Кількість абзаців - 37 Таблиця поправок


Про внесення змін до Закону України про внесення змін та доповнень до деяких законодавчих актів України (щодо протидії розповсюдженню дитячої порнографії) (Третє читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект
 
   Проект
 
1. ЗАКОН УКРАЇНИ
 
   ЗАКОН УКРАЇНИ
 
2. Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії розповсюдженню дитячої порнографії
 
   Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії розповсюдженню дитячої порнографії
 
3. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
   Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
4. І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
 
   І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
 
5. 1. Статтю 301 Кримінального Кодексу України викласти у такій редакції:
 
   1. У статті 301 Кримінального кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., № 25-26, ст. 131):
 
6. "Стаття 301. Ввезення, виготовлення, збут і розповсюдження порнографічних предметів
 
      
7. 1. Ввезення в Україну творів, зображень або інших предметів порнографічного характеру з метою збуту чи розповсюдження або їх виготовлення, перевезення чи інше переміщення з тією самою метою, або їх збут чи розповсюдження, а також примушування до участі в їх створенні -
 
-1- Швець В.Д.
у частині третій статті 301 КК:
абзац перший викласти у такій редакції:
"3. Дії, передбачені частинами першою або другою цієї статті, вчинені повторно або за попередньою змовою групою осіб, або з отриманням доходу у великому розмірі";
в абзаці другому слова "комп’ютерних програм" замінити словами "матеріальних носіїв комп’ютерних програм";
доповнити статтю частинами четвертою, п’ятою та приміткою такого змісту:
"4. Дії, передбачені частинами першою або другою цієї статті, вчинені щодо творів, зображень або інших предметів порнографічного характеру, що містять дитячу порнографію, або примушування неповнолітніх до участі у створенні творів, зображень або кіно- та відеопродукції, комп'ютерних програм порнографічного характеру, –
караються позбавленням волі на строк від п’яти до десяти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та з конфіскацією порнографічних предметів, кіно- та відеопродукції, матеріальних носіїв комп'ютерних програм, засобів їх виготовлення, розповсюдження і демонстрування.
5. Дії, передбачені частиною четвертою цієї статті, вчинені повторно або за попередньою змовою групою осіб, або з отриманням доходу у великому розмірі, –
караються позбавленням волі на строк від семи до дванадцяти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та з конфіскацією порнографічних предметів, кіно- та відеопродукції, матеріальних носіїв комп'ютерних програм, засобів їх виготовлення, розповсюдження і демонстрування.
Примітка. Отримання доходу у великому розмірі має місце, коли його сума у двісті більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян."
Поправка від 25.11.2009
 
Враховано      
    -2- Ляпіна К.М.
статтю 301 КК України викласти у такій редакції:
3. Дії, передбачені частинами першою або другою цієї статті, вчинені повторно або за попередньою змовою групою осіб, або з отриманням доходу у великому розмірі
караються позбавленням волі на строк від трьох до семи років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та з конфіскацією порнографічних предметів, кіно- та відеопродукції, матеріальних носіїв комп'ютерних програм, засобів їх виготовлення, розповсюдження і демонстрування.
4. Дії, передбачені частинами першою або другою цієї статті, вчинені щодо творів, зображень або інших предметів порнографічного характеру, що містять дитячу порнографію, або примушування неповнолітніх до участі у створенні творів, зображень або кіно- та відеопродукції, комп'ютерних програм порнографічного характеру, -
караються позбавленням волі на строк від п’яти до десяти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та з конфіскацією порнографічних предметів, кіно- та відеопродукції, матеріальних носіїв комп'ютерних програм, засобів їх виготовлення, розповсюдження і демонстрування.
5. Дії, передбачені частиною четвертою цієї статті, вчинені повторно або за попередньою змовою групою осіб, або з отриманням доходу у великому розмірі, -
караються позбавленням волі на строк від семи до дванадцяти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та з конфіскацією порнографічних предметів, кіно- та відеопродукції, матеріальних носіїв комп'ютерних програм, засобів їх виготовлення, розповсюдження і демонстрування.
6. Звільняється від кримінальної відповідальності за цією статтею особа, якщо вона є постачальником інформаційних послуг, які складаються з передачі інформації, що надається одержувачем послуг, всередині мережі зв’язку або надання доступу до мережі зв’язку, за передану інформацію при умові, що постачальник не є ініціатором передачі., не обирає одержувача передачі та не обирає чи не змінює інформацію, що міститься в передачі.
Примітка.
Отримання доходу у великому розмірі має місце, коли його сума у двісті і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян.
Акти передачі та забезпечення доступу, про що йдеться в пункті 6, включають в себе автоматичне, проміжкове тимчасове зберігання переданої інформації, оскільки це робиться з єдиною метою – здійснення передачі в мережі зв’язку та передбачає, що інформація не зберігається довше, ніж це необхідно для передачі.
Поправка від 26.11.2009
 
Враховано частково Без норми про звільнення від кримінальної відповідальності   
8. караються штрафом від п'ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років, з конфіскацією порнографічних предметів та засобів їх виготовлення і розповсюдження.
 
-3- Унгурян П.Я.
Єфремов О.С.
Царьков Є.І.
Пункт 3, статті 301, Кримінального кодексу України викласти у такій редакції:
"3. Ввезення в Україну продукції, що містить дитячу порнографію, з метою збуту чи розповсюдження, перевезення чи інше переміщення з тією самою метою, виготовлення, збут чи розповсюдження, у тому числі з метою надання доступу до такої продукції будь-яким способом, а також купівля, обмін та зберігання такої продукції з метою подальшого збуту чи розповсюдження у будь-якій формі та у будь-який спосіб, –
караються штрафом від п’ятисот до семисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до п’яти років, або позбавленням волі на той самий строк, з конфіскацією такої продукції, засобів її зберігання і демонстрування".
Поправка від 18.11.2009
 
Враховано редакційно в частинах четвертій та п’ятій статті 301 КК України, до того ж за вчинення зазначеного злочину Комітетом пропонується більш сувора міра покарання, а саме: тільки позбавлення волі на строк від п’яти до десяти (частина четверта статті 301) чи від семи до дванадцяти років (частина п’ята статті 301 КК України).     
9. 2. Ті самі дії, вчинені щодо кіно- та відеопродукції, комп'ютерних програм порнографічного характеру, а також збут неповнолітнім чи розповсюдження серед них творів, зображень або інших предметів порнографічного характеру, -
 
      
10. караються штрафом від ста до трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до п'яти років, або позбавленням волі на той самий строк, з конфіскацією порнографічної кіно- та відеопродукції, засобів її виготовлення і демонстрування.
 
      
11. 3. Ввезення в Україну продукції порнографічного характеру, створеної за участю дитини або з використанням її образу, з метою збуту чи розповсюдження, перевезення чи інше переміщення з тією самою метою, виготовлення, збут чи розповсюдження, у тому числі шляхом надання доступу до такої продукції за допомогою інформаційно-телекомунікаційних систем, а також купівля, обмін та зберігання такої продукції у будь-який формі та у будь-спосіб, -
 
-4- Шпенов Д.Ю.
Мороко Ю.М.
Пропонуємо частину третю статті 301 КК України викласти в такій редакції:
"Ввезення в Україну продукції, що містить дитячу порнографію, з метою збуту чи розповсюдження, перевезення чи інше переміщення з тією самою метою, виготовлення, збут чи розповсюдження, у тому числі з метою надання доступу до такої продукції будь-яким способом, а також купівля, обмін та зберігання такої продукції з метою подальшого збуту чи розповсюдження у будь-якій формі та у будь-який спосіб, -
караються штрафом від п’ятисот до семисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до п’яти років, або позбавленням волі на той самий строк, з конфіскацією такої продукції, засобів її зберігання та демонстрування.
Поправка від 03.11.2009
 
Враховано редакційно в частинах четвертій та п’ятій статті 301 КК України, до того ж за вчинення зазначеного злочину Комітетом пропонується більш сувора міра покарання, а саме: тільки позбавлення волі на строк від п’яти до десяти (частина четверта статті 301) чи від семи до дванадцяти років (частина п’ята статті 301 КК України).  1) у частині третій:
абзац перший викласти в такій редакції:
"3. Дії, передбачені частинами першою або другою цієї статті, вчинені повторно або за попередньою змовою групою осіб, або з отриманням доходу у великому розмірі, –";
 
12. караються штрафом від п’ятисот до семисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеженням волі на строк до п’ти років, або позбавленням волі на той самий строк, з конфіскацією порнографічної кіно- та відеопродукції, засобів її зберігання і демонстрування.
 
   в абзаці другому слова "комп’ютерних програм" замінити словами "матеріальних носіїв комп’ютерних програм";
2) доповнити частинами четвертою, п’ятою та приміткою такого змісту:
 
13. 4. Збут неповнолітнім чи розповсюдження серед них творів, зображень та іншої продукції порнографічного характеру, створеної за участю дитини або з використанням її образу, -
 
   "4. Дії, передбачені частинами першою або другою цієї статті, вчинені щодо творів, зображень або інших предметів порнографічного характеру, що містять дитячу порнографію, або примушування неповнолітніх до участі у створенні творів, зображень або кіно- та відеопродукції, комп'ютерних програм порнографічного характеру, -
 
14. караються штрафом від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або обмеження волі на строк до семи років, або позбавленням волі на той самий строк, з конфіскацією порнографічної кіно- та відеопродукції, засобів її виготовлення і демонстрування.
 
   караються позбавленням волі на строк від п’яти до десяти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та з конфіскацією порнографічних предметів, кіно- та відеопродукції, матеріальних носіїв комп'ютерних програм, засобів їх виготовлення, розповсюдження і демонстрування.
 
15. 5. Дії, передбачені частинами першою-четвертою цієї статті, якщо вони вчинені повторно або за попередньою змовою групою осіб, а також примушування неповнолітніх до участі у створенні творів, зображень або кіно- та відеопродукції, комп'ютерних програм порнографічного характеру, - караються позбавленням волі на строк від п’яти до десяти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та з конфіскацією порнографічних предметів, кіно- та відеопродукції, комп'ютерних програм, засобів їх виготовлення, розповсюдження і демонстрування."
 
   5. Дії, передбачені частиною четвертою цієї статті, вчинені повторно або за попередньою змовою групою осіб, або з отриманням доходу у великому розмірі, -
караються позбавленням волі на строк від семи до дванадцяти років з позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років та з конфіскацією порнографічних предметів, кіно- та відеопродукції, матеріальних носіїв комп'ютерних програм, засобів їх виготовлення, розповсюдження і демонстрування.
Примітка. Отримання доходу у великому розмірі має місце, коли його сума у двісті і більше разів перевищує неоподатковуваний мінімум доходів громадян."
 
16. 2. У Законі України "Про телекомунікації" (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 12, ст.155, №48, ст. 526):
 
   2. У статті 39 Закону України "Про телекомунікації" (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 12, ст.155, №48, ст. 526):
 
17. 1) статтю 33 після частини другої доповнити новою частиною такого змісту:
 
      
18. "3. Споживачі телекомунікаційних послуг зобов'язані у разі виявлення в інформаційно-телекомунікаційних системах, в тому числі в мережі інтернет, інформації та даних, пов'язаних з насильством, порнографію, проявами расової і національної нетерпимості та тероризму, пропагандою наркотиків, порушенням прав інтелектуальної власності повідомляти про це провайдерів телекомунікацій і/або правоохоронні органи".
 
-5- Шпенов Д.Ю.
статтю 33 Закону України "Про телекомунікації" після частини другої доповнити частиною такого змісту:
"3. У разі виявлення в телекомунікаційній мережі дитячої порнографії споживачі телекомунікаційних послуг повідомляють про це правоохоронні органи."
У зв’язку з цим частину третю вважати частиною четвертою.
Пропозиція від 20.11.2009
 
Відхилено      
    -6- Кармазін Ю.А.
Бут Ю.А.
У Законі України "Про телекомунікації":
Виключити пропозицію доповнити статтю 33 новою частиною 3, оскільки вона є декларативною, внаслідок відсутності відповідальності за недонесення. А передбачений кримінальним законодавством склад злочину і так буде, якщо провайдери телекомунікацій, до яких звернуться з інформацією щодо знаходження на їхніх телекомунікаційних ресурсах інформації та даних, пов'язаних з насильством, порнографією, проявами расової і національної нетерпимості та тероризму, пропагандою наркотиків, порушенням прав інтелектуальної власності, або із пропозицією розмістити це на їхніх телекомунікаційних ресурсах, не проінформують про це правоохоронні органи, які вже повинні приймати рішення щодо того, чи відповідає таке звернення до провайдерів дійсності.
2. Виключити пропозицію доповнити частину другу статті 39 абзацами другим - четвертим, оскільки вона дублює норми чинного законодавства щодо обов’язковості виконувати певні рішення суду, а встановлення обов’язку зберігання на невизначений термін інформації щодо доступу користувачів до телекомунікаційних ресурсів не припустимо, оскільки може призводити до прав громадян щодо захисту їхніх особистих даних, і не потрібно, оскільки провайдери зберігають таку інформацію не менше місяця, чого достатньо, у випадку необхідності, для отримання рішення суду щодо виїмки такої інформації.
Поправка Ю. Кармазіна від 25.11.2009 Ю. Бута – від 25.11.2009
 
Враховано частково    
19. У зв’язку з цим частину третю вважати частиною четвертою;
 
-7- Ляпіна К.М.
Доповнити частину другу статті 39 абзацами такого змісту:
"Оператори, провайдери телекомунікацій обмежують доступ своїх абонентів до ресурсів, через які здійснюється розповсюдження дитячої порнографії, на підставі рішення суду.
Оператори, провайдери телекомунікацій зберігають дані про з’єднання своїх абонентів з мережею Інтернет в обсязі, достатньому для ідентифікації часу з’єднання, абонента або пункту закінчення телекомунікаційної мережі відповідного оператора, провайдера телекомунікацій, протягом року.
Порядок зберігання таких даних встановлюється Кабінетом Міністрів України відповідно до цього закону".
Поправка від 26.11.2009
 
Враховано редакційно      
20. 2) частину другу статті 39 доповнити абзацами другим - четвертим такого змісту:
 
-8- Шпенов Д.Ю.
частину першу статті 39 Закону України "Про телекомунікації" після пункту 17 доповнити пунктами такого змісту:
"18) на підставі рішення суду обмежувати доступ своїх абонентів до ресурсів, через які здійснюється розповсюдження дитячої порнографії;
19) на підставі рішення суду зберігати інформацію про всі з’єднання своїх абонентів з ресурсами, доступ до яких вони надають."
У зв’язку з цим пункт 18 вважати пунктом 20.
Не доповнювати частину другу статті 39 Закону України "Про телекомунікації" додатковими абзацами, тобто залишити чинну редакцію без змін.
Поправка від 20.11.2009
 
Враховано частково      
21. "На підставі мотивованого подання правоохоронних органів провайдери телекомунікаційних послуг зобов’язані вживати заходи з обмеження доступу своїх клієнтів до ресурсів, через які здійснюється розповсюдження незаконного інформаційного наповнення (контенту).
 
-9- Ляпіна К.М.
Або ми відкидаємо цю поправку, або голосуємо в іншій редакції з чітким формулюванням про дитячу порнографію
(стенограма розгляду в другому читанні)
 
Враховано   1) частину першу після пункту 17 доповнити новим пунктом такого змісту:
"18) на підставі рішення суду обмежувати доступ своїх абонентів до ресурсів, через які здійснюється розповсюдження дитячої порнографії"
У зв’язку з цим пункт 18 вважати пунктом 19;
2) частину другу доповнити абзацом другим такого змісту:
"Оператори, провайдери телекомунікацій зберігають та надають інформацію про з’єднання свого абонента у порядку, встановленому законом".
 
    -10- Шпенов Д.Ю.
Мороко Ю.М.
Абзац другий частини другої статті 39 викласти в такій редакції:
"На підставі мотивованого подання слідчого, прокурора або рішення суду провайдери телекомунікаційних послуг зобов’язані вживати заходи з обмеження доступу своїх клієнтів до ресурсів, через які здійснюється розповсюдження або передача продукції порнографічного характеру, створеної за участю дитини або з використанням її образу.
Поправка від 03.11.2009
 
Враховано частково    
    -11- Швець В.Д.
частину другу статті 39 Закону України "Про телекомунікації" доповнити абзацом другим такого змісту:
"Оператори, провайдери телекомунікацій зберігають та надають інформацію про з’єднання свого абонента у порядку, встановленому законом".
 
Враховано    
22. Провайдери комунікацій зобов’язані зберігати інформацію про всі з’єднання свого клієнта з ресурсами, доступ до яких надається зазначеним провайдером. Термін, порядок та повний перелік такої інформації встановлюється Кабінетом Міністрів України.
 
-12- Шпенов Д.Ю.
Мороко Ю.М.
Абзац третій частини другої ст. 39 Закону України "Про телекомунікації" виключити.
Поправка від 03.11.2009
 
Враховано      
    -13- Унгурян П.Я.
Єфремов О.С.
Царьков Є.І.
Абзац 3 частини 2 статті 39 Закону України "Про телекомунікації" викласти у наступній редакції:
"Провайдери комунікацій в рамках порушеної кримінальної справи зобов’язані надати інформацію про з’єднання свого абонента у порядку встановленому Кримінально-процесуальним кодексом України".
Абзац 4 частини 2 статті 39 Закону України "Про телекомунікації" виключити.
Поправка від 18.11.2009
 
Враховано частково    
23. У разі виявлення порушення клієнтом законодавства України, у тому числі розповсюдження продукції порнографічного характеру із використанням дітей, провайдери телекомунікацій зобов’язані інформувати правоохоронні органи."
 
-14- Шпенов Д.Ю.
Мороко Ю.М.
Проект абзацу четвертого частини другої статті 39 Закону України "Про телекомунікації" "У разі виявлення порушення клієнтом законодавства України, у тому числі розповсюдження продукції порнографічного характеру із використанням дітей, провайдери телекомунікацій зобов’язані інформувати правоохоронні органи" викласти в такій редакції:
"У разі виявлення розповсюдження або передачі клієнтом провайдера продукції порнографічного характеру створеної за участю дитини або з використанням її образу, провайдери телекомунікацій зобов’язані інформувати правоохоронні органи".
Поправка від 03.11.2009
 
Відхилено цей абзац до закону не вноситься     
24. 3. У Законі України "Про захист суспільної моралі" (Відомості Верховної ради України, 2004 р., №14, ст. 192):
 
   3. У Законі України "Про захист суспільної моралі" (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., №14, ст. 192):
 
25. 1) У частині першій статті 1:
 
   1) у частині першій статті 1:
 
26. Після абзацу третього доповнити новим абзацом такого змісту:
 
   після абзацу третього доповнити новим абзацом такого змісту:
 
27. "дитяча порнографія - зображення у будь-який спосіб дитини чи особи, яка виглядає як дитина, задіяної у реальній або змодельованій відверто сексуальній поведінці, або будь-яке зображення статевих органів дитини в сексуальних цілях".
 
-15- Кармазін Ю.А.
Бут Ю.А.
У Законі України "Про захист суспільної моралі" (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., №14, ст. 192):
1. У частині першій статті 1, після абзацу третього доповнити новим абзацом такого змісту:
"дитяча порнографія - зображення у будь-який спосіб дитини чи особи, яка виглядає як дитина, задіяної у реальній або змодельованій відверто сексуальній поведінці, або будь-яке зображення статевих органів дитини в сексуальних цілях".
2. У зв’язку з цим абзаци четвертий - одинадцятий частини першої статті 1 вважати відповідно абзацами п’ятим - дванадцятим;
3. Абзац п’ятий частини першої статті 1 викласти у такій редакції:
"обіг продукції сексуального характеру - виготовлення (виробництво), зберігання, реклама, розповсюдження такої продукції у будь-якій формі, вчинення щодо неї будь-якого правочину, ввезення, вивезення та транзит через територію України, поштова пересилка продукції сексуального характеру";
4. Частину першу статті 7 доповнити абзацами п’ятим та шостим такого змісту:
"виготовлення (виробництво), зберігання, реклама, розповсюдження, придбання продукції, що містить дитячу порнографію, ввезення, вивезення, транзит через територію України, поштова пересилка такої продукції;
пропонування або надання доступу до продукції, що містить дитячу порнографію"
поправка Ю.Кармазіна від 25.11.2009 поправка Ю.Бута від 25.11.2009
 
Враховано   "дитяча порнографія - зображення у будь-який спосіб дитини чи особи, яка виглядає як дитина, задіяної у реальній або змодельованій відверто сексуальній поведінці, або будь-яке зображення статевих органів дитини в сексуальних цілях".
 
28. У зв’язку з цим абзаци четвертий - одинадцятий вважати відповідно абзацами п’ятим - дванадцятим;
 
-16- Ляпіна К.М.
абзац п’ятий частини 1 статті 7 викласти у такій редакції:
обіг продукції сексуального характеру - виготовлення (виробництво), зберігання, реклама, розповсюдження такої продукції у будь-якій формі, вчинення щодо неї будь-якого правочину будь-яким способом, ввезення, вивезення та транзит через територію України, поштова пересилка продукції сексуального характеру
поправка від 26.11.2009
 
Враховано   У зв’язку з цим абзаци четвертий - одинадцятий вважати відповідно абзацами п’ятим - дванадцятим;
 
29. абзац п’ятий викласти у такій редакції:
 
   абзац п’ятий викласти в такій редакції:
 
30. "обіг продукції сексуального характеру - виготовлення (виробництво), зберігання, реклама, розповсюдження такої продукції у будь-якій формі, вчинення щодо неї будь-якого правочину, у тому числі з використанням телекомунікаційної мережі, ввезення, вивезення та транзит через територію України, поштова пересилка продукції сексуального характеру";
 
-17- Швець В.Д.
У Законі України "Про захист суспільної моралі" (Відомості Верховної ради України, 2004 р., №14, ст. 192):
у статті 1:
після абзацу третього доповнити новим абзацом такого змісту:
"дитяча порнографія – зображення у будь-який спосіб дитини чи особи, яка виглядає як дитина, задіяної у реальній або змодельованій відверто сексуальній поведінці, або будь-яке зображення статевих органів дитини в сексуальних цілях".
У зв’язку з цим абзаци четвертий - одинадцятий вважати відповідно абзацами п’ятим - дванадцятим;
абзац п’ятий викласти в такій редакції: "обіг продукції сексуального характеру – виготовлення (виробництво), зберігання, реклама, розповсюдження такої продукції у будь-якій формі, вчинення щодо неї будь-якого правочину, ввезення, вивезення та транзит через територію України, поштова пересилка продукції сексуального характеру";
2) статтю 7 доповнити абзацами п’ятим та шостим такого змісту:
"виготовлення (виробництво), зберігання, реклама, розповсюдження, придбання продукції, що містить дитячу порнографію, ввезення, вивезення, транзит через територію України, поштова пересилка такої продукції.
Пропонування або надання доступу до продукції, що містить дитячу порнографію".
поправка від 25.11.2009
 
Враховано   "обіг продукції сексуального характеру - виготовлення (виробництво), зберігання, реклама, розповсюдження такої продукції у будь-якій формі, вчинення щодо неї будь-якого правочину, ввезення, вивезення та транзит через територію України, поштова пересилка продукції сексуального характеру";
 
    -18- Шпенов Д.Ю.
Мороко Ю.М.
Абзаци четвертий та п’ятий статті 1 Закону України "Про захист суспільної моралі" викласти в такій редакції:
"обіг продукції сексуального характеру – виготовлення (виробництво), зберігання, реклама, розповсюдження, в тому числі торгівля, купівля і обмін такої продукції у будь-якій формі, з метою розповсюдження будь-яким способом, ввезення, вивезення та транзит через територію України, поштова пересилка продукції сексуального характеру;
виготовлення (виробництво), розповсюдження або передача, здобуття (купівля, обмін) та зберігання продукції порнографічного характеру, створеної за участю дитини або з використанням її образу, з метою розповсюдження будь-яким способом".
Пропозиція від 03.11.2009
 
Враховано редакційно змінах до ст.ст. 1 та 7 Закону України "Про захист суспільної моралі"   
    -19- Унгурян П.Я.
Єфремов О.С.
Царьков Є.І.
У Законі України "Про захист суспільної моралі":
У частині першій статті 1:
абзац п’ятий викласти у такій редакції:
"обіг продукції сексуального характеру – виготовлення (виробництво), зберігання, реклама, купівлі і обмін такої продукції у будь-якій формі, з метою розповсюдження будь-яким способом, ввезення, вивезення та транзит через територію України, поштова пересилка продукції сексуального характеру";
Частину першу статті 7 доповнити абзацом п’ятим такого змісту:
"виготовлення (виробництво), зберігання, реклама, розповсюдження, придбання продукції, що містить дитячу порнографію, розповсюдження у будь-який спосіб, ввезення, вивезення, транзит через територію України, поштова пересилка такої продукції"
Частину першу статті 7 доповнити абзацом шостим такого змісту:
"пропонування або надання у будь-який спосіб, доступу до продукції, що містить дитячу порнографію"
Поправка від 18.11.2009
 
Враховано    
31. 2) частину першу статті 7 доповнити абзацами п’ятим та шостим такого змісту:
 
   2) статтю 7 доповнити абзацами п’ятим та шостим такого змісту:
 
32. "виготовлення (виробництво), зберігання, реклама, розповсюдження, придбання продукції, що містить дитячу порнографію, у тому числі з використанням телекомунікаційної мережі, ввезення, вивезення, транзит через територію України, поштова пересилка такої продукції;
 
   "виготовлення (виробництво), зберігання, реклама, розповсюдження, придбання продукції, що містить дитячу порнографію, ввезення, вивезення, транзит через територію України, поштова пересилка такої продукції;
 
33. пропонування або надання, у тому числі з використанням телекомунікаційної мережі, доступу до продукції, що містить дитячу порнографію".
 
-20- Ляпіна К.М.
статтю 7 доповнити абзацами наступного змісту:
виготовлення (виробництво), зберігання, реклама, розповсюдження, придбання продукції, що містить дитячу порнографію, будь-яким способом, ввезення, вивезення, транзит через територію України, поштова пересилка такої продукції;
пропонування або надання будь-яким способом доступу до продукції, що містить дитячу порнографію
поправка від 26.11.2009
 
Враховано   пропонування або надання доступу до продукції, що містить дитячу порнографію".
 
34. ІІ. Прикінцеві положення
 
-21- Шпенов Д.Ю.
Мороко Ю.М.
Абзац шостий статті 7 Закону України "Про захист суспільної моралі" викласти в такій редакції:
"пропонування або надання доступу до продукції порнографічного характеру, створеної за участю дитини або з використанням її образу, будь-яким способом".
Поправка від 03.11.2009
 
Враховано редакційно абзац шостий статті 7 Закону України "Про захист суспільної моралі"  ІІ. Прикінцеві положення
 
35. 1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
 
-22- Кармазін Ю.А.
Бут Ю.А.
Частину 1 розділу ІІ. Прикінцеві положення викласти в такій редакції:
"1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного після його опублікування." Це потрібно, оскільки інакше закон буде діяти заднім числом, чого не дозволяє Конституція України до подій, які можуть відбуватися в день опублікування закону, але до часу його опублікування.
"2. Кабінету Міністрів України у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом:
1) привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.
2) забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади своїх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.".
поправка від 25.11.2009
 
Враховано   1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
 
36. 2. Кабінету Міністрів України у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом.

   2. Кабінету Міністрів України у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом:
привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади своїх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.