Кількість абзаців - 55 Таблиця поправок


Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення охорони родючості ґрунтів та про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо збереження родючості ґрунтів (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект реєстр. № 2626
 
   Проект
 
1. ЗАКОН УКРАЇНИ
 
   ЗАКОН УКРАЇНИ
 
2. Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо забезпечення охорони родючості ґрунтів
 
   Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо збереження родючості ґрунтів
 
3. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
   Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
4. І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
 
   І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
 
5. 1. У Земельному кодексі України (Відомості Верховної Ради України, 2002, № 3-4, ст. 27):
 
   1. У Земельному кодексі України (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., № 3-4, ст. 27):
 
6. 1) статтю 22 доповнити частиною четвертою такого змісту:
 
   1) статтю 22 після частини третьої доповнити новою частиною такого змісту:
 
7. "Власники та користувачі використовують земельні ділянки сільськогосподарського призначення для ведення товарного сільськогосподарського виробництва відповідно до розроблених та затверджених в установленому порядку проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь".
 
-1- Бевзенко В.Ф.
Статтю 22 доповнити частиною четвертою такого змісту: "4. Земельні ділянки сільськогосподарського призначення для ведення товарного сільськогосподарського виробництва використовуються відповідно до розроблених та затверджених в установленому порядку проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь і передбачають заходи з охорони земель".
 
Враховано   "4. Земельні ділянки сільськогосподарського призначення для ведення товарного сільськогосподарського виробництва використовуються відповідно до розроблених та затверджених в установленому порядку проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь і передбачають заходи з охорони земель".
 
    -2- Ткач Р.В.
Частину 4 статті 22 Земельного кодексу України доповнити абзацом наступного змісту:
"Земельні ділянки сільськогосподарського призначення для ведення товарного сільськогосподарського виробництва використовуються відповідно до розроблених та затверджених в установленому порядку проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь і містять проекти землеохоронних заходів.".
 
Враховано    
8. У зв’язку з цим частину четверту вважати частиною п’ятою;
 
-3- Смітюх Г.Є.
Слаута В.А.
Пункт 2 статті 79 після слів "які на ній знаходяться" доповнити словами: "..., якщо інше не встановлено законом та якщо це не порушує прав інших осіб."
 
Враховано   У зв’язку з цим частину четверту вважати частиною п’ятою;
2) частину другу статті 79 доповнити словами "якщо інше не встановлено законом та не порушує прав інших осіб";
 
9. 2) пункт "г" частини першої статті 186 викласти у такій редакції:
 
      
10. "проекти землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь, після погодження їх у встановленому порядку розглядаються і затверджуються власниками землі або землекористувачами";
 
-4- Бевзенко В.Ф.
Зміни до пункту "г" частини першої статті 186 Земельного кодексу України відхилити.
 
Враховано   3) пункт "ґ" частини першої статті 186 викласти в такій редакції:
"ґ) робочі землевпорядні проекти, пов‘язані з упорядкуванням, докорінним поліпшенням та охороною земель, раціональним їх використанням, після погодження їх у встановленому порядку, розглядаються і затверджуються замовниками цих проектів";
4) частину першу статті 211 доповнити новим пунктом такого змісту:
"к) використання земельних ділянок сільськогосподарського призначення для ведення товарного сільськогосподарського виробництва без розроблення та затвердження в установленому порядку проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь";
 
    -5- Ткач Р.В.
Пункт г) частини 1 статті 186 Земельного кодексу України повернути до чинної редакції Земельного кодексу України.
 
Враховано    
    -6- Лук'янчук Р.В.
У пункті "г " частини 1 статті 186 записати, що проекти землеустрою погоджуються із землевласниками, а не затверджуються ними.
 
Відхилено    
    -7- Бевзенко В.Ф.
Пункт "ґ" частини 1 статті 186 Земельного кодексу України викласти у такій редакції: "ґ) робочі землевпорядні проекти, пов‘язані з упорядкуванням, докорінним поліпшенням та охороною земель, раціональним їх використанням, після погодження їх у встановленому порядку, розглядаються і затверджуються замовниками цих проектів."
 
Враховано (пункт з 3338)   
    -8- Ткач Р.В.
Пункт ґ) частини 1 статті 186 Земельного кодексу України викласти у такій редакції: "робочі землевпорядні проекти, пов‘язані з упорядкуванням, докорінним поліпшенням та охороною земель, раціональним їх використанням, після погодження їх з органами земельних ресурсів, природоохоронними органами та територіальними органами Державної служби охорони родючості ґрунтів, розглядаються і затверджуються замовниками цих проектів."
 
Враховано редакційно    
11. 3) Перехідні положення доповнити пунктом 18 такого змісту:
 
   5) розділ Х "Перехідні положення" доповнити пунктом 18 такого змісту:
 
12. "На період до 1 січня 2015 року вимоги частини 4 статті 22 цього Кодексу поширюються тільки на тих власників та користувачів, які використовують земельні ділянки сільськогосподарського призначення для ведення товарного сільськогосподарського виробництва загальною площею більш ніж 100 гектарів".
 
-9- Кармазін Ю.А.
Новий пункт 18 Перехідних положень викласти в такій редакції:
"18. На період до 1 січня 2012 року вимоги частини 4 статті 22 цього Кодексу поширюються тільки на тих власників та користувачів, які для ведення товарного сільськогосподарського виробництва використовують земельні ділянки сільськогосподарського призначення загальною площею більш ніж 5 гектарів."
 
Відхилено   "18. На період до 1 січня 2015 року вимоги частини четвертої статті 22 цього Кодексу поширюються лише на тих власників та користувачів, які використовують земельні ділянки сільськогосподарського призначення для ведення товарного сільськогосподарського виробництва загальною площею більш як 100 гектарів".
 
13. 2. У Законі України "Про землеустрій" (Відомості Верховної Ради України, 2003, № 36, ст. 282) статтю 52 доповнити частиною третьою такого змісту:
 
   2. Статтю 52 Закону України "Про землеустрій" (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., № 36, ст. 282) доповнити частиною третьою такого змісту:
 
14. "Порядок складання та погодження проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь встановлюється Кабінетом Міністрів України".
 
-10- Ткач Р.В.
Кармазін Ю.А.
У Законі України "Про землеустрій" статтю 52 доповнити частиною третьою в такій редакції: " Порядок розробки проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь, встановлюється Кабінетом Міністрів України".
 
Враховано   "Порядок розробки проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь, встановлюється Кабінетом Міністрів України".
 
    -11- Лук'янчук Р.В.
У п. "б" частини 2 ст.52 Закону "Про землеустрій " замість слів "організацію землеволодінь" записати "організацію території землеволодінь".
 
Відхилено    
    -12- Лук'янчук Р.В.
У частині 2 ст.52 Закону "Про землеустрій" замість "сівозміни" записати "сівозмін".
 
Відхилено    
15. 3. У Законі України "Про охорону земель" (Відомості Верховної Ради України, 2003, № 39, ст. 349):
 
-13- Ткач Р.В.
Частину 2 статті 1 Закону України "Про охорону земель" доповнити після абзацу 8 новим абзацом такого змісту: " ґрунтовтома - порушення біоенергетичного режиму ґрунтів та різке зниження урожайності сільськогосподарських культур внаслідок їх беззмінного вирощування або частого повернення на попереднє поле сівозміни, що призводить до погіршення якісного стану ґрунтів, накопичення у ґрунтах специфічних хвороботворних мікроорганізмів та насіння бур’янів;".
У зв‘язку з цим абзаци 9-18 вважати відповідно абзацами 10-19.
 
Враховано   3. У Законі України "Про охорону земель" (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., № 39, ст. 349):
1) частину другу статті 1 після абзацу восьмого доповнити новим абзацом такого змісту:
"ґрунтовтома - порушення біоенергетичного режиму ґрунтів та різке зниження урожайності сільськогосподарських культур внаслідок їх беззмінного вирощування або частого повернення на попереднє поле сівозміни, що призводить до погіршення якісного стану ґрунтів, накопичення у ґрунтах специфічних хвороботворних мікроорганізмів та насіння бур’янів".
У зв‘язку з цим абзаци дев‘ятий-вісімнадцятий вважати відповідно абзацами десятим-дев‘ятнадцятим;
 
    -14- Лук'янчук Р.В.
У статті 30 Закону України "Про охорону земель" замінити нормативи "показників деградації земель та ґрунтів " на нормативи "граничних параметрів деградації земель та ґрунтів".
 
Відхилено    
16. 1) частину першу статті 30 доповнити абзацом п’ятим такого змісту:
 
   2) частину першу статті 30 після абзацу четвертого доповнити новим абзацом такого змісту:
 
17. "оптимального співвідношення культур у сівозмінах у різних ґрунтово-кліматичних зонах".
 
   "оптимального співвідношення культур у сівозмінах у різних природно-сільськогосподарських регіонах".
 
18. У зв’язку з цим абзац п’ятий вважати абзацом шостим;
 
   У зв’язку з цим абзац п’ятий вважати абзацом шостим;
 
19. 2)доповнити статтею 33-1 такого змісту:
 
   3) доповнити статтею 33-1 такого змісту:
 
20. "Стаття 33-1. Нормативи оптимального співвідношення культур у сівозмінах у різних ґрунтово-кліматичних зонах
 
   "Стаття 33-1. Нормативи оптимального співвідношення культур у сівозмінах у різних природно-сільськогосподарських регіонах
 
21. Нормативи оптимального співвідношення культур у сівозмінах у різних ґрунтово-кліматичних зонах встановлюються для запобігання виснаження та втрати родючості ґрунтів внаслідок ґрунтовтоми та досягнення високих і стабільних урожаїв сільськогосподарських культур.
 
-15- Лук'янчук Р.В.
Частину 1 статті 33-1 у такій редакції:
"Нормативи оптимального співвідношення культур у сівозмінах у різних природно-сільськогосподарських регіонах, що визначають структуру посівних площ, встановлюються для досягнення високих і стабільних урожаїв та запобігання виснаження і втрати родючості ґрунтів внаслідок ґрунтовтоми".
 
Враховано редакційно також у пунктах 17, 20 та 22 проекту 2626  Нормативи оптимального співвідношення культур у сівозмінах у різних природно-сільськогосподарських регіонах встановлюються для досягнення високих і стабільних урожаїв та запобігання виснаження і втрати родючості ґрунтів внаслідок ґрунтовтоми.
 
22. Нормативи оптимального співвідношення культур у сівозмінах визначають структуру посівних площ для різних ґрунтово-кліматичних зон та перелік установлених культур для вирощування у цих зонах".
 
   Нормативи оптимального співвідношення культур у сівозмінах визначають структуру посівних площ для різних природно-сільськогосподарських регіонів та перелік установлених культур для вирощування у цих регіонах".
 
23. ІІ. Прикінцеві положення
 
   ІІ. Прикінцеві положення
 
24. 1. Цей Закон набирає чинності через дев’ять місяців з дня його опублікування.
 
   1. Цей Закон набирає чинності через дев‘ять місяців з дня його опублікування.
 
25. 2. Кабінету Міністрів України та іншим центральним органам виконавчої влади протягом трьох місяців з дня опублікування цього Закону привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.
 
   2. Кабінету Міністрів України та іншим центральним органам виконавчої влади протягом трьох місяців з дня опублікування цього Закону привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.
 
26. Проект реєстр. №3338
 
      
27. ЗАКОН УКРАЇНИ
 
      
28. Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо збереження родючості ґрунтів
 
-16- Бевзенко В.Ф.
Назву проекту № 3338 врахувати у назві доопрацьованого законопроекту.
 
Враховано редакційно в 2626     
29. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
      
30. 1. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
 
      
31. 1) доповнити статтю 55 Кодексу України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до № 51, ст. 1122) частиною такого змісту:
 
      
32. "Використання земельних ділянок сільськогосподарського призначення для ведення товарного сільськогосподарського виробництва без розроблення та затвердження в установленому порядку проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь, або самовільне відхилення від таких проектів — тягне за собою накладення штрафу на громадян від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб — від трьохсот до п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.";
 
-17- Бевзенко В.Ф.
Запропоновану нову частину до статті 55 Кодексу України про адміністративні правопорушення доцільно відхилити, а включити до складу правопорушень, визначених у частині 1 статті 211 Земельного кодексу України.
 
Враховано      
    -18- Кармазін Ю.А.
доповнити статтю 55 Кодексу України про адміністративні правопорушення частиною у наступній редакції:
"Використання земельних ділянок сільськогосподарського призначення для ведення товарного сільськогосподарського виробництва без розроблення та затвердження в установленому порядку проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь, або самовільне відхилення від таких проектів — тягне за собою накладення штрафу на громадян від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і фізичних осіб-підприємців та посадових осіб — від трьохсот до п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.";
 
Відхилено    
33. 2) у статті 254 Кримінального кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 25—26, ст. 131; 2008 р., № 24, ст. 236) слова "до двохсот п’ятдесяти" замінити словами "від тисячі до трьох тисяч";
 
-19- Бевзенко В.Ф.
Запропоновані зміни до ст.254 Кримінального кодексу України доцільно вилучити, бо вони не враховують чинну практику у вирішенні цього питання та є занадто високими.
 
Враховано      
    -20- Кармазін Ю.А.
Статтю 254 Кримінального кодексу України викласти в такій редакції:
"Безгосподарське використання земель, якщо це спричинило тривале зниження або втрату їх родючості, виведення земель з сільськогосподарського обороту, змивання гумусного шару, порушення структури ґрунту, - караються штрафом в розмірі три тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян та конфіскацією належних земельних ділянок і/або обмеженням волі на строк до двох років з позбавленням права обіймати певні посади або займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такого."
 
Відхилено    
34. 3) у Земельному кодексі України (Відомості Верховної Ради України, 2002 р., № 3—4, ст. 27):
 
      
35. доповнити статтю 22 після частини третьої новою частиною такого змісту:
 
      
36. "4. Земельні ділянки сільськогосподарського призначення для ведення товарного сільськогосподарського виробництва використовуються відповідно до розроблених та затверджених в установленому порядку проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь і містять проекти землеохоронних заходів.".
 
-21- Бевзенко В.Ф.
У запропонованій новій частині статті 22 слова "містять проекти землеохоронних заходів" замінити на "передбачають заходи з охорони земель"
 
Враховано в 2626     
37. У зв’язку з цим частину четверту вважати частиною п’ятою;
 
      
38. доповнити пункт "ґ" частини першої статті 186 після слова "використанням," словами "після погодження їх з органами земельних ресурсів, природоохоронними органами та територіальними органами Державної служби охорони родючості ґрунтів";
 
-22- Бевзенко В.Ф.
Пункт "ґ" частини 1 статті 186 викласти у такій редакції: "робочі землевпорядні проекти, пов‘язані з упорядкуванням, докорінним поліпшенням та охороною земель, раціональним їх використанням, після погодження їх у встановленому порядку, розглядаються і затверджуються замовниками цих проектів."
 
Враховано в 2626     
    -23- Лук'янчук Р.В.
Доповнити пункт "ґ" частини першої статті 186 після слова "використанням," словами "після погодження їх з органами земельних ресурсів, природоохоронними органами".
 
Враховано редакційно    
    -24- Бевзенко В.Ф.
Частину 1 статті 211 Земельного кодексу України доповнити новим пунктом такого змісту:
"к) використання земельних ділянок сільськогосподарського призначення для ведення товарного сільськогосподарського виробництва без розроблення та затвердження в установленому порядку проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь."
 
Враховано в 2626   
39. доповнити розділ Х"Перехідні положення" пунктом 18 такого змісту:
 
      
40. "18. На період до 1 січня 2015 року вимоги частини четвертої статті 22 цього Кодексу поширюються тільки на тих власників землі та землекористувачів, які використовують земельні ділянки сільськогосподарського призначення для ведення товарного сільськогосподарського виробництва загальною площею понад 100 гектарів.";
 
-25- Кармазін Ю.А.
Новий пункт 18 Перехідних положень викласти в такій редакції:
"18. На період до 1 січня 2012 року вимоги частини 4 статті 22 цього Кодексу поширюються тільки на тих власників та користувачів, які для ведення товарного сільськогосподарського виробництва використовують земельні ділянки сільськогосподарського призначення загальною площею більш ніж 5 гектарів."
 
Відхилено      
41. 4) доповнити статтю 52 Закону України "Про землеустрій" (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., № 36, ст. 282) частиною такого змісту:
 
      
42. "Порядок складення проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь, встановлюється Кабінетом Міністрів України.";
 
-26- Ткач Р.В.
Кармазін Ю.А.
Доповнити статтю 52 Закону України "Про землеустрій" частиною третьою такого змісту: "Порядок розробки проектів землеустрою, що забезпечують еколого-економічне обґрунтування сівозміни та впорядкування угідь, встановлюється Кабінетом Міністрів України"
 
Враховано в 2626     
43. 5) у Законі України "Про охорону земель" (Відомості Верховної Ради України, 2003 р., № 39, ст. 349):
 
-27- Лук'янчук Р.В.
Доповнити статтю 1 Закону України "Про охорону земель" наступним визначенням:
"Охорона земель – система правових, організаційних, технологічних та інших заходів, спрямованих на запобігання процесів деградації ".
 
Відхилено ( не прийнято в редакції, що схвалена за основу)     
    -28- Лук'янчук Р.В.
У статті 1 Закону України "Про охорону земель" поняття "грунтове обстеження" викласти у такій редакції:
"Ґрунтове обстеження - обов'язкове і суцільне обстеження земель, що включає встановлення генезису, морфологічної будови, властивостей ґрунтів і структури ґрунтового покриву, та періодично здійснюється з метою визначення їх оптимального використання, охорони, підвищення родючості, а також для проведення їх бонітування та економічної і грошової оцінки земель".
 
Відхилено ( не прийнято в редакції, що схвалена за основу)   
44. доповнити частину другу статті 1 після абзацу восьмого новим абзацом такого змісту:
 
      
45. "ґрунтовтома — порушення біоенергетичного режиму ґрунтів та різке зниження урожайності сільськогосподарських культур внаслідок їх беззмінного вирощування або частого повернення на попереднє поле сівозміни, що призводить до накопичення у ґрунтах специфічних хвороботворних мікроорганізмів та насіння бур’янів;".
 
      
46. У зв’язку з цим абзаци дев’ятий — вісімнадцятий вважати відповідно абзацами десятим — дев’ятнадцятим;
 
      
47. доповнити частину першу статті 30 після абзацу четвертого новим абзацом такого змісту:
 
      
48. "оптимального співвідношення культур у сівозмінах в різних ґрунтово-кліматичних зонах;".
 
      
49. У зв’язку з цим абзац п’ятий вважати абзацом шостим;
 
      
50. доповнити Закон статтею 33-1 такого змісту:
 
      
51. "Стаття 33-1. Нормативи оптимального співвідношення культур у сівозмінах в різних ґрунтово-кліматичних зонах
 
      
52. Нормативи оптимального співвідношення культур у сівозмінах в різних ґрунтово-кліматичних зонах встановлюються для досягнення високих і стабільних урожаїв сільськогосподарських культур та запобігання виснаженню та втраті родючості ґрунтів внаслідок ґрунтовтоми.
 
-29- Лук'янчук Р.В.
Частину 1 статті 33-1 у такій редакції:
"Нормативи оптимального співвідношення культур у сівозмінах у різних природно-сільськогосподарських регіонах, що визначають структуру посівних площ, встановлюються для досягнення високих і стабільних урожаїв та запобігання виснаження і втрати родючості ґрунтів внаслідок ґрунтовтоми".
 
Враховано редакційно в 2626     
53. Нормативи оптимального співвідношення культур у сівозмінах визначають структуру посівних площ для різних ґрунтово-кліматичних зон та перелік установлених культур для вирощування в цих зонах.".
 
      
54. 2. Цей Закон набирає чинності через дев’ять місяців з дня його опублікування.