Кількість абзаців - 103 Таблиця поправок


Проект Закону України про організацію та проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу в Україні (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект Закон України      Проект Закон України  
1. Про організацію та проведення фінальної частини      Про організацію та проведення фінальної частини  
2. чемпіонату Європи 2012 року з футболу в Україні      чемпіонату Європи 2012 року з футболу в Україні  
3. Цей Закон визначає систему першочергових заходів, спрямованих на створення необхідних умов для здобуття права на організацію та проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу в Україні, з урахуванням значення цієї події для економіки та міжнародного іміджу держави.      Цей Закон визначає систему основних заходів, спрямованих на створення необхідних умов для здобуття права на організацію та проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу в Україні, з урахуванням значення цієї події для економіки та міжнародного іміджу держави.  
4. Розділ І. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ   -1- Волков О.А.
В тексті проекту Закону України назви розділів виключити..  
Враховано    
5. Стаття 1. Визначення термінів      Стаття 1. Визначення термінів  
6. 1. У цьому Законі наведені нижче терміни вживаються в такому значенні:      1. У цьому Законі нижченаведені терміни вживаються в такому значенні:  
7. дозвіл на працевлаштування - документ, що надає право представникові УЄФА чи іншій особі (іноземцю) виконувати роботу, пов'язану з організацією та проведенням фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу в Україні (далі - чемпіонат);       
8. захід чемпіонату - кожний матч та всі інші офіційні заходи і події, пов'язані з організацією чемпіонату (зокрема жеребкування, церемонія відкриття та закриття, офіційні обіди на честь відкриття та закриття, привітання, прес-конференції);      захід чемпіонату - кожний матч та всі інші офіційні заходи, пов'язані з організацією чемпіонату (жеребкування, церемонія відкриття та закриття, офіційні обіди на честь відкриття та закриття, привітання, прес-конференції тощо);  
9. знак - торговельна марка, назва, емблема, гасло, підпис, символ, зразок, логотип, відзнятий матеріал, зображення та/або анімація (як зареєстрована, так і незареєстрована) і будь-які заявки на їх охорону та реєстрацію (продовження дії свідоцтва на знак), що стосуються чемпіонату, включаючи логотип, приз, талісман та інші їх представлення разом з відповідними рекламними плівками, звуками та музикою (за наявності), що використовуються за погодженням з УЄФА у зв'язку з проведенням чемпіонату;      знак - торговельна марка, найменування, емблема, гасло, підпис, символ, зразок, логотип, відзнятий матеріал, зображення та/або анімація (як зареєстрована, так і незареєстрована) і будь-які заявки на їх охорону та реєстрацію (продовження дії свідоцтва на знак), пов'язані з чемпіонатом, включаючи логотип, приз, талісман та їх відтворення разом з відповідними рекламними плівками, звуками та музикою (за наявності), що використовуються з дозволу УЄФА у зв'язку з проведенням чемпіонату;  
10. іноземці - фізичні особи - нерезиденти, які приїздять на фінальну частину чемпіонату як глядачі або з метою виконання функцій щодо участі, організації та проведення чемпіонату, а також перебувають в Україні, виїжджають з України у зв'язку з цим заходом;   -2- Волков О.А.
П'яту частину статті 1 виключити.  
Враховано    
11. інтелектуальна власність УЄФА - знаки та всі комерційні права, патенти, права на статистику, інформацію або інші дані (впорядковані чи записані в базу даних у будь-якій формі або в будь-якому форматі чи в іншому вигляді), права на базу даних (зокрема виключні або інші права), а також всі інші права (зареєстровані чи незареєстровані) на інтелектуальну, в тому числі промислову, власність УЄФА;   -3- Волков О.А.
Частину шосту статті 1 викласти в такій редакції: "інтелектуальна власність УЄФА - права на об'єкти права інтелектуальної власності УЄФА, включаючи знаки та всі комерційні права, патенти, статистичні, інформаційні та інші матеріали, інформація або інші дані (впорядковані чи записані в базу даних у будь-якій формі або в будь-якому форматі чи в іншому вигляді), права на базу даних (зокрема виключні або інші права), а також всі інші права (зареєстровані чи незареєстровані) на інтелектуальну, в тому числі промислову, власність УЄФА";.  
Враховано   інтелектуальна власність УЄФА - права на об'єкти права інтелектуальної власності УЄФА, включаючи знаки та всі комерційні права, патенти, статистичні, інформаційні та інші матеріали, інформацію або інші дані (впорядковані чи записані в базу даних у будь-якій формі або в будь-якому форматі чи в іншому вигляді), права на базу даних (зокрема виключні або інші права), а також всі інші права (зареєстровані чи незареєстровані) на інтелектуальну, в тому числі промислову, власність УЄФА;  
12. комерційний партнер - установа, якій УЄФА надає комерційні права, що стосуються організації та проведення чемпіонату;      комерційний партнер - установа, якій УЄФА надає комерційні права, що стосуються організації та проведення чемпіонату;  
13. комерційні права - права та можливості, що пов'язані з організацією чемпіонату, включаючи всі права на рекламу, маркетинг, продаж, ліцензування, комерційну концесію, спонсорство, представницькі заходи, публікації, програми телебачення;      комерційні права - права та правомочності, що пов'язані з організацією чемпіонату, включаючи всі права на рекламу, маркетинг, продаж, ліцензування, комерційну концесію, спонсорство, представницькі заходи, публікації, програми телебачення;  
14. компанія - підрозділ УЄФА, що перебуває в її власності і створений відповідно до законодавства Швейцарії, якому доручено займатися організацією і проведенням чемпіонату, або інша зареєстрована в Україні відповідно до законодавства установа, уповноважена УЄФА на здійснення організаційних заходів та проведення чемпіонату;      компанія - підрозділ УЄФА, створений відповідно до законодавства Швейцарії, якому доручено займатися організацією і проведенням чемпіонату, або інша зареєстрована в Україні відповідно до законодавства юридична особа, уповноважена УЄФА на здійснення організаційних заходів та проведення чемпіонату;  
15. квиток - документ установленого зразка, що дає право входу на спортивні споруди під час проведення чемпіонату;      квиток - документ установленого зразка, що дає право входу на спортивні споруди під час проведення чемпіонату;  
16. паразитичний маркетинг - вид діяльності, що стосується проведення чемпіонату (з маркетингу, реклами, зв'язків з громадськістю), яка проводиться з метою отримання прибутку від гудвілу особою, що не має на це відповідного дозволу УЄФА;   -4- Волков О.А.
В частині одинадцятій статті 1 слова "паразитичний маркетинг" замінити словами "недозволений маркетинг", а далі за текстом.  
Враховано   недозволений маркетинг - вид діяльності, що стосується проведення чемпіонату (з маркетингу, реклами, зв'язків з громадськістю), яка здійснюється з метою отримання прибутку від гудвілу особою, яка не має на це відповідного дозволу УЄФА;  
17. період підготовки до проведення чемпіонату - з 1 січня 2008 року до дати, з якої залишаються два тижні до початку проведення чемпіонату;      період підготовки до проведення чемпіонату - строк з 1 січня 2008 року до дати, з якої залишаються два тижні до початку проведення чемпіонату;  
18. період проведення чемпіонату - від двох тижнів до початку проведення чемпіонату до двох тижнів після його проведення;      період проведення чемпіонату - строк від двох тижнів до початку проведення чемпіонату до двох тижнів після його проведення;  
19. приймаюча асоціація - Федерація футболу України та Польська футбольна асоціація;      приймаюча асоціація - Федерація футболу України та Польська футбольна асоціація;  
20. приймаюче місто - місто, в якому проводитиметься будь-який матч чемпіонату;      приймаюче місто - місто, в якому проводитиметься будь-який матч чемпіонату;  
21. призначена особа - призначена УЄФА компанія та її співробітники, посадові особи, представники або посадові особи асоціацій-членів УЄФА, або члени делегацій, які беруть участь у чемпіонаті, або комерційні партнери УЄФА та їх співробітники, представники засобів масової інформації або будь-яка інша особа, акредитована УЄФА у зв'язку з проведенням чемпіонату;      призначена особа - уповноважена УЄФА компанія та її працівники, посадові особи, представники або посадові особи асоціацій - членів УЄФА, або члени делегацій, які беруть участь у чемпіонаті, або комерційні партнери та їх працівники, представники засобів масової інформації або будь-яка інша особа, акредитована УЄФА у зв'язку з проведенням чемпіонату;  
22. УЄФА - Об'єднання Європейських футбольних асоціацій;      УЄФА - Об'єднання європейських футбольних асоціацій;  
23. учасники - команди, які здобули право на участь у чемпіонаті.      учасники - команди, які здобули право на участь у чемпіонаті.  
24. Стаття 2. Органи управління організацією та проведенням чемпіонату      Стаття 2. Органи управління організацією та проведенням чемпіонату  
25. 1. До органів, що здійснюють управління процесом організації та проведення чемпіонату, належать:      1. До органів, що здійснюють управління процесом організації та проведення чемпіонату, належать:  
26. Кабінет Міністрів України;      Кабінет Міністрів України;  
27. центральний орган виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики з питань фізичної культури та спорту;      центральний орган виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики з питань фізичної культури та спорту;  
28. центральний орган виконавчої влади з питань правової охорони інтелектуальної власності;      центральний орган виконавчої влади з питань правової охорони інтелектуальної власності;  
29. інші центральні і місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування;      інші центральні та місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування;  
30. УЄФА;      УЄФА;  
31. приймаюча асоціація;      приймаюча асоціація;  
32. компанія.      компанія.  
33. Стаття 3. Повноваження Кабінету Міністрів України, центрального органу виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики з питань фізичної культури та спорту, органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування      Стаття 3. Функції Кабінету Міністрів України, центрального органу виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики з питань фізичної культури та спорту, інших органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування  
34. 1. Кабінет Міністрів України:      1. Кабінет Міністрів України:  
35. гарантує підтримку та співпрацю з УЄФА з питань організації та проведення чемпіонату;      гарантує підтримку та співпрацю з УЄФА з питань організації та проведення чемпіонату;  
36. затверджує щорічний комплексний план заходів щодо підготовки та проведення чемпіонату.      затверджує щорічний комплексний план заходів щодо підготовки та проведення чемпіонату.  
37. 2. Центральний орган виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики з питань фізичної культури та спорту:      2. Центральний орган виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики з питань фізичної культури та спорту:  
38. співпрацює з приймаючою асоціацією, УЄФА та компанією з метою дотримання вимог УЄФА під час підготовки та проведення чемпіонату;      співпрацює з приймаючою асоціацією, УЄФА та компанією з метою дотримання вимог УЄФА під час підготовки та проведення чемпіонату;  
39. здійснює координацію заходів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади щодо підготовки та проведення чемпіонату;      забезпечує взаємоузгодженість заходів міністерств та інших центральних органів виконавчої влади щодо підготовки та проведення чемпіонату;  
40. здійснює інші передбачені законодавством повноваження.      здійснює інші передбачені законодавством функції.  
41. 3. Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування в межах своєї компетенції:      3. Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування в межах своєї компетенції забезпечують та/або сприяють:  
42. забезпечують виконання зобов'язань (гарантій), оформлених згідно з регламентом УЄФА, стосовно проведення чемпіонату, а саме: вимог щодо захисту інтелектуальної власності; функціонування митниці; надання віз та дозволів на працевлаштування; обміну валюти та ввезення і вивезення грошей; фінансування та функціонування спортивних споруд; підтримки рекламної діяльності, безпеки та правопорядку; обігу квитків; розвитку готельної та транспортної інфраструктури; забезпечення рекламної площі тощо;      виконанню зобов'язань (гарантій), оформлених згідно з регламентом УЄФА, стосовно проведення чемпіонату, а саме, вимог щодо захисту інтелектуальної власності, функціонування митниці, надання віз, обміну валюти та ввезення і вивезення грошей, фінансування та функціонування спортивних споруд, підтримки рекламної діяльності, безпеки та правопорядку; обігу квитків, розвитку готельної та транспортної інфраструктури, забезпечення рекламної площі тощо;  
43. співпрацюють з центральним органом виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики з питань фізичної культури та спорту, приймаючою асоціацією, УЄФА та призначеною особою.      співпраці з центральним органом виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики з питань фізичної культури та спорту, приймаючою асоціацією, УЄФА та призначеними особами.  
44. 4. Видатки, пов'язані з підготовкою спортивних споруд, здійснюються за рахунок їх власників, які надавали відповідні гарантії щодо фінансового забезпечення, а також інших не заборонених законодавством джерел.       
45. Стаття 4. Основні етапи організації та проведення чемпіонату   -5- Волков О.А.
Статтю 4 виключити.  
Враховано    
46. 1. Основними етапами організації та проведення чемпіонату є:       
47. 1) підготовка до проведення чемпіонату;       
48. 2) проведення чемпіонату.       
49. Розділ ІІ. ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ       
50. ПІДГОТОВКИ ТА ПРОВЕДЕННЯ ЧЕМПІОНАТУ       
51. Стаття 5. Заходи приймаючих міст з підготовки до проведення чемпіонату      Стаття 4. Заходи приймаючих міст з підготовки до проведення чемпіонату  
52. 1. З метою якісної підготовки до проведення чемпіонату місцеві органи виконавчої влади затверджують щорічний план заходів приймаючих міст з підготовки до проведення чемпіонату, який повинен містити, зокрема:      1. З метою якісної підготовки до проведення чемпіонату місцеві органи виконавчої влади затверджують щорічний план заходів приймаючих міст з підготовки до проведення чемпіонату, який повинен містити:  
53. перелік спортивних споруд із зазначенням стану підготовки до проведення чемпіонату;      перелік спортивних будівель і споруд із зазначенням стану підготовки до проведення чемпіонату;  
54. заходи щодо забезпечення розвитку загальної інфраструктури (транспортна система, телекомунікації, заклади охорони здоров'я тощо) приймаючого міста згідно з вимогами УЄФА;      заходи щодо забезпечення розвитку загальної інфраструктури приймаючого міста (транспортна система, телекомунікації, заклади охорони здоров'я тощо) згідно з вимогами УЄФА;  
55. заходи, спрямовані на забезпечення безпеки та правопорядку під час проведення чемпіонату;      заходи, спрямовані на забезпечення безпеки та правопорядку під час проведення чемпіонату;  
56. визначення виконавців, строків здійснення відповідних заходів та обсягу необхідних коштів із зазначенням джерел фінансування;      визначення виконавців, строків здійснення відповідних заходів та обсягу необхідних коштів із зазначенням джерел фінансування;  
57. порядок розміщення призначених осіб та туристичні програми приймаючих міст.      порядок розміщення призначених осіб та туристичні програми приймаючих міст.  
58. Стаття 6. Організація будівництва об'єктів, необхідних для проведення чемпіонату      Стаття 5. Організація будівництва будівель і споруд, необхідних для проведення чемпіонату 1. Видатки, пов'язані з підготовкою спортивних споруд (будівництвом, розширенням, реконструкцією, капітальним ремонтом) та інших об'єктів, необхідних для проведення чемпіонату, здійснюються за рахунок їх власників, які надавали відповідні гарантії щодо фінансового забезпечення, а також інших джерел, не заборонених законодавством.  
59. 1. Центральний орган виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики з питань фізичної культури та спорту, інші органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування в межах своєї компетенції сприяють будівництву (розширенню, реконструкції, капітальному ремонту) спортивних споруд та інших об'єктів, необхідних для проведення чемпіонату.      2. Центральний орган виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики з питань фізичної культури та спорту, інші органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування в межах своєї компетенції сприяють будівництву (розширенню, реконструкції, капітальному ремонту) спортивних споруд та інших об'єктів, необхідних для проведення чемпіонату.  
60. 2. Операції з ввезення (пересилання) на митну територію України товарів (послуг), які не виробляються (не надаються) в Україні або виробляються (надаються), але не відповідають технічним характеристикам світового рівня та вимогам міжнародних спортивних організацій, з метою використання таких товарів (послуг) для будівництва (капітального ремонту, реконструкції, розширення) і оснащення (придбання обладнання та інвентарю) спортивних споруд, що передбачені щорічним комплексним планом заходів з підготовки та проведення чемпіонату, звільняються від обкладення ввізним митом.   -6- Томенко М.В.
Другу частину статті 6 викласти в наступній редакції: "Операції з ввезення (пересилання) на митну територію України товарів, які не виробляються в Україні або виробляються, але не відповідають технічним характеристикам світового рівня та вимогам міжнародних спортивних організацій, з метою використання таких товарів для будівництва (капітального ремонту, реконструкції, розширення) і оснащення (придбання обладнання та інвентарю) спортивних споруд, що передбачені щорічним комплексним планом заходів з підготовки та проведення чемпіонату, звільняються від обкладення ввізним митом. Перелік зазначених товарів, а також порядок здійснення контролю за їх використанням затверджуються Кабінетом Міністрів України".  
Враховано редакційно   3. При ввезенні (пересиланні) на митну територію України товарів (крім підакцизних), які не виробляються в Україні або виробляються, але не відповідають технічним характеристикам світового рівня та вимогам міжнародних спортивних організацій, з метою їх використання для будівництва (капітального ремонту, реконструкції, розширення) і оснащення (придбання обладнання та інвентарю) спортивних споруд, що передбачені щорічним комплексним планом заходів з підготовки та проведення чемпіонату, ввізне мито не справляється.  
61. Перелік зазначених товарів (послуг), а також порядок здійснення контролю за їх використанням (наданням) затверджуються Кабінетом Міністрів України.      Перелік та обсяги зазначених товарів, а також порядок здійснення контролю за їх використанням затверджуються Кабінетом Міністрів України.  
62. Розділ ІІІ. ПРОВЕДЕННЯ ЧЕМПІОНАТУ       
63. Стаття 7. Державне регулювання прав інтелектуальної власності УЄФА      Стаття 6. Забезпечення прав інтелектуальної власності УЄФА  
64. 1. УЄФА та призначена ним особа мають усі передбачені законами України права щодо інтелектуальної власності, з урахуванням положень цієї статті.      1. УЄФА та комерційний партнер мають усі права щодо інтелектуальної власності, передбачені законами України.  
65. Права інтелектуальної власності УЄФА не можуть бути визнані недійсними.   -7- Волков О.А.
Абзац 2 частини першої статті 7 викласти у такій редакції: "Україна гарантує захист інтелектуальної власності"  
Враховано частково .  Україна гарантує захист прав інтелектуальної власності та комерційні права відповідно до законів України та чинних міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України.  
66. 2. Під час проведення чемпіонату забороняється:      2. Під час проведення чемпіонату забороняється:  
67. державна реєстрація комерційного найменування чи найменування суб'єкта господарювання, а також знака чи іншого об'єкта права інтелектуальної власності УЄФА;   -8- Волков О.А.
Вилучити абзац другий частини другої статті 7.  
Враховано    
68. пряме та непряме використання будь-якими засобами без дозволу з УЄФА будь-якої назви, позначення, а також знака чи іншого об'єкта інтелектуальної власності УЄФА;      пряме та непряме використання у будь-який спосіб без дозволу УЄФА будь-якого найменування, позначення, а також знака чи іншого об'єкта права інтелектуальної власності УЄФА;  
69. паразитичний маркетинг.   -9- Волков О.А.
В абзаці 4 частини другої статті 7 слова "паразитичний маркетинг" замінити словами "недозволений маркетинг".  
Враховано   недозволений маркетинг.  
70. 3. Центральний орган виконавчої влади з питань правової охорони інтелектуальної власності під час проведення чемпіонату забезпечує:      3. Центральний орган виконавчої влади з питань правової охорони інтелектуальної власності під час проведення чемпіонату забезпечує:  
71. проведення експертизи заявок на інтелектуальну власність УЄФА спеціалізованою групою експертів невідкладно та ефективно, з тим щоб державна реєстрація цієї власності здійснювалася протягом шести місяців від дати надходження відповідної заявки;      проведення експертизи заявок на інтелектуальну власність УЄФА спеціалізованою групою експертів невідкладно та ефективно, з тим щоб державна реєстрація цієї власності здійснювалася протягом шести місяців від дати надходження відповідної заявки;  
72. швидке виявлення заявок, що суперечать будь-якій заявці або реєстрації УЄФА, розгляд у терміновому порядку заперечень проти зазначених заявок спеціалізованою групою експертів та негайне прийняття в установленому законом порядку відповідних рішень.      швидке виявлення заявок, що суперечать будь-якій заявці або реєстрації УЄФА, розгляд у терміновому порядку заперечень проти зазначених заявок спеціалізованою групою експертів та негайне прийняття в установленому законом порядку відповідних рішень.  
73. Стаття 8. Візовий режим, дозволи на працевлаштування у період організації та проведення чемпіонату      Стаття 7. Візовий режим, дозволи на працевлаштування у період організації та проведення чемпіонату  
74. 1. Усі іноземці з дійсними паспортними документами, які приїздять на чемпіонат як глядачі, отримують візи та в'їжджають на територію України без застережень, за винятком обмежень, встановлених Законом України "Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства".      1. Усі іноземці з дійсними паспортними документами, які приїздять на чемпіонат як глядачі, отримують візи та в'їжджають на територію України без обмежень, встановлених Законом України "Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства".  
75. 2. Заява на отримання візи для в'їзду на територію України, подана особою у зв'язку з проведенням чемпіонату, розглядається без привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.      2. Заява на отримання візи для в'їзду на територію України, подана особою у зв'язку з проведенням чемпіонату, розглядається без привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками.  
76. 3. Усім призначеним особам з дійсними паспортними документами, які планують в'їхати на територію України на строк до чотирьох років перед початком чемпіонату або до одного року після його завершення з метою виконання своїх функцій щодо організації і проведення чемпіонату, візи та дозволи на працевлаштування надаються безкоштовно, якщо інше не передбачено міжнародними угодами.      3. Усім призначеним особам з дійсними паспортними документами, які планують в'їхати на територію України на строк до чотирьох років перед початком чемпіонату або до одного року після його завершення з метою виконання своїх функцій щодо організації і проведення чемпіонату, візи надаються безоплатно, якщо інше не передбачено міжнародними угодами.  
77. 4. Призначені особи можуть за поданням Федерації футболу України зареєструватися для тимчасового проживання в Україні на строк до чотирьох років перед початком чемпіонату та до одного року після його завершення.      4. Працівники призначених осіб за поданням Федерації футболу України можуть зареєструватися для тимчасового проживання в Україні на строк до чотирьох років перед початком чемпіонату та до одного року після його завершення.  
78. 5. Спрощений порядок і процедура видачі віз та дозволів на працевлаштування у зв'язку з проведенням чемпіонату визначаються Кабінетом Міністрів України.      5. Спрощений порядок видачі віз у зв'язку з проведенням чемпіонату визначається Кабінетом Міністрів України. 6. Іноземці та особи без громадянства залучаються комерційними партнерами, компанією, призначеною особою або відповідно до планів заходів приймаючих міст до виконання робіт чи надання послуг, пов'язаних з організацією та проведенням фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу в Україні без отримання дозволу на працевлаштування.  
79. Стаття 9. Переміщення через митний кордон України іноземної валюти та чеків в іноземній валюті, переказ в Україну/з України іноземної валюти, а також обмін іноземної валюти іноземцями в період проведення чемпіонату      Стаття 8. Тимчасові правила переміщення через митний кордон України іноземної валюти та чеків в іноземній валюті, переказ в Україну/ з України іноземної валюти, а також обмін іноземної валюти  
80. 1. Іноземці, що в'їжджають в Україну в період проведення чемпіонату, мають право ввозити в Україну готівкову іноземну валюту та дорожні чеки в іноземній валюті на загальну суму, що не перевищує 30000 доларів США, або еквівалент цієї суми в іншій іноземній валюті за офіційним курсом гривні до іноземних валют.      1. Тимчасові правила переміщення через митний кордон України іноземної валюти та чеків в іноземній валюті, переказ в Україну/ з України іноземної валюти, а також обмін іноземної валюти встановлюються Національним банком України з урахуванням особливостей, визначених цією статтею.  
81. Ввезення та вивезення іноземної валюти та дорожніх чеків в іноземній валюті у сумі, що не перевищує 10000 доларів США, або еквівалент цієї суми в іншій іноземній валюті здійснюється на умовах усного декларування митним органам.       
82. Ввезення та вивезення іноземної валюти та дорожніх чеків в іноземній валюті у сумі, що перевищує 10000 доларів США, або еквівалент цієї суми в іншій іноземній валюті здійснюється на умовах оформлення письмової митної декларації на всю суму іноземної валюти та дорожніх чеків в іноземній валюті, що ввозяться.       
83. 2. Іноземці, що в'їжджають в Україну в період проведення чемпіонату, мають право вільно ввозити в Україну і вивозити з України іменні чеки в іноземній валюті, платіжні картки міжнародних платіжних систем, проводити за їх допомогою операції, зокрема отримувати готівку, переказувати за межі України іноземну валюту, яка була ввезена або переказана в Україну, отримана в Україні за допомогою платіжних карток, іменних та дорожніх чеків, у вигляді отриманих в Україні премій, призів, оплати праці тощо.      2. Іноземці, що в'їжджають в Україну в період проведення чемпіонату, мають право ввозити в Україну готівкову іноземну валюту та дорожні чеки в іноземній валюті на загальну суму, що не перевищує 30000 доларів США, або еквівалент цієї суми в іншій іноземній валюті за офіційним курсом гривні до іноземних валют, установленим Національним банком України на день перетинання митного кордону. Ввезення та вивезення іноземної валюти та дорожніх чеків в іноземній валюті у сумі, що не перевищує 10000 доларів США, або еквівалент цієї суми в іншій іноземній валюті здійснюється на умовах усного декларування митним органам. Ввезення та вивезення іноземної валюти та дорожніх чеків в іноземній валюті у сумі, що перевищує 10000 доларів США, або еквівалент цієї суми в іншій іноземній валюті, здійснюється на умовах оформлення письмової митної декларації на всю суму іноземної валюти та дорожніх чеків в іноземній валюті, що ввозиться. 3. Іноземці, що в'їжджають в Україну в період проведення чемпіонату, мають право вільно ввозити в Україну і вивозити з України іменні чеки в іноземній валюті, платіжні картки міжнародних платіжних систем, проводити за їх допомогою операції, зокрема отримувати готівку, переказувати за межі України іноземну валюту, яка була ввезена або переказана в Україну, отримана в Україні за допомогою платіжних карток, іменних та дорожніх чеків, у вигляді отриманих в Україні премій, призів, оплати праці тощо.  
84. 3. Ввезена в Україну іноземцями готівкова іноземна валюта може бути вільно обміняна на гривні (в касах уповноважених банків та пунктах обміну іноземних валют). У разі невикористання гривень іноземці можуть здійснити зворотний обмін цих коштів на готівкову іноземну валюту для подальшого її вивезення за наявності документів, що підтверджують здійснення операції обміну, або переказати зазначені кошти за межі України (за наявністю документів, що підтверджують джерела їх походження).      4. Ввезена в Україну іноземцями готівкова іноземна валюта може бути вільно обміняна на гривні (в касах уповноважених банків та пунктах обміну іноземних валют). У разі невикористання валюти України іноземці можуть здійснити зворотний обмін цих коштів на готівкову іноземну валюту для подальшого її вивезення за наявності документів, що підтверджують здійснення операції обміну, або переказати зазначені кошти за межі України (за наявності документів, що підтверджують джерела їх походження).  
85. Стаття 10. Фінансові преференції      Стаття 9. Фінансові преференції  
86. 1. До операцій призначених осіб з обміну іноземної валюти та ввезення в Україну і вивезення з України грошових коштів у зв'язку з проведенням чемпіонату не застосовуються будь-які утримання, податки, мита чи інші відрахування.      1. З операцій призначених осіб з обміну іноземної валюти та ввезення в Україну і вивезення з України грошових коштів у зв'язку з проведенням чемпіонату не стягуються загальнодержавні та місцеві податки і збори.  
87. Стаття 11. Порядок обігу квитків у період проведення чемпіонату      Стаття 10. Порядок обігу квитків у період проведення чемпіонату  
88. 1. Продаж квитків на футбольний матч у період проведення чемпіонату здійснюється за пред'явленням документа, що посвідчує особу, з обов'язковим зазначенням у квитку прізвища, ім'я особи та номера пред'явленого документа.      1. Продаж квитків на футбольний матч у період проведення чемпіонату здійснюється за пред'явленням документа, що посвідчує особу, з обов'язковим зазначенням у квитку прізвища, ім'я особи та номера пред'явленого документа.  
89. 2. Право продажу, передавання та використання квитків на будь-який захід УЄФА належить призначеній особі.      2. Право продажу, передавання та використання квитків на будь-який захід УЄФА належить призначеній особі.  
90. 3. Продаж, пропонування або виставлення на продаж не призначеною УЄФА особою квитків на футбольний матч чемпіонату забороняється.      3. Продаж, пропонування або виставлення на продаж не призначеною УЄФА особою квитків на футбольний матч чемпіонату забороняється.  
91. Стаття 12. Відповідальність за порушення вимог Закону      Стаття 11. Відповідальність за порушення вимог Закону  
92. 1. За порушення вимог цього Закону винні особи несуть цивільну, адміністративну та кримінальну відповідальність згідно із законом.      1. За порушення вимог цього Закону винні особи несуть відповідальність згідно із законом.  
93. Розділ ІV. ПРИКІНЦЕВІ ПОЛОЖЕННЯ      Стаття 12. Прикінцеві положення  
94. 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування, крім підпункту 2 пункту 2 розділу ІV "Прикінцеві положення", який набирає чинності з 1 січня 2008 року.   -10- Томенко М.В.
Першу частину розділу ІV "Прикінцеві положення" викласти в наступній редакції: "Цей Закон набирає чинності з дня прийняття УЄФА рішення про проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи по футболу 2012 року УЄФА, але не раніше дня його опублікування. При цьому підпункт 2 пункту 2 розділу ІV "Прикінцеві положення" набирає чинності з 1 січня 2008 року".  
Враховано   1. Цей Закон набирає чинності з дня прийняття УЄФА рішення про проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи з футболу 2012 року УЄФА, але не раніше дня опублікування цього Закону. Частина третя статті 6, підпункт 2 пункту 2 цієї статті Закону набирають чинності з 1 січня 2008 року, але не раніше набрання чинності законами, прийнятими відповідно до пункту 3 цієї статті на реалізацію цього Закону.  
95. 2. Внести зміни до таких законодавчих актів України:      2. Внести зміни до таких законодавчих актів України:  
96. 1) Пункт 2 розділу ХІ "Прикінцеві та перехідні положення" Цивільного процесуального кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 40-42, ст. 492; 2005 р., № 52, ст. 562) доповнити підпунктом 2-2 такого змісту:      1) Розділ ХІ "Прикінцеві та перехідні положення" Цивільного процесуального кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., №№ 40-42, ст. 492) доповнити пунктом 2-2 такого змісту:  
97. "2-2. Під час організації та проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу в Україні суд вирішує справи про порушення прав інтелектуальної власності УЄФА у семиденний строк без проведення попереднього судового засідання.";      "2-2. Під час організації та проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу в Україні суд вирішує справи про порушення прав інтелектуальної власності УЄФА у семиденний строк без проведення попереднього судового засідання";  
98. 2) частину першу статті 19 Закону України "Про Єдиний митний тариф" (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 19, ст. 259; 1996 р., № 41, ст. 192; 1999 р., № 31, ст. 253; 2000 р., № 3, ст. 20, № 21, ст. 163, № 35, ст. 283, № 38, ст. 318, № 48, ст. 406; 2001 р., № 11, ст. 46, № 30, ст. 143, № 50, ст. 261; 2002 р., № 11, ст. 81, № 33, ст. 236, ст. 238, № 35, ст. 259, № 36, ст. 266; 2004 р., № 14, ст. 195, № 25, ст. 346, № 29, ст. 368; 2005 р., № 17-19, ст. 267, № 46-47, ст. 468; 2006 р., № 14, ст. 116, № 22, ст. 182) доповнити пунктом "щ" такого змісту:   -11- Томенко М.В.
Пункт 2) другої частини розділу ІV "Прикінцеві положення" викласти в наступній редакції: "2) частину першу статті 19 Закону України "Про Єдиний митний тариф" (Відомості Верховної Ради, 1992 р., №19, ст. 259; 1996 р., № 41, ст. 192; 1999 р., № 31, ст. 253; 2000 р., № 3, ст. 20, № 21, ст. 163, № 35, ст. 283, № 38, ст. 318, № 48, ст. 406; 2001 р., № 11, ст. 46, № 30 ст. 143, № 50, ст. 261; 2002 р., № 11, ст. 81, № 33, ст. 236, ст. 238, №35 ст. 259, № 36 ст. 266; 2004 р., № 14, ст. 195, № 25, ст. 346, № 29, ст. 368; 2005 р., № 17-19, ст. 267, № 46-47, ст. 468; 2006 р., № 14, ст. 116, № 22, ст. 182) доповнити пунктом "щ" такого змісту: "щ) у період з 1січня 2008 року до 1 вересня 2012 року товари, які не виробляються в Україні або виробляються, але не відповідають технічним характеристикам світового рівня та вимогам міжнародних спортивних організацій, що ввозяться на митну територію України відповідно до частини другої статті 6 Закону України "Про організацію та проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу в Україні". Перелік, обсяги та цільове використання таких товарів, крім підакцизних, з визначенням їх кодів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності затверджується Кабінетом Міністрів України".  
Враховано   2) частину першу статті 19 Закону України "Про Єдиний митний тариф" (Відомості Верховної Ради України, 1992 р., № 19, ст. 259; із наступними змінами) доповнити пунктом "щ" такого змісту:  
99. "щ) у період з 1 січня 2008 року до 1 вересня 2012 року товари (послуги), які не виробляються (не надаються) в Україні або виробляються, але не відповідають технічним характеристикам світового рівня та вимогам міжнародних спортивних організацій, що ввозяться на митну територію України відповідно до частини другої статті 6 Закону України "Про організацію та проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу в Україні".      "щ) у період з 1січня 2008 року до 1 вересня 2012 року товари (крім підакцизних), які не виробляються в Україні або виробляються, але не відповідають технічним характеристикам світового рівня та вимогам міжнародних спортивних організацій, що ввозяться на митну територію України відповідно до частини третьої статті 6 Закону України "Про організацію та проведення фінальної частини чемпіонату Європи 2012 року з футболу в Україні".  
100. Перелік, обсяги та цільове використання таких товарів (послуг), крім підакцизних, з визначенням їх кодів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності затверджується Кабінетом Міністрів України.      Перелік та обсяги таких товарів, з визначенням їх кодів згідно з Українською класифікацією товарів зовнішньоекономічної діяльності затверджується Кабінетом Міністрів України.  
101. У разі порушення вимог щодо цільового використання зазначених товарів (послуг) платник податку зобов'язаний сплатити ввізне мито в установленому законом порядку.".      У разі порушення вимог щодо цільового використання зазначених товарів (послуг) платник податку зобов'язаний сплатити ввізне мито в установленому законом порядку".  
102. 3. Кабінету Міністрів Україні до 2010 року внести на розгляд до Верховної Ради України законопроекти, які передбачають звільнення з 1 квітня 2010 року до 1 вересня 2012 року УЄФА від оподаткування згідно з наданими йому гарантіями.      3. Кабінету Міністрів Україні до 1 січня 2008 року внести на розгляд Верховної Ради України законопроекти, які передбачають внесення відповідних змін до законів з питань оподаткування та спрямовані на реалізацію гарантій, наданих УЄФА.