Кількість абзаців - 49 Таблиця поправок


Про внесення змін до Закону України ''Про радічастотний ресурс України'' (Друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Прект
 
   Проект
 
1. Закон України
 
   Закон України
 
2. Про внесення змін до Закону України
"Про радіочастотний ресурс України"
 
   Про внесення змін до Закону України
"Про радіочастотний ресурс України"
 
3. ________________________________
 
      
4. Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
   Верховна Рада України п о с т а н о в л я є:
 
5. 1. Внести до Закону України "Про радіочастотний ресурс України" (Відомості Верховної Ради України, 2004 р., № 36, ст. 298, № 48, ст. 526; 2006 р., № 18, ст. 155, № 22, ст. 188; 2007 р., № 7-8, ст. 66) такі зміни:
 
   1. Внести до Закону України "Про радіочастотний ресурс України" (Відомості Верховної Ради України, 2000 р., № 36, ст. 298; 2006 р., № № 9-11, ст.96) такі зміни:
 
6. 1) пункт 6 частини другої статті 14 викласти в такій редакції:
 
-1- Кармазін Ю.А.
Вилучити пункт 6 частини 2 статті 14 "6) встановлення розмірів плати за видачу УДЦР документів дозвільного характеру — висновків щодо електромагнітної сумісності, дозволів на експлуатацію, на ввезення з-за кордону й на реалізацію радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв;", оскільки відповідно до частини 6 статті 4 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" "6. Розмір тарифів, у тому числі їх граничні розміри, на проведення дозвільними органами обстежень (експертиз), які є підставою для видачі документів дозвільного характеру, затверджується Кабінетом Міністрів України.".
 
Відхилено   1) пункт 6 частини другої статті 14 викласти в такій редакції:
 
7. "6) встановлення розмірів плати за видачу УДЦР документів дозвільного характеру - висновків щодо електромагнітної сумісності, дозволів на експлуатацію, на ввезення з-за кордону і на реалізацію радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв; ";
 
   "6) встановлення розмірів плати за видачу УДЦР документів дозвільного характеру - висновків щодо електромагнітної сумісності, дозволів на експлуатацію, на ввезення з-за кордону і на реалізацію радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв";
 
8. 2) у статті 16:
 
   2) у статті 16:
 
9. пункт 1 частини третьої викласти в такій редакції:
 
   пункт 1 частини третьої викласти в такій редакції:
 
10. "1) присвоєння радіочастот, призначення позивних сигналів радіоелектронним засобам, видача дозволів на експлуатацію; ";
 
   "1) присвоєння радіочастот, призначення позивних сигналів радіоелектронним засобам, видача дозволів на експлуатацію";
 
11. перше речення частини четвертої викласти в такій редакції:
 
      
12. "4. УДЦР на платній основі за рахунок коштів користувачів радіочастотного ресурсу виконує на їх замовлення роботи (надає послуги), а за рахунок коштів Державного бюджету України - роботи, пов’язані з розрахунком мереж цифрового наземного мовлення та виявленням джерел радіозавад в смугах частот загального користування за заявою спеціальних користувачів.";
 
-2- Кармазін Ю.А.
Частину 4 статті 16 "4. УДЦР на платній основі за рахунок коштів користувачів радіочастотного ресурсу виконує на їхні замовлення роботи (надає послуги). Перелік робіт та послуг, що виконує УДЦР затверджуються НКРЗ у встановленому порядку.". Будь-які видатки держави на загальносуспільні потреби, розмір і цільове спрямування цих видатків визначаються виключно законом про Державний бюджет України. Крім того, цифрове наземне мовлення є прибутковим і, тому й, тому держава неповинна нести витрати на роботи, пов'язані з розрахунком мереж цифрового наземного мовлення та виявленням джерел радіозавад в смугах частот загального користування. Якщо такі дослідження необхідні спеціальному користувачу, то він має для цього свій бюджет.
 
Відхилено   перше речення частини четвертої викласти в такій редакції:
"4. УДЦР на платній основі за рахунок коштів користувачів радіочастотного ресурсу України на їх замовлення виконує роботи (надає послуги), а за рахунок коштів Державного бюджету України - роботи, пов’язані з розрахунком мереж цифрового наземного мовлення та виявленням джерел радіозавад у смугах частот загального користування за заявою спеціальних користувачів";
 
13. 3) у статті 29:
 
   3) у статті 29:
 
14. доповнити друге речення частини першої після слова "УДЦР" словами "на платній основі";
 
-3- Кармазін Ю.А.
Частину 1 статті 29 «1. Ввезення з-за кордону, реалізація та експлуатація радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв здійснюються в Україні на дозвільній основі. Відповідні дозволи надаються УДЦР на платній основі у порядку, встановленому НКРЗ." викласти в такій редакції: "1. Ввезення з-за кордону, реалізація та експлуатація радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв здійснюються в Україні на дозвільній основі. Відповідні дозволи надаються УДЦР на платній основі у порядку, встановленому
Кабінетом міністрів України.", оскільки відповідно до частини 2 статті 4 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" "2. Порядок видачі документів
дозвільного характеру центральними органами виконавчої влади установлюється Кабінетом Міністрів України за поданням відповідного дозвільного органу, погодженим з уповноваженим органом.
Такий порядок має передбачати, зокрема, вичерпний перелік документів, які необхідно подати суб'єкту господарювання для одержання документа дозвільного характеру, та строк дії документа дозвільного характеру або необмеженість строку його дії.".
 
Відхилено   друге речення частини першої після слова "УДЦР" доповнити словами "на платній основі";
 
15. доповнити статтю після частини третьої новими частинами такого змісту:
 
-4- Шевчук О.Б.
Абзаци 2-8 пункту 3 частини 1 вилучити (щодо доповнення 8 статті 29 частиною 4)
 
Відхилено   після частини третьої доповнити двома новими частинами такого змісту:
 
16. "4. Суб’єкт господарювання, який має намір ввезти з-за кордону радіоелектронні засоби та випромінювальні пристрої або здійснювати їх реалізацію, подає до УДЦР заяву за встановленою НКРЗ формою та документи, перелік яких визначається НКРЗ.
 
   "4. Суб’єкт господарювання, який має намір ввезти з-за кордону радіоелектронні засоби та випромінювальні пристрої або здійснювати їх реалізацію, подає до УДЦР заяву за встановленою НКРЗ формою та документи, перелік яких визначається НКРЗ.
 
17. Заява та документи подаються в одному примірнику особисто суб’єктом господарювання чи уповноваженим ним органом або надсилаються рекомендованим листом.
 
   Заява та документи подаються в одному примірнику особисто суб’єктом господарювання чи уповноваженим ним органом або надсилаються рекомендованим листом.
 
18. УДЦР приймає рішення про видачу чи відмову у видачі дозволу на ввезення з-за кордону або реалізацію радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, про що інформує суб’єкта господарювання у строк, що не перевищує 10 робочих днів після реєстрації його заяви про видачу дозволу.
 
-5- Шаров І.Ф.
Третій абзац ст. 29 замінити на: "УДЦР приймає рішення про видачу чи відмову у видачі дозволу на ввезення з-за кордону або реалізацію радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, про що інформує суб’єкта господарювання у строк, що не перевищує 14 робочих днів після реєстрації його заяви про видачу дозволу"
 
Відхилено   УДЦР приймає рішення про видачу чи відмову у видачі дозволу на ввезення з-за кордону або реалізацію радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв, про що інформує суб’єкта господарювання у строк, що не перевищує 10 робочих днів з дня реєстрації його заяви про видачу дозволу.
 
19. Дозвіл на ввезення або реалізацію радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв видається УДЦР не пізніше ніж через п’ять робочих днів після пред’явлення суб’єктом господарювання документа, що підтверджує внесення плати за видачу дозволу.
 
   Дозвіл на ввезення з-за кордону або реалізацію радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв видається УДЦР не пізніше ніж через п’ять робочих днів після надання суб’єктом господарювання документа, що підтверджує внесення плати за видачу дозволу.
 
20. Строк дії дозволу на ввезення з-за кордону радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв становить чотири місяці. За окремою заявою суб’єкта господарювання такий строк може бути продовжено на два місяці.
 
-6- Кармазін Ю.А.
Абзац 5 частини 4 статті 29 "Строк дії дозволу на ввезення з-за кордону радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв становить чотири місяці. За окремою заявою суб'єкта господарювання такий строк може бути продовжено на два місяці." викласти в такій редакції:
"Строк дії дозволу на ввезення з-за кордону радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв становить чотири місяці. За окремою заявою суб'єкта господарювання такий строк продовжується на два місяці.". Якщо автори проекту не вказали чіткі критеріїв за якими строк дозволу може продовжуватися на два місяці, то слід прибрати можливість маніпулювання вимогами цієї норми із корупційною метою.
 
Враховано   Строк дії дозволу на ввезення з-за кордону радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв становить чотири місяці. За окремою заявою суб'єкта господарювання такий строк подовжується на два місяці.
 
21. УДЦР приймає рішення про відмову у видачі дозволу на ввезення з-за кордону або реалізацію радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв у разі їх невідповідності визначеним цим Законом умовам застосування на території України.
 
   УДЦР приймає рішення про відмову у видачі дозволу на ввезення з-за кордону або реалізацію радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв у разі їх невідповідності визначеним цим Законом умовам застосування на території України.
 
22. 5. Анулювання дозволу на ввезення з-за кордону або реалізацію радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв здійснюється УДЦР на підставі:
 
-7- Шевчук О.Б.
У запропонованій новій редакції частини 5 статті 29 слова "УДЦР" замінити на слова "НКРЗ"
 
Відхилено   5. Анулювання дозволу на ввезення з-за кордону або реалізацію радіоелектронних засобів та випромінювальних пристроїв здійснюється УДЦР на підставі:
 
23. 1) складеного ДІЗ акта про повторне невиконання суб’єктом господарювання розпорядження або припису посадових осіб ДІЗ;
 
   1) складеного ДІЗ акта про повторне невиконання суб’єктом господарювання розпорядження або припису посадових осіб ДІЗ;
 
24. 2) складеного ДІЗ акта про повторну відмову суб’єкта господарювання в допуску представників ДІЗ для проведення перевірки, чи про вчинення інших перешкод, які не дають змоги проводити перевірку в повному обсязі;
 
-8- Шевчук О.Б.
У запропонованій новій редакції частини 5 статті 29 пункт 2 вилучити
 
Відхилено   2) складеного ДІЗ акта про повторну відмову суб’єкта господарювання в допуску посадових осіб ДІЗ для проведення перевірки чи про вчинення інших перешкод, які не дають змоги проводити перевірку в повному обсязі;
 
25. 3) матеріалів, в яких зафіксовано ДІЗ факт виявлення недостовірних відомостей у документах, поданих суб’єктом господарювання для отримання дозволу;
 
   3) матеріалів, в яких ДІЗ зафіксовано факт виявлення недостовірних відомостей у документах, поданих суб’єктом господарювання для отримання дозволу;
 
26. 4) заяви суб’єкта господарювання про анулювання дозволу;
 
   4) заяви суб’єкта господарювання про анулювання дозволу;
 
27. 5) нотаріально засвідченої копії свідоцтва про смерть фізичної особи-підприємця;
 
   5) нотаріально засвідченої копії свідоцтва про смерть фізичної особи - підприємця;
 
28. 6) документів що підтверджують проведення державної реєстрації припинення юридичної особи чи припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця.
 
   6) документів, що підтверджують проведення державної реєстрації припинення юридичної особи чи припинення підприємницької діяльності фізичної особи - підприємця.
 
29. УДЦР приймає рішення про анулювання дозволу протягом 20 робочих днів після надходження документів, передбачених пунктами 1 - 6 цієї частини, яке протягом трьох робочих днів вручається або надсилається рекомендованим листом суб’єкту господарювання із зазначенням підстав.
 
   УДЦР приймає рішення про анулювання дозволу протягом 20 робочих днів з дня надходження документів, передбачених пунктами 1-6 цієї частини, яке протягом трьох робочих днів з дня його прийняття вручається або надсилається рекомендованим листом суб’єкту господарювання із зазначенням підстав.
 
30. Зазначене рішення може бути оскаржено в судовому порядку".
 
   Зазначене рішення може бути оскаржено в судовому порядку".
 
31. У зв’язку з цим частини четверту і п’яту вважати відповідно частинами шостою та сьомою;
 
   У зв’язку з цим частини четверту і п’яту вважати відповідно частинами шостою і сьомою;
 
32. 4) у частині третій статті 30 слово "вільні" виключити;
 
-9- Шевчук О.Б.
вилучити пункт 4 частини 1 (щодо уточненої редакції статті 30)
 
Відхилено   4) частину третю статті 30 викласти в такій редакції:
"3. У разі якщо заявлена потреба в радіочастотному ресурсі України перевищує його фактичну наявність, то смуги, номінали радіочастот надаються в користування виключно на конкурсних або тендерних засадах відповідно до вимог закону";
 
    -10- Кармазін Ю.А.
Частину 3 статті ЗО "3. У разі якщо заявлена потреба в радіочастотному ресурсі України перевищує його фактичну наявність, то смуги, номінали радіочастот надаються в користування виключно на конкурсних або тендерних засадах." викласти в такій редакції: "3. У разі якщо заявлена потреба в радіочастотному ресурсі України перевищує його фактичну наявність, то смуги, номінали радіочастот надаються в користування виключно на конкурсних засадах відповідно до вимог Закону.". Підтримуючи пропозицію авторів проекту щодо вилучення слова "вільні" вважаю, що необхідно вилучити і слово "тендерних".
 
Враховано частково    
33. 5) у третьому реченні частини четвертої статті 39 слова "дозволу на отримання додаткової смуги" замінити словами "ліцензії на додаткову смугу";
 
   5) у третьому реченні частини четвертої статті 39 слова "дозволу на отримання додаткової смуги" замінити словами "ліцензії на додаткову смугу";
 
34. 6) доповнити перше речення частини першої статті 41 після слова "УДЦР" словами "на платній основі".
 
-11- Кармазін Ю.А.
Частину 1 статті 41 "Висновок щодо електромагнітної сумісності у смугах частот загального користування надається УДЦР на платній основі у порядку, встановленому Кабінетом міністрів України. Висновок щодо електромагнітної сумісності у смугах частот спеціального користування надає Генеральний штаб Збройних Сил України. Затверджені ЦОВЗ методики розрахунків електромагнітної сумісності є обов'язковими для Генерального штабу Збройних Сил України та УДЦР.", оскільки відповідно до частини 2 статті 4 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" "2. Порядок видачі документів дозвільного характеру центральними органами виконавчої влади установлюється Кабінетом Міністрів України за поданням відповідного дозвільного органу, погодженим з уповноваженим органом.
Такий порядок має передбачати, зокрема, вичерпний перелік документів, які необхідно подати суб'єкту господарювання для одержання документа дозвільного характеру, та строк дії документа дозвільного характеру або необмеженість строку його дії.".
 
Відхилено   6) перше речення частини першої статті 41 після слова "УДЦР" доповнити словами "на платній основі";
 
35. 7) у статті 42 доповнити:
 
   7) у статті 42:
 
36. перше речення частини третьої після слова "УДЦР" словами "на платній основі у порядку, встановленому НКРЗ";
 
-12- Кармазін Ю.А.
Частину 3 статті 42 "3. Дозволи на експлуатацію у смугах радіочастот загального користування видає УДЦР на платній основі у порядку, встановленому Кабінетом міністрів України. Дозволи на експлуатацію у смугах радіочастот спеціального користування видає Генеральний штаб Збройних Сил України.", оскільки відповідно до частини 2 статті 4 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності" "2. Порядок видачі документів дозвільного характеру центральними органами виконавчої влади установлюється Кабінетом Міністрів України за поданням відповідного дозвільного органу, погодженим з уповноваженим органом.
Такий порядок має передбачати, зокрема, вичерпний перелік документів, які необхідно подати суб'єкту господарювання для одержання документа дозвільного характеру, та строк дії документа дозвільного характеру або необмеженість строку його дії.".
 
Відхилено   перше речення частини третьої доповнити словами "на платній основі у порядку, встановленому НКРЗ";
 
37. друге речення частини четвертої після слів "Планом використання радіочастотного ресурсу України" словами "або не заявлено суб’єктом господарювання";
 
   друге речення частини четвертої доповнити словами "або не заявлено суб’єктом господарювання";
 
38. 8) у статті 45:
 
   8) у статті 45:
 
39. у частині першій слово "ДІЗ" замінити словами "УДЦР самостійно або за рішенням НКРЗ";
 
-13- Шевчук О.Б.
Абзац 2 пункту 8 частини 1 вилучити " у частині першій слово "ДІЗ" замінити словами "УДЦР самостійно або за рішенням НКРЗ"
 
Відхилено   у частині першій слово "ДІЗ" замінити словами "УДЦР самостійно або за рішенням НКРЗ";
 
40. абзац перший та пункт 3 частини другої викласти у такій редакції:
 
   абзац перший та пункт 3 частини другої викласти в такій редакції:
 
41. "2. Підставою для прийняття НКРЗ рішення про анулювання дозволу на експлуатацію є: ";
 
   "2. Підставою для прийняття НКРЗ рішення про анулювання дозволу на експлуатацію є ";
 
42. "3) складений ДІЗ акт про невиконання користувачем радіочастотного ресурсу рішення НКРЗ, розпорядження або припису посадових осіб ДІЗ";
 
   "3) складений ДІЗ акт про невиконання користувачем радіочастотного ресурсуУкраїни рішення НКРЗ, розпорядження або припису посадових осіб ДІЗ";
 
43. абзац перший частини третьої викласти у такій редакції:
 
   абзац перший частини третьої викласти у такій редакції:
 
44. "3. УДЦР приймає рішення про анулювання дозволу на експлуатацію на підставі: ";
 
-14- Шевчук О.Б.
Абзац 7 пункту 8 частини 1 вилучити (“УДЦР приймає рішення про анулювання дозволу на експлуатацію на підставі:  
Відхилено   "3. УДЦР приймає рішення про анулювання дозволу на експлуатацію на підставі";
 
45. частину четверту викласти у такій редакції:
 
-15- Шевчук О.Б.
"4. НКРЗ приймає рішення про анулювання дозволу на експлуатацію протягом 20 робочих днів після надходження документів, що свідчать про наявність підстав, передбачених цим Законом для
анулювання дозволу. Рішення НКРЗ із зазначенням підстав передається протягом трьох робочих днів користувачу радіочастотного ресурсу.
 
Відхилено   частину четверту викласти в такій редакції:
 
46. "4. НКРЗ чи УДЦР приймає рішення про анулювання дозволу на експлуатацію протягом 20 робочих днів після надходження документів, що свідчать про наявність підстав, передбачених
цим Законом для анулювання дозволу. Рішення НКРЗ із зазначенням підстав передається протягом трьох робочих днів до УДЦР, який вручає або надсилає його рекомендованим листом користувачу радіочастотного ресурсу. УДЦР анулює дозвіл на експлуатацію протягом 10 робочих днів після надходження рішення НКРЗ.";
 
   "4. НКРЗ чи УДЦР приймає рішення про анулювання дозволу на експлуатацію протягом 20 робочих днів після надходження документів, що свідчать про наявність підстав, передбачених цим
Законом для анулювання дозволу. Рішення НКРЗ із зазначенням підстав передається протягом трьох робочих днів до УДЦР, який вручає або надсилає його рекомендованим листом користувачу радіочастотного ресурсуУкраїни. УДЦР анулює дозвіл на експлуатацію протягом 10 робочих днів після надходження рішення НКРЗ";
 
47. частину п’яту виключити.
 
   частину п’яту виключити.
 
48. 2. Цей Закон набирає чинності через 30 днів з дня його опублікування.

-16- Шаров І.Ф.
Прикінцеві положення цього законопроекту викласти наступним чином: "Цей Закон набирає чинності через 2 місяці з дня його опублікування".
 
Враховано   2. Цей Закон набирає чинності через два місяці з дня його опублікування.