаковка для м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів повинна бути виготовлена з матеріалів, дозволених для використання центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров'я.  
33. Маркування м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів здійснюється з урахуванням вимог Закону України "Про якість та безпеку харчових продуктів і продовольчої сировини".      Маркування м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів здійснюється з урахуванням вимог законодавства.  
34. Технологічне обладнання, тара, інвентар та транспортні засоби, в яких перевозяться і зберігаються м'ясо, м'ясна сировина та м'ясні продукти, повинні виготовлятися з матеріалів, дозволених центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров'я.      Технологічне обладнання, тара, інвентар та транспортні засоби, у яких перевозяться і зберігаються м'ясо, м'ясна сировина та м'ясні продукти, повинні виготовлятися з матеріалів, дозволених центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров'я.  
35. М'ясо, м'ясна сировина та м'ясні продукти, шо ввозяться на митну територію України, підлягають обов'язковому контролю відповідно до законодавства.      М'ясо, м'ясна сировина та м'ясні продукти, що ввозяться на митну територію України, підлягають обов'язковому контролю відповідно до законодавства.  
36. Забороняється продаж м'яса та м'ясних продуктів на стихійних ринках.      Забороняється продаж м'яса та м'ясних продуктів на стихійних ринках.  
37. Законом можуть бути встановлені також інші вимоги щодо забезпечення якості і безпеки м'ясної сировини та м'ясних продуктів.      Законом можуть бути встановлені також інші вимоги щодо забезпечення якості і безпеки м'ясної сировини та м'ясних продуктів.  
38. Стаття 5. Вилучення з обігу неякісного м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів та подальше поводження з ними      Стаття 5. Вилучення з обігу неякісного м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів та подальше поводження з ними  
39. Неякісні м'ясо, м'ясна сировина та м'ясні продукти, що не відповідають встановленим вимогам, підлягають вилученню з обігу в установленому законом порядку.      Неякісні м'ясо, м'ясна сировина та м'ясні продукти, що не відповідають встановленим вимогам, підлягають вилученню з обігу в установленому законом порядку.  
40. Вилучені з обігу неякісні м'ясо, м'ясна сировина та м'ясні продукти можуть бути повернуті в обіг у разі приведення їх у відповідність із встановленими вимогами шляхом промислової переробки, сортування, очищення, зміни цільового призначення тощо.      Вилучені з обігу неякісні м'ясо, м'ясна сировина та м'ясні продукти можуть бути повернуті в обіг у разі приведення їх у відповідність із встановленими вимогами шляхом промислової переробки, сортування, очищення, зміни цільового призначення тощо.  
41. Неякісні м'ясо, м'ясна сировина та м'ясні продукти, які неможливо повернути в обіг, підлягають утилізації або знищенню в установленому законом порядку.      Неякісні м'ясо, м'ясна сировина та м'ясні продукти, які неможливо повернути в обіг, підлягають утилізації або знищенню в установленому законом порядку.  
42. Стаття 6. Обов'язки суб'єктів господарювання у сфері виробництва, переробки і реалізації м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів      Стаття 6. Обов'язки суб'єктів господарювання у сфері виробництва, переробки і реалізації м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів  
43. Суб'єкти господарювання, які здійснюють переробку, виробництво, реалізацію м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів, зобов'язані:      Суб'єкти господарювання, які здійснюють переробку, виробництво, реалізацію м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів, зобов'язані:  
44. забезпечувати виробництво продукції згідно з вимогами нормативно-правових актів та нормативних документів;      забезпечувати виробництво продукції згідно з вимогами нормативно-правових актів та нормативних документів;  
45. забезпечувати дотримання вимог санітарно-епідеміологічних та ветеринарно-санітарних норм і правил, а також виконувати розпорядження державної санітарно-епідеміологічної служби та державної служби ветеринарної медицини щодо здійснення протиепідемічних та протиепізоотичних заходів з метою запобігання розповсюдженню захворювань, спільних для людей та тварин;      забезпечувати дотримання вимог санітарно-епідеміологічних та ветеринарно-санітарних норм і правил, а також виконувати розпорядження державної санітарно-епідеміологічної служби та державної служби ветеринарної медицини щодо здійснення протиепідемічних та протиепізоотичних заходів з метою запобігання розповсюдженню захворювань, спільних для людей та тварин;  
46. вести в установленому порядку документацію, яка підтверджує забезпечення якості і безпеки готової продукції;      вести в установленому порядку документацію, яка підтверджує забезпечення якості і безпеки готової продукції;  
47. надавати доступ на територію підприємства представникам органів державного контролю (нагляду);      надавати доступ на територію підприємства представникам органів державного контролю (нагляду);  
48. надавати необхідні для здійснення державного контролю (нагляду) інформацію, документацію, зразки м'яса, компонентів рецептури, м'ясних продуктів для проведення лабораторних досліджень у кількості, що передбачається нормативно - правовими актами;      надавати необхідні для здійснення державного контролю (нагляду) інформацію, документацію, зразки м'яса, компонентів рецептури, м'ясних продуктів для проведення лабораторних досліджень у кількості, що передбачається нормативно-правовими актами;  
49. реалізувати м'ясо, м'ясну сировину та м'ясні продукти тільки відповідним чином маркованими та за наявності відповідних супровідних документів, що підтверджують якість і безпеку продукції      реалізовувати м'ясо, м'ясну сировину та м'ясні продукти тільки відповідним чином марковані та за наявності необхідних супровідних документів, що підтверджують якість і безпеку продукції відповідно до законодавства.  
50. Суб'єкти господарювання повинні забезпечувати постійний контроль якості і безпеки продукції у процесі її виробництва, зберігання, транспортування та реалізації.      Суб'єкти господарювання повинні забезпечувати постійний контроль якості і безпеки продукції у процесі її виробництва, зберігання, транспортування та реалізації.  
51. Не допускається до забою велика рогата худоба живою вагою 1 гол. до 300 кг, свині - до 90 кг, за виключенням санітарного забою.   -3- Терещук С.М.
Вилучити 9 абзац статті шостої "Не допускається до забою велика рогата худоба живою вагою 1 гол. до 300 кг, свині - до 90 кг, за виключенням санітарного забою".  
Враховано    
52. Стаття 7. Підтвердження відповідності якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів      Стаття 7. Підтвердження відповідності якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів  
53. Підтвердження відповідності якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів здійснюється згідно з вимогами Закону України "Про підтвердження відповідності".      Підтвердження відповідності якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів здійснюється згідно з вимогами Закону України "Про підтвердження відповідності".  
54. Підтвердження відповідності якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів с обов'язковим у всіх випадках їх реалізації.      Підтвердження відповідності якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів є обов'язковим у всіх випадках їх реалізації.  
55. Стаття 8. Атестація суб'єктів господарювання      Стаття 8. Атестація виробництв суб'єктів господарювання  
56. Суб'єкти господарювання крім фізичних осіб, які здійснюють постачання сировини для виробництва м'яса, а також виробництво і переробку м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів, підлягають атестації на відповідність обов'язковим вимогам, встановленим нормативно-правовими актами, стандартами та іншими нормативними документами. Реалізація сировини для виробництва м'яса, поставленої неатестованими суб'єктами господарювання, а також м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів, вироблених чи перероблених не атестованими суб'єктами господарювання, забороняється.   -4- Томич І.Ф.
Статтю 8 доповнити переліком вимог при атестації виробництва, а також конкретизувати виробництво яких фізичних осіб не підлягають атестації і викласти перший абзац статті 8 в такій редакції: "Виробництва суб'єктів господарювання (крім фізичних осіб, які не є суб'єктами підприємницької діяльності), що здійснюють постачання сировини для виробництва м'яса, постачання м'яса, а також виробництво і переробку м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів, підлягають обов'язковій атестації на відповідність вимогам, що встановлені чинним законодавством щодо охорони навколишнього природного середовища, санітарним, пожежним, екологічним нормам і правилам, повного технологічного циклу виробництва даного виду продукції. Реалізація сировини для виробництва м'яса, а також м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів, вироблених, перероблених чи поставлених не атестованими суб'єктами господарювання (крім фізичних осіб, які не є суб'єктами підприємницької діяльності) забороняється".  
Враховано   Виробництва суб'єктів господарювання (крім фізичних осіб, які не є суб'єктами підприємницької діяльності), що здійснюють постачання сировини для виробництва м'яса, постачання м'яса, а також виробництво і переробку м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів, підлягають обов'язковій атестації на відповідність вимогам, що встановлені законодавством щодо охорони навколишнього природного середовища, санітарним, пожежним, екологічним нормам і правилам повного технологічного циклу виробництва даного виду продукції. Реалізація сировини для виробництва м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів, вироблених, перероблених чи поставлених неатестованими суб'єктами господарювання (крім фізичних осіб, які не є суб'єктами підприємницької діяльності), забороняється.  
    -5- Акопян В.Г.
У ст.8 визначити об'єкти атестації.  
Враховано    
    -6- Шаров І.Ф.
У ст.8 визначити об'єкти атестації.  
Враховано    
    -7- Нощенко М.П.
Викласти у редакції: Виробники м'яса, крім особистих селянських господарств, фізичних осіб, які здійснюють постачання сировини для виробництва м'яса, а також виробництво і переробку м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів, підлягають атестації на відповідність обов'язковим вимогам, встановленим нормативно-правовими актами, стандартами та іншими нормативними документами. Доповнити розділом: Особисте селянське господарство, громадяни які утримують сільськогосподарські тварини та птицю здійснюють постачання сировини для виробництва м'яса та м'ясної продукції на підстави довідки установи ветеринарної медицини за місцем утримання тварин.  
Враховано частково    
57. Порядок проведення атестації суб'єктів господарювання і форма атестата встановлюються центральним органом виконавчої влади з питань аграрної політики разом з центральними органами виконавчої влади з питань охорони здоров'я і технічного регулювання та споживчої політики.      Порядок проведення атестації виробництв суб'єктів господарювання і форма атестата виробництва встановлюються центральним органом виконавчої влади з питань аграрної політики разом з центральним органам виконавчої влади з питань охорони здоров'я і центральним органом виконавчої влади з питань технічного регулювання та споживчої політики.  
58. Атестація суб'єкта господарювання проводиться один раз на 5 років.      Атестація виробництва суб'єкта господарювання проводиться один раз на 5 років.  
59. Стаття 9. Реєстр атестованих суб'єктів господарювання      Стаття 9. Реєстр атестованих виробництв суб'єктів господарювання  
60. Атестований суб'єкт господарювання заноситься до реєстру з присвоєнням йому відповідного номера.      Атестоване виробництво суб'єкта господарювання заноситься до реєстру атестованих виробництв суб'єктів господарювання (далі-реєстр) з присвоєнням йому відповідного номера.  
61. Ведення реєстру здійснюється в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади з питань аграрної політики разом з центральними органами виконавчої влади з питань охорони здоров'я, технічного регулювання та споживчої політики.      Ведення реєстру здійснюється в порядку, встановленому центральним органом виконавчої влади з питань аграрної політики разом з центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров'я і центральним органом технічного регулювання та споживчої політики.  
62. У супровідних документах на м'ясо, м'ясну сировину, м'ясні продукти зазначається реєстраційний номер атестованого суб'єкта господарювання.      У супровідних документах на м'ясо, м'ясну сировину, м'ясні продукти зазначається реєстраційний номер атестованого виробництва суб'єкта господарювання.  
63. Реєстр атестованих суб'єктів господарювання не рідше одного разу на 6 місяців публікується в засобах масової інформації центральним органом виконавчої влади з питань аграрної політики.      Реєстр атестованих виробництв суб'єктів господарювання не рідше одного разу на 6 місяців публікується в засобах масової інформації центральним органом виконавчої влади з питань аграрної політики.  
64. Стаття 10. Переатестація суб'єкта господарювання   -8- Нощенко М.П.
Статтю 10. Вилучити  
Відхилено   Стаття 10. Переатестація виробництва суб'єкта господарювання  
65. Підставами для переатестації суб'єкта господарювання є:      Підставами для переатестації виробництва суб'єкта господарювання є:  
66. зміна найменування суб'єкта господарювання (якщо така зміна не пов'язана з його реорганізацією);      зміна найменування суб'єкта господарювання (якщо така зміна не пов'язана з його реорганізацією);  
67. зміна місцезнаходження суб'єкта господарювання;      зміна місцезнаходження суб'єкта господарювання;  
68. зміна, пов'язана з проведенням суб'єктом господарювання нового виду діяльності;      зміна, пов'язана з проведенням суб'єктом господарювання нового виду діяльності;  
69. закінчення строку дії атестата суб'єкта господарювання.      закінчення строку дії атестата виробництва суб'єкта господарювання.  
70. Стаття 11. Зупинення дії атестата суб'єкта господарювання      Стаття 11. Зупинення дії атестата виробництва суб'єкта господарювання  
71. Дія атестата суб'єкта господарювання може бути тимчасово зупинена органом, який його видав, у разі порушення цим суб'єктом господарювання вимог нормативно-правових актів та нормативних документів про якість і безпеку харчових продуктів та продовольчої сировини.      Дія атестата виробництва суб'єкта господарювання може бути зупинена органом, який його видав, у разі порушення цим суб'єктом господарювання вимог нормативно-правових актів та нормативних документів про якість і безпеку харчових продуктів та продовольчої сировини.  
72. Стаття 12. Анулювання атестата суб'єкта господарювання      Стаття 12. Анулювання атестата виробництва суб'єкта господарювання  
73. Атестат суб'єкта господарювання може бути анульованим у разі виявлення недостовірних даних у заяві та документах, поданих відповідному органу для проведення атестації, повторного або грубого порушення вимог законодавства у сфері виробництва харчової продукції, а також невиконання розпорядження цього органу про усунення порушень умов виробництва.      Атестат виробництва суб'єкта господарювання може бути анульованим у разі виявлення недостовірних даних у заяві та документах, поданих відповідному органу для проведення атестації виробництва, повторного або грубого порушення вимог законодавства у сфері виробництва харчової продукції, а також невиконання розпорядження цього органу про усунення порушень умов виробництва.  
74. Стаття 13. Державна підтримка та економічне стимулювання постачання сировини для виробництва м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів      Стаття 13. Державна підтримка та економічне стимулювання постачання сировини для виробництва м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів  
75. Державна підтримка та стимулювання вирощування худоби і птиці, виробництва м'яса, м'ясної сировини і м'ясних продуктів шляхом:      Державна підтримка та стимулювання вирощування худоби і птиці, виробництва м'яса, м'ясної сировини і м'ясних продуктів здійснюється шляхом:  
76. надання бюджетних тваринницьких дотацій кредитної та інвестиційної підтримки суб'єктам господарювання у процесі виробництва, зберігання, переробки м'яса, м'ясної сировини, м'ясних продуктів для задоволення потреб споживачів у якісній м'ясній продукції;      надання бюджетних дотацій, кредитної та інвестиційної підтримки суб'єктам господарювання у процесі виробництва, зберігання, переробки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів;  
77. створення рівних умов для вітчизняних товаровиробників, експортерів та імпортерів м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів через удосконалення митно-тарифної політики щодо захисту вітчизняних виробників м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів;      створення рівних умов для вітчизняних товаровиробників, експортерів та імпортерів м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів через удосконалення митно-тарифної політики щодо захисту вітчизняних виробників м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів;  
78. створення умов для запровадження сприятливої цінової політики на сировину для виробництва м'яса, на м'ясо, м'ясну сировину та м'ясну продукцію з метою підвищення ефективності функціонування ринку цієї продукції через здійснення фінансових і товарних інтервенцій та державних дотацій.      створення умов для запровадження сприятливої цінової політики на сировину для виробництва м'яса, на м'ясо, м'ясну сировину та м'ясну продукцію з метою підвищення ефективності функціонування ринку цієї продукції через здійснення фінансових і товарних інтервенцій та державних дотацій.  
79. Стаття 14. Ціноутворення у сфері закупівлі тварин та встановлення торговельних надбавок   -9- Нощенко М.П.
Викласти у редакції: Стаття 14. Ціноутворення на м'ясо та м'ясні продукти та встановлення торговельних надбавок Порядок ціноутворення на м'ясо та м'ясні продукти, рівень граничної межі торговельних надбавок встановлюються Кабінетом Міністрів України.  
Відхилено   Стаття 14. Ціноутворення у сфері закупівлі тварин та встановлення торговельних надбавок  
80. Порядок ціноутворення на вирощування сільськогосподарських і диких тварин, птиці, рівень граничної межі торговельних надбавок встановлюються Кабінетом Міністрів України.   -10- Акопян В.Г.
У ст.14 передбачити кореспондуючий зв'язок її положень із Законом України "Про ціни та ціноутворення"  
Відхилено   Порядок ціноутворення на вирощування сільськогосподарських і диких тварин, птиці, рівень граничної межі торговельних надбавок встановлюються Кабінетом Міністрів України.  
    -11- Шаров І.Ф.
У ст.14 передбачити кореспондуючий зв'язок її положень із Законом України "Про ціни та ціноутворення"  
Відхилено    
81. Стаття 15. Державний контроль (нагляд) у сфері виробництва, переробки реалізації м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів      Стаття 15. Державний контроль (нагляд) у сфері виробництва, переробки, реалізації м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів  
82. Органами, які здійснюють державний контроль (нагляд) у сфері виробництва, переробки і реалізації м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів, відповідно до законодавства є:      Органами, які здійснюють державний контроль (нагляд) у сфері виробництва, переробки і реалізації м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів, відповідно до закону є:  
83. з питань дотримання санітарних норм і правил, розроблення технічних умов на продукцію, визначення показників її безпеки на початку та на всіх етапах виробництва продукції, а також здійснення нагляду за використанням обладнання, тари, транспортних засобів - установи та заклади державної санітарно-епідеміологічної служби;      з питань дотримання санітарних норм і правил, розроблення технічних умов на продукцію, визначення показників її безпеки на початку та на всіх етапах виробництва продукції, а також здійснення нагляду за використанням обладнання, тари, транспортних засобів - установи та заклади державної санітарно-епідеміологічної служби;  
84. з питань дотримання ветеринарно-санітарних вимог під час здійснення постійного контролю (нагляду) з проведенням моніторингових досліджень за показниками безпеки тварин, якістю продукції, у тому числі у разі її реалізації безпосередньо з підприємства, експортом та імпортом, використанням обладнання, тари, транспортних засобів, а також контролю за показниками безпеки продукції, який виконують самі підприємства - державні установи ветеринарної медицини;      з питань дотримання ветеринарно-санітарних вимог під час здійснення постійного контролю (нагляду) з проведенням моніторингових досліджень за показниками безпеки тварин, якістю продукції, у тому числі в разі її реалізації безпосередньо з підприємства, експортом та імпортом, використанням обладнання, тари, транспортних засобів, а також контролю за показниками безпеки продукції, який виконують самі підприємства - державні установи ветеринарної медицини;  
85. з питань розроблення та реєстрації виробником продукції вимог нормативних документів, пов'язаних з якістю продукції (крім показників безпеки та ветеринарно-санітарних вимог), вимог періодичного державного метрологічного нагляду і вимог законодавства у сфері захисту прав споживачів - державні органи з питань технічного регулювання та споживчої політики;      з питань розроблення та реєстрації виробником продукції вимог нормативних документів, пов'язаних з якістю продукції (крім показників безпеки та ветеринарно-санітарних вимог), вимог періодичного державного метрологічного нагляду і вимог законодавства у сфері захисту прав споживачів - державні органи з питань технічного регулювання та споживчої політики;  
86. Державний контроль і нагляд за якістю та безпекою м'яса та м'ясних продуктів, призначених для експорту, здійснює єдиний орган - Державний департамент ветеринарної медицини та його територіальні органи у порядку, затвердженому ним.      державний контроль і нагляд за якістю та безпекою м'яса та м'ясних продуктів, призначених для експорту, здійснює єдиний орган - Державний департамент ветеринарної медицини та його територіальні органи в порядку, затвердженому ним.  
87. Стаття 16. Відповідальність за порушення вимог цього Закону      Стаття 16. Відповідальність за порушення вимог цього Закону  
88. За порушення вимог цього Закону до суб'єктів господарювання незалежно від форми власності застосовуються фінансові санкції у формі штрафів: у разі проведення господарської діяльності з постачання сировини для виробництва м'яса, а також виробництва і переробки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів без наявності атестату чи виробництва м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів з порушенням вимог показників їх якості та безпеки - згідно чинного законодавства.      За порушення вимог цього Закону до суб'єктів господарювання незалежно від форми власності застосовуються фінансові санкції у формі штрафів: у разі проведення господарської діяльності з постачання м'яса, постачання сировини для виробництва м'яса, а також виробництва і переробки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів без наявності атестату виробництва чи виробництва м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів з порушенням вимог показників їх якості та безпеки - згідно закону.  
89. Застосування фінансових санкцій здійснюється у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.   -12- Акопян В.Г.
Ч. 2 ст.16 вилучити.  
Враховано    
    -13- Шаров І.Ф.
Ч. 2 ст.16 вилучити.  
Враховано    
90. Суб'єкти господарювання, які проводять господарську діяльність з виробництва, переробки і реалізації м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів, можуть нести також іншу відповідальність згідно із законодавством.   -14- Акопян В.Г.
У ст.16 визначити склади правопорушень, скоєння яких тягне за собою адміністративну, кримінальну, цивільно-правову відповідальність.  
Відхилено   Суб'єкти господарювання, які проводять господарську діяльність з виробництва, переробки і реалізації м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів, можуть нести також іншу відповідальність згідно із законом.  
    -15- Шаров І.Ф.
У ст.16 визначити склади правопорушень, скоєння яких тягне за собою адміністративну, кримінальну, цивільно-правову відповідальність.  
Відхилено    
91. Стаття 17. Міжнародне співробітництво України у сфері забезпечення якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів      Стаття 17. Міжнародне співробітництво України у сфері забезпечення якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів  
92. Міжнародне співробітництво України у сфері забезпечення якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів здійснюється шляхом:      Міжнародне співробітництво України у сфері забезпечення якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів здійснюється шляхом:  
93. участі в роботі міжнародних організацій;      участі в роботі міжнародних організацій;  
94. укладання міжнародних договорів;      укладання міжнародних договорів;  
95. гармонізації нормативних документів, норм і правил з міжнародними стандартами, нормами і правилами, які визначають вимоги до якості і . безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів, а також ветеринарно-санітарними вимогами;      гармонізації нормативних документів, норм і правил з міжнародними стандартами, нормами і правилами, які визначають вимоги до якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів, а також ветеринарно-санітарними вимогами;  
96. обміну інформацією про заходи, які вживаються для забезпечення якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів.      обміну інформацією про заходи, які вживаються для забезпечення якості і безпеки м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів.  
97. Якщо міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, встановлені інші правила, ніж ті, що передбачені цим Законом, застосовуються правила міжнародних договорів.      Якщо міжнародними договорами, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, установлені інші правила, ніж ті, що передбачені цим Законом, застосовуються правила міжнародних договорів.  
98. Стаття 18. Прикінцеві положення      Стаття 18. Прикінцеві положення  
99. 1 .Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.      1 Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.  
100. 2. Суб'єкти господарювання, які здійснюють постачання сировини для виробництва м'яса, а також виробництво і переробку м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів, можуть проводити діяльність до проведення атестації і занесення до відповідного реєстру, але не більше ніж протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом.      2. Суб'єкти господарювання, які здійснюють постачання сировини для виробництва м'яса, а також виробництво і переробку м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів, можуть проводити діяльність до проведення атестації виробництва і занесення до реєстру, але не більше ніж протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом.  
101. 3. Суб'єкти господарювання, які здійснюють виробництво м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів з порушенням вимог статті 3, 4 цього Закону, можуть проводити діяльність до внесення відповідних змін до нормативної документації, але не більше ніж протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом.      3. Суб'єкти господарювання, які здійснюють виробництво м'яса, м'ясної сировини та м'ясних продуктів з порушенням вимог статей 3, 4 цього Закону, можуть проводити діяльність до внесення відповідних змін до нормативної документації, але не більше ніж протягом одного року з дня набрання чинності цим Законом.  
102. 4.Кабінету Міністрів України у шестимісячний термін з дня набрання чинності цим Законом привести свої нормативно-правові акти у відповідність із вимогами цього Закону та внести на розгляд Верховної Ради України пропозиції про внесення змін до законів України, що випливають із цього Закону.      4. Кабінету Міністрів України в шестимісячний термін з дня набрання чинності цим Законом: внести на розгляд Верховної Ради України пропозиції про внесення змін до законів України, що випливають із цього Закону; привести свої нормативно-правові акти у відповідність із вимогами цього Закону.