Кількість абзаців - 88 Таблиця поправок


Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань міграції (Повторне друге читання)

№ п.п. Редакція, прийнята в першому читанні Пропозиції Висновки Остаточна редакція
0. Проект
 
   Проект
 
1. ЗАКОН УКРАЇНИ
 
   ЗАКОН УКРАЇНИ
 
2. Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань міграції
 
   Про внесення змін до деяких законодавчих актів України з питань міграції
 
3. З метою удосконалення правових засад реалізації державної міграційної політики, забезпечення умов для реалізації прав мігрантів, посилення юридичної відповідальності, як іноземців, так і громадян України, за порушення міграційного законодавства Верховна Рада України постановляє:
 
-1- Мартинюк А.І.
Смітюх Г.Є.
Преамбулу законопроекту викласти у такій редакції:
"З метою удосконалення правових засад реалізації державної міграційної політики, забезпечення умов для реалізації прав мігрантів і забезпечення рівноправних умов взаємних поїздок громадян України та інших держав, активізації двосторонніх контактів у всіх сферах міжнародних відносин, посилення юридичної відповідальності, як іноземців, так і громадян України, за порушення міграційного законодавства Верховна Рада України постановляє"
 
Враховано частково   З метою удосконалення правових засад реалізації державної міграційної політики, забезпечення умов для реалізації прав мігрантів, активізації двосторонніх контактів у всіх сферах міжнародних відносин, посилення юридичної відповідальності як іноземців, так і громадян України за порушення міграційного законодавства Верховна Рада України постановляє:
 
4. І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
 
   І. Внести зміни до таких законодавчих актів України:
 
5. 1. У Законі України „Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства " (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., N 23, ст. 161):
 
   1. У Законі України „Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства " (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., N 23, ст. 161):
 
6. 1) Статтю 4 викласти в такій редакції:
„Стаття 4. Надання притулку
 
   1) статтю 4 викласти в такій редакції:
„Стаття 4. Надання притулку
 
7. Відповідно до Конституції та закону іноземцям та особам без громадянства може надаватися притулок в Україні ".
 
   Відповідно до Конституції та в порядку, встановленому законом, іноземцям та особам без громадянства може надаватися притулок в Україні ";
 
8. 2) Статтю 25 викласти в такій редакції:
„Стаття 25. В'їзд в Україну
Іноземці та особи без громадянства можуть в'їжджати в Україну за дійсними паспортними документами і лише в пунктах пропуску через державний кордон України. При цьому іноземці та особи без громадянства повинні одержати у встановленому порядку в'їзну візу, якщо інше не передбачено законодавством України.
 
-2- Мартинюк А.І.
Смітюх Г.Є.
Внести до Закону України „Про правовий статус іноземців та осіб без громадянства " (Відомості Верховної Ради України, 1994 р., N 23, ст. 161) такі зміни:
Іноземці та особи без громадянства можуть в'їжджати в Україну за дійсними паспортними документами. При цьому іноземці та особи без громадянства в обов’язковому порядку одержують в’їзну візу, якщо інше не передбачено законами України.
Далі читати по тексту законопроекту в редакції для першого читання.
 
Враховано частково   2) статтю 25 викласти в такій редакції:
„Стаття 25. В'їзд в Україну
Іноземці та особи без громадянства можуть в'їжджати в Україну за дійсними паспортними документами. При цьому іноземці та особи без громадянства повинні одержати у встановленому порядку в'їзну візу, якщо інше не передбачено законодавством України.
 
    -3- Кармазін Ю.А.
Оскільки, подається нова редакція статті 25, то слід пронумерувати всі окремі частини тексту. Часте внесення змін до законів поступово виправить всі помилки в нормотехніці, що мали місце внаслідок нехлюйства при підготовці цих законів
 
Відхилено    
    -4- Кармазін Ю.А.
Частину 1 статті 25 викласти в такій редакції: "Іноземці та особи без громадянства можуть в'їжджати в Україну за дійсними паспортними документами і лише в пунктах пропуску через державний кордон України. При цьому іноземці, особи які мають подвійне громадянство та особи без громадянства повинні одержати в'їзну візу у порядку встановленому законом України.", інакше підзаконними актами можуть вводити безвізовий режим для громадян країн, які не надають такого права громадянам України. Наприклад, після того, як колишній Президент України В.Ющенко видав масу указів щодо безвізового режиму, і до України, без сплати за візи, почали в’їжджати не лише його родичі із США та інших країн, Україна вимушена була витрачати з кишені українських платників податків більш ніж 60 мільйонів доларів щорічно, аби компенсувати недоотримання МЗС коштів, які раніше іноземці сплачували Україні за візи. Одночасно із цим мільйони українців, завдяки бездумній політиці В.Ющенка, почали сплачувати сотні мільйонів євро за оформлення віз до країн, громадяни яких були звільнені від такої сплати за візи. Про масштаби витрат українських громадян свідчить оприлюднена в "Українському тижневику" статистика щодо розміру коштів, які щорічно отримують лише в генконсульстві Польщі у місті Львові – 10-12 млн. євро. Притому, що з 2000 виданих щоденно віз (в середньому) лише 100-200 видаються безпосередньо українцям. А іншим посередникам, які створюються дякуючи європейським чиновникам, що протягнули у Візовому кодексі ЄС дозвіл на легалізацію видачі віз в обхід загальної черги, і які мають змогу підвищувати ціни за візові послуги в 5 разів.
 
Відхилено    
9. В'їзд в Україну іноземцю та особі без громадянства не дозволяється:
 
   В'їзд в Україну іноземцю та особі без громадянства не дозволяється:
 
10. - в інтересах забезпечення безпеки України або охорони громадського порядку;
 
   - в інтересах забезпечення безпеки України або охорони громадського порядку;
 
11. - якщо це необхідно для захисту прав і законних інтересів громадян України та інших осіб, які проживають в Україні, охорони здоров'я, а також забезпечення екологічної безпеки та охорони довкілля;
 
   - якщо це необхідно для захисту прав і законних інтересів громадян України та інших осіб, які проживають в Україні, охорони здоров'я, а також забезпечення екологічної безпеки та охорони довкілля;
 
12. - якщо при порушенні клопотання про в'їзд або при в’їзді в Україну він подав про себе завідомо неправдиві відомості або підроблені чи зіпсовані документи, а також, якщо його документи не відповідають встановленому зразку або належать іншій особі;
 
   - якщо при порушенні клопотання про в'їзд або при в’їзді в Україну він подав про себе завідомо неправдиві відомості або підроблені чи зіпсовані документи, а також якщо його документи не відповідають встановленому зразку або належать іншій особі;
 
13. - якщо при в’їзді на територію України він не подав паспортний документ, візу або інші документи, необхідні для в’їзду в Україну відповідно до чинного законодавства;
 
-5- Кармазін Ю.А.
Пункт 4 частини 2 статті 25 викласти в такій редакції: "4) якщо при в’їзді на територію України він не подав паспортний документ, візу або інші документи, необхідні для в’їзду в Україну відповідно до закону;".
 
Відхилено   - якщо при в’їзді на територію України він не подав дійсний паспортний документ, візу або інші документи, необхідні для в’їзду в Україну відповідно до чинного законодавства;
 
14. - якщо він у пункті пропуску через державний кордон України порушив правила перетинання державного кордону України, митні правила, санітарні норми чи правила або не виконав законних вимог посадових осіб Державної прикордонної служби України, митних та інших органів, що здійснюють контроль на державному кордоні;
 
   - якщо він у пункті пропуску через державний кордон України порушив умови та порядок перетинання державного кордону України, митні правила, санітарні норми чи правила або не виконав законні розпорядження чи вимоги посадових осіб Державної прикордонної служби України, митних та інших органів, що здійснюють контроль на державному кордоні;
 
15. - якщо встановлено факти порушення ним законодавства України під час попереднього перебування в Україні;
 
   - якщо встановлено факти порушення ним законодавства України під час попереднього перебування в Україні;
 
16. - якщо є обґрунтовані підстави вважати, що він має інші, ніж заявлені ним при порушенні клопотання про в’їзд або при в’їзді в Україну, причини та мету в’їзду або не надав підтвердження щодо причини та мети в’їзду;
 
   - якщо є обґрунтовані підстави вважати, що він має інші, ніж заявлені ним при порушенні клопотання про в’їзд або при в’їзді в Україну, підстави та мету в’їзду або не надав підтвердження щодо підстав та мети в’їзду;
 
17. - якщо є обґрунтовані підстави вважати, що він є носієм інфекційної чи іншої хвороби, включеної до переліку, затвердженого центральним органом виконавчої влади в сфері охорони здоров’я або прибув із країни зі особливо складною епідеміологічною ситуацією;
 
   - якщо є обґрунтовані підстави вважати, що він є носієм інфекційної чи іншої хвороби, включеної до переліку, затвердженого центральним органом виконавчої влади в сфері охорони здоров’я або прибув із країни з особливо складною епідеміологічною ситуацією;
 
18. - якщо він в’їжджає в Україну з метою транзитного проїзду, але не має належним чином оформлених документів для в'їзду до країни призначення, або наступних за Україною транзитних країн, а також оплачених квитків з України до зазначених країн;
 
   - якщо він в’їжджає в Україну з метою транзитного проїзду, але не має належним чином оформлених документів для в'їзду до країни призначення, або наступних за Україною транзитних країн, а також оплачених квитків з України до зазначених країн;
 
19. - якщо є факти невиконання ним фінансових зобов’язань перед Україною, включаючи пов’язані із попереднім видворенням, в тому числі і після закінчення терміну заборони подальшого в'їзду в Україну у зв’язку з видворенням;
 
   - якщо є факти невиконання ним фінансових зобов’язань перед Україною, включаючи пов’язані з попереднім видворенням, у тому числі після закінчення терміну заборони подальшого в'їзду в Україну у зв’язку з видворенням, а також грошових стягнень;
 
20. - якщо він не має фінансових можливостей, необхідних для забезпечення свого перебування в Україні та виїзду з України, включаючи мінімальні грошові кошти на добу в сумі, що визначається Кабінетом Міністрів України.
 
-6- Гнаткевич Ю.В.
Абзац 11, частини 2, статті 25 законопроекту пропоную викласти у наступній редакції:
"Якщо він не має достатнього фінансового забезпечення на період запланованого перебування і для повернення до держави походження або транзиту до третьої держави, або наявності у нього можливості отримати достатнє фінансове забезпечення в законний спосіб на території України для громадянина держави, включеного до переліку держав, затвердженого Кабінетом міністрів України, та особі без громадянства, яка постійно проживає у державі, включеній до такого переліку. Порядок підтвердження достатнього фінансового забезпечення для перебування в Україні, транзитного проїзду через територію України та виїзду за її межі, а також його розмір визначається Кабінетом Міністрів України".
 
Враховано   - якщо він не має достатнього фінансового забезпечення на період запланованого перебування і для повернення до держави походження або транзиту до третьої держави, або неможливості отримати достатнє фінансове забезпечення законним способом на території України для громадянина держави, включеного до переліку держав, затвердженого Кабінетом Міністрів України, та особі без громадянства, яка постійно проживає у державі, включеній до такого переліку. Порядок підтвердження достатнього фінансового забезпечення для перебування в Україні, транзитного проїзду через територію України та виїзду за її межі, а також його розмір визначається Кабінетом Міністрів України";
 
21. 3) доповнити Закон статтею 28-1 такого змісту:
„Стаття 28-1. Зупинення іноземців та осіб без громадянства на державному кордоні України
 
   3) доповнити статтею 28-1 такого змісту:
„Стаття 28-1. Повернення іноземців та осіб без громадянства, яким не дозволено в’їзд в Україну
 
22. Якщо іноземцю та особі без громадянства не дозволяється в'їзд в Україну в пункті пропуску через державний кордон України, він має бути зупинений на державному кордоні України та негайно повернутий в країну, з якої він прибув, або в країну походження чи попереднього перебування тим самим транспортним засобом, яким він прибув до України. Витрати на повернення несе такий іноземець, особа без громадянства, компанія - перевізник, транспортним засобом якої він прибув до України, або держава, якщо не доведено вину іноземця чи компанії - перевізника у виникненні причин, що спричинили зупинення.
 
   Іноземець та особа без громадянства, яким не дозволяється в'їзд в Україну, при спробі в’їзду в Україну в пункті пропуску через державний кордон України не перетинають державний кордон України, та в найкоротший строк повертаються в державу, з якої вони прибули, або в державу, яка видала паспортний документ, тим самим перевізником, який здійснював їх перевезення в Україну або, за їх згодою, самостійно. Витрати на повернення несуть такий перевізник та іноземець чи особа без громадянства.
 
23. В разі неможливості негайного повернення іноземця та особи без громадянства тим самим транспортним засобом, яким він прибув, його може бути затримано в пункті пропуску через державний кордон України до його повернення іншим транспортним засобом.
 
   У разі неможливості негайного повернення іноземця та особи без громадянства вони перебувають в пункті пропуску через державний кордон України до їх повернення.
 
24. Іноземці та особи без громадянства в разі спроби перетину державного кордону України не в пункті пропуску через державний кордон України зупиняються на державному кордоні України та повертаються до країни попереднього перебування. "
 
-7- Кармазін Ю.А.
Частину 3 статті 28-1 викласти в такій редакції: "Іноземці та особи без громадянства в разі спроби перетину державного кордону України не в пункті пропуску через державний кордон України затримуються на державному кордоні України, і у разі, якщо порушення ним законодавства України не передбачає кримінальної відповідальності він, у встановленому порядку, повертається до країни попереднього перебування, а його біографічні і біометричні дані, у порядку, що передбачений Кабінетом Міністрів України, вносяться до списку осіб, яким забороняється в’їзд до країни протягом наступних десяти років.". Потрібно передбачити, як відповідальність за порушення кордону, так і заборону в’їзду до України протягом певного часу.
 
Враховано частково   Іноземці та особи без громадянства в разі незаконного перетинання державного кордону України поза пунктами пропуску через державний кордон України затримуються та, у разі якщо порушення ним законодавства України не передбачає кримінальної відповідальності, повертаються до країни попереднього перебування у встановленому порядку.
Таким іноземцям та особам без громадянства забороняється в’їзд до країни протягом наступних десяти років. Вони в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, вносяться до бази даних осіб, яким згідно із законодавством України не дозволяється в’їзд в Україну або тимчасово обмежено право виїзду з України.
Під час затримання органи охорони державного кордону забезпечують проведення дактилоскопії, а в разі потреби — взяття інших біометричних даних іноземців та осіб без громадянства в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України";
 
25. 4) Статті 31 та 32 викласти в такій редакції:
„Стаття 31. Скорочення терміну тимчасового перебування в Україні
 
   4) статті 31 та 32 викласти в такій редакції:
„Стаття 31. Скорочення терміну тимчасового перебування в Україні
 
26. Іноземцю та особі без громадянства, може бути скорочений раніше визначений йому термін перебування в Україні в таких випадках:
 
-8- Кармазін Ю.А.
Частину 1 статті 31 викласти в такій редакції: "Іноземцю та особі без громадянства, скорочується раніше визначений йому термін перебування в Україні в таких випадках:". Слова "може бути скорочено" слід замінити на "скорочується", оскільки незаконна міграція є злочином, а інші правопорушення наносять збитки економічним інтересам України, і тому порушення вимог закону, який спрямований на її скорочення, повинні припинятися невідкладно.
 
Враховано   Іноземцю та особі без громадянства, скорочується раніше визначений йому термін перебування в Україні у разі:
 
27. - у разі порушення ним законодавства України, якщо ці порушення не передбачають адміністративної або кримінальної відповідальності;
 
   - порушення ним законодавства України;
 
28. - якщо в нього відсутні підстави для подальшого перебування в Україні;
 
   - якщо в нього відсутні підстави для подальшого перебування в Україні;
 
29. - якщо в нього немає законних засобів існування, достатніх для забезпечення його перебування в Україні, в розмірі не меншому мінімальних грошових коштів на добу, в сумі, що визначається Кабінетом Міністрів України;
 
   - якщо він не має достатнього фінансового забезпечення для подальшого перебування і для повернення до держави походження або транзиту до третьої держави, або можливості отримати достатнє фінансове забезпечення законним способом на території України;
 
30. - якщо його діяльність на території України може негативно впливати на відносини України з іншою країною;
 
   - якщо його діяльність на території України може негативно впливати на відносини України з іншою країною;
 
31. - якщо під час його перебування виникли підстави для заборони в’їзду відповідно до цього закону;
 
   - якщо під час його перебування виникли підстави для заборони в’їзду відповідно до цього Закону;
 
32. - якщо іноземець та особа без громадянства, який прибув для навчання або працевлаштування, не прибув у визначений термін до відповідного навчального закладу або місця роботи і якщо причини неприбуття не визнані поважними державним органом, уповноваженим приймати рішення про видворення.
 
   - якщо іноземець та особа без громадянства, який прибув для навчання або працевлаштування, не прибув у визначений строк до відповідного навчального закладу або місця роботи і якщо причини неприбуття не визнані поважними державним органом, уповноваженим приймати рішення про видворення.
 
33. Рішення про скорочення терміну тимчасового перебування іноземця та особи без громадянства в Україні приймається органами внутрішніх справ, Державної прикордонної служби України із обов’язковим зазначенням терміну, в який така особа зобов’язана добровільно виїхати із України. Цей термін не може бути більшим ніж 10 діб з моменту винесення такого рішення.
 
-9- Гнаткевич Ю.В.
Частину другу ст. 31 пропоную викласти у такій редакції:
"Рішення про скорочення терміну тимчасового перебування іноземця та особи без громадянства в Україні приймається органами Державної міграційної служби України, органами охорони державного кордону (стосовно осіб, які затримані у межах контрольованих ними прикордонних районів) із обов’язковим зазначенням терміну, в який така особа зобов’язана добровільно виїхати із України. Цей термін не може бути більшим ніж 10 діб з моменту винесення такого рішення. Порядок прийняття рішення про скорочення терміну тимчасового перебування іноземця та особи без громадянства в Україні визначається Кабінетом Міністрів України".
 
Враховано частково   Рішення про скорочення терміну тимчасового перебування іноземця та особи без громадянства в Україні приймається органами внутрішніх справ, органами охорони державного кордону (стосовно осіб, які затримані у межах контрольованих ними прикордонних районів) невідкладно після виявлення підстав для цього із обов’язковим зазначенням строку, в який така особа зобов’язана добровільно виїхати з України. Цей строк не може бути більш як 10 діб з дня винесення такого рішення. Порядок прийняття рішення про скорочення терміну тимчасового перебування іноземця та особи без громадянства в Україні визначається Кабінетом Міністрів України.
 
    -10- Кармазін Ю.А.
Частину 2 статті 31 викласти в такій редакції: "Рішення про скорочення терміну тимчасового перебування іноземця та особи без громадянства в Україні органами внутрішніх справ, Державної прикордонної служби України приймається невідкладно після виявлення підстав для цього і із обов’язковим зазначенням терміну, в який така особа зобов’язана добровільно виїхати із України. Цей термін не може бути більшим ніж 10 діб з моменту винесення такого рішення.".
 
Враховано частково    
34. У разі прийняття рішення про скорочення терміну тимчасового перебування в Україні іноземця та особи без громадянства така особа зобов’язана щодня з’являтись для реєстрації до органу, який прийняв зазначене рішення про що робляться відповідні відмітки в його паспортному документі.
 
   У разі прийняття рішення про скорочення строку тимчасового перебування в Україні іноземця та особи без громадянства така особа зобов’язана щодня з’являтися для реєстрації до органу, який прийняв зазначене рішення, про що робляться відповідні відмітки в його паспортному документі.
 
35. У разі, якщо така особа не з'явилась для реєстрації до органу, який прийняв рішення про скорочення терміну тимчасового перебування в Україні, цим органом приймається рішення про видворення цієї особи за межі України.
 
-11- Джемілєв М..
Пропоную частину четверту статті 31 вилучити у зв’язку з дублюванням зі ст. 32.
 
Враховано      
36. Стаття 32. Видворення за межі України
 
-12- Кармазін Ю.А.
Пронумерувати всі окремі частини тексту статті 32. Часте внесення змін до законів поступово виправить всі помилки в нормо техніці, які мали місце із нехлюйством при підготовці цих законів.
 
Відхилено   Стаття 32. Видворення за межі України
 
37. Іноземець та особа без громадянства має бути видворений за межі України в таких випадках:
 
   Іноземець та особа без громадянства має бути видворений за межі України у разі якщо:
 
38. - якщо він вчинив злочин повторно після відбуття призначеного йому покарання;
 
-13- Джемілєв М..
Пропоную слово "повторно" з абзацу 2, частини 1, статті 32 вилучити.
 
Враховано   - він вчинив злочин після відбуття призначеного йому покарання;
 
39. - якщо він добровільно не виконав рішення про скорочення терміну його тимчасового перебування в Україні у визначений в цьому рішенні термін;
 
   - він добровільно не виконав рішення про скорочення строку його тимчасового перебування в Україні у визначений в цьому рішенні термін;
 
40. - якщо його перебування в Україні становить загрозу національній безпеці або громадському порядку;
 
   - його перебування в Україні становить загрозу національній безпеці або громадському порядку;
 
41. - якщо під час його перебування виникли підстави для заборони в’їзду відповідно до цього закону;
 
   - під час його перебування виникли підстави для заборони в’їзду відповідно до цього Закону;
 
42. - якщо він хоча б раз не виконав вимогу щодня з’являтись для реєстрації до органу, який прийняв рішення про скорочення терміну його тимчасового перебування в Україні, за причин, які не визнані поважними.
 
   - він хоча б раз не виконав вимогу щодня з’являтись для реєстрації до органу, який прийняв рішення про скорочення строку його тимчасового перебування в Україні, з причин, не визнаних поважними.
 
43. Іноземець та особа без громадянства може бути видворений за межі України в таких випадках:
 
   Іноземець та особа без громадянства може бути видворений за межі України у разі якщо:
 
44. - якщо його діяльність на території України негативно впливає на відносини України з іншою країною;
 
   - його діяльність на території України негативно впливає на відносини України з іншою країною;
 
45. - якщо він вчинив адміністративне правопорушення після виконання адміністративного стягнення;
 
-14- Кармазін Ю.А.
Пункт 2 частини 2 статті 32 викласти в такій редакції: "2) якщо він вчинив адміністративне правопорушення;", вилучивши слова "після виконання адміністративного стягнення". Всі іноземці та особи без громадянства повинні знати, що за любе порушення законів України вони будуть видворено із України без права в’їзду туди протягом певного часу.
 
Відхилено   - він вчинив адміністративне правопорушення після виконання адміністративного стягнення;
 
46. - якщо в нього немає законних засобів існування, достатніх для забезпечення його перебування в Україні, в розмірі не меншому мінімальних грошових коштів на добу, в сумі, що визначається Кабінетом Міністрів України;
 
-15- Кармазін Ю.А.
Пункт 3 частини 2 статті 32 викласти в такій редакції: "3) якщо в нього немає фінансових можливостей, необхідних для забезпечення свого перебування в Україні та виїзду з України, включаючи мінімальні грошові кошти на добу в сумі, що визначається Кабінетом Міністрів України;", хоча, якби не обмеження в праві подавати поправки до частин тексту, який не був предметом обговорення у 1 читанні, було б доцільно змінити конструкцію статей тощо, оскільки, наприклад, обмеження для в’їзду і перебування в Україні вищенаведених осіб практично однакові.
 
Враховано частково   - в нього немає законних засобів існування, достатніх для забезпечення його перебування в Україні та виїзду з України, у розмірі, що визначається Кабінетом Міністрів України;
 
47. - якщо іноземець та особа без громадянства, який прибув в Україну для навчання або працевлаштування у визначений термін не прибув до визначеного навчального закладу або місця роботи і якщо причини неприбуття не визнані поважними державним органом, уповноваженим приймати рішення про видворення.
 
-16- Джемілєв М..
Пропоную в абзаці 4, частини 2, статті 32 слова: "і якщо причини неприбуття не визнані поважними державним органом, уповноваженим приймати рішення про видворення" вилучити.
 
Враховано   - іноземець та особа без громадянства, який прибув в Україну для навчання або працевлаштування у визначений термін не прибув до визначеного навчального закладу або місця роботи.
 
    -17- Кармазін Ю.А.
Пункт 4 частини 2 статті 32 викласти в такій редакції: "4) якщо іноземець (особа без громадянства) у визначений термін після прибуття в Україну:
а) для навчання - не прибув до визначеного навчального закладу чи почав працювати;
б) для роботи - не прибув до визначеного місця працевлаштування,
і якщо причини неприбуття на місце навчання або роботи не визнані поважними державним органом, уповноваженим приймати рішення про видворення.".
 
Відхилено    
48. Рішення про видворення іноземця та особи без громадянства за межі України приймається органом внутрішніх справ за місцем його перебування з наступним повідомленням протягом 24 годин прокурора про підстави прийняття такого рішення. За рішенням органу внутрішніх справ видворення іноземця та особи без громадянства за межі України за підстав, визначених в частині першій цієї статті, супроводжується забороною подальшого в'їзду в Україну строком до десяти років, а за підстав, визначених в частині другій цієї статті, може супроводжуватись забороною подальшого в'їзду в Україну строком до п’яти років. Строки заборони подальшого в'їзду в Україну обчислюються з дня винесення вказаного рішення. Порядок виконання рішення про заборону подальшого в'їзду в Україну визначається законодавством України.
 
-18- Гнаткевич Ю.В.
Частину 3 статті 32 законопроекту пропоную викласти у такій редакції:
"Рішення про видворення іноземця та особи без громадянства за межі України приймається органом Державної міграційної служби України за місцем його перебування з наступним повідомленням протягом 24 годин прокурора про підстави прийняття такого рішення. За рішенням органу Державної міграційної служби України, органу охорони державного кордону, Служби безпеки України видворення іноземця та особи без громадянства за межі України за підстав, визначених в частині першій цієї статті, супроводжується забороною подальшого в'їзду в Україну строком до десяти років, а за підстав, визначених в частині другій цієї статті, може супроводжуватись забороною подальшого в'їзду в Україну строком до п’яти років. Строки заборони подальшого в'їзду в Україну обчислюються з дня винесення вказаного рішення. Порядок виконання рішення про заборону подальшого в'їзду в Україну визначається законодавством України".
 
Відхилено   Рішення про видворення іноземця та особи без громадянства за межі України приймається органом внутрішніх справ за місцем його перебування з наступним повідомленням протягом 24 годин прокурора про підстави прийняття такого рішення. За рішенням органу внутрішніх справ видворення іноземця та особи без громадянства за межі України за підстав, визначених у частині першій цієї статті, супроводжується забороною подальшого в'їзду в Україну строком до десяти років, а за підстав, визначених у частині другій цієї статті, може супроводжуватися забороною подальшого в'їзду в Україну строком до п’яти років. Строки заборони подальшого в'їзду в Україну обчислюються з дня винесення вказаного рішення. Порядок виконання рішення про заборону подальшого в'їзду в Україну визначається законодавством України.
 
49. Крім випадків, зазначених у частині першій цієї статті, іноземець та особа без громадянства можуть бути видворені за межі України за рішенням органів Державної прикордонної служби України (стосовно осіб, які затримані у межах контрольованих ними прикордонних районів при спробі або після незаконного перетинання державного кордону в Україну) або Служби безпеки України з наступним повідомленням протягом 24 годин прокурора про підстави прийняття такого рішення, якщо дії іноземця та особи без громадянства грубо порушують законодавство про статус іноземців та осіб без громадянства, або суперечать інтересам забезпечення безпеки України чи охорони громадського порядку.
 
-19- Гнаткевич Ю.В.
Частину другу ст. 32 законопроекту пропоную викласти у такій редакції:
"Крім випадків, зазначених у частині першій цієї статті, іноземець та особа без громадянства може бути видворений за межі України за рішенням органів Державної міграційної служби України, органів охорони державного кордону (стосовно осіб, які затримані у межах контрольованих прикордонних районів при спробі або після незаконного перетинання державного кордону в Україну) або Служби безпеки України з наступним повідомленням протягом 24 годин прокурора про підстави прийняття такого рішення, якщо дії іноземця та особи без громадянства грубо порушують законодавство про статус іноземців та осіб без громадянства, або суперечать інтересам забезпечення безпеки України чи охорони громадського порядку."
 
Враховано частково   Крім випадків, зазначених у частині першій цієї статті, іноземець та особа без громадянства можуть бути видворені за межі України за рішенням органів охорони державного кордону (стосовно осіб, затриманих ними у межах контрольованих прикордонних районів при спробі або після незаконного перетинання державного кордону України) або Служби безпеки України з наступним повідомленням протягом 24 годин прокурора про підстави прийняття такого рішення, якщо дії іноземця та особи без громадянства грубо порушують законодавство про статус іноземців та осіб без громадянства, або суперечать інтересам забезпечення безпеки України чи охорони громадського порядку.
 
50. Іноземець та особа без громадянства зобов'язані покинути територію України у строк, зазначений у рішенні про видворення. У разі прийняття рішення про видворення іноземця та особи без громадянства за межі України, в її паспортному документі негайно анулюється віза і вилучаються документи на право перебування в Україні.
 
   Іноземець та особа без громадянства зобов'язані покинути територію України у строк, зазначений у рішенні про видворення. У разі прийняття рішення про видворення іноземця та особи без громадянства за межі України, в її паспортному документі негайно анулюється віза і вилучаються документи на право перебування в Україні.
 
51. Іноземцю та особі без громадянства може надаватися строк до 5 днів для виїзду з України після прийняття зазначеного рішення.
 
-20- Джемілєв М..
Пропоную у частині 4, ст. 32 додати наступні слова: "У разі якщо ці особи ухиляються від виїзду після прийняття такого рішення, вони підлягають примусовому видворенню на підставі постанови адміністративного суду".
 
Враховано   Іноземцю та особі без громадянства може надаватися строк до 5 днів для виїзду з України після прийняття зазначеного рішення. У разі якщо ці особи ухиляються від виїзду після прийняття такого рішення, вони підлягають примусовому видворенню на підставі постанови адміністративного суду.
 
52. Орган внутрішніх справ, Державної прикордонної служби або Служби безпеки України може затримати і примусово видворити з України іноземця та особу без громадянства тільки на підставі постанови адміністративного суду, крім випадків зупинення іноземця або особи без громадянства на державному кордоні України.
Така постанова приймається судом за зверненням органу внутрішніх справ, Державної прикордонної служби України або Служби безпеки України, якщо іноземець або особа без громадянства ухиляються від виїзду після прийняття рішення про видворення або є обґрунтовані підстави вважати, що вони будуть ухилятися від виїзду.
 
-21- Гнаткевич Ю.В.
Частину 7, статті 32 законопроекту пропоную викласти у наступній редакції:
"Орган внутрішніх справ, Державної міграційної служби України, охорони державного кордону або Служби безпеки України може тільки на підставі винесеної за їх зверненням постанови адміністративного суду затримати і примусово видворити з України іноземця та особу без громадянства, якщо є обґрунтовані підстави вважати, що такі іноземець та особа без громадянства будуть ухилятися від виїзду, крім випадків затримання іноземця або особи без громадянства за незаконне перетинання державного кордону України поза пунктами пропуску через державний кордон України та їх передачі органами охорони державного кордону до суміжної держави. Така постанова приймається судом за зверненням органу Державної міграційної служби України, охорони державного кордону або Служби безпеки України, якщо є обґрунтовані підстави вважати, що іноземець та особа без громадянства будуть ухилятися від виїзду".
 
Враховано частково   Органи внутрішніх справ, органи охорони державного кордону або Служби безпеки України можуть лише на підставі винесеної за їх зверненням постанови адміністративного суду затримати і примусово видворити з України іноземця та особу без громадянства, якщо є обґрунтовані підстави вважати, що іноземець та особа без громадянства будуть ухилятися від виїзду, крім випадків затримання іноземця або особи без громадянства за незаконне перетинання державного кордону України поза пунктами пропуску через державний кордон України та їх передачі органами охорони державного кордону до суміжної держави.
Така постанова приймається судом за зверненням органу охорони державного кордону або Служби безпеки України, якщо є обґрунтовані підстави вважати, що іноземець та особа без громадянства будуть ухилятися від виїзду.
 
53. Іноземці та особи без громадянства, затримані за незаконне перебування на території України (в порушення заборони щодо в'їзду в Україну, за відсутності визначених законодавством та міжнародними договорами України підстав для перебування в Україні (транзитного проїзду через її територію), у тому числі перебування за чужими, підробленими, зіпсованими або такими, що не відповідають встановленому зразку, візою (дозволом), паспортним документом), розміщуються в пунктах тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні, з регламентованим внутрішнім розпорядком на період, необхідний для підготовки їх видворення за межі України у примусовому порядку, але не більше ніж шість місяців.
 
   Іноземці та особи без громадянства, затримані за незаконне перебування на території України (у порушення заборони щодо в'їзду в Україну, за відсутності визначених законодавством та міжнародними договорами України підстав для перебування в Україні (транзитного проїзду через її територію), у тому числі перебування за чужими, підробленими, зіпсованими або такими, що не відповідають встановленому зразку, візою (дозволом), паспортним документом), або прийняті на територію України на виконання міжнародних договорів про реадмісію осіб, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, розміщуються в пунктах тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні, з регламентованим внутрішнім розпорядком на період, необхідний для підготовки їх видворення за межі України у примусовому порядку, але не більш як дванадцять місяців.
 
54. Типове положення про пункт тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні, затверджується Кабінетом Міністрів України.
 
   Типове положення про пункт тимчасового перебування іноземців та осіб без громадянства, які незаконно перебувають в Україні, затверджується Кабінетом Міністрів України.
 
55. Рішення органів внутрішніх справ, Державної прикордонної служби України або Служби безпеки України про видворення іноземця та особи без громадянства з України може бути оскаржено до суду. Оскарження зупиняє виконання рішення про видворення, крім випадків, коли необхідність негайного видворення зумовлена інтересами забезпечення безпеки України чи охорони громадського порядку.
 
-22- Гнаткевич Ю.В.
Перше речення частини восьмої ст. 32 законопроекту викласти у такій редакції:
Рішення органів внутрішніх справ, органів Державної міграційної служби України, охорони державного кордону або Служби безпеки України про видворення іноземця та особи без громадянства з України може бути оскаржено до суду.
 
Враховано частково   Рішення органів внутрішніх справ, органів охорони державного кордону або Служби безпеки України про видворення іноземця та особи без громадянства з України може бути оскаржено до суду. Оскарження зупиняє виконання рішення про видворення, крім випадків, коли необхідність негайного видворення зумовлена інтересами забезпечення безпеки України чи охорони громадського порядку.
 
56. Видворення іноземців та осіб без громадянства, які затримані у межах контрольованих прикордонних районів при спробі або після незаконного перетинання державного кордону в Україну, здійснюється органами Державної прикордонної служби України, а в інших випадках - органами внутрішніх справ. Контроль за правильним і своєчасним виконанням рішення про видворення здійснюється органом, який його прийняв.
 
   Видворення іноземців та осіб без громадянства, які затримані у межах контрольованих прикордонних районів при спробі або після незаконного перетинання державного кордону в Україну, здійснюється органами охорони державного кордону, а в інших випадках - органами внутрішніх справ. Контроль за правильним і своєчасним виконанням рішення про видворення здійснюється органом, який його прийняв.
 
57. Іноземці та особи без громадянства, які підлягають видворенню, відшкодовують витрати, пов'язані з видворенням, у порядку, встановленому законом. Якщо зазначені іноземці та особи без громадянства не мають коштів для відшкодування витрат, пов'язаних з видворенням їх за межі України, видворення здійснюється за рахунок держави.
 
   Іноземці та особи без громадянства, які підлягають видворенню, відшкодовують витрати, пов'язані з видворенням, у порядку, встановленому законом. Якщо зазначені іноземці та особи без громадянства не мають коштів для відшкодування витрат, пов'язаних з видворенням їх за межі України, видворення здійснюється за рахунок держави.
 
58. Фізичні або юридичні особи, які запрошували чи приймали цих іноземців та осіб без громадянства, влаштовували їх незаконний в'їзд, проживання, працевлаштування, сприяли в ухиленні від виїзду після закінчення терміну перебування, в порядку, встановленому законом, відшкодовують витрати, завдані державі видворенням зазначених іноземців та осіб без громадянства."
 
   Фізичні або юридичні особи, які запрошували чи приймали цих іноземців та осіб без громадянства, влаштовували їх незаконний в'їзд, проживання, працевлаштування, сприяли в ухиленні від виїзду після закінчення строку перебування, в порядку, встановленому законом, відшкодовують витрати, завдані державі видворенням зазначених іноземців та осіб без громадянства ";
 
59. 5) доповнити Закон статтею 32-1 такого змісту:
„Стаття 32-1. Заборона видворення та інших форм примусового повернення
 
   5) доповнити статтею 32-1 такого змісту:
„Стаття 32-1. Заборона видворення та інших форм примусового повернення
 
60. Іноземець та особа без громадянства не може бути видворений або в інший спосіб примусово повернутий до країн, де він може зазнати катування, жорстоких, нелюдських або таких, що принижують гідність, видів поводження і покарання, або з якої він може бути висланий або примусово повернутий до країн, де його життю або свободі загрожує небезпека. В цьому випадку іноземцю та особі без громадянства на території України надається притулок рішенням Президента України.
 
-23- Джемілєв М..
Пропоную у частині 1, статті 32-1 слова "В цьому випадку іноземцю та особі без громадянства на території України надається притулок рішенням Президента України" вилучити.
 
Враховано   Іноземець та особа без громадянства не може бути видворений або в інший спосіб примусово повернутий до країн, де він може зазнати катування, жорстоких, нелюдських або таких, що принижують гідність, видів поводження і покарання.
 
    -24- Кармазін Ю.А.
Частину 1 статті 32-1 викласти в такій редакції: "Іноземець та особа без громадянства не може бути видворений або в інший спосіб примусово повернутий до країн, де він може зазнати катування, жорстоких, нелюдських або таких, що принижують гідність, видів поводження і покарання. В цьому випадку іноземцю та особі без громадянства на території України надається притулок рішенням Президента України.", вилучивши слова ", або з якої він може бути висланий або примусово повернутий до країн, де його життю або свободі загрожує небезпека", оскільки Україна та її громадяни не повинні нести матеріальні витрати на утримання таких осіб, і питання висилки чи не висилки повинно вирішувати вже інша держава.
 
Враховано    
61. Дія цієї статті не поширюється на іноземця та особу без громадянства в таких випадках:
 
   Дія цієї статті не поширюється на іноземця та особу без громадянства у разі якщо:
 
62. - якщо його перебування в Україні становить серйозну загрозу національній безпеці або громадському порядку;
 
-25- Кармазін Ю.А.
Пункт 1 частини 2 статті 32-1 викласти в такій редакції: "1) якщо він скоїв адміністративне правопорушення чи злочин, або його перебування в Україні становить серйозну загрозу національній безпеці або громадському порядку;", тим більше, що у "зазначених випадках такі особи підлягають видворенню до країни за їх вибором"
 
Враховано частково   - він скоїв злочин або його перебування в Україні становить серйозну загрозу національній безпеці чи громадському порядку;
 
63. - яка він вчинив злочин проти миру, воєнний злочин або злочин проти людства і людяності, як їх визначено у міжнародному праві;
 
   - він вчинив злочин проти миру, воєнний злочин або злочин проти людства і людяності, як їх визначено у міжнародному праві;
 
64. - якщо він вчинив тяжкий злочин неполітичного характеру за межами України до прибуття в Україну, якщо таке діяння віднесено Кримінальним кодексом України до тяжких злочинів;
 
   - він вчинив тяжкий злочин неполітичного характеру за межами України до прибуття в Україну, якщо таке діяння віднесено Кримінальним кодексом України до тяжких злочинів;
 
65. - якщо він винний у вчиненні дій, що суперечать меті та принципам Організації Об'єднаних Націй.
 
   - він винний у вчиненні дій, що суперечать меті та принципам Організації Об'єднаних Націй.
 
66. У зазначених випадках такі особи підлягають видворенню до країни за їх вибором "
 
-26- Мартинюк А.І.
Смітюх Г.Є.
Статтю 33 викласти у такій редакції:
"Стаття 33. Міжнародні договори
Україна укладає міжнародні договори щодо правового статусу іноземців та осіб без громадянства, виходячи із забезпечення принципу рівноправності в регулюванні режиму взаємних поїздок громадян України та інших держав, що передбачає отримання в’їзних віз громадянами тих іноземних держав, які встановлюють візовий режим для поїздок громадян України.
Якщо міжнародним договором України, згоду на обов’язковість якого надає Верховна Рада України, встановлено інші правила, ніж ті, що містяться в цьому Законі, Верховна Рада України робить відповідне застереження при наданні згоди на обов’язковість такого міжнародного договору. У випадку необхідності прийняття нової норми саме в редакції міжнародного договору, така норма приймається лише після внесення зміни до чинного нормативно-правового акту України".
 
Відхилено відповідності з ч.1 ст. 116 Регламенту Верховної Ради України пропозиції та поправки до законопроекту, який готується до другого читання, можуть вноситися лише до того тексту законопроекту (статей, їх частин, пунктів, речень), який прийнятий Верховною Радою за основу.  У зазначених випадках такі особи підлягають видворенню до країни за їх вибором ".
 
    -27- Мартинюк А.І.
Смітюх Г.Є.
Доповнити закон статтею 35 такого змісту:
"Стаття 35. Строк тимчасового перебування в Україні іноземних громадян, що прибули в Україну до набрання чинності цим законом в порядку, визначеному Указами Президента України про встановлення безвізового режиму для громадян інших держав.
Іноземні громадяни, що прибули в Україну до набрання чинності цим Законом в порядку, визначеному Указами Президента України про встановлення безвізового режиму для громадян інших держав, зобов’язані звернутися із заявою про одержання міграційної карти до органу Державної міграційної служби України за місцем свого перебування протягом двадцяти діб від набрання чинності цим Законом. Строк тимчасового перебування в Україні іноземного громадянина, що одержав міграційну карту, становить не більше дев’яноста діб від дня одержання міграційної карти.
Строк тимчасового перебування в Україні іноземного громадянина, що прибув в Україну до набрання чинності цим Законом в порядку, визначеному Указами Президента України про встановлення безвізового режиму для громадян інших держав, і не звернувся із заявою про одержання міграційної карти, обчислюється від дня набрання чинності цим Законом."
 
Відхилено відповідності з ч.1 ст. 116 Регламенту Верховної Ради України пропозиції та поправки до законопроекту, який готується до другого читання, можуть вноситися лише до того тексту законопроекту (статей, їх частин, пунктів, речень), який прийнятий Верховною Радою за основу.   
67. 2. В Кримінальному Кодексі України (Відомості Верховної Ради України, 2001, N 25-26 (29.06.2001), ст. 131):
 
   2. Статтю 332 Кримінального кодексу України (Відомості Верховної Ради України, 2001 р., N 25-26, ст. 131) викласти в такій редакції:
 
68. „Стаття 332. Незаконне переправлення осіб через державний кордон України
 
   "Стаття 332. Незаконне переправлення осіб через державний кордон України
 
69. 1. Незаконне переправлення осіб через державний кордон України, організація незаконного переправлення осіб через державний кордон України, керівництво такими діями, або сприяння їх вчиненню порадами, вказівками, наданням засобів або усуненням перешкод -
 
   1. Незаконне переправлення осіб через державний кордон України, організація незаконного переправлення осіб через державний кордон України, керівництво такими діями або сприяння їх вчиненню порадами, вказівками, наданням засобів або усуненням перешкод -
 
70. караються позбавленням волі на строк від трьох до восьми років з конфіскацією транспортних або інших засобів вчинення злочину, а також з конфіскацією майна або без такої.
 
-28- Гнаткевич Ю.В.
Абзац 1, частини 1 статті 332 Кримінального Кодексу України у законопроекті пропоную викласти у наступній редакції:
"Караються позбавленням волі на строк від трьох до п’яти років з конфіскацією транспортних або інших засобів вчинення злочину, а також з конфіскацією майна або без такої".
 
Враховано   караються позбавленням волі на строк від трьох до п’яти років з конфіскацією транспортних або інших засобів вчинення злочину, а також з конфіскацією майна або без такої.
 
    -29- Кармазін Ю.А.
Абзац 2 частини 1 статті 332 викласти в такій редакції: " - караються позбавленням волі на строк від п’яти до восьми років з конфіскацією транспортних або інших засобів вчинення злочину, а також з конфіскацією майна.", збільшивши мінімальну санкцію з 3 до 5 років, і вилучивши слова "або без такої.", оскільки держава повинна хоча б частково компенсувати свої витрати на виявлення та припинення цього злочину.
 
Відхилено    
71. 2. Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені щодо неповнолітнього або щодо кількох осіб, або повторно, або за попередньою змовою групою осіб, або службовою особою з використанням службового становища -
 
   2. Ті самі дії, вчинені способом, небезпечним для життя чи здоров’я особи, яку незаконно переправляли через державний кордон чи вчинені щодо неповнолітнього або щодо кількох осіб, або повторно, або за попередньою змовою групою осіб, або службовою особою з використанням службового становища -
 
72. караються позбавленням волі на строк від п'яти до дванадцяти років з конфіскацією транспортних або інших засобів вчинення злочину, а також з конфіскацією майна або без такої.
 
-30- Гнаткевич Ю.В.
Абзац 2, частини 2 статті 332 Кримінального Кодексу України у законопроекті пропоную викласти у наступній редакції:
"Караються позбавленням волі на строк від п’яти до семи років з конфіскацією транспортних або інших засобів вчинення злочину, а також з конфіскацією майна або без такої із позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такої".
 
Враховано   караються позбавленням волі на строк від п’яти до семи років з конфіскацією транспортних або інших засобів вчинення злочину, а також з конфіскацією майна або без такої із позбавленням права обіймати певні посади чи займатися певною діяльністю на строк до трьох років або без такої.
 
73. 3. Дії, передбачені частиною першою або другою цієї статті, вчинені щодо малолітнього, або організованою групою -
 
   3. Дії, передбачені частиною першою або другою цієї статті, вчинені щодо малолітнього, або організованою групою або вчинені з корисливих мотивів -
 
74. караються позбавленням волі на строк від восьми до п'ятнадцяти років з конфіскацією з конфіскацією транспортних або інших засобів вчинення злочину, а також з конфіскацією майна.".
 
-31- Гнаткевич Ю.В.
Абзац 1, частини 3, статті 332 Кримінального Кодексу України у законопроекті пропоную викласти у наступній редакції:
"Караються позбавленням волі на строк від семи до дев’яти років з конфіскацією з конфіскацією транспортних або інших засобів вчинення злочину, а також з конфіскацією майна."
 
Враховано   караються позбавленням волі на строк від семи до дев’яти років з конфіскацією транспортних або інших засобів вчинення злочину, а також з конфіскацією майна, а для службових осіб – права перебувати на цій посаді протягом п’яти років після закінчення строку позбавлення волі, який було встановлено судом".
 
    -32- Кармазін Ю.А.
Абзац 2 частини 2 статті 332 викласти в такій редакції: " -караються позбавленням волі на строк від восьми до дванадцяти років з конфіскацією транспортних або інших засобів вчинення злочину, а також з конфіскацією майна, а для службових осіб – права перебувати на цій посаді протягом 5 років після закінчення строку позбавлення волі, який було встановлено судом" збільшивши мінімальну санкцію з 5 до 8 років, і вилучивши слова "або без такої.", оскільки держава повинна хоча б частково компенсувати свої витрати на виявлення та припинення цього злочину, а також заборонивши посадовій особі перебувати на посаді протягом 5 права перебувати на цій посаді протягом 5 років після закінчення строку позбавлення волі, який було встановлено судом", щоб неможна було скористатися амністією і повернутися скоювати злочин і далі.
 
Враховано частково    
75. 3. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до N 51, ст. 1122):
 
   3. У Кодексі України про адміністративні правопорушення (Відомості Верховної Ради УРСР, 1984 р., додаток до N 51, ст. 1122):
 
76. 1) Частину першу статті 203 після слів „відповідного терміну перебування" доповнити словами „неприбуття до визначеного місця навчання або працевлаштування після в’їзду в Україну у визначений строк". Також у частині першій статті 203 слова „від двадцяти до сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян" замінити словами "від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян".
 
-33- Гнаткевич Ю.В.
Зміни до частини першої, статті 203 Кодексу України про адміністративні правопорушення пропоную викласти у наступній редакції:
"Частину першу статті 203 після слів „відповідного терміну перебування" доповнити словами „неприбуття до визначеного місця навчання або працевлаштування після в’їзду в Україну у визначений строк". Також у частині першій статті 203 слова „від двадцяти до сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян" замінити словами від тридцяти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян".
 
Враховано   1) у статті 203:
у частині першій:
після слів "відповідного терміну перебування" доповнити словами "неприбуття до визначеного місця навчання або працевлаштування після в’їзду в Україну у визначений строк";
в абзаці другому слова "від двадцяти до сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян" замінити словами "від тридцяти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян";
 
77. 2) У частині другій статті 203 слова „від двадцяти до сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян" замінити словами „від п’ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян"
 
-34- Гнаткевич Ю.В.
Зміни до частини другої, статті 203 Кодексу України про адміністративні правопорушення пропоную викласти у наступній редакції:
"2) У частині другій статті 203 слова „накладення штрафу від двадцяти до сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян" замінити словами „попередження або накладення штрафу від тридцяти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян".
 
Враховано   в абзаці другому частини другої слова "накладення штрафу від двадцяти до сорока неоподатковуваних мінімумів доходів громадян" замінити словами "попередження або накладення штрафу від тридцяти до п’ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян";
 
78. 3) У частині першій статті 204-1 слова „від п'ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян" замінити словами „від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян", а слова „або виправні роботи на строк до одного місяця з відрахуванням двадцяти відсотків заробітку, або адміністративний арешт на строк до п'ятнадцяти діб" виключити.
 
-35- Гнаткевич Ю.В.
Зміни до частини першої, статті 204-1 Кодексу України про адміністративні правопорушення пропоную викласти у наступній редакції:
"3) У частині першій статті 204-1 слова „від п'ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян" замінити словами „від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян", а слова „або виправні роботи на строк до одного місяця з відрахуванням двадцяти відсотків заробітку" виключити".
 
Враховано   2) у статті 204-1-:
в абзаці другому частини першої слова "від п'ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян" замінити словами "від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян", а слова "або виправні роботи на строк до одного місяця з відрахуванням двадцяти відсотків заробітку" виключити;
 
79. 5) У частині другій статті 204-1 слова „від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян " замінити словами „від двохсот до п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян ", а слова „або виправні роботи на строк до двох місяців з відрахуванням двадцяти відсотків заробітку, або адміністративний арешт на строк до п'ятнадцяти діб " виключити.
 
   в абзаці другому частини другої слова "від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян" замінити словами "від двохсот до п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян", а слова "або виправні роботи на строк до двох місяців з відрахуванням двадцяти відсотків заробітку, або адміністративний арешт на строк до п'ятнадцяти діб" виключити;
 
80. 6) У статті 206 слова „від п'ятдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян" замінити словами „від трьохсот до п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян".
 
   3) в абзаці другому статті 206 слова "від шістдесяти до ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян" замінити словами "від трьохсот до п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян";
 
81. 7) У частині першій статті 206-1- слова „від десяти до п'ятдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян" замінити словами „від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права керування транспортним засобом строком на два роки". Частини другу та третю статті 206-1 виключити.
 
-36- Кармазін Ю.А.
У частині першій статті 206-1- слова "від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або позбавлення права керування транспортним засобом строком на два роки" замінити словами "від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян та позбавлення права керування транспортним засобом строком на два роки", оскільки позбавлення права керування транспортним засобом є набагато більшим запобіжником і мотивацією не порушувати закон, ніж навіть великий штраф, у випадку, якщо його спіймають лише у одному випадку порушеня.
 
Враховано   4) у статті 206-1:
в абзаці другому частини першої слова "від сорока до сімдесяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян" замінити словами "від ста до двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян та позбавлення права керування транспортним засобом строком на два роки";
частини другу та третю виключити.
 
82. ІІ. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування, крім положень, що встановлюють заборону видворення та інших форм примусового повернення, а також надання притулку, які набирають чинності одночасно з набранням чинності законом України, що регулюватиме надання притулку в Україні.
 
-37- Джемілєв М..
У Прикінцевих положеннях пропоную слова: "крім положень, що встановлюють заборону видворення та інших форм примусового повернення, а також надання притулку, які набирають чинності одночасно з набранням чинності законом України, що регулюватиме надання притулку в Україні" виключити.
 
Враховано   ІІ. Прикінцеві положення
1. Цей Закон набирає чинності з дня його опублікування.
 
    -38- Мартинюк А.І.
Смітюх Г.Є.
Розділ ІІІ законопроекту викласти у наступній редакції:
"запропонувати Президентові України протягом місяця від дня офіційного опублікування цього Закону привести свої нормативні правові акти у відповідність із цим Законом".
 
Відхилено відповідності з ч.1 ст. 116 Регламенту Верховної Ради України пропозиції та поправки до законопроекту, який готується до другого читання, можуть вноситися лише до того тексту законопроекту (статей, їх частин, пунктів, речень), який прийнятий Верховною Радою за основу.   
83. ІІІ. Кабінету Міністрів України у тримісячний строк після набрання чинності цим Законом:
 
-39- Мартинюк А.І.
Смітюх Г.Є.
Відповідно до цього розділ ІІІ редакції законопроекту для першого читання вважати розділом ІV редакції для другого читання.
 
Відхилено відповідності з ч.1 ст. 116 Регламенту Верховної Ради України пропозиції та поправки до законопроекту, який готується до другого читання, можуть вноситися лише до того тексту законопроекту (статей, їх частин, пунктів, речень), який прийнятий Верховною Радою за основу.  2. Кабінету Міністрів України у тримісячний строк з дня набрання чинності цим Законом:
 
84. привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
 
   привести свої нормативно-правові акти у відповідність із цим Законом;
 
85. забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом
 
   забезпечити приведення міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади їх нормативно-правових актів у відповідність із цим Законом.
 
86. забезпечити розробку та внесення на розгляд Верховної Ради України проектів законів України про основні засади міграційної політики України та про надання притулку в Україні.
 
-40- Джемілєв М..
Частину 3, розділу ІІІ законопроекту – "забезпечити розробку та подати на розгляд Верховної Ради України проект закону України про надання притулку в Україні;" виключити.
 
Враховано      
87. З метою реалізації положень цього Закону Кабінету Міністрів України забезпечити посилення захисту державного кордону України; передбачати в проектах законів України про Державний бюджет України кошти для фінансування витрат, пов’язаних із примусовим видворенням іноземців та осіб без громадянства, і організувати відшкодування цих витрат у відповідності із законом.

-41- Джемілєв М..
Частину 4, розділу ІІІ законопроекту вилучити.
 
Враховано  
    -42- Мартинюк А.І.
Смітюх Г.Є.
Розділ ІV редакції законопроекту для другого читання доповнити абзацами четвертим та п’ятим наступного змісту:
"протягом трьох місяців після набрання чинності цим Законом забезпечити перевірку наявності в іноземців та осіб без громадянства, які перетинають державний кордон України або тимчасово перебувають на території України, страхового полісу (сертифікату), виданого страховиком-резидентом, що гарантує оплату вартості екстреної медичної допомоги;
Протягом шести місяців після набрання чинності цим Законом провести переговори з урядами держав-членів Європейського Союзу, Швейцарської Конфедерації, Князівства Ліхтенштейн, Князівства Андорра, Держави-міста Ватикан, Республіки Ісландія, Князівства Монако, Королівства Норвегія, Республіки Сан-Марино, Сполучених Штатів Америки, Японії та Канади щодо підписання міждержавних угод про запровадження безвізового режиму для громадян України та громадян цих держав і перегляд міжурядових угод про взаємні безвізові поїздки громадян з метою обмеження переліку документів, що засвідчують особу громадян цих держав для в’їзду в Україну, виїзду з України, перебування (проживання) в Україні й пересування в межах України, а також з метою уточнення строків безвізового перебування громадян одної держави на території іншої держави".
 
Відхилено відповідності з ч.1 ст. 116 Регламенту Верховної Ради України пропозиції та поправки до законопроекту, який готується до другого читання, можуть вноситися лише до того тексту законопроекту (статей, їх частин, пунктів, речень), який прийнятий Верховною Радою за основу.