пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ 19.04.2018

Скорочений текст: Законопроект може бути прийнятий з урахуванням висловлених концептуальних зауважень та ретельного техніко-юридичного доопрацювання, у тому числі за належної імплементації положень Директиви ЄС №2014/26/ЄС від 26.02.2014 до національного законодавства. Йдеться, зокрема, й про усунення вад, неприпустимих для законодавчого акта: дублювання положень у статтях 8, 12 проекту, які, до речі, не є аутентичними; невизначених понять – «перелік неідентифікованих об`єктів авторського права і (або) суміжних прав», «ресурси, що використовуються для покриття витрат» у статтях 10, 11; слів, що не несуть нормативного навантаження – «чесно», «прозоро», «ефективно», «справедливий, збалансований доступ»).

Формалізований текст: Не зазначено